» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
626 / 1201
»»

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Evo, kaj vam warpy skuša dopovedati, a si z načinom komunikacije preprečuje, da bi ga vzeli resno ... tale tipček zna vsaj govorit lepo


Ena izmed stvari, kjer mislim, da se tip moti je ta, da 'midva' z avtomobilom ne bova sluzila. AFAIK ima Tesla ze zdaj neko klavzulo v TOS, ki prepoveduje uporabo self drivinga za komercialne namene. Posamezniku se to IMO ne bo splacalo. Prevec je nekih ce-jev, ki zadevo precej zakomplicirajo in na koncu pa prides do si lastnik avtomobila, ki ga v bistvu ne mores uporabljati takrat, ko si zelis.

Povsem banalen primer je, da sedis v sluzbi, poklice te znanec, ki je po dolgem casu v mestu in te povabi na kosilo. Ti si mors pa vzet taksi, ker je tvoj avto ravno v Grosuplju. Na koncu dneva bos avto oddajal pod tako omejenimi pogoji, da bo bolj prakticno imeti pogodbo z 'uberjem' in ti bodo avto dostavili na klic, ko ga bos potreboval.

Druga stvar pa je ta, da se vedno ni nihce naredil konkretne simulacije koliko avtomobilov bi potreboval za nek car sharing service, da bi pokril jutranje in popoldanske konice.

Jaz sem preprican, da se bo uporaba avtomobila spremenila ampak nisem preprican, da bo tako hitro, kot napovedujejo.

codeMonkey ::

Volkswagen will use Tesla batteries at its charging stations:

https://www-engadget-com.cdn.ampproject...

BigWhale je izjavil:

AFAIK ima Tesla ze zdaj neko klavzulo v TOS, ki prepoveduje uporabo self drivinga za komercialne namene


Smisel za humor pa imajo, ce je to res 😁

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

da 'midva' z avtomobilom ne bova sluzila

To je tvoja lastna odločitev.
Tista klavzula je notr zarad prihajajočega Tesla Network.
Ko se bo zgodil bo čez noč štel praktično celotno Tesla floto minus nekaj tebi podobnih, ki ne bodo hotl sodelovat.

"We absolutely see the future as kind of a shared electric autonomy, so that you'd be able to do ride-hailing or share the car anyway, you know sort of a long-term model that's probably some combination of like Uber, Lyft and Airbnb. There will be Tesla dedicated cars for ride-hailing and any customer will be able to share their car at will, just like you share your house on Airbnb. So, its a combination of those two models, I think is pretty obvious where things are headed long-term. The advantage that Tesla will have is that we'll have millions of cars in the field with full autonomy capability and no one else will have that. So I think that will end up putting us in the strongest competitive position long-term."


Bom v odgovor dobil debilno spakovanje in pljuvanje?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gagarin ::

The advantage that Tesla will have is that we'll have millions of cars in the field with full autonomy capability and no one else will have that.

Jebiga ga, eni pač radi verjamete v Muskove pravljice za lahko noč. Božiček tudi ne obstaja warpi...

nekikr ::

Druga stvar pa je ta, da se vedno ni nihce naredil konkretne simulacije koliko avtomobilov bi potreboval za nek car sharing service, da bi pokril jutranje in popoldanske konice.

Tole sem že velikokrat izpostavil, pa so potem (največkrat warpi seveda) potihnili.

WarpedGone ::

Jebiga ga, eni pač radi verjamete v Muskove pravljice za lahko noč. Božiček tudi ne obstaja warpi...


Bom v odgovor dobil debilno spakovanje in pljuvanje?

Ja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Si vsaj dobil odgovor. Ko te jaz vprašam, večkrat, za izračun dimenzioniranja sončnih panelov še tega ni. Moraš ravno na službeno pot najbrž ;)

WarpedGone ::

Sončne panele bi rad imel?
V Sloveniji je kup ponudnikov, ki ti nardijo ponudbo v parih dneh, vključno z DDV in tvojo davčno napovedjo.
Js nism med njimi.

First ~3,000 Tesla Model 3s For European Customers Arrive In European Port -- Pictures!

Naslednja ladja se pričakuje v soboto, nato naslednji petek in naslednji petek ... pogodba je 3000 na teden.

Hehe, zanimiva je tišina glede Tesline pripojitve Maxwella ... nobene ideje kaj to pomeni?

