» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
841 / 1168
»»

s7nf ::

Fant moj. Traktor ni avto, poslušaj ljudi, ki očitno nekaj vejo, več kot ti in jaz. Ne glej ti hobi self sufficient hipsterjev na youtubeu, ki nimajo nobene zveze z realnostjo.

V povprečju v Sloveniji traktor naredi 280 ur na leto. http://aas.bf.uni-lj.si/september2006/1...

To je nič. V povprečju ne dela skoraj nič. In ni ekonomskega razloga za to kar ti praviš.

roCkY ::

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

If anything, so izjemno redke izjave s tvoje strani, ki ne prinesejo komicnega vlozka :)


Ti se zarad mene lahko neupravičeno smeješ, to je spremeni dejstev ki sem jih povedal. Se boš pol smejal ko boš zaradi svojega nazadnjaštva moral opustit kmetijo čez 20 let ker te bodo ostali prehiteli ;)

Rocky: Koliko daš za gorivo za traktor na leto in koliko dobička imaš na leto? (dobička po odštetih stroških)

Čas več vreden; ja pa saj z EV traktorjem ne bo nič počasneje.

Tle te čakajo inženirja. Pa Deer pa še kdo:
https://www.krone-northamerica.com/engl...

Comparator ::

Fant moj. Traktor ni vesolska ladja, ljudje ki kao nekaj vejo so navedli tole (!!)

"180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10."

Zdaj pa izračunaj 180 do 210 litrov diesla na dan. Vzemimo povprečje 195 litrov diesla na dan. Pri desetih takih dnevih je to 1950 litrov, kar stane 1,3 x 1950 = 2535 EUR. Za elektriko bi bil strošek 507 EUR. Že to je več kot 2 jurja na leto PRIHRANKA.

To je samo teh 10 dni na leto porabe, kaj pa še ostale dni?! Definitivno se glede na podatke ki so jih navedli prihrani več kot 2400 EUR na leto kot sem upošteval pri izračunu.

roCkY je izjavil:

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

If anything, so izjemno redke izjave s tvoje strani, ki ne prinesejo komicnega vlozka :)


Ti se zarad mene lahko neupravičeno smeješ, to je spremeni dejstev ki sem jih povedal. Se boš pol smejal ko boš zaradi svojega nazadnjaštva moral opustit kmetijo čez 20 let ker te bodo ostali prehiteli ;)

Rocky: Koliko daš za gorivo za traktor na leto in koliko dobička imaš na leto? (dobička po odštetih stroških)

Čas več vreden; ja pa saj z EV traktorjem ne bo nič počasneje.

Tle te čakajo inženirja. Pa Deer pa še kdo:
https://www.krone-northamerica.com/engl...


Odlično, tudi oni se bojo čez 20 let preusmerili v električni pogon ;) Drugač pa 500 kW kombajnov je zelo malo. Ponavadi so moči pri kombajnih manjše pri večini kombajnov.

s7nf je izjavil:

Fant moj. Traktor ni avto, poslušaj ljudi, ki očitno nekaj vejo, več kot ti in jaz. Ne glej ti hobi self sufficient hipsterjev na youtubeu, ki nimajo nobene zveze z realnostjo.

V povprečju v Sloveniji traktor naredi 280 ur na leto. http://aas.bf.uni-lj.si/september2006/1...

To je nič. V povprečju ne dela skoraj nič. In ni ekonomskega razloga za to kar ti praviš.


Fant moj. Poslušaj ljudi ki se spoznajo in pravijo:

"180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10.

Fant moj. Preračunaj zdej kaj to pomeni, fant moj.

Toliko kot sem jaz računal porabe uspejo kmetje glede na njihove podatke porabiti samo v desetih dnevih. Zdaj pa upoštevaj še ostale dneve. Ker eno leto ima 365 dni a veš. Fant moj.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Zdaj pa izračunaj 180 do 210 litrov diesla na dan. Vzemimo povprečje 195 litrov diesla na dan. Pri desetih takih dnevih je to 1950 litrov, kar stane 1,3 x 1950 = 2535 EUR. Za elektriko bi bil strošek 507 EUR. Že to je več kot 2 jurja na leto PRIHRANKA.

Sedaj pa isti izracun naredi se po poracunanem davku in odbiti trosarini hkrati pa dodaj visjo ceno elektrike, ki bo efektivno zaradi precej mocnejse prikjucne moci.
Pa v mix daj se obrok kredita/lizinga za taksen ev traktor. Potem pa javi, koliko vec ostane na letni ravni v primerjavi z armotiziranimi dizlasi :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pegasus ::

Pa ne pozabit tankat kurilca! ;)

hojnikb ::

Se en, ki je out of touch z realnostjo. Hint: tankanje korilca je drazje kot tankanje nafte, ko potegnes crto.
Ampak sanjaci in teoretiki gledajo samo cifre na tabli.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Zdaj pa izračunaj 180 do 210 litrov diesla na dan. Vzemimo povprečje 195 litrov diesla na dan. Pri desetih takih dnevih je to 1950 litrov, kar stane 1,3 x 1950 = 2535 EUR. Za elektriko bi bil strošek 507 EUR. Že to je več kot 2 jurja na leto PRIHRANKA.

Sedaj pa isti izracun naredi se po poracunanem davku in odbiti trosarini hkrati pa dodaj visjo ceno elektrike, ki bo efektivno zaradi precej mocnejse prikjucne moci.
Pa v mix daj se obrok kredita/lizinga za taksen ev traktor. Potem pa javi, koliko vec ostane na letni ravni v primerjavi z armotiziranimi dizlasi :)


Aja tako se gremo. Prav pol pa upoštevaj da se bo cena diesla dvigovala skozi leta in vzamemo povpečno ceno. In ko upoštevaš trošarino v minus in dvig cene v plus, si na istem, torej 1,3 EUR/liter, izračun velja še vedno. Obračunska moč ne predstavlja bistvenega stroška pri elektriki, pa tudi če država vrača trošarine, verjamem da bi tudi oprostila oziroma suvencionirala plačevanje obračunske moči. Torej smo še vedno na 2400 EUR prihranka na leto. Primerjaš lahko ceno novega EV traktorja ki bo čez 20 let ene 40 tisoč evrov, starega boš pa prodal za 20 tisoč.

