Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
mikhaair ::
Ah dej no....ker je moral biti sončkov prihod na kampirenje v minuto natančen, ni filal in si je pač podalšlaj izlet. Sej se sploh ne pritožuje. Kot da bi jaz tankal za s pol polnim rezervoarjem in ne prišel do Splita npr. In naredil reportažo o neki CRO vukpjebini.
BigWhale ::
No, ampak to je dejansko realnost. Ce gres z na pol polnim rezervoarjem na pot, ga lahko v petih minutah napolnis za vsakim vogalom. V najslabsem primeru, pa ti nekdo pripelje kanto bencina. :)
Pocasnost 'tankanja' EVjev, je ovira in zmanjsuje udobje.
Pocasnost 'tankanja' EVjev, je ovira in zmanjsuje udobje.
Prospekt ::
Ojej ena ameriška firma dela avte na puf, ker drugače ne moraš postati nov igralec na trgu, o moj bog, osebno sem prizadet!
Meni pa strupen zrak in hrup motorjev v kraju kjer živim in v drugem kraju kjer delam zmanjšuje udobje življenja.
Ne moremo vsi imeti vsega.
Meni pa strupen zrak in hrup motorjev v kraju kjer živim in v drugem kraju kjer delam zmanjšuje udobje življenja.
Ne moremo vsi imeti vsega.
Zheegec ::
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Utk ::
Kaj bi morala tesla objavit o q3, da ne bi ti pizdakal? Ce bo mali dobicek ne bo prav, ce bo velik, bo goljufija, ce bo mala izguba, bo to samo neuspen trud prikaza vsaj malega dobicka, ce bo velika izguba, bo pa itak bankrot. Raje si glej "svoje" firme in drzave kako pa kaj delajo, sem precej preprican da veliko vecje neumnosti kot tesla in zda v zvezi s teslo.
Zheegec ::
Za to bi Tesla morala objaviti konstanten dobiček, ne samo targetiran dobiček v enem četrtletju ali dveh. To je nepomemben cilj, ki ga je Elon Musk postavil Tesli, torej samemu sebi.
Druga opcija je pa, da Tesla začne izvajati svoj "world domination". Torej novi produkti, bolj učinkovita proizvodnja od konkurence in pa Tesla postane resen velik igralec v proizvodnji avtomobilov. To bi potem čez kakšnih 20 let tudi upravičilo trenutno vrednost Tesle, ~$60 miljard.
Druga opcija je pa, da Tesla začne izvajati svoj "world domination". Torej novi produkti, bolj učinkovita proizvodnja od konkurence in pa Tesla postane resen velik igralec v proizvodnji avtomobilov. To bi potem čez kakšnih 20 let tudi upravičilo trenutno vrednost Tesle, ~$60 miljard.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Utk ::
Nic od tega ni mozno objavit v naslednjih dneh. Niti do leta 2022 dokler se priblizno ve kak plan ima tesla.
Zheegec ::
Seveda je. Če Tesla želi proizvajati nove produkte v 2019 in 2020 (Semi, Y, Roadster, pickup, večja količina Model 3,...), mora začeti graditi nove tovarne v 2017 in 2018.
Dobičke so pa obljubili v 2014, 2015, Q3 2017, pa zaenkrat ni bilo še nič iz tega - https://seekingalpha.com/instablog/1017...
Dobičke so pa obljubili v 2014, 2015, Q3 2017, pa zaenkrat ni bilo še nič iz tega - https://seekingalpha.com/instablog/1017...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
nekikr ::
Očitno so se pogodili:
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Musk gets to keep his job as CEO but must resign within 45 days as chairman for three years, according to a statement released by Saturday by the regulator.
He'll also have to pay a $20 million fine and have Tesla appoint two new independent directors. Tesla will pay another $20 million.
V bistvu je to kazen enaka kakšnim 50 uram družbeno-koristnega dela. Pravi čas za nakup delnic, easy money.
