» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
837 / 1193
»»

WarpedGone ::

Ford Q1 Year on Year sales down 12.5%
GM down 7%
Fiat Chrysler down 10%
Porsche down 20%
Tesla up 36%


Ob tem da Ford in ostali kot prodano štejejo tudi avte, ki pri dealerjih še čakajo da jih kdo posvoji.
Zbogom in hvala za vse ribe

pero50 ::

avti, ki so pri dilerjih so prodani. Proizvajalci ne pustijo odpeljat nobenega avta, če avtohiša ni plačala celotnega vozila.

Zheegec ::

@WarpedOne: Year on year sales pomeni primerjava s katastrofalnim Q1 2019 rezultatom.

https://pbs.twimg.com/media/EUoxx37X0AA...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

No shit sherlock ... še kakšna dlaka zakaj pozitiven rezultat ni slo-tech-košer pozitiven?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gone ::

Včeraj after vstopil pri 539- Short. Seveda je možno da me ven zabrišejo. SL pri 582. Cilj 420.

Utk ::

Btw, se že ve kakšno je kaj mentalno zdravje tistih arabcev, ki so odstopili od odkupa po 420? Po moje jim je rahlo žal. Danes pa shortarji ciljajo na 420, in to po največjem sesutju trga po ww2...

WarpedGone ::

P.S. dobave v q1 zadnjih 6 let:
2015 q1: 10k
2016 q1: 14.8k, +48%
2017 q1: 25k, +69%
2018 q1: 30k, +20%
2019 q1: 63k, +110%
2020 q1: 88k, +40%

2019q1 je bil res katastrofa ampak ne za Teslo temveč vas modrece.

>> Jaz ne vem kje bi šel spet notri. Sedaj je dokaj mikavno.
Ne veš, ker ne veš kaj je sploh tvoj cilj niti kaj firma Tesla je niti kam gre.
Dosegu si vsaj to, da sebi priznaš, da ne veš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Sicer sem falil temo, ampak ok.
Ja nimam dejanskega cilja. Sem mislil držat, pa je jahanje valov bolj zabavno. Seveda ne vem kam gre in kaj je. To veš edino ti na svetu. To smo že spoznali.
Sem vesel, da je tako. Vsaj vem, da sem čist v glavo in nimam pojma, kot pa da fanatično prodajam sveto resnico.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Gone ::

Utk je izjavil:

Btw, se že ve kakšno je kaj mentalno zdravje tistih arabcev, ki so odstopili od odkupa po 420? Po moje jim je rahlo žal. Danes pa shortarji ciljajo na 420, in to po največjem sesutju trga po ww2...


Še enkrat zamudil rpiložnost, da ne bi kvantal o tistem kar nimaš pojma. Največje sesutje po WW2 lol, si zamudil tudi 2009 zgleda, takrat so šli indeksi na polovico, smo sedaj še "precej" daleč od tega. Ali če gledaš ćasovno, takrat smo izgubili za 10let rasti, sedaj pa zaenkrat za dobri 2 leti (govorim za USA indekse).

WarpedGone ::

>> Ja nimam dejanskega cilja.
No, task number 1.

>> Sem mislil držat, pa je jahanje valov bolj zabavno
Zabavo plačaš.

>> To veš edino ti na svetu.
Nope, vsakdo pismen si lahko naredi zelo sliko kje Tesla je in kam gre in kaj se mora zgodit, da to ne uspe.

>> kot pa da fanatično prodajam sveto resnico
A to, bo tesla naslednji Q zdaj pa res in zares bankrotirala?
Da bodo elona končno zaprl kot prevaranta karršen je baraba grda?
Da bo konkurenca takoj ko se jim sprdne zlaka uničla teslo?
Da bo konkurenca takoj ko se jim sprdne za drobiž dala na cesto milijone X-krat boljših EVjev?
Da bo EVjev konec takoj ko bo konec subvencij?

Sm spustil še kako sveto resnico?

