» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
836 / 1193
»»

Zheegec ::

Prodajne številke na (za EV) pomembnem Norveškem trgu za Q1 2020.

Prodaja Audi E-trona je pod pričakovanji, prodaja VW Golfa še vedno zelo nad pričakovanji. Tesla Model 3 je z dobrim marcem napredovala kar dosti mest in je peti najbolj prodajan EV na Norveškem v Q1 2020.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

roCkY ::

NOK je cepnil za 25% napram € in $ v enem momntu. Trnutno je -15%. Če se bo "naftna vojna" nadaljevala bo uvožena roba postala še dražja kot je. NOK pač pretežno bazira na dohodku države od nafte. Bo folk kupoval ali kratkomalo čakal na ugodnejše čase - pocenitve (in ugodnejše tečaje), ki pa dvomim, da si jih kateri od EV proizvajalcev trenutno sploh lahko privošči.

Precej verjetno bo šla avto industrija krepko na hold v naslednjih par letih. Če nafta dlje ostane pod 40 $ se bo razvoj EV krepko upočasnil neglede na sprejeto CO2 zakonodajo. Po nekaterih državah ljudje ne bodo mirno gledali večjih trošarin.

Vazelin ::

CO2 zakonodaja bo v drugem planu v naslednjih letih.
Ne bi 2x rekel, da bo dizler spet pridobival na popularnosti.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Utk ::

Ali bo pa marsikdo ugotovil, da avta ne potrebuje, sploh pa ne takega, ki malo porabi, ker itak lahko dela od doma.

Gregor P ::

No, saj potem smo pa že zmagal kot človeštvo :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Vazelin ::

Avto industrijo, sploh EV, bo zelo dobro opazovati v naslednjih letih.
Sploh ob nižjih cenah goriva (ki lahko ostanejo dolgo časa) bo še manj razlogov za migracijo.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

J.McLane ::

Zakaj misliš da bo cena goriv ostala nizka dlje časa? Če sedaj proizvodnjo primerno zmanjšajo, kakšno črpališče morda tudi propade, ko se bo življenje vrnilo v stare smernice bo nafte kvečjemu premalo in bo šla cena spet gor. Edino če misliš da več let ne bomo prišli nazaj v stare smernice? V to malo dvomim.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Od včeraj moj avto prepoznava semaforje in talne označbe voznih pasov.
Tega je postal sposoben medtem, ko je stal parkiran pred hišo.
In potem naj bi bila trenutna cena nafte kakorkoli pomembna?

A res?
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

seveda je pomembna, kako bo sicer tanker z teslim prišel iz US v EU, če nebo nafter ? >:D
#brezpodpisa

fikus_ ::

"Od včeraj moj avto prepoznava semaforje. . ."

Si že testiral? Lahko kaj več napišeš, delovanje?

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Od včeraj moj avto prepoznava semaforje in talne označbe voznih pasov.
Tega je postal sposoben medtem, ko je stal parkiran pred hišo.
In potem naj bi bila trenutna cena nafte kakorkoli pomembna?

A res?

Ja in.
Lahko pričakujemo "fantom breaking" pri zeleni in vožnjo v rdečo?

codeMonkey ::

roCkY je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Od včeraj moj avto prepoznava semaforje in talne označbe voznih pasov.
Tega je postal sposoben medtem, ko je stal parkiran pred hišo.
In potem naj bi bila trenutna cena nafte kakorkoli pomembna?

A res?

Ja in.
Lahko pričakujemo "fantom breaking" pri zeleni in vožnjo v rdečo?


Ni vazno, ker je voznik kriv. Pise v navodilih. :) Pa tudi da je to "beta feature" so ze izjavili.

