» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
709 / 1184
»»

feryz ::

Emobi je izjavil:

Jaz na i3 s kodo, ki je seštevek zadnjih štirih številk serijske številke, lahko pridem v nastavitve in lahko ponastavim parametre, seveda pa nimam dostopa do vseh postavk. To imajo samo na servisu prek računalnika.
Sploh če ti piše "Error" in je avto (računalnik) neodziven.
Me prav zanima katero kodo vpišeš, da ti Windowsi štartajo iz BSOD. Ali morda celo iz "bootmgr is missing".

Kako so stvari v življenju enostavne, če si slotehovec!

J.McLane ::

Meni je čudno to da je 15 znalcev prišlo do njega domov, naroči se avtovleko in se naprej dela "doktorat" v delavnici.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Tip se je hotel odpeljati domov. Kakih 170 km.
Sicer čudno da ravno v nedeljo, ampak vse sorte čudakov so na svetu.

Vazelin ::

Se že ve cena za ID?
Sem si kar mislil, da bodo naredili en dokaj privlačen električni voz, ki pa znotraj izgleda zelo ceneno v primerjavi z njihovim paradnim konjem Golfom.
Glede na moj način vožnje resno razmišljam, da ne bi kupoval drugega kot električarja več za naslednji avto.!
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Machete ::

ID je festival cenene plastike.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

pegasus ::

Vsekakor, komaj čakam, da vidim, kako bo id3 propadel "zaradi cenene plastike". Ker to je bistven element vozila, brez kvalitetne plastike avto ne dela, je kaput, da?

Gregor P ::

... in pa najbrž gre za okolju prijazno "plastiko", tako da ...8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Vazelin je izjavil:

ki pa znotraj izgleda zelo ceneno v primerjavi z njihovim paradnim konjem Golfom


A to dejansko resno mislis al je to sarkazem?

Ker, karkoli primerjat z Golfom je precej smesno. Plus, Golf ni noben paradni konj, je samo najbolj prodan model, ki zadovolji najvecje stevilo, najbolj povprecnih kupcev. Na paradah pa ne kazes povprecnosti, mar ne?

Men se zdi ID.3 precej posreceno narjen in na prvi pogled zgleda UX dost boljs kot v kateremkoli vozilu iz VW koncerna.

WarpedGone ::

Žal tudi ID.3 zapade po STFU and just build it already.. žal ga še eno leto ne bo na cestah, pa še potem le 'dražje' konfiguracije, proizvodnja pa skromna.

Volkswagen's 'Cheap' EV Not Coming Until 2023
Če prav računam, je tole še vsaj 4 leta daleč.
Pa gre za največjo firmo, ki itak najbolj obvlada, švaba, and whatever.
In še vsaj 4 leta ne bo nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

4 leta ne bo EV ranga Polo (ID.1 ali ID.2), počasi gre tole, mi bomo še enega hibrida vmes obrnili, potem pa vidimo kaj bo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

EU regulacija (o dovoljenih emisijah na proizvajalcevo floto) je tista, ki odloca kaj in kdaj bodo proizvajali.

Tabela na spodnjem linku je pomenljiva.

https://pushevs.com/2019/09/10/eu-emiss...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

roCkY ::

Če SLO postavi 2 bloka NUK in zapre TEŠ bi morala dobit € za en blok NUK.
V tem primeru kupim norijo EV v smislu CO2 zmanjšanja emisij. Sicer je zadeva v 80 % bikovdrekecTM kar se bruto emisij tiče.
Bo pa enkrat luštno, ko ne bo več ICE-jev v naseljih. Ampak če se bo lokalno še kurilo premog in plin je vseskupaj pirova zmaga.

EU je jasno postavil termine glede CO2 v prometu. Pa eni kar nočte dojet da bo do leta 2035-27 bolj kot ne beta testiranje. Še vedno je čas za enga dizla zvozit in počakat, da se infrastruktura za elektriko ravije in standardizira. In nenazadnje počaka, da se bo videlo kje bo cesar svoj manjko pobiral. Morda se niti po 2030 EV ne bo finančno splačal pod 10 k km letno, kar dela veliko vozil dandanes. Če gremo pa vsi delat 20+k pa ne bomo nikamor prišli zaradi gužve.

feryz ::

ID je tak, kot je. V kolikor ne bo spremenjen, je pač nizkocenovni avto. Plastika je temu primerna.
Dopuščam možnost, da v končni verziji ne bo tak, kot je danes, ampak trenutno, na otip, deluje ceneno.

