» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
456 / 1280
»»

WarpedGone ::

Po koliko bo naslednja dokapitalizacija, ki bo nujna v parih mesecev?

Ločiš izdajo novih delnic od prve izdaje obveznic?
Ne.

Kaj se potem oglašaš?
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

WarpedGone je izjavil:


Ločiš izdajo novih delnic od prve izdaje obveznic?
Ne.

Kaj se potem oglašaš?

Pametuje nekdo, ki ne zna razbrati stroškov in obveznosti iz finančnega poročila in ki misli, da je bruto marža enaka čistemu dobičku.

Premalo veš o teh stvareh, da bi se sploh zavedal, kako ignorantno zveniš.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

VaeVictis ::

OK, se posujem s pepelom za napačni izraz.

Si že malce živčen, ker izgledi niso več tako blesteči, kakor si pričakoval oz. kakor jih "prerok" Musk napovedoval? >:D

Kdaj bo morala iti Tesla po nov denar in po kaki obrestni meri ga bo dobila?

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

VaeVictis je izjavil:



Si že malce živčen, ker izgledi niso več tako blesteči, kakor si pričakoval oz. kakor jih "prerok" Musk napovedoval? >:D



Malo se trese, ker avta ne bo dobil za božička 2018.

fikus_ ::

A ni bil enkrat predlog stave W1 proti ???, kjer Wi trdi da bo imel Teslo 3 pred koncem 2018/začetkom 2019?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

RoccoC ::

bambam20 je izjavil:

VaeVictis je izjavil:



Si že malce živčen, ker izgledi niso več tako blesteči, kakor si pričakoval oz. kakor jih "prerok" Musk napovedoval? >:D



Malo se trese, ker avta ne bo dobil za božička 2018.


Ma trese se on zaradi svoje naložbe. Mu sicer prvoščim da mu rata, ampak pri takšnih all in naložbah rata le redkim. Vsa jajca v isti košari na borzi ni ravno priporočljivo. Da ne bom zvenel, da nekaj pametujem - imam tudi sam eno takšno izkušnjo ( ne sicer ravno all in ampak bistveno preveč za dober spanec) iz leta 2008 z RBS delnico - spušil mučo dinero in si lizal rano še dolga leta....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RoccoC ()

WarpedGone ::

Si že malce živčen, ker izgledi niso več tako blesteči, kakor si pričakoval oz. kakor jih "prerok" Musk napovedoval?

Ko se je začelo govorit, je bila napoved "Model 3 in 2020", ko sm vplačal je bilo "start of production in end of 2017".

Kje je problem točno?

fikus_ je izjavil:

A ni bil enkrat predlog stave W1 proti ???, kjer Wi trdi da bo imel Teslo 3 pred koncem 2018/začetkom 2019?!

Je bil.... proti trem napihnjenim žabam sm dal na mizo po 5 jurjev po glavi, vsak bi mogu pokrit s svojimi 5 jurji, js skupno 15.
Pa so se po domače usrali. Frudi, Okapi in še en pametnjakovič... bi mogu it gledat kdo točno.

btw: še vedno mi piše "Delivery: Late 2018".

>> se pravi tvoja napoved je, da bodo delali 5 mio avtomobilov na leto?

Najverjetneje ne, ker se jim za poceni avte ne splača matrat.
Imeli bodo ~tretjinski delež trga avtomobilov z bogato maržo.
Proizvodnja 10m ICE vozil pomaga točno nič, ko je treba proizvajat EV v podobnem obsegu.

>> Vsa jajca v isti košari na borzi ni ravno priporočljivo.
Če samo spremljaš napovedi analitikov in novinarjev, potem tudi blazna razpršenost ne pomaga velik... profit bo mizeren.
Dobro razišči dogajanje in vse stavi na zmagovalca.
Ko zasumiš, da zmage ne bo, spokaj komplet stran/drugam.

Razpršenost je za tiste, ki nimajo pojma
-- Baron
Zbogom in hvala za vse ribe

RoccoC ::

Hehe, meni se najbolj (že kar mnooogo let) obnese nekje od 8-12 naložb hkrati. 1-0 sistem ni zame. Ne spim dobro. Vsakomur svoje, mnogo sreče, je boš z 1-0 sistemom zelo rabil.

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Je bil.... proti trem napihnjenim žabam sm dal na mizo po 5 jurjev po glavi, vsak bi mogu pokrit s svojimi 5 jurji, js skupno 15.
Pa so se po domače usrali. Frudi, Okapi in še en pametnjakovič... bi mogu it gledat kdo točno.