Zheegec ::

Zadeva je izgleda mainly GPS-based in zato low-tech in nevarna.

it does not stop if gps says "no traffic light here". But camera says "I see a traffic light"
It stops if gps says "traffic light here" but camera says "no traffic light here".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Od včeraj moj avto prepoznava semaforje in talne označbe voznih pasov.
... pustimo zdaj vse te ideje o sledenju okuženih ipd. ali bi kdo prosim rajši naredil aplikacijo s podatki, kje vse se vozijo Tesle, da se jim lahko varno izognemo? Kar ne bi smel biti večji problem, saj vozila hekerjem že sedaj lahko sama javijo svojo lokacijo >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

@fikus:
Si že testiral? Lahko kaj več napišeš, delovanje?

Ni kej velik testirat... furaš okrog in opazuješ kaj se riše na displeju in kako ustreza dejanskemu stanju.
Preseneča me pravilnost prepoznave katera barva gori tudi ko je semafor direkt osvetljen. Mal ga zvije ko je ta fejst pod kotom oz. ob strani.
Talne puščice na pasovih izrisuje vaserdiht pravilno.

@ostali:
moje sozalje
Zbogom in hvala za vse ribe

Spock83 ::

Gregor P je izjavil:

Ste opazili, kako se je debata o EV v teh dneh zmanjšala? >:D


Hja prodaja avtomobilov je zelo padla. Samo EVju raste ;) Ne bit žleht ;)

https://twitter.com/auto_schmidt

Mikrohard ::

V teh časih se tudi EV-jev proda manj, kot bi se jih sicer. V bistvu se več ali manj prodajajo samo tisti, ki so bili naročeni že prej in se je čakalo samo še na dobavo.

Vazelin ::

Ja, sedaj bodo ljudje trošili 50k za nakup EV.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

WarpedGone ::

Še lažje kot do sedaj.

Pa sej si že vajen, da ti tvoja kristalna kugla laže ko cigan ...
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

yup, brez joba bos prodal stanovanje, kupo teslo in.... spal v njej?
#brezpodpisa

Gregor P ::

... notri imaš lahko pravo delovno postajo, velik LCD ekran že imaš ... lahko med vožnjo delaš:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

No vidiš, biznis, zdaj ko greš lahko iz občine samo zarad službe, imaš pisarno v avtu, ki te vozi po Sloveniji.

TheBlueOne ::

Menda imas se kamin za hladne dneve. :)

hojnikb ::

pa igrice, ko ti je dolgcas
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

hojnikb je izjavil:

yup, brez joba bos prodal stanovanje, kupo teslo in.... spal v njej?


Vsak je svoje ne/sreče kovač.
Računat, da bo job do penzije, je računanje, da bodo drugi poskrbeli zate.
Boste kdaj odrasl?
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Mah glede na to, da "najbolj odrasli" imajo najraje svoj avtomobilcek, je morda fletno biti malo froc.

WarpedGone ::

"Imeti rad XY" je stvar iskrenosti do samega sebe.
Zanašati se na druge, da ti brišejo rit, je stvar ne/odraslosti.
Odgovarjat z "kaj pa obnemogli" je pa stvar debilizma.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Tudi pri Tesli se bodo počasi morali sprijazniti z realnostjo v času koronavirusa:

    Tesla, the renewable energy and electric car company helmed by Elon Musk, has been slow to respond to the coronavirus.

    Business Insider spoke with 10 Tesla employees all over the country, all of whom said they feared for their health and livelihood and some felt leadership at Tesla was lacking. The workers asked to remain anonymous for fear of retribution, but their identities are known to Business Insider.

    Some employees said they worried that they could lose their jobs for taking time off, or said they felt Tesla lacked basic precautionary measures, like readily available hand sanitizer.

    While Musk was dismissing the severity of the pandemic on social media, his Nevada Gigafactory was having an all-hands meeting, and employees at Tesla's Fremont, California facility were afraid of violating their county's shelter-in-place order.

    Tesla did not respond to a request for comment.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

@W1 biti preprican, da nikomur nikoli ne bo treba brisati tvoje riti je morda otrocje naivno.

