» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
838 / 1168
»»

vostok_1 ::

J.McLane je izjavil:

Dvomim, da se kdo od vaju (hojnikb, vostok) vozi vsaj 50 km v eno smer na šiht v konici, po naših cestah... če ne, nebi takih kozlov streljala :))

Če se pa že, se vama bodo pa sanje razbliniile prvi teden vožnje v Atomu podobnem prevoznem sredstvu.


Vožnja 50km na šiht je trenutni luksuz.
Razumem, da moraš to početi in da je tebi to samoumevno, ni pa to naravno stanje kaj šele vzdržno.

Atom pa seveda ni namenjen dnevnim commute-om. Njegova "civilna različica" pa bi morda lahko bila.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Utk ::

Civilna različica bi bila podobna apteri. Ker blatniki niso brez veze, da ne govorimo o strehi in vratih.

vostok_1 ::

Malo bolj podobna zagotovo, da.

Tu uporabljajo blatnike kot aerodinamiko. Sicer je poveča učinkovitost, ampak po nepotrebne uniči dizajn za zelo malo gaina na performansih.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Spock83 ::

Ne streljat kozlov. Atom je lahek in za čez ovinke. Užitek za vožnjo. Opreme nič. Takega daily ne bi imel. Pa un narobe obrnjen tricikel. To nisem nikoli razumem. Z motorjem lahko vsaj prehitiš kolono. Navaden avto pa ima več volumna in je bolj uporaben.
Ko jim bo ratal znižat maso električnim avtomobilom z isto stopnjo preme bo še boljše v vseh pogledih.

vostok_1 ::

Zakaj trdite, da zagovarjam vožnjo po štruco kruha ali otroka v vrtec z Ariel Atom?
I really don't get it. Ali ne berete, ali nepismenost ali some other strange mental thing. No offense BTW.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

pegasus ::

vostok_1 je izjavil:

Avtomobil je luksuz. In ta aktualna kriza je pokazala kako zelo nepotrebni so za običnega posameznika v letu 2020 and of years to come. Saj večina prevažanja posameznikov je bolj ali manj samemu sebi namen ali je izredno nizke učinkovitosti glede na porabljeno energijo.
Npr.: Voziš se sam iz Vrhnike v Ljubljano, v službo kjer si call-operator in sediš pred monitorjem cel delovnik. Nato isto pot narediš za nazaj z praznim avtomobilom ali mogoče štruco kruha na sedežu.
Najbrž ne rabim ponovno razlagat kako nevzdržen je tak način življenja?
Do tu se 100% strinjam s tabo. Zakaj se potem takoj v naslednjem stavku zanikaš?

borisk ::

ne glede na to da smo na "IT tehnološkem" forumu, večina ljudi v službi ni paper pusherjev, ampak dejansko nekaj počne, kar moraš narediti na lokaciji. frelancerji in code monkeji, ki sedaj jamrajo vladi za plačilo priskevkov, nitre tako pogosti, ste pa na momente zelo glasni...

J.McLane ::

vostok_1 je izjavil:

Zakaj trdite, da zagovarjam vožnjo po štruco kruha ali otroka v vrtec z Ariel Atom?
I really don't get it. Ali ne berete, ali nepismenost ali some other strange mental thing. No offense BTW.


Avto za dušo pač ni "prava stvar", ker se jih proda peščico in tudi ne vozi se veliko z njimi. To so koncepti za na steno v otroški sobi. Vozila tipa i-road, katerega si mi spljuval niso mišljena za zabavo, ampak dejansko za daily commute, kot uporabno prevozno sredstvo. Vsako vozilo ima svoj namen in ti si sfalil namen ko si v tole temo privlekel neuporabne koncepte, ki so samo za "track day".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

lufthammer ::

https://siol.net/avtomoto/novice/posled...

Teli dinozavri bojo pocrkal...

gruntfürmich ::

shorti 'TSLA' na 420$ likvidirani?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WarpedGone ::

Ja, tudi traktorji grejo na štrom:
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Jaka stvar, v Rusiji so jih imeli že pred 80 leti.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Jup, in teorije zarote so seveda čista neumnost ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gone ::

gruntfürmich je izjavil:

shorti 'TSLA' na 420$ likvidirani?


