» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
563 / 1180
»»

Utk ::

svit je izjavil:

Audi mora zamakniti začetek proizvodnje Audi E-trona za 4 tedne. Težava naj bi bilo počasno potrjevanje nove verzije programske opreme s strani regulatorne agencije. https://www.engadget.com/2018/10/21/aud...

Ok glede težav s softwerom, to ni nič hudega, to se bo uredilo... Bolj resna zadeva se skriva na koncu članka:
That same Bild piece claimed that Audi was embroiled in negotiations with LG Chem over the E-Tron's battery prices. LG reportedly wants to raise prices by 10 percent due to high demand, potentially affecting the EV's final sticker. Neither company would comment on the price dispute, but it could create further complications if it's accurate and there's an impasse.

Glej no glej, dogaja se kar so "verniki" napovedali. Strošek baterij bo šel navzdol (Link), ampak če jih ne bo dovolj, bo nekdo vseeno drago plačal ali ostal brez. Ergo, najboljše naredit svojo tovarno, ker tu je ozko grlo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Truga ::

lol, a mislis da ce mas svojo tovarno so pa baterije magicno cenejse?

Utk ::

Zakaj bi delal tovarno nečesa, česarkoli, če bi lahko kupil isto stvar ceneje? Zakaj ima VW tovarno passatov? Kupil jih bi pa bi blo. Sej če ga sami delajo ni magično cenejši.
Mater kakšna strašna logika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Nobena avtomobilska tovarna v zgodovini človeštva ni avtomobilov delala sama (razen morda kakšna, ki je proizvedla en avtomobil na leto). Še vsaka tovarna je s socialno strukturo prisilila delavce, da so na pol zastonj naredili avto, ter tako ustvarila dobiček za lastnika.

Gregor P ::

... in pa običajno so vozila sestavljena iz različnih delov, ki jih proizvajajo nekje drugje oz. povedano drugače si večina vozil različnih znamk deli enake dele.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

jype je izjavil:

Nobena avtomobilska tovarna v zgodovini človeštva ni avtomobilov delala sama (razen morda kakšna, ki je proizvedla en avtomobil na leto). Še vsaka tovarna je s socialno strukturo prisilila delavce, da so na pol zastonj naredili avto, ter tako ustvarila dobiček za lastnika.

Hehe Jure, kako sem jaz srečen, da si to omenil. Kaj bomo potem rekli za Teslo, ki ne dela dobička, ampak izgubo?

Gregor P je izjavil:

... in pa običajno so vozila sestavljena iz različnih delov, ki jih proizvajajo nekje drugje oz. povedano drugače si večina vozil različnih znamk deli enake dele.

Da. Sami pa delajo tisto kar se jim finančno splača, da delajo samo in nič drugega. Če bo LG Chem preveč dvignil cene se bo Audiju splačalo, da se baterije spravijo delat sami.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Truga ::

Nikec3 je izjavil:

Hehe Jure, kako sem jaz srečen, da si to omenil. Kaj bomo potem rekli za Teslo, ki ne dela dobička, ampak izgubo?
Tesla z delavci dela se bistveno slabse kot vecina ostalih proizvajalcev avtov. Nima neke jake veze s tem visina dobicka.

Nikec3 ::

Truga je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Hehe Jure, kako sem jaz srečen, da si to omenil. Kaj bomo potem rekli za Teslo, ki ne dela dobička, ampak izgubo?
Tesla z delavci dela se bistveno slabse kot vecina ostalih proizvajalcev avtov. Nima neke jake veze s tem visina dobicka.

Mi je jasno, me pa vseeno zanima odgovor @Jureta. Ker po njegovem je dobiček slaba zadeva.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Nisem siguren, da je njegov post to impliciral :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

svit ::

Nekdo je omenil, da je s predstavitvijo Medium Range M3 postalo jasno, da Short Range M3 ne bo.

