» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
474 / 1225
»»

Okapi ::

Lahko pa imela še precej boljšo. Električnih velomobilov je drugače že kar nekaj na tržišču. Samo so vsi po vrsti predragi, da bi bili kaj več kot zanimivost - ljudje neradi kupijo nekaj, kar je v svojem bistvu še vedno le bicikel, za ceno spodobnega rabljenega avtomobila.

Invictus ::

Kaj to pomaga bicikel, čeprav električni, če se pa nimaš kje peljati v službo, oz. bo pa potem zjutraj 3/4 ljudi doživelo živčni zlom...

Razen če po Celovški naredijo tretji pas za bicikle. Kar je sicer tudi v planu po mojih informacijah... Bodo celo porušili nekaj hiš, ki so preblizu ceste...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

thramos ::

Saj obstaja, reče se mu kolesarska steza. :))

bambam20 ::

Tody je izjavil:

Edina rešitev je samovozeči taksiji, ki se ne bodo zgubil po ljubljani :) In ne bodo stal celega premoženja da greš iz Šiške v BTC!


To je že danes. EV vozila podjetja avantGO.

Okapi ::

Samovozeč ne pomeni, da ga sam voziš:))

Invictus ::

thramos je izjavil:

Saj obstaja, reče se mu kolesarska steza. :))

Če tistemu socialističnemu skrpucalu lahko rečeš kolesarksa steza, se sigurno še nisi nikoli po njej peljal ;).

V planu je kolesarska stezana istem nivoju kopt cesta. Brez robnikov, klančin, ovinkov okoli semaforjev in podobnega sranja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

Invictus je izjavil:

Kaj to pomaga bicikel, čeprav električni, če se pa nimaš kje peljati v službo, oz. bo pa potem zjutraj 3/4 ljudi doživelo živčni zlom...
Kar naj ga, njihov problem. Moj problem je edino to, da je vožnja v 250kg vozilu po vozišču, polnem 1.5t+ tankov, smrtno nevarna. Zato bo treba pogledati, kako spremeniti zakonodajo in doseči prepoved vseh tankov na cestah. Mogoče omejit največjo kinetično energijo, ki jo lahko ima udeleženec v prometu. Vse za varnost! Začnemo na kitajskem.

bambam20 ::

Okapi je izjavil:

Samovozeč ne pomeni, da ga sam voziš:))


No. bil je odgovor na drugi del , kjer je bilo zapisano, da ne zapraviš celotnega premoženja za prevoz.


Glede, na ceno EV taksija 25 centov po km je klasičen Taxi drag. Predrag.

Invictus je izjavil:


Če tistemu socialističnemu skrpucalu lahko rečeš kolesarksa steza, se sigurno še nisi nikoli po njej peljal ;).

V planu je kolesarska stezana istem nivoju kopt cesta. Brez robnikov, klančin, ovinkov okoli semaforjev in podobnega sranja.



To se strinjam, da bi morali urediti samo bo težka, ker prostora spet ni toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Truga ::

Prostora je kokr ces, skonvertiras par voznih pasov v kolesarske, avti itak rabjo samo enga.

bambam20 ::

Truga je izjavil:

Prostora je kokr ces, skonvertiras par voznih pasov v kolesarske, avti itak rabjo samo enga.



V današnjem času bi Ljubljana potrebovala 3 vozne pasove, da bi se promet kam premaknil.

Tako malo mesto kot je Ljubljana pa ima tako slabo urejen javni promet. Tramvaje bi morali nazaj uvest oz. tiste el. vlake, ki vozijo po mestu. Mislim, da se jim reče tramvaj.

Truga ::

Trolejbuse raje.

Okapi ::

bambam20 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Samovozeč ne pomeni, da ga sam voziš:))


No. bil je odgovor na drugi del , kjer je bilo zapisano, da ne zapraviš celotnega premoženja za prevoz.


Glede, na ceno EV taksija 25 centov po km je klasičen Taxi drag. Predrag.


Si pozabil še urno postavko prišteti. Pri klasičnem taksiju je v ceno vključeno, da pride k tebi, da se ti ni treba ukvarjati (in plačevati) s parkiranjem, da avta ni treba vračati na določeno mesto, in da se lahko voziš pijan. Za vožnjo v službo in nazaj avantGo ni primeren, oziroma je precej dražji od taksija. Enako velja, če greš zvečer ven na večerjo ali v gledališče. Ugodnejši od taksija je za tiste, ki pridejo v Ljubljano z vlakom in imajo opravke na različnih koncih mesta.

telexdell ::

Truga je izjavil:

Trolejbuse raje.