Če mene sprašuješ, seveda (sem v drugi temi pisal da delam 1 do max par dni trejde), kmalu zopet vstop. Kar dober 1 dnevni trejd 539 - 492 (sl oz. sp). Sem tudi enega malega dnevnega naredil 573 - 562. Ni za daljše zdajle, Fed se je preveč razpištoljil...

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

Ja, tudi traktorji grejo na štrom:

Tisti, ki je kdaj bil blizu traktorja in ga celo uporabljal, ve, da je taka stvar borderline useless, vsaj pri trenutni tehnologiji. To pac ni tesla3 use case, k se peljas do sihta in gostilne, pa mogoce se kolegu, da mu pokazes tanov ficer updejt :)
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Pejt temu farmerju povedat, da ... kaj že? Da laže?

Stupid is a constant ...
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Elektrika v kmetijstvu je uporabna kjer ni potrebna velika moč. Tega dela je kar nekaj v zelenjadarstvu in sadjarstvu ter. razni specialni roboti, ki bodo morda v naslednji dekadi postali uporabni. Za obdelavo tal in spravilo večjih količin pridelka pa razen manjših površin v rastlinjakih še zlepa ne bo.
Tole recimo je en od projektov. Ampak, ko bodo cene 20-30k€ (danes je samo brend RTK 15k+) bo prišlo do uporabe, če/ko bo enota znala posejat in vsaj plevel pospravit 100%.

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

Pejt temu farmerju povedat, da ... kaj že? Da laže?

Stupid is a constant ...

Ej, za razliko od bullshiterju tukaj dejansko poznam panogo first hand in takšna zadeva, vsaj razn za specifične naloge, ni pretirano uporabna.

Za obdelavo tal in spravilo večjih količin pridelka pa razen manjših površin v rastlinjakih še zlepa ne bo.

Exactly this. Dizlski kombajni na veliki površinah lahko bp laufajo dneve in noči (razn refuellinga in menjave operaterja)... Z baterijo boš pa kaj, stal 12 ur ?

Pri kakšnih nedeljskih kmetih je še tolk slabš, ker poleg hude investicije nihče nebo hotu traktorja, ki je efektivno slabši od preverjenga IMT 539 :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

Dizlski kombajni na veliki površinah lahko bp laufajo dneve in noči


Ko bodo masovno prešli na baterije, boš pa planil v jok in na drevo. Ne boš edini debilko tm gor .. je že gužva in bo še huj.

Traktor se kupuje na podlagi TCO ... pri $100/kWh se splača za x% nalog/primerov, pri $50/kWh pa za y% nalog/primerov, kjer je Y > X.

Kdor bo želel preživet, ne bo imel izbire sploh.

Kjut:
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ponudbe je že precej:
Zbogom in hvala za vse ribe

gruntfürmich ::

Gone je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

shorti 'TSLA' na 420$ likvidirani?


Če mene sprašuješ, seveda (sem v drugi temi pisal da delam 1 do max par dni trejde), kmalu zopet vstop. Kar dober 1 dnevni trejd 539 - 492 (sl oz. sp). Sem tudi enega malega dnevnega naredil 573 - 562. Ni za daljše zdajle, Fed se je preveč razpištoljil...

v 1 dnevu si pričakoval padec na 420? tisto bi padalo vsaj 1 teden do 420, imho...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

Dizlski kombajni na veliki površinah lahko bp laufajo dneve in noči


Ko bodo masovno prešli na baterije, boš pa planil v jok in na drevo. Ne boš edini debilko tm gor .. je že gužva in bo še huj.

Traktor se kupuje na podlagi TCO ... pri $100/kWh se splača za x% nalog/primerov, pri $50/kWh pa za y% nalog/primerov, kjer je Y > X.

Kdor bo želel preživet, ne bo imel izbire sploh.

