Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Kako prepričat ljudi da se vozijo skupaj?
Tako da zaračunaš sedež in ne furo.
Se hočeš peljat sam? Ni problema, plačaj 4 zice.
In other news:
Zakaj bi proizvajalci sploh prodajali samovozeče avtomobile?
Ker proizvodnja košta par deset jurjev. Krat milijon je to par deset milijardna 'investicija'. Lahko ta denar od nekje spuliš al pa avto najprej prodaš pod "Special price for you my friend" in ga nato vključiš v lasten TOS, kjer si profit deliš z osebo, 'ki ti je posodila denar za izdelavo tistega kosa vozila' i.e. kupca avtomobila.
Tako da zaračunaš sedež in ne furo.
Se hočeš peljat sam? Ni problema, plačaj 4 zice.
In other news:
Zakaj bi proizvajalci sploh prodajali samovozeče avtomobile?
Ker proizvodnja košta par deset jurjev. Krat milijon je to par deset milijardna 'investicija'. Lahko ta denar od nekje spuliš al pa avto najprej prodaš pod "Special price for you my friend" in ga nato vključiš v lasten TOS, kjer si profit deliš z osebo, 'ki ti je posodila denar za izdelavo tistega kosa vozila' i.e. kupca avtomobila.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
BigWhale ::
Ta business model se mora se izkazati, ni nemogoc. Dejmo pocakati na predpogoje, potem bomo pa ugibali. :)
Za Norvesko pa nic nenavadnega, normalno da bodo zapirali poslovalnice, ce se stvari ne prodajajo. Niso vsi delezni takih subvencij kot EVji. :)
Za Norvesko pa nic nenavadnega, normalno da bodo zapirali poslovalnice, ce se stvari ne prodajajo. Niso vsi delezni takih subvencij kot EVji. :)
J.McLane ::
Mislim da ni vse v denarju, da bi folk prepričal da se vozi skupaj. Če zadevo preveč podražiš, da si posameznik, ki si je prej lahko privoščil da se sam vozi in se po novem ne bo več mogu, dobiš hude demonstracije. Avto ljudje pojmujejo s svobodo in svobodo težko vzameš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
veduvedu ::
Samovozeča vozila bodo šla po isti poti kakor klimatske naprave v vozilih. Včasih je bil to luxuz, sedaj rabljenega avta brez klime sploh ne prodaš več.
Enako je bilo z radii, rezervirani za vojsko, potem za bogate civile, enako z GSM telefoni.
Line follower robote dela že šmrkljad pri nekaj letih starosti. Samovozeč avto pa se da v osnovi narediti isto kakor vlak. Pelje se po točno določenem segmentu, v naprej postavljenem vozišču s hitrostjo ki je priporočena.
Tesla pri teh vozilih orje ledino, vlaga ogromno denarja v oranje. Drugi proizvajalci pa bodo samo pokupili last year rešitve in jih prodali ceneje.
Problem samovozečih avtov je ker smo se navadili in naredili infrastrukturo za človeške voznike, ne za robotske. Tako imaš svojekakve dovoze na cesto, gozdne poti itd.
Moja želja za samovozeče vozilo pa je predvsem ta da ga bom lahko poslal v štracuno po hrano, kakor otroka, odpeljal se bo sredi ničesar in tam spustil psa za 1h in ga pripeljal nazaj. Sam bo šel tankat in sam bo šel iskat paket ki ga želim.
Veliko ljudem je zgleda želja da se kar se da povsod pripeljejo z čim manj napora, po možnosti avtonomno. Meni pa to da sem čim več na eni lokaciji in se mi stvari pripeljejo same.
Enako je bilo z radii, rezervirani za vojsko, potem za bogate civile, enako z GSM telefoni.
Line follower robote dela že šmrkljad pri nekaj letih starosti. Samovozeč avto pa se da v osnovi narediti isto kakor vlak. Pelje se po točno določenem segmentu, v naprej postavljenem vozišču s hitrostjo ki je priporočena.
Tesla pri teh vozilih orje ledino, vlaga ogromno denarja v oranje. Drugi proizvajalci pa bodo samo pokupili last year rešitve in jih prodali ceneje.
