» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
523 / 1166
»»

WarpedGone ::

X je pač "mestni terenec" dodatno obremenjen z veliko težo.


Trivia:
Audi Q7 TDI: 2525 kg
BMW X6 xDrive 50i
: 2345 kg
Mercedes GLS 550 4Matic: 2530 kg
Tesla Model X P100: 2441 kg
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Truga ::

miljarda prednarocil

car citizen

Nikec3 ::

Še v ultra konservativni Nemčiji prodaja EV-jev občutno raste. V prvih treh mesecih leta 2018 so imeli 2% tržni delež v prodaji.

https://insideevs.com/germany-sets-plug...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

SambaShare ::

Nikec3 je izjavil:

Še v ultra konservativni Nemčiji prodaja EV-jev občutno raste. V prvih treh mesecih leta 2018 so imeli 2% tržni delež v prodaji.

https://insideevs.com/germany-sets-plug...


VW pa medtem misli ukiniti e-golfa in ponuditi nekega "hibrida". Najbrž z avtonomijo parih 100m. Vse samo da bi lahko prodajali obstoječi klump dalje.

Vazelin ::

SambaShare je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Še v ultra konservativni Nemčiji prodaja EV-jev občutno raste. V prvih treh mesecih leta 2018 so imeli 2% tržni delež v prodaji.

https://insideevs.com/germany-sets-plug...


VW pa medtem misli ukiniti e-golfa in ponuditi nekega "hibrida". Najbrž z avtonomijo parih 100m. Vse samo da bi lahko prodajali obstoječi klump dalje.

Nekateri rabijo kaj več kot domet 100km. S super duper bmw i3 ne prideš niti iz lj v mb v enem šusu:|

SambaShare ::

BMW i3 je žalost od avtomobila in ne more biti izgovor da konkurenca dela še večjo žalost. Ravno to je največji plus Tesle, da so pokazali kaj se da.

WarpedGone ::

VW pa medtem misli ukiniti e-golfa in ponuditi nekega "hibrida". Najbrž z avtonomijo parih 100m. Vse samo da bi lahko prodajali obstoječi klump dalje.

Aja? Maš link na uknitev?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

In other news:
Breaking News: Tesla is also promoting Model 3 in all Model S & X showcase now in China [IMG]. Pricing $220,000 RMB and up = $35,031 USD and up. Now taking $20,000 RMB = $3,200 USD deposit.


Molzt je treba kravo, ki ima mleko od kitajcev zahtevajo 3x višji depozit.

Na kaj vas spominja tale krivulja?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: pero50 ()

ginekk ::

Vazelin je izjavil:


Nekateri rabijo kaj več kot domet 100km. S super duper bmw i3 ne prideš niti iz lj v mb v enem šusu:|


Ne laži. Prideš tudi sredi zime če ga tišiš do konca na avtocesti in imaš vse porabnike prižgane.

Meni je i3 edini nov BMW vreden značke.
Slabosti i3 so:
-da je rahlo predrag za EV avto (BMW poslovni model pač upošteva subvencije 7,5kEUR že v ceniku. Malo cene doda še značka torej brand)
-da je kljub presenetljivo prostorni kabini (za to velikost avta) še vedno samo štirisedežnik
-da je težko popravljiv (školjka iz karbona pomeni ekonomska totalka in zamenjavo pri vsakem malo hujšem karambolu). To bi še prenesel če bi izdelava (in s tem menjava) školjke bila ekonomsko smotrna.

Drugače je zelo zabaven avto, RWD, nizko težišče, spodobna masa, takojšen navor. Prehitevaš v vsakdanjem prometu kot za šalo.

M-XXXX ::

-da je kljub presenetljivo prostorni kabini (za to velikost avta) še vedno samo štirisedežnik

To je zame prednost ne slabost. Za 1x letno se lahko tud 5 folka vozi, več kot 1x letno pa 5 folka itak nič nima za delat v avtu.

SambaShare ::

WarpedGone je izjavil:

VW pa medtem misli ukiniti e-golfa in ponuditi nekega "hibrida". Najbrž z avtonomijo parih 100m. Vse samo da bi lahko prodajali obstoječi klump dalje.

Aja? Maš link na uknitev?


Tole, čeprav meni tudi ni všeč vir:
https://cleantechnica.com/2018/04/30/vo...

Je pa v liniji z njihovo strategijo "čistih dizlov". BTW nemci (bosch) se zdaj na veliko hvalijo kako so naredili zares čistega dizla. Mora imeti vgrajene neke hudo napredne strategije goljufanja.

