» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
823 / 1168
»»

Utk ::

V Evropi so vsi dragi. V ZDA in v Aziji imaš pa tudi večje avte, ki imajo slabšo plastiko in niso nič kaj dost dražji kot naša evropska jajca s "super" plastiko. Pri nas ljudje mešajo velikost in premium. Zakaj bi moral bit malo večji avto avtomatsko "premijski". A reveži nimajo dolgih nog? Na morje morajo pa še več šare sami zvlečt...
Normalno pa da pri nas ne morejo velikih avtov prodajat za 20 jurjev, če nam že neke dvignjene cliote hočejo podturit za ta denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Tudi če hočeš res majhen avto so ti (pre)dragi ...

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

Utk je izjavil:

V Evropi so vsi dragi. V ZDA in v Aziji imaš pa tudi večje avte, ki imajo slabšo plastiko in niso nič kaj dost dražji kot naša evropska jajca s "super" plastiko. Pri nas ljudje mešajo velikost in premium.
Ja, evropejci ste pač zblojeni. Za razliko od američanov, ki kupujejo več kot dvotonske Forde F-150 (in podobno) s 5 litrskimi motorji in plastiko v notranjosti. Ker to je tisto, kar pameten človek resnično potrebuje, ne pa kompaktnih in lahkih avtomobilov z majhnimi motorji in mehko plastiko v notranjosti, ki je tako izjemno draga, da ceno avta podvoji.

Da so varnostne zahteve v evropi precej drugačne kot v aziji in da so davki v evropi precej višji kot v ZDA, pa najbrž še nisi slišal. Tudi to namreč zvišuje ceno avtomobilov pri nas, ampak če ne veš, potem sigurno ne drži... potem je za višje cene kriva izjemno draga mehka plastika.

Utk ::

Spet si izpustil krasno priložnost ostat tiho in ne izpast bedast. V ZDA vsi japonci prodajajo še razne minivane in malo večje limuzine, ki jih pri nas ne. Ker imajo slabo plastiko in jih nihče ne bi kupil, ker v tem razredu se itak kupuje samo passate. Kaj zato, če so tisti avti veliki, poceni, opremljeni in delajo. Zanimivo, da se v Ameriki, na nevtralnem igrišču, ostali bolje prodajajo. Tovornjaki nimajo nič s tem. Niti davki.
Glej kje je tu passat: https://www.goodcarbadcar.net/2019-us-m...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Spet si izpustil krasno priložnost ostat tiho in ne izpast bedast. V ZDA vsi japonci prodajajo še razne minivane in malo večje limuzine, ki jih pri nas ne. Ker imajo slabo plastiko in jih nihče ne bi kupil

Potem japonci potrebujejo zgolj enega modreca tvojega kova, ki bi jim povedal, da naj za evropski trg plastiko zamenjajo z mehkejšo in bo prodaja njihovih avtov tudi v evropi poletela v nebo.
Očitno so tako bedasti, da tega še niso ugotovili... no, bolj verjetno je, da si bedast ti in ne razumeš, zakaj to ne deluje.


Utk je izjavil:

Tovornjaki nimajo nič s tem. Niti davki.
Ne, višji davki res nimajo prav nič z višjimi cenami :)) Kje spiš, da te ne ukradejo?

Utk ::

Pri nas so pa cene visoke, ker so ljudje pripravljeni več plačat, ne zaradi drage plastike ali visokih davkov.

Potem japonci potrebujejo zgolj enega modreca tvojega kova, ki bi jim povedal, da naj za evropski trg plastiko zamenjajo z mehkejšo in bo prodaja njihovih avtov tudi v evropi poletela v nebo.
Očitno so tako bedasti, da tega še niso ugotovili... no, bolj verjetno je, da si bedast ti in ne razumeš, zakaj to ne deluje.

Seveda to vejo in to deluje, vprašanje je samo kolk se njim splača spreminjat model za Evropo. Corolla se recimo zdaj zelo dobro prodaja v Evropi, v rangu megana in podobno. Pa je bila že prej dober avto, samo zdaj je še malo ušmekana. Če se nek lexus dobro prodaja v ZDA, se pa ne bojo sekirali zarad Evrope. Če se kakšen proda, v redu, če ne pa tudi ni škode. Realno v Evropi nobena "tuja" znamka za večje denarja nikoli ne bo uspela. Neodvisno od produkta. Če pa bo kateremu kaj uspelo, bo to tesla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Seveda to vejo in to deluje, vprašanje je samo kolk se njim splača spreminjat model za Evropo.
Malo višje si zapisal, da so ljudje pri nas za avto pripravljeni plačati več... zakaj se jim torej ne bi splačalo vgraditi drugačne plastike in začeti prodajati na tem trgu? Ker nočejo več zaslužiti, ali pa vendarle menijo, da se njihovi avti kljub drugačni plastiki ne bi tako zelo uspešno prodajali?