Problem samovozečih avtov je ker smo se navadili in naredili infrastrukturo za človeške voznike, ne za robotske. Tako imaš svojekakve dovoze na cesto, gozdne poti itd.
Moja želja za samovozeče vozilo pa je predvsem ta da ga bom lahko poslal v štracuno po hrano, kakor otroka, odpeljal se bo sredi ničesar in tam spustil psa za 1h in ga pripeljal nazaj. Sam bo šel tankat in sam bo šel iskat paket ki ga želim.
Veliko ljudem je zgleda želja da se kar se da povsod pripeljejo z čim manj napora, po možnosti avtonomno. Meni pa to da sem čim več na eni lokaciji in se mi stvari pripeljejo same.
BigWhale ::
Moja želja za samovozeče vozilo pa je predvsem ta da ga bom lahko poslal v štracuno po hrano, kakor otroka, odpeljal se bo sredi ničesar in tam spustil psa za 1h in ga pripeljal nazaj. Sam bo šel tankat in sam bo šel iskat paket ki ga želim.
Veliko ljudem je zgleda želja da se kar se da povsod pripeljejo z čim manj napora, po možnosti avtonomno. Meni pa to da sem čim več na eni lokaciji in se mi stvari pripeljejo same.
Amazon/buttler + varuska + varuska za psa. Za vse to je ze dandanes poskrbljeno.
Prednost samovozecega avtomobila je zame predvsem v tem, da mene pripelje tja kamor sam ne zelim vozit.
ginekk ::
Mislim da ni vse v denarju, da bi folk prepričal da se vozi skupaj. Če zadevo preveč podražiš, da si posameznik, ki si je prej lahko privoščil da se sam vozi in se po novem ne bo več mogu, dobiš hude demonstracije. Avto ljudje pojmujejo s svobodo in svobodo težko vzameš.
Saj ni "pojmovanje" kar tako. Dejansko je eden izumov, ki je največ pripomogel osebni svobodi gibanja. Včasih si imel konja, zdaj avto.
Zdaj če se ne bi smel peljat sam, bi se moral združevat v skupine, to ni več enako svobodno. Lahko edino poskusiš regulirat, da bo v takem primeru dražje. Pa regulacija je lahko fleskibilna, ne rabiš enako stroge za manj poseljena področja.
Če bi se jaz ob 21h zvečer moral prej nenačrtovano odpeljat nekam - in recimo da je z mojega subjektivnega stališča nujno - ter bom moral porabit dodatno uro da najdem sopotnike. Morda jih tudi ne bo, ker je nefrekventna smer in čudna ura. Je to manjša svoboda gibanja, ne samo pojmovanje.
BigWhale ::
Predvsem se z enim avtom morajo peljat 4 osebe, pa bo ogromno prihranjenega. Samo nekateri se raje peljejo sami, ker pač sedeti zraven nekega neznanca ni nujno prijetna izkušnja. Morda bi se ljudi moralo rangirati v neke skupine z istimi interesi ali starostnimi grupami, to se mi zdi ključno da ljudi prepričaš, da bi se želeli voziti skupaj.
Takoj, ko imas v avtu vec kot eno osebo, ki ni iz istega gospodinjstva ali pa vsaj iz iste lokacije, imas problem, ker iz osebnega avtomobila delas minibus. Jaz grem v sluzbo 'zadnji trenutek', minibus koncept avtomobilov podre ta model v trenutku, ko se z mano odloci peljati se nekdo, ki gre rahlo iz moje smeri in bom moral delati ovinek. Kdaj bom potem moral oditi na pot v sluzbo, da se bom izognil vsem morebitnim tezavam? Kdaj bom moral rezervirati car ride in kako ga bom rezerviral? Bom napisal kdaj moram biti v sluzbi in mi bo sistem sam povedal kdaj naj vstanem? Kaj ce se, medtem, ko jaz spim, situacija spremeni? A me bo sistem prej zbudil?
Network, ki bo uposteval vse te reci je znanstvena fantastika in predvsem neprakticen za uporabo.
