» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
318 / 1143
»»

nekikr ::

Noben. In kje točno je problem?

fpbs ::

Can the 2017 Chevy Bolt EV really go 200-plus miles with no recharge? We try it:
http://www.latimes.com/business/autos/l...

I finished the drive with 240.5 miles on the trip meter, just above the EPA number of 238.

But the onboard computer said I could continue driving, perhaps for another 50 miles, bringing my total to over 290 miles.

That's almost the range promised by the top-of-the-line Tesla Model S, the one that at $110,000-plus sells for approximately four times more than the Bolt EV is likely to cost.

Nikec3 ::

Ufff, EPA 238 milj. To bo kr udarec za Teslo in Model 3, ker so računali, da bodo z dosegom višje od Bolta. Konkurenca je zakon.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Model 3 je vseeno kake dve številki večji in boljši avto. Čeprav tudi ta ni slab, če bo res cena okoli 30 jurjev.

WarpedGone ::

To bo kr udarec za Teslo in Model

Udarec bi bil če bi se vseh 400.000 kandidtov v vrsti za M3 prestavilo v vrsto za Bolta.
kar pomeni da bi bila vrsta dolga 15 let, ker je letna proizvodnja omejena na 25k kosov.

Se pravi, namesto par let za M3 naj čakamo po 15 let na Bolta? Tako zgleda udarec?

Tole je blag udarec za ICE vozila in hud udarec za vso ostalo mizerijo ranga i3 in Leaf.
Tesla bo kvečjemu prodala *še več* svojih avtomobilov, ker bo GM privabil dodatne stranke, ki se bodo začele zanimat za EV.

Kdo pri zdravi pameti bo raje vzel Bolta namesto M3?
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

tisti ki nima rezervacije in bi rad mel poceni EV še v tem desetletju.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Ampak boltov bojo izdelal samo ~25k/leto.
V skrajnem primeru jih lahko v 4ih letih izdelajo 200k, če hkrati nobena druga firma ne izdela nobenega hibrida z LG baterijami.
Proizvodna kapaciteta LG zadošča za kakih 50k Boltov in nobenega hibrida (VW, ...).
GM nima SportBilly torbice iz katere lahko vleče poljubno mnogo batrij, tko da tvoj "tisti ki nima razervacije in bira imel poceni V še v tem destletju" drži dokler je takšnih osebkov relativno malo. Ampak takšnih osebkov je veliko, imho v milijonih.
Zbogom in hvala za vse ribe

M-XXXX ::

Ja ker vsi proizvajalci baterij skupaj (kateri že imajo tehnologijo, že obstoječ sistem, denarne rezerve, tehnologijo, znanje, kader) pa res ne morejo praktično iz danes na jutri postaviti poljubno število novih tovarn, če bo le povpraševanje?

Okapi ::

Jasno da ne morejo. Samo Musk lahko to naredi.>:D

Invictus ::

No, končno bo celo največjemu zagovorniku elektro avtov prišlo...

Baterij ni neomejeno na razpolago. Očitno je proizvodnja dovolj zoprna, svinjska in naporna, da tega ne moreš kar tako postaviti čez noč. Da ne govorimo o malem milijonu različnih tehnologij. Z odločitvijo za napačno si pač zafrknil fabriko...

Zraven prištej še težve pri distribuciji baterij. Zadeva je težka. Kar predstavlja spet določen problem.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Ufff, EPA 238 milj. To bo kr udarec za Teslo in Model 3, ker so računali, da bodo z dosegom višje od Bolta. Konkurenca je zakon.

Tudi za ostale Tesline modele:
That's almost the range promised by the top-of-the-line Tesla Model S, the one that at $110,000-plus sells for approximately four times more than the Bolt EV is likely to cost.

Utk ::

fpbs je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Ufff, EPA 238 milj. To bo kr udarec za Teslo in Model 3, ker so računali, da bodo z dosegom višje od Bolta. Konkurenca je zakon.

Tudi za ostale Tesline modele:
That's almost the range promised by the top-of-the-line Tesla Model S, the one that at $110,000-plus sells for approximately four times more than the Bolt EV is likely to cost.