Ze eko frike to ne bi smelo predstavljati problema. Kdor se je usedel v Teslo 3, že ve o čem govorim. Ceneni plastik fantastik.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

EU regulacija (o dovoljenih emisijah na proizvajalcevo floto) je tista, ki odloca kaj in kdaj bodo proizvajali.

Tabela na spodnjem linku je pomenljiva.

https://pushevs.com/2019/09/10/eu-emiss...


Lepo kaze zakaj je CEO pri BMW "odstopil" letos :)

kow ::

Ne razumem kaj hoces povedati.

feryz ::

Hoče povedati, da bodo v kratkem vsi avti hibridi. In bodo s tem vzdrževali eko bio laži.

Ko sem lani kupoval nove gare, sem ga tudi probal. Razlika med deklarirano in dejansko porabo (in s tem tudi emisijami), je znašala nekje 7 do 8 x.
Ampak za birokrate pije vodo. Če fabrka napiše, da več kot dve tonska mrcina, pokuri 2,2l bencina na 100 prevoženih kilometrov, zakaj bi mi smrtniki dvomili o tem?

J.McLane ::

Daj fery povej koliko ti tvoj kuri nad deklarirano. PRi priključnih hibridih je jasno ključnega pomena koliko km narediš v enem šusu in kje, testni cikel je narejen za nekega povprečneža, nihče pa ni povprečen, še najmanj pa fery ki vsak mesec na svojem M s 500 konji potrebuje nove zavore, tako da ga še na servisu čudno gledajo kaj dela z avtom.

Dejstvo je da imajo veliki hudo breme s klasičnimi vozili, v ceno teh bodo v prihodnje očitno morali obesiti še to kazen. Ne vem pa o kakšnih cifrah prodaje EV je tu govora, vsaj v začetku se šteje en prodan EV kot dvojno z 0 g CO2.

Če VW grupa letno proda 3,6 milijona vozil v EU in danes falijo za 26 g CO2. To po mojem izračunu čez palec pomeni, da morajo prodati tam 400.000 EVjev letno in to že naslednje leto.

Na drugi strani Toyota s prodajo 800.000 vozil v EU ponudi samo en RAV4 hibrid s kablom in električni Lexus UX pa je na zeleni veji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

>> Kdor se je usedel v Teslo 3, že ve o čem govorim. Ceneni plastik fantastik.

Vem, da govoriš kozlarije.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

To je zanimivo... https://www.carsifu.my/news/a-car-runni...

Trenutno menda napolni za 50km/teden. Kjer za moj okus lahko kar lepo povecajo povrsino panelov, da se morda spustijo na sprednje okno, morda da se zlozijo izn. Ce jim uspe dvakratnik je dovolj za marsikoga. Baterija je verjetno lahko nekoliko manjsa, ker se ves cas polni....

WarpedGone je izjavil:

>> Kdor se je usedel v Teslo 3, že ve o čem govorim. Ceneni plastik fantastik.

Vem, da govoriš kozlarije.


Meni se je primerjalno z C klaso, Audijem a4, Lexusom iz podobnega razreda pravtako zdela cenena. Mi je pa zanimivo, kako tudi s funkcionalnim minimalizmom nizajo stroske.

Zgodovina sprememb…

jype ::

50km/dan za 4 dni na teden pomeni 200km/teden.

200km/teden je za povprečnega Slovenca dovolj.

TheBlueOne ::

jype je izjavil:

50km/dan za 4 dni na teden pomeni 200km/teden.

200km/teden je za povprečnega Slovenca dovolj.


Vzamem nazaj. :)

If the car is driven four days a week for a maximum of 50km a day, there's no need to plug into an outlet, said Nedo's Yamazaki.