Mimogrede bi bili ti avti, ki se uspešno prodajajo v ZDA in so tam obdavčeni s kakšnimi 5% (odvisno od zvezne države), pri nas obdavčeni nekje med 35 in 60% (velja za slovenijo, ampak tudi v večini drugih evropskih držav situacija ni bistveno boljša).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

J.McLane ::

Avto ki je narejen v EU je pri nas obdavčen 22% + DMV, ta DMV je pa če kupiš kaj pametnega 0,5%, kar je izredno malo. Če potrebuješ večji voz imaš očitno tri otroke in DMVja ne plačaš. Lahko se greš tudi ameriško sceno in kupiš pickup pa bo DMV spet 0% (tovorno vozilo).

Te debate o plastiki so brezpredmetne vsaka firma špekulira kaj bo kupca pritegnilo, kot sem že napisal, v zadnjih letih se pojavlja vedno več globalnih modelov avtomobilov, Zakaj? Verjetno zato ker se v določenem segmentu avtomobilov (HB in sedan) kupci tam čez luže ne razlikujejo kaj dosti od kupcev tukaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

s1m0n ::

Te debate o plastiki so brezpredmetne vsaka firma špekulira kaj bo kupca pritegnilo, kot sem že napisal, v zadnjih letih se pojavlja vedno več globalnih modelov avtomobilov, Zakaj? Verjetno zato ker se v določenem segmentu avtomobilov (HB in sedan) kupci tam čez luže ne razlikujejo kaj dosti od kupcev tukaj.


Zato ker je imeti globalno vozilo ceneje kot popolnoma različna modela na dveh trgih... Nič drugo!

J.McLane ::

To pa itak.

Vprašati se je treba ali pri tem pridobi kupec ali proizvajalec? Če je vse prav pridobita oba.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Če kupiš globalni model, oba, če ne, pa se ve kdo. Jaz imam zdaj drugi globalni model, prvi je bil super, poceni in dobro delal. Plastika je bila pa kao slaba. Čeprav nobenga črička ali kaj takega, kar se dogaja tudi pri kakšnem z dobro plastiko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

In btw, navdušenci nad mehko plastiko bojo v id3 razočarani.

ziga1990 ::

Utk je izjavil:

In btw, navdušenci nad mehko plastiko bojo v id3 razočarani.


In potem pravijo da je ID.3 boljši od eGolfa na platformi Golf mk8
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

A plastika naredi avto boljši? Po mojem ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

krucymucy ::

ziga1990 je izjavil:

Utk je izjavil:

In btw, navdušenci nad mehko plastiko bojo v id3 razočarani.


In potem pravijo da je ID.3 boljši od eGolfa na platformi Golf mk8

RWD je vedno boljsi od FWD.

ziga1990 ::

J.McLane definiraj boljši, če s tem misliš boljše zmogljivosti potem sigurno ne, je boljši po občutku ti da občutek, da imaš bolj kvalitetne materijale.

krucymucy tega nisem rekel moj komentar je bil namenjen glede materijalov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

krucymucy ::

ziga1990 je izjavil:

J.McLane definiraj boljši, če s tem misliš boljše zmogljivosti potem sigurno ne, je boljši po občutku ti da občutek, da imaš bolj kvalitetne materijale.

krucymucy tega nisem rekel moj komentar je bil namenjen glede materijalov

Ne ves kaksni materiali so. utk tudi ne ve, kar pa ga ne ustavi pri pisanju.

J.McLane ::

Preberi si kaj Pečjak misli o e-Golfu, ID.3 je v osnovi narejen kot EV in naj nebi imel nepotrebnega balasta iz ICE časov. Zato naj bi bil boljši, če bo to res, bo pa jasno treba počakat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

^^ sem ta članek bral in nisem našel nič omembe vredno kar bi reklo eGolf je zanič
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

fikus_ ::

" . . . navdušenci nad mehko plastiko bojo v id3 razočarani. "

Malo (nič) avtomobilov do 25-30 kEUR ima "mehko plastiko" v noranjosti! Je samo izgled mehke plastike. Še dražji modeli tega nimajo! Seveda se pa nižji-višji cenovni razred razlikuje v kvaliteti in izgledu cenenosti/prestiža plastike, razne imitacije usnja in podobno.

