» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
484 / 1223
»»

kow ::

Invictus je izjavil:


Če so rezerve znane, še taka tehnologija ne more povečati teh rezerv. Reciklaža se bo izboljšala. Kao... Dvomim pa da bodo izumili pridobivanje litija iz nič >:D.


Saj ves, da rezerve niso kolicina litija na Zemlji. Vsaj pri nafti je tako. Rezerve so kolicina, ki jo lahko zlahka pridobimo, ce je cena dovolj visoka.

s1m0n ::

Kebo je izjavil:

Danes videl tanovega Leafa v Ljubljani. Se mogoče prpravljajo, da ga tut pri nas začnejo v kratkem prodajat?


Na cesti, naše tablice?

energetik ::

Najučinkovitejši EV v svojem razredu? Saj pravim, če dajo not 40kWh in naredijo karavansko različico za 18k€ s subvencijo, je to to.

WarpedGone ::



Go figure ...
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Seveda, če ne mečem dreka v Pravilni Smeri in tistemu dreku tudi rečem drek, metalcem pa drekači, je edina možna preostala resnica ta, da malikujem lik in pojavo.

Classic SloTech, supported by Moderator Team.


WarpedGone je izjavil:

Nisi bil zraven, ko je moderator tule bil nesposoben pogledat objavljeno sliko in je blebetal svoje.
In drug moderator tolk nepismen, da je očital stvari ki so bile 100% kontra prej napisanemu.
IN xKrat meni očital da trdim stvari, katerih nato ni bil sposebn citirat.
Če je pa citiral, je pa citiral stvar ki tega kar je on trdil, sploh trdila ni.
Etc.
Kup drekačev nesposobnih sprevidet da so samo drekači.


Tole je tvoj nivo in znas iti se nizje.

In ti se sprasujes zakaj ti marsikdo kontrira? Zato, ker ne znas debatirati, ker se vecino casa, ko se nekdo ne strinja s tabo pogovarjas na nivoju vaskega pijanca, ki cesa drugega kot zmerjanja brez argumentacije ne premore. Tudi kadar nekdo zagovarja svoje stalisce povsem korektno, se ti spustis na nek redneck nivo in zacnes z zmerjanjem. "Inteligenzza", "bebotech", to so stvari, ki se jih gredo osnovnosolci prve in druge triade. Tisti v tretji pa vecinoma ze ne vec.

Resno, nauci se komunicirati in nauci se ne biti uzaljen za vsak prdec, ko se nekdo ne strinja s tabo in cloveka takoj zmerjati.

DamijanD ::

energetik je izjavil:

Najučinkovitejši EV v svojem razredu? Saj pravim, če dajo not 40kWh in naredijo karavansko različico za 18k€ s subvencijo, je to to.

Enih 60+kWh raje, ker nočeš 100%-0% ampak 80%-20% in nočeš 80km/h ampak 120km/h
Drugače pa zgleda kar fajn avto, tipu pa tud prhaja na cajte:D

pegasus ::

Dajmo za spremembo tona še eno magično baterijo razdelat:

freezby ::

Če že ne bo možnosti nakupa Bolta pri nas, pa bo prišel korejski klon oz. kar dva. Januarja je Hyundai doma odprl naročila za Kono, ki pa ima isti motor in nekaj večjo baterijo kot Bolt, vse proizvaja LG Chem.
While the 39,2 kWh battery will be enough for more than 240 km (149 miles) range, the 64 kWh will get at least 390 km (242 miles) Korejski cikl je skorajda enak EPA oceni, kar daje realno dosegljive številke in s ta velko baterijo deluje Kona prav privlačno, na koncu bo pa vse povedala nastavljena cena.
Kdaj bo v Evropi? Glede na sistem pri Ioniqu, bi moral biti cenik do poletja objavljen, prve dobave pa do konca leta. Z nekaj mesečnim zamikom bi moral biti na voljo tudi dvojček Kia Stonic. Bržkone pa nato sledi konkretnejša nadgradnja baterije pri Ioniqu. Skratka Hyundai/Kia gre po planu.

