» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
481 / 1224
»»

vostok_1 ::

Logično. Zato pa pravim, da manjše JE so super, ker se jih da bistveno hitreje regulirat.

Gradilo bi se jih pod zemljo, ker bi tudi vsa manipulacija potekala in je možnost nadzorovanja večja in bolj contained.
Da. Bi bilo malo dražje, ampak drobiš v primerjavi z proizvodnjo.

Panele tudi treba redno menjavat, ker pri taki količini jih zagotovo nekaj crkne.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Horejšio ::

Sej so električna vozila prihodnost. So pa veliko predraga trenutno. In premalo ropotajo :)

Nikec3 ::

Jz mislim, da je strategija povsem sfaljena.

Morali, bi graditi manjše, odzivnejše JE elektrarne blizu večjih naselij. Za peake pa uporabit kake mehanske, solne ali neke bolj bulk baterije.
Vzpostavit nek smart enough grid, pa kulturno javno-zasebno industrijo upravljanja z elektrarnami.

Energetska prihodnost zagotovljena. Govorim za bolj siromašne države.
V mediteranu in južneje pa itak solarno.

Pa res. Le zakaj se do sedaj nihče ni tega spomnil. Mogoče zato, ker se ne splača, oziroma obstajajo druge prepreke, ki jih nisi omenil.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Seveda. Vsi bi raje še naprej premog pa nafto kurli.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

telexdell ::

fikus_ je izjavil:

Novica iz zadnje motrevije:
Predraga reciklaža akomulatorjev?
Cena reciklaže Li-Ion akomulatorjev je 1€/kg, vrednost pridobljenih materialov iz tega kilograma pa 0,3€!

Za svinčev aku dobiš ~8-10€, za Li-Ion ti pa še hvala ne bodo rekli oz. bo potrebno zraven plačati!

Sem videl prvi obrat za reciklažo Pb baterij pri nas tam 1985 leta. In sem videl današnji obrat za reciklažo. Nekoč je bilo vsaj 10 strojev (od drobilnikov preko sušilne peči na mazut, sit, ločilnikov, ciklonov...) Danes pa so praktično štirje. Nekoč je tona čistega svinca stala 400$, danes pa 2000$.
Kot se je z večanjem ponudbe surovin (zbiranje starih akumulatorjev) razvijala reciklaža svinčenih akumulatorjev tako se bo z večanjem ponudbe iztrošenih li-on baterij razvijala reciklaža teh. Razvoj pa pomeni manj vplivov na okolje in cenejša predelava.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

roCkY ::

Razlika v ceni je realno dosti manjša. Cca. 500$ je inflacije.

Ampak kakšna bo cena produktov, če se surovine podražijo še za 100-200%. Recimo na trnutno ceno reciklaže. Tega produkta niti povprečen Evropejec, Američan ne bo kupoval. OPEC ima še luft za cene dvignit in proračun za dvignit trošarine pa se bomo še kar z dizli vozili v krepki večini.

fikus_ ::

Telexdell, vidim da se ne daš in na polno zagovarjaš svoje prepričanje. Navajaš neke številke in približek datuma nekoč, . . . Nekoč so tudi dinozavri izumrli!
Jaz sem navedel vir, zmeni se z novinarjem, če ne verjameš! V članku je navedenih še nekaj stvari, ki ne govorijo v prid tvojemu prepričanju, ampak ok, vsak se lahko moti.
Se pa strinjam, da bo razvoj šel naprej, bodo vplivi varovanja okolja, končno besedo bo pa imela ekonomija!

J.McLane ::

No še en vir, ki dokazuje da ni vse zacementirano kar se reciklaže tiče in tehnologija tudi na tem področju gre in še bo šla naprej:
http://www.greencarcongress.com/2018/01...

Še ena raziskava glede trenutne cene recikliranja katod:
http://www.greencarcongress.com/2018/01...
"Preliminary findings estimate that a cell with a recycled cathode could cost 5%, 20% and 30% less than a new cell"

fikus_ od kje črpa "motrevija" informacije o recikliranju? Pa tudi če imajo delno prav, se bo pač cena reciklaže zaračunala že pri novi bateriji (tako kot za avto plačaš razgradnjo že pri nakupu), same celice v avtu danes tehtajo nekje 200 kg, bo to po tvoje pač 200€ dodatka za reciklažo, so what?