Imam dovolj izkušenj z osebnostno motenimi osebki, da vem kakšna napaka je spuščati jih v svoje življenje. Že to, da so od tebe ostale sranje in žalitve, ko sem začel spraševati o podrobnostih stave, pove dovolj o tvoji iskrenosti. Zastonj 5 jurjev ni vredno imeti opravka s toksičnimi ljudmi tvojega kova, preveč dobro poznam, kakšni ste.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

ja frudi, usral si se.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Smešen si :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Bolj pomilovanja vreden kot smešen. Revček ni upal iti stavit za en ubog banner na Slo-techu.

In other news - me zanima, kako bodo tesla fanboyi prenesli dejstvo, da obljubljene samodejne vožnje še dolgo ne bo. Musk je očitno že začel pripravljati zgodbo, v kateri bodo krivi regulatorji, ne njegovo megalomanstvo.

frudi ::

Musk ni nikoli nič kriv, vedno vali krivdo na druge. Samo en v dolgem seznamu opozorilnih znakov, da gre za sociopatskega narcisista.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

:)
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Kaj dela konkurenca glede polnjenja? Plani:
"A total of 20 stations will be opened to the public this year, located on major roads in Germany, Norway and Austria, at intervals of 120 km, through partnerships with "Tank & Rast", "Circle K" and "OMV". Through 2018, the network will expand to more than 100 stations, each one enabling multiple customers, driving different manufacturer cars, to charge their vehicles simultaneously."

Their plan is still to have 400 stations across Europe by 2020, but today they confirmed that they will already have 20 stations by the end of this year.


400 komadov leta 2020, Tesla je danes v Evropi že preko 350.
Slej ko prej bodo avtomobilom dodali še CCS konektor kar pomeni da bo konkurenca leta 2020 na 400, tesla pa na teh 400 + 400 svojih i.e. nad 800.

Zakaj bi kupu VW/BMW/MB, ki bo držaji in težje "polnljiv" kot Tesla?

Ampak ... just build it already.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Sam bi izbral slednje, ker so za nekaj razredov kakovostenjša vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj bi kupu VW/BMW/MB, ki bo držaji in težje "polnljiv" kot Tesla?


Bomo videli kaksno bo stanje takrat, ko se bos ti vozil s svojim Modelom 3. Ce avto rabis sedaj, potem so zgodnji trije lazje polnjivi kot Tesla. So tudi veliko bolj otipljivi kot Model 3 :)

jernejl ::

400 komadov leta 2020, Tesla je danes v Evropi že preko 350.

V Sloveniji je danes že toliko mest kot jih ima Tesla po celi evropi.

Slej ko prej bodo avtomobilom dodali še CCS konektor kar pomeni da bo konkurenca leta 2020 na 400

Zakaj bi torej kupoval avtomobil, ki mu bodo komaj čez čas dodali konektor (pa najbrž over-the-air to ne bo šlo)?
Zakaj bi kupoval avtomobil, ki uporablja neke lastne priključke, lastnih polnilnih postaj praktično nima, za ostale polnilnice (ki so neprimerno bolj razširjene) pa je potreben dodaten adapter?

Zakaj bi kupu VW/BMW/MB, ki bo držaji in težje "polnljiv" kot Tesla?

Tesla je težje polnljiva, ker potrebuje dodatne adapterje.

Ampak ... just build it already.

Ja, nestrpno čakamo, kdaj bodo pri Tesli napravili to, kar konkurenca že nekaj časa prodaja.

BigWhale ::

Dejmo bit posteni in povedat, da je veliko obstojecih non-tesla polnilic precej neuporabnih.

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Dejmo bit posteni in povedat, da je veliko obstojecih non-tesla polnilic precej neuporabnih.

Če smo pošteni, so tudi polnilnice, ki so preveč oddaljene, prav tako neuporabne.
Kar velja za Tesline polnilnice za večino prebivalstva.
Nekdo iz Celja se najbrž ne bo peljal na supercharger v Maribor, ker bo za pot porabil eno uro časa in četrt baterije.