A se kej hvala reče? :)
manta ::
Je kdo od vas mogoče vrgel uč na Hyundai Kono electric, ki naj bi zdaj prišla k nam? Jaz sem se čisto zagrel.
gensi ::
manta ::
Ce bo sedenje v Koni ev vsaj priblizni tako kot v navadni Koni, bi jo kar vzel. Dnevno delam 150km poleg tega jo lahko polnim v sluzbi brezplacno. In ce jo cenovno primerjam npr. z novim malo bolje zalozenim Ford Focusom, mislim da bi bil EV racionalen nakup.
Gregor P ::
jo lahko polnim v sluzbi brezplacno.... to predvidevam se bo v prihodnje malo spremenilo, če bodo vsi začeli polniti svoje EV v službah? Ne ciljam sedaj na konkretni primer, da ne bo nesporazuma.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
manta ::
Verjetno se enkrat bo, zaenkrat pravijo da nimajo namena tega zaracunavati. So pa trenutno samo 4 evji v firmi. Meni se racunica trenutno pokrije.
microchip ::
Ce bo sedenje v Koni ev vsaj priblizni tako kot v navadni Koni, bi jo kar vzel. Dnevno delam 150km poleg tega jo lahko polnim v sluzbi brezplacno. In ce jo cenovno primerjam npr. z novim malo bolje zalozenim Ford Focusom, mislim da bi bil EV racionalen nakup.
Ja, ti polniš "zastonj" kar se pozna vsakemu posamezniku ki je zaposlen v tej firmi. Zastonj ne obstaja, le drugi te subvencionirajo.
manta ::
Realno je se vedno zastonj :) Ostali imajo moznost pridobiti OMV kartico s katero imajo nekaj centov popusta pri nakupu goriva, tako da je za oboje poskrbljeno.
frudi ::
Tudi če bi ga moral polniti doma, je za tako dnevno kilometrino BEV že danes ekonomsko verjetno v prednosti. Če pa lahko še zastonj polniš v službi, pa še toliko bolj :). Neki blazen strošek za firmo to tudi ni, kake 2-3€ na dan.
Drugače, če gledaš Kono, se lahko ozreš tudi po Kia Niro, ki je precej podoben, samo malo večji. Oba po prebranem in videnem izgledata odlično, sploh doseg in poraba. Samo žal si očitno podobno mislijo vsi EV navdušenci v Evropi, tako da vprašanje, kdaj boš sploh lahko prišel na vrsto, da dobiš svojega.
Drugače, če gledaš Kono, se lahko ozreš tudi po Kia Niro, ki je precej podoben, samo malo večji. Oba po prebranem in videnem izgledata odlično, sploh doseg in poraba. Samo žal si očitno podobno mislijo vsi EV navdušenci v Evropi, tako da vprašanje, kdaj boš sploh lahko prišel na vrsto, da dobiš svojega.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Kebo ::
Tesla produced 83,500 vehicles during the third quarter
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kebo ()
Okapi ::
Musk se je hvalil, da so na koncu Q2 naredili 5000 trojk na teden, in da bodo na koncu Q3 pri 6000 na teden. Ampak v celem četrtletju imajo tedensko povprečje pod 4500 trojk na teden.
Nikec3 ::
https://insideevs.com/norway-60-new-veh...
Nov svetovni rekord v mesečnem deležu prodanih avtomobilov.
In Norway, 60% Of New Vehicle Sales Were Plug-In Electric Cars
Nov svetovni rekord v mesečnem deležu prodanih avtomobilov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
RedDrake ::
https://insideevs.com/norway-60-new-veh...
In Norway, 60% Of New Vehicle Sales Were Plug-In Electric Cars
Nov svetovni rekord v mesečnem deležu prodanih avtomobilov.
Čakamo 100% DMV na ICE in 0% DMV na električne pri nas.
Da bo cena Passata in Modela S enaka.
Potem bomo pa tudi mi imeli dober odstotek. Sicer bo morda prodaja padla za tam 95-99%, ampak to so samo detajli ...