Uradni Teslin Twitter račun je potrdil da SR verzija pride.

https://twitter.com/Tesla/status/105331...
Ni ideje

Zheegec ::

(21th of May)

Elon Musk says making a cheaper Model 3 now would cause Tesla to 'die'


Elon Musk says a $35,000 Model 3 won't arrive until Tesla hits a 5,000 weekly production rate for premium versions of the car.


(1st of July)

Musk says Tesla pushed out 7,000 cars last week, meeting goal of 5,000 Model 3s


Glede na te izjave Elona in Tesle lahko pričakujemo $35k verzijo Modela 3 v juliju ali pa avgustu 2018.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Spock83 ::

Mislis 2019

RedDrake ::

Spock83 je izjavil:

Mislis 2019

Ne, jasno, da misli 2018.
Tako, kot pričakujemo coast2coast hands off decembra 2017, pa 100.000 izdelan M3 tudi decembra 2017, pa ...
Ti ne razumeš, da je naš (tistih, ki smo v cerkvi sv. Elona) koledar drugačen.
Naša leta so dolga tam nekje med 700 in 70000 dnevi, odvisno od okoliščin ...

Utk ::

Ja to je res...to je skoraj tako kot VW, ki je leta 2006 oglaševal "clean diesel".

svit ::

A nalimam obljube VW, BMW-ja, Mercedesa in ostalih proizvajalcev iz preteklih let glede proizvodnje EV-jev v letu 2016-2018?

Primer članka iz 2010: https://www.greencarreports.com/news/10...

Kakšno časovnico pa oni uporabljajo?

Pa še nagradno vprašanje. Poišči v zgornjem članku podjetje, ki je leta 2018 vodilno na trgu EV vozil.
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

Gregor P ::

Mar so omenili kakšnega kitajskega proizvajalca?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

RedDrake ::

Lej mami, oni so tut takiiiii!!

Jep, to je najboljše argumentiranje, ki ga Teslarijanci premorete.

Drugače pa napovedi iz leta 2009/2010, ko je bila situacija kar se tiče cene nafte zelo "slaba" kar se tiče prihodnosti.
Po crashu 2008/2009 je bila rast cen spet _izjemno_ hitra.
Jasno, da so proizvajalci takrat usmerjali razvoj v EV-je in hibride. Ampak potem je čez par let sledil nov kolaps, ko so jenksi postali samozadostni in te prioritete so splavale po vodi.
Pa eno je, če se hvališ brez specifičnih ciljev kako boš najboljši in prvi in bla bla bla (to počno absolutno vse firme na svetu) v obdobju 10-ih let (vmes se plani in situacija "na terenu" itak vsaj dvakrat popolnoma spremeni).

Drugo je, ko julija napoveš nekaj za december in fališ za 5x.
Ali pa ko pri projektu kot je FSD, in si bojda nek hud SW inženir in programer in genij in kaj jaz vem kaj vse, fališ napoved za N-krat, kljub temu, da praktično _CELOTNA_ stroka govori, da to kar obljubljaš ni možno.
Tu smo potem pri dilemi, ali se moti sv. Elon ali celotna stroka. Place your bets.
Noben ne bo Elonu očital visokoletečih napovedih iz leta 2010 o letu 2020.
Lahko pa mu očitaš SciFi napovedi februarja 2017 za julij-avgust 2017, ki se ne uresničijo še niti avgusta 2018. Qrc, če ne poznaš lastne firme dovolj, da lahko oceniš ali je nekaj možno ali ne, kaj potem še delaš tam?
Bil sem skeptičen do c2c vožnje leta 2017. Ampak je bil tisti del inovativnega SW deva v meni, ki je ves čas rekel, mogoče so pa kaj zgruntali kar drugje niso, bilo bi kul.
Jasno vem, da bi šlo za "lepe" avtoceste, ampak vseeno, implikacije bi bile velike.
Skoraj eno leto kasneje, ne samo da tega še ni, še več, celo nehali so prodajati to opcijo, ki bi naj bila en SW update stran. To pove več kot zamuda demonstracije.
Naleteli so na oviro, ki je trenutno ne morejo premostiti - najverjetneje gre za računsko moč embedded procesne enote. Saj če bi v prikolico vrgel nekaj deset top-end GPUjev bi verjetno šlo. Samo to ne gre, iz očitnih razlogov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

pegasus ::