WarpedGone ::
Reusable rocket boosters tudi.
Čisto vsaka nova stvar je bila še en dan predno se je zgodila, 100% znanstvena fantastika.
Žalostno da je treba to izpostavljat na tehničnem forumu polnem inteligentnih odraslih ljudi.
Čisto vsaka nova stvar je bila še en dan predno se je zgodila, 100% znanstvena fantastika.
Žalostno da je treba to izpostavljat na tehničnem forumu polnem inteligentnih odraslih ljudi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
MrNighthawk ::
Moja želja za samovozeče vozilo pa je predvsem ta da ga bom lahko poslal v štracuno po hrano, kakor otroka, odpeljal se bo sredi ničesar in tam spustil psa za 1h in ga pripeljal nazaj. Sam bo šel tankat in sam bo šel iskat paket ki ga želim.
ne da bi kritiziral tvoje življenjske navade, ampak če se ti ne da psa vozit ven potem imaš rajši mačko
po vsem naštetem bi ti imel avto, ki bi bil tvoj osebni avtonomen delivery truck, od paketa do otroka
Veliko ljudem je zgleda želja da se kar se da povsod pripeljejo z čim manj napora, po možnosti avtonomno. Meni pa to da sem čim več na eni lokaciji in se mi stvari pripeljejo same.
sicer pa vse to že imaš...hrana na dom, Fedex, sprehajalci psov (ker vprašanje, če bo pes kar sam po eni uri skočil v avto). Če imaš pa EV in hišo ni noben problem, da je avto "na tankan"
J.McLane ::
Saj prva stopnja ni treba, da je tako radikalna, da bi bila cela familija brez avta, dovolj bi bilo že, če bi ena familija imela samo en avto. Tako imaš na voljo en avto za izven redne fure (vikend izleti, nočni nujni "sestanki"...), na šiht se pa voziš s carsharingom. Tisti edini lastniški avto pa prav tako uporabiš za vožnjo drugih skupaj s tabo na šiht. Prihranek v mojem primeru bi bil nekje 300 EUR/mesec.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
nekikr ::
Reusable rocket boosters tudi.
Čisto vsaka nova stvar je bila še en dan predno se je zgodila, 100% znanstvena fantastika.
Aja? Zakaj se čutiš poklicanega, da razglabljaš o tem, če očitno nimaš najmanjšega pojma? Si prepričan, da veš, kaj pomeni znanstvena fantastika in kaj ekonomija recimo? Nasa ni imela reusable le boosterja ampak cele jebene ladje... ker je javna firma pa seveda lahko stane kar hoče. Na srečo ne več.
veduvedu ::
ne da bi kritiziral tvoje življenjske navade, ampak če se ti ne da psa vozit ven potem imaš rajši mačko :))
Alergičen na mačke
po vsem naštetem bi ti imel avto, ki bi bil tvoj osebni avtonomen delivery truck, od paketa do otroka :D
Če gre po froca v vrtec, nič napačnega. Potem ko dobi vozniški pa to ni več problem.
sicer pa vse to že imaš...hrana na dom, Fedex, sprehajalci psov (ker vprašanje, če bo pes kar sam po eni uri skočil v avto). Če imaš pa EV in hišo ni noben problem, da je avto "na tankan" :D
Pesjatina sama skoči v avto ko je čas za it. Če ni odprt prtljažnik ali vrata pa se usede in čaka.
Sprehajalci so brezveze ker se zna pes sprehajat sam in tudi z višjo hitrostjo.
EV, imel bi dva. Pa bi se šla izmenično tankat na pumpo in bi pripeljala domov štromarijo. 100kWh baterija bi bila za cel mesec.
Saj prva stopnja ni treba, da je tako radikalna, da bi bila cela familija brez avta, dovolj bi bilo že, če bi ena familija imela samo en avto.
Ni hude razlike če imaš 2 avta, več avtonomije in rezerva.
Tako ali tako število vozil v slo samo narašča.
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Reusable rocket boosters tudi.
Čisto vsaka nova stvar je bila še en dan predno se je zgodila, 100% znanstvena fantastika.