Danes razmišljati o trolejbusih in tramvajih je pa zares čist mimo. Obstajajo že avtobusi na baterije, kateri tudi vozijo na elektriko in niso omejeni s tiri ali pa žicami nad sabo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Truga ::

Mislim da so tiste zice za celo lublano cenovno priblizno na nivoju ene baterije, sicer :P

thramos ::

Invictus je izjavil:

Če tistemu socialističnemu skrpucalu lahko rečeš kolesarksa steza, se sigurno še nisi nikoli po njej peljal ;).

V planu je kolesarska stezana istem nivoju kopt cesta. Brez robnikov, klančin, ovinkov okoli semaforjev in podobnega sranja.


To socialistično sranje je še vedno najboljša kolesarska steza ob mestni vpadnici. :D Ajde, mogoče Dunajska pride blizu, ampač če primerjaš z Dolenjko, Tržaško, Zaloško ...

Preden bodo podrli prvo hišo za širitev Celovške, pa bo preteklo še kar nekaj vode v Ljubljanici.

Invictus ::

thramos je izjavil:


Preden bodo podrli prvo hišo za širitev Celovške, pa bo preteklo še kar nekaj vode v Ljubljanici.

Kolikor mi je bilo rečeno, je par bajt v Šentvidu že odkupljenih za širitev...

Itak bo šlo pa po Ljublajnici še milijone kubikov vode preden bo narejeno.

Ampak vsaj premika se v pravo smer...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tody ::

@Raptor

Če dlje od svojega nosa ne vidiš to ni moj problem. Vem pa da sem zadost star in znam zadost denarja zaslužit, da ne bom od svoje hiše hodil 15 minut v mrazu čakal na nek kurčev bus/ vlak in se kot stompedo drenjal na avtobus in se gužval tam gor 30 minut. Sem to delal 10 let pa mi ni več do tega, pa če so še toliko točni.

Če pa me pride en električni avto iskat, vmes pobere še 3 sosede in nas dostavi do naših služb mi vmes rečemo kako ali pa začnemo z delom že med vožnjo potem je to ta luksuz. Ni nam treba skrbet za parking, ni nam treba zmrzovat ali pa stat na vročem soncu. Pa razmiroma komot si in maš tudi pritljažnik za kake ruzake in podobno kramo ki jo sabo nosimo.

To vbistvu že vse obstaja, samo da more en vozit :) Pa še kak kompromis se more naredit.

jernejl ::

Če pa me pride en električni avto iskat, vmes pobere še 3 sosede in nas dostavi do naših služb mi vmes rečemo kako ali pa začnemo z delom že med vožnjo potem je to ta luksuz.

Če bo vmes pobiral in odlagal ljudi na željenih lokacijah, pomeni, da boš za pot komot porabil 2x toliko časa, kot če bi šel direktno s svojim avtom.
Ali pa več, kot če bi bil javni prevoz urejen in bi šel na avtobus.

Pa razmiroma komot si in maš tudi pritljažnik za kake ruzake in podobno kramo ki jo sabo nosimo.

Si predstavljaš, kako bi izgledala pot v službo, če bi avto vmes zavil še v BTC po nekoga, ki ima poln nakupovalni voziček, in bi vse to zlagal v prtljažnik, ter ga potem odložil doma, kjer bi spet moral raztovorit stvari, potem bi skočil še na bližnji naslov pobrat starko, ki bi jo odložil v UKC, na koncu bi pa na železniški postaji pobral še študenta, ki bi ga odložil na faksu, potem pa bi te končno dostavil v službo :)

telexdell ::

jernejl je izjavil:

Če pa me pride en električni avto iskat, vmes pobere še 3 sosede in nas dostavi do naših služb mi vmes rečemo kako ali pa začnemo z delom že med vožnjo potem je to ta luksuz.

Če bo vmes pobiral in odlagal ljudi na željenih lokacijah, pomeni, da boš za pot komot porabil 2x toliko časa, kot če bi šel direktno s svojim avtom.
Ali pa več, kot če bi bil javni prevoz urejen in bi šel na avtobus.