Nič ne boli da bo še VW kupoval tesline baterije?
Aja, saj res... v resnici niso od tesle ampak od panasonica. Tesla je sam ... kr neki ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

last i checked, je tech uzadaj samih celic kr lepo od panasonica in ne od tesle.
#brezpodpisa

nekikr ::

Js nism med njimi.

Ja zakaj pa potem pametuješ na veliko, če nimaš niti osnovnih predstav? Saj veš "naj jedo potico" ni bil pravi odgovor.

Hehe, zanimiva je tišina glede Tesline pripojitve Maxwella ... nobene ideje kaj to pomeni?

Da jutri ICe prizvajalci ne bodo več obstajali!!! Ne, čakaj, to si že govoril pri Gigafactory, pa ni bilo res...

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Hehe, zanimiva je tišina glede Tesline pripojitve Maxwella ... nobene ideje kaj to pomeni?


Najbolj znan proizvajalec EVjev vlaga in prevzema tehnologijo na tem področju? Nič nenavadnega :)
To počnejo tudi ostali proizvajalci, da po nepotrebnem ne odkrivajo tople vode.
Solid-state battery @ Wikipedia

Nič ne boli da bo še VW kupoval tesline baterije?
Aja, saj res... v resnici niso od tesle ampak od panasonica. Tesla je sam ... kr neki ...


Če mene vprašaš lahko Tesla postane distributer el. energije, standardizacija je super. Šele takrat, ko bodo zadeve standardizirane, bo svet pokrit s polnilnicami, ki ti bodo na voljo. Sicer jih boš pa moral iskat na zemljevidu ali pa se peljat 20 km stran.

WarpedGone ::

Da jutri ICe prizvajalci ne bodo več obstajali!!! Ne, čakaj, to si že govoril pri Gigafactory, pa ni bilo res...


Takšnole bedno lažnjivo podtikanje stališč je za Slo-Tech moderatorje povsem dovolj polno vsebine, niti razloga za izbris, še manj za kak naziv ali opozorilo. So pa ful užaleni, če jih označiš za to kar so - moderatorji bebotecha ...

Če mene vprašaš lahko Tesla postane distributer el. energije

Ne, tesla gre v smer distributerja proizvodnih in hranilnih kapacitet el. energije.
Tesla ti ne prodaja rib, tesla ti prodaja ribiške palice in ribnike.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Proizvajalci običajno ne marajo razkritvat podrobnih podatkov o naročilih, razen kadar to služi PR namenom.
Države običajno zahtevajo da so izdani računi številčeni zaporedno in brez lukenj. To omogoča oceno spodnje meje ocene že naročenih/plačanih modelov 3 v Evropi ... trenutno je nekaj nad 19 tisoč: pregled po državah

Se pravi, še predno je prispela prva pošiljka, je bilo prodanih že ~20 tisoč kosov (prava cifra je višja od ocene).

Kaj se je zgodilo z napovedjo uspeha Bolta, eAmpere ipd?
Bo kdo tule reku - motil sem se, pravi si mel?
Itak da ne .. max kar bom dobil je, teslo sovražim zarad W1, ki se ne zna obnašat.
Moje sožalje, raje bolje ocenjujem kot sem politično korekten do ne/pol-pismenih bebcev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

zarad W1, ki se ne zna obnašat.
Naredi enostaven eksperiment: en mesec tu na prijazen način podajaj dejstva in ignoriraj vse komentarje. Opazuj, kako se bo način komunikacije s tabo spremenil. Po enem mesecu se odloči, ali želiš tako nadaljevati ali še vedno meniš, da so vsi okrog tebe nesposobni dojemat tvoj pogled na svet.

nekikr ::

Čakaj malo, sam si rekel, da noben ICE proizvajalec ne bo preživel v EV dobi, da to lahko uspe samo tistim, ki bodo na novo začeli delati EV, nikakor pa obstoječi ICE proizvajalci. Lahko pobrskam in te citiram, če si za majhno stavo, ker samo za to, da najdem ti pa potem izgineš (kar ti je zadnje čase kar pri srcu) res ne mislim brskati.

Se pravi, še predno je prispela prva pošiljka, je bilo prodanih že ~20 tisoč kosov (prava cifra je višja od ocene).