Osnovni defekt vseh, ki ne razumejo je, da se usedejo na lasten ego in okrog pljuvajo, da nihče drug ne razume.
Začel si prav, zdaj pa sam sebi stvari razpucaj, da jih boš razumu.

>>Vsaj vem, da sem čist v glavo

Osnovni znak mentalnega zdravja je, da te skrbi za lastno mentalno zdravje.
Oz. osnovni sindrom da ni vse ok je, da si prepričan da je vse OK.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Gone je izjavil:

Utk je izjavil:

Btw, se že ve kakšno je kaj mentalno zdravje tistih arabcev, ki so odstopili od odkupa po 420? Po moje jim je rahlo žal. Danes pa shortarji ciljajo na 420, in to po največjem sesutju trga po ww2...


Še enkrat zamudil rpiložnost, da ne bi kvantal o tistem kar nimaš pojma. Največje sesutje po WW2 lol, si zamudil tudi 2009 zgleda, takrat so šli indeksi na polovico, smo sedaj še "precej" daleč od tega. Ali če gledaš ćasovno, takrat smo izgubili za 10let rasti, sedaj pa zaenkrat za dobri 2 leti (govorim za USA indekse).

Ja, ampak takrat je padalo eno leto, ne par tednov.

Machete ::

WarpedGone je izjavil:

>> Ja nimam dejanskega cilja.
No, task number 1.

>> Sem mislil držat, pa je jahanje valov bolj zabavno
Zabavo plačaš.

>> To veš edino ti na svetu.
Nope, vsakdo pismen si lahko naredi zelo sliko kje Tesla je in kam gre in kaj se mora zgodit, da to ne uspe.

>> kot pa da fanatično prodajam sveto resnico
A to, bo tesla naslednji Q zdaj pa res in zares bankrotirala?
Da bodo elona končno zaprl kot prevaranta karršen je baraba grda?
Da bo konkurenca takoj ko se jim sprdne zlaka uničla teslo?
Da bo konkurenca takoj ko se jim sprdne za drobiž dala na cesto milijone X-krat boljših EVjev?
Da bo EVjev konec takoj ko bo konec subvencij?

Sm spustil še kako sveto resnico?

Osnovni defekt vseh, ki ne razumejo je, da se usedejo na lasten ego in okrog pljuvajo, da nihče drug ne razume.
Začel si prav, zdaj pa sam sebi stvari razpucaj, da jih boš razumu.

>>Vsaj vem, da sem čist v glavo

Osnovni znak mentalnega zdravja je, da te skrbi za lastno mentalno zdravje.
Oz. osnovni sindrom da ni vse ok je, da si prepričan da je vse OK.



Ne rabim tvojih taskov, hvala. Seveda je vsaka zabava plačljiva večinoma. Nimam težav s tem, ker ne bijem finančne plati zvona. Glede nekih izjav o elonu in prerokbah, nisem pravi naslov. Nisem jih izjavljal, mogoče kak cinizem sem pa tja, imam svoje mnenje za katerega ne vem če he pravilno, ker prgišče ljudi ima dovolj info za kaj takega. Nimam agende posvetiti življenja spremljanju tesle, sem pa tja preberem tu kako stran, pa kako novico. Imam 100 drugih stvari, ki so mi ljubše. Nimam želje po evju, še najmanj Tesli trenutno. Tvoje alineje spet potrjujejo mojo domnevo, da fanatično prodajaš edino resnico. In si tako zaloopan, da tega ne vidiš, ter brezkompromisno napadaš vsakega, ki ne deli istega videnja ev scene, tesle, muska, postopanja na trgih itd..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Tvoja sveta resnica je torej kaj točno?
"Blebetam brez da bi imel kej za povedat"?