I hate to burst your bubble, ampak shuttle booster, je bil delno reusable. Ne v celoti ampak koncept je pa bil jasno zarisan.
samo tehnologija se je morala izboljšat, da je bilo to (tudi finančno) izvedljivo.
Žalostno da je treba to izpostavljat na tehničnem forumu polnem inteligentnih odraslih ljudi.
osnova sci fi je znanstvena podlaga.
polet na luno je bil leta 40 sci fi, bi bil izvedljiv, če bi bila tehnologija dovolj dobra.
dvigalo v vesolje je danes sci fi zato, ker tehnologija še ni dohitela ideje.
Pesjatina sama skoči v avto ko je čas za it. Če ni odprt prtljažnik ali vrata pa se usede in čaka.
Sprehajalci so brezveze ker se zna pes sprehajat sam in tudi z višjo hitrostjo.
Če je dobro vzgojen pes...mogoče. problem vidim v drugih dejavnikih npr. drug agresiven pes ali pa človek itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrNighthawk ()
Gregor P ::
Proizvajalcu avtomobilov se v tem scenariju avtomobilov pravzaprav ne bo vec splacalo prodajati. Jih bodo raje oddajali.... a se temu ne reče v bistvu leasing?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
feryz ::
Še kdor je kupil EV, je po začetni evforiji ugotovil zgolj eno stvar.
ICE avto je bil suženj njemu, EV avtu je pa suženj on.
Za tiste, ki v bistvu ne rabijo sploh nobenega avtomobila, zgornje ne velja. Za vse ostale pa.
Je pa fajn, EV. Soseda je včeraj zavrnila kolegico, ki jo je prosila, da jo zategne do doma, ker je imela avto na servisu.
Baje, v kolikor bi zavila s poti, ne bi imela dovolj štroma za priti domov.
Lepa. Si velja zapomniti.
ICE avto je bil suženj njemu, EV avtu je pa suženj on.
Za tiste, ki v bistvu ne rabijo sploh nobenega avtomobila, zgornje ne velja. Za vse ostale pa.
Je pa fajn, EV. Soseda je včeraj zavrnila kolegico, ki jo je prosila, da jo zategne do doma, ker je imela avto na servisu.
Baje, v kolikor bi zavila s poti, ne bi imela dovolj štroma za priti domov.
Lepa. Si velja zapomniti.
pegasus ::
uposteval vse te reci je znanstvena fantastika in predvsem neprakticen za uporabo.To ni problem, to je priložnost. Odličen izziv za startupe, da začnejo razvijat algoritme za upravljanje takih storitev. Nekaj aplikativnih matematikov, nekaj programerjev, veliko simulacij, kaka vizualizacija za marketing in boom, imaš "fleet management app". Denar do penzije zagotovljen. Ampak saj vemo, "v Sloveniji se to ne splača". Tudi prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
Cange ::
Raje naj naredijo AI, ki bo vodil firmo in proizvodnjo baterij s poudarkom na ekologiji in brez dobička, vzame kredit ko je to potrebno... Koliko časa bomo še čakali da vsaj nakažejo de je EV tehnologija 3x cenejša in neprimerno bolj čista.
pegasus ::
Raje naj naredijo AI, ki bo vodil firmo in proizvodnjo baterij s poudarkom na ekologiji in brez dobička,To ni ai, to je t.i. optimizer. Preberi eno zabavno zgodbo o tem, kako se lahko te zadeve izrodijo. For greater good ...
lufthammer ::
Morda bi se ljudi moralo rangirati v neke skupine z istimi interesi ali starostnimi grupami,
Kaj pa po barvi kože v nadaljevanju mogoče? Beli spredaj, črni zadaj? Stari in mladi ne grejo skupaj? Samo vprašam.
A eni sploh pomislite preden napišete?
Boš ti Slovenca prepričal, naj vzame v svojega Mercedesa sosedovega čudaka, ki spušča kure na njegov vrt? Če bi to špilalo, ob jutrih nebi videval 99% avtomobilov z enim in edinim za volanom. Težka bo.