Zgodovina sprememb…

kow ::

feryz je izjavil:

Hoče povedati, da bodo v kratkem vsi avti hibridi. In bodo s tem vzdrževali eko bio laži.


Ne razumem kaj hoces povedati. A to, da je imel edino BMW CEO-ta, ki razume tabelo?

jype je izjavil:

50km/dan za 4 dni na teden pomeni 200km/teden.

200km/teden je za povprečnega Slovenca dovolj.


- povprecen Slovenec ni staticna kategorija
- glavni faktor je cas, ne razdalja (tehnologija ves cas povecuje transportirano razdaljo na enoto casa)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

>> Meni se je primerjalno z C klaso, Audijem a4, Lexusom iz podobnega razreda pravtako zdela cenena. Mi je pa zanimivo, kako tudi s funkcionalnim minimalizmom nizajo stroske.

Nekaterim je merilo kvalitete št. led lučk, št. kromiranih knofov, št. ubitih krav in podobno.
Na koncu dneva je to v 90% butasto nabijanje tipa "kvalitetne plastike".

Notrnanjost ti je al pa ti ni všeč. Velja za stoenko, fičota al pa audija in BMW.
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

kow je izjavil:


Ne razumem kaj hoces povedati. A to, da je imel edino BMW CEO-ta, ki razume tabelo?



Prehitel jih je Mercedes, drugi pomemben problem, ki pa je razviden iz tabele, pa je ta, da so bili z elektricnim programom prevec pazljivi in zdaj zaostajajo.

Zgodovina sprememb…

jype ::

kow je izjavil:

- povprecen Slovenec ni staticna kategorija
Je, je. Povprečen Slovenec vsak dan naredi ~10km, ima štiri copate in četrt tumorja.

kow je izjavil:

- glavni faktor je cas, ne razdalja (tehnologija ves cas povecuje transportirano razdaljo na enoto casa)
Torej je edini smiseln prehod v avtomobilizmu prehod na električne skiroje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

feryz ::

WarpedGone je izjavil:

>> Kdor se je usedel v Teslo 3, že ve o čem govorim. Ceneni plastik fantastik.

Vem, da govoriš kozlarije.
Tebi se zdi kozlarija zato, ker misliš, da si prvič v življenju kupil dober avto. Žal si se zmotil. Avto je ranga petnajstih jurjev. Ostalo nanesejo baterije in hype.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

>> Meni se je primerjalno z C klaso, Audijem a4, Lexusom iz podobnega razreda pravtako zdela cenena. Mi je pa zanimivo, kako tudi s funkcionalnim minimalizmom nizajo stroske.

Nekaterim je merilo kvalitete št. led lučk, št. kromiranih knofov, št. ubitih krav in podobno.
Na koncu dneva je to v 90% butasto nabijanje tipa "kvalitetne plastike".

Notrnanjost ti je al pa ti ni všeč. Velja za stoenko, fičota al pa audija in BMW.


Ne zaradi manj gumbov. Materiali, izdelava sedezev, panelov itn., mi je delovalo nekje pri Golf klasi. Recimo Audijev nakljucni sedez



Tesla 3

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag...

V zivo se mi ie razlika zdela se vecja, pa ne pravim, da mi stil Tesle ni vsec.

feryz ::

Usnje ni enako usnju. Čeprav vam izgleda enako.
Tudi plastika ni enaka plastiki. Vsaj to vam je verjetno jasno. Saj ste baje že vsi opazili razliko.

pegasus ::

TheBlueOne je izjavil:

To je zanimivo... https://www.carsifu.my/news/a-car-runni...

Trenutno menda napolni za 50km/teden.
Joj kakšen obup ... ne morejo na 1.5t+ avto dat solar celice, to izgleda tragikomično. Če so resni s tem konceptom, naj sponzorirajo lightyear.one. Ali pa Aptero.

WarpedGone ::

>> Usnje ni enako usnju. Čeprav vam izgleda enako.

Seveda, če visoko ceniš crknjene krave, potem seveda tesle ne maraš.
Kdor mrhovine ne mara, ima lahko drugačno mnenje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

feryz ::

jype je izjavil:

50km/dan za 4 dni na teden pomeni 200km/teden.