Res ne vem zakaj je potrebno vsak najmanjši problem eskalirati v nekaj nerešljivega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

telexdell ::

fikus_ je izjavil:

Telexdell, vidim da se ne daš in na polno zagovarjaš svoje prepričanje. Navajaš neke številke in približek datuma nekoč, . . . Nekoč so tudi dinozavri izumrli!
Jaz sem navedel vir, zmeni se z novinarjem, če ne verjameš! V članku je navedenih še nekaj stvari, ki ne govorijo v prid tvojemu prepričanju, ampak ok, vsak se lahko moti.
Se pa strinjam, da bo razvoj šel naprej, bodo vplivi varovanja okolja, končno besedo bo pa imela ekonomija!

Se vidi, da nisi zaposlen v gospodarstvu. Tisti kateri smo pač vemo, da se problemu rešujejo postopoma in v skladu s ponudbo in povpraševanjem. Ko bo na eni strani obstajalo dovolj izrabljanih li-on baterij in bo na drugi strani obstajal trg za surovine, pridobljene z reciklažo se bo našlo precej podjetij, katere bodo v tem videla priložnost. Ko pa se enkrat začne s proizvodnjo se pa začne tudi z optimizacijo stroškov. Optimizacijama stroškov za sabo potegne tehnične izboljšave...
Pri nas recikliramo za 50.000 t Pb baterij, pa je to eden manjših obratov v EU in svetu. Samo v EU je več deset obratov za reciklažo Pb baterij.
Koliko pa je trenutno odpadnih li-on baterij? Jih je dovolj za eno tovarno?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

-valvoline- ::

pegasus je izjavil:

Evo ena na temo koliko let lahko živijo električna vozila:
https://bringatrailer.com/2018/01/20/wo...
Električni tovornjak iz 1912 še kar veselo opravlja svojo nalogo ...

Plocevina je tista k se razpade. Vecina avtov k konca na odpadih je povsem uporabna, ampak totalno zarustana.

fikus_ ::

Nič ni nerešljivo, če je volja in finance! In finance so v mnogih primerih odločilen faktor. Poleg tega zadeve na papirju zgledajo drugače, kot v resnici.
Telexdell, me ne poznaš, ker si napisal trditev, da nisem zaposlen v gospodarstvu. Dokaj dobro poznam Li-ion tehnologijo, katera se ni dosti spremenila zadnjih 10 let, delalo se je v glavnem na optimizaciji in cenah, kemija ostaja ista! Dokaj dobro poznam tudi osnove EV (Baterije, BMS, pogon, regeneracija, . . . ).
Ja, v Mežici reciklirajo Pb baterije, poznam zadevo. Sedaj delajo na izdelavi baterijskih sklopov iz Kitajskih Li-ion baterij. Kako daleč je to, ne vem.
EU so si razdelili trije predelovalci odpadnih Pb akumulatorjev (Francozi, Slovaki in SLO), imajo pa več tovarn za reciklažo. In ti so verjetno tudi kandidati za predelavo odpadnih Li-ion baterij.
Podatke o ceni predelave sedaj sem pa pisal iz članka Motorevije in če trdiš, da so napačni, daj boljše podatke. V bodoče bo verjetno cenejša reciklaža, litij pa bo ob veliki porabi dražji. Vzemi si čas in preberi članek v Motoreviji Jan-Feb 2018.

WarpedGone ::

Dokaj dobro poznam Li-ion tehnologijo, katera se ni dosti spremenila zadnjih 10 let, delalo se je v glavnem na optimizaciji in cenah, kemija ostaja ista!


Does not compute.
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Imaš še kaj dodat k trem besedam, ali trolaš?!

