» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
659 / 1208
»»

Invictus ::

To bo nafilalo 3,5 kWh baterijo ;). Če ne bo izgub...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Magic1 ::

Vsako uro. Sej če ga imaš parkiranega 10 ur in prikloplenega bo nafilanih 35kWh za kakšnih 150km. (sploh če zelo varčno voziš;))
Magic

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

Emobi je izjavil:


Enkrat bodo 16 A šuko vtičnice napeljali tudi na blokovska parkirišča, predvidoma v petih letih.

16A šuko ti ne bo nafilala 75% baterije v pol ure :)).


Ja, vsem hipsterjem bo nafilal elektricne skiroje. ;>

Ampak Emobi ni govoril o tem. Bistveno je to, da bo prisel domov in bos vstekal avto in do naslednjega jutra bo avto imel vsaj toliko 'goriva', da bos prisel do sluzbe in nazaj. In 3500kW moci, kolikor je potegnes iz 16A suko vticnice je za to vrh glave, tudi ce delas 100km na dan.

Infrastrukturni problem je pa vecji kot si vecina EV navdusencev upa priznavati. Koliko EVjev bo moralo biti v bloku, da se bodo odlocili za elektrifikacijo parkirisca? Pet od sto stanovanj? Dvajset? Trideset? Mogoce bodo pa prvi trije navdusenci sami zbrali podpise za tri parkirna mesta in jih sami naredili. Kaj bodo pa naslednji trije? Spet zbirali podpise? Zasedali prvim trem prostor? Kaj bo pa naredil tisti, ki si ne bo mogel privosciti parkirnega mesta? A bodo tista parkirna mesta rezervirana za elektricna vozila? Kdo bo izvajal dela? A bo kaksni pozarni inspektor preveril vse skupaj? Zdaj ze dva dni skupaj dezuje, kolk so te reci odporne na dez? A bo treba financirat se streho?

Sej ne, da nocmo videt resitev, jih hocmo, sam fajn je videt tud probleme. :)

Emobi ::

Iz tega je razvidno, da te probleme ne morejo reševati posamezniki ampak država in lokalna skupnost.

In ni potrebno v petih letih četrtino parkirišč opremiti s polnilnicami, ker ne bo še toliko EV-jev. Za leto 2030 si je država zadala cilj 17 % EV-jev v voznem parku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Ali 17 % delež EV-jev pri prodaji novih avtomobilov.

Vlaga in dež pri polnjenju EV-ja je že rešen problem, ker EV-ji že sedaj pri polnjenju nimajo nobenih problemov s tem. Torej nadstrešek ni potreben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Načrt je takšen: najmanj 17 % električnih vozil (hibridov in BEV-ov) naj bi bilo leta 2030 v voznem parku Slovenije, okrog 200.000.
Ne bo več možno registrirati novega avta z več kot 50 gCO2/km,kar praktično pomeni izključno prodajo ali hibridov ali baterijskih EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Gregor P ::

Eno so načrti ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

S pametno politiko subvencioniranja in davkov se načrte da doseči.

Invictus ::

BigWhale je izjavil:


Ampak Emobi ni govoril o tem. Bistveno je to, da bo prisel domov in bos vstekal avto in do naslednjega jutra bo avto imel vsaj toliko 'goriva', da bos prisel do sluzbe in nazaj.

Emobi je govoril o 75% baterije v pol ure :P.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Emobi ::

To sem pisal o zmožnosti današnja tehnologije, ne pa o tem, da bomo EV-je polnili prvenstveno na ta način. To je samo za dolga potovanja. Izjemoma, 5 do 8 % energije. Običajno pa se EV-ji polnijo doma na šuko vtičnici, sam osebno dam večinoma na 0,8 kW preko noči, čez vikend dalj časa.

Sicer pa ultra hitro polnjenje (nad 50 kW) poteka do 80 %.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Nikec3 ::

Običajno pa se EV-ji polnijo doma na šuko vtičnici, sam osebno dam večinoma na 0,8 kW preko noči, čez vikend dalj časa.