Pa se ti ne zdi to dejansko katastrofalno malo, glede na pol milijona prednaročil? Skupaj s tritedenskim dobavnim rokom ali še manj, se pravi precej manj kot za Clia, ni tako super.

Bo kdo tule reku - motil sem se, pravi si mel?

Kaj naj bi pa imel prav, da bi ti morali čestitati? Chevrolet je sam povedal, da jih masovno štancanje tega modela ne zanima. Kaj si imel prav?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Naredi enostaven eksperiment: en mesec tu na prijazen način podajaj dejstva in ignoriraj vse komentarje. Opazuj, kako se bo način komunikacije s tabo spremenil. Po enem mesecu se odloči, ali želiš tako nadaljevati ali še vedno meniš, da so vsi okrog tebe nesposobni dojemat tvoj pogled na svet.

Been there, done that. Ta "en mesec" je trajal nekaj let, poglej začetek teme.

Bil sem celo tako zelo svetel zgled, da so me ne nekaj časa imeli za moderatorja.
To je minilo, ko nism mogu več trpet hinavskega obnašanja do nekaterih svetih krav - ja, tudi BigWhale je med njimi. Od njega sem nekoč zvedel, da sem butelj.

Moja napaka je samo ena - nimam neomejeno tolerance do eno-in-istih vzrocev obnašanja.

SloTech me je nauču, da je povprečna oseba na forumu obup od obupa.
Neki podobnega, kot je ugotovilo že precej socioloških eksperimentov.

Tko da, hate me as you wish, you are still wrong.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Čakaj malo, sam si rekel, da noben ICE proizvajalec ne bo preživel v EV dobi, da to lahko uspe samo tistim, ki bodo na novo začeli delati EV, nikakor pa obstoječi ICE proizvajalci. Lahko pobrskam in te citiram, če si za majhno stavo, ker samo za to, da najdem ti pa potem izgineš (kar ti je zadnje čase kar pri srcu) res ne mislim brskati.


In danes je trenutek, ko je časa konec, je kar je. In ugotavljamo kaj se je zgodilo.
EV doba se je zgodila ni je tu in ničesar drugega?
In ko omenim besedo "neumnost" je oseba užaljena. Kaj pa je tako stališče drugega kot bebavo?

Doba EV ni toliko stvar št. EV kot je stvar št. ICE in tega kaj trg pričakuje in je pripraljen plačat. Tu ICE izgublja in bo čezadlje bolj. Audi reklamira da bo 2025 2/3 prodanih še vedno ICE. Po moje so preveč optimistični glede ICE ampak danes zgodba še ni končana.

Da ti hočeš potegnit črto in pjuvat, nekaj pove o tebi. Če povem kaj, bom zopet grdodgri neotesanec.

>> Se pravi, še predno je prispela prva pošiljka, je bilo prodanih že ~20 tisoč kosov (prava cifra je višja od ocene).
Pa se ti ne zdi to dejansko katastrofalno malo, glede na pol milijona prednaročil? Skupaj s tritedenskim dobavnim rokom ali še manj, se pravi precej manj kot za Clia, ni tako super.


Pol milijona prednaročil je bila komplet cifra za cel svet skupaj.
Tole je cifra v evropi že oddanih naročil. Za najdražje izvedbe, v Evropi ni možno naročilo niti MR, kaj šele SR ki v USA pride šele maja.

Da se delaš kot da je eno direkt primerljivo z drguim zopet pove nekaj o tebi,
Če povem z besedo kaj, boš zopet užaljen js pa grdogrdi neotesanec...

Kaj naj bi pa imel prav, da bi ti morali čestitati? Chevrolet je sam povedal, da jih masovno štancanje tega modela ne zanima. Kaj si imel prav?

Točno to sm govoril tule 2 leti nazaj, ko ste onanirali kako je GM prehitel teslo, kako naj naročim eAmpero katero bo prej, kako so Teslo že prehiteli ipd.

Ja, človeški spomin je k od k, sploh če si mora zapomnit stvari, ki ne pašejo v trenuto realnost.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ljudje čakamo že vsaj 50 let, da bo doma MNZ vozil mimo ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

Moja napaka je samo ena - nimam neomejeno tolerance do eno-in-istih vzrocev obnašanja.
Ti vzorci so naravno stanje. Trik je v tem, da se naučiš biti odporen nanje. In če si pameten, kako jih obrniti in uporabiti v lastno korist. Prvi korak, prepoznavo napake, si že storil. Pot naprej ti je tudi jasna. Si zadovoljen s trenutnim stanjem ali se mogoče želiš sprehoditi po njej?

