» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
658 / 1208
»»

hojnikb ::

za dez in zimo mas lahk scenica se naslednih 20 let, za preostali del leta pa kamot scooter :)

prakticiram to ze drugo leto. poleg smesnega stroska nakupa (v mojem primeru 800e za 4 strokerja) vzdrzevanja (1x letno olje 5e) in letnega stroka (okol 50e) je perfect za na siht in drkanje okoli mesta. poraba okol 2,5l/100km, tako da cez palec okol 3,5e/100km kompletnih stroskov.

jasno, za vse ostalo pride main avto.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

BigWhale ::

Se prav nej registracijo za dve toni pleha placujem za celo leto, zraven pa kupim se sto kil pleha in se za tist mal placujem? Nisem ziher, ce se res tolk splaca.

vostok_1 ::

@BW

Sedaj vidiš, zakaj se smejemo staromodnežem.
Obstaja toliko bolj učinkovitih verzij transporta za različne namene, ampak tako mentaliteta kot zakonodaja podpirata samo eno.

Zato trdim, da treba počakat, da boomerji in X pocrkajo. Zavirajo razvoj.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

imagodei ::

Tako, tako! Hyperloop v vsako vas!
- Hoc est qui sumus -

D3m ::

Lol.
|HP EliteBook|R5 6650U|

nekikr ::

Obstaja toliko bolj učinkovitih verzij transporta za različne namene, ampak tako mentaliteta kot zakonodaja podpirata samo eno.

In zakaj samo nabijaš v tri dni, če je pa toliko učinkovitih verzij za njegov primer? Daj mu točen primer kaj lahko in koliko to stane. Bo šlo?

Utk ::

Zgleda da je edini problem tone pleha v tem, da je prepoceni. Moral bi bit tako drag, da bi bil samo za bogate. Dobro so vas strenirali, milenijske opice.

Gregor P ::

To kar si sedaj napisal pomeni le, da noben ne bi smel imeti svojega vozila, logično tudi EV ne; skratka nisi povedal nič novega ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

vostok_1 je izjavil:


Zato trdim, da treba počakat, da boomerji in X pocrkajo. Zavirajo razvoj.
Če kdo zavira razvoj, ga taki, kot ti, ki samo jamrajo, kritizirajo vse povprek, za povrhu so še polni predsodkov, a naredijo pa popolnoma nič koristnega.

hojnikb ::

BigWhale je izjavil:

Se prav nej registracijo za dve toni pleha placujem za celo leto, zraven pa kupim se sto kil pleha in se za tist mal placujem? Nisem ziher, ce se res tolk splaca.

sj isti problem bos mel z twizijem, sam drazji bo.
#brezpodpisa

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

Se prav nej registracijo za dve toni pleha placujem za celo leto, zraven pa kupim se sto kil pleha in se za tist mal placujem? Nisem ziher, ce se res tolk splaca.

Realno... vzemi rabljenega bencinarja z neko malo mašino in porabo 5l. Za svoj denar boš dobil največ praktičnosti za tvoje potrebe.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Dobis Smart ForTwo dosti poceni (sploh rabljen) s 100 km dosega, okni, klimo in normalnimi voznimi lastnostmi, tako da ne vem zakaj bi sploh gledal Twizi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Dobis Smart ForTwo dosti poceni (sploh rabljen) s 100 km dosega, okni, klimo in normalnimi voznimi lastnostmi, tako da ne vem zakaj bi sploh gledal Twizi.


Dost poceni je zelo relativen pojem. Stvar je v temu, da želiš z nakupom novega/starega avta imeti čim manj stroškov in ne, da jih prineseš notri v 10ih letih.

BigWhale ::

hojnikb je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Se prav nej registracijo za dve toni pleha placujem za celo leto, zraven pa kupim se sto kil pleha in se za tist mal placujem? Nisem ziher, ce se res tolk splaca.

sj isti problem bos mel z twizijem, sam drazji bo.


Ne. Zdej mam dva avtomobila. Potem bi imel en avto + Twizy. Tvoj predlog je pa, da naj imam dva avtomobila + motor. Twizy je sicer motor na stirih kolesih, v dezju nisi cist moker in manj piha.

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Dobis Smart ForTwo dosti poceni (sploh rabljen) s 100 km dosega, okni, klimo in normalnimi voznimi lastnostmi, tako da ne vem zakaj bi sploh gledal Twizi.