Pa tudi če si med tistimi srečnimi Ljubljančani ali Mariborčani, ki imajo supercharger pred nosom, ti to bore malo pomaga, če moraš na daljšo pot, denimo v Budimpešto.

kow ::

@jernejl
Ce smo posteni - ce gres iz Celja v Maribor, ne bos sel na hitro polnilnico. Razen v izjemnih (zelo redkih) primerih.
Med Budimpesto in Ljubljano bo kmalu nekaj polnilnic. Madzarska je zelo revna drzava (za zahodne) standarde, in trenutno se nima polnilnic. Glede na trenutni tempo, jih bodo 2018 dobili.

energetik ::

BigWhale je izjavil:

Dejmo bit posteni in povedat, da je veliko obstojecih non-tesla polnilic precej neuporabnih.
Je res, v SLO se večinoma hvalijo, da so zgradili toliko in toliko 22kW AC polnilnic (3x32A), kar baje pride v poštev le pri Zoe. Vsi ostali EV imajo le tam do 7,2kW polnilec vgrajen in lahko koristijo le 1/3 moči takega priključka...

Uporabne za hitro dopolnitev na poti so le DC polnilnice (Chademo/CCS 50kW), ki pa jih lahko do konca koristijo IMHO vsi EV.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

jernejl je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Dejmo bit posteni in povedat, da je veliko obstojecih non-tesla polnilic precej neuporabnih.

Če smo pošteni, so tudi polnilnice, ki so preveč oddaljene, prav tako neuporabne.


Vsekakor. Meni najbliznja Teslina polnilnica je 30km stran. Druga najblizja je pa ze na 120km. :)

fpbs ::

BigWhale je izjavil:

Dejmo bit posteni in povedat, da je veliko obstojecih non-tesla polnilic precej neuporabnih.

Iz kakšnega razloga so te obstoječe polnilnice neuporabne?

kow ::

Samo 1 ali 2 prikljucka. Relativno majhna moc.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj dela konkurenca glede polnjenja? Plani:
"A total of 20 stations will be opened to the public this year, located on major roads in Germany, Norway and Austria, at intervals of 120 km, through partnerships with "Tank & Rast", "Circle K" and "OMV". Through 2018, the network will expand to more than 100 stations, each one enabling multiple customers, driving different manufacturer cars, to charge their vehicles simultaneously."
Their plan is still to have 400 stations across Europe by 2020, but today they confirmed that they will already have 20 stations by the end of this year.

400 komadov leta 2020, Tesla je danes v Evropi že preko 350.
Slej ko prej bodo avtomobilom dodali še CCS konektor kar pomeni da bo konkurenca leta 2020 na 400, tesla pa na teh 400 + 400 svojih i.e. nad 800.
Zakaj bi kupu VW/BMW/MB, ki bo držaji in težje "polnljiv" kot Tesla?

Pozabil si omenit, da gre tu za 350kW postaje, in da je v Evropi že nekaj čez 3700 CCS postaj, veliko od teh z možnostjo polnit več vozil hkrati, kar je 11 krat več kot Teslinih.

fpbs ::

energetik je izjavil:

Je res, v SLO se večinoma hvalijo, da so zgradili toliko in toliko 22kW AC polnilnic (3x32A), kar baje pride v poštev le pri Zoe. Vsi ostali EV imajo le tam do 7,2kW polnilec vgrajen in lahko koristijo le 1/3 moči takega priključka...
Uporabne za hitro dopolnitev na poti so le DC polnilnice (Chademo/CCS 50kW), ki pa jih lahko do konca koristijo IMHO vsi EV.

Te AC polnilnice, sploh nebi smeli imenovati "polnilnice", ker ne nudijo drugega, kot samo utičnico za polnenje, kar vse skupaj povzroča precejšnjo zmešnjavo.

Truga ::

Tale Musk je tak pajac, ampak na Mars pa se vedno ni sel. Ni rekel da se odpravi do konca leta al neki takega? Sem kar malo razocaran, mislim da ga ne bo noben pogresal.

DamijanD ::

Truga je izjavil:

Tale Musk je tak pajac, ampak na Mars pa se vedno ni sel. Ni rekel da se odpravi do konca leta al neki takega? Sem kar malo razocaran, mislim da ga ne bo noben pogresal.

Ne pretiravaj.

bambam20 ::

Sedaj že sedmo leto zapored so pri Motor Trend Channel uprizorili World's Greatest Drag Race na 1/4 milje oz. 402 metra.

In zmagovalec je. Seveda bi z višanjem hitrosti in daljšo razdaljo bil zmagovalec Ferrari. Pa vseeno.