Magic1 ::

SambaShare je izjavil:

BMW i3 je žalost od avtomobila in ne more biti izgovor da konkurenca dela še večjo žalost. Ravno to je največji plus Tesle, da so pokazali kaj se da.

Da se marsikaj, samo ljudje niso pripravljeni plačat ta marsikaj. Vsi velikani so normalna podjetja, ki gledajo izključno na dobiček. Tesla je še v fazi "stratupa" in temu primerno je dobiček sekundarnega pomena (seveda dokler je upanje v rast in zadosti ljudi, ki so pripravljeni to upanje financirat).
Edini, ki kaj služi na elektrifikaciji, je Toyota s svojimi hibridi. Samo njihove baterije so prav smešne. Nova stane 3000EUR+delo, avtonomije pa ima za 2-3km. Baterije so drage in to se še dolgo ne bo spremenilo. Težko potem pričakuješ, da bo kdo normalen izdelal avto pod 50000EUR z normalnim dosegom.
PS. Tudi nad 50k do 100k se ne splača, saj baterija preveč zareže v maržo, ali preveč poviša ceno.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

In other news:
Breaking News: Tesla is also promoting Model 3 in all Model S & X showcase now in China [IMG]. Pricing $220,000 RMB and up = $35,031 USD and up. Now taking $20,000 RMB = $3,200 USD deposit.


Molzt je treba kravo, ki ima mleko od kitajcev zahtevajo 3x višji depozit.

Na kaj vas spominja tale krivulja?

@Wapry, kaka je finta, da je Tesla v aprilu dostavila samo slabih 4000 Modelov 3? Številke namreč s temi VIN-i ne gredo skupaj?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

VaeVictis ::

ginekk je izjavil:

Vazelin je izjavil:


Nekateri rabijo kaj več kot domet 100km. S super duper bmw i3 ne prideš niti iz lj v mb v enem šusu:|


Ne laži. Prideš tudi sredi zime če ga tišiš do konca na avtocesti in imaš vse porabnike prižgane.

Meni je i3 edini nov BMW vreden značke.
Slabosti i3 so:
-da je rahlo predrag za EV avto (BMW poslovni model pač upošteva subvencije 7,5kEUR že v ceniku. Malo cene doda še značka torej brand)
-da je kljub presenetljivo prostorni kabini (za to velikost avta) še vedno samo štirisedežnik
-da je težko popravljiv (školjka iz karbona pomeni ekonomska totalka in zamenjavo pri vsakem malo hujšem karambolu). To bi še prenesel če bi izdelava (in s tem menjava) školjke bila ekonomsko smotrna.

Drugače je zelo zabaven avto, RWD, nizko težišče, spodobna masa, takojšen navor. Prehitevaš v vsakdanjem prometu kot za šalo.


Rahlo predrag?

i3 je tako kot vecina EV vozil precenjen jajc, pa od vseh kar sem jih sam vozil, je se najboljsi ev.

Ps: Edina dobra zadeva ev vozil je instant navor, subvencije (in vozila in elektrike) in eco feeling...

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Znana je aprilska prodaja EV-jev v ZDA. Prodanih je bilo cca 19500 EV-jev, kar je 46% rast prodaje naprav lanskemu aprilu. Letošnji meseci v ZDA so videti takole:

jan18/jan17: +9%
feb18/feb17: +36%
mar18/mar17: +42%
apr18/apr17: +46%

https://insideevs.com/monthly-plug-in-s...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Zheegec ::

Really not looking good...

But wait, it gets better, or rather worse, because it appears that Tesla's impressive revenue beat reported last week was largely thanks to an accounting gimmick, and the adoption of new revenue standards as disclosed on page 10 of the 10-Q.


We have adopted the new revenue recognition standard ASC 606 effective January 1, 2018. This impacts the way we account for vehicle sales with a resale value guarantee and vehicles leased through our leasing partners, which now generally qualify to be accounted for as sales with a right of return. In addition, for certain vehicles sales with a resale value guarantee and vehicles leased through leasing partners prior to 2018, we have ceased recognizing lease revenue starting in 2018 and now record the associated cumulative adjustment to equity under the modified retrospective approach.



Automotive revenue includes revenues related to deliveries of new vehicles, and specific other features and services that meet the definition of a performance obligation under the new revenue standard, including internet connectivity, access to our Supercharger network and future over-the-air software updates.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

@Wapry, kaka je finta, da je Tesla v aprilu dostavila samo slabih 4000 Modelov 3? Številke namreč s temi VIN-i ne gredo skupaj?


Vprašaj svoj vir.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

@Wapry, kaka je finta, da je Tesla v aprilu dostavila samo slabih 4000 Modelov 3? Številke namreč s temi VIN-i ne gredo skupaj?