Cange ::
Raje naj naredijo AI, ki bo vodil firmo in proizvodnjo baterij s poudarkom na ekologiji in brez dobička,To ni ai, to je t.i. optimizer. Preberi eno zabavno zgodbo o tem, kako se lahko te zadeve izrodijo. For greater good ...
Kakorkoli že, kitajc bi lahko tako naredil da reši svoja mesta pred samozadušitvijo.
WarpedGone ::
Glovis Captain unloaded 1400 Model 3 and 350 model S. Information according to harbour master of Zeebrugge. First deliveries start this evening from 1800 in Zeebrugge. Many customers are now scrambling to get their tags ASAP since original notice from Tesla was earliest delivery from 15/2 onwards.
Ladja trenutno na poti v Bremerhaven, ni podatka ali še nosi kaj M3 / MS / MX ali ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
VaeVictis ::
Glede na debato zadnje strani sem dobil ful hudo idejo.
Kaj pa, če bi naredili novo zadevo, kjer imamo enako kot pri Waymotu ali Tesli, nujno človeškega voznika, da nam ni teba voziti.
Malce povečamo samo vozilo, da lahko več ljudi potuje s tem vozilom.
Ljudje se zmenimo, da nas to vozilo pobere na specifičnem kraju v našem mestu, plačamo to storitev s plastično kartico in nas potem to vozilo potem vrže ven na specifičinih lokacijah, pa da ne bo preveč zmede, naj bodo ta mesta označena, pa glede na to, da smo na tehnološkem forumu, dodamo še table z prikazanim časom prihoda oz. odhoda.
Lahko naredimo še kak app, da bomo sploh moderni.
Na koncu lahko damo še neko fancy ime za samo zadevo.
Recimo nujno mora imeti v imenu nekaj v smislu avto, da izpostavimo avtonomijo...
Predlogi za imena?
Kaj pa, če bi naredili novo zadevo, kjer imamo enako kot pri Waymotu ali Tesli, nujno človeškega voznika, da nam ni teba voziti.
Malce povečamo samo vozilo, da lahko več ljudi potuje s tem vozilom.
Ljudje se zmenimo, da nas to vozilo pobere na specifičnem kraju v našem mestu, plačamo to storitev s plastično kartico in nas potem to vozilo potem vrže ven na specifičinih lokacijah, pa da ne bo preveč zmede, naj bodo ta mesta označena, pa glede na to, da smo na tehnološkem forumu, dodamo še table z prikazanim časom prihoda oz. odhoda.
Lahko naredimo še kak app, da bomo sploh moderni.
Na koncu lahko damo še neko fancy ime za samo zadevo.
Recimo nujno mora imeti v imenu nekaj v smislu avto, da izpostavimo avtonomijo...
Predlogi za imena?
nekikr ::
WarpedGone je izjavil:
Glovis Captain unloaded 1400 Model 3 and 350 model S. Information according to harbour master of Zeebrugge. First deliveries start this evening from 1800 in Zeebrugge. Many customers are now scrambling to get their tags ASAP since original notice from Tesla was earliest delivery from 15/2 onwards.
Ladja trenutno na poti v Bremerhaven, ni podatka ali še nosi kaj M3 / MS / MX ali ne.
Kot že večkrat rečeno: tisti butci v vrsti pred Apple trgovinami nimajo za burek proti Tesla fanatikom. Ne spomnim se kdaj bi kdo tako podrobno opisoval kdaj pride in kam kakšna pošiljka, s tako vnemo, kakršnekoli robe
jernejl ::
O tem sem tudi jaz razmisljal. Proizvajalcu avtomobilov se v tem scenariju avtomobilov pravzaprav ne bo vec splacalo prodajati. Jih bodo raje oddajali.Zakaj točno bi samovoznost to bistveno spremenila? Zakaj proizvajalci že danes nimajo v lasti celotnega voznega parka, kjer bi nam avtomobile dajali v najem?