WarpedGone ::

Če bi dobro poznal LiIon, nebi trdil niti a) se ni dosti spremenila zadnjih 10 let, niti b) jdelalo se je v glavnem na optimizaciji in cenah, niti c) kemija ostaja ista.
Vse tri točke so narobe. Ja, še vedno proizvajajo tudi točno enake zadeve kot pred leti, hkrati pa proizvajajo tudi bistveno drugačne zadeve kot takrat. Razvili so že nebroj variacij na temo, ki imajo supnega tudi le litijeve ione.

Razprava o teh detajlih tule na bebotechu nima smisla.
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Prosim za konkretne podatke, linke, . . ., da me podučiš! Ker vse ostalo je "baba čula, baba kazala"!

Hvala.

WarpedGone ::

Zdajle tule na izust? Kolk plačaš na uro, da grem brskat? Če se ti da samemu brskat, je že v tej temi objavljeno precej linkov, google ti pa odkrije kup novih.
Moraš pa žal sam ločit zrnje od plev - prazno blebetanje tvojega tipa (nič novega / zanič) na eni strani in revolucija (čez 5 let 10x več kapacitete, mamo na papirju, believe me) na drugi strani.

Bistvo pa je, da je to prazno blebetanje in semantika - štejejo konkretne performanse, ki so se znatno izboljšale.
Zbogom in hvala za vse ribe

DamijanD ::

fikus, če se ne motim, ima Tesla drugačno kemijo v powerwallih in avtih. Pa je vse LiIon

Magic1 ::

Imaš različne vrste anod in katod. Vmes je elektrolit, ki pa je sploh cela znanost. Različni dodatki spreminjajo lasnosti baterije. Seveda ne gre vedno z dodatki vse na bolje, zato nimamo nekega večjega vidnega napredka. Če izboljšuješ neko lastnost, ponavadi slabšaš neko drugo in na koncu je potreben nek kompromis. V avtu potrebuješ visoko tokovno zmogljivost in hkrati odpornost na temperaturo. V powerwallih imaš načeloma vedno idealne temperaturne razmere in manjše tokovne zahteve, prav tako hitrost polnjenja ni visoka in teža ni tako pomembna. Vse se načeloma trguje z življensko dobo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Interestingly, Tesla currently uses nickel cobalt aluminum (NCA) battery cells for its vehicles. For its stationary energy storage products, like the Powerwall and Powerpack, the company uses nickel manganese cobalt oxide (NMC) cells, which typically have a longer cycle life, but less energy density.


Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Svoje trditve moraš sam podkrepit, tako da ne bom nič plačal.
Hvala za link.
Se vidi, da kemija baterij ni tako enostavna in se ne da kar tako povečevat energijske gostote. Zato pravim, da se pri Li-Ion tehnologiji/kemiji v zadnjih 10-ih letih ni kaj dosti spremenilo, samo optimizacija.
Kot sem že zgoraj pisal, ostajajo še drugi materiali za raziskat.

Nikec3 ::



To, da moraš na ekranu slajdat, da spremeniš hitrost brisalcev je bedarija vseh bedarij. Naj kar dvigne roko tisti, ki se s tem ne strinja. Se vidi, da je zadeva iz Kalifornije, kjer dežuje 3x na leto.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

Nikec3 je izjavil:


To, da moraš na ekranu slajdat, da spremeniš hitrost brisalcev je bedarija vseh bedarij. Naj kar dvigne roko tisti, ki se s tem ne strinja. Se vidi, da je zadeva iz Kalifornije, kjer dežuje 3x na leto.

Jaz se ne strinjam!

Stvar je najboljši avto z najboljšim UX, ki je kadarkoli bil proizveden.
Moj lamboland mi ne uide, pred koncem leta bom v miljonski vili na obali ...

Pa ta review je biased proti Tesli.
Kako si drzne reči, da se BMW pelje boljše! ĐIŽS, kako lahko takim shillom verjamete karkoli, ko pa očitno dobijo v ozadju en tak fat paycheck od bloodoilmoney firm

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

s1m0n ::

Kako si drzne reči, da se BMW pelje boljše! ĐIŽS, kako lahko takim shillom verjamete karkoli, ko pa očitno dobijo v ozadju en tak fat paycheck od bloodoilmoney firm

Zato ker se pelje boljše! Tesla je trd, posebej na teh velikih platiščih.