Sam vidim dvojno vrednost v tem Elonovem optimizmu ali pretiravanju, kakor hočete:
1. "kaj pa če je vse res" ... in celi industriji se tresejo hlače in hitijo vlagat v lastni razvoj; globalno je to samo dobro
2. "lej ga kakšne neumnosti govori" ... in cela novinarska srenja iz vsakega njegovega tvita zgenerira miljavžnt člankov in klikov; odličen free marketing in free press, kar zagotavlja ogromen mindshare, večji kot si ga lahko ostali sploh kupijo.

Vsak pa naj si svoje mnenje ustvari sam. Saj ste še sposobni tega, da?

jype ::

Nikec3 je izjavil:

Kaj bomo potem rekli za Teslo, ki ne dela dobička, ampak izgubo?
Da jim v logotu manjkata srp in kladivo?

pegasus ::

A kramp pa že imajo v logotu? :D

frudi ::

Kramp, ali pa motiko. Odvisno, kako obrneš logo :P

pegasus je izjavil:

2. "lej ga kakšne neumnosti govori" ... in cela novinarska srenja iz vsakega njegovega tvita zgenerira miljavžnt člankov in klikov; odličen free marketing in free press, kar zagotavlja ogromen mindshare, večji kot si ga lahko ostali sploh kupijo.

Vprašajmo Elizabeth Holmes, kako dobro se je takšna strategija obnesla :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

VaeVictis ::

Zheegec ::

Tesla earnings jutri. Zelo nepričakovano, ponavadi je earnings kasneje in oznanjen skoraj dva tedna prej. Bo zanimivo. Kaj pričakujete? Meni se zdi, da jim bo nekako uspelo napraskati skupaj positive cash flow.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Po moje jim pa ne bo.

RedDrake ::

Zakaj jim ne bi?
Prodali so zelo veliko M3 z visokimi maržami, pred koncem prejšnjega četrtletja so malce zadržali dostave, tako, da se vozila, proizvedena v Q2 (strošek takrat) prodajo v Q3 (prihodek sedaj).
Mislim, da če jim slučajno res ne uspe spraviti skupaj pozitivne številke, potem lahko kar zaprejo vrata že jutri. V teh okoliščinah so zagotovo bili profitabilni. Vprašanje je kako naprej, stroški dostave po svetu bodo večji, prodajalo se bo cenejše verzije, ipd ...

frudi ::

Cash flow bo po mojem do par 100 miljonov v plusu, ker so v Q3 zelo povišali proizvodnjo Modelov 3, dostavljali pa so jih samo v ZDA (in nekaj malega v Kanado). Ker imajo z dobavitelji menda nekje okrog 80 dnevne plačilne roke, lahko avto sestavijo in prodajo prej, kot morajo plačati vse dobavitelje za uporabljene dele. V bistvu jih na ta način dobavitelji kreditirajo in ker je proizvodnja v Q3 narasla, se to efektivno prevede v povišanje tega 'kredita', kar se pozna kot povišan cash flow. V Q4 bo ta efekt precej manjši, ker bo tudi dvig povprečne proizvodnje precej manjši (če sploh).

Kar se profita tiče pa ne bi upal napovedati. Pred nedavno SEC tožbo sem bil prepričan, da bodo na tak ali drugačen zmaličili številke, da bodo prikazale profit. Sedaj pa se verjetno zavedajo, da so pod drobnogledom SEC in verjetno tudi DoJ, tako da vprašanje, koliko kreativnega računovodstva si bodo privoščili. Druga velika neznanka so ZEV krediti in trenutno povpraševanje po njih, koliko so jih lahko prodali in za kakšno ceno. Če bo do recimo $200 miljonov profita ali pa izgube, nobeno me ne bo presenetilo.