Jaz grem v sluzbo 'zadnji trenutek', minibus koncept avtomobilov podre ta model v trenutku, ko se z mano odloci peljati se nekdo, ki gre rahlo iz moje smeri in bom moral delati ovinek.Nazadnje sem to izkusil, ko sem se peljal z Optijem (kombi). Pot je trajala 50% dalj časa samo zato, ker je vmes moral nekajkrat skreniti s poti, čakati, pobirati in odlagati ljudi.
Kot že večkrat rečeno: tisti butci v vrsti pred Apple trgovinami nimajo za burek proti Tesla fanatikom.V večini primerov je tako, da avtomobil služi človeku. Obstaja pa tudi manjši delež ljudi, ki služijo avtomobilu. Pravzaprav bi lahko rekli, da si avtomobil lasti človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
J.McLane ::
lufthammer je izjavil:
Morda bi se ljudi moralo rangirati v neke skupine z istimi interesi ali starostnimi grupami,
Kaj pa po barvi kože v nadaljevanju mogoče? Beli spredaj, črni zadaj? Stari in mladi ne grejo skupaj? Samo vprašam.
A eni sploh pomislite preden napišete?
Boš ti Slovenca prepričal, naj vzame v svojega Mercedesa sosedovega čudaka, ki spušča kure na njegov vrt? Če bi to špilalo, ob jutrih nebi videval 99% avtomobilov z enim in edinim za volanom. Težka bo.
Po mojem bi bil presenečen koliko ljudi bi se bilo pripravljenih skupaj vozit zaradi družbe, če le nebi pri tem trpel čas in kakšno drugo prilagajanje. Sicer pa "rangiranje" imata že Uber in Lyft, samo da oni temu rečejo ocena z zvezdicami
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrNighthawk ::
WarpedGone ::
Kot že večkrat rečeno: tisti butci v vrsti pred Apple trgovinami nimajo za burek proti Tesla fanatikom. Ne spomnim se kdaj bi kdo tako podrobno opisoval kdaj pride in kam kakšna pošiljka, s tako vnemo, kakršnekoli robe 8-O
Spomn se tega naslednjič, ko boš razlagal kako tesla ni ni nič posebenga, kvečjemu "le še ena avtomobilska firma". Stisnit in prdnit ne gre, zgražanje nad "tesla fanatiki" ne spremeni ničesar.
BMW se nebi niti malo zmrdoval "nad butastimi BWM fanatiki", ki bi limali slikce ladje, ki pelje eno njihovo pošiljko. Tesla je hudimano posebna reč in še bolj bo.
Ampak razumem ... it sucks to be wrong.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Ker BMW fanatiki so pa ok, ali kako?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Reusable rocket boosters tudi.
Ja, leta 1920.
WarpedGone je izjavil:
Čisto vsaka nova stvar je bila še en dan predno se je zgodila, 100% znanstvena fantastika.
Žalostno da je treba to izpostavljat na tehničnem forumu polnem inteligentnih odraslih ljudi.
Ne, cisto vsaka nova stvar je bila znastvena fantastika vse dokler nismo imeli vsaj priblizno razdelane teorije o tem kaj bomo delali. Ti se pa ze nauci, da stvari ni treba vedno jemati popolnoma dobesedno.
Proizvajalcu avtomobilov se v tem scenariju avtomobilov pravzaprav ne bo vec splacalo prodajati. Jih bodo raje oddajali.... a se temu ne reče v bistvu leasing?
Ne vem, je treba tapravga hipsterja vprasat za terminolosko definicijo. Uber tud ni taxi ampak je 'car sharing' al pa kej podobno bizarnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
BigWhale ::
uposteval vse te reci je znanstvena fantastika in predvsem neprakticen za uporabo.To ni problem, to je priložnost. Odličen izziv za startupe, da začnejo razvijat algoritme za upravljanje takih storitev. Nekaj aplikativnih matematikov, nekaj programerjev, veliko simulacij, kaka vizualizacija za marketing in boom, imaš "fleet management app". Denar do penzije zagotovljen. Ampak saj vemo, "v Sloveniji se to ne splača". Tudi prav.