Na avtonet so sami fishy smarti. :> Kar se uradnega zastopnika pri nas tice, je pa ze sama spletna stran katastrofa in mam feeling, da mi lahk kako ponudbo posljejo sam po faxu. :> Da je kak trg rabljenih pa tud nisem cist ziher. :))

vostok_1 ::

nekikr je izjavil:

Obstaja toliko bolj učinkovitih verzij transporta za različne namene, ampak tako mentaliteta kot zakonodaja podpirata samo eno.

In zakaj samo nabijaš v tri dni, če je pa toliko učinkovitih verzij za njegov primer? Daj mu točen primer kaj lahko in koliko to stane. Bo šlo?


Saj sem mu povedal. Ampak ni bolj učinkovit, ker država mu ne pusti, da je bolj učunkovit.

Utk je izjavil:

Zgleda da je edini problem tone pleha v tem, da je prepoceni. Moral bi bit tako drag, da bi bil samo za bogate. Dobro so vas strenirali, milenijske opice.


Seveda je prepoceni, ko pa je dobil več subvencij kot skoraj vse industrije skupaj.
Ampak, očitno si zgrešil bistvo.

Okapi je izjavil:

vostok_1 je izjavil:


Zato trdim, da treba počakat, da boomerji in X pocrkajo. Zavirajo razvoj.
Če kdo zavira razvoj, ga taki, kot ti, ki samo jamrajo, kritizirajo vse povprek, za povrhu so še polni predsodkov, a naredijo pa popolnoma nič koristnega.


Ne vem, ali ne znate brat ali kako...pa saj jasno vidiš kje je njegov problem in kako ga rešit.
Praktično v 3 dneh ga rešiš z Word-om in žigom predsednika.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Utk ::

Seveda je prepoceni, ko pa je dobil več subvencij kot skoraj vse industrije skupaj.
Ampak, očitno si zgrešil bistvo.

Kdo ga pa subvencionira, če ga vsi uporabljamo? Razen milenijskih prekercev in brezposelnežev, ampak oni itak ničesar ne subvencionirajo.
In v čem je bistvo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Saj sem mu povedal. Ampak ni bolj učinkovit, ker država mu ne pusti, da je bolj učunkovit.

Prekleta Država! Pa naftni lobiji! Naj padejo z roba Zemlje!

vostok_1 ::

Utk je izjavil:

Seveda je prepoceni, ko pa je dobil več subvencij kot skoraj vse industrije skupaj.
Ampak, očitno si zgrešil bistvo.

Kdo ga pa subvencionira, če ga vsi uporabljamo? Razen milenijskih prekercev in brezposelnežev, ampak oni itak ničesar ne subvencionirajo.
In v čem je bistvo?


Vsi ga rabimo, ker drugače ni možno, ker je bilo tako zastavljeno. Ti ne razumeš, da še vedno furamo koncept iz 50' let prejšnjega stoletja.
Center ljubljane so napolnili z asvaltom in skopali jarke, da lako parkirate avtomobile.
Mislim, bolj očitno kot tko.

nekikr je izjavil:

Saj sem mu povedal. Ampak ni bolj učinkovit, ker država mu ne pusti, da je bolj učunkovit.

Prekleta Država! Pa naftni lobiji! Naj padejo z roba Zemlje!


Kaj ti tu ni jasno?
Itak.
VW v zlati dobi je diktiral kako in kaj državi.
Naftni/fosilni lobiji pa sploh ni vprašanja. Skupaj z bančnim lobijem si lastijo svet.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Zheegec ::

Prodaja Tesle v največjih Evropskih trgih aprila bistveno nižja od izredno slabe Q1 letos. Prodaja v US aprila je malo nižja, kot v marcu, a višja kot januarja in februarja. Če maj in junij ne bosta bistveno boljša, bo Q2 slabši od Q1 in izguba bo preko $1 miljarde.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Prodaja Tesle v največjih Evropskih trgih aprila bistveno nižja od izredno slabe Q1 letos. Prodaja v US aprila je malo nižja, kot v marcu, a višja kot januarja in februarja. Če maj in junij ne bosta bistveno boljša, bo Q2 slabši od Q1 in izguba bo preko $1 miljarde.

Evropejci smo navajeni servisa na nivoju. Tega Tesla ne bo sposobna ponudit *nikoli*.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Zheegec je izjavil:

Prodaja Tesle v največjih Evropskih trgih aprila bistveno nižja od izredno slabe Q1 letos. Prodaja v US aprila je malo nižja, kot v marcu, a višja kot januarja in februarja. Če maj in junij ne bosta bistveno boljša, bo Q2 slabši od Q1 in izguba bo preko $1 miljarde.