V čem točno je problem? A je kdo kupil mercedes s klaso za 100 jurjev, ker z njo lahko z enim tankanjem naredi več km kot z meganom?

M-XXXX ::

Invictus je izjavil:

No, končno bo celo največjemu zagovorniku elektro avtov prišlo...

Baterij ni neomejeno na razpolago. Očitno je proizvodnja dovolj zoprna, svinjska in naporna, da tega ne moreš kar tako postaviti čez noč. Da ne govorimo o malem milijonu različnih tehnologij. Z odločitvijo za napačno si pač zafrknil fabriko...

Zraven prištej še težve pri distribuciji baterij. Zadeva je težka. Kar predstavlja spet določen problem.

A se hecaš?
https://www.tesla.com/de_DE/gigafactory...
Tesla je postavila (brez izkušenj, brez predhodnega kadra, brez predhodne tehnologije (vse to kar ostali proizvajalci že imajo v starih tovarnah) tovarno v cca 2h letih. Drugim to pa ne bo zneslo, ker?

Distrubucija je problem? Ena baterija ima dobre pol tone (ajde rečmo 750kil). Na en šlepar jih gre recimo 25 ton, tako da recimo da 30 baterij. 50 000 baterij gre pri 250 delovnih dneh na 7!!!!!!!!!! kamionov dnevno!!! To lahko praktično z avti zvoziš, še kamiona ne rabiš.

100 000 baterij letno je 13 kamionov
200 000 letno je 25 kamionov
Vse tesline rezervacije (400 000) če narediš v enem letu je ušivih 50 kamionov dnevno.

Luka koper je v ENEM DNEVU!!!!!! odpremila 1000 tovornjakov. http://www.primorske.si/Novice/Istra/V-...

Nikec3 ::

Udarec bi bil če bi se vseh 400.000 kandidtov v vrsti za M3 prestavilo v vrsto za Bolta.
kar pomeni da bi bila vrsta dolga 15 let, ker je letna proizvodnja omejena na 25k kosov.

No seveda, ampak potrebno se je zavedati, da je bil Teslin doseg "vsaj 215 milj" postavljen tako ravno zaradi tega, da so jasno povedali, da bo doseg večji od Bolta. Če ne drugega bodo v primeru, da bo Model 3 imel res manjši doseg od Bolta, novinarji imeli še eno kost za glodanje. Pomojem lahko pričakujemo pri Model 3 primerljiv doseg z Boltom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

M-XXXX je izjavil:

Tesla je postavila (brez izkušenj, brez predhodnega kadra, brez predhodne tehnologije (vse to kar ostali proizvajalci že imajo v starih tovarnah) tovarno v cca 2h letih.

No ja, tisto tovarno v bistvu postavlja Panasonic, ki je prispeval večino znanja in večino denarja.

Če bo za bolta in e-ampero dovolj zanimanja (se pravi, da bo nekaj mesecev čakalne vrste), bo LG ali kdo tretji hitro začel graditi svojo "gigafabriko".

Gregor P ::

Utk je izjavil:


V čem točno je problem? A je kdo kupil mercedes s klaso za 100 jurjev, ker z njo lahko z enim tankanjem naredi več km kot z meganom?
Tisti, ki je kupil Mercedesa S za samo 100.000 evrov, ali je komajda zbral denar za čisto osnovni model praktično "brez vsega", ali dobil neverjeten popust; pod 150.000 evri se takšnega vozila namreč ne kupuje8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:


V čem točno je problem? A je kdo kupil mercedes s klaso za 100 jurjev, ker z njo lahko z enim tankanjem naredi več km kot z meganom?
Tisti, ki je kupil Mercedesa S za samo 100.000 evrov, ali je komajda zbral denar za čisto osnovni model praktično "brez vsega", ali dobil neverjeten popust; pod 150.000 evri se takšnega vozila namreč ne kupuje8-)

Eno filozofsko vprašanje zate: če napišeš nekaj pametnega na neumnem mestu, je to še zmeraj pametno?