Nikec3 ::

s1m0n je izjavil:

Kako si drzne reči, da se BMW pelje boljše! ĐIŽS, kako lahko takim shillom verjamete karkoli, ko pa očitno dobijo v ozadju en tak fat paycheck od bloodoilmoney firm

Zato ker se pelje boljše! Tesla je trd, posebej na teh velikih platiščih.

Kolega zgoraj je trolal. ;)

Sicer pa v tem reviewu je edina pozitivna omemba pospešek.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Pri Mazdi tiščijo glavo v pesek:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Invictus ::

Mislim, da jim je zadeva precej bolj jasna kot mnogim tukaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Nikec3 ::

Na začetku januarja so bili znani podatki glede prodaje EV-jev v ZDA za leto 2017. EV-ji se seveda ne prodajajo samo v ZDA, če gledamo celotno svetovno rast je bila ta precej večja. Veliko tega je na račun Kitajske:

Prodaja EV-jev na svetu je bila po letih takšna:
2014: 320 700
2015: 550 300
2016: 777 500
2017: 1 227 100

Relativne rasti so bile:
15/14: +72%
16/15: +41%
17/16: +58%

Trend rasti je jasen, pa tudi če Toyota, Mazda, @Invictus in še kdo tiščijo glavo v pesek.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Nikec3 je izjavil:

Pri Mazdi tiščijo glavo v pesek:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...


Že že. Sam pri zapri garaži te bo vseeno zaplinil.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

To, da moraš na ekranu slajdat, da spremeniš hitrost brisalcev je bedarija vseh bedarij. Naj kar dvigne roko tisti, ki se s tem ne strinja. Se vidi, da je zadeva iz Kalifornije, kjer dežuje 3x na leto.


Ce nimas vkljucenih avtomatskih brisalcev potem jih tudi vklopis na touch screenu. Saj je potem v naslednjem video pokazal se ene par resnih neumnosti uporabniskega vmesnika. Meglenke prizges s tremi tapi na precej razlicnih mestih na enkranu. To je nekaj kar se v megli pocne kar pogosto, sploh z zadnjo meglenko. Tudi nastavljanje avtopilota in varnostne razdalje je samo na touch screenu.

V bistvu je tole eden redkih review-ov, ki avto predstavi tako kot treba. Pove, da je dober avto, ki pa ima dolocene pomanjkljivosti in nekatere niso ravno za z roko zamahnit.

hojnikb ::

sj bo OTA vse pofixal :))

Nikec3 je izjavil:

Pri Mazdi tiščijo glavo v pesek:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...

dokler se nebo dalo naredit 20M+ elektricnih avtomobilov na leto, bodo taksni motorji cisto ok korak naprej.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Nikec3 ::

dokler se nebo dalo naredit 20M+ elektricnih avtomobilov na leto, bodo taksni motorji cisto ok korak naprej.

Sej z boljšimi motorji na notranje izgorevanje ni nič narobe. Problem pa je, da Mazda nima nobene strategije glede tega, kako se transformirat v EV znamko. Lani je bilo v prodajnem miksu na svetu 1,8% EV-jev. Letos jih bo vsaj 2,5%, drugo leto... Mazda pa gleda v prihodnost samo z ICE-ji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hojnikb ::

bodo pac crknal.... cez 50 let.

je pa mazda dokaj tiny igralec na ICE podrocju in najbrz nocejo metat dnar v EV at this point.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Nikec3 ::

bodo pac crknal.... cez 50 let.

Čez 10 let.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

bodo pac crknal.... cez 50 let.

Čez 10 let.


Ce bodo za 30% cenejsi od primerljivih elektricnih vozil, potem ne bodo tako hitro crknili. Tudi, ce bo ta razlika manjsa, bo se vedno ostal trg za long range avtomobile. Lahko se pricakuje tudi padec cene bencina, ce ne bo vec taksnega povprasevanja ...

Ni vse povsem crno belo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

hojnikb ::

Nikec3 je izjavil:

bodo pac crknal.... cez 50 let.