Ti:
Ja nimam dejanskega cilja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

WarpedGone je izjavil:

P.S. dobave v q1 zadnjih 6 let:
2015 q1: 10k
2016 q1: 14.8k, +48%
2017 q1: 25k, +69%
2018 q1: 30k, +20%
2019 q1: 63k, +110%
2020 q1: 88k, +40%


Se mi ne da gledati za bolj nazaj, ampak;

2017 Q1: $397mio izguba
2018 Q1: $785mio izguba
2019 Q1: $668mio izguba
2020 Q1: ??? izguba

"I am optimistic about being profitable in Q1 and all quarters going forward."
- Elon Musk, 30.1.2019


Kaj se zgodi če investitorji nočejo dati Tesli več denarja za požig zaradi strahu pred recesijo?


2,973 days since Elon Musk said Tesla will never need to raise capital again. (2/12/2012)
"Tesla does not need to ever raise another funding round."
Elon Musk, quoted by John Voelcker in Green Car Reports
2,744 days since Elon Musk raised $195.7M in common stock. (9/28/2012)
2,514 days since Elon Musk raised $313M in common stock. (5/16/2013)
2,514 days since Elon Musk raised $600M in convertible notes. (5/16/2013)
2,227 days since Elon Musk raised $2B in convertible notes. (2/27/2014)
1,695 days since Elon Musk raised $652.2M in common stock. (8/13/2015)
1,409 days since Elon Musk raised $1.4B in common stock (excluding Musk's $600M sale). (5/25/2016)
1,114 days since Elon Musk raised $350M in common stock. (3/16/2017)
1,114 days since Elon Musk raised $850M in convertible notes. (3/16/2017)
960 days since Elon Musk raised $1.8B in high yield notes. (8/17/2017)
337 days since Elon Musk raised $850M in common stock. (5/2/2019)
337 days since Elon Musk raised $1.2B in convertible notes. (5/2/2019)
50 days since Elon Musk raised $2.3B in common stock. (2/13/2020)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Kaj se zgodi če investitorji nočejo dati Tesli več denarja za požig zaradi strahu pred recesijo?


Zbudiš se s prstom v riti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matejm1994 ()

Cruz ::

Malo soli na rano ...

Real-World Range Test Of 12 Electric Cars: Results Compared To EPA

NEDC (New European Driving Cycle) testing has been proven to provide range estimates that are around 30 percent higher than truly achievable distances. The WLTP procedure (world harmonized light-duty vehicles test procedure) is much better, but still more forgiving than the U.S. EPA's (Environmental Protection Agency) standard due to different testing procedures.

For these reasons, Autocar set out to perform its own real-world EV range tests to give us a better idea of what to expect. Even if you don't trust independent real-world range tests over those performed by agencies, they still provide us with another perspective for comparison.




https://twitter.com/TESLAcharts/status/...

Še en ščepec? Ajde, naj bo: Investors Will Accept Pretty Much Any Excuse to Believe in TSLA Stock

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cruz ()

Zheegec ::

Tukaj so še odstopanja od uradno obljubljenih specifikacij iz zgornjega članka real-world EV učinkovitosti. Vsekakor je problem to, da Ameriška agencija odgovorna za te številke (EPA) deluje na "zaupanje" in dovoli proizvajalcem, da sami izvedejo test in poročajo realne številke.

Precej slab rezultat za Renault ZOE in Nissan Leaf. Tudi zanimivo, da sta Mercedes in Audi pod 100%, Nemški proizvajalci radi objavljajo konzervativne številke v uradnih specifikacijah. Sem razočaran, da lažejo.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

pegasus ::

WarpedGone ::

Tržna neuspešnost se 'strinja'... js mam tut svoje sanje, ki bodo ostale sanje ... Peugeot Liion:


Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Tole je že par mesecev staro a neupravičeno spregledano... nič uradnega, le 'mal' enostavnega razmišljanja: The case for a Tesla Cybercar?

Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Mogoče ne spada čisto sem, a ker nimamo teme o avtonomnih vozilih ...
Danes sem slučajno naletel na tale japonski projekt:
https://www.autoware.auto/
https://www.autoware.io/
https://www.autoware.ai/
Če prav razumem, gre za odprtokodno platformo za razvoj rešitev avtonomnih vozil, ki so jo želeli demonstrirati tudi na olimpijskih igrah. Zadeva izgleda veliko bolj profesionalno kot Hotzova comma.ai. Zanima me, če se kdo pri nas podrobneje ukvarja s tem in ima kako tehtno mnenje.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Mogoče ne spada čisto sem, a ker nimamo teme o avtonomnih vozilih ...
Danes sem slučajno naletel na tale japonski projekt:
https://www.autoware.auto/
https://www.autoware.io/
https://www.autoware.ai/
Če prav razumem, gre za odprtokodno platformo za razvoj rešitev avtonomnih vozil, ki so jo želeli demonstrirati tudi na olimpijskih igrah. Zadeva izgleda veliko bolj profesionalno kot Hotzova comma.ai. Zanima me, če se kdo pri nas podrobneje ukvarja s tem in ima kako tehtno mnenje.


Kaj bi pa rad zvedel? Super za ucenje in razvoj funkcionalnih prototipov, to je pa tudi vse. Ce te to zanima, je kot prvi korak specializacija na Courseri IMHO boljsa zadeva: https://www.coursera.org/specialization...

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Tržna neuspešnost se 'strinja'... js mam tut svoje sanje, ki bodo ostale sanje ... Peugeot Liion:




Jaz bi tud enega imel.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

fikus_ ::

Podobno zverinico, samo na bencin je delal KTM. Občutek vožnje je verjetno čisto podoben.

pegasus ::

codeMonkey je izjavil:

Kaj bi pa rad zvedel?
Dobro vprašanje. V končni fazi me zanima, ali bodo bodoča vozila res "računalniki na kolesih" v smislu, da bo vsak lahko prčkal po softverskem drobovju in si ga prilagajal po lastnih željah, ali pa nam bodo dragi regulatorji z argumentom odgovornosti proizvajalca preprečili kakršnekoli posege. Taki odprtokodni projekti mi dajejo upanje, da bodo tudi končne implementacije relativno odprte in omogočale prčkanje tistim, ki jih bo to zanimalo...

WarpedGone ::

>> Podobno zverinico, samo na bencin je delal KTM. Občutek vožnje je verjetno čisto podoben.

Glavni trik te zadeve je nekaj kar je do sedaj izven prototipne faze počel le Carver One - aktivno nagibanje v ovinkih:
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Ha... zgleda so v zadnjem času vstali iz pepela in stvar mal zreduciral na "enclosed scooter" na štrom za 9 jurjev.

Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kaj bi pa rad zvedel?
Dobro vprašanje. V končni fazi me zanima, ali bodo bodoča vozila res "računalniki na kolesih" v smislu, da bo vsak lahko prčkal po softverskem drobovju in si ga prilagajal po lastnih željah, ali pa nam bodo dragi regulatorji z argumentom odgovornosti proizvajalca preprečili kakršnekoli posege. Taki odprtokodni projekti mi dajejo upanje, da bodo tudi končne implementacije relativno odprte in omogočale prčkanje tistim, ki jih bo to zanimalo...


Ne vem od kod tak idealisticen/optimisticen pogled, da bi bil kar tako v prostem casu sposoben tak sistem bistveno prilagajati, kaj sele brez katastrofalnih posledic. Pa tudi profesionalno, ce nisi del razvojnega procesa vozila. OEM ti sicer tega mogoce ne bo mogel prepreciti, olajsal pa ti zagotovo ne bo.

V osnovi je ze res, da gre za racunalnik na kolesih, ampak ta racunalnik je del kompleksnega sistema. Avtonmno vozilo ni le softverska problematika in osredotocanje le na ta del problema nima velike uporabne vrednosti. Ce povem po domace: Vsak lahko prcka po GNU/Linux jedru, in njegov prispevek lahko celo sprejmejo v mainline, ampak v jedru, ko to enkrat konca konkretno v raketi, vozilu, elektrarni, itd. pa to ni mogoce in ni niti smiselno. Vmes ga bo vseeno v roke vzelo precej inzenirjev ter presojevalcev, da bo deloval po pricakovanjih za neko omejeno in tocno specificirano rabo.