Zheegec ::
Proizvodnja Teslinih Model 3 v Q3 skoraj 30% pod planiranim. Fokusirali so se striktno na prodajo dražjih modelov, prodajo s cenejšim (za njih) financiranjem in prodajo v regiji z najmanjšimi stroški dostave za njih. Če jim bo v katerem četrtletju uspel simbolični dobiček, bo to Q3. Trdijo tudi, da jim je v Q3 uspelo dostaviti preko 98% avtomobilov proizvedenih v Q3, kar je nora številka - tako za Teslo, kot za katerega koli drugega proizvajalca. Cel kup ljudi se pritožuje, da so plačali za avto vnaprej, pa ga še vedno nisi dobili. Očitno Tesla to šteje kot "delivery"
"Our Q3 Model 3 deliveries were limited to higher-priced variants, cash/loan transactions, and North American customers only"
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
mikhaair ::
Torej ce so naredili npr. 55.000 M3 v q3, koliko je cel kup ljudi, ki so plačali in niso dobili? 3? 30? 300? 3000?
Zheegec ::
Vsaj kakšnih 100, če gledamo Reddit in pa TMC forume. Ampak večina itak ne sodeluje na teh forumih. Bomo čez nekaj mesecev videli, koliko jih je dejansko vložilo pritožbe. Tesla je očitno naredila vse možno, da bi Q3 izgledala čim bolje. Pa še kljub temu je vprašanje, če bo positive cash flow.
Na Twitterju tudi
Na Twitterju tudi
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
nekikr ::
Tudi tako imaš lahko positiven cash flow. Pobereš denar od ovc, avtomobil pa pozabiš dostaviti/narediti :)
chucki ::
Jaz imam tudi namen menjati avtomobil, ker delam 140km približno 17x na mesec. Potnih je pa 300 eur. Trenutno sem na 18 let starem bmw e46 320i Čakalna doba za kio ali hyundai bo sigurno leto dni :|
Ta tip ima super teste ;) Priporocam ogled
https://www.youtube.com/user/bjornnyland
Ta tip ima super teste ;) Priporocam ogled
https://www.youtube.com/user/bjornnyland
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Nikec3 ::
https://insideevs.com/tesla-model-3-sal...
Tesla je v septembru prodala:
Model 3: 22250
Model X: 3975
Model S: 3750
Gre za rušenje vseh rekordov, v kategoriji EV bo rekorden tudi september. Kak dan ali dva bomo morali sicer še počakat na te podatke.
Tesla je v septembru prodala:
Model 3: 22250
Model X: 3975
Model S: 3750
Gre za rušenje vseh rekordov, v kategoriji EV bo rekorden tudi september. Kak dan ali dva bomo morali sicer še počakat na te podatke.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Dpool ::
Na poti v sluzbi imam nekaj minut pes cez manjse ulice v LJ. In ravno danes me je presinilo - kako mirno in tiho je se ob 7h zjutraj v takih manjsih ulicah sredi LJ. Potem se to seveda nekako povezal... saj ce bi vsi imeli elektricna vozila, bi pravtako zvocna emisija se precej znizala! Ker je prav disruptivno deloval vsak posamezen avto, ki se je le peljal po tej ulici s tem brnjenjem motorja. Ja, seveda, slisati bi bilo gume in morda kaksen tisji zvok motorja. Ampak prav spomnim se kako skoraj nevidno gredo mimo tebe elektricna vozila.
Zame, in verjetno tudi za ziva bitja v naravi, bi tudi to bil en + ce bi lahko kdaj sli full electric.
Zame, in verjetno tudi za ziva bitja v naravi, bi tudi to bil en + ce bi lahko kdaj sli full electric.
BigWhale ::
Seveda. Hrupa je v mestih toliko, da se ga niti ne zavedamo vec. Podnevi avtomobilov sploh ne slisimo, ker je toliko hrupa iz okolice.
Nikec3 ::
Ena stvar pri Tesli dejansko drži. Konkurenca jim v smislu prodaje ne more nič in jim še naslednjih 5 let ne bo mogla nič. Prodaja Modela 3 je za magnitudo nad vsemi ostalimi modeli, proizvodnjo imajo navsezadnje večjo, kot so jo sposobni imeti ostali proizvajalci (zaradi povpraševanja ali dejanske motivacije).