200km/teden je za povprečnega Slovenca dovolj.
Za tiste na biciklu, ja.
Nam, ki hodimo peš, je že pol tega dovolj.

Ostalim pa malo zmanjka.
Vsaj statistično.

TheBlueOne ::

pegasus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

To je zanimivo... https://www.carsifu.my/news/a-car-runni...

Trenutno menda napolni za 50km/teden.
Joj kakšen obup ... ne morejo na 1.5t+ avto dat solar celice, to izgleda tragikomično. Če so resni s tem konceptom, naj sponzorirajo lightyear.one. Ali pa Aptero.


Zakaj? Stevilke stimajo. 200km na teden, kjer na dalec vidis potencial za izboljsave, je za vecino OK ze sedaj. Ce pa ga se kdaj malo natankas iz omrezja pa tudi ni sile.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

WarpedGone je izjavil:

>> Usnje ni enako usnju. Čeprav vam izgleda enako.

Seveda, če visoko ceniš crknjene krave, potem seveda tesle ne maraš.
Kdor mrhovine ne mara, ima lahko drugačno mnenje.
Pravzaprav gre za to, da plačaš, kao, kvaliteto. Vsakega materiala.
Nima to veze s tem ali imaš rad crknjeno kravo ali ne.

WarpedGone ::

Plačaš komplet.
In tvoje nabijanje, kaj je teb všeč, kaj si ti mislš, kaj pričakuješ, kaj zahtevaš, pove nekaj samo o tebi, o avtu nič.

Notranjost trojke je super.
Bistveno boljša od vseh BMWjeve in audijev v katerih sem uspel sedet.

Sprijazni se.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

jype je izjavil:

Je, je. Povprečen Slovenec vsak dan naredi ~10km, ima štiri copate in četrt tumorja.


Moja poanta je bila, da se razdalja povprecnega slovenca povecuje. Leta 1910 je povprecen slovenec naredil manj kilometrov kot danes. Leta 2050 bo povprecen Slovenec naredil vec kilometrov na dan - kot 10km. Zelo verjetno.

jype je izjavil:

Torej je edini smiseln prehod v avtomobilizmu prehod na električne skiroje.

Za mesta to drzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

>št. kromiranih knofov,
... pri meni šteje število fizičnih gumbov in pa, kako so nameščeni ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

Avtomobil v Sloveniji naredi povprečno okrog 15.000 km/leto.

Vazelin ::

Slovenija je glede na razdalje idealna za elektricna vozila
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Emobi ::

Seveda je Slovenija primerna za to, samo Slovenci nismo. Ker večina bo vedno čakala kaj bo in navajala razloge proti EV-jem.

ID.3 bo z odšteto subvencijo od okrog 25 k€ navzgor, ampak eni bi radi VW za 18 k€ (s subvencijo 10,5 k€!) in jadikujejo, ker bo to šele leta 2023. Ampak takrat ne bo več subvencij!

Eni bodo čakali, da bo EV rentabilen pod 10 kkm/leto, kar itak ni nobeden nov avto.

Zopet drugi čakajo na izgradnjo še dveh blokov NEK, češ da elektrifikacija prometa brez tega nima smisla, kar je velika neumnost.

Seveda vsakdo lahko izgoni še enega dizla ali hibrida, vendar ga bo to prišlo dražje, hkrati pa bo ves ta čas vdihoval škodljive pline, prenašal večje vibracije in večji hrup, da o pogostejših servisih in okvarah ne govorimo.

Manjšina pa razmišlja in kalkulira ter se pravilno odloči. In potem uživa v številnih prednostih in tudi v tistih dveh slabostih.

Kdor se pa nadeja manjših stroškov osebnega prevoza v bodočnosti, pa nima stika z realnostjo.

Gregor P ::

Se je treba pač sprijazniti s tem, da EV še niso to. Hibridi pa so recimo že to. Saj morda bo čez 5 let že vse drugače in boš imel morje dobrih EV. Tem prej tem bolje. Ampak eni "morajo" vozilo kupiti danes ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Vazelin ::

BigWhale je izjavil:

Vazelin je izjavil:

ki pa znotraj izgleda zelo ceneno v primerjavi z njihovim paradnim konjem Golfom


A to dejansko resno mislis al je to sarkazem?