To je zato, ker je najbrž že preko 20.000 avtomobilov na poti. Naslednji mesec jih bo že več kot 30.000 na poti in tako naprej :)

Nikec3 ::

Plug-In Electric Car Sales By Automotive Groups: Q1 2019

https://insideevs.com/news/347761/elect...

Top 5 plug-in manufacturers (automotive groups):
BYD Group (71,504, +150%);
Tesla (63,000, +105%);
Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance (60,031, +21%);
Geely Group (34,746, +109%);
BMW Group (29,208, +5%).


Top 5 all-electric car manufacturers (automotive groups):
Tesla (63,000, +105%);
Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance (46,768, +16%);
BYD Group (45,758, +758%);
BAIC (26,106, +21%);
Hyundai Motor Group (Hyundai, Kia) (19,632, +132%).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

V ZDA EV-je prodaja "skoraj" samo Tesla:
https://insideevs.com/news/347858/april...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WhiteAngel ::

Nikec3 je izjavil:

Plug-In Electric Car Sales By Automotive Groups: Q1 2019

https://insideevs.com/news/347761/elect...

Top 5 plug-in manufacturers (automotive groups):
BYD Group (71,504, +150%);
Tesla (63,000, +105%);
Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance (60,031, +21%);
Geely Group (34,746, +109%);
BMW Group (29,208, +5%).


Top 5 all-electric car manufacturers (automotive groups):
Tesla (63,000, +105%);
Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance (46,768, +16%);
BYD Group (45,758, +758%);
BAIC (26,106, +21%);
Hyundai Motor Group (Hyundai, Kia) (19,632, +132%).


Kdo za vraga je pa BYD group?!

roCkY ::

mailer ::

Ne vem, če je kdo zasledil novico, da se Bosch odpoveduje baterijam in se bo usmeril v vodikove celice.
Zanimiva odločitev, ki bi lahko globalno spremenila trend proti vsiljevanju avtomobilov na elektriko.
Vode imamo dovolj in tudi avtomobili na vodo so že delovali. Če bi to uredili pred 20 leti bi bil Dubaj le vasica, kjer bi gojili kamele.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Stari maček ::

Nič novega. Američani to že par let vedo...https://nikolamotor.com/hydrogen

Emobi ::

Že par desetletij poslušam o vozilih na vodik in gorivne celice. Kako bo to prava stvar. Ne bi bilo prvič, da hočejo multinacionalke širokim množicam prodati zapletenejšo tehnologijo, ki seveda potrebuje več servisiranja. Za nameček pa še sporno gorivo oziroma njegovo shranjevanje.

Deja vu, to smo že videli pri preferiranju dizelske tehnologije, ki so jo forsirala tehnološko najrazvitejša podjetja.

Avtomobil na gorivno celico je v bistvu EV z dodano gorivno celico in rezervoarjem vodika, le da ima nekajkrat manjšo baterijo - kot pri ICE hibridih. Kot bi pri ICE hibridu ICE motor zamenjal z gorivno celico.

Torej, zakaj bi enostavno, če lahko zapleteno. Gorivne celice so zapletene, drage, se starajo in potrebujejo vzdrževanje.
40 % energije vodika gre za njegovo shranjevanje pri visokem tlaku in nizki temperaturi. Hranilnik vodika na avtomobilu deluje pri 700 barih, napolniš ga pa po kakšni ceni na polnilnicah, ki stanejo milijon evrov? V Sloveniji je ena, ki že dolga leta ne obratuje - praktično nikoli ni - in je povrhu še zastarela - samo 350 barna.

Ta tehnologija pride v poštev za profesionalne stroje, ki delajo 8 in več ur na dan - delovni stroji, tovornjaki, službena vozile in tisti, ki hodijo v München na kavo. Ti naj si plačujejo sofisticirano tehnologijo.

Verjamem pa, da multinacionalkam ni všeč, da je moja 'polnilnica", na kateri tankam 90 % goriva, kar domača šuko vtičnica in da bom v prihodnosti gorivo za vozilo prideloval sam na domači strehi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

WhiteAngel ::

Mislim, da je predpostavka za vodikove celice ta, da baterije niso in ne bodo rentabilne (redki materiali, zahtevna reciklaža, majhna energijska gostota). Kar bi trenutno rekel, da je 50:50 šans, da baterije naredijo nek preboj na tem. Vodik in SNG se ustvarjata ob presežkih energije in ne bi rekel, da so zlobne multinacionalke zadaj, saj ga lahko proizvajaš doma. Hyundai Nexo je tudi na gorivne celice, tako da ne gre le za Bosch.