Kjut:

Mogoče sred kalifornije, vsepovsod drugje pa sigurno ne. Dokler je "subvencionirana" nafta (aka ohne davek in večji del trošarine) in doseg/obratovalmi čas primeren za kakšnega nedeljskega kmeta, stvar pač nebo dobila tractiona niti na velikih farmah (kjer se kot omenjeno v sezoni dela konstatno) niti pri malih kmetih (začetna investicija in mindset). Pa seveda dokler nebo brutalnih restrikcij okol emisij.

Nekaj je gledat youtube posnetke pa čitat komentarje, nekaj je pa realnost.
Verjameš ali ne, onstran luže kmeti že nove dizlske traktorje poskušajo nazaj nadomeščat z staro tehniko brez elektronike. Hudič je, ko ti stvar crkne sred najhujše sezone in morš klicat john deere, da ti potem majtri povejo, da morš stvar šlepat 100km stran.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Mikrohard ::

A nikogar tukaj ne moti, da @WarpedOne v praktično vsak odgovor na čisto solidna sporočila vključi najmanj eno žalitev? Očitno v to temo ne zaide noben moderator več.

Spoštljiv odnos do drugih bi moral biti nekaj osnovnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Gone ::

gruntfürmich je izjavil:

Gone je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

shorti 'TSLA' na 420$ likvidirani?


Če mene sprašuješ, seveda (sem v drugi temi pisal da delam 1 do max par dni trejde), kmalu zopet vstop. Kar dober 1 dnevni trejd 539 - 492 (sl oz. sp). Sem tudi enega malega dnevnega naredil 573 - 562. Ni za daljše zdajle, Fed se je preveč razpištoljil...

v 1 dnevu si pričakoval padec na 420? tisto bi padalo vsaj 1 teden do 420, imho...


Eh, lejga, mal logike vklopi. V vsak trejd grem z nekim naprej predvidenim ciljem in stop losom, če gre v pravo smer prilagajam sl, ki postane sp. Do kam gre, gre. Ker se trg zaradi feda noče podreti me pač meče ven v dnevu ali dveh.Se pa še zmeraj nagibam da bo šlo dol, zato v glavnem šortam. Tud če bi šlo nižje od 420 tam ne bi zaprl, ampak bi prilagajal sp, pri tsla trailam nekje 16-22$. Saj to sem skoraj vse napisal v onem drugem threadu.

roCkY ::

Mikrohard je izjavil:

A nikogar tukaj ne moti, da @WarpedOne v praktično vsak odgovor na čisto solidna sporočila vključi najmanj eno žalitev? Očitno v to temo ne zaide noben moderator več.

Spoštljiv odnos do drugih bi moral biti nekaj osnovnega.

Ko moderator pride odbije cel blok komentarjev. Večinoma zaradi tega sploh nima več smisla pisat na tem forumu. Bolje, da ga ni in ostane kako mnenje celo vidno dlje kot kako uro. Ne ciljam le na to temo.

hojnikb ::

Mikrohard je izjavil:

A nikogar tukaj ne moti, da @WarpedOne v praktično vsak odgovor na čisto solidna sporočila vključi najmanj eno žalitev? Očitno v to temo ne zaide noben moderator več.

Spoštljiv odnos do drugih bi moral biti nekaj osnovnega.

Kaj češ, komentarji so pač ogladalo komentatorja :)
#brezpodpisa

Gone ::

aja, zakaj 1 teden? Je šlo od večera do jutra iz 542 do 470, če ne bi fed pobral trga bi šlo najkasnej v še enem dnevu pod 420...Gor po stopnicah, dol z dvigalom so včasih rekli, čeprav so tile corona trgi mal drugačni...

roCkY ::

hojnikb je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Dizlski kombajni na veliki površinah lahko bp laufajo dneve in noči


Ko bodo masovno prešli na baterije, boš pa planil v jok in na drevo. Ne boš edini debilko tm gor .. je že gužva in bo še huj.

Traktor se kupuje na podlagi TCO ... pri $100/kWh se splača za x% nalog/primerov, pri $50/kWh pa za y% nalog/primerov, kjer je Y > X.

Kdor bo želel preživet, ne bo imel izbire sploh.