Ker, karkoli primerjat z Golfom je precej smesno. Plus, Golf ni noben paradni konj, je samo najbolj prodan model, ki zadovolji najvecje stevilo, najbolj povprecnih kupcev. Na paradah pa ne kazes povprecnosti, mar ne?

Men se zdi ID.3 precej posreceno narjen in na prvi pogled zgleda UX dost boljs kot v kateremkoli vozilu iz VW koncerna.

Ne, ni sarkazem. Golf ima dejansko precej kvalitetne materiale notri. Če se iz Golfa premakneš v Octavio ali sploh Leon takoj občutiš cenenost (v primerjavi z Golfom). Zato sem tudi pričakoval, da bodo ID3 distancirali od Golfa s tem, ko bo notranjost pri Golfu bolj "resna".

Sicer pa ja. Meni je tudi ID3 posrečena zadeva in bi ga takoj imel.

Sploh super bi bilo, da bi še Tesla naredila en hatchback, ki mi je najbolj uporaben avto.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Machete ::

WarpedGone je izjavil:

>> Kdor se je usedel v Teslo 3, že ve o čem govorim. Ceneni plastik fantastik.

Vem, da govoriš kozlarije.


Brez zamere, ampak presedel si se iz renaulta, tako da tvoja evaluacija glede kvalitete materialov ni ravno kredibilna.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Se ne zavedaš niti tega, da obstaja neničelna možnost, da poznam še kak drug avto poleg lastnega?
Se ne zavedaš niti tega, da so v različne renaulte vgrajeni različni materiali?
Se ne zavedaš niti tega, da so tvoje predstave o meni nujno omejene in s tem napačne?

Očitno je pač očitno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

Vazelin je izjavil:

Golf ima dejansko precej kvalitetne materiale notri. Če se iz Golfa premakneš v Octavio ali sploh Leon takoj občutiš cenenost (v primerjavi z Golfom).

To drži. Vsaka znamka ima svojo unikatno kvaliteto materialov, ki jih uporablja v posameznih avtomobilskih razredih, kar se seveda odraža na ceni novih in rabljenih avtomobilov.

Za nekatere površneže to ni pomembno in za njih so vsi materiali v avtomobilih med seboj zelo podobni in primerljivi, kar seveda ne drži.
Ne gre samo za izgled in otip, gre predvsem za to, kakšen bo ta material čez 10 ali 20 let, oziroma koliko je vzdržljiv.
Pri slabih materialih plastika (na žarometih) zbledi, razpoka, se drobi ali celo postane lepljiva; sploh če je pod vplivom sončne svetlobe.
Sem enkrat vozil megana, ki je pri 100 kkm dobesedno razpadal od podvozja do potniškega prostora.

Praviloma Nemci vgrajujejo najboljše materiale, kar je eden izmed razlogov, da je cena novih in rabljenih avtomobilov najvišja.

O materialih v ID.3 pa naj govori tisti, ki ga je videl in tipal na lastne oči in roke! Kajti iz Bjornovega videa, kjer trka po plastiki in ima tri klasifikacije - trdo, srednje trdo, mehko - je moč sklepati na kvaliteto plastike zelo, zelo površno.

imagodei ::

Emobi je izjavil:

Seveda je Slovenija primerna za to, samo Slovenci nismo. Ker večina bo vedno čakala kaj bo in navajala razloge proti EV-jem.

ID.3 bo z odšteto subvencijo od okrog 25 k€ navzgor, ampak eni bi radi VW za 18 k€ (s subvencijo 10,5 k€!) in jadikujejo, ker bo to šele leta 2023. Ampak takrat ne bo več subvencij!

Eni bodo čakali, da bo EV rentabilen pod 10 kkm/leto, kar itak ni nobeden nov avto.

Zopet drugi čakajo na izgradnjo še dveh blokov NEK, češ da elektrifikacija prometa brez tega nima smisla, kar je velika neumnost.