Konec koncev jim prikazan profit v tem trenutku ne pomaga kaj dosti, kvečjemu za moralo ali mali boost cene delnice. Daleč bolj krvavo potrebujejo priliv gotovine, tako za poplačilo prihajajočih obveznic (230 miljonov novembra, 920 miljonov marca), kot za izpolnjevanje pogojev ABL kredita ob začetku naslednjega leta.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zheegec ::

Prodali so zelo veliko M3 z visokimi maržami, pred koncem prejšnjega četrtletja so malce zadržali dostave, tako, da se vozila, proizvedena v Q2 (strošek takrat) prodajo v Q3 (prihodek sedaj).


Ustavili so Q2 dostave (preko 10k "in transit") za Q3, namensko dajali prednost vsem, ki so naročili dražje verzije Model 3 (kdor je naročil $50k verzijo v začetku leta jo najbrž še vedno nima, kdor je naročil $70k verzijo pa jo je dobil v par tednih). Sedeli so na regulatory credits (jih prodali samo $50mio v celem letu), da jih prodajo sedaj, kar je za njih čisti dobiček. Model 3 so dostavljali samo v US in Kanado, kar pomeni nižje stroške za Teslo. Posluževali so se celo PROSTOVOLJCEV v njihovih prodajnih centrih, kar zakonodaja prepoveduje (dovoljeno samo za neprofitna podjetja). Pa seveda najbrž še naprej niso redno plačevali dobaviteljem in podizvajalcem. Zato cel kup tožb, še celo gasilcem niso plačali za odvoz nevarnih materialov za 2017 (tožbo sem linkal zgoraj). Pogodili so se za SolarCity tožbo z Nevado, plačilo so zamaknili v Q4.

Če bodo kdaj imeli positive cash flow, bo to sedaj.

Pred nedavno SEC tožbo sem bil prepričan, da bodo na tak ali drugačen zmaličili številke, da bodo prikazale profit. Sedaj pa se verjetno zavedajo, da so pod drobnogledom SEC in verjetno tudi DoJ, tako da vprašanje, koliko kreativnega računovodstva si bodo privoščili.

They don't care. Po mojem ne bo razlike.

Druga velika neznanka so ZEV krediti in trenutno povpraševanje po njih, koliko so jih lahko prodali in za kakšno ceno. Če bo do recimo $200 miljonov profita ali pa izgube, nobeno me ne bo presenetilo.

Ja, krediti nimajo fiksne cene. Že samo namigi, da se bodo krediti ukinili s strani Trumpove administracije lahko znižajo ceno tem kreditom.

Konec koncev jim prikazan profit v tem trenutku ne pomaga kaj dosti, kvečjemu za moralo ali mali boost cene delnice. Daleč bolj krvavo potrebujejo priliv gotovine, tako za poplačilo prihajajočih obveznic (230 miljonov novembra, 920 miljonov marca), kot za izpolnjevanje pogojev ABL kredita ob začetku naslednjega leta.


In plačilo dobaviteljem, ker bistveno presegajo plačilne roke. Prej ali slej bodo veliki dobavitelji postali nervozni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

RedDrake je izjavil:


Naleteli so na oviro, ki je trenutno ne morejo premostiti - najverjetneje gre za računsko moč embedded procesne enote. Saj če bi v prikolico vrgel nekaj deset top-end GPUjev bi verjetno šlo. Samo to ne gre, iz očitnih razlogov.
Po mojem jim tudi lidar manjka.

Zheegec ::

EURO NCAP pravi, da je problem v senzorjih, ne v CPU/GPU enoti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Mar so omenili kakĹĄnega kitajskega proizvajalca?!?:|

Kolega, v Q3 2018 je Tesla prodala največ EV-jev in tudi v Q4 jih bo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Ce ne bi imeli dobicka, potem ne bi hiteli z napovedmi in rezultati.

Okapi ::

Vprašanje. Kaj bi imeli od tega, da bi 2-3 tedne zavlačevali s slabo novico?