Če bo za bolta in e-ampero dovolj zanimanja (se pravi, da bo nekaj mesecev čakalne vrste), bo LG ali kdo tretji hitro začel graditi svojo "gigafabriko".

Bo, sej pol bolta je naredil LG, sigurno imajo interes da uspe. Tisti, ki bojo med prvimi, bojo imeli šanse, ampak večina jih je še v globokem spancu.

Okapi ::

V resnici nihče ni v popolnem spancu.

Samsung naj bi do konca 2018 na Madžarskem zgradil tovarno, z letno kapaciteto akumulatorjev za 50.000 avtov.
LG naj bi do konca 2017 na Poljskem zgradil tovarno, z letno kapaciteto akumulatorjev za 230.000 avtov.

Pri LG recimo pravijo, da za postavitev tovarne potrebujejo 18 mesecev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Še eno vprašanje je kolk bojo take razkropljene tovarne konkurenčne teslini, ki ima vse pod isto streho.

Ampak ok, nazadnje ko bo baterija stala kakih 5 jurjev, bo najbrž vseeno ali stane 4 al 6. Tudi tisti s 6 bojo preživeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Saj Tesla nimam vsega pod eno streho. Tovarna akumulatorjev je 400 km oddaljena od tovarne avtomobilov.

Utk ::

Bolj pomembno je, da se pod isto streho delajo celice in baterije.

M-XXXX ::

Utk je izjavil:

Bolj pomembno je, da se pod isto streho delajo celice in baterije.

Kot sem že rekel: tukaj se govori o parih kamionih dnevno robe. Tako zanemarljivo malo...

Magic1 ::

Vse pod eno streho... upam da kaj ne zagori (kot Falcon), ker potem ne vem kdaj bo W1 dobil priliko za nabavo T3.
Magic

Utk ::

M-XXXX je izjavil:

Utk je izjavil:

Bolj pomembno je, da se pod isto streho delajo celice in baterije.

Kot sem že rekel: tukaj se govori o parih kamionih dnevno robe. Tako zanemarljivo malo...

Ne gre se za prevoz. Obstajajo članki na internetu zakaj je to velika prednost, pač je tak proizvodni proces, da s tem veliko prišparaš. Ne moreš se pa tega it, če v isti tovarni delaš baterije oz. celice za mobitele in avte, od tega za avte en drobiž.

Okapi ::

In sicer zakaj ne? V eni hali delaš celice, v sosednji iz njih sestavljaš akumulatorje za avte, v tretji pa akumulatorje za prenosnike.

WarpedGone ::

Tesla je postavila (brez izkušenj, brez predhodnega kadra, brez predhodne tehnologije (vse to kar ostali proizvajalci že imajo v starih tovarnah) tovarno v cca 2h letih. Drugim to pa ne bo zneslo, ker?


Where is everybody?

Samsung na madžarskem je še vedno v rangu enomestne-cifre GWh.
VW sicer neki omenja 100GWh lastno produkcijo '25 ampak zadnje novice so v stilu "nič ne bo". Kje so ostali?

To mantro kako lahko ostali isto naredijo na hitro takoj ko bojo tko hotl poslušam že 10 let.
To kar jim dejansko uspe narest je za zjokat.

GM Bolt vsaj ni mizerija od avta ampak neki 'običajnega'. Sicer velikostnega ranga Yarisa za ceno mondeota ampak je stvar vsaj avtu podobna.
Onaniranje v stilu kako je to konec s teslo pa ni niti smešno: 25k letne proizvodnje, brez resnih planov povečanja le tega.
Tesla na drugi strani meče milijarde v proizvodnjo 500k vozil letno. In ker takšna reč košta, se jih pljuva da delajo zgubo.

Stisnit in prdnit ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Okapi je izjavil:

In sicer zakaj ne? V eni hali delaš celice, v sosednji iz njih sestavljaš akumulatorje za avte, v tretji pa akumulatorje za prenosnike.