RedDrake ::

Poglej Warped, če se malo ozreš v samorefleksiji boš opazil, da je tvoj odnos do sodelovanja v tej temi šel čez tri precej očitne faze.
1. Bil si zagovornik EV techa, dialog je bil na solidnem nivoju, trollov in nevoščljivcev še ni bilo.
2. Začel si zmerjati in žaliti, a še vedno si podajal dejstva (sicer bolj ali manj samo še iz TSLAa pogleda). Skupaj s tem so se pojavili trolli.
3. Opustil si vsakršno "pametno" debato in prešel samo še v zmerjanje in lepljenje povezav na večinoma "plačane" Tesla outlete. Dodatno je karkoli Tesla naredi nadnajboljšje, karkoli kdorkoli drug naredi (ali pa ne naredi) je pa vredno manj od pasjega dreka na vogalu.

Iz 1. si šel v 2. ko si postal finančno navezan na TSLA.
3. je rezultat čustvene navezanosti na tvojo finančno "prihodnost" z dodatkom, da tvoji investiciji ne gre po tvojih pričakovanjih, kriviš pa zunanje dejavnike in na situacijo ne gledaš realno.
Povsem resen nasvet, ki sem ti ga že večkrat podal, riskiraj kakega vijoličnega in razčisti to tvojo nezdravo navezanost pri strokovnjaku. Pa opusti branje in pisanje v teh temah. Je dosti drugih, ki z veseljem vskočijo namesto tebe.

WarpedGone ::

Glede financ ... jp, precenil sem splošni intelektualni nivo folka in podcenil pokvarjenost, manipulativnost, lažnjivost, privoščljivost, korupcijo, neumnost ipd... it is what it is ampak tekma še ni končna.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Jah, tule na ST je od naštetih bolj kot ne samo nevoščljivost/privoščljivost (Če se želiš smejati drugim, beri kripto teme, tam je tega na tone :)).
Dvomim, da so tu kakšni resni "playerji" na delniškem področju, to je, (če že) bolj kot ne domena čezlužnih prebivalcev.
Ampak resno, prej kot boš prekinil to povezavo, da je vsaka kritika Tesle (ali posredno tudi EV), avtomatsko napad na tvoje finance, bolje bo za tvoje zdravje na dolgi rok.
Jaz sem jih od zdravnika že slišal, kar se stresa tiče (sicer čisto drugi vzroki, ampak vseeno), verjemi, ni luštno ...

nekikr ::

Točno to sm govoril tule 2 leti nazaj, ko ste onanirali kako je GM prehitel teslo, kako naj naročim eAmpero katero bo prej, kako so Teslo že prehiteli ipd.

Saj ostalo so že ali še bodo ostali povedali, ampak GM je prehitel Teslo. Sam si govoril in razlagal kako dinozavri ne bodo uspeli, kako ne morejo uspeti, da bodo vsi propadli (še vedno greva lahko stavit) in da ima Tesla neulovljivo prednost. Potem se pa izkaže, da dejansko lahko sinonim dinozavra pred Teslo predstavi avto za tisto ciljno ceno. In to sploh ne slab. Da jih nočejo izdelovati je ekonomski razlog, ampak prehiteli so jih pa dejansko po desni (no, sploh ne po desni, če spremljaš potek dogodkov objektivno, če gledaš samo skozi tvoje izjave o superiornosti Tesle pa vsekakor).

Glede financ ... jp, precenil sem splošni intelektualni nivo folka in podcenil pokvarjenost, manipulativnost, lažnjivost, privoščljivost, korupcijo, neumnost ipd... it is what it is ampak tekma še ni končna.

Če bi bilo tako enostavno, kot si si ti romantično domišljal, potem revežev ne bi bilo. Dobrodošel v ta svet :/

hammock ::

No ja, GM je morda prvi imel uporaben avto (celo zelo soliden, sem se vozil z njim), ampak dejstvo je da je delal izgubo. To naredi njihov uspeh...bolj jalov. V bistvu to zna vsaka resna firma ki dela avtomobile.