Ideja o odprti kodi in sistemih je super in fajn. Tudi sam sem velik zagovornik tega pristopa. Vseeno je potrebno stvari postaviti na svoje mesto in biti realen.

codeMonkey ::

To je bilo glede drobovja. Drugace pa se sele zdaj z vpeljavo Automotive Etherneta, ter dostopnih HPCjev, arhitektura vozila spreminja v centralizirano, na kateri tece vec virtualk. Te so locene s certificiranimi hypervisorji, ki med drugim zagotavljajo tudi "freedom from interference". V tem primeru je recimo tehnicno izvedljivo, da bi ljudje prckali nekriticne sisteme znotraj vozila, pa bi bilo vseeno varno (v smislu "safety" in "security"). Ampak v tem prmeru bi bil seveda omejen na kaksne ambient lighte in podobne funkcije.

pegasus ::

Ja, razumem ... Kompleksni sistemi so moj vsakodnevni hobi (za katerega me še celo plačujejo!), zato me ti, ki prihajajo v naša vozila, seveda tudi mikajo. Npr. za subaruje dobiš softver, s katerim si lahko nastaviš praktično vse parametre avtomobila, recimo obnašanje cvt, kar mi je major sales pitch za to znamko. Več funkcionalnosti se seli v softver, več pričakujem da bo na voljo za prilagajanje končnemu uporabniku. Danes imaš po večini samo en knof eco/normal/sport, a mene zanima vsa množica nastavitev, ki se skriva pod tem knofom. Zadovoljen bi že bil, če bi proizvajalec ponudil en "advanced UI mode" v ta namen, a razumem, da sem dovolj nišna stranka, da ne bodo šli vlagat sredtev v razvoj nečesa takega. Zato upam, da bo stranski produkt uporabe odprte kode tudi večja odprtost teh sistemov.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Ja, razumem ... Kompleksni sistemi so moj vsakodnevni hobi (za katerega me še celo plačujejo!), zato me ti, ki prihajajo v naša vozila, seveda tudi mikajo. Npr. za subaruje dobiš softver, s katerim si lahko nastaviš praktično vse parametre avtomobila, recimo obnašanje cvt, kar mi je major sales pitch za to znamko. Več funkcionalnosti se seli v softver, več pričakujem da bo na voljo za prilagajanje končnemu uporabniku. Danes imaš po večini samo en knof eco/normal/sport, a mene zanima vsa množica nastavitev, ki se skriva pod tem knofom. Zadovoljen bi že bil, če bi proizvajalec ponudil en "advanced UI mode" v ta namen, a razumem, da sem dovolj nišna stranka, da ne bodo šli vlagat sredtev v razvoj nečesa takega. Zato upam, da bo stranski produkt uporabe odprte kode tudi večja odprtost teh sistemov.


OK, ampak to je dalec od projekta, ki si ga omenjal na zacetku. Za preostale stvari pa moramo pocakati, da evolucija (cas, denar, razvoj) naredi svoje in se razvije poenoten oz. standarden ekosistem tudi v tej industriji. Stvari ze gredo v to smer.

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Ha... zgleda so v zadnjem času vstali iz pepela in stvar mal zreduciral na "enclosed scooter" na štrom za 9 jurjev.



Grd dizajn.
9 jurjev?
I'll pass.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

a_borlak ::

Ne vidim niti ene prednosti pred Twizzyem, ki je mimogrede močnejši in hitrejši ter ima podobno ceno. Ok, Renault te lupi še za 50EUR na mesec za baterijo, ampak ti da potem še nek dodaten popust ... skratka ni bistvene razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

vostok_1 ::

Problem je, ker večina teh proizvajalcev skuša narediti sistem, ne pa sredstvo.
Nekaj podobnega kot je homer simpson želel narediti z avtomobilom.