Kjut:

Mogoče sred kalifornije, vsepovsod drugje pa sigurno ne. Dokler je "subvencionirana" nafta (aka ohne davek in večji del trošarine) in doseg/obratovalmi čas primeren za kakšnega nedeljskega kmeta, stvar pač nebo dobila tractiona niti na velikih farmah (kjer se kot omenjeno v sezoni dela konstatno) niti pri malih kmetih (začetna investicija in mindset). Pa seveda dokler nebo brutalnih restrikcij okol emisij.

Nekaj je gledat youtube posnetke pa čitat komentarje, nekaj je pa realnost.
Verjameš ali ne, onstran luže kmeti že nove dizlske traktorje poskušajo nazaj nadomeščat z staro tehniko brez elektronike. Hudič je, ko ti stvar crkne sred najhujše sezone in morš klicat john deere, da ti potem majtri povejo, da morš stvar šlepat 100km stran.

V praksi je danes v ZDA recimo velikost poljedelske kmetije na eno linijo nekje 1300-1500 ha v predelih kjer ni možen dvojni posevek. To se z elektriko brez nekega super presežka v tehniki ne bo obdelalo nikoli. Top ekonomika recimo v srednem južnem delu kjer imajo pšenico in sojo v enem letu v drugem pa karuzo je nekje sejanje 8000 ha s precizno sejalnico (seje koruzo spomladi in sojo po pšenici) in 4000 ha pšenice z enim traktorjem. Večinoma pa so menjali le precizne, pšenico pa sejejo z ožjimi starejšmi.
V EU je seveda kmetijstvo povsem drugačno, ker si folk ni prilastil zemlje na tak način kot v "novodkritih deželah".
Elektrika ima zato večji potencial tu. Seveda je tudi na oni strani ogromno manjših kmetij, kjer bi se elktro traktor lahko s pridom uporabil. Predvsem kot dvoriščni traktor. Razni mešani vozovi, nakladalci na dvoriščih,... Ampak dokler bo cena baterije kot je tega v praksi ne bo razen nekaj malega. Na 50-70 kW traktorju bi rabil vsaj 250 kWh baterijo. To pa danes tehta (niti ni problem razen ustrezne namestitve zaradi težišča) in predvsem stane.

YT ti pa priporočam. Se najde ogromno kaj dogaja po svetu. Je pa seveda treba znat ocenit kaj je real in kaj zgolj (skriti) promotion. Tudi te beta promocije so mi zanimive. Med vrsticami se izve ogromno. Ko seveda en izven panoge začne pist kot W1 ga ignoriraš ali napišeš komentar, ki ga Bigwhile 100% izbriše. Karkoli narediš ostaneš neviden!!!

WarpedGone ::

Spoštljiv odnos do drugih bi moral biti nekaj osnovnega.

Spoštovanje se začne s poskusom razumevanja napisanega.

Kriv?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ceazare ()

hojnikb ::

Bo treba it na kaksno lekcijo bontona, it seems.
#brezpodpisa

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Ja, tudi traktorji grejo na štrom:


Ta zadeva je useless za resnejše kmete. Zato pa ga uporablja "urban farmer" za namene youtuba.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Je to ocenil še en urban farmer al resen kmet?
Zna ta resen kmet zračunat ceno, pri kateri (njemu) stvar postane must have?

Al bomo poslušal ponovitev pravljice kako stvar nima dost moči, kako 'premau' zdrži, kako nima pravega zvoka?
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

resna raba gor ali dol, klasicni dizlski traktorji tudi s kakimi 50 leti se vedno sluzijo svojmu namenu. In ker taksen traktor ni obogaten z nepotrebnim softwareom in elektroniko, ga lahko popravlja tudi urbani ali nedeljski kmet v lopi. Hell, na taksnem traktorju nerabisi absolutno nobene elektrike :)

Bomo z racvetom EV traktorjev lahk rekl enako? Probably not.