Čez 10 let.

wanna make it interesting ?¸¸

BigWhale je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

bodo pac crknal.... cez 50 let.

Čez 10 let.


Ce bodo za 30% cenejsi od primerljivih elektricnih vozil, potem ne bodo tako hitro crknili. Tudi, ce bo ta razlika manjsa, bo se vedno ostal trg za long range avtomobile. Lahko se pricakuje tudi padec cene bencina, ce ne bo vec taksnega povprasevanja ...

Ni vse povsem crno belo. :)

pa predvsem ni za pozabit za trge v razvoju, kjer je cena se tok bol bistvena kot pri nas.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Nikec3 ::

Ce bodo za 30% cenejsi od primerljivih elektricnih vozil, potem ne bodo tako hitro crknili. Tudi, ce bo ta razlika manjsa, bo se vedno ostal trg za long range avtomobile. Lahko se pricakuje tudi padec cene bencina, ce ne bo vec taksnega povprasevanja ...

Ni vse povsem crno belo. :)

1. Ne bo 30% cenejši od primerljivih EV-jev
2. Trg seveda bo obstajal, ampak ga bodo zavzemali vsi dinozavri in ne samo Mazda.
3. Glede bencina kaj velike razlike ne bo. Smo imeli nafto že na 25 $ na sod, pa bencin zaradi dajatev še vedno ni bil zastonj. In tudi v prihodnje ne bo.

pa predvsem ni za pozabit za trge v razvoju, kjer je cena se tok bol bistvena kot pri nas.

Kot recimo Kitajska, ki ima 1,3 milijarde prebivalcev in forsira EV-je, ki so tudi precej cenejši do Tesel in jih lahko prodaja na "trge v razvoju"? A vi mislite, da se bodo Kitajci in Norvežani vozili z EV-ji, ostali bomo pa na ICE-jih?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

hojnikb ::

rajse poglej vozni park indije, afrike, juzne amerike... tam se evji se nekaj casa nebojo prijel.
#brezpodpisa

Nikec3 ::

hojnikb je izjavil:

rajse poglej vozni park indije, afrike, juzne amerike... tam se evji se nekaj casa nebojo prijel.

Ti ne bodo šli čez isti razvoj kot je šel zahod (100 let ICE-ja in sedaj komaj EV). Tam bo prvo že EV. Verjetno Kitajski. Še to. Prodajanje odsluženih ICE-jev Mazdi ne bo prinašala nekih resnih marž.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

hojnikb ::

se vedno ostaja problem skaliranja izdelav baterij. Pa seveda kapacitet el. omrezja. Ni to problem, ki bo nonexistent cez 10 let.
#brezpodpisa

Nikec3 ::

hojnikb je izjavil:

se vedno ostaja problem skaliranja izdelav baterij. Pa seveda kapacitet el. omrezja. Ni to problem, ki bo nonexistent cez 10 let.

Ta problem mogoče obstaja danes. Čez 10 let ga ne bo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hojnikb ::

to pravis ti. Elektrika in baterije bodo zrastle pana drevesu
#brezpodpisa

Okapi ::

hojnikb je izjavil:

rajse poglej vozni park indije, afrike, juzne amerike... tam se evji se nekaj casa nebojo prijel.

Saj tudi na Kitajskem še 30 let ne bodo v večini.

hojnikb ::

povej to nikecu.
#brezpodpisa

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

hojnikb je izjavil:

rajse poglej vozni park indije, afrike, juzne amerike... tam se evji se nekaj casa nebojo prijel.

Saj tudi na Kitajskem še 30 let ne bodo v večini.