Ce ne sluzis z vozom, je en kurc vazno kaj in kdaj das na trg, ker bos prej ali slej crknil.

nekikr ::

Ja, ker Tesla pa s 35.000$ M3 ne bi delala izgube? Pa pusti cente in točno kje se komu splača, bolj zanimivo je bilo iz tehnološkega stališča. Da lahko dinozaver, ampak res eden bolj okornih, v izjemno kratkem času dohiti in prehiti, največjega, najboljšejšega, najnajprednejšega in nasploh najjačejšega. Po warpijevih besedah ne samo, da je to težko, ampak je v osnovi nemogoče. Zato se pa potem poraja vprašanje, ne ali lahko, ampak kako hitro lahko ostali dvignejo proizvodnjo, ČE bi bila potreba in denar.

hammock ::

Torej je GM prepoceni prodajal avto? :)

Glej vseeno mi je, nisem fen nobene znamke. Ampak Tesla trenutno sluzi na elektriki, GM dela (je delal) izgubo.

Gregor P ::

Še vedno, je jasen dokaz, da to lahko še kdo (sploh pa dinozavri), če seveda želi. In to je vsekakor koristna informacija tako za Teslo kot njene delničarje kot tudi ostale.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gagarin ::

hammock je izjavil:

Torej je GM prepoceni prodajal avto? :)

Glej vseeno mi je, nisem fen nobene znamke. Ampak Tesla trenutno sluzi na elektriki, GM dela (je delal) izgubo.


Služi? EPS Tesle: https://ycharts.com/companies/TSLA/eps
pozitiven je zgolj v zadnjih dveh četrtletjih in eno četrtletje v 2016 in eno v 2013. Pa v zadnjem četrtletju se zopet krči... Če je to služenje pa OK...aja letno je vsako leto v globokem minusu, tudi lansko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

WarpedGone ::

V slovenskem prostoru je ustanavljanje nove firme itak totalni čudež, folk ma neki občutka z iskrami, tami in podobnimi ... za firme je normalno da propadajo, če pa (še) ne, pa samo so. Nova velika uspešna firma iz nule? To se pač ne zgodi, še manj dogaja.
Koliko smisla ima direktna primerjava finančnih rezultatov startupa in 'stare firme' si razpucajte sami.

Če vam rečem da bo Tesla bolj uspešen od amazona in appla skupaj, se mi boste smejali.
Js pa vam.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

da 'midva' z avtomobilom ne bova sluzila

To je tvoja lastna odločitev.
Tista klavzula je notr zarad prihajajočega Tesla Network.
Bom v odgovor dobil debilno spakovanje in pljuvanje?


Najprej moramo dobiti samovozece avtomobile in pravno podlago, da se jih lahko spusti na ceste. Nic od tega se ni. Potem moramo dobiti Tesla Network. Sele potem pa lahko zacnemo ugotavljati kako se bodo obstojeci vozniki vkljucili v taksno mrezo in predvsem kaj bodo imeli od tega. In kako bodo pravno pokriti in zasciteni. Kdo bo odgovarjal, ko bo tvoj avto nekoga povozil in ga pohabil? Ti? Tesla? Tisti, ki si je avto trenutno sposodil medtem, ko si bil ti v sluzbi? Kako bodo zavarovalnice gledale na te reci? Bo zavarovanje veljalo, ce se bo avto sam vozil? Bomo dobili Kasko Super Plus Awesome paket?

Obstaja en kup stvari, ki jih moramo resiti _prej_, preden bos ti lahko sluzil denar s svojim avtomobilom na racun samodejne voznje in trenutno je za delujoc Tesla Network se slabsa garancija kot je bila garancija za to, da bodo superchargerji kr vedno in za vse gratis.

Ampak ja, realne probleme in ovire bos ti imenoval 'spakovanje in pljuvanje'. :)

WarpedGone je izjavil:

Da jutri ICe prizvajalci ne bodo več obstajali!!! Ne, čakaj, to si že govoril pri Gigafactory, pa ni bilo res...


Takšnole bedno lažnjivo podtikanje stališč je za Slo-Tech moderatorje povsem dovolj polno vsebine, niti razloga za izbris, še manj za kak naziv ali opozorilo. So pa ful užaleni, če jih označiš za to kar so - moderatorji bebotecha


A ti res mislis, da spremljamo prav vse in si vse zapomnimo? O tvojem propadu dinozavrov poslusamo ze precej casa, enim nam je vseeno kdo propade in kdo ne, tko da ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Če vam rečem da bo Tesla bolj uspešen od amazona in appla skupaj, se mi boste smejali.
Js pa vam.