Vprašaj svoj vir.

Moj vir ima 5-letno zgodovino dostavljanja številk, ki so se od končnih razlikovala kvečjemu za kak %. Tvoj vir pa je znan po številnih pretiravanjih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Tvoj vir ima zgodovino vlečenja številk iz riti in pretvarjanja, da nekaj pomenijo.
Js za april nism ničesar trdil sploh, tko da zopet blebetaš v tri dni.
Žalostno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Okapi je izjavil:

Sem pa opazil, da je Musk sedaj priznal, da tesle kljub vsemu niso že dovolj dobro opremljene za samodejno vožnjo. Vgraditi bodo morali zmogljivejši računalnik. Nič pa o tem, kakšnega, na čigave stroške, kdaj ...

the only thing that would really be ... needed ... is a computer upgrade to have more processing power for the vision neural net.


... zdaj ko je to on rekel/priznal ima pa neko vrednost:P

Gregor P je izjavil:

Iz hal, ki preračunavajo zadeve, smo bojda že kar prišli na en ali pa dva čipa v avtu:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Tvoj vir ima zgodovino vlečenja številk iz riti in pretvarjanja, da nekaj pomenijo.
Js za april nism ničesar trdil sploh, tko da zopet blebetaš v tri dni.
Žalostno.

Seveda ne, govoril je Musk. Tebe sem zgolj vprašal, če je kaka logična razlaga, da je Tesla po Muskovih besedah v aprilu proizvedla vsaj 8000 Modelov 3 (Musk je rekel, da tri tedne zapored vzdrževali proizvodnjo nad 2000 Modelov 3 na teden), medtem ko (v preteklosti) zanesljivi viri pravijo, da so jih dostavili cca 3700. Za tem razkorakom je lahko več razlag, med drugim nezanesljivost mojega vira, zadrževanje proizvedenih avtov v tovarni, shipping kam drugam kot v ZDA in pa tudi laganje Muska.

Z veseljem bi laganje Muska izločil iz enačbe, ampak nimam informacij, da bi lahko to storil, tako da obstajajo zgornje opcije odprte.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Zaradi čudnega načina, kako se EV tax credits obračunavajo, bomo najbrž videli Teslo prodajati več avtov zunaj US. Takoj, kot presežejo mejo 200k prodanih avtomobilov v US, imajo naslednji 2 četrtletji še 100% tax credits, potem se pa razpolovijo. Tako bo najbrž Tesla strateško dostavila 199,999 avtomobilov v USA, potem pa naslednjega prodala na prvi dan naslednjega četrtletja, da dobi EV tax credits za čim dlje časa. Najbrž bodo tudi namenoma ustavili dostavo za kakšen mesec iz čisto strateških razlogov, potem bo pa naenkrat izgledalo, kot da proizvajajo 5k M3 na teden.

Te "weekly" številke so zelo nezanesljive. Tako s strani Tesle, kot s strani tistih, ki spremljajo VIN številke.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Glede na dosedanje cifre bo ta "prvi dan" 1. julij letos, dostavo avtov v ZDA bodo pa do takrat upočasnili.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Glede na dosedanje cifre bo ta "prvi dan" 1. julij letos, dostavo avtov v ZDA bodo pa do takrat upočasnili.

Torej Tesla dejansko zadržuje avtomobile pri sebi, ali jih je že začela izvažati na druge trge?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Glede na dosedanje cifre bo ta "prvi dan" 1. julij letos, dostavo avtov v ZDA bodo pa do takrat upočasnili.

Torej Tesla dejansko zadržuje avtomobile pri sebi, ali jih je že začela izvažati na druge trge?

Eno ali drugo, ali pa malo obojega. Načeloma je vseeno, važno jim je, da dosežejo številko točno ~200k na dan, ki jim najbolj ustreza, ker se potem začne odštevanje za EV tax credits. Prodajati avtomobile v Azijo jih stane več denarja, kot prodajanje avtomobilov v USA, EU ali Kanado, zato bodo najbrž povečali izvoz na te bolje friendly trge, ostalo pa zadržali.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Gregor P ::

Novica glede tistih 40% manj nesreč zaradi avtopilota o čemer smo že pogovarjali ...

U.S. safety agency says 'did not assess' Tesla Autopilot effectiveness
WASHINGTON (Reuters) - A U.S. traffic safety regulator on Wednesday contradicted Tesla Inc's claim that the agency had found that its Autopilot technology significantly reduced crashes, saying that regulators "did not assess" the system's effectiveness in a 2017 report.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Dober članek o razvoju avtonomnih vozil in kdo je tukaj kaj vreden:

https://www.bloomberg.com/news/features...