To se ti povrne v osmih letih :) In imel boš nov , bolj zmogljiv, boljši traktor, ne pa staro razpadajočo kripo. Definitivno se splača.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

roCkY je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Farma, ki ima 10 traktorjev (in jih dejansko toliko rabi), bo pač imela še battery storage in 100 kW solarno elektrarno, zraven potem že tako pride 100 kW električni priključek... Kaj pa je to? Enako kot 10 stanovanjskih hiš.

Za neko slovensko kmetijo z enim traktorjem pa tistih 75 kWh napolneš v 8 urah na čisto navadnem 3x25A priključku za katerega vsak mesec plačaš bajno visoko priključno moč 15EUR. Nemogoče, res.

75 kWh je praznih v eni uri!
Ko bo oblačno bodo pa kaj?
Ko gre za nohte zaradi vremena se zadeve na večjih obrati v svetu vrtijo 20-22 ur dnevno. Tudi nam kako leto uspe vrtet 18 ur nekaj dni zapored.
Farma, ki vrti 10 traktorjev rabi na uro 10*250 KW! Če je kak silažni kombanj v igri samo tisti 500KW. Če so trije, kar na marsikateri farmi na svetu so.... Dajte no sanjat. V kmetijstvu ni časa se zabavat s tem. Mi je zadnjič odletel le alternator na traktorju pa sem accuje 3*menjal menjal, da sem naredil 6 ur dela. Ne razumete da se ene zadeve delajo enkrat letno. Okno pa je morda 3 dni. Ob neugodnem vremenu za kako aplikacijo gnojenja ali škropljenja nekaj UR. Pa po k sreči prazni cesti se brez luči fural. Pač le en traktor je ustrezno obut in ima inštalacijo za potrebno elektroniko... Ni šans bit odvisen od nekega polnilca.
No saj sanjat je dovoljeno. Enako kot sem že za avte rekel. Ko bo ustrezna ponudba (vsi aspekti, ki sem jih omenil) se bo uporabljalo. Sem tudi zgoraj napisal, da en traktor bi teoretično lahko bil elektro. In še enkrat. Malodane vsaka kmetija je specifika zase četudi na vzven zgleda vse zelo podobno je marsikaj v praksi zelo zelo različno.


"Farma, ki vrti 10 traktorjev rabi na uro 10*250 KW!"

In koliko je takih farm ki skurijo ekvivalent 100 litrov na uro, oziroma 1500 litrov na dan (45 tisoč litrov na mesec?). Takih farm je zanemarljivo malo. Take bojo pač zrihtale ustjezno odjemno moč in polnile teh 10 električnih trakorjev. Ni problema.

"75 kWh je praznih v eni uri!"

Pa ne pri enem povprečnem slovenskem traktorju!! daleč od tega! Električni pogon je 3-4x bolj učinkovit od dieselskega.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

007, ali si predstavljaš, koliko je 6 MW priključne moči?

Comparator ::

fikus_ je izjavil:

007, ali si predstavljaš, koliko je 6 MW priključne moči?


Seveda si predstavljam, vsaka "malo večja" fakbrika ima toliko odjemne moči. In to je za farmo, ki sedaj porabi ekvivalent 45 TISOČ (!!!) litrov diesla na mesec. Koliko farm pa porabi 45 tisoč litrov? Skoraj nič. Če porabi manj, se lahko tudi odjemna moč zniža.

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:

Fant moj. Traktor ni vesolska ladja, ljudje ki kao nekaj vejo so navedli tole (!!)

"180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10."


Kdo porabi toliko? To so megamasine, ce imajo tako porabo. Dokler sem kmetova, mi je za majhno kmetijo z okoli deset glav traktor s ca. stirideset konji povprecno kuril pod 4l/h.

Recimo ko smo delali izkop za hiso in je bilo kar nekaj kamenja, torej se je bager mucil, se je porabilo 110l v dnevu in pol. Ce bi bila lepsa zemlja, bi bila morda polovica.

Potem pa pride se velikost baterije pri stroju, kjer nekateri racunate prihranek. Ce ima Tesla recimo za 6h baterije (ce vozi 100km/h) da pokuri ekvivalent 30l dizla, potem bi tak stroj, ki pokuri 200l/dan prazen v dobri uri, in bi na koncu potreboval desetkratnik Tesla baterije. Kjer moras racunat, da mora vedno domov na polnjeneje. In te heca se cas. Vecji imajo v avtih dizel, da ne hodijo domov, ker so pri tako velikih strojih, ki pokurijo okoli 200l na dan ze premiki sila draga zadeva.

Tisti, ki niste nikoli delali na kmetiji, si morda lahko predstavljate, da se to izide, ker za take je samo racunica okoli goriva, dejansko pa bi elektro traktor bil samo en velik fail.

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:

Fant moj. Traktor ni vesolska ladja, ljudje ki kao nekaj vejo so navedli tole (!!)

"180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10."


Kdo porabi toliko? To so megamasine, ce imajo tako porabo. Dokler sem kmetova, mi je za majhno kmetijo z okoli deset glav traktor s ca. stirideset konji povprecno kuril pod 4l/h.

Recimo ko smo delali izkop za hiso in je bilo kar nekaj kamenja, torej se je bager mucil, se je porabilo 110l v dnevu in pol. Ce bi bila lepsa zemlja, bi bila morda polovica.