Mhm. Eni pa samo v denarnico pogledajo, pa vidijo, koliko je ura. Lahko si privoščijo obrok kredita za 250-350 €/mes za naslednjih 5 let, ne morejo si pa privoščit obroka 500-600 €/mes - kar je razlika, če si hočeš kupit avto za 15.000 € ali pa avto za 25.000+ €.

Saj ni tako težko razumet. Eni lahko skeširajo 30, 40, 60 jurjev za avto, drugi pa morajo skalkulirat, a bodo ob obroku kredita prišli skozi mesec. Ni Clio brez razloga že desetletja redno slovenski avto leta, no.

Emobi je izjavil:

Manjšina pa razmišlja in kalkulira ter se pravilno odloči. In potem uživa v številnih prednostih in tudi v tistih dveh slabostih.

S polno ritjo je lahko srat. In s polno ritjo je tvoja kalkulacija in pa to, kar je "prav", čisto nekaj drugega kot pri tistem, ki mu dosežek predstavlja odločitev, ali naj kupi 5 let star avto za 6-8 jurčkov, ali naj da malo več pa kupi novega Cliota.

Tu nič ne pomaga to, da je potem cena energenta ful nižja, ker si v osnovi ne more privoščit višjega stroška. OK - če razmišlja, da bi vzel kredit z obrokom cca 250 €/mes za 5 let za nakup Cliota, pa če razmišlja, da bo porabil 100 €/mes za bencin, potem bi bila alternativa, da se raje zakreditira za električni avto za 350 €/mes za naslednjih 5 let. Kaj električnega pa dobiš za cca 18.000 €?
- Hoc est qui sumus -

Gregor P ::

imagodei je izjavil:

OK - če razmišlja, da bi vzel kredit z obrokom cca 250 EUR/mes za 5 let za nakup Cliota, pa če razmišlja, da bo porabil 100 EUR/mes za bencin, potem bi bila alternativa, da se raje zakreditira za električni avto za 350 EUR/mes za naslednjih 5 let. Kaj električnega pa dobiš za cca 18.000 EUR?
Ta računica se trenutno izide le še pri hibridih. Z njimi dejansko prihraniš okoli 100 evrov pri gorivu na mesec, obenem pa imaš zaradi Eko kredita itd. tudi lahko malo nižje obroke in si zato lahko kupiš malo boljše in dražje vozilo kot sicer.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

Konkretno, Leaf stane 325 EUR na mesec, za naslednjih deset let, ce vzames kredit pri eko skladu. Potem lahko racunas se kakih 30 EUR elektrike na mesec in tisto kar porabis na javnih polnilnicah. Oziroma za malenkost vec kot osem let, ce se uposteva se subvencijo.

joggi79 ::

BigWhale je izjavil:

Konkretno, Leaf stane 325 EUR na mesec, za naslednjih deset let, ce vzames kredit pri eko skladu.

To resno ali je zajebancija (priznam nisem sel preverjat)? Ker ce je resno, mi potem zares ni jasno ker kreten gre to naredit. Kakrsen koli avto, sploh pa nekaj na baterije, gre nekdo kupit s kreditom za 10 let??? No saj po eni strani zakaj pa ne... vzames kredit za 10let, prvih 5 let odplacujes 325eur/mesec, drugih 5 let pa 650eur/mesec, ker imas ze nov 10 letni kredit za drug avto, saj je sel prvi ze davno tega v vecna lovisca. Ampak cez 10let je pa cool, ker si navajen ziveti s 100eur/mesec, in ti tretji kredit za naslednji avto ne spremeni vec stvari, saj ti je prvi ravno potekel, ko si zaprosil za tretjega :D

Invictus ::

A že obstaja kak pameten hibrid?

V smislu karavana ali Škoda Octavia ali Superb?

Ne tisti Japonci, narejeni za 150 cm velike šoferje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheBlueOne ::

@invictus, Lexusi so kar udobni.

BigWhale je izjavil:

Konkretno, Leaf stane 325 EUR na mesec, za naslednjih deset let, ce vzames kredit pri eko skladu.


To je pa jajca v velikosti Clia? Deset let za avto je nerealno racunat. Koliko stane na mesec za pet let, kar je neka normalna doba za odplacevanje avta?

Zgodovina sprememb…

««
709 / 1184
»»