Peugeot je bil blizu, ampak vseeno malo preveč concept za dnevno uporabo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

fikus_ ::

Lažje je narediti koncept, kot pa le tega postavit na cesto. Poleg papirologijo rabiš še precej financ za zagon učinkovite proizvodnje.

vostok_1 ::

True. Ampak kdaj se bodo upali malo preskočit v miselnosti?

Jaz garantiram, da bi tak stil EVjčka/Hibrida/ICE CVT za 6000EUR šel kot za med. Dovolj je mase meščanskih ljudi, da bi tu lep profit.
Kleni kmetavzarji sicer bodo še naprej propagandirali svoje, ampak ok. It's a free country.

Sicer sedaj so powers-that-be z virusem zjebali ekonomijo in vrjetno ne bo nič s temi rečmi nekaj časa. Ker bodo vsi proizvajalci v strahu.

Koliko od vas bi si privoščilo tako reč, predpostavimo predkrizno stanje?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

vostok_1 ::


Za koncept ni napačnega dizajna.
Malo zmanjšat curvature, malo bolj streamlinat, malo manj agresivnih linij, barv itd, and you got a seller.


V primerjavi z:



V temu bi me bilo sram se pojavit kjerkoli.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

True. Ampak kdaj se bodo upali malo preskočit v miselnosti?

Problem niso proizvajalci, problem so kupci.
En bol prestrašen kod drug.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

@Warpi
No, sem ravno želel dodati prav to.


Sicer pa:


Obupen dizajn. Obupen inženiring.
Just no. Projekt faliran že na risalni mizi. No offence to the creator, zagotovo si je bust his balls za vse to spravit skupaj. Sam pač fail je fail. Žal.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

pegasus ::

vostok_1 je izjavil:

Malo zmanjšat curvature, malo bolj streamlinat, malo manj agresivnih linij, barv itd, and you got a seller.
Misliš Aptero? ;)

vostok_1 ::

Nope. Tisto je čisti utilitarni projekt brez duše.



Basically v filmu so znali naredit lepši koncept takega avtomobila. Pa še to so naredili tako, da so sklamfali na neko obstoječo reč nekaj plastike.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

J.McLane ::

Toyota z i-ROAD tudi kar vleče in vleče koncept, iz leta 2014 pa še vedno nima točne letnice produkcije, v vseh teh letih pa že ves čas ponujajo test drive. Imajo (ali so imeli?) carsharing teh vozil v Franciji in Tokiu.

Iz 2014:


In iz 2019:


Perfektno vozilo za korona čase ko vsak hoče biti sam v vozilu :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

vostok_1 ::

Malce bolje, ampak to ni to.
Če želijo, da izpade kul, da bi "mladina" kupovala morajo se at minimum znebit blatnikov za kolesa (da, vem služijo kot aerodinamika, ampak to je BS pri takem prevoznem sredstvu). Predelat sprednji del, da ne zgleda kot Mr. Bean mutiran z HAL9000.
Se preveč čuti Japonski stil. Sicer pa je znano, da Toyota dela za videz ogabne avtomobile.

Dizajnerji teh zadevc nimajo pojma kaj bi želeli.
Po eni strani želijo narediti nekaj kjut, ker se jim zdi da je majhnost kjut.
Po drugi strani želijo izpasti varčni in pretiravajo z EKO bulšitom.
Po tretji strani se bojijo naredit nekaj bolj konvencionalnega, ker mislijo, da ta zadeva spada v prihodnost.
Skratka, čisto izubljeni so.
Zraven pa še jim CEO zabičajo, da naj ne tvegajo preveč.

Well...you won't go far with that.
Veste kaj je majhno, lepo and tough as fuck?


A pitbull.
Take those korgi abominations and shove them up your pussy corporate ass, Toyota.