Glede Pečjakovega komentarja, človeka poznam in zna povedat stvari. Je EV intuzijast, marsikaj je naredil. To je pa tudi vse, kar bi povedal/napisal tukaj o njem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

pegasus ::

ziga1990 je izjavil:

^^ sem ta članek bral in nisem našel nič omembe vredno kar bi reklo eGolf je zanič
Potem pa kar hitro v nabavo, si ga zaslužiš.

hojnikb ::

zanič je doseg.
#brezpodpisa

ziga1990 ::

hojnikb je izjavil:

zanič je doseg.


na splošno ja ampak če pogledaš druge EV avtomobile v istem cenovnem rangu pa ni tako slab
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

fikus_ ::

Če ga rabiš za v službo vozit in malo po mestu, je čisto OK.

ziga1990 ::

meni je domet vredu sicer kot vsak bi ga imel čim več sem pa dosti YT posnetkov pogleda in forumov prebral glede realnega dometa eGolfa tako, da vem kakšen domet lahko pričakujem
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Pri Golfu je morda problem, da ce delas malo km se EV tezko rentira. Posebej, ker imas recimo Pando za bizarno nizko ceno. No morda dokler drzava se doplacuje EVje se nekako gre amapak verjetno ne dolgo, ker prodaja eksponentno raste.

Utk ::

krucymucy je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

J.McLane definiraj boljši, če s tem misliš boljše zmogljivosti potem sigurno ne, je boljši po občutku ti da občutek, da imaš bolj kvalitetne materijale.

krucymucy tega nisem rekel moj komentar je bil namenjen glede materijalov

Ne ves kaksni materiali so. utk tudi ne ve, kar pa ga ne ustavi pri pisanju.

Jaz vem.

codeMonkey ::

Prevec ste orientirani na danes. eGolf je le "compliance car" in ce je trenutno uporaben za nekoga, to ne pomeni, da bo na trgu konkurencen cez eno leto. Zadeve se spreminjajo hitro. Koliko izgube z njim naredi VW je prav tako vprasanje. ID.3 je prvi korak za VW v novo dobo povezanih vozil:

Volkswagen‘s switch to a server architecture for its electric offensive is a logical decision, because electric vehicles benefit particularly strongly from the digitalization facilitated by the server architecture. This includes functions such as range-optimized route planning and the locating of charging stations. At the same time, the server architecture offers a seamless connection to the digital world of mobile services and data.


https://www.continental.com/en/press/pr...

ziga1990 ::

TheBlueOne je izjavil:

Pri Golfu je morda problem, da ce delas malo km se EV tezko rentira. Posebej, ker imas recimo Pando za bizarno nizko ceno. No morda dokler drzava se doplacuje EVje se nekako gre amapak verjetno ne dolgo, ker prodaja eksponentno raste.


Za ICE pa ni zdravo, da se motor ne ogreje kaj ti potem preostane EV ali pa ICE na relacije kjer se metor težko ogreje na delovno temperaturo edini ICE ki bi se mogoče ogrel je Toyotin motor v hibridih
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

pegasus ::

codeMonkey je izjavil:

eGolf je le "compliance car"
eUp je prav tako. Te dni so ravno debate v pisarni, kako vw zaradi zamude z id3 forsira eUp na trg po dumpinških cenah, s čimer bodo še vedno manj v minusu kot če bi morali plačat co2 penale. Hkrati ubijejo trg v tem segmentu in si zagotovijo primat. Bomo videli, če se bo ta igra izšla...

TheBlueOne ::

ziga1990 je izjavil:



Za ICE pa ni zdravo, da se motor ne ogreje kaj ti potem preostane EV ali pa ICE na relacije kjer se metor težko ogreje na delovno temperaturo edini ICE ki bi se mogoče ogrel je Toyotin hibrid


Ja v teoriji, v praksi pa b.p. zdrzijo ta mala jajca 150.000km+ in se potem so popravila smesno poceni. Toliko km je zanje pogosto desetletje.

Si mislim, da bo za mestne EVje potrebna super mreza, da bos lahko polnil skoraj kjerkoli in imel doseg recimo max 100km in s tem nizjo ceno. Potem bi bili nobrainer za mesta. Skoda Citigo je verjetno kar blizu.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

eGolf je le "compliance car"
eUp je prav tako. Te dni so ravno debate v pisarni, kako vw zaradi zamude z id3 forsira eUp na trg po dumpinških cenah, s čimer bodo še vedno manj v minusu kot če bi morali plačat co2 penale. Hkrati ubijejo trg v tem segmentu in si zagotovijo primat. Bomo videli, če se bo ta igra izšla...