Žalostna realnost je to, da bo razcvet EV traktorjev in mehanizacje precej vecji trd oreh (ce ne zaradi omejitev uporabnosti pa zarad mindseta) kot v kaksnem osebnem prevozu ali prevoznistvu.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Motion ::

Nerabiš EV traktorjev. Že včerajšni povprečini traktorji za 30k + niso nič manj nabiti z elektroniko kot moderni avtomobili tako da lahko pozabiš na kakršno koli šraufanje doma

hojnikb ::

Se kaksnih 10-15 let nazaj (mind you, prenove "modelov" so pri traktorjih precej daljse kot pri avtomobilih) si lahko dobil traktorje, ki vsaj okoli transmisije in motorja niso mel nobene omembe vredne elektronike (ajde ventil za izklop nafte mogoc :)).
Seveda ce se visas po cenovni lestvi (vec opreme, mocnejsi motorji, avtomatika) pride s tem tudi vec elektronike in manjsa sansa da kaj sam popravis brez primernega orodja. Ampak se vedno precej manj kompleksno (electronic wise) kot kaksen avtomobil.
#brezpodpisa

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Je to ocenil še en urban farmer al resen kmet?
Zna ta resen kmet zračunat ceno, pri kateri (njemu) stvar postane must have?

Al bomo poslušal ponovitev pravljice kako stvar nima dost moči, kako 'premau' zdrži, kako nima pravega zvoka?


Warpi, nisem prepričan če si kaj bil na kaki resnejši kmetiji. Na resni mislim, da tudi jaz nisem. Sem pa bil na resnejši.
Ta zadeva tam je nepotrebna, ker zadeve se počnejo in bulk.
Za neke nišne kmetijce, morda ni tako napačna. Za pravo ceno vrjetno bi najdla tržno nišo.

PS. Run-of the mill resnejši traktor (ne resen).

Ni ne glasu ne smoga, zadeva je lahko klimatizirana, delo v hladnih in toplih obdobjih. Traktorji se ne kvarijo tako pogosto kot avomobili, ker plačaš temu primerno, vsaj to je dosedaj veljalo.
Glede torque-a, pa ICE traktor z njegovimi prestavami naredi kar želiš.


Resen traktor.

https://salesmanual.deere.com/sales/sal...
Since introduction in 2001, John Deere’s Infinitely Variable Transmission (IVT), also known as AutoPowr, has led the industry in precise, intuitive transmission controls for tractors. Changes in design for the 7R Series Tractors has improved efficiency over previous models. Improvements have been made in operation and control to more closely follow the 8R design. The John Deere Infinitely Variable Transmission (AutoPowr/IVT) utilizes a combination of mechanical and hydrostatic power, providing stepless and continuous power across an infinitely variable range of speeds.


Pravim. Nisem reku, da je tisti elektrik useless. Zgolj useless ta resnejše delo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Je to ocenil še en urban farmer al resen kmet?
Zna ta resen kmet zračunat ceno, pri kateri (njemu) stvar postane must have?

Al bomo poslušal ponovitev pravljice kako stvar nima dost moči, kako 'premau' zdrži, kako nima pravega zvoka?

Tole must have ne vem komu v SLO bi lahko bilo? Posamezniki se sigurno najdejo ker agro sektor je zelo zelo raznolik.


Kakšno kapaciteto sploh ima baterija. Tip nekaj lapa a pove čisto nič. Lej s Polarisom se furam cel teden ali pa baterijo spraznim v 30 min. Gas do podna do najbolj oddaljenih parcel pa sem prazen. Odvisno kam in kako se peljem. Včasih ga filam enkrat na teden, včasih gre pred kosilom ali ko ga 3 ure ne rabim na kabel, da prživi dan. Enako na traktorju tank nafte lahko drži 3 cele dni po 12-14 ur ali le 7 ur.
Kako močno je hidravlično dvigalo?
Kolk moči ima na kardanski gredi?
Nima prvega pogona.
Nima kabine.
Šasija je mikdo nekje v ragu "Štoreta" po SLO metriki.