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Vprašanje. Kaj bi imeli od tega, da bi 2-3 tedne zavlačevali s slabo novico?

Tukaj se strinjam. Tesla si želi, da je napoved rezultatov čimbolj oddaljena od datuma, ko morajo plačati obveznice, ki jim potečejo.

EDIT: Čeprav, delnica je danes +10%...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Zheegec ::

BigWhale je izjavil:

Ce ne bi imeli dobicka, potem ne bi hiteli z napovedmi in rezultati.

Sem malo pobrskal od včeraj in SEC pravila pravijo, da mora biti najmanj 48 ur med najavo earnings calla in dejanskim earnings callom. Tesla se je odločila, da bo to storila v ~35 urah. Izjema je za "izredne dogodke".

Tukaj sta dve opciji;

- Elon želi čim bolj naviti ceno delnice, zato je pohitel z objavo cash flow positive novic takoj, ko je bilo možno (ko je bilo 10Q poročilo napisano). Vprašanje, če je to "izreden dogodek", glede na to, da je Q3 dobiček bil obljubljen že dve četrtletji. Ampak ok, naj mu bo.

- En od večjih dobaviteljev je šel na CoD (Cash on Delivery), ker ni dobil plačanih računov že od Q1, torej bistveno preko 60-dnevnega odloga plačila, katerega ima Tesla z večino proizvajalcev (z nekaterimi celo 90 dni). Tesla nima denarja za poplačilo računov. Najava prestrukturiranja.


Kaj se mi zdi bolj verjetno? Opcija ena. Ampak tudi opcija dva je vsekakor možna, sploh ko se Elon nič ne hvali na Twitterju.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Gregor P ::

Zheegec je izjavil:

sploh ko se Elon nič ne hvali na Twitterju.
... najbrž, ker se ne sme več (do nadaljnjega)8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Nevem, ce je tole ze blo tule ampak medtem, ko BMW obljublja 42kWh zalost za i3 so eni nemci v i3 stlacil za 100kWh baterij.

https://electrek.co/2018/09/07/bmw-i3-1...

Alec999 ::

BigWhale je izjavil:

Nevem, ce je tole ze blo tule ampak medtem, ko BMW obljublja 42kWh zalost za i3 so eni nemci v i3 stlacil za 100kWh baterij.

https://electrek.co/2018/09/07/bmw-i3-1...


No to pa je res uporaben doseg (700km). Toliko še z mojim bencincem ne dosežem. 100kWh battery pack FTW!

Gregor P ::

Kakšnega bencinca pa imaš?!? Za primerjavo nek okoli 20 let star povprečen bencinc z 1.6 motorjem in mislilm da z okoli 65l tankom naredi vsaj 725 km pa tudi krepko čez 800 na daljših razdaljah.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Alec999 ::

1.6 16V, 1,6t, l.2012, 60l tank cca. 650km mešane vožnje, max 600km pri večinoma mestni vožnji.

700km dosega je v Sloveniji poleg dnevnih poti v službo, dovolj tudi za vikend izlete za večino Slovencev. Samo v razmislek, s tem dosegom prideš iz Sečovelj v Lendavo in nazaj v Sečovlje brez postanka. Kar se mene tiče je to za moje potrebe čez glavo. Samo še dosegljivi avti s 100kWh baterijami manjkajo. :)

Webmojster ::

BigWhale je izjavil:

Nevem, ce je tole ze blo tule ampak medtem, ko BMW obljublja 42kWh zalost za i3 so eni nemci v i3 stlacil za 100kWh baterij.

https://electrek.co/2018/09/07/bmw-i3-1...


Saj v egolfa so tud spravli 55kwh
http://www.kreiselelectric.com/en/proje...

hammock ::

Webmojster je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Nevem, ce je tole ze blo tule ampak medtem, ko BMW obljublja 42kWh zalost za i3 so eni nemci v i3 stlacil za 100kWh baterij.

https://electrek.co/2018/09/07/bmw-i3-1...