Tako napovedovanje je predvsem ugibanje. Hkrati gre pa za primerjavo podjetij, ki imajo povsem razlicne profile in delujejo na popolnoma razlicnih trgih in na popolnoma drugacen nacin.

Da bi neko avtomobilsko podjetje prislo na 1.7 trillion market value, koliko imata Amazon in Apple skupaj, ni prav verjetno. Trenutno so nekje na treh procentih tega. Mozno je, ni pa prav verjetno. Najuspesnejse avtomobilsko podjetje je Toyota in je sele na 32 mestu glede na market value.

Utk ::

To je odvisno samo od tega ali je lažje delat avte ali telefone ali se it internetno trgovino. Včasih je bila maloprodaja strašen biznis, danes ni, ni rečeno da bo spletna prodaja zmeraj, tudi te razne "storitve". Stvari se obračajo. Prvih nekaj, če bo kdaj to, s samovoznim vozom, bo sigurno kasiralo ogromno.

WarpedGone ::

Tako napovedovanje je predvsem ugibanje.


Kakšno napovedovanje pa ni ugibanje? Povej raje nekaj kar ni tavtologija.

O tvojem propadu dinozavrov poslusamo ze precej casa,


Jp, in danes je stvar samo še bolj očitna. Že dinozavri sami isto govorijo na glas. Ampak če nočeš slišat, ne boš.

Da bi neko avtomobilsko podjetje

Tesla že dolgo ni več samo *avtomobilsko* podjetje ... garbage in, garbage out.
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:


Da bi neko avtomobilsko podjetje

Tesla že dolgo ni več samo *avtomobilsko* podjetje ... garbage in, garbage out.


Dodaj Toyoti še ExxonMobile, pa še Panasonic, pa še Uber in Lyft, pa ne prideš še niti blizu Apple-a in Amazon-a skupaj.

Seveda, če pa pričakuješ, da bo Tesla večja od vseh avto znamk in vseh energijskih podjetij skupaj in edini taxi prevoznik na svetu, potem imaš mrbit celo prav, samo tole nihče ne verjame.

ps: Koliko je kaj resnice v tem?

Former Tesla workers paint grim picture of Buffalo plant

ps2: Pa še tole lahlo razložiš, ker si bolj na tekočem.

Now that it is abundantly clear Tesla is doing nothing with Solar, explain how the SolarCity acquisition was NOT a family bailout.

Panasonic napoved

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Glede financ ... jp, precenil sem splošni intelektualni nivo folka in podcenil pokvarjenost, manipulativnost, lažnjivost, privoščljivost, korupcijo, neumnost ipd... it is what it is ampak tekma še ni končna.

Hehehe, ko človek s temi besedami opisuje ceno določene delnice, je to pri psihologih znak za alarm!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Če vam rečem da bo Tesla bolj uspešen od amazona in appla skupaj, se mi boste smejali.
Js pa vam.

To se ne more zgodit, ker ne glede na to kako se Tesla trudi, gre v storitve, itd., nikoli ne bo dosegala takšnih marž, kot jih Apple in Amazon. Pa ne, da bi bili ljudje pri Tesli nesposobni, gre enostavno za to, da niso v pravi branži, da bi jim kaj takega lahko uspelo. Industrije, ki jih trenutno pokriva Tesla:

1. Avtomobilska industrija (Nizke marže, zasičenost)
2. Električni avtomobili (negativne marže, velika vlaganja)
3. Energy storage (V prihodnosti bodo zaslužki, ampak marž na nivoju Appla ne bo)
4. Sončni paneli (ubijalska konkurenca)
5. Baterije (spet, marž na nivoju Appla in Amazona ne bo nikoli)
6. Storitev prevoza (Uber, Flixbus, dva zgubaša)

Iz katere panoge bo torej Tesla potegnila bajne marže?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Glej in se čudi.
Še bol me boste sovražl.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Glej in se čudi.
Še bol me boste sovražl.

Raje odgovori, katera panoga bo prinašala bajne marže.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

75 krat nisi bil sposoben dojet, 76-ič pa boš?

Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

pegasus je izjavil:

Evo, kaj vam warpy skuša dopovedati, a si z načinom komunikacije preprečuje, da bi ga vzeli resno ... tale tipček zna vsaj govorit lepo:
Se strinjam, noben ne more napovedat kaj se bo zgodilo v prihodnosti.