Potem pa pride se velikost baterije pri stroju, kjer nekateri racunate prihranek. Ce ima Tesla recimo za 6h baterije (ce vozi 100km/h) da pokuri ekvivalent 30l dizla, potem bi tak stroj, ki pokuri 200l/dan prazen v dobri uri, in bi na koncu potreboval desetkratnik Tesla baterije. Kjer moras racunat, da mora vedno domov na polnjeneje. In te heca se cas. Vecji imajo v avtih dizel, da ne hodijo domov, ker so pri tako velikih strojih, ki pokurijo okoli 200l na dan ze premiki sila draga zadeva.

Tisti, ki niste nikoli delali na kmetiji, si morda lahko predstavljate, da se to izide, ker za take je samo racunica okoli goriva, dejansko pa bi elektro traktor bil samo en velik fail.


Pa saj ti je človek ki se kao spozna LEPO NAPISAL da gre za POVPREČNO kmetijo! Naj še enkrat skopiram kaj je napisal človek, ki kot pravite se spozna ker je kmet:

"180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10."

POVPREČNA kmetija. Piše ti! In ne predpostavljaj neumnosti; sem že delal na kmetiji ;) Ne lastni sicer.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

To ne verjamem, da je povprecna kmetija. To so megastroji, jaz ne poznam kmeta, ki ima tako velik stroj, pa jih poznam kar nekaj.

Comparator ::

Comparator je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:

Fant moj. Traktor ni vesolska ladja, ljudje ki kao nekaj vejo so navedli tole (!!)

"180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10."


Kdo porabi toliko? To so megamasine, ce imajo tako porabo. Dokler sem kmetova, mi je za majhno kmetijo z okoli deset glav traktor s ca. stirideset konji povprecno kuril pod 4l/h.

Recimo ko smo delali izkop za hiso in je bilo kar nekaj kamenja, torej se je bager mucil, se je porabilo 110l v dnevu in pol. Ce bi bila lepsa zemlja, bi bila morda polovica.

Potem pa pride se velikost baterije pri stroju, kjer nekateri racunate prihranek. Ce ima Tesla recimo za 6h baterije (ce vozi 100km/h) da pokuri ekvivalent 30l dizla, potem bi tak stroj, ki pokuri 200l/dan prazen v dobri uri, in bi na koncu potreboval desetkratnik Tesla baterije. Kjer moras racunat, da mora vedno domov na polnjeneje. In te heca se cas. Vecji imajo v avtih dizel, da ne hodijo domov, ker so pri tako velikih strojih, ki pokurijo okoli 200l na dan ze premiki sila draga zadeva.

Tisti, ki niste nikoli delali na kmetiji, si morda lahko predstavljate, da se to izide, ker za take je samo racunica okoli goriva, dejansko pa bi elektro traktor bil samo en velik fail.


Pa saj ti je človek ki se kao spozna LEPO NAPISAL da gre za POVPREČNO kmetijo! Naj še enkrat skopiram kaj je napisal človek, ki kot pravite se spozna ker je kmet:

"180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10."

POVPREČNA kmetija. Piše ti!


Kako desetkarat večja baterija?! Glede na tvoje lastne izračune ni 10 večja baterija. 200/30 = 6,6 krat večja baterija. Kar je cca 500 kWh. Taka baterija bi tehtala 5,5 tone, kar pri tako velikih strojih ki sami tehtajo po 15 ton predstavljalo samo tretjino teže. To se kumot da narest. Nič ne bodo EV traktorji fail, ne sanjaj! Električni traktorji bodo najkasneje čez 30 let, verjetno pa čez 15-20 let en velik uspeh! Zapomni in zapiši si ter se spomni na moje besede čez 20 let, boš videl da so bile pravilne ;)

TheBlueOne je izjavil:

To ne verjamem, da je povprecna kmetija. To so megastroji, jaz ne poznam kmeta, ki ima tako velik stroj, pa jih poznam kar nekaj.


Ja potem je pa Rocky LAGAL. Pol se pa z njim zmeni. On je napisal da je povprečna kmetija taka ki porabi po 200 litrov na dan. Ali nasprotniki EV-jev samo lažete in same sebe farbate da bi zagovarjali vaše ZGREŠENO mnenje? :)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Tolk povprečna kmetija ne porabi na dan, je pa res, da vsaka zaresna kmetija kakšen dan porabi ogromno nafte (ali je to 100 ali 200 litrov jaz ne vem), in noben kmet ne bo kupil traktorja, ki ni uporaben 365 dni, tudi če je uporaben in poceni 360 dni.

TheBlueOne ::

Desetkrat vecja baterija pri traktorju, kjer se je racunalo prihranke, torej, ce pokuri 200l/dan. Pri takem, ki ima pod 4l porabe se verjetno ne bo izplacal elektro pogon. Naceloma je stroj poluporaben, ce nima vsaj za 16h kapacitete, posebej, ce ga vozis na polnjenje, recimo 1h v vsako smer, kar je hitro.

Torej racunaj, da so to (poraba 200l/dan) ze zelo veliki stroji in so problem ze premiki. Tega ne bos peljal kar tako domov, da ga polnis in tudi ce, se bo polnil zeeelooo dolgo.

Ne pravim, da ne bo elektro traktorjev, samo ne z danasnjimi tehnologijami. In nisem proti elektro, samo za kmetijo se mi zdi neumnost.

In se pri kemtiji je tako, da moras koncati delo. Se zgodi kar nekajkrat na leto, da je treba delat cel dan, da recimo pospravis zadeve. Ce ti malo prej zmanjka baterije in obstojis lahko skartiras pogosto skartiras vse.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Utk je izjavil:

Tolk povprečna kmetija ne porabi na dan, je pa res, da vsaka zaresna kmetija kakšen dan porabi ogromno nafte (ali je to 100 ali 200 litrov jaz ne vem), in noben kmet ne bo kupil traktorja, ki ni uporaben 365 dni, tudi če je uporaben in poceni 360 dni.


"Tolk povprečna kmetija ne porabi na dan."

Utk: vem jaz to, nalašč samo izpostavljam LAŽI nasprotnikov da sami sebi jamo skopljeno ;P

"in noben kmet ne bo kupil traktorja, ki ni uporaben 365 dni, tudi če je uporaben in poceni 360 dni."