Nek uporaben traktor z mojega stališča je nekako: Dvišna moč hidravlike (po katalogu) vsaj 3500kg. To seveda pogojuje ustrezno veliko šasijo in maso. Na kardanu 60-70 KW. Uporabna kapiciteta baterije?? S tem se pa še nisem ubadal. Amapk recimo na glas razmišljanje. Zadeva bi morala narediti kako uro transporta dnevno, 2 uri freza/vrtavkasta brana, 6 ur presajanje + še kako okopavanje ali medvrstno frezanje pride zvečer. To bi bilo verjetno čez palec blizu 150 kWh porabe na delovni dan. Takih delovnih dni je v sezoni kakih 60. Torej baterija blizu 200 kWh. Kje naj nalijem teh 150 kWh od 23h zvečer do 4 30h zjutraj? Ideja za EV traktor kot osnovni delovni stoj na našem dvorišču tako takoj ostane le ideja. Traktorji, ki so na dvorišču so nekje v rangu 40-45 k€ z prvo hidravliko in kardanom. Cena goriva? (trenutno ne vem kolk je trošarine, se mi ne ljubi brskat) 25 k€ v življenski dobi relativno slabo izkoriščenega traktorja tega ranga v SLO. Jah nekaj je lufta morda za EV ampak dizel fura 20 let. Kolk časa bodo baterije nardile tisto kar sem dal za konkreten primer rabe? Kmetija se razvija. Kapaciteta postane prešvoh. Amortizacije v 7 letih v SLO ni praktično nikjer v tem sektorju! Tolk stari traktorji po ceni 12-15k€ v glavnem prihajo na srednje in manjše kmetije.
Mislim, da bo veliko prej kak "Cibertruck" na dvorišču kot EV standardni traktor.

vostok_1 ::

EV kamion skorajda makes more sense, ker tam so recimo razdalje precej znane obremenitev pa tudi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

slo-tech strikes again... kup jadikovanja kako si lahko zamisliš scenarij, ko stvar ne dela, ergo je brezveze totalno. Pa še kup 'nisam ćit'o al' osudjujem' ... kapacitete v zgornjih primerkih so podane, tudi tipičen delovni čas.

Uspeli ste priplezat do 200kWh baterije in tu obstali, kot da je to nekakšen Sveti Show-stopper. Pri $50/kWh je to mizernih $10k. S tem da bo traktor z 200kWh mel tudi vsaj 200kW, no-brainer.

Kakšna misel na kuhanje lastne energije z lastno metansko elektrarno nad gnojiščem in/ali biomaso se ni nobenga dotaknila? Strošek nafte za laufanje traktorja 12 ur na dan tut ne?
Počakte, da kmetom opalijo davek/kazen na količino PM25 v zelenjavi, ki jo prodajajo.

Opletanje s 50 let starimi železninami pa ne vem kakšno vezo naj bi imelo s temo. Problem koncentracije? Dviganje megle? Če kaj, te starine škodijo današnjim proizvajalcem, da prodajo manj.

Šteje edino TCO minimalne zadeve, ki pokrije skoraj vse potrebe. Starine bodo slej ko prej pocrkale, TCO novega dizla pa bo presegel TCO novega štromarja. Kdor tega ne bo sposoben speljat,bo pa zaprl kmetijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Pri traktorju je precej nepomebno 200kw short term moci (kot je to tipicno za avtomobile) amapk long term moc in zmogljivost preostale transmisije (kaj ti nuca instant 200kw, ce menjalniki/reduktorji/hidravlika tega ni sposobna izkoristit).

TCO, sploh ze obstojece opreme bo vsaj po trenutnem trendu se precej casa v prid dizlom. Zal.

50 let stat zelez je bil dan samo za ilustracijo. Ceprav precej nazorno, ker je taksna stvar se vedno povsem usable za nedeljaskega kmeta. Enako ne mors rect za avtomobil.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

slo-tech strikes again... kup jadikovanja kako si lahko zamisliš scenarij, ko stvar ne dela, ergo je brezveze totalno. Pa še kup 'nisam ćit'o al' osudjujem' ... kapacitete v zgornjih primerkih so podane, tudi tipičen delovni čas.

Uspeli ste priplezat do 200kWh baterije in tu obstali, kot da je to nekakšen Sveti Show-stopper. Pri $50/kWh je to mizernih $10k. S tem da bo traktor z 200kWh mel tudi vsaj 200kW, no-brainer.