Ja, če je avtomobilski del dovolj velik, imaš zraven lahko še karkoli. Če ni, ti pa nič ne pomaga.
Škoda da si nisem shranil linka, ampak obstaja res dober članek o vseh podrobnostih gigafactory, ki ga ni napisal Musk, ampak ko tisto prebereš, postane gigafactory edina logična stvar, če hočeš delat avte na li-ion baterije. Bom poiskal.

fpbs ::

Teslina prodaja v Evropi padla skoraj za 25%, kakšen bo padec s prihodom Bolta?
http://www.forbes.com/sites/neilwinton/...

Okapi ::

Hja, vsi dovolj bogati Norvežani so ga očitno že kupili, in ker so varčni, ne bodo menjali še vsaj 5 let.>:D

Nikec3 ::

According to AID, some of the fall in part was down to weak sales in oil-rich, socialist Norway, where sales of electric cars have been artificially boosted by various government subsidies and inducements, including free parking in cities and sole use of special lanes.

Forbes je Norveško označil kar za socialistično državo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Saj je.;)

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:


V čem točno je problem? A je kdo kupil mercedes s klaso za 100 jurjev, ker z njo lahko z enim tankanjem naredi več km kot z meganom?
Tisti, ki je kupil Mercedesa S za samo 100.000 evrov, ali je komajda zbral denar za čisto osnovni model praktično "brez vsega", ali dobil neverjeten popust; pod 150.000 evri se takšnega vozila namreč ne kupuje8-)

Eno filozofsko vprašanje zate: če napišeš nekaj pametnega na neumnem mestu, je to še zmeraj pametno?
Najbrž je to retorično vprašanje; sam se le opozoril na vsebinsko napako in še dodatno okrepil sporočilnost tvoje objave:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

Another fatal Tesla Autopilot crash emerges, Model S hits a streetsweeper truck - caught on dashcam:
New reports are coming out of China today claiming that the first fatality in a Tesla Model S on Autopilot was not the widely-covered crash in Florida in May 2016 that resulted in the death of Joshua Brown, but actually an accident in China in January 2016.

https://electrek.co/2016/09/14/another-...

RedDrake ::

Ježeš ...
Hitr' kupt' TSLA, zdaj bo nizko!

Utk ::

Tesla rabi trojko, in to hitro, to je dejstvo. Potem pa kam pokne pokne.

Nikec3 ::

RedDrake je izjavil:

Ježeš ...
Hitr' kupt' TSLA, zdaj bo nizko!

Delnice so že nizko.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Ravno nizko niso, so pa padle 20% v enem letu, kar ni kar tako. VW je za to rabil celo afero.

lufthammer ::

Danes berem:
Nemški proizvajalec prestižnih avtomobilov BMW je avgusta dosegel rekordno prodajo 165.431 avtomobilov znamk BMW in Mini, kar pomeni 5,7 odstotno rast glede na lanski avgust.


zanimiv način propadanja...

Gregor P ::

To je to, to so bila zadnja vozila, ki so jih še uspeli prodati; sedaj je pa konec njihove zgodbe:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja, prodali so 5,7 % več za 4% večji denar.
Prodaja v Ameriki pada, v Aziji raste - sanje vsake premium firme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

lufthammer je izjavil:

Danes berem:
Nemški proizvajalec prestižnih avtomobilov BMW je avgusta dosegel rekordno prodajo 165.431 avtomobilov znamk BMW in Mini, kar pomeni 5,7 odstotno rast glede na lanski avgust.


zanimiv način propadanja...

Temu se reče nova ekonomija. Tesla ne dela izgube, ampak investira v prihodnost. BMW pa ne dela dobička, ampak si koplje jamo.>:D

WarpedGone ::

Ne mislit da ste kej posebno relevantni dokler prihodnost napovedujete s pogledom v ogledalo.

To kar BMW žanje danes, je začel sejat 10 let nazaj.
To kar seje danes, bo žel čez 10 let.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:

Ne mislit da ste kej posebno relevantni dokler prihodnost napovedujete s pogledom v ogledalo.

To kar BMW žanje danes, je začel sejat 10 let nazaj.
To kar seje danes, bo žel čez 10 let.


Kako pa ti veš, kaj seje danes? Vidiš na njihove risalne deske ali sklepaš vse na podlagi tega, kar so zaenkrat pokazali?

Sem prepričan, da