S tem se ne bi strinjal. Lahko za tiste 5 dni najameš kmeta z navadnim trakorjem in te še vedno pride ceneje. In tudi: saj ni noben problem; saj lahko narediš električno mašino ki bo zate uporabna celih 365 dni, ne samo 360 dni na leto :)

TheBlueOne ::

Ne bos nic najel soseda kmeta, ker on mora delati popolnoma istocasno, kot ti. Imel bos dvojno infrastrukturo.

Ko se na kmetiji dela, se dela cel dan ali pa vec dni skupaj, ne 5h in potem na polnjenje. Traktorji drugace veliko vecino casa stojijo, ce gledas na letni ravni. Ravno zaradi tega ritma se mi zdijo neprimerni, ker ne mores razdeliti dela predvsem zaradi odvisnosti od vremena.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Škoda postanja, ker več kot očitno 007 ni druga kot teoretski inžinir :)
#brezpodpisa

Utk ::

"Tolk povprečna kmetija ne porabi na dan."

Utk: vem jaz to, nalašč samo izpostavljam LAŽI nasprotnikov da sami sebi jamo skopljeno ;P

Ja, ampak ti pravim, da kolk porabi povprečna kmetija na dan, je nepomembno. Pomembno je kolk porabi kmetija, ki bi lahko kupila električni traktor, na najhujših nekaj dni v letu.

S tem se ne bi strinjal. Lahko za tiste 5 dni najameš kmeta z navadnim trakorjem in te še vedno pride ceneje.

S tem se ne bi strinjal. Traktorje bi si lahko izposojali in najemali že danes, pa tega (večji kmeti) ne delajo. Ker ko rabi nekdo traktor, ga rabijo vsi. To je za kmeta osnovno orodje.

In tudi: saj ni noben problem; saj lahko narediš električno mašino ki bo zate uporabna celih 365 dni, ne samo 360 dni na leto :)

Sploh ne dvomim. Vprašanje je samo cena. Zato je treba gledat ceno za najhujših par dni v letu, ne za povprečje. Če bi gledal povprečje, bi lahko tudi večji kmeti njive preorali z multikultivatorjem. Sej imajo 365 dni časa!!!11!

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Desetkrat vecja baterija pri traktorju, kjer se je racunalo prihranke, torej, ce pokuri 200l/dan. Pri takem, ki ima pod 4l porabe se verjetno ne bo izplacal elektro pogon. Naceloma je stroj poluporaben, ce nima vsaj za 16h kapacitete, posebej, ce ga vozis na polnjenje, recimo 1h v vsako smer, kar je hitro.

Torej racunaj, da so to (poraba 200l/dan) ze zelo veliki stroji in so problem ze premiki. Tega ne bos peljal kar tako domov, da ga polnis in tudi ce, se bo polnil zeeelooo dolgo.

Ne pravim, da ne bo elektro traktorjev, samo ne z danasnjimi tehnologijami. In nisem proti elektro, samo za kmetijo se mi zdi neumnost.

In se pri kemtiji je tako, da moras koncati delo. Se zgodi kar nekajkrat na leto, da je treba delat cel dan, da recimo pospravis zadeve. Ce ti malo prej zmanjka baterije in obstojis lahko skartiras pogosto skartiras vse.


kako 10 večja baterija. Glede na tvoje podatke pride 6,6 krat večja baterija, ne 10x večja baterija. Napisal si:

"Potem pa pride se velikost baterije pri stroju, kjer nekateri racunate prihranek. Ce ima Tesla recimo za 6h baterije (ce vozi 100km/h) da pokuri ekvivalent 30l dizla, potem bi tak stroj, ki pokuri 200l/dan prazen v dobri uri, in bi na koncu potreboval desetkratnik Tesla baterije."

Zdaj pa zdeli 200/30, koliko dobiš? Ni desetkrat več ane?

Tukaj se ne strinjava. Že z današnjimi tehnologijami je za določen procent traktorjev smiselno da so električni.

Drugače pa za nekajkrat na leto bi lahko najel tudi kmeta z navadnim traktorjem da bi ti opravil kar je za opraviti in bi še vedno prišel ceneje skozi z EV traktorjem.

hojnikb ::

Drugače pa za nekajkrat na leto bi lahko najel tudi kmeta z navadnim traktorjem da bi ti opravil kar je za opraviti in bi še vedno prišel ceneje skozi z EV traktorjem.


S tem se ne bi strinjal. Traktorje bi si lahko izposojali in najemali že danes, pa tega (večji kmeti) ne delajo. Ker ko rabi nekdo traktor, ga rabijo vsi. To je za kmeta osnovno orodje.


Reading, do you understand it??8-O
#brezpodpisa

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Škoda postanja, ker več kot očitno 007 ni druga kot teoretski inžinir :)


Škoda postanja zate, ker si iz neumnih razlogov proti, kar se bo tudi kmalu pokazalo. Boš spoznal svojo zmoto, če ne prej, pa čez 20 let ;)

Ne nisem samo teoretski inženir, praksa mi ni tuja ;) Drugač pa zapomni si: "Električni traktorji bodo najkasneje čez 30 let, verjetno pa čez 15-20 let en velik uspeh! Zapomni in zapiši si ter se spomni na moje besede čez 20 let, boš videl da so bile pravilne ;) "

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:


Tukaj se ne strinjava. Že z današnjimi tehnologijami je za določen procent traktorjev smiselno da so električni.


Prosim za en primer, kjer mi povej koliko h po tvojem zdrzi baterija pri 40% obremenitvi traktorja. Morda se velikost baterije, da vidimo koliko priblizno bi tak traktor stal.

Kjer ti jaz povem iz izkusenj, da sem traktor uporabljal 10h/dan ali vec ali pa nic ur na dan. In ne, tistih 10h ne mores razdeliti na dva dni, ker ne kmetujes plasticnih izdelkov.