Imas pac svoje definicije kaj je otrocje. Povej moji, da moje "igracke" niso deloma otrocje, pa ti kar povem, da je splosni konsenz okoli definicij bolj na njeni strani. Ne vem, komu prodas, da je tvoja ljubezen do igrack samo znak tega, kako iskren si do samega sebe. Lahko si tudi priznas, da si froc, potem si pa morda iskren froc?

WarpedGone ::

Ti nisi prebral napisanga?
Na, da še enkrat ne boš prebral...
"Imeti rad XY" je stvar iskrenosti do samega sebe.
Zanašati se na druge, da ti brišejo rit, je stvar ne/odraslosti.
Odgovarjat z "kaj pa obnemogli" je pa stvar debilizma.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Ni to od koga, ki ga je vredno brati, to je samo tvoja mnenje, ki ga prodajas kakor, da je citat od kaksnega dobrega misleca. Mimogrede, kaj pomeni "ne/odraslosti"? Morda obratno, da potem je odraslo, ker je ulomek? Beseda neodraslo namrec obstaja. :)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

hojnikb je izjavil:

yup, brez joba bos prodal stanovanje, kupo teslo in.... spal v njej?


Vsak je svoje ne/sreče kovač.
Računat, da bo job do penzije, je računanje, da bodo drugi poskrbeli zate.
Boste kdaj odrasl?

Glede na trenutno situacijo je kovanje svoje sreče kr trd oreh, razn če maš tucked away kakšen ziher fond (ie ni vezan na kaksne tsla delnice ali indexe) ki te preživi do smrti :)
Ali drugače povedano, z polno ritjo je lahko sr*t :)
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Polno rit je blo treba enkrat nafilat ... sploh pa ... tesle so daleč od tega da bi bile edine v rangu 50k. Velik del avtoindustrije je nad to ceno ... so tudi oni enako odpisani? Al to velja sam za teslo?
A oni bodo še naprej prodajal nove kante za 20 jurjev?

Sej, kdor je sposoben kapirat, že dolgo kapira, ostali tudi sedaj ne boste.
In se boste usajal okrog detajlu "kaj si pa mislu z ne/odraslostjo".

Komot se je nučit brat, mal težje se je naučit tut kej razumet.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Polno rit je blo treba enkrat nafilat ... sploh pa ... tesle so daleč od tega da bi bile edine v rangu 50k. Velik del avtoindustrije je nad to ceno ... so tudi oni enako odpisani? Al to velja sam za teslo?
A oni bodo še naprej prodajal nove kante za 20 jurjev?

Avtoindustrija nasploh je _ta_ trenutek precej v pizdi. Še bolj kot druge industrije. Ne leti to samo na teslo.
Že zarad samga _ogromnega_ supply chaina, ki je sedaj _neobstoječ_. Slaba stran just-in-time proizvodnje.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Bolj je problem, da se nič ne proda, ker so saloni zaprti. Naštancali jih že bi.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

P
A oni bodo še naprej prodajal nove kante za 20 jurjev?


Ce bi bila tema splosna, bi bilo mogoce dosti dobro argumentirati, da se bodo slabo prodajalo avte visjega srednjega razreda in najboljse najcenejse in najdrazje.

Ce bo obveljal tak trend, potem bo kar na udaru Tesla, ker ima prakticno vse avte v tem rangu, ontopic tukaj pa bo, ker so 100% elektro.

Zgodovina sprememb…

lufthammer ::

Odgovarjat z "kaj pa obnemogli" je pa stvar debilizma.

Debilizem? Kar nekaj jihpoznam, ki so čez noč postali bilke in jim noben kup denarja ni več pomagal. tko da, debilno je mislit, da se ti v življenju nič takega ne more zgodit. Sploh, če si motorist, hribolazec, tudi z avtom nisi varen, ne mislit. Se mu je zaletel v bok in je kljub bagu pristal na vozičku, je šla hrbtenica po svoje. Kdo je tle debil?