Kaj pa BMW pravi, da je bolje za baterijo? Izjemno počasno polnjenje ala 0,8 kW, ali bi bilo bolje filati recimo z 3,5 kW? Ker koliko se spomnim je bila pri Teslah debata, da hitrejše polnjenje niti ni slabše za baterijo, ker jo obremenjuješ manj časa (velja za "normalne hišne moči").
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Je res, hitro polnjenje je bolje, samo mora bit urejeno hlajenje celic, ker visoka temperatura jim škodje bolj, kot dolgotrajno polnjenje.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Emobi ::

Mislim, da je počasnejse polnjenje boljše.

Izraba baterije pri polnjenju pri 1 ali 3 kW je zanemarljivo v primerjavi z izrabo pri 10, 22 ali 50 kW, da ne govorimo o izrabi pri regenerativnem zaviranju in praznjenju ob polnem plinu.

Niso mi dali nobenih posebnih navodil v smislu ne vedno polniti do 100 %, kot to počnejo pri Tesli. Meni je prodajalec rekel, da mirne duše lahko vedno polnim do konca.

Priporočajo pa napolniti baterijo na 80 %,če avto dalj časa stoji.

In da baterija ne sme biti dolgo časa prazna; pri prazni bateriji se na ekranu izpiše opozorilo, da takšno stanje dalj časa lahko poškoduje baterijo.

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Ali 17 % delež EV-jev pri prodaji novih avtomobilov.

Vlaga in dež pri polnjenju EV-ja je že rešen problem, ker EV-ji že sedaj pri polnjenju nimajo nobenih problemov s tem. Torej nadstrešek ni potreben.


EVji morda nimajo tezav s tem. 16A 230V vticnica na parkiriscu jih pa utegne imeti, oziroma karkoli drugega kar bo nek 3rd party izvajalec postavil na parkiriscu.

Vse skupaj ni trivialen problem in ja, resevati se ga bo moralo sistematsko in polnilnice na parkiriscih bodo morale biti dovolj pametne in imeti dovolj elektrike za vse, ki bodo zeleli tisti moment polniti. Zaceti z manj prikljucki in potem siriti zadevo se sicer slisi razumno ampak to hkrati pomeni tudi bistveno visjo koncno investicijo v vse skupaj in veckratna dela na parkiriscu.

Pricakovati, da bo drzava to resevala je pa rahlo utopicno. Morda bodo izdali kak odlok in potem bodo izvajalci izbrali tisti minimum, da zadostijo odloku in problem bo za izvajalce zakljucen. Za uporabnike se bo pa sele zacel.

pegasus ::

BigWhale je izjavil:

polnilnice na parkiriscih bodo morale biti dovolj pametne in imeti dovolj elektrike za vse, ki bodo zeleli tisti moment polniti.
Predlagam trivialno rešitev, ki jo v praksi uporabljam v svojem poklicu že skoraj celo desetletje: kdor hoče "takoj zdaj ful power", bo plačal več; kdor hoče "do jutra naj bo +50km", bo plačal manj. Kako se "več" in "manj" prevede v konkretne številke, določi trg.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Emobi je izjavil:

Ali 17 % delež EV-jev pri prodaji novih avtomobilov.

Vlaga in dež pri polnjenju EV-ja je že rešen problem, ker EV-ji že sedaj pri polnjenju nimajo nobenih problemov s tem. Torej nadstrešek ni potreben.


EVji morda nimajo tezav s tem. 16A 230V vticnica na parkiriscu jih pa utegne imeti, oziroma karkoli drugega kar bo nek 3rd party izvajalec postavil na parkiriscu.
V vsaki marini imajo polnilnice, ki so odporne na dež, slano vodo ... Sama polnilna postaja je trivialna zadeva, postavitev stotin takih polnilnic na parkirišča v blokovskih naseljih je pa nekaj čisto drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

mikhaair ::

Kaj je zahtevnejse, plinifikacija bloka Ali elektrifikacija patrkirisca?

jernejl ::

Emobi je izjavil:

Res bluziš. Ker napeljat šuko vtičnice je vesoljska tehnologija? Približno toliko je zapletena kot tehnologija javne razsvetljave...
Upam, da si ne predstavljaš tega tako, da bodo iz bližnjega kandelabra potegnili običajne podaljške in razdelilce in jih privijačili na sredino blokovskih parkirišč in bo problem rešen.
Bo kar treba postaviti prave polnilne postaje, ki bodo omogočale ustrezno obračunavanje porabljene energije.