Utk ::

Drugače pa za nekajkrat na leto bi lahko najel tudi kmeta z navadnim traktorjem da bi ti opravil kar je za opraviti in bi še vedno prišel ceneje skozi z EV traktorjem.

Kolikokrat ti treba napisat, da bi to lahko delali že danes, pa ne tega delajo, ker traktorje rabijo vsi naenkrat.

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Ne bos nic najel soseda kmeta, ker on mora delati popolnoma istocasno, kot ti. Imel bos dvojno infrastrukturo.

Ko se na kmetiji dela, se dela cel dan ali pa vec dni skupaj, ne 5h in potem na polnjenje. Traktorji drugace veliko vecino casa stojijo, ce gledas na letni ravni. Ravno zaradi tega ritma se mi zdijo neprimerni, ker ne mores razdeliti dela predvsem zaradi odvisnosti od vremena.


Sej traktor bi se lahko napolnil v pol ure na polnilni postaji za kamione, sej ni problema. Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega.

hojnikb ::

traktor se bo pa naslikal do polnilne postaje kr sam ane :)
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Drugače pa za nekajkrat na leto bi lahko najel tudi kmeta z navadnim traktorjem da bi ti opravil kar je za opraviti in bi še vedno prišel ceneje skozi z EV traktorjem.

Kolikokrat ti treba napisat, da bi to lahko delali že danes, pa ne tega delajo, ker traktorje rabijo vsi naenkrat.


Kjer bi sel tudi malo na jetra sosedu, ki recimo, da ima dva in ti mora enega posojat, ker si hipster kmet in moras svoj traktor po pet h dela verjetno polnit dva dni. Bi bil njegov rezervni traktor vec pri hipster kmetu, kot pa doma in skoraj sigurno oddelal vec ur kot hipster elektro stroj.

Okapi ::

hojnikb je izjavil:

Drugače pa za nekajkrat na leto bi lahko najel tudi kmeta z navadnim traktorjem da bi ti opravil kar je za opraviti in bi še vedno prišel ceneje skozi z EV traktorjem.


S tem se ne bi strinjal. Traktorje bi si lahko izposojali in najemali že danes, pa tega (večji kmeti) ne delajo. Ker ko rabi nekdo traktor, ga rabijo vsi. To je za kmeta osnovno orodje.


Reading, do you understand it??8-O

To je enako kot predlog, da imaš en manjši električni avto za vsakdanje potrebe, 5x na leto, ko greš na dopust ali daljšo pot, pa najameš ustrezen avto. Ekonomska teorija je mogoče čisto v redu, zgodilo se pa to vseeno ne bo, vsaj ne v omembe vrednem številu.

Comparator ::

Utk je izjavil:

Drugače pa za nekajkrat na leto bi lahko najel tudi kmeta z navadnim traktorjem da bi ti opravil kar je za opraviti in bi še vedno prišel ceneje skozi z EV traktorjem.

Kolikokrat ti treba napisat, da bi to lahko delali že danes, pa ne tega delajo, ker traktorje rabijo vsi naenkrat.


Kako vsi na enkrat? saj ne sadijo vsi istega! En sadi fižol, drug pa pšenico. Ne dozori oboje hkrati.

Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega.

hojnikb je izjavil:

traktor se bo pa naslikal do polnilne postaje kr sam ane :)


Ne bo se, to ni noben rekel. In kaj pol če se ne bo? Ni problema.

Spregledal si: "Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega."

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:



Sej traktor bi se lahko napolnil v pol ure na polnilni postaji za kamione, sej ni problema. Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega.


Ti ves kaksno baterijo potrebujes za ekvivalent 200l nafte? Ves koliko stane tak priklop za polnjenje, ki bi jo v teoriji naplnil v 0,5h? Ves koliko stane premik strojev, ne samo do kemtije ampak do bazne postaje za kamione, ki bo zaradi kmetov desetkratnik velikosti, ker bodo vsi navalili, ko bo ugoden teden za kosnjo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Comparator je izjavil:


Sej traktor bi se lahko napolnil v pol ure na polnilni postaji za kamione, sej ni problema. Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega.

Zate seveda ni problema. Problem je samo v tem, da takega traktorja ne bo nihče kupil. Tudi če bi imel dva, in tudi če zanemarimo vprašanje, če je potem še zmeraj računica, nihče ne bo premikal orodja iz traktorja na traktor 2x na dan za hec (polnjenje). Jaz nimam nič proti električnim traktorjem, super če so, samo pravim, da morajo zdržat cel dan dela v najslabšem primeru za določeno kmetijo, če ne, so neuporabni in jih ne bo nihče kupil, če pa že, mu bo hitro žal.

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Drugače pa za nekajkrat na leto bi lahko najel tudi kmeta z navadnim traktorjem da bi ti opravil kar je za opraviti in bi še vedno prišel ceneje skozi z EV traktorjem.


S tem se ne bi strinjal. Traktorje bi si lahko izposojali in najemali že danes, pa tega (večji kmeti) ne delajo. Ker ko rabi nekdo traktor, ga rabijo vsi. To je za kmeta osnovno orodje.


Reading, do you understand it??8-O


Seveda zastopim, ti ne zgleda :)

Okapi ::

Mimogrede, traktorji in druga kmetijska mehanizacija ne sme biti pretežka, ker to škodljivo vpliva na zemljo, po kateri vozi. Vozit dodatno tono ali več akumulatorja po njivi je vse prej kot zaželeno.

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:



Sej traktor bi se lahko napolnil v pol ure na polnilni postaji za kamione, sej ni problema. Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega.


Ti ves kaksno baterijo potrebujes za ekvivalent 200l nafte? Ves koliko stane tak priklop za polnjenje, ki bi jo v teoriji naplnil v 0,5h? Ves koliko stane premik strojev, ne samo do kemtije ampak do bazne postaje za kamione, ki bo zaradi kmetov desetkratnik velikosti, ker bodo vsi navalili, ko bo ugoden teden za kosnjo.