Kakšna misel na kuhanje lastne energije z lastno metansko elektrarno nad gnojiščem in/ali biomaso se ni nobenga dotaknila? Strošek nafte za laufanje traktorja 12 ur na dan tut ne?
Počakte, da kmetom opalijo davek/kazen na količino PM25 v zelenjavi, ki jo prodajajo.

Opletanje s 50 let starimi železninami pa ne vem kakšno vezo naj bi imelo s temo. Problem koncentracije? Dviganje megle? Če kaj, te starine škodijo današnjim proizvajalcem, da prodajo manj.

Šteje edino TCO minimalne zadeve, ki pokrije skoraj vse potrebe. Starine bodo slej ko prej pocrkale, TCO novega dizla pa bo presegel TCO novega štromarja. Kdor tega ne bo sposoben speljat,bo pa zaprl kmetijo.


Zakonski dekret ni ravno najboljši način povzdvigovanja inferiorne tehnologije.
Traktorjev je tako malo, da njihovo onesnaženje nima vpliva na karkoli. Prav je sicer, da naredijo traktorje, ki ne škodijo operaterju in lastnim živalim. Ampak Al-Gore-a bi morali brcnit vn skozi vrata v tem primeru.
Traktorji niso za preseravanje, kot to počnejo civili z avtomobili.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

fikus_ ::

A1, kako boš nafilal 200 kWh v eni noci?
Kdo bo financiral elektrarno nad gnojiščem?

Dobro, če si E intuzijast boš stisnil zobe in nekako sfinanciral zadevo na račun drugih stvari. Mislim da so imeli na prašičjih farmah v Ihanu kogeneracijo (ICE->elektrika+toplota) ki jo je poganjal bioplin iz gnojevke.

hojnikb ::

fikus_ je izjavil:

A1, kako boš nafilal 200 kWh v eni noci?
Kdo bo financiral elektrarno nad gnojiščem?

Dobro, če si E intuzijast boš stisnil zobe in nekako sfinanciral zadevo na račun drugih stvari. Mislim da so imeli na prašičjih farmah v Ihanu kogeneracijo (ICE->elektrika+toplota) ki jo je poganjal bioplin iz gnojevke.


Teh kogeneracij imas tudi pri nas polno. Blokovska naselja recimo ponekod to uporabljajo, pa tudi kaksni domovi. Sicer pa res ne nobena na gnojovko, as far as im aware.
Je pa tudi ta zadeva, ce tud mas narejeno na gnoj, precej vprasljiva, tco wise. Motor in vse pripadajoce stvari je treba namrec vzdrzevat, kot vsako drugo stvar.
#brezpodpisa

roCkY ::

Še enkrat si dokazal, da pojma nimaš.

Sem dal le primer kako bi pri sebi lahko izkoristil en EV z zmerno veliko baterijo. Rabim pa vsaj še 2 drugače obuta traktorja. Njiva ni cesta!

Po tvojem predvidevanju bo štacuna prazna. Kmet bo pa EKO subvencijo kasiral namesto plačeval PM2,5 ali PM10 pa tisto kar mu bo ostalo žlahti prodal. Obdelal pa bo morda res z enim mini EV traktorjem. Popolna sprememba tehnologije in obrat od tržne pridelave je precej verjeten glede na SLO posestno strukturo. Samooskrba države kot je SLO pade za nadljnjih 70% ali koliko %?


16 ur 3 metrske vrtavke požre kolk? 16 ur balirke? Rečva 18-21 litrov nafte na uro kaže BC. Obračanja z porabo 3-4 l je cca. 5%. Naprej pa računaj... To se rabi recimo 10 dni letno. Izkoristke sodobnih motorjev in transmisij v traktorjih poišči.

Pa vzemiva drug primer. Traktor z 620 KS na kolesih. Dela 20 ur dnevno. Kolk tehta baterija. Me zanima in ker si EV ekspert boš mimgrede zračunal - predvidevam.

TCO v kmetijstvu nekak ne laufa. Če bi se le na to gledalo bi bile štacune prazne, ker se nihče nebi s tem ubadal. Če ne verjameš vprašaj na pravem mestu.
Verjetno bo prehuda zate za razumet. Poglej si tale video. Situacija je dokaj podobna na svetovni ravni. Le spremenljivke so nekolk drugačne:

WarpedGone ::

fikus_ je izjavil:

A1, kako boš nafilal 200 kWh v eni noci?