pegasus je izjavil:

Predlagam trivialno rešitev, ki jo v praksi uporabljam v svojem poklicu že skoraj celo desetletje: kdor hoče "takoj zdaj ful power", bo plačal več; kdor hoče "do jutra naj bo +50km", bo plačal manj. Kako se "več" in "manj" prevede v konkretne številke, določi trg.
To je sicer praktično, pomeni pa, da mora biti vsako polnilno mesto sposobno oddajati "ful power", kar pomeni višje stroške postavitve takih mest.

Okapi je izjavil:

V vsaki marini imajo polnilnice, ki so odporne na dež, slano vodo ...
Taki preprosti električni priključki ponavadi niso "metered", ampak je moč omejena zgolj z varovalko, cena pa je pavšalna oz. že zajeta v ceno priveza. V blokovskih naseljih seveda ne bo šlo tako preprosto.

mikhaair je izjavil:

Kaj je zahtevnejse, plinifikacija bloka Ali elektrifikacija patrkirisca?
Z vidika lastnikov zagotovo elektrifikacija. Če v blok napeljejo plin, ga bodo uporabljali vsi, če elektrificirajo parkirišče, pa zgolj nekaj odstotkov stanovalcev.
Pa je že za obnovo fasade (ki prinaša prihranek pri ogrevanju vsem) problem dobiti soglasja, ker se upokojenci pač zavedajo, da bodo morda umrli prej, preden bo investicija povrnjena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Emobi ::

Že sedaj imajo ene polnilnice tudi šuko vtičnice, ki nekatere niti niso pokrite z poklopcem.

Državi je v interesu, da naredi kaj v tej smeri, ker mora doseči cilje, sicer sledijo sankcije iz Bruslja. Če država subvencionira polnilnice podjetjem, bi bilo tudi prav, da jih tudi ljudem, ki živijo v blokih; ne nazadnje jih je okrog polovice prebivalstva in njihovo število raste.

Jasno je seveda, da bo cena energije odvisna od hitrosti polnjenja, kot je tudi sedaj najdražje ultra hitro, cenejše je hitro, počasno je pa zastonj. Zato bo tudi največ počasnega polnjenja, ki tudi najmanj obremenjuje sistem.

Možno je tudi, da malo hitrejše polnjenje manj škodi bateriji kot čisto počasno - odvisno pa je to od vrste baterije in vsaka znamka ima drugačno. Je pa ta obraba zanemarljiva v primerjavi s pospeševanjem, zaviranjem in hitrim polnjenjam, ko teče velik električni tok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

zmaugy ::

Težave pri popravilu karambolirane Tesle 3, zraven še komentar mehanika, ki jih poravlja v Tesla certificirani delavnici o (šlampasti) kakovosti izdelave Tesla avtov - po njegovih izkušnjah je Tesla 3 še najmanj šlampasto narejena od vseh Tesla avtov.



Če je to takšen problem v ZDA, kako je šele v EU?

mikhaair ::

Kako naj drzava subvencionira el. prikljucke na blokovskih parkiriscih. Saj sploh ni znanih lastnikov v socialisticnih naseljih. Prvo bi morali ljudje kupit svoje parkirisce in si nato urejat polnilno mesto in zaprosit za sobvencioniranje. Ali pa naj se dobi koncesionar za parkirisca, ki jih bo opremil in zaracunal.

Emobi ::

Probleme s Teslami nima samo taksi podjetje iz Švedske in Nizozemske, ampak tudi iz Kitajske. Teslo toži za skoraj milijon dolarjev, ker jih je kar 20 % od 278, kolikor jih imajo, imelo tehnično okvaro, povprečno trajanje popravila pa je bilo 45 dni.

https://avto.finance.si/8947644/Times-S...

fikus_ ::

Ni problem postavit polnilnic, potrebna je odločitev za to in če se bo za investitorja finančno izšlo, se bodo postavljale. Ne pa pričakovat, da se bodo na postavljale polnilnice pred blokom, kjer se bo polnil en EV čez celo noč, podnevi pa še mogoče kakšen, se finančno ne izide!
Poleg tega ob večjem številu EV, kje bomo dobili elektriko, če se bo glavnina EV polnila ponoči?!