Emobi ::

Avtomobilske baterije se lahko reciklirajo brez večjih problemov, pravi BMW. V uporabi bodo okrog 50 let - po tem, ko odslužijo v avtu, gredo v hranilnike oziroma kompenzatorje omrežja. Še nikoli ni nekega elementa ali surovine zmanjkalo. Če nečesa ni dovolj, se s tem ravna bolj skrbno, ker ima višjo ceno.


Kako naj bi vodik prideloval doma in ga spravil na 700 barov?

Ne mislim, da so multinacionalke zlobne, samo borijo se za preživetje, mi pa tudi...

Emobi ::

Tudi Evropa stavi na vodik, o katerem govori in ga subvencionira že desetletja. Ampak, je ravno tako pred desetletji napačno stavila na dizelsko tehnologijo...

Verjetno tudi zaradi tega še zdaj ni v Evropi tovarne baterij, kar se bo bojda kmalu spremenilo. Posledica tega pa je, da polovica delov EV-jev, ki jih prodajajo evropske tovarne, ni iz Evrope, zato so dobički pri prodaji EV-jev manjši in njih prodaja jim ravno ne diši.
Bodo pa svetovna konkurenca in evropski kupci prisilili industrijo v prestrukturiranje, ker, če se evropski proizvajalci ne bodo prilagodili, lahko samo Nemčija izgubi okrog 85.000 delovnih mest.

Emobi ::

Trenutno tehnologija EV omogoča doseg 400 km, nato polurno polnjenje in nadalje 300 kilometrski dosegi ob enakih postankih. Večini ljudi to zadošča, ker so na srečo v povprečju samo slabo uro na dan v avtomobilu.
Za profesionalne rabo pa to seveda ne zadostuje, le-ti bodo uporabljali dražje rešitve.

Invictus ::

Emobi je izjavil:

Trenutno tehnologija EV omogoča doseg 400 km, nato polurno polnjenje in nadalje 300 kilometrski dosegi ob enakih postankih. Večini ljudi to zadošča, ker so na srečo v povprečju samo slabo uro na dan v avtomobilu.

V pol ure se noben avto ne nafila 75%...

Je pa res, da že 200km dosega večini ljudi, ki ŽIVI v HIŠI, omogoča večino njihovih poti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Emobi ::

Imaš prav, 50 kW polnilnice, ki so pri nas, so že zastarele. Računa se, da se na ultra hitrem polnjenju - nad 50 kW, baterijo napolni do 80 %.

Enkrat bodo 16 A šuko vtičnice napeljali tudi na blokovska parkirišča, predvidoma v petih letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Nikec3 ::

To z vodikom je samo metanje peska v oči, da bi nemška avto industrija zavlačevala pri spremembi zakonodaje, ki vedno bolj kaznuje ICE motorje. Me je kar nekako sram, da je Evropa en tak star prdec, ki si ne upa inovirat.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Emobi je izjavil:


Enkrat bodo 16 A šuko vtičnice napeljali tudi na blokovska parkirišča, predvidoma v petih letih.
:)) V tvoji pravljični deželi mogoče. V naši resnični niti slučajno. V petih letih bi to naredili, če bi že danes obstajali načrti in dogovori, da se bo to začelo delati jutri.

Ker teh načrtov in dogovorov še ni, in jih ne bo niti v naslednjih nekaj letih, lahko svoje vtičnice na parkiriščih še 10 let samo sanjaš.

nekikr ::

Enkrat bodo 16 A šuko vtičnice napeljali tudi na blokovska parkirišča, predvidoma v petih letih.

A to citiraš Elona, da si tako mogočno falil? 16A na parkirno mesto, pred bloki, v petih letih? Secured! Vplačajte jurja!

7982884e ::

mailer je izjavil:

Ne vem, če je kdo zasledil novico, da se Bosch odpoveduje baterijam in se bo usmeril v vodikove celice.
Zanimiva odločitev, ki bi lahko globalno spremenila trend proti vsiljevanju avtomobilov na elektriko.
Vode imamo dovolj in tudi avtomobili na vodo so že delovali. Če bi to uredili pred 20 leti bi bil Dubaj le vasica, kjer bi gojili kamele.

problem je samo v tem, da "na vodo" ne more delat noben avtomobil.
v vodo je najprej treba dovest ogromno energije iz omrezja, potem imet zapleteno infrastrukturo za distribucijo vodika, in na koncu zapleteno tehnologijo znotraj avtomobila da spravis ta vodik nazaj v energijo.

samo zato ker musk laze in naklada se ne pomeni da vodik ni totalno zgresena ideja.