Ampak se vedno mamo pa razliko med AM/FM.


e: lol unironically posting joe rogan

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Glej in se čudi.
Še bol me boste sovražl.

Jaz te ne sovražim, Warpi, no :) Eni znamo ločit med človekom in njegovimi zablodami.

Oziroma, kritiziramo zgrešene ideje, ne človeka.
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Tako napovedovanje je predvsem ugibanje.

Kakšno napovedovanje pa ni ugibanje? Povej raje nekaj kar ni tavtologija.


Nobena napoved ni ugibanje. Napovedi so zasnovane na dolocenih predpostavkah, dejstvih, meritvah in preteklih izkusnjah. S precej visoko zagotovostjo lahko napoves, da bo naslednjo zimo pri nas snezilo. Ugibanje je pa potem, ko napoves, da bo padlo 1.5m snega v Ljubljani.

WarpedGone je izjavil:


O tvojem propadu dinozavrov poslusamo ze precej casa,

Jp, in danes je stvar samo še bolj očitna. Že dinozavri sami isto govorijo na glas. Ampak če nočeš slišat, ne boš.


A da je? Vecina dinozavrov ima ze vsaj nekaj EV programa in vozilo ali dve na cesti. Pocas pivotirajo v razvoj elektricnih in avtonomnih vozil. Propad, se vsaj zaenkrat, se nikomur ne obeta.

WarpedGone je izjavil:


Tesla že dolgo ni več samo *avtomobilsko* podjetje ...


Ja in? Ne vem, ce so podjetja od tretjega do sestega mesta skupaj vredni vec kot Apple + Amazon. Sej pravim, ni nemogoce, ni pa prav zelo verjetno. Market value mora poskociti za 32x, da bodo na 1700bil.

WarpedGone je izjavil:


garbage in, garbage out.


A se po tem napisanem zdaj boljs pocutis?

BigWhale ::

Utk je izjavil:

To je odvisno samo od tega ali je lažje delat avte ali telefone ali se it internetno trgovino. Včasih je bila maloprodaja strašen biznis, danes ni, ni rečeno da bo spletna prodaja zmeraj, tudi te razne "storitve". Stvari se obračajo. Prvih nekaj, če bo kdaj to, s samovoznim vozom, bo sigurno kasiralo ogromno.


Vsekakor je lazje delati telefone in se lazje jih je prodajati. Tesla je imela pol milijona rezervacij, ampak Apple proda skoraj 10mio telefonov v prvem tednu po predstavitvi novega modela. Ljudje pa v povprecju vsaki dve leti kupijo nov telefon. Spletna prodaja bo pa samo se rastla, ker bo trg vedno vecji, da bi spletni prodajalci propadli zato, ker bi se prodaja selila nazaj v trgovine, se ni za bati. Propadli bodo sele takrat, ko bomo dobili replikatorje. :)

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Druga stvar pa je ta, da se vedno ni nihce naredil konkretne simulacije koliko avtomobilov bi potreboval za nek car sharing service, da bi pokril jutranje in popoldanske konice.

Jaz sem preprican, da se bo uporaba avtomobila spremenila ampak nisem preprican, da bo tako hitro, kot napovedujejo.
Ne vem, če je kdo to omenil, ampak avtov bo res manj, prevozili bodo pa več kilometrov. Ker zdaj avto bodisi koga vozi, ali pa stoji neuporabljen. Potem bodo pa sicer res manj stali neuporabljeni, ampak poleg vseh voženj, ko bodo koga vozili, bodo tudi prazni vozili (ko bodo šli po nekoga).

Okapi ::

Glede služenja z robotskim avtom. Ko bo nekoč avto res lahko sam vozil, in služil denar s prevozi, po kakšni logiki bodo proizvajalci avtov te sploh prodajali? A ne bo bolj dobičkonosno, če bo avto s tekočega traku zapeljal na cesto in začel služit denar za proizvajalca?

jernejl ::

Za samo deljenje poti z avtomobili samovoznost ni potreben pogoj. Primitivne oblike poznamo že danes (prevoz.org), lahko bi jih nadgradili denimo tako, da bi bil sistem vgrajen v avtomobil, ki bi lahko vozniku sam predlagal pobiranje drugih ob poti in to uparil še z navigacijo in mobilnim plačevanjem.
Tak sistem bo tako ali tako potreben tudi pri deljenju poti s samovoznimi avtomobili. Tam se "zgolj" doda še več možnosti, denimo ta, da se lahko avtomobil sam nekam odpelje, ali pa, da se lahko peljejo tudi ljudje, ki niso sposobni voziti.