MrNighthawk ::

Emobi je izjavil:

povprečno trajanje popravila pa je bilo 45 dni.

že tako drago popravilo in potem ti še (zavarovalnica) plača nadomestni avto za ta čas?
Pred leti, ko sem delal na zavarovalnici avto. škod so se praskali po glavi, ker so dobil nek nadstandarden in drugačen avto. Poleg tega je bil lastnik zelo "tečen" in neučakan in z ničemer zadovoljen. To bo še zabavno.

Utk ::

Emobi je izjavil:

Probleme s Teslami nima samo taksi podjetje iz Švedske in Nizozemske, ampak tudi iz Kitajske. Teslo toži za skoraj milijon dolarjev, ker jih je kar 20 % od 278, kolikor jih imajo, imelo tehnično okvaro, povprečno trajanje popravila pa je bilo 45 dni.

https://avto.finance.si/8947644/Times-S...

Kolk časa misliš bi pa popravljali tvojega razbitega karbonskega i3?

MrNighthawk je izjavil:

Emobi je izjavil:

povprečno trajanje popravila pa je bilo 45 dni.

že tako drago popravilo in potem ti še (zavarovalnica) plača nadomestni avto za ta čas?
Pred leti, ko sem delal na zavarovalnici avto. škod so se praskali po glavi, ker so dobil nek nadstandarden in drugačen avto. Poleg tega je bil lastnik zelo "tečen" in neučakan in z ničemer zadovoljen. To bo še zabavno.

Za okvare ponavadi zavarovalnica ne plačuje ničesar. Razen če imaš prav to zavarovano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Kolk časa misliš bi pa popravljali tvojega razbitega karbonskega i3?

Moj je kar ICE iz pleha. Ampak glede na to, da je BMW servis v vsakem večjem mestu v Slo, je to še vseeno bolj "ugodno" kot pa servis v Gradcu :P
Za okvare ponavadi zavarovalnica ne plačuje ničesar. Razen če imaš prav to zavarovano.

Že že, samo čas popravila ne bo krajši. Prej daljši, ker pri trku imaš tudi "okvaro" in vse mora zavarovalnica odobrit.

DamijanD ::

Magic1 je izjavil:

Je res, hitro polnjenje je bolje, samo mora bit urejeno hlajenje celic, ker visoka temperatura jim škodje bolj, kot dolgotrajno polnjenje.


A ni imel Bjorn že neko težavo/omejitev pri tesli, ker jo je prevečkrat na hitro polnil?

Emobi ::

To kitajsko podjetje za prevozne storitve govori o 20 % okvar pri Teslah in o dolgih rokih za popravilo teh okvar. Ne govori o popravilih karamboliranih vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

mikhaair je izjavil:

Kako naj drzava subvencionira el. prikljucke na blokovskih parkiriscih. Saj sploh ni znanih lastnikov v socialisticnih naseljih. Prvo bi morali ljudje kupit svoje parkirisce in si nato urejat polnilno mesto in zaprosit za sobvencioniranje. Ali pa naj se dobi koncesionar za parkirisca, ki jih bo opremil in zaracunal.


Ob sedanji zakonodaji je seveda to nerešljivo, zato se mora spremeniti zakonodaja.

Emobi ::

fikus_ je izjavil:

Ni problem postavit polnilnic, potrebna je odločitev za to in če se bo za investitorja finančno izšlo, se bodo postavljale. Ne pa pričakovat, da se bodo na postavljale polnilnice pred blokom, kjer se bo polnil en EV čez celo noč, podnevi pa še mogoče kakšen, se finančno ne izide!
Poleg tega ob večjem številu EV, kje bomo dobili elektriko, če se bo glavnina EV polnila ponoči?!

Blokarjem mora država in lokalna skupnost priskočiti na pomoč s spremenjeno zakonodajo in subvencijami. Če to prepustimo ekonomskemu interesu podjetij, bo to predrago za uporabnika in ljudje v blokih si ne bodo mogli privoščiti EV-je.