Pa razmiroma komot si in maš tudi pritljažnik za kake ruzake in podobno kramo ki jo sabo nosimo.

Si predstavljaš, kako bi izgledala pot v službo, če bi avto vmes zavil še v BTC po nekoga, ki ima poln nakupovalni voziček, in bi vse to zlagal v prtljažnik, ter ga potem odložil doma, kjer bi spet moral raztovorit stvari, potem bi skočil še na bližnji naslov pobrat starko, ki bi jo odložil v UKC, na koncu bi pa na železniški postaji pobral še študenta, ki bi ga odložil na faksu, potem pa bi te končno dostavil v službo :)

Brezveze nakladaš z nekimi hipotetičnimi situacijami, katere se ne bodo nikoli zgodile.
Naročiš avto in navedeš cilj ter ali želiš biti sam ali ne. Če je odgovr "ne" potem se avto pelje do tebe in ker je na isti ruti dobil naročilo še od nekaj ljudi jih pač pobere. Tista naročila katera odstopajo od rute bodo pač počakala enega od naslednjih avtomobilov. Razlika med "sam" in "več" pa bo motivirala cena prevoza.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Tody ::

Sej nismo algoritmov pa AI zastojn naredil, taksi bo vedu moje navade in moje preference, facbook mu jih bo prodal če ne drugega. Tako bo združeval ljudi ki imajo isti glasbeni okus, podobno destinacijo in podobno starost. Če pa se ti bo mudilo bo pa bla tm tipka (navidezna sveda) "fuck the cops" in boš pač mal več plačal ;)

Današnja računica z Avant2go pelje toliko časa dokler nimaš otrok, ko pa rabiš avto z avtosedeži, ko ga mulci posvinjajo itd itd... Do tam še nismo prišli :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

bambam20 ::

Tody je izjavil:

Sej nismo algoritmov pa AI zastojn naredil, taksi bo vedu moje navade in moje preference, facbook mu jih bo prodal če ne drugega. Tako bo združeval ljudi ki imajo isti glasbeni okus, podobno destinacijo in podobno starost. Če pa se ti bo mudilo bo pa bla tm tipka (navidezna sveda) "fuck the cops" in boš pač mal več plačal ;)



Daj odrasti že vteh tvoji sanjarskih blodnjah. Ko bodo avti samodejno vozili ti ne boš več med živimi oz. boš v domu za ostarele.

telexdell ::

bambam20 je izjavil:


Daj odrasti že vteh tvoji sanjarskih blodnjah. Ko bodo avti samodejno vozili ti ne boš več med živimi oz. boš v domu za ostarele.

No ja, takrat mi bo samo vozeči avto zagotovo prišel še bolj prav:):)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Invictus ::

Z vidika uporabnika že obstajajo samovozeči avti, ki te pridejo iskat.

Reče se jim taksi ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

telexdell je izjavil:

bambam20 je izjavil:


Daj odrasti že vteh tvoji sanjarskih blodnjah. Ko bodo avti samodejno vozili ti ne boš več med živimi oz. boš v domu za ostarele.

No ja, takrat mi bo samo vozeči avto zagotovo prišel še bolj prav:):)


On sanja, da se bo samovozeči avti pojavili leta 2020. Niti 2030 jih ne bo. Niti 2040. Takrat bo, če ne prej 3. svetovna vojna.

jernejl ::

Brezveze nakladaš z nekimi hipotetičnimi situacijami, katere se ne bodo nikoli zgodile.
Naročiš avto in navedeš cilj ter ali želiš biti sam ali ne. Če je odgovr "ne" potem se avto pelje do tebe in ker je na isti ruti dobil naročilo še od nekaj ljudi jih pač pobere. Tista naročila katera odstopajo od rute bodo pač počakala enega od naslednjih avtomobilov. Razlika med "sam" in "več" pa bo motivirala cena prevoza.

Nič niso hipotetične, ampak zelo realne.
V bistvu taka storitev že obstaja, ampak na daljše relacije. Najbrž je nikoli nisi uporabil. Jaz sem jo, pa sem včasih porabil 2x toliko časa, kot če bi šel s svojim avtom. Pa nisem edini.
Lahko se pelješ za 20EUR in kombi deliš še z ostalimi, lahko pa daš 170EUR in peljejo samo tebe.
Če kombi deliš in se pelješ denimo iz trsta v domžale, imaš lepo možnost, da boš imel sightseeing tour Ljubljane in še kakšnega drugega kraja vmes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

bambam20 ::

jernejl je izjavil:


Nič niso hipotetične, ampak zelo realne.