"Ti ves kaksno baterijo potrebujes za ekvivalent 200l nafte"

Da, sem ti že zračunal. Daj malo bolj beri ne da mora isto stvar pisat po večkrat! Bos skopiral zadnjič, za naslenjič ne sprašuj stvari ki sem jih že napisal.

"aka baterija bi tehtala 5,5 tone, kar pri tako velikih strojih ki sami tehtajo po 15 ton predstavljalo samo tretjino teže. To se kumot da narest."

Utk ::

Kako vsi na enkrat? saj ne sadijo vsi istega! En sadi fižol, drug pa pšenico. Ne dozori oboje hkrati.

Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega.

Zorganiziraj to že danes, ti nihče ne brani. Komot bi vsaj v Sloveniji s 5 traktorji naredil delo za 30 traktorjev čez leto, sploh nobenega dvoma. In pospraviš za 15 traktorjev denarja v žep, za 10 traktorjev pa so na boljšem kmeti. Samo en app rabiš...

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:


Tukaj se ne strinjava. Že z današnjimi tehnologijami je za določen procent traktorjev smiselno da so električni.


Prosim za en primer, kjer mi povej koliko h po tvojem zdrzi baterija pri 40% obremenitvi traktorja. Morda se velikost baterije, da vidimo koliko priblizno bi tak traktor stal.

Kjer ti jaz povem iz izkusenj, da sem traktor uporabljal 10h/dan ali vec ali pa nic ur na dan. In ne, tistih 10h ne mores razdeliti na dva dni, ker ne kmetujes plasticnih izdelkov.


Večina traktorjev v Sloveniji je med 19-37 kW. Vir:


40 kW pri 40 % moči je 0,4*40= 16 kW. Z 80 kwh baterijo lahko deluje 5 ur. Nato ga greš napolniti za pol ure. Nato delaš še 5 ur. Ali pa vgradiš 160 kWh baterijo in imaš za 10 ur v kosu.

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Drugače pa za nekajkrat na leto bi lahko najel tudi kmeta z navadnim traktorjem da bi ti opravil kar je za opraviti in bi še vedno prišel ceneje skozi z EV traktorjem.

Kolikokrat ti treba napisat, da bi to lahko delali že danes, pa ne tega delajo, ker traktorje rabijo vsi naenkrat.


Kjer bi sel tudi malo na jetra sosedu, ki recimo, da ima dva in ti mora enega posojat, ker si hipster kmet in moras svoj traktor po pet h dela verjetno polnit dva dni. Bi bil njegov rezervni traktor vec pri hipster kmetu, kot pa doma in skoraj sigurno oddelal vec ur kot hipster elektro stroj.


Zakaj bi ga moral polnit dva dni? Lahko bi ga napolnil v pol ure na polnilnici! OD kje ti sanjaš dva dni? WTF

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:



40 kW pri 40 % moči je 0,4*40= 16 kW. Z 80 kwh baterijo lahko deluje 5 ur. Nato ga greš napolniti za pol ure. Nato delaš še 5 ur. Ali pa vgradiš 160 kWh baterijo in imaš za 10 ur v kosu.


In te stane baterija za strosek nafte za 10let++. 20kW 30 let star Fiat mi je pil pod 3l. Ravno slovensko povprecje. In kje ga bos napolnil v 30min? Imas doma priklop ali si ti predstavljas, da je vecina kmetij pri tvoji imaginarni polnilnici na AC, ki je primarno za kamione?

Utk ::

Pa si ti že videl 37 kw traktor?
Ta recimo ima približno 37 kw:
https://www.bolha.com/fendt/ford-major-...

Se o takih traktorjih pogovarjamo? Kdo danes kupi traktor z manj kot 100 konji? Vrtičkarji, ne pa kmeti.

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:



Sej traktor bi se lahko napolnil v pol ure na polnilni postaji za kamione, sej ni problema. Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega.


Ti ves kaksno baterijo potrebujes za ekvivalent 200l nafte? Ves koliko stane tak priklop za polnjenje, ki bi jo v teoriji naplnil v 0,5h? Ves koliko stane premik strojev, ne samo do kemtije ampak do bazne postaje za kamione, ki bo zaradi kmetov desetkratnik velikosti, ker bodo vsi navalili, ko bo ugoden teden za kosnjo.


Tebe nič ne briga koliko stane tak priklop za polnjenje, ker se boš pripeljal na že obstoječo polnilno postajo za kamione. Premik traktorja 10 km koliko stane? Ne prav veliko. 10 kratnik velikosti si potegnil iz riti. Nekaj večja ja, ampak ne 10 kratnik.

bf4ed ::

Kaj še ne boste nehali smetit teme s traktorji?
;(

Naslov teme je avtomobili!

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:



Zakaj bi ga moral polnit dva dni? Lahko bi ga napolnil v pol ure na polnilnici! OD kje ti sanjaš dva dni? WTF


Ker si omejen z mocjo priklopa, baterije bi lahko bile ogromne, posebej za stroj, ki danes pokuri 200l/dan. Jaz sem ravno placal za premik takega stroja 200€, sicer ne traktor. Gorivo ni primarni faktor, da ne bos prehitro kaj racunal.

Ali pa bodo kmetje iz vseh gorc, planinc in ne vem kot rinili na tvoje megapolnilnice. Verjetno nisi opazil, kako zelo hitre zadeve so traktorji in kje se nahaja vecina kmetij. Hint, ni ob AC, ceprav kaksnemu LJ hipsterju morda zadeve tako delujejo, ce gre samo iz LJ do Pirana. Bodo imeli zato, da malo prihranijo pri gorivu rezervni traktor (ker se kopajo v denarju), tovorno vozilo, ce slucajno nimajo njive ob tvoji polnilnici itn...

Comparator ::

Utk je izjavil:

Pa si ti že videl 37 kw traktor?
Ta recimo ima približno 37 kw:
https://www.bolha.com/fendt/ford-major-...