Sicer se običajne polnilnice 2x22 kW lahko uporabljajo za grozdenje vtičnic, to je sistem več vtičnic ustrezno manjše moči; tako lahko ena takšna polnilnica oskrbi hkrati 2 avta z 22 kW polnjenjem ali pa hkrati 20 avtov z 2,2 kW moči.

Polnilnice so drage in se pri počasnem polnjenju ne morejo amortizirati, potrebujejo pa tudi vzdrževanje, zato mora država to urediti, da stanovalci v blokih ne bi bili diskriminirani.

Avtomobili pred blokom ponoči na počasnem polnjenju ne potrebujejo več moči, kot stanovalci podnevi, ker se ne polnijo vsi hkrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

nekikr ::

Emobi je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Kako naj drzava subvencionira el. prikljucke na blokovskih parkiriscih. Saj sploh ni znanih lastnikov v socialisticnih naseljih. Prvo bi morali ljudje kupit svoje parkirisce in si nato urejat polnilno mesto in zaprosit za sobvencioniranje. Ali pa naj se dobi koncesionar za parkirisca, ki jih bo opremil in zaracunal.


Ob sedanji zakonodaji je seveda to nerešljivo, zato se mora spremeniti zakonodaja.

Kakšna pa bi morala biti zakonodaja? Konkretno, ne neke parole. Pa da upošteva večino ljudi, da ni diskriminatorna, da je zadaj tudi neka računica/logika, ne samo parola. Konkretno prosim.

Stari maček ::

Emobi je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Ni problem postavit polnilnic, potrebna je odločitev za to in če se bo za investitorja finančno izšlo, se bodo postavljale. Ne pa pričakovat, da se bodo na postavljale polnilnice pred blokom, kjer se bo polnil en EV čez celo noč, podnevi pa še mogoče kakšen, se finančno ne izide!
Poleg tega ob večjem številu EV, kje bomo dobili elektriko, če se bo glavnina EV polnila ponoči?!

Blokarjem mora država in lokalna skupnost priskočiti na pomoč s spremenjeno zakonodajo in subvencijami. Če to prepustimo ekonomskemu interesu podjetij, bo to predrago za uporabnika in ljudje v blokih si ne bodo mogli privoščiti EV-je.

Sicer se običajne polnilnice 2x22 kW lahko uporabljajo za grozdenje vtičnic, to je sistem več vtičnic ustrezno manjše moči; tako lahko ena takšna polnilnica oskrbi hkrati 2 avta z 22 kW polnjenjem ali pa hkrati 20 avtov z 2,2 kW moči.

Polnilnice so drage in se pri počasnem polnjenju ne morejo amortizirati, potrebujejo pa tudi vzdrževanje, zato mora država to urediti, da stanovalci v blokih ne bi bili diskriminirani.

Avtomobili pred blokom ponoči na počasnem polnjenju ne potrebujejo več moči, kot stanovalci podnevi, ker se ne polnijo vsi hkrati.

Le zakaj bi blokarjem država plačevala nekaj, kar smo si morali lastniki hiš sami financirati?

BlaY0 ::

Blokarjem država sofinancira novo fasado, zakaj ne bi še tega. Problem sploh ni v tem, problem je v tem kako se bo ta štrom plačeval. Poleg tega bo treba infrastrukturo vzdrževati... vandalizma in zlorab bo po moje veliko.

Okapi ::

BlaY0 je izjavil:

Blokarjem država sofinancira novo fasado,.

Saj hišarjem tudi.

Invictus ::

BlaY0 je izjavil:

Blokarjem država sofinancira novo fasado, zakaj ne bi še tega. Problem sploh ni v tem, problem je v tem kako se bo ta štrom plačeval. Poleg tega bo treba infrastrukturo vzdrževati... vandalizma in zlorab bo po moje veliko.

Blokarjem se fasada sofinancira v enaki meri kot "hiošarjem".

Emobi nima pojma o štromu, pa bluzi. Osnovni Ohmov zakon in izračun moči v času mu dela težave...

Okoli našega bloka je 150 avtov. To pomeni vsaj enih 50 eletričnih priključkov, kar bi stalo najmanj 100k. Potem je pa potrebno še potegniti dovolj debele (ali večje število) kablov do blokov. Kar spet ni zastonj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

VaeVictis ::

A spet bluzimo o tem, kako enostavno je napeljati priključke okoli bloka in blokovskih garaž?