1. Bodo
2. Da neka firma propade EV-ji ne rabijo biti v večini. Morajo se samo prodajati v dovolj velikem deležu, da podjetje ki ne proizvaja EV-jev zaide v težave.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Nikec nekaj sanja. Še večina Slovencev si EV-ja ne more privoščit. Več kot polovica niti novega bencinca za 10kEUR ne. Deset let staro klasiko dobiš za drobiž in te stane vzdrževanje relativno malo. Kaj boš z rabljenim EV-jem z zanič baterijo, nova baterija te pa stane 10kEUR?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

hojnikb ::

kitajci so komaj dobro presaltali iz mopedov. Je precej utopicno pricakovat, da se bo avarage joe kitajc cez 10 let odlocal za ev. Ali da bo njihovo omrezje sposobno napajat taksen vozni park.

pa se kot zanimivost; mehikanci so se lansko leto lahko kupili taksnen stvor
Nissan Sentra @ Wikipedia (no servo anything, airbag or safety).
Je kaksen ev maker sposoben nardit primerljivo funkcionalen avto za 6-7k usd ? v naslednjih 10 letih ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

hojnikb je izjavil:

rajse poglej vozni park indije, afrike, juzne amerike... tam se evji se nekaj casa nebojo prijel.

Saj tudi na Kitajskem še 30 let ne bodo v večini.

1. Bodo
Nedvomno. Infrastrukturo imajo že vso nared, samo kable še raztegnejo.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Nikec nekaj sanja.

Povej mi en primer, kjer sem "sanjal".

Še večina Slovencev si EV-ja ne more privoščit.

Slovenije v enačbi ne upoštevam, ker kupimo avtomobilov manj kot znaša statistična napaka izračuna deleža EV-jev.

kitajci so komaj dobro presaltali iz mopedov.

A to so ti Kitajci, ki imajo BDP na prebivalca 20% višji kot Srbija, postavijo največ fotovoltaike, vetrnih elektrarn, proizvedejo in pokupijo največ EV-jev na svetu, kupijo letno skoraj 20 milijonov avtomobilov (več kot 25% celotnega sveta), 2% od tega predstavljajo EV-ji (leta 2017). A ti Kitajce misliš ali katere druge?

Ali da bo njihovo omrezje sposobno napajat taksen vozni park.

Kitajci lahko v svoji centralno planerski maniri izdajo ukaz, da postavijo drugo leto 100 nukleark, ali pa pač povečajo postavljanje obnovljivih virov. Še enkrat. Energetsko omrežje ne bo problem!

Nedvomno. Infrastrukturo imajo že vso nared, samo kable še raztegnejo.:))

@Okapi, greva stavit za 5000€?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

noraguta ::

Magic1 je izjavil:

Nikec nekaj sanja. Še večina Slovencev si EV-ja ne more privoščit. Več kot polovica niti novega bencinca za 10kEUR ne. Deset let staro klasiko dobiš za drobiž in te stane vzdrževanje relativno malo. Kaj boš z rabljenim EV-jem z zanič baterijo, nova baterija te pa stane 10kEUR?

Končno en orsebn. Sej ostalu so tud sam neki sanjajo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

hojnikb ::

Nikec3 je izjavil:

Nikec nekaj sanja.

Povej mi en primer, kjer sem "sanjal".

Še večina Slovencev si EV-ja ne more privoščit.

Slovenije v enačbi ne upoštevam, ker kupimo avtomobilov manj kot znaša statistična napaka izračuna deleža EV-jev.

kitajci so komaj dobro presaltali iz mopedov.

A to so ti Kitajci, ki imajo BDP na prebivalca 20% višji kot Srbija, postavijo največ fotovoltaike, vetrnih elektrarn, proizvedejo in pokupijo največ EV-jev na svetu, kupijo letno skoraj 20 milijonov avtomobilov (več kot 25% celotnega sveta), 2% od tega predstavljajo EV-ji (leta 2017). A ti Kitajce misliš ali katere druge?

Ali da bo njihovo omrezje sposobno napajat taksen vozni park.

Kitajci lahko v svoji centralno planerski maniri izdajo ukaz, da postavijo drugo leto 100 nukleark, ali pa pač povečajo postavljanje obnovljivih virov. Še enkrat. Energetsko omrežje ne bo problem!

Nedvomno. Infrastrukturo imajo že vso nared, samo kable še raztegnejo.:))

@Okapi, greva stavit za 5000€?

nuklearka ni nekaj kar lahko postavis cez noc. ali v enem letu.
#brezpodpisa
««
481 / 1224
»»