Lahko se pelješ za 20EUR in kombi deliš še z ostalimi, lahko pa daš 170EUR in peljejo samo tebe.
Če kombi deliš in se pelješ denimo iz trsta v domžale, imaš lepo možnost, da boš imel sightseeing tour Ljubljane in še kakšnega drugega kraja vmes.


MI tukaj ne govorimo o daljših relacijah. Zagotovo ti je užitek, ko te vozi voznik, ki ni spal 24 ur in te pelje po avtocesti 130 km/h. Bravo. Ker življenj imaš najmanj 7.

Govora je o kratkih realcijah domažel- ljubljana - 15EUR v eno smer. Ugodno a ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

RedDrake ::

V SF-u, kjer sem preživel večino decembra, sem se okoli vozil z Uber in Lyft storitvami.
Uber ima sedaj Pool verzijo storitve, ki močno poceni vožnjo, ker vozilo deliš z več različnimi strankami.
Časovne razlike so bile par 10% v najslabšem primeru - treba se je zavedat, da si včasih tudi ti tisti, ki boš nekomu podaljšal vožnjo - takrat je tvoja pot optimalna.
Je pa res, da je tam tega kot listja in trave, vsak peti avto ki pride mimo je neka izvedba Priusa z uber nalepko, hkrati pa to storitev uporablja res izjemno veliko ljudi. Ne da se primerjat s kakšnim zabačenim naseljem a-la LJ.

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

@Raptor

Če dlje od svojega nosa ne vidiš to ni moj problem. Vem pa da sem zadost star in znam zadost denarja zaslužit, da ne bom od svoje hiše hodil 15 minut v mrazu čakal na nek kurčev bus/ vlak in se kot stompedo drenjal na avtobus in se gužval tam gor 30 minut. Sem to delal 10 let pa mi ni več do tega, pa če so še toliko točni.

Če pa me pride en električni avto iskat, vmes pobere še 3 sosede in nas dostavi do naših služb mi vmes rečemo kako ali pa začnemo z delom že med vožnjo potem je to ta luksuz. Ni nam treba skrbet za parking, ni nam treba zmrzovat ali pa stat na vročem soncu. Pa razmiroma komot si in maš tudi pritljažnik za kake ruzake in podobno kramo ki jo sabo nosimo.

To vbistvu že vse obstaja, samo da more en vozit :) Pa še kak kompromis se more naredit.


Ni ti do tega ker prevoz ni bil primerno urejen. Če bi bil bus/vlak dovolj velik ali dovolj pogosto in hitro vozil tega ne bi bilo. Tako pa živiš s frustracijami do javnega prevoza zaradi česar si postal razvajena rit z mislijo AVTO MORA BIT.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Tody ::

Seveda sem razvajena rit! Elektrika more bit tud! Pa vodovod tud! Pa zdej se vsi preservamo z toplotnimi črpalkami, namesto da damo en gašprček v kuhno in dva kovtra v spalnico! RIT PRESRANA!

Z drugimi besedami se temu reče napredek, in ja razni eloni muski ki sanjajo da bodo šli na Mars in razni kreteni v Formuli ena ki so sanjal da bodo šli tako in drugače po stezi... Vi se pa lahko zavlečeta nazaj v svoje jame in ne rabite uporabljat teh storitev.

jernejl ::

MI tukaj ne govorimo o daljših relacijah. Zagotovo ti je užitek, ko te vozi voznik, ki ni spal 24 ur in te pelje po avtocesti 130 km/h. Bravo. Ker življenj imaš najmanj 7.

Govora je o kratkih realcijah domažel- ljubljana - 15EUR v eno smer. Ugodno a ne.

Saj če greš iz Domžal na Rudnik se tudi lahko vmes ustaviš v BTC-ju, bežigradu, na železniški postaji, pri hotelu Lev in pri tromostovju.

bambam20 ::

jernejl je izjavil:

MI tukaj ne govorimo o daljših relacijah. Zagotovo ti je užitek, ko te vozi voznik, ki ni spal 24 ur in te pelje po avtocesti 130 km/h. Bravo. Ker življenj imaš najmanj 7.