Prebuja se tudi Peugeot, ki bo marca v Parizu predstavil električnega 208, ki bi konkuriral Zoe, bržkone z nekaj nižjo ceno, kar bo super za kupce mlinčkov - vsakodnevnih avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: freezby ()

WarpedGone ::

BW:
Resno, nauci se komunicirati in nauci se ne biti uzaljen za vsak prdec, ko se nekdo ne strinja s tabo in cloveka takoj zmerjati.


Vidm, da si se prepoznal v opisu.
10 točk, je letel nate.

in zgoraj ostaja napisano:
Bebav si ti, ki ne razumeš osnov kemije, fizike in ekonomije...


moderator šmoderator
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

Utk ::

Ampak res, 20 let nazaj so nam govorili, da bi nafte zmanjkalo ze vceraj, ce bi tudi kitajci imeli avte. Danes jih imajo, mi se vec, petrol pa se zmeraj uspe nekako pridobit tolk nafte da se ne vozimo vsak drug dan.

Magic1 ::

Tukaj čist preprost logika. Dražja kot je nafta, več denarja je v poslu. Več se da za razvoj črpanja in iskanja novih črpališč. Napredek gre naprej, kot povsod in posledično je črpanje cenejše, oziroma se splača črpat težja področja. Nafte ne bo nikoli zmanjkalo. Le nekoč bo prišel cenejši energent.
Magic

Utk ::

Sej, danes daje avto industrija najmanj 50 milijard na leto v razvoj ICE avtov. Ko bo sla samo petina tega denarja v baterije, bo marsikaj hitro reseno.

Magic1 ::

V baterije se že dolgo meče konkretne denarje. Apple in Samsung sta med največjimi podjetji na svetu in njihov core biznes je okoli litijeve baterije! Samo zadeva ni enostavna, kot je bilo lepo videt v primeru Note-a. Z raznimi dodatki hitro pride do določenih problemov v nekaterih redkih okoliščinah. katerih nimaš šans zaznat s testiranji.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Okapi ::

Magic1 je izjavil:

Nafte ne bo nikoli zmanjkalo.
To ni res. Nafta nastaja zelo počasi (kolikor sedaj sploh še nastaja) in jo črpamo veliko hitreje, kot nastane nova. Če jo bomo črpali dovolj dolgo, jo bo na koncu zmanjkalo. Enako velja za premog.

Pri tem je ključno, da nafto in premog s kurjenjem nepovratno uničujemo. Recimo vode z rabo praktično nič ne uničimo, ker se skoraj vsa reciklira. Tudi večino drugih osnovnih surovin (recimo kovin) z rabo ne uničimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Magic1 je izjavil:

V baterije se že dolgo meče konkretne denarje. Apple in Samsung sta med največjimi podjetji na svetu in njihov core biznes je okoli litijeve baterije! Samo zadeva ni enostavna, kot je bilo lepo videt v primeru Note-a. Z raznimi dodatki hitro pride do določenih problemov v nekaterih redkih okoliščinah. katerih nimaš šans zaznat s testiranji.

Apple in samsung se ne ukvarjata s tem na nivoju paketov za v avto. Hlajenje, gretje, polnjenje itd. Sama celica lahko tudi ostane taka kot je pa bomo preziveli, ko vse okoli naredijo do konca.

Magic1 ::

Nafte je na svetu še xx krat več, kot smo jo do sedaj porabili. Seveda ne več tako veliko take, pri kateri malo pikneš v zemljo in šprica ven. Ko bo črpanje postalo predrago, bomo prešli na drug vir, vendar nafte bo še vedno ogromno.

Utk je izjavil:

Magic1 je izjavil:

V baterije se že dolgo meče konkretne denarje. Apple in Samsung sta med največjimi podjetji na svetu in njihov core biznes je okoli litijeve baterije! Samo zadeva ni enostavna, kot je bilo lepo videt v primeru Note-a. Z raznimi dodatki hitro pride do določenih problemov v nekaterih redkih okoliščinah. katerih nimaš šans zaznat s testiranji.

Apple in samsung se ne ukvarjata s tem na nivoju paketov za v avto. Hlajenje, gretje, polnjenje itd. Sama celica lahko tudi ostane taka kot je pa bomo preziveli, ko vse okoli naredijo do konca.