Pri Tesli gre sedaj samo izključno za vprašanje, če so sposobni rekordne prodajne številke nekako spremenit v profit. To pa je že drugo vprašanje. V bistvu pa "Tesla killerji" ne obstajajo, ker je Tesli nevarnost samo Tesla sama.
Pri Tesli gre sedaj samo izključno za vprašanje, če so sposobni rekordne prodajne številke nekako spremenit v profit. To pa je že drugo vprašanje. V bistvu pa "Tesla killerji" ne obstajajo, ker je Tesli nevarnost samo Tesla sama.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
Ena stvar pri Tesli dejansko drži. Konkurenca jim v smislu prodaje ne more nič in jim še naslednjih 5 let ne bo mogla nič. Prodaja Modela 3 je za magnitudo nad vsemi ostalimi modeli, proizvodnjo imajo navsezadnje večjo, kot so jo sposobni imeti ostali proizvajalci (zaradi povpraševanja ali dejanske motivacije).Kot prvo, a si v "smislu prodaje" upošteval tudi hibride, in kitajske proizvajalce?
Pri Tesli gre sedaj samo izključno za vprašanje, če so sposobni rekordne prodajne številke nekako spremenit v profit. To pa je že drugo vprašanje. V bistvu pa "Tesla killerji" ne obstajajo, ker je Tesli nevarnost samo Tesla sama.
Kot drugo, pri Tesli gre za kar nekaj vprašanj, od katerih je profit samo eno. Recimo, kako bo s prodajo, ko začnejo čez 3 mesece usihati ameriške subvencije? Kako bo s prodajo, ko pridejo na trg konkurenčni modeli? Kdaj bodo ponudili nove modele? Kje jih bodo delali? Kje bodo dobili denar za nove tovarne (če bodo hoteli narediti več kot pol milijona avtov na leto)?
https://insideevs.com/monthly-plug-in-s...To je prodaja v ZDA. Po svetu se proda okoli 5x več električnih avtov (in Tesla 3 se trenutno prodaja samo v ZDA).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Dpool ::
Saj bi rad dal drugim priloznost. Ampak hibridi me ne zanimajo.. to je pac potrebno v drzavah kjer ni dovolj dobre infrastrukture za polna elektricna vozila (napajanje). Drugace res ne vem zakaj bi kdo hotel imeti nekaj 'vmes'.
No najbolj me pa moti da iz dizajn vidika noben elektricni avto v rangu Tesle 3 ne konkrurira njej. Pac sem BMW fan, ampak damn.. i3 is just ugly...
No najbolj me pa moti da iz dizajn vidika noben elektricni avto v rangu Tesle 3 ne konkrurira njej. Pac sem BMW fan, ampak damn.. i3 is just ugly...
kow ::
Ena stvar pri Tesli dejansko drži. Konkurenca jim v smislu prodaje ne more nič in jim še naslednjih 5 let ne bo mogla nič. Prodaja Modela 3 je za magnitudo nad vsemi ostalimi modeli, proizvodnjo imajo navsezadnje večjo, kot so jo sposobni imeti ostali proizvajalci (zaradi povpraševanja ali dejanske motivacije).
Pri Tesli gre sedaj samo izključno za vprašanje, če so sposobni rekordne prodajne številke nekako spremenit v profit. To pa je že drugo vprašanje. V bistvu pa "Tesla killerji" ne obstajajo, ker je Tesli nevarnost samo Tesla sama.
Profita v resnici ne rabijo. Rabijo pozitivno niclo, ki jim omogoca, da pridobijo nadaljni kapital za milijonske letne proizvodnje.
Potreba po profitu je v resnici le za delnicarje (tudi Musk), da jim ni potrebno dobiti zunanjega kapitala, ki bi zmanjsal njihov delez (in donos na kapital).