50kW x 4 ure

fikus_ je izjavil:

Kdo bo financiral elektrarno nad gnojiščem?


Tisti ki danes financira nafto. Z ostankom bo povečal plače, npr.

fikus_ je izjavil:

Dobro, če si E intuzijast boš stisnil zobe in nekako sfinanciral zadevo na račun drugih stvari. Mislim da so imeli na prašičjih farmah v Ihanu kogeneracijo (ICE->elektrika+toplota) ki jo je poganjal bioplin iz gnojevke


Ja, TCO operacije - narediš vse kar maš možnost narest.

"Predrago, ne splača se" se lahko dereš šele potem, ko zračunaš TCO dizla, in TCO štroma in vidiš kaj je več. In hkrati vidiš pri kakšni ceni baterij, se EV pogon tebi začne splačat. Ker to je pri celi zadevi edino relevantno.

Pravljicam, kako ni dost moči, kako je baterija premajhna, kako se prepočas fila, kako žre otroke, kako nima prave štime, kako narobe diši, niti sami resno ne verjamete.

Ključen podatek je le $/kWh ko eTraktor postane cenejši od dizl stroja. Ker to pomeni bolje obloženo mizo in se bo enostavno zgodilo.
Ker zvečer v lastnem domu za lastno mizo noben kmet ni tolk neumen da bo za isto plačeval več in zarad tega bil bol reven.

Torej, začne se s tem da poznaš svoj TCO in svojo dnevno potrebo po kWh. Ostalo je OŠ matematika.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

50kW x 4 ure

Ker seveda vsaka resna kmetija ima samo en traktor ;((.

Aja ne, bos sel na supercharger 20km stran :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

Hehe, random tip, ki še ni uspel vseh detajlov postavit na svoje mesto, ampak je uspel seštet 1+1 in ga je vrglo na rit.


Val se širi... hehe, dobra ... kolk čevljarjev še živi od popravljanja čevljev?

hojnikb je izjavil:

50kW x 4 ure

Ker seveda vsaka resna kmetija ima samo en traktor ;((.

Aja ne, bos sel na supercharger 20km stran :)


Resno me preseneča, da ste menda sposobni zjutraj najt iz postelje do WC školjke...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Resno me preseneča, da ste menda sposobni zjutraj najt iz postelje do WC školjke...

Res me ne preseneca, da mestni sceneti ne razumete dalj od prevoza do kafica in sihta :)

Ce bos imel kdaj moznost first hand izkusit se kaj druga kot nabijanje po tech forumih in voznjo s teslo do sihta, bos razumel, da tisti $/kWh pac ni edinega pomena, sploh v kmetijski dejavnosti. Zadeve je precej enostavno gledat na daljavo :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

Kak je TCO-ekvivalent ko je zadost-dober-ev enako drag kot dizl mašina?
Cifro prosim. Pa ne potegnjeno iz riti ampak zgrajeno iz podatkov.
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

En traktor na povprečni SLO kmetiji na leto redko naredi 1000 delovnih ur, tako da to pokvari računico TCO. Največja težava je, da se v sezoni dela 10-16 ur/dan, dobro traktor manj efektivnih ur. Tako da za en traktor na njivi/travniku še ne vidim možnosti, da bi bil električen.

In zakaj bi celo leto plačeval močnejše varovalke, da bi lahko npr. 30x / leto koristil doma supercharger?!

Čisto možno v zelenjadrstvu, sadjarstvu, vinogradništvo, . . . ali pa kakšni dvoriščni stroji, nakladalniki in podobno.
Ob sprejemljivi ceni baterij, bi bila tudi opcija menjave baterijskega paketa, z enim delaš, drugega polniš in če bi lahko tako kombiniral z več stroji, bi bila situacija čisto druga.

PS. W1 smo že pisali o TCO EV in ugotovili, da ni takšen, kot ga hočeš ti prikazat, kljub subvencijam za nakup EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()
««
838 / 1168
»»