Hlajenje, gretje in sestavljanje paketov ni neka huda znanost. Ne rečem da je trivialna, vendar nekaj takega kar si vsaka velika avtomobilska firma lahko privošči razvit. Drugo je, če se jim trenutno splača.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Okapi ::

Magic1 je izjavil:

Nafte je na svetu še xx krat več, kot smo jo do sedaj porabili. Seveda ne več tako veliko take, pri kateri malo pikneš v zemljo in šprica ven. Ko bo črpanje postalo predrago, bomo prešli na drug vir, vendar nafte bo še vedno ogromno.
.

Lahko jo je še tako veliko, če jo bomo dovolj dolgo kurili ali predelovali v plastiko, jo bo na koncu zmanjkalo. Ko so naši predniki lovili mamute, so tudi eni razlagali, da jih je ogromno;)

Magic1 ::

Razvoj gre dalje in vse kar je v zemlji postane veliko prej predrago, kot pa da jo zmanjka. In ko bo predraga, jo bomo pač nehali kurit. Plastika bo pa lahko tudi 10x dražja pa jo bomo še vedno delali. Samo še več jo bomo potem reciklirali. Nič skrbet.
Magic

Okapi ::

A sem mogoče rekel, da me skrbi? A sem mogoče rekel, da jo bo zmanjkalo že kmalu? Povedal sem samo preprosto dejstvo, da če nekaj dovolj dolgo časa uničujemo hitreje, kot nastaja, bo tega na koncu zmanjkalo.

energetik ::

DamijanD je izjavil:

energetik je izjavil:

Najučinkovitejši EV v svojem razredu? Saj pravim, če dajo not 40kWh in naredijo karavansko različico za 18k€ s subvencijo, je to to.

Enih 60+kWh raje, ker nočeš 100%-0% ampak 80%-20% in nočeš 80km/h ampak 120km/h
Drugače pa zgleda kar fajn avto, tipu pa tud prhaja na cajte:D
Jasno da raje 60kWh+, ampak tisto še dolgo ne bo 18k€... Z istim Ioniqom je sicer ta tip naredil še 1000km+ turo preko norveškega hribovja brez šparanja in takrat kuril cca. 170Wh/km. Če bi bilo uporabnih recimo 37kWh v 40 bateriji, je to za ~220km običajne vožnje (npr do 130km/h po AC). Zame že praktično dovolj za edini avto.

Magic1 ::

Okapi je izjavil:

A sem mogoče rekel, da me skrbi? A sem mogoče rekel, da jo bo zmanjkalo že kmalu? Povedal sem samo preprosto dejstvo, da če nekaj dovolj dolgo časa uničujemo hitreje, kot nastaja, bo tega na koncu zmanjkalo.

Jaz sem ti pa razložil, zakaj do tega ne more pridet.
Magic

Okapi ::

Ti pač šepa osnovna logika, saj nisi edini.

nevone ::

Okapi je izjavil:

Ti pač šepa osnovna logika, saj nisi edini.


"Osnovna logika" je, da če nekaj ne moreš učinkovito izrabiti in zato ne izrabiš, tistega potem ne zmanjka, ampak ostane neizkoriščeno.

Logika je pa obakrat pravilna, samo trditve so različne.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Okapi ::

In od kje zdaj kar naenkrat vemo, kako učinkovito bomo lahko kaj izkoriščali? A je kakšen fizikalni zakon, ki pravi, da ne moremo počrpati in nato pokuriti zadnjega sodčka nafte, ki obstaja na Zemlji?

Tukaj sta v igri samo dve možnosti - ali teoretično lahko nafte zmanjka, ali je ne more.