Se o takih traktorjih pogovarjamo? Kdo danes kupi traktor z manj kot 100 konji? Vrtičkarji, ne pa kmeti.


Seveda sem videl traktor 37 kW traktor. Takega ali manjšega ima 61,5 % Slovenskih kmetij. Vir: http://shrani.si/f/3i/Aq/4Xs43XFv/trakt...

Ampak dobr: pa upoštevajmo 100 konjev. To je 74.57 kW, pri 40 % moči to znese manj kot 30 kW. za 5 ur potrebuješ 150 kWh pol polniš za pol ure in pol še 5 ur. Ali če ti ta vrjanta ni všeč: za 10 ur potrebuješ 300 kWh. To ni problem.

Utk ::

. Premik traktorja 10 km koliko stane? Ne prav veliko.

Ti bom razložil kolk stane. Najprej se boš premikal s skoraj prazno baterijo in tistimi gumami največ 30 km na uro, drugače itak ne boš prišel do tam. Torej je to 20 minut. Nekdo drug mora it po tebe z avtom, da te bo pripeljal nazaj. Menda ne boš tam čakal 2 uri, da se napolne. Oba se bosta morala preoblečt, prej in potem, da ne bosta zasrala avta. In 10 minut nazaj z avtom. Po "dveh urah" ponovi postopek.
Če mi najdeš enga kmeta, ki ti bo potrdil ta postopek, da bi to izvajal, kapo dol, njemu in tebi...

Seveda sem videl traktor 37 kW traktor. Takega ali manjšega ima 61,5 % Slovenskih kmetij. Vir: http://shrani.si/f/3i/Aq/4Xs43XFv/trakt...

61,5% slovenskih kmetij si ne more kupit električnega skuterja, kaj šele traktorja, če bi morali kupit nov traktor, dizel ali električnega, bi pa raje prodali vse skup.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:



Tebe nič ne briga koliko stane tak priklop za polnjenje, ker se boš pripeljal na že obstoječo polnilno postajo za kamione. Premik traktorja 10 km koliko stane? Ne prav veliko. 10 kratnik velikosti si potegnil iz riti. Nekaj večja ja, ampak ne 10 kratnik.


Ne bos, ker zelo verjetno je taka postaja oddaljena dosti vec kot uro voznje s traktorjem. Za premik tako velikega stroja sem ravno ta teden placal 200€. Dva dni je delal, vmes so ga napolnili z "mobilno postajo".

Utk je izjavil:

Pa si ti že videl 37 kw traktor?
Ta recimo ima približno 37 kw:
https://www.bolha.com/fendt/ford-major-...

Se o takih traktorjih pogovarjamo? Kdo danes kupi traktor z manj kot 100 konji? Vrtičkarji, ne pa kmeti.


Gre z manj, tam 50 konjev je dosti za vecino. Samo kurijo tako malo, da nafta dalec ni glavni faktor. Brat od moje ima 55konjskega in dela z njim prakticno vse.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:



Zakaj bi ga moral polnit dva dni? Lahko bi ga napolnil v pol ure na polnilnici! OD kje ti sanjaš dva dni? WTF


Ker si omejen z mocjo priklopa, baterije bi lahko bile ogromne, posebej za stroj, ki danes pokuri 200l/dan. Jaz sem ravno placal za premik takega stroja 200EUR, sicer ne traktor. Gorivo ni primarni faktor, da ne bos prehitro kaj racunal.

Ali pa bodo kmetje iz vseh gorc, planinc in ne vem kot rinili na tvoje megapolnilnice. Verjetno nisi opazil, kako zelo hitre zadeve so traktorji in kje se nahaja vecina kmetij. Hint, ni ob AC, ceprav kaksnemu LJ hipsterju morda zadeve tako delujejo, ce gre samo iz LJ do Pirana. Bodo imeli zato, da malo prihranijo pri gorivu rezervni traktor (ker se kopajo v denarju), tovorno vozilo, ce slucajno nimajo njive ob tvoji polnilnici itn...


Za 200 litrov na dan stroj potrebuješ (ob izkoristku) 500 kWh baterijo. Pri pol urnem polnjenju potrebuješ 1 MW priklopne moči. Toliko bojo imele polnilnice za EV kamione, ki jih imajo plan postaviti. Ni tukaj problema. Baterija znese tretjino teže takega stroja. To sem že računal v prejšnjih postih, ne bom še enkrat. Najdi. Kdor ima kmetijo bogu za hrbtom, pač ne bo kupil elektro traktorja. Vsa ostala večina kmetov pa ga bo slej ko prej. Ni treba da so kmetije ob avtocesti, se boš pač zapeljal 10 km, kje vidiš problem. Ni ga. Nisem noben hipster. Ampak podatke pa moraš pogledati realno in zračunat da se da. Ti tega ne delaš.

"Bodo imeli zato, da malo prihranijo pri gorivu rezervni traktor"

Alo majstr: večina kmetij ima že sedaj več traktorjev!! Bojo pač vsi električni razen enega.

Ps: ostalo odgovorim čez dobro uro, ker je samo do devetih akcija na Aliexpressu in moram nekaj kupit.

Utk je izjavil:

Comparator je izjavil:


Sej traktor bi se lahko napolnil v pol ure na polnilni postaji za kamione, sej ni problema. Drugače pa večina kmetij ima tako ali tako več trakorjev. Bojo pač vsi električni, razen enega.

Zate seveda ni problema. Problem je samo v tem, da takega traktorja ne bo nihče kupil. Tudi če bi imel dva, in tudi če zanemarimo vprašanje, če je potem še zmeraj računica, nihče ne bo premikal orodja iz traktorja na traktor 2x na dan za hec (polnjenje). Jaz nimam nič proti električnim traktorjem, super če so, samo pravim, da morajo zdržat cel dan dela v najslabšem primeru za določeno kmetijo, če ne, so neuporabni in jih ne bo nihče kupil, če pa že, mu bo hitro žal.