Emobi ::

Okapi in nekikr, kaj bluzita v prazno? A se ne spomnita, da smo na teh straneh brali, kako bo SODO v predvidoma petih letih postavil polnilnice pred bloke? Če ne bo, se pritožila na SODO, ne name.

Kakšne bodo, sicer ni jasno, večinoma pa zadostuje šuko vtičnica. Ker SODO pričakuje, da se bo na hitrih polnilnicah polnilo samo od 5 do 8 % energije za EV-je, bi torej lahko bilo dovolj 90 % polnilnic okrog 2,5 kW, ostalo 22 kW in ena ali dve CCS 50 kW.

nekikr ::

Ti bluziš v prazno. Na pol povzemaš neumen in nerealen PR. Totalno in povsem nerealen. Z nekaj možganskimi celicami bi moral tako novico filtrirati in jo ignorirati, ne pa da jo povzemaš in rečeš, bodo že oni krivi, če ne bo res. Ker tega ne znaš/nočeš, potem verjameš tudi vsem pravljicam serijskega izdelovalca čudežev. 16A pred bloki (se pravi za neko večino lokacij, ne za 3 v PR namene) je tako realno kot človek na Marsu do leta 2025. Pa nisem prepričan, če ni lažje priti na Mars v tem primeru...

Emobi ::

Res bluziš. Ker napeljat šuko vtičnice je vesoljska tehnologija? Približno toliko je zapletena kot tehnologija javne razsvetljave...

Bom raje ignoriral tebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Magic1 ::

Nekomu ni jasno kako zadeve v urbanih območjih potekajo. Ni to neka bajta v dupleku, kjer lahko en lastnik karkoli dela, ko se mu dvigne(seveda brez papirjev pa še pancarke si kar sam močnejše menja).
Magic

Emobi ::

A SODO je en lastnik, ki dela brez papirjev? Mislim, da zastopa javni interes.

nevone ::

Nekomu ni jasno kako zadeve v urbanih območjih potekajo. Ni to neka bajta v dupleku, kjer lahko en lastnik karkoli dela, ko se mu dvigne(seveda brez papirjev pa še pancarke si kar sam močnejše menja).


Edina rešitev je, da EV in ICE še nekaj časa sobivata, vsako strogo opredeljevanje na katerokoli stran je kontraproduktivno.

Ideje so pa vedno dobrodošle, tudi če so povsem neperspektivne. Ljudem se ob različnih informacijskih tokovih v možganih sprožajo perspektivne ideje tudi ob neperspektivnih, ki so včasih to samo navidezno.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

Magic1 ::

Nekateri navajamo realna dejstva in nismo proti... Večina blokov v Lj. še dovolj parkirnih mest nimajo, kje šele denar za elektrifikacijo preostalih. V vsakem bloku je kup upokojencev, ki ne dajo niti centimetra zelenice, kaj šele da bi bili pripravljeni kaj plačat.
Magic

Emobi ::

Parkirnih mest nikoli ne bo dovolj, zato nima smisla uničevati zelenic. Manj bo parkirnih mest, več bo souporabe in izposoje vozil.
Da bi pa penzionerji plačevali polnilnice, pa ni prava smer. Plačevala bo država in lastniki EV-jev, torej tisti, ki ne bodo koristili izposoje.

nekikr ::

Res bluziš. Ker napeljat šuko vtičnice je vesoljska tehnologija? Približno toliko je zapletena kot tehnologija javne razsvetljave...

Dajva potem drugače. 10.000€ stavim, da v petih letih na večini parkirišč pred bloki ne bo 16A vtičnic za električna vozila. Namesto večine dajva samo polovico? Ne, dajva 25%? Pa 20.000€? Ja?

Invictus ::

Emobi je izjavil:


Enkrat bodo 16 A šuko vtičnice napeljali tudi na blokovska parkirišča, predvidoma v petih letih.

16A šuko ti ne bo nafilala 75% baterije v pol ure :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hojnikb ::

ce mas mizerijo, pol bo :D
#brezpodpisa
««
658 / 1208
»»