BigWhale ::

fpbs je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Dejmo bit posteni in povedat, da je veliko obstojecih non-tesla polnilic precej neuporabnih.

Iz kakšnega razloga so te obstoječe polnilnice neuporabne?


Nekatere imajo tako majhno moc, da je vse skupaj postavljeno bolj za okras. Ce moras avto pustiti 3 ure na polnilnici, da se lahko nazaj domov odpeljes, potem je stvar rahlo neprakticna. :)

bambam20 je izjavil:

Sedaj že sedmo leto zapored so pri Motor Trend Channel uprizorili World's Greatest Drag Race na 1/4 milje oz. 402 metra.


Meh. Ti testi so ze dolgocasni. Ja elektromotorji so bolj ucinkoviti in avto z njim bolje pospesuje. Super. Sedaj se pa dajmo raje hvaliti s kaksno drugo prednostjo pred ICE avtomobili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Porsche admits EV investment to take on Tesla is an "enormous burden"

Čak, čak, čak... nemci... veliki... lako ćemo!?!?

Začel je Mercedes z napovedmi prepolovljenih profitov, nadaljuje Porsche.
Danes govorijo o prepolovljenih profitih, čez par let bojo govorili o nujni državni pomoči. No, Volkwagen neki podobnega fehta že danes...
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Ah, kot pravi čistokrvni drekomešalec, citira samo clickbait naslov s iz Tesla-centričnega bloga.

As Porsche looks to invest more than 3 billion euros ($3.5 billion USD) into the development of EVs and plug-ins, the automaker will continue to build internal combustion engine vehicles in parallel and implement company-wide cost-cutting measures to retain its profit margin. “That’s an enormous burden for a company of our size.” says Meschke.

Se pravi pripravljajo plan, kako investirati $3.5 miljarde, ne da bi to pretirano negativno vplivalo na marže ali profit. Katastrofa! Kako neki bo jim uspelo? Impossibru!
Enostavno, niso Tesla, da bi $3.5 miljarde spiskali vsake pol leta :P

“To protect your margin, you have to look at substantial fixed cost cuts, but there’s only so much potential since the biggest chunks are personnel and development. As sales shift toward EVs, a temporary drop in profitability in the midterm may be expected.”

Se pravi za nekaj let bo profit morda nekaj manjši. GROZA! Profit! Bo morda samo manjši! Impossibru!
Za razliko od Tesle, ki profita še nikoli od blizu ni videla in z vsakim letom dela samo vedno višjo izgubo :P

For context, Porsche’s investment into its EV program amounts to roughly 70% of what Tesla’s Gigafactory will cost when complete. It’s a massive undertaking that Porsche admits will require company restructuring along with financial incentives to its workforce. “We need to structure the company so that it is in position to sustainably achieve that. There can always be years when it might drop to below 15 percent due to exchange rates or an economic crisis, but every worker has to know we are not letting up.” says Porsche’s CFO. “There’s even a pension component.”

A da bodo sredstva našli kar z varčevanjem in spodbudami delavcem? Nemogoče, če pa Tesla kaže, da je edini način financiranja vedno novo zadolževanje! Nemogoče, da bi katera druga firma lahko toliko investirala kar iz lastnih sredstev! Impossibru!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

fpbs ::

BigWhale je izjavil:

fpbs je izjavil:

Iz kakšnega razloga so te obstoječe polnilnice neuporabne?

Nekatere imajo tako majhno moc,da je vse skupaj postavljeno bolj za okras. Ce moras avto pustiti 3 ure na polnilnici, da se lahko nazaj domov odpeljes, potem je stvar rahlo neprakticna.

Kakšno majhno moč pa imaš v mislih?

fpbs ::

Tesla Shipped Cars Without Seats And Digital Displays:
https://jalopnik.com/tesla-shipped-cars...

iloveboobz ::

Nothin' OTA update cant fix:))

Jupito ::

Dovolj, fantje. Stvar je jasna. 89% lastnikov misli, da je avto dober in je zanje potem dober. Večina dvomljivcev misli, da avto ni tako dober in potem zanje ni dober (in občasno v njem sfali kak bistven del).
Dvomljivci ste krivi za vse probleme: https://1d4chan.org/wiki/Orks#Ork_Tekno...

Baje deluje tudi pri financah. Zakaj ne? Morda se lahko celo manifestira v fizični obliki (kot ona krava, ki sere denar in se hkrati hrani z inflacijo, ki jo sama povzroča - in ne zdaj spraševat, kako to funkcionira, vi ste krivi, ker sprašujete in dvomite). Vidite, kaj ste naredili? Ste zdaj srečni? Ste?