Govora je o kratkih realcijah domažel- ljubljana - 15EUR v eno smer. Ugodno a ne.

Saj če greš iz Domžal na Rudnik se tudi lahko vmes ustaviš v BTC-ju, bežigradu, na železniški postaji, pri hotelu Lev in pri tromostovju.


Mhm. In tvoja pot bo namesto 10 minut trajala 30 minut- 40 minut.

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

Seveda sem razvajena rit! Elektrika more bit tud! Pa vodovod tud! Pa zdej se vsi preservamo z toplotnimi črpalkami, namesto da damo en gašprček v kuhno in dva kovtra v spalnico! RIT PRESRANA!

Z drugimi besedami se temu reče napredek, in ja razni eloni muski ki sanjajo da bodo šli na Mars in razni kreteni v Formuli ena ki so sanjal da bodo šli tako in drugače po stezi... Vi se pa lahko zavlečeta nazaj v svoje jame in ne rabite uporabljat teh storitev.


Če temu praviš vizionarstvo ti želim veliko sreče v "pravljici".

Dokazal si da ste tesla feni navadni egoisti ki jih boli kurac za envirnoment in skupno dobro. Ti bi za svojo lastno rit raje videl da imaš omogočen predrag prevoz čeprav bodo od njega odvisni ostali. Jaz pa pravim najprej omogočit cenovno ugoden prevoz za VSE da se zbijejo stroški in bo lažje preživeti s plačo. Pravtako bi bile ceste za tvojo razvajeno rit manj zjebane.

Ampak si prezabit da bi razumel. Ti bi revežem prodajal avto za 40 jurjev ne privoščiš mu jim cenovno ugodne alternative. Neeee ti bi pizdil zakaj ti avta in štroma za tvojo rit ne subvencionirajo. Če bi bilo pa oo tvoje bi oa spet pizdil da ne moreš nikamor s svojim elektro wagnom ker je gužve preveč in tvoj superduper učinkovit avto postane manj uporaben od koles.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

Kitajci napovedujejo primat
Samovozna in električna prihodnost pa je največja priložnost za nove proizvajalce vozil. Tesla se še ni izkopala iz rdečih številk, tudi na račun dragih avtomobilov, in Kitajci so tisti, ki so prepričani, da bodo čez desetletje vladarji na področju avtomobilnosti. To nakazujejo s prvimi konceptnimi vozili, kot je vozilo zagonskega podjetja Byton, ki ga bodo na Kitajskem začeli tržiti že prihodnje leto, Evropa in ZDA pa bodo sledile leta 2020. Njegovi snovalci pravijo, da je to pravzaprav računalnik na kolesih in najnaprednejše vozilo, ki ga bodo že kmalu videle ceste. In to za pol cene konkurenčnih modelov znamke Tesla.

Baterija naj bi zdržala za več kot 500 kilometrov vožnje, za polnjenje pa naj bi uporabniki potrebovali do pol ure.

Tody ::

Raptor pejt na vodo z limono, k nevem ce si pivo lahko privoscis, ker kr neki govoris, o enih revezih in njihovih placas s katerimi elektricni avti nimajo nic se manj pa izboljsan koncept voznje v sluzbo.

In 30 40 let na tem forumu hitro mine se kaka svetovna vojna gre mem...

https://electrek.co/2018/01/12/gm-unvei...

RedDrake ::

Tody je izjavil:


https://electrek.co/2018/01/12/gm-unvei...

Sem jih videl v SF. Izgledajo malo funky, ampak vozi pa po mestu ok.


Tole izgleda precej bolj resno, kot pa par kamer in en GPU, vsaj kar se redundacya tiče.
Inercialni sistem, dvojni računalnik, dvojno prekrivanje senzorjev, ipd ...

Teslo se pa hvali za avtomatske brisalce, osvetljena ogledala v senčnikih in solidne razmake med paneli.

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

Raptor pejt na vodo z limono, k nevem ce si pivo lahko privoscis, ker kr neki govoris, o enih revezih in njihovih placas s katerimi elektricni avti nimajo nic se manj pa izboljsan koncept voznje v sluzbo.