Okapi ::
Aja, pa še vprašanje, kdaj bodo prvi kupci zahtevali vračilo treh jurjev, ki so jih plačali za "self driving".
Gregor P ::
Pac sem BMW fan, ampak damn.. i3 is just ugly...... nikoli bil BMW ventilator, ampak ti so za nekaj razredov lepši od Tesle. Teslin Model 3 dizajn je tam nekje starega Renault Megana ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Dpool ::
Zheegec ::
Ena stvar pri Tesli dejansko drži. Konkurenca jim v smislu prodaje ne more nič in jim še naslednjih 5 let ne bo mogla nič.
V US mogoče. Svetovno gledano pa Tesla itak ni največji proizvajalec EVjev.
Ampak Tesli gre prodaja Model 3 tako dobro zato, ker je cel kup ljudi čakalo na ta avto že leta. Kaj pa, ko jim zmanjka backloga in bo treba zadovoljiti sprotno prodajo? Kolikšna bo pa ta?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Gregor P ::
Ma nevem.. BMW i3 je podoben ze Fiat Multipli (iz '90), ki pa je vsesplosno znano po celem svetu, kot najgrsi avto - undeniable. Nazalost ima BMW i3 neke zunanje karakteristike, ki spominjanjo nanj.Sploh si nista podobna?!
Pac deluje kot nov model Fiat Multipla.
Teslin Model 3 pa res spominja na ...
... in to ne samo približno, ampak čisto
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Prospekt ::
Ampak Tesli gre prodaja Model 3 tako dobro zato, ker je cel kup ljudi čakalo na ta avto že leta. Kaj pa, ko jim zmanjka backloga in bo treba zadovoljiti sprotno prodajo? Kolikšna bo pa ta?
Ko se hajp za model 3 poleže bodo napovedali pickup in bo spet za par let materiala po forumih medtem, ko se bo Ford tresel v hlačah.
J.McLane ::
Kdo pa je največji proizvajalec EV na svetu, če to ni Tesla, tako je bilo že Avgusta:
http://ev-sales.blogspot.com/search/lab...
Septembra bo samo še v večji prednosti.
http://ev-sales.blogspot.com/search/lab...
Septembra bo samo še v večji prednosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Hype se z več teslami ne bo zmanjšal, ampak povečal. Več električnih avtov, tudi ne-tesel, bo na cesti, več jih bo hotelo imet to. Vsak, ki dobi teslo, pridobi še par drugih kupcev. Krog se bo širil dokler bencin in dizel ne crkneta. Morda se bojo morali nekateri reveži še nekaj časa vozit za tisto črno sranje, ampak to bojo pač reveži.
J.McLane ::
... pa glede na to koliko pikolovskih pripomb se tu pojavlja, je prostora za izboljšave še ogromno. Ko bodo prodali 500k Model 3, bodo na istih linijah pač začeli izdelovati Model Y, proizvodnja Model 3 se bo pa stabilizirala tam nekje 10.000 mesečno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
feryz ::
Črno sranje bo na cestah še dolgo, dolgo potem, ko tebe več ne bo. In to v večini. Še ga boš žrl.
Prospekt ::
Samo pazite, da vmes ne poklekne kakšen nemški velikan, ker potem se slabo piše naši proizvodnji industriji.
jype ::
Črno sranje bo na cestah še dolgo, dolgo potem, ko tebe več ne bo. In to v večini. Še ga boš žrl.Nah. Tako kot starinske žarnice, ki proizvajajo 90% toplote, bo EU čez noč prepovedala tudi starinske toplotne stroje na štirih kolesih, ki proizvajajo 90% toplote, ko se v kolonah na obvoznicah počasi izmenično premikajo in stojijo.
Gregor P ::
Vseeno mislim, da ta tehnologija še ni dozorela za masovno uporabo, mislim že samo te baterije so daleč prevelike in pretežke (velika mrtva teža)
Tukaj se bo nekje moral zgoditi nek preboj, pa četudi s čim bolj alternativnim ...
Tukaj se bo nekje moral zgoditi nek preboj, pa četudi s čim bolj alternativnim ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).