To je primer lean mean fighting machine avtomobila, ki se ga nihče ne bi branil, od starih do mladih


Tej so vedeli kaj počnejo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

pegasus ::

vostok_1 je izjavil:

Sicer pa je znano, da Toyota dela za videz ogabne avtomobile.
Se ne strinjam. Toyote so bile kakih 10 let nazaj prijetne in nevpadljive, nakar so se odločili, da ne bodo več dolgočasni. Al neki. Od takrat se jih tudi na sprehodu izogibam v velikem loku. Očitno si niso upali razviti lastnega vizualnega sloga in so se raje pridružili čredi, ki tekmuje, kdo bo naredil bolj fugly vozilo. Kot skrpucalo zgoraj iz filma - kaj točno je to, podplat ali čevelj ali kaj? Nisem vizualc, ne razumem tega dizajna. Razumem pa fiziko, ki stoji za aptero ali lightyear.one. Prava, naravna lepota.

Sicer se pa o okusih ne razpravlja ;)

J.McLane ::

Bravo, tale Atom je idealno sredstvo za daily commute, NOT.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

vostok_1 ::

pegasus je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Sicer pa je znano, da Toyota dela za videz ogabne avtomobile.
Se ne strinjam. Toyote so bile kakih 10 let nazaj prijetne in nevpadljive, nakar so se odločili, da ne bodo več dolgočasni. Al neki. Od takrat se jih tudi na sprehodu izogibam v velikem loku. Očitno si niso upali razviti lastnega vizualnega sloga in so se raje pridružili čredi, ki tekmuje, kdo bo naredil bolj fugly vozilo. Kot skrpucalo zgoraj iz filma - kaj točno je to, podplat ali čevelj ali kaj? Nisem vizualc, ne razumem tega dizajna. Razumem pa fiziko, ki stoji za aptero ali lightyear.one. Prava, naravna lepota.

Sicer se pa o okusih ne razpravlja ;)


Aptera in lightyear.one so basic utilitaristični prevozni sredstvi. Z njihovo fiziko seveda ni nič narobe in najbrž štima.
Ampak kot rečeno, tudi Homer Simpson je želel narediti utilitaren avtomobil pa se je bolj slabo končalo.
Avtomobil je luksuz. In ta aktualna kriza je pokazala kako zelo nepotrebni so za običnega posameznika v letu 2020 and of years to come. Saj večina prevažanja posameznikov je bolj ali manj samemu sebi namen ali je izredno nizke učinkovitosti glede na porabljeno energijo.
Npr.: Voziš se sam iz Vrhnike v Ljubljano, v službo kjer si call-operator in sediš pred monitorjem cel delovnik. Nato isto pot narediš za nazaj z praznim avtomobilom ali mogoče štruco kruha na sedežu.
Najbrž ne rabim ponovno razlagat kako nevzdržen je tak način življenja?

Avto se kupuje delno zaradi samega estetskega okusa. V kolikor to ne bi bilo res, bi bilo dovolj kolo in pelerina. Dostavne službe pa bi storile vse ostalo, pa še bolj učinkovito najbrž.

Ne to razumet kot osebni napad, ampak večina ljudi je še vedno zabetonirana v mentaliteto 1950.
Če se ne bomo sami streznili bo to namesto nas storila opevana narava.

J.McLane je izjavil:

Bravo, tale Atom je idealno sredstvo za daily commute, NOT.


Bojim se, da ne slediš rdeči niti pogovora.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

hojnikb ::

mmm, atomcek. Glih to je prfekten daily commute avto. Sede dva (torej lahko peljas se drago na siht) in potesi oba brez truda >:D
cant do that shit in a tesla
#brezpodpisa

vostok_1 ::

Definitivno bi želel enega.
Strupena igrača.
Nudi več užitka in je bolj eko kot večina avtov, ki jih raja kupuje.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Okapi ::

Ta je za tiste, ki bi radi vozili motor, pa si ne upajo.:))

J.McLane ::

Dvomim, da se kdo od vaju (hojnikb, vostok) vozi vsaj 50 km v eno smer na šiht v konici, po naših cestah... če ne, nebi takih kozlov streljala :))

Če se pa že, se vama bodo pa sanje razbliniile prvi teden vožnje v Atomu podobnem prevoznem sredstvu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
837 / 1193
»»