Vsi razen Tesle stavijo na LIDAR. Na dolgi rok bo po mojem brez LIDAR-ja težko.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Obratno, na kratki rok bo brez lidarja težko. No, tudi z lidarjem bo težko, ampak brez njega sploh ne bo šlo. Na dolgi rok bo pa računalniški vid tako napredoval, da bo načeloma dovolj ena sama kamera (kot je dovolj pri ljudeh).

Gregor P ::

Saj to je logično, vsaj glede na dosedanji razvoj; še nekaj desetletij bo minilo, preden bomo imeli kaj zares uporabnega (ne samo "asistenčnega"), razen če ne bo nekega revolucionarnega izuma vmes.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Eden redkih realistov - Gill Pratt (šef Toyota Research Institute) ...
... thinks a lot of carmakers and tech companies are hyping the true state of self-driving vehicles. "We will get there," Pratt said, "but I can't tell you when."

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Obratno, na kratki rok bo brez lidarja težko. No, tudi z lidarjem bo težko, ampak brez njega sploh ne bo šlo. Na dolgi rok bo pa računalniški vid tako napredoval, da bo načeloma dovolj ena sama kamera (kot je dovolj pri ljudeh).

Jaz računam na močne pocenitve LIDAR-ja v prihodnosti. Danes je Tesla pri avtonomni vožnji "najbolj realna", kjer njena avtonomija še najmanj stane. V prihodnosti se zna zgodit, da bodo LIDAR-ji cenejši, Tesla pa za časom.

Okapi je izjavil:

Eden redkih realistov - Gill Pratt (šef Toyota Research Institute) ...
... thinks a lot of carmakers and tech companies are hyping the true state of self-driving vehicles. "We will get there," Pratt said, "but I can't tell you when."

Toyota je primer pretiranega konservatizma. Ti gumpci še danes ne verjamejo v litij-ionske baterije, ko je že celemu svetu jasno, da se motijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Truga ::

Ko bo cez ~10 let zmanjkalo "zastonj" kitajskega litija pa v jok in na drevo. :D

Gregor P ::

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Obratno, na kratki rok bo brez lidarja težko. No, tudi z lidarjem bo težko, ampak brez njega sploh ne bo šlo. Na dolgi rok bo pa računalniški vid tako napredoval, da bo načeloma dovolj ena sama kamera (kot je dovolj pri ljudeh).

Jaz računam na močne pocenitve LIDAR-ja v prihodnosti. Danes je Tesla pri avtonomni vožnji "najbolj realna", kjer njena avtonomija še najmanj stane. V prihodnosti se zna zgodit, da bodo LIDAR-ji cenejši, Tesla pa za časom.
Kako to misliš “najbolj realna”, če pa z njihovo rešitvijo prodajajo prav neverjetne bučke, da naj bi omogočala povsem avtonomno vožnjo v prihodnosti, ko pa vsi vključno z Muskon vemo, da je to povsem tehnično nemogoče (kar je sedaj sicer priznal)?!? 8-O

Mislim neke "poceni" asistenčne rešitve pozna oz. ima dandanes že kar nekaj proizvajalcev vozil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Okapi je izjavil:

Obratno, na kratki rok bo brez lidarja težko. No, tudi z lidarjem bo težko, ampak brez njega sploh ne bo šlo. Na dolgi rok bo pa računalniški vid tako napredoval, da bo načeloma dovolj ena sama kamera (kot je dovolj pri ljudeh).


Človek ima dve kameri ;)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

Subaru eyesight tudi. Se za trenutne namene baje kar dobro obnese. Ga pa seveda ne oglašujejo kot peto stopnjo avtonomije.

Okapi ::

J.McLane je izjavil:

Okapi je izjavil:

Obratno, na kratki rok bo brez lidarja težko. No, tudi z lidarjem bo težko, ampak brez njega sploh ne bo šlo. Na dolgi rok bo pa računalniški vid tako napredoval, da bo načeloma dovolj ena sama kamera (kot je dovolj pri ljudeh).


Človek ima dve kameri ;)
Ja, ampak je ena dovolj. Dobiš vozniško dovoljenje, tudi če si slep na eno oko.

VaeVictis ::

IMHO tale debata koliko daleč so proizvajalci od avtonomnih vozil niti ni toliko pomembna kakor se na prvi pogled zdi.

Bolj pomembno od tega je kako daleč je zakonodaja in človeška pripravljenost sprejeti in uporabljati avtonomna vozila.