In 30 40 let na tem forumu hitro mine se kaka svetovna vojna gre mem...

https://electrek.co/2018/01/12/gm-unvei...


Ok meni bo konec meseca zarad vode z limono in rabe busa ostalo 1200 tebi pa 100 EUR. Te nič ne obsojam. Pač vsak živi svojemu standardu primerno. Prmejdun pa še elegentno šlank bom ti pa z vampom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

lufthammer ::

Ok meni bo konec meseca zarad vode z limono in rabe busa ostalo 1200

In kaj boš s tem? Zakopal na vrtu? Denar mora krožit, preberi si knjigo "Umreti v bankrotu".
Ko bo šlo zares, bo ta zgodba z baterijami nujno rabila alternativo. Ni baterija šrauf M8, ki ga narediš v milijardnih serijah in z lahkoto pretopiš v M10. Nekateri vseeno razmišljajo ravno o alternativah.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

lufthammer je izjavil:

Ok meni bo konec meseca zarad vode z limono in rabe busa ostalo 1200

In kaj boš s tem? Zakopal na vrtu? Denar mora krožit, preberi si knjigo "Umreti v bankrotu".


Z varčevanjem in razumljivimi naložbami in trošenjem še nihče ni bankrotiral.

Magic1 ::

lufthammer je izjavil:

Ok meni bo konec meseca zarad vode z limono in rabe busa ostalo 1200

In kaj boš s tem? Zakopal na vrtu? Denar mora krožit, preberi si knjigo "Umreti v bankrotu".
Ko bo šlo zares, bo ta zgodba z baterijami nujno rabila alternativo. Ni baterija šrauf M8, ki ga narediš v milijardnih serijah in z lahkoto pretopiš v M10. Nekateri vseeno razmišljajo ravno o alternativah.

A ti resno? Rešitev so po tvoje unikatne, ki se ne dajo reciklirat?!?
Magic

Unknown_001 ::

lufthammer je izjavil:

Ok meni bo konec meseca zarad vode z limono in rabe busa ostalo 1200

In kaj boš s tem? Zakopal na vrtu? Denar mora krožit, preberi si knjigo "Umreti v bankrotu".
Ko bo šlo zares, bo ta zgodba z baterijami nujno rabila alternativo. Ni baterija šrauf M8, ki ga narediš v milijardnih serijah in z lahkoto pretopiš v M10. Nekateri vseeno razmišljajo ravno o alternativah.


A po tvoje ne edino pametno denar vržt v bullshit ki ga prodajajo vizionarske firme. Sorry jaz ne rabim mesije da mi pove kaj je zame dobro. Jaz sem sposoben sam preceniti kaj je izvedljivo in kaj ni. Električni avtomobil je DALEČ od pojma blaginje ker ne rešuje NIČESAR. Je fajn, ne naredi pa sveta nič boljšega. Samovozeč avto... pa kaj kurca je tok treba vse zakomplicirat? Just WHY !!!

Za pravo avtonomnost itak rabiš popolnoma ločene KONTROLIRANE vozne površine za kar pa je vseeno oz. ceneje, če železnico postaviš. Greš, se usedeš na vlak, spiješ kavico, prebereš časopis, kakšne karte vržeš in v miru VARNO prideš na cilj brez da bi bil odvisen od prometnih razmer.

Moja rešitev problema onesnaževanja zraka ima vsaj podlago. Poleg tega pa tudi reši problem dnevnih migracij ki prinašajo gnečo v mestih in zbije stroške.

Vaša pa mlgoče izboljša izkoristek in zjebe uporabniško izkušnjo na račun ekologije. Avto naredi dražji in s twm lastništvo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Že dejstvo da bo treba štancat milijone baterij mi gre na kozlanje. Svinjarija stoletja bo tole.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

Dobro razmišljanje ampak tega mi ne bomo dočakali. Bilo bi super Mb- ljubljana 1 ura , Celje -ljubljana 40 minut. Tako bi večina vzela vlak.