Saj v egolfa so tud spravli 55kwh
http://www.kreiselelectric.com/en/proje...


BMW se boji da bodo ljudje navalili na njihove e-avte za katere nimajo baterij in na katerih premalo zasluzijo. Zato producirajo pogojno uporabno spako i3, in upajo da bodo ljudje raje kupili njihovo precenjeno ICE sranje.

Utk ::

Pri i3 niso problem samo baterije, ampak predvsem karbonska vlakna. Delajo ga napol na roke, 100,000 komadov letno pa enostavno ne morejo na tak način naredit. Če bi lahko, bi tako delali dražje modele (no, sej jih, ampak tiste za 100 jurjev, ne 200 in gor), ne pa tega sranja.

Truga ::

"The new developed battery pack concept "LIGHT Battery" does not require the usual sense wiring for voltage and temperature monitoring and does not require a data bus cable. The resulting free installation space allows a previously unimaginable packing density of the cylindrical cells. Due to the cells and electronics completely embedded in the liquid, a "wireless" construction of the battery stack is possible by means of acoustic and optical communication between the cells, which uses the liquid itself as a medium for data transmission."

lol, to bo gorelo vsaj tako pogosto kot tesle

J.McLane ::

hammock je izjavil:

Webmojster je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Nevem, ce je tole ze blo tule ampak medtem, ko BMW obljublja 42kWh zalost za i3 so eni nemci v i3 stlacil za 100kWh baterij.

https://electrek.co/2018/09/07/bmw-i3-1...


Saj v egolfa so tud spravli 55kwh
http://www.kreiselelectric.com/en/proje...


BMW se boji da bodo ljudje navalili na njihove e-avte za katere nimajo baterij in na katerih premalo zasluzijo. Zato producirajo pogojno uporabno spako i3, in upajo da bodo ljudje raje kupili njihovo precenjeno ICE sranje.


Nima veze kakšen je produkt ampak količina, ki jo naredijo, samo s količino lahko kanibalizirajo svojo klasično linijo. Če bi i3 naredili bolj všečen in bolj zaželen, ampak bi ga isto delali v omejenih količinah bi bil to kvečjemu win-win, saj bi tak avto lahko prodajali z večjim profitom
- omejena serija, ki jo vsak hoče kupiti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

svit ::

Prve podgane že zapuščajo "short" ladjo: https://www.scribd.com/document/3914317...

Gre za znanega shorterja (z napovedjo, da bo cena delnice 180$), ki je tik pred zdajci obrnil ploščo za 180 stopinj in je zdaj "investitor" v delnice.

Tudi na tem forumu uporabnik Zheegec že spreminja lajno. Zdaj trdi, da je Elon napovedal dobiček v Q3 2018, kar pa ni res.
Ni ideje

Okapi ::

Zakaj lažeš?

Musk, aprila 2018:
The Economist used to be boring, but smart with a wicked dry wit. Now it's just boring (sigh). Tesla will be profitable & cash flow+ in Q3 & Q4, so obv no need to raise money

svit ::

Se opravičujem za laž in umikam mojo trditev.
Ni ideje

Invictus ::

Napoved dobička še ni realiziran dobiček.

Pa mogoče ga bodo celo imeli, ampak z njim definitivno ne bodo pokrili preteklih izgub >:D.

Pač malo računovodskih manevrov za tečne delničarje...

Edino merodajno je poročilo ob finančnem letu... Tisti mora piti vodo, drugače bo IRS Musla dal malo na hladno ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

Samo podjetja, ki trgujejo na borzi, morajo biti zelo previdna v napovedovanju česarkoli. Če napovedo dobiček, se morajo v "drobnem tisku" dobro in zelo natančno zavarovati za primer, da ga ne ustvarijo.

nekikr ::

Zakaj? Še če manipuliraš ceno delnice s "funding secured" tweeti dobiš 20 sklec in 10 počepov kazni. V primerjavi z Muskom smo mi Černigoja prav brutalno kaznovali ;)
««
563 / 1180
»»