Za kupce na koncu to ni slabo. Lahko se zahvalijo EU :)

(Ta segment ne bi obstajal, ce to ne bi bilo tako)

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Itak, da za kupce to ni slabo, a kaj, ko je naš lokalen prodajalec VW vozil (eden ta večjih naokoli) prodal le 9 eUPov. Prav danes sta prispela ta prva dva kosa.

hojnikb ::

ziga1990 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zanič je doseg.


na splošno ja ampak če pogledaš druge EV avtomobile v istem cenovnem rangu pa ni tako slab

ahem škoda citigo ahem
#brezpodpisa

ziga1990 ::

^^ Rekel sem avto tako da igračke tipa citigo,e-up,... odpadejo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

sj potemtakem je egolf tut igračka... Če nima uporabnega dosega, je čist vseeno al je ladja tipa A6 ali pa majhna škatla ala twingo.

Če se voziš na šiht in še maš kakšnega karavana doma, je citigo/eup _prfekten_ avto.
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Koliko stane Citigo EV?

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

TheBlueOne je izjavil:

Koliko stane Citigo EV?


23k brez subvencije
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Potem se tezko izide, tudi, ce imas subvencijo. Uf je to draga zadeva... Pri edinem oglasu na avto.net ne vidim android auto, carplay itn.

S subvencijo je 15500. Sicer ne vem koliko ima opreme, ampak ICE razlicica je verjetno okoli 10kEUR.

To je ca. 3850l goriva, kar je za mali jajc ca. 70k km.

Ce vzames recimo Pando dobis za 10kEUR ze kar dosti. Midva sva za drug avto vzela testni Twingo (3000km), polna oprema 10kEUR.

Kjer zivim ni takih subvencij, kot v Slo, in se nikakor ne izide. Nisem vedel, da je zadeva tako nekonkurencna. Sem mislil, da je kaksne 18kEUR.

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Pri nas so še kar ugodni :) S popusti si na nekje 12-13kEUR (eUP z skoraj vso opremo). Ne vem pa če še ti VW/Škoda dasta 3000 popusta(bonusa).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

TheBlueOne ::

s1m0n je izjavil:

Pri nas so še kar ugodni :) S popusti si na nekje 12-13kEUR (eUP z skoraj vso opremo). Ne vem pa če še ti VW/Škoda dasta 3000 popusta(bonusa).


To pa je zelo vredu. Posebej, ce se vedno velja tisto prakticno brezplacno financiranje. Ce bi imel sanso polnjenja in vecinoma bil v mestu, ga bi vzel za tako ceno.

Ce jim uspe nizati ceno sorazmerno s kaksno spremembo v subvenciji, potem je to to za mesta v Slo...

WarpedGone ::

>> Ce bi imel sanso polnjenja in vecinoma bil v mestu, ga bi vzel za tako ceno.

Nebi, ker ga ne morš več - letošnja kvota 50ih vozil že razprodana.
Mogoče bo kej več sreče naslednje leto ... novih 50 kosov ...

Vsa kvota vozil CITIGOe iV je za leto 2020 žal že razprodana.


Vir: DEMS
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

>Potem se tezko izide, tudi, ce imas subvencijo. Uf je to draga zadeva... Pri edinem oglasu na avto.net ne vidim android auto, carplay itn.

Maš mount za telefon in je to to :)
#brezpodpisa

Nesta ::

Niso prava stvar. Vedno bolj so fail...

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

>> Ce bi imel sanso polnjenja in vecinoma bil v mestu, ga bi vzel za tako ceno.

Nebi, ker ga ne morš več - letošnja kvota 50ih vozil že razprodana.

Vir: DEMS


Menda je govoril o VW eUP. Ampak zna biti podobna zgodba.

hojnikb ::

Res škoda, da je tako omejen, ker je za nekih 11-12 čukov precej smiseln in zanimiv avto.
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Bo zanimivo, ko bodo prisli tako dalec, da bo kaksen nov micken avto na MEB. Me cudi, da niso s tem zaceli, posebej, ce je pomanjkanje baterij.

J.McLane ::

ČE bo ID.3 res tako zamujal, je čisto mogoče da bodo naredili še kakšenga e-UP in e-Citigo več, jaz bi bil pozoren na vsako tako novico.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

krucymucy ::

Nesta je izjavil:

Niso prava stvar. Vedno bolj so fail...

Motis se.
Cena teslinih baterij je na 150€/kWh. V desetih letih je padla za 85%.
Kapaciteta 3x visja kot pred desetimi leti.
Izkoristki EV so dalec nad vsem kar imamo na razpolago.

Lahko pa seveda utemeljis kadarkoli zakaj so vedno vecji fail.

TheBlueOne ::

Ampak se morajo se konkretno pocenit, da bodo konkurirali, posebej brez subvencij. Dokler eUP s 16kWh baterijo stane 23.000€ po katalogu je to prakticno 2x prevec.
««
823 / 1168
»»