Magic1 ::

Sej za začetek se prepove dizle v mestih, potem se širi no-drive zone v centru, da ostane le mestni promet. Plava laguna, srednja šiška, Prule, Roška, Moste bi mejilo, kjer se nebi vozilo. Uredilo bi se direktne povezave busov od P+R čez mesto, da je bus v max 10min v centru. To je nek realen plan, ki se pač počasi izpolnjuje. Hitro ne gre, ker bi padale glave in potem bi bili na začetku.
Magic

pegasus ::

Še eno zanimivo vozilo:
https://electrameccanica.com/emv-solo-u...
Tokrat iz Kanade. Moram najti kako eu ceno ...

bambam20 ::

Ne bo šlo. Busarji ne znajo vozit. Mislijo, da vozijo krompir. Tok grdega speljevanja, bremzanja na polno ne doživiš pogosto, razen pri busarjih.

pegasus je izjavil:

Še eno zanimivo vozilo:
https://electrameccanica.com/emv-solo-u...
Tokrat iz Kanade. Moram najti kako eu ceno ...


Noro. za $15,500 USD . vredno pa 3000 jurje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

lufthammer ::

Rupsi31, preberi knjigo, ni poanta v tem kar ti misliš. Treba si je tudi kaj privoščit, od polnega štumfa nimaš nič koristi, ko si enkrat pod cipresami.

A ti resno? Rešitev so po tvoje unikatne, ki se ne dajo reciklirat?!?

Ah, nisi razumel. Železo pretopiš v železo, če par žebljev pozabiš na vrtu, so hortenzije bolj modre barve, nič panike. Eni jih še nalašč mečejo pod grmovje.

Že sedaj pa se v enem letu nabere na odpadih čez 200 tisoč ton litij-ionskih baterij, od katerih jih uspejo reciklirat polovico, pa še te ne v 100%. Vedno še nekaj svinjarije ostane. Sedaj pa dodaj še baterije iz električnih avtomobilsov...

Že dejstvo da bo treba štancat milijone baterij mi gre na kozlanje. Svinjarija stoletja bo tole.

+1

Tody ::

Me zanima ja, kako bos z dvem majhnima otrokoma hodil na avtobus. Hladilnik ti pa tud ocitno mama polni

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

Me zanima ja, kako bos z dvem majhnima otrokoma hodil na avtobus. Hladilnik ti pa tud ocitno mama polni


Offtopic izgovori. Sicer pa kaj imaš ti proti temu da se davkoplačevalsmi denar porabi za to da bo ostala večina imela skupno korist ? Ker ravno za to se gre. Jaz te ne mislim prisilit, da se moraš vozit z vlakom. Jaz bom le ponudil cenovno toliko ugodnejšo alternativo individualnemu prevozu, da se bodo ostali lahko ceneje vozili na šiht in ti ne boš imel problemov z gužvo, če se brez avta drugače ne znajdeš. Noben problem. Pa je moj plan rešil mnogo več in občutno izboljšal kakovost bivanja za VSE. Ne le izbrance ki si kupijo fensi elektro avto.

Jaz bi subvencije na električna vozila UKINIL in zrihtal učinkovit javni prevoz. Mimogrede se da tudi z otrokom it na avtobus / vlak. Nikjer ne piše da otroci ne smejo gor in zagotovo je za njih bolj varno kot fotr ki misli, da zna super vozit.

Največja svinjarija pri elektro avtomobilu je ravno baterija. Vlak pa koristi elektriko iz omrežja sproti. Potencial na baterijah ni večen in baterija predstavkja dodatne izgube. Štrom je najbolj ekonomično porabljati sproti me dproizvodnjo.

Največji kretenizem je da se folk preseli v mesto zaradi bližine šihta na koncu pa rabi avtomobil da se pripelje do delovnega mesta. Something is horribly wrong here.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Tody ::

Vse kar si rekel je samo bla bla bla. Jaz bom naredil to ali ono... Zakaj ze nisi? Avtobusi in vlaki so ze poceni. 1.2 eur za voznjo z trolo ni dost, 35 eur za mesecno tud ne. Primestni je cenejsi kot dva tanka bencina... Torej kje je zdaj tvoja revolucija?

Btw ce si brez otrok, si komot brez avta zdaj ko je avant2go tukaj. Ko pa enkrat jih imas.. Ampak brezveze teb govorit ker itak vse ves.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

Magic1 ::

Mestni promet v trenutni gužvi in razvejanosti prog je en velik smeh. Jaz do službe rabim 20min s kolesom, isto z avtom in 40min z avtobusom. Medkrajevni promet je še slabši in dosti dražji. Vlak je uporaben le na relaciji Kranj-Lj.
Magic
««
474 / 1225
»»