Saj se lahko naredi da deluje Ev traktor cel dan. Ni problema tukaj. Drugač pa ne vem kje vidiš problem da odklopiš orodje za par minut, pelješ na polnjenje in si čez eno uro nazaj z polno baterijo. Pa dajte bit že malo racionalni. Sami predsodki so vas.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:



Za 200 litrov na dan stroj potrebuješ (ob izkoristku) 500 kWh baterijo. Pri pol urnem polnjenju potrebuješ 1 MW priklopne moči. Toliko bojo imele polnilnice za EV kamione, ki jih imajo plan postaviti. Ni tukaj problema. Baterija znese tretjino teže takega stroja. To sem že računal v prejšnjih postih, ne bom še enkrat. Najdi. Kdor ima kmetijo bogu za hrbtom, pač ne bo kupil elektro traktorja. Vsa ostala večina kmetov pa ga bo slej ko prej. Ni treba da so kmetije ob avtocesti, se boš pač zapeljal 10 km, kje vidiš problem. Ni ga. Nisem noben hipster. Ampak podatke pa moraš pogledati realno in zračunat da se da. Ti tega ne delaš.

"Bodo imeli zato, da malo prihranijo pri gorivu rezervni traktor"

Alo majstr: večina kmetij ima že sedaj več traktorjev!! Bojo pač vsi električni razen enega.


Morda mislis 1MW na enoto ali postajo za recimo 200 vozil, ker traktorjev bo veliko na enkrat.

Tretjina teze je problem.

Ce bodo vsi kmetje sli 10km s traktorjem, ko je ugodno vreme bodo ostali ponoreli. To bodo zastoji brez konca vedno, ko se bo zacelo lepo vreme. VEDNO!

Jaz zadeve gledam realno iz prakse, ker sem svoj cas kmetoval, ker so to aktualne teme pri nas, ker je 90% sorodstva moje vkljucno z brati kmetov itn. Tebi ni problem iti polnit traktor 10km, kmetu, ki se mudi pa je. Mi pa je kristalno jasno, da nisi nikoli kmetoval, ker ne razumes kako tecni so premiki s temi stroji, ze samo da moras vedno vse odklopiti, da gres v neko bazno postajo in polnit ko se ti mudi. Ze to je za vecino absolutno nesprejelmljivo, kaj sele cena.

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:



Za 200 litrov na dan stroj potrebuješ (ob izkoristku) 500 kWh baterijo. Pri pol urnem polnjenju potrebuješ 1 MW priklopne moči. Toliko bojo imele polnilnice za EV kamione, ki jih imajo plan postaviti. Ni tukaj problema. Baterija znese tretjino teže takega stroja. To sem že računal v prejšnjih postih, ne bom še enkrat. Najdi. Kdor ima kmetijo bogu za hrbtom, pač ne bo kupil elektro traktorja. Vsa ostala večina kmetov pa ga bo slej ko prej. Ni treba da so kmetije ob avtocesti, se boš pač zapeljal 10 km, kje vidiš problem. Ni ga. Nisem noben hipster. Ampak podatke pa moraš pogledati realno in zračunat da se da. Ti tega ne delaš.

"Bodo imeli zato, da malo prihranijo pri gorivu rezervni traktor"

Alo majstr: večina kmetij ima že sedaj več traktorjev!! Bojo pač vsi električni razen enega.


Morda mislis 1MW na enoto ali postajo za recimo 200 vozil, ker traktorjev bo veliko na enkrat.

Tretjina teze je problem.

Ce bodo vsi kmetje sli 10km s traktorjem, ko je ugodno vreme bodo ostali ponoreli. To bodo zastoji brez konca vedno, ko se bo zacelo lepo vreme. VEDNO!

Jaz zadeve gledam realno iz prakse, ker sem svoj cas kmetoval, ker so to aktualne teme pri nas, ker je 90% sorodstva moje vkljucno z brati kmetov itn. Tebi ni problem iti polnit traktor 10km, kmetu, ki se mudi pa je. Mi pa je kristalno jasno, da nisi nikoli kmetoval, ker ne razumes kako tecni so premiki s temi stroji, ze samo da moras vedno vse odklopiti, da gres v neko bazno postajo in polnit ko se ti mudi. Ze to je za vecino absolutno nesprejelmljivo, kaj sele cena.


200 vozil si potegnil iz riti. Ne bo 200 vozil nikoli hkrati. Ampak veliko manj. In take moči se da narediti. Tehnično je to čisto mogoče in izvedljivo. Bodo pač ostali ponoreli, ni problem. Ali pa narediš da se bo tudi traktor premikal 80 km/h, tudi to ni problem.

Kmetu se ne mudi toliko da ne bi mogel za eno uro napolnil. Če mu slučajno je problem, lahko naredimo tak traktor ki bo deloval cel dan. To ni problem.

Lej kmetoval sem nekaj pri dedku ki ima kmetijo. Jaz zadeve gledam realno iz tehničnega stališča. S tehničnega stališča je izvedljivo in realno OBJEKTIVNO je zadeva dobra in se jo da narediti. Iz tehničnega stališča objektivno ni problemov.

Verjamem pa so so problemi v glavah ljudi. Ampak objektivno iz tehničnega stališča ni problemov.

Sedaj pa res, do devetih moram naročit, se pišemo čez eno uro.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

>Ali pa narediš da se bo tudi traktor premikal 80 km/h, tudi to ni problem.

Lol, tebi pa res ni marsikaj jasno.
#brezpodpisa

Utk ::

Ja, vprašanje tudi kolk je elektrika cenejša od nafte brez trošarin na 200 kw polnilnici. In prej sem pozabil še stikanje priključkov...tisto "2 urno polnjenje" ti vzame vsaj 4 ure.

Ali pa narediš da se bo tudi traktor premikal 80 km/h, tudi to ni problem.

Jasno, ampak potem bo skuril celo baterijo samo za pot do polnilnice in nazaj, sploh ne bo rabil nič delat na njivi...
««
841 / 1168
»»