Še enkrat, koliko ljudi že soglasja za optiko ni hotelo dati, pa je bila sama napeljava zastonj, sedaj bodo pa ti ljudje dali denar in soglasje zato, da bo nekaj malega ljudi lahko polnilo svoje EV vozilo?

In del tega denarja bo šlo iz rezervnega sklada ali pa bo spet morala vse država častiti?

Kako enostavno si nekateri tukaj predstavljajo življenje... :|

jype ::

nekikr je izjavil:

Kakšna pa bi morala biti zakonodaja?
Taka, da neha subvencionirat voznike motornih vozil na račun pešcev in kolesarjev.

VaeVictis ::

jype je izjavil:

nekikr je izjavil:

Kakšna pa bi morala biti zakonodaja?
Taka, da neha subvencionirat voznike motornih vozil na račun pešcev in kolesarjev.


Tako je, ukiniti vse možne subvencije, pa naj trg pokaže kaj hoče!

BlaY0 ::

Okapi je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Blokarjem država sofinancira novo fasado,.

Saj hišarjem tudi.

Ja in?

Invictus je izjavil:


Blokarjem se fasada sofinancira v enaki meri kot "hiošarjem".

Point?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Predstavljajte si, da nimamo vodovoda, nikjer, in potem pride nekdo z brihtno idejo zakaj si ne bi napeljali vode v stanovanja, in potem pridejo še bolj brihtni starčki, ki začnejo računat kolk je to cevi, kolk izvirov, kolk črpalk, in sigurno bi naračunali, da je to nemogoče in predrago. Pa vseeno večinoma imamo vodo...
Stane kolk stane, kaj se splača bo računal vsak zase, odvisno tudi od interesa, da ti nekdo proda elektriko. Edini problem tu je država, manj se bo vtikala, bolje bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BlaY0 ::

Invictus je izjavil:


Okoli našega bloka je 150 avtov. To pomeni vsaj enih 50 eletričnih priključkov, kar bi stalo najmanj 100k. Potem je pa potrebno še potegniti dovolj debele (ali večje število) kablov do blokov. Kar spet ni zastonj...

Dnar za to se bo že našu, nč bat, v končni fazi bo EU dala. Problem bo po moje v tem kdo bo komu kradu in kdaj bo kdo polnu... ker gajbice ne bodo pomagale ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

nekikr ::

jype je izjavil:

nekikr je izjavil:

Kakšna pa bi morala biti zakonodaja?
Taka, da neha subvencionirat voznike motornih vozil na račun pešcev in kolesarjev.

Se strinjam. Ne vem pa kako subvencioniranje izgradnje EV priključkov pred bloki pripomore k temu?

Predstavljajte si, da nimamo vodovoda,

Predstavljamo si, da sogovorniki niso popolni bedaki in vedo o čem se pogovarjamo in drago igračo, ki niti ekološko ni tako zelo nesporna, ne enačijo z vodo, torej za življenje nujno potrebno dobrino.

Kako enostavno si nekateri tukaj predstavljajo življenje...

Ja a ni tako enostavno? Država izda odlok, da vsakemu prebivalcu bloka pripada parkirno mesto, ga na stroške države označi in nanj pripelje polnilnico, če že delamo kar 200kw. Vse skupaj stane 2000€ po polnilnici. Do 2020. Secured! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

Če avto ni nujna stvar zate, ni problema, ga pač ne boš več imel. Tisti, ki ga rabijo ali vsaj hočejo, bojo pa pač plačali.

Cange ::

V enačbo je potrebno vključit sončne panele na avtomobilu. Za "zimo" naj se da polnilnice tja koder so avti parkirani podnevi, avti v stalnem premikanju so pa tako in tako "orodje" in ni nič narobe z hitrim polnjenjem in posledično zmanjšanjem števila polnjenj na življenjsko dobo. Si predstavljate komercialno 50% izkoristka sončno celico? To je ~15.000km na leto.