Nehi ze pretepat slamnatega moza. Ce vidis v tem priloznost jo izkoristi, branil ti ne bo nihce. Razloge zakaj si v debato potegnil 'slovenijo', ves najbrz samo ti. :) Tako kot sam pravis, je rec povsem enostavno, najemi nekaj ljudi in evo, denar do penzije.
Stvar, ki sem jo opisal bo za nek tak fleet definitivno problem, ni pa to moj problem. :)
pegasus ::
Zadnjič sem slišal nekje en kitajski pregovor ... nekaj v smislu da ko pihajo vetrovi spremembe, se večina ljudi skrije, nekateri pa postavljajo mline na veter.
Nikec3 ::
BMW se nebi niti malo zmrdoval "nad butastimi BWM fanatiki", ki bi limali slikce ladje, ki pelje eno njihovo pošiljko. Tesla je hudimano posebna reč in še bolj bo.
Ja, sej nam je jasno. Tesla je posebna Tesla fanatikom, Alah pač islamskim skrajnežem. Podobna reč.
Tesla je spet znižala ceno Modelu 3:
https://insideevs.com/tesla-model-3-pri...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
K0l1br1 ::
Gregor P ::
A misliš GTI manijake, ki drvijo čez 200 na tistem priključku okoli Podbrezja
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
Tesla je posebna Tesla fanatikom, Alah pač islamskim skrajnežem. Podobna reč.Pozabljaš na nas, VAG fanatike.
Če smo že ravno pri tem. V zadnjem tednu sem najprej na Golfu s prevelikimi felnami in zatemnjenimi šipami videl nalepko "dirty diesel", ki bi naj bila kao pohvala. Potem pa še enega Golfa z nalepko, da je njegova punca rekla, da "Golf sucks" in jo je zamenjal. Da, bi znalo bit, da so nacivagen verniki hujši od Tesla fanboyev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
mikhaair ::
Tesla je posebna Tesla fanatikom, Alah pač islamskim skrajnežem. Podobna reč.Pozabljaš na nas, VAG fanatike.
Če smo že ravno pri tem. V zadnjem tednu sem najprej na Golfu s prevelikimi felnami in zatemnjenimi šipami videl nalepko "dirty diesel", ki bi naj bila kao pohvala. Potem pa še enega Golfa z nalepko, da je njegova punca rekla, da "Golf sucks" in jo je zamenjal. Da, bi znalo bit, da so nacivagen verniki hujši od Tesla fanboyev.
Gorenjska ali Koroška?
Slika?
Lonsarg ::
Car sharing po mojih izkušnjah deluje za IZREDNE prevoze, torej v mojem primeru imam po novem car charing namesto drugega avta, super je. To da je električni je samo dodatni plus.
Za redni prevoz si boš pa z car charing kaj težko pomagal, ko pa v konici rabiš za faktor 10 več avtov kot izven, ker pomeni da 90% avtomobilov vozi samo dvakrat na dan.
Za redni prevoz si boš pa z car charing kaj težko pomagal, ko pa v konici rabiš za faktor 10 več avtov kot izven, ker pomeni da 90% avtomobilov vozi samo dvakrat na dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Gregor P ::
Tudi če veliko potuješ z letali pride prav za do letališča pa nazaj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Okapi ::
Če bi malo razmislil, bi mogoče celo sam ugotovil. Naj ti pomagam. Samovoznost avto iz izdelka spremeni v storitev. Dajanje avta v najem je samo drugačna oblika prodaje avtov, in načeloma nima nobene dodatne vrednosti. Samovozni avto pa opravlja storitev in doda vrednost avtu.O tem sem tudi jaz razmisljal. Proizvajalcu avtomobilov se v tem scenariju avtomobilov pravzaprav ne bo vec splacalo prodajati. Jih bodo raje oddajali.Zakaj točno bi samovoznost to bistveno spremenila? Zakaj proizvajalci že danes nimajo v lasti celotnega voznega parka, kjer bi nam avtomobile dajali v najem?
jernejl ::
A potem je avant2go samo drugačna oblika prodaje avtov brez dodatne vrednosti?
Seveda ima dodatno vrednost, v obliki platforme, ki omogoča razmeroma preprosto deljenje avtomobila.