Okapi je izjavil:

Ko bo nekoč avto res lahko sam vozil, in služil denar s prevozi, po kakšni logiki bodo proizvajalci avtov te sploh prodajali? A ne bo bolj dobičkonosno, če bo avto s tekočega traku zapeljal na cesto in začel služit denar za proizvajalca?
Odvisno od tega, ali bodo ta servis uspeli dovolj optimizirati, ali pa bo zanje bolj optimalno, da to prepustijo specializiranim podjetjem. Podobno kot recimo danes avtomobilski proizvajalci z veseljem prepustijo del pogače proizvajalcem pnevmatik, namesto da bi jih izdelovali sami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Okapi ::

Ja, ampak še vedno bo podjetje, ne množica posameznikov. Se pravi, ne bo avto zapeljal na cesto in začel služit za proizvajalca avtov, ampak bo nek "uber" zakupil vso proizvodnjo, in začel služit s prevozi.

jernejl ::

Ni rečeno, da bi morali vsi avtomobili biti v lasti nekega podjetja. "Uber" bi lahko že danes zakupil vso proizvodnjo avtomobilov in jih nam, uporabnikom, dajal v najem, pa se tega večinoma ne gre (ni jim treba čakati na samovoznost).
Najbrž so ugotovili, da se jim denar bolj splača investirati kam drugam (kaj pa vem, razvoj platforme, marketing, lobiranje...), kot pa v nakup avtomobilov; neomejenih virov pa tudi nimajo.

Čisto možno je, da se bo podjetje fokusiralo na ponudbo programske rešitve za car sharing, nakup in vzdrževanje avtomobilov pa prepustilo posameznikom v zameno za del dobička.

Malo poenostavljeno: recimo, da je "Uber" zmožen sredstva investirati v naložbo z 10% donosnostjo. Investicija v nakup avtomobila prinaša zgolj 5%. Lokalni Janez pa za svoj denar ne more iztržiti več kot 2% na lokalni banki. "Uber" bo nakup avtomobila raje prepustil Janezu (zanj bo to dobra investicija), sami pa bodo sredstva investirali pri 10% ROI.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Ne vem, če je kdo to omenil, ampak avtov bo res manj, prevozili bodo pa več kilometrov. Ker zdaj avto bodisi koga vozi, ali pa stoji neuporabljen. Potem bodo pa sicer res manj stali neuporabljeni, ampak poleg vseh voženj, ko bodo koga vozili, bodo tudi prazni vozili (ko bodo šli po nekoga).


Ja, saj smo o tem ze nekaj debatirali. Avtov bo manj, vsekakor bo pa vprasanje koliko bo prihranjenega, zaradi toliko vec prevozenih kilometrov. Nekaj se bo sigurno prihranilo, ker se bodo kaksne voznje tudi pokrivale med seboj ampak to optimizirati tako, da bo optimalno, ni glih trivialna zadeva. Bo treba najprej solske urnike zrihtat. :))

Okapi je izjavil:

Glede služenja z robotskim avtom. Ko bo nekoč avto res lahko sam vozil, in služil denar s prevozi, po kakšni logiki bodo proizvajalci avtov te sploh prodajali? A ne bo bolj dobičkonosno, če bo avto s tekočega traku zapeljal na cesto in začel služit denar za proizvajalca?


O tem sem tudi jaz razmisljal. Proizvajalcu avtomobilov se v tem scenariju avtomobilov pravzaprav ne bo vec splacalo prodajati. Jih bodo raje oddajali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

J.McLane ::

Predvsem se z enim avtom morajo peljat 4 osebe, pa bo ogromno prihranjenega. Samo nekateri se raje peljejo sami, ker pač sedeti zraven nekega neznanca ni nujno prijetna izkušnja. Morda bi se ljudi moralo rangirati v neke skupine z istimi interesi ali starostnimi grupami, to se mi zdi ključno da ljudi prepričaš, da bi se želeli voziti skupaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
626 / 1201
»»