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Bolj je problem, da se nič ne proda, ker so saloni zaprti. Naštancali jih že bi.

težko boš kaj štancal, če druge firme, ki štancajo artikle za avte stojijo :)
#brezpodpisa

Utk ::

Stoji samo severna Italija, drugje se vsaj poskuša delat. Kolk se jih zdaj proda, jih bi že naredili. Nima pa smisla, če se ne prodajajo, niti nima smisla delat na 20%. Ko bo konec, jih bojo že naštancali, na hitro.

J.McLane ::

Avto industrija se trenutno sooča z dvema problemoma:
- kako preživeti trenutno kratkoročno obdobje ko je prodaja praktično neobstoječa
- kako bo v prihodnje, predvsem je pomembna mentaliteta kupcev in ne toliko sam finančna zmožnost. Take krize ponavadi sprožijo pretiran varčevalni učinek "za hude čase". torej tudi če denar je se ga nekako daje na stran, "kaj pa če"?

Vsaka kriza je je zgolj in samo posledica psihologije množic. Če se ljudem da neko motivacijo so sposobni sproducirati čudesa, če pa vsak sam želi grebst likvidno premoženje se pa vse skupaj ustavi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Vsekakor gredo podjetja rajši v stečaj, kot da bi "zastonj" talali vozila naokoli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Ce se bodo podjetja naucila, da je homeoffice super alternativa, ljudje da ni treba vsak vikend potovati x100km dalec itn., potem bo samo se vecje sranje za avtoindustrijo. Manj km delajo ljudje, bolj poceni avti se kupujejo.

J.McLane ::

Zaposlenim je morda že všeč Home office, vprašanje pa če je to všeč šefom. Nek % bo morda res kaj več razmišljal v tej smeri, dvomim pa da bo to kakšen zajeten delež.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Ne vem, jaz ce mi uspe moje podjetje, bo 100% homeoffice za vse razen dva, ker so stroski izrazito nizji. Drug plus je, da se zaposleni zaveda, da je edini faktor, ki pokaze kaj je naredil, njegovo delo in si mislim, da je zadeva tudi relativno produktivna v primerjavi s sedenjem na podjetjih. Ne pravim, da je povsod tako in da he HO mozen za vse sluzbe, samo, da kjer je mozen ga vidim kot pozitivnega.

Za zaposelenega pa prihrani ogromno casa, ker ni logistike, kar pa je slabo za ontopic podjetja.

Utk ::

Take krize ponavadi sprožijo pretiran varčevalni učinek "za hude čase". torej tudi če denar je se ga nekako daje na stran, "kaj pa če"?

Take krize ponavadi še ni bilo. Vse krize do zdaj so bile zaradi pomanjkanja denarja, v tej krizi je pa (zaenkrat še) denarja kot blata, samo troši se ne. Ko bo konec, bo folk hotel zapravljat, potovat itd., ker tokrat (zaenkrat) še ni problem v denarju. Seveda če ne bojo predolgo trajalo in bomo vsi brez služb...

WarpedGone ::

Utk je izjavil:

Bolj je problem, da se nič ne proda, ker so saloni zaprti. Naštancali jih že bi.


U bistvu ne, ker se je dobaviteljska veriga sesula. Vsa preizvodnja je silila v JIT dobave, pomeni da imajo plitke zaloge in zadostuje da je par dobaviteljev stisnilo pavzo in je cela zgodba v pavzi.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Denar kot tak ni nikoli problem, ker poznamo kredite. Kriza samo povzroči, da folk za nekaj časa začne drugače razmišljat, živijo bolj na ziher in ne upajo vzeti kreditov v taki meri kot prej, s časoma pa folk na krizo pozabi in veselo troši dalje. Na zaposlenost in denar pa lahko gledaš kot posledico te splošne konzervativnosti trošenja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

https://insideevs.com/news/407398/tesla...

Trolling on a whole new level

roCkY ::

neumnost za 1. april

hojnikb ::

Hej, zelo pocen način, kako podaljšat doseg na kakih 1000 milj :D
#brezpodpisa
««
836 / 1193
»»