FAKE EDIT: In da me ne bi kdo obtoževal, da sem sam dodal nenavadno relevantno sliko in komentar pod njo. Vse je že bilo tam. :))
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

iloveboobz ::

Dovolj, fantje. Stvar je jasna. 89% lastnikov misli, da je avto dober in je zanje potem dober.

Tudi 99% pripadnikov scientologije je enakega mnenja, pa jo to še ne naredi ok.

Nikec3 ::

Prodaja EV-jev v ZDA v oktobru:

https://insideevs.com/october-2017-plug...

Bolt je od tega meseca naprej drugi najbolje prodajan EV, tudi ta mesec jim je prodaja narasla. Tesla je v oktobru prodala le 145 Modelov 3 (septembra 117). Glede na prvotne plane je tole res počasen dvig proizvodnje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

BigWhale ::

E.On razširja mrežo chargerjev po evropi. Radi bi jih imeli vsaj 10.000. Prejšnji teden so najavili 400 150kW chargerjev po evropi. Z nekaj nadgradnje naj bi šli tudi do 350kW. Ob tej priložnosti so posneli kratek promo film.



Globalno je to zlo pozitivno za EV trg. Upam, da čim prej dobimo kaj v naših koncih.

SmeskoSnezak ::

A ne bi tele podjetja mal pomislila, da bi vsaj delala/gradila taksne polnilnice, ki bi bile lahko tudi v prihodnosti (sedanjosti) za druge avtomobilske znake? Kaj uporabnikom pomaga milijon polnilnic enega carmakerja, ce so na redko poseljeni po zemeljski sferi?!? /rant off
@ Pusti soncu v srce... @

Machete ::

Mislim, da se dolgoročno porizvajalci ne bodo mogli in ni smisla ukvarjati samo z lastnimi in po možnosti nekompatibilnimi polnilnicami. Mislim, da bi jih moral prevzeti privatni kapital, ki bo sforsiral poenotenje na račun večjega profita. Kot da bi vsak avto rabil svojo mešanico bencina.. nevzdržno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

BigWhale ::

Hm, a še kdo drug dela polnilnice samo za lastno znamko? AFAIK dela to samo Tesla.

Superboyy ::

Jupito je izjavil:

Dovolj, fantje. Stvar je jasna. 89% lastnikov misli, da je avto dober in je zanje potem dober.


Če bi imel recimo Golf enako statistiko, bi v gostilniških debatah in na vseh forumih veljal za enega najslabših avtov, s katerim imajo vsi same probleme.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Hja, začelo se je z omejitvijo pobiranja naročil, nadaljuje se z dvigom cene za 5 jurjev ... Opel Ampera-e:

"The price of Opel Ampera-e increased by a total of NOK 45,000 - also for those customers who have already signed a contract, the industry site reports bilnytt.no Monday."


Update: a Opel spokesperson told Electrek that "the conditions under which Opel purchases Ampera-e vehicles from General Motors have changed for Opel."


Pettersen explains that there is little Opel Norway can do to prevent the significant price increase. He says it's their former Opel owner General Motors (GM), who has now screwed up the price. GM produces Ampera-e at its factory in Detroit, USA. "This is simply the result of GM selling Opel to PSA. Car prices have increased throughout Europe. On Friday they set up the Ampera-e prize with 5,700 euros in the Netherlands, says Pettersen.


Tolk o tem, da se ne bo "nič spremenilo" ob zamenjavi lastnikov Opla...
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimoZ_ ::

Za razliko od Tesle 3, jo boš vsaj kupil lahko. >:D

M-XXXX ::

PrimoZ_ je izjavil:

Za razliko od Tesle 3, jo boš vsaj kupil lahko. >:D

Jup, odličen produkt na trgu, pa lahko mal ceno navijejo.

WarpedGone ::

PrimoZ_ je izjavil:

Za razliko od Tesle 3, jo boš vsaj kupil lahko. >:D


Katere besede v "ustavili pobiranje naročil" ne razumeš?
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Jaz tudi pobiram naročila za super električni avto. Specifikacije popolnoma po želji. Samo 1k€ da se lahko vpišete v čakalno vrsto. Pohitite, število mest je "omejeno".
Magic
««
456 / 1280
»»