Če bi bili vsi avti njihovi, bi samo šel do najbližjega parkiranega avtomobila in se z njim nekam odpeljal. Sistem bi bilo mogoče dopolniti tako, da bi lahko spotoma še koga pobral (carpooling), če bi želel in imel čas, pa bi ti potem pot zaračunali manj.
Samovoznost doda vrednost avtu, ampak to lahko tržijo tudi kot doplačilo pri nakupu (oz. z višjo ceno) novega avta.
Seveda ima dodatno vrednost, v obliki platforme, ki omogoča razmeroma preprosto deljenje avtomobila.
Če bi bili vsi avti njihovi, bi samo šel do najbližjega parkiranega avtomobila in se z njim nekam odpeljal. Sistem bi bilo mogoče dopolniti tako, da bi lahko spotoma še koga pobral (carpooling), če bi želel in imel čas, pa bi ti potem pot zaračunali manj.
Samovoznost doda vrednost avtu, ampak to lahko tržijo tudi kot doplačilo pri nakupu (oz. z višjo ceno) novega avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Gregor P ::
... ki je nepraktična iz tega vidika, da se moraš nekaj posebej prijavljati, kupovati pakete, so neki pribitki za enosmerne vožnje itd. si skratka vezan na njih ... ne moreš samo preprosto najeti vozila le takrat ko ga rabiš; ampak dobro, ni to sedaj tako hudo, da ta storitev najema vozil (rent-a-car) ne bi bila uporabna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Emobi ::
Za Avant2Go so projekcije, da bi lahko bilo zaradi izposoje njihovih EV-jev v Ljubljani 15.000 avtomobilov manj. Zadeva očitno deluje, kot marsikdo tukaj piše in tudi moj prijatelj ne potrebuje še enega avta pri bloku.
Uber in podobne storitve ter samovozni avtomobili pa sami po sebi ne bodo zmanjšali gneče, sploh ne v velemestih. Drastično bodo zmanjšali samo število profesionalnih taksistov.
Tako imajo nekatera mesta zaradi Uberja probleme z večjo gnečo na cestah in omejujejo dovolilnice za Uber, ker se je osebni prevoz zelo pocenil, uberjevih avtomobilov je vse več in ljudje manj uporabljajo javni prevoz.
Gneča na cestah se regulira z lokalnimi in državnimi dajatvami, ki s primerno visoko ceno osebnega prevoza naredijo javni prevoz privlačen. Če je osebni prevoz zelo poceni in konkurira javnemu, se promet ustavi, ker si vsi želijo osebni prevoz, ker je bolj komot.
Uber in podobne storitve ter samovozni avtomobili pa sami po sebi ne bodo zmanjšali gneče, sploh ne v velemestih. Drastično bodo zmanjšali samo število profesionalnih taksistov.
Tako imajo nekatera mesta zaradi Uberja probleme z večjo gnečo na cestah in omejujejo dovolilnice za Uber, ker se je osebni prevoz zelo pocenil, uberjevih avtomobilov je vse več in ljudje manj uporabljajo javni prevoz.
Gneča na cestah se regulira z lokalnimi in državnimi dajatvami, ki s primerno visoko ceno osebnega prevoza naredijo javni prevoz privlačen. Če je osebni prevoz zelo poceni in konkurira javnemu, se promet ustavi, ker si vsi želijo osebni prevoz, ker je bolj komot.
Gregor P ::
Če skrajšamo, za tiste, ki živijo npr. v Ljubljani, javni prevoz ni ne privlačen in v bistvu tudi poceni ne, glede na to, da se lahko pelješ le z busom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Meni je recimo na Dunaju zelo privlačen (metro, tramvaj, bus + neomejen vstop na postajah in tudi na katerakoli vhodna vrata želim) in tudi poceni (na poti lahko uporabljam vse tri za isto ceno) + lahko vedno plačam tudi z gotovino (ali drugimi plačilnimi sredstvi). V Ljubljani pa ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Truga ::
Lublana je dost mejhna da komot posot prides z biciklom. Se vedno ne razumem zakaj jankovic ne odstrani vseh avtov znotraj AC obroca.