Magic1 je kategorični zapisal, da nafte ne bo nikoli zmanjkalo, ampak to je samo njegovo ugibanje. Jaz sem mu povedal, da lahko nafto hitreje črpamo in kurimo, kot nastaja nova, kar pomeni, da jo lahko zmanjka. To je preprosto dejstvo, ki ni stvar ugibanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Magic1 ::

Jao, nočeš štekat. Ogromno nafte je na mestih, kjer bi šla cena črpanja v nebo. Trenutno je povprečna cena črpanja nekje okoli 40$ na sod. Nafte na mestih, kjer bi črpanje stalo čez 300$ pač ne bomo nikoli tikali. To pa lahko predpostavljamo zato, ker so nepredstavljive količine nafte na nivoju 150-200$. Take nafte imamo še za vsaj 50 let, s tem da se sploh ne upošteva napredka v črpanju čez čas in posledičnega padca cene črpanja.
Če pa ne odkrijemo česa boljšega od nafte v nasljednjih 50-100 letih, nas pa tudi lahko koklja brcne.
Magic

Okapi ::

A ti razumeš, kaj pomeni beseda "lahko"? Ker se zdi, da ne. Ti praviš, da nafte ne more zmanjkati, jaz sem ti pa razloži, da se motiš, ker jo lahko zmanjka. A jo bo res ali ne, je popolnoma vseeno.

Magic1 ::

Eden govori o teoriji, drugi pa o praksi. Teoretično je možno, samo ne v 1000 letih. Koliko je to relevantno je pa druga.
Možno je tudi da gremo enkrat v drugo galaksijo. Verjetnost tega je večja, kot da porabimo vso nafto na zemlji.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Nikec3 ::

To ni res. Nafta nastaja zelo počasi (kolikor sedaj sploh še nastaja) in jo črpamo veliko hitreje, kot nastane nova. Če jo bomo črpali dovolj dolgo, jo bo na koncu zmanjkalo. Enako velja za premog.

Nehaj trolat.

Tukaj sta v igri samo dve možnosti - ali teoretično lahko nafte zmanjka, ali je ne more.

Ali teoretično bo kdaj konec vesolja? Bo. Torej bo tudi nafte zmanjkalo, ker za obstoj potrebuje vesolje. Okapi, nehaj trolat.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Lonsarg ::

Elektrika je univerzalna, ne moreš primerjat z nafto. Obstaja praktično neskončno načinov hranjenja energije, ki se v avtu spremeni v elektriko, med drugim tudi nafta:)

Resno baterija iz Litija je zgolj ena izmed tisočih možnosti za baterijo, trenutno pač najbolša, zato se samo te dela.

roCkY ::

Malo me razsvetli. Vsaj kakih 10% teh tisočev možnosti me zanimajo. Vsaj toliko bi glede na to kar očitno poznaš že danes moralo biti realno.

BigWhale ::

Tukaj na forumu so ze bili izracuni koliko casa bo trajalo, da bo poraba energije na zemlji dosegla in presegla to kar nam lahko da sonce.



Ce nafte ne bomo nehali kuriti jo bo zmanjkalo, ne samo, da jo lahko zmanja, kot pravi Okapi, ampak jo bo zmanjkalo. V teoriji in v praksi. Sicer vprasanje kako hitro se bo to zgodilo in zlo verjetno se zna zgoditi, da bomo nafto v neki tocki nehali kuriti in je zaradi tega ne bo zmanjkalo.

kow ::

"verjetno se zna zgoditi, da bomo nafto v neki tocki nehali kuriti in je zaradi tega ne bo zmanjkalo."

Ce pravis "verjetno", ne verjames v ekonomske zakonitosti. Jaz pravim ZAGOTOVO. Drugace ne more biti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

SimplyMiha ::

Ni panike; dokler obstaja življenje, lahko proizvajamo nafto. Ogljikovodiki.

energetik ::

Dokler imamo zadosti poceni električne enrgije, se da delat kar hočeš. Od umetnega bencina, do kisika, razsoljevanja vode, ni da ni. Ko bo enkrat fuzija razvita in dovolj poceni, bomo na konju.
Aja, za fuzijo tud rabimo litij...

BigWhale ::

kow je izjavil:

"verjetno se zna zgoditi, da bomo nafto v neki tocki nehali kuriti in je zaradi tega ne bo zmanjkalo."

Ce pravis "verjetno", ne verjames v ekonomske zakonitosti. Jaz pravim ZAGOTOVO. Drugace ne more biti.


Zagotovo je edino to, da bo Sonce pojedlo Zemljo. :)

Okapi ::

Ni. Teoretično lahko še pred tem izumimo planetarni pogon in premaknemo Zemljo.

https://www.newscientist.com/article/dn...