Emobi ::

Letno delam nadpovprečnih 20.000 km, kar je v povprečju 55 km na dan, za kar potrebujem dnevno 10 kWh. Za to ne potrebujem polnilnice, ampak navadno vtičnico, ki mi omogoča en, dva ali tri kW moči, odvisno koliko želim, da se mi napolni čez noč. Polnilnice so za nujne primere, ne za vsakdanjo rabo.

Zato tudi blokarji ne potrebujejo polnilnic na parkiriščih, pač pa navadne vtičnice. Seveda pa obstaja interes kapitala, da bi blokarjem prodali polnilnice in služili še s hitrim in dragim štromom.

Ne gre samo za nekaj stanovalcev z EV-ji, ker v končni fazi bo velika večina imela EV-je.

Nekateri bi ukinili subvencije, nekateri pa kar avtomobile, kar je oboje nespametno in nemogoče.

hojnikb ::

subvencije za ev na dolgi rok niso rešitev, niti niso sustainable.
#brezpodpisa

vostok_1 ::

jype je izjavil:

nekikr je izjavil:

Kakšna pa bi morala biti zakonodaja?
Taka, da neha subvencionirat voznike motornih vozil na račun pešcev in kolesarjev.


Niso vsa motorna vozila enaka jype.
Ti misliš na avtomobile.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Emobi ::

hojnikb je izjavil:

subvencije za ev na dolgi rok niso rešitev, niti niso sustainable.

To je res. Saj za EV-je ne bodo večne. So samo za začetek, zato, da bi dosegli zadane cilje. Ko bodo ti doseženi, oziroma bomo blizu, subvencij prav gotove ne bo več. Ker osebni prevoz z vozili ni ekološki in če je preveč poceni, postane nevzdržen.

Ampak govorili smo o subvencioniranju fasad in infrastrukture. Tukaj so subvencije potrebne, saj se tako zmanjšuje poraba energije.

vostok_1 ::

Dejstvo je, da ne samo avtomobili, ampak cela industrija je močno državno sponzorirana. Tudi prek vojn in unholy alliances...zato, da lahko mi vsak dan gremo z 2 tonsko škatlo po štruco kruha in mleka.
Realno to ne gre skozi. Vsaj ne brez neke konkretne energijske rešitve. Uvoženi energenti so že tako na udaru konkurentov in lahko smo veseli, da zaenkrat nam še poceni prodajajo.

ZDA je začasno rešena ker je začela izrabljati shale gas.
Mogoče bodo v porenju spet odprli rudnike premoga, ko bo sila.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nekikr ::

Utk je izjavil:

Če avto ni nujna stvar zate, ni problema, ga pač ne boš več imel. Tisti, ki ga rabijo ali vsaj hočejo, bojo pa pač plačali.

Če moram izbirati med vodo in avtom, bom izbral vodo. Ne delaj se še večjega kretena. "Dilema" tule ni avto ali ne-avto, ker za osebno svobodo avto pač rabiš, "dilema" je zakaj bi morala država subvencionirati še priključke blokovcem. Zdaj jih subvencionira direktno pri nakupu avtomobila s 7500€, potem jih subvencionira pri ceni elektrike, do prejšnjega tedna so lahko zastonj polnili na SODO polnilnicah, ni jim treba plačati cestnine. Ker tudi to še ni dosti, naj država zdaj še vsakemu uredi polnilnico pred blokom. Da ne bo pomote, nasprotujem tudi, da bi dobil subvencijo za postavitev polnilnice v/pred hišo. Pri EV ne gre za nujno stvar, da bi morala država vse v celoti financirati, gre le za dražjo igračo kot jo imajo drugi. In če poslušamo, kako je to prava stvar, zakaj niti priključkov pred bloki potem niso pripravljeni sami urediti?
Če že moramo kaj subvencionirati oz. zapraviti denar, potem zagovarjam finančno injekcijo v boljši javni prevoz in kolesarske steze (zdaj bo jype skup padel). Pri EV bi pa subvencioniral zgolj tweezy in podobne. Zakaj? Ker, ko se peljem po cesti, v avtomobilih vidim po enega potnika v toni in pol težki škatli. Zdaj pa v imenu ekologije subvencioniramo dve toni težke škatle, polne kemikalij. Juhej.
««
659 / 1208
»»