In ne tukaj niso omembe vredni tehnični naudešenci, ampak običajna populacija....

Gregor P ::

Bomo videli, ko jih bomo dejansko imeli ;) Trenutno pa mora biti ničelna toleranca do tega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Verjetno večina komaj čaka, da se bo lahko vozila brez vozniškega izpita, da bodo lahko med vožnjo gledali filme, spali, pili ...

Tako da ljudje bodo takoj za, ko bo zakonodaja to dovoljevala. Zakonodaja bo pa odvisna od konkretnih rezultatov. Za zdaj praktično še ni pravih rezultatov (nenadzorovane vožnje samodejnih avtov v običajnih prometnih pogojih).

Verjetno bo v roku 2-3 let ponekod dovoljena omejena samodejna vožnja 4. stopnje. Se pravi, na točno določenih odsekih bodo vozili avti brez voznikov, ampak posredno (daljinsko) nadzorovani. In oprema zanje bo 100k evrov in več. Robotozirani taksiji, torej. Verjetno Waymovi.

Na samodejne avte za zasebno rabo, brez stalnega nadzora, bo pa treba čakati še pregovornih 20 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

VaeVictis ::

Okapi morda preveč gledaš z očmi tehno navdušenca.

Poglej še malo z očmi skeptika, ludista in borca za zasebnost!

Nikec3 ::

Kako to misliš "najbolj realna", če pa z njihovo rešitvijo prodajajo prav neverjetne bučke, da naj bi omogočala povsem avtonomno vožnjo v prihodnosti, ko pa vsi vključno z Muskon vemo, da je to povsem tehnično nemogoče (kar je sedaj sicer priznal)?!? 8-O

Najbolj realna v smislu današnje možnosti široke rabe. Tesla lidarja nima zato, ker je drag. Tesla uporablja opcijo, ki jo lahko dajo v vse svoje avtomobile - zato "najbolj realna". Vprašanje pa kako daleč bodo v avtonomnosti lahko šli brez lidarja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Tesla amended an existing credit agreement on May 3, the day after reporting earnings, enabling it to potentially pledge its Fremont plant, where the cars are built: BBG
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

borisk ::

je 4k $ res drago za lidar?

pero50 ::

WarpedGone je izjavil:

In other news:
Breaking News: Tesla is also promoting Model 3 in all Model S & X showcase now in China [IMG]. Pricing $220,000 RMB and up = $35,031 USD and up. Now taking $20,000 RMB = $3,200 USD deposit.


Molzt je treba kravo, ki ima mleko od kitajcev zahtevajo 3x višji depozit.

Na kaj vas spominja tale krivulja?


Na bitcoin :))

Zheegec ::

Govori se, da bodo Kitajci "podprli" Muska z veliko $$$, v zameno pa bo zastavil tovarno v Kaliforniji. Torej bo zbiral kapital, ampak na Kitajskem.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Truga ::

Boldi so moji.
http://www.latimes.com/business/autos/l...
Elon Musk promised "the short burn of the century" Friday. "Flamethrowers should arrive just in time," he said in an early-morning tweet.

He directed his aim at short sellers, investors who bet that a company's stock will dive. The burn will come soon, he said, presumably in the form of some kind of positive news announcement to make Tesla's share price soar.

Short seller Mark Spiegel of Stanphyl Capital didn't sound scared: "Tesla stock has now officially entered the transition from when the shorts go from being mocked to being blamed." Spiegel said that switch reinforces his negative take on the company.

Tesla has been facing a barrage of bad news lately. Its crucial Model 3 electric sedan project is suffering severe production problems, a key reason the company reported a billion-dollar deficit in free cash flow for the first quarter.

Iz wikipedije: Enron @ Wikipedia
But when a company's success is measured by undocumented financial statements, actual balance sheets are inconvenient. Indeed, Enron's unscrupulous actions were often gambles to keep the deception going and so increase the stock price. An advancing price meant a continued infusion of investor capital on which debt-ridden Enron in large part subsisted (much like a financial "pyramid" or "Ponzi scheme"). Attempting to maintain the illusion, Skilling verbally attacked Wall Street Analyst Richard Grubman

DamijanD ::

borisk je izjavil:

je 4k $ res drago za lidar?

Tole je/bo verjetno še bistveno ceneje:
https://spectrum.ieee.org/tech-talk/sem...

Utk ::

Truga je izjavil:


Ko smo ravno pri hypu, ko je bilo treba žalit kojne in rudarje kako neumni so, sem bil sam, v tej temi pa tolk sekiranja, pa je samo en jasno povedal, da je kupil nekaj delnic.

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
««
523 / 1166
»»