Invictus ::

energetik je izjavil:

Dokler imamo zadosti poceni električne enrgije, se da delat kar hočeš. Od umetnega bencina, do kisika, razsoljevanja vode, ni da ni. Ko bo enkrat fuzija razvita in dovolj poceni, bomo na konju.
Aja, za fuzijo tud rabimo litij...

Za bombo ja, za miroljubno izrabo pa poskušajo tudi drugače...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::



Ampak se ne pustit motit v svojem brezveznem OT nabijanju...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

kow ::

BigWhale je izjavil:

kow je izjavil:

"verjetno se zna zgoditi, da bomo nafto v neki tocki nehali kuriti in je zaradi tega ne bo zmanjkalo."

Ce pravis "verjetno", ne verjames v ekonomske zakonitosti. Jaz pravim ZAGOTOVO. Drugace ne more biti.


Zagotovo je edino to, da bo Sonce pojedlo Zemljo. :)


Imo je to manj verjetno.

Magic1 ::

Verjetno je marsikaj, ko se govori v obdobju od 100 let do miljone let. Seveda ni preveč predmetno o tem govorit v kakšni temi o realnih zadevah. Ko pa malo sanjamo, je seveda zabavno malo zafilozofirat.
Magic

Utk ::

Hlajenje, gretje in sestavljanje paketov ni neka huda znanost. Ne rečem da je trivialna, vendar nekaj takega kar si vsaka velika avtomobilska firma lahko privošči razvit. Drugo je, če se jim trenutno splača.

Kolk je znanost bomo vidli ko bo nekdo iz istih baterij iztisnil 10, 20% vec. Dokler so vsi na istem nivoju seveda ni nobena znanost. Pa tudi tu je tesla ze vsaj malo naprej, pri proizvodnji ce ne drugje. To je kot da bi rekel da ice motor ni nobena znanost. Seveda ni, tistega iz stoenke ti danes sestavi vsak slosar. Najboljsega pa malokdo.

GizmoX ::

Malo propagande oz. še eno mnenje, zakaj so "električni avtomobili prava stvar":


Še kar čakam električni avto z drsnimi vrati, s katerim se brez težav pride do Benetk.
Osebno sem bil že čisto navdušen nad e-NV200, ampak sem potem opazil, da do Benetk ni CHAdeMO-ta.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

gensi ::

Včeraj sem se iz BTC-ja v Lj zapeljal en krog z E-Golfom.

E-Golf se pelje lepše kot navaden avto. Ob povratku sem imel porabo nekaj čez 16 kWh/100 km.


Povzetek:
Super avto za previsoko ceno in še vedno prenizek domet.
Ne morem dočakati, da se poveča domet vozila na polnjenje.

BigWhale ::

GizmoX je izjavil:

Malo propagande oz. še eno mnenje, zakaj so "električni avtomobili prava stvar"


V tretjem vidu vozi navaden avto tko kot, da bi infomercial gledal. :))) Drugac pa lustno.

vostok_1 ::

Kot rečeno, ta touch panel je totalen fail.
How did that get trough, mi ni jasno.

Glede build quality. Ja, še na videz deluje ceneno.
Ampak to bi še oprostil. Sam tisti touch panel pa je zame dealbraker. (not that i would ever buy an M3, but for argument sakes).
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

Prodaja EV-jev januarja v ZDA:

https://insideevs.com/monthly-plug-in-s...

Na letni ravni se je prodaja povečala samo za 10%. Vseeno menim, da bi EV-ji v ZDA letos lahko dosegli 50% rast (300 000 prodanih). Tesla Model 3 veča proizvodnjo, marca pa pride novi Leaf.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

A Year With The BMW i3 Has Left Me Baffled -- So Close To Perfection

Ko sm enake pomisleke pisal tule par let nazaj, ste me u nulo spljuval.
Ponovi vajo?
Seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe

SimplyMiha ::

Kaj, da ponovimo pljuvanje?

WarpedGone ::

Sam se odloč.
Zbogom in hvala za vse ribe

SimplyMiha ::

Žal te ne poznam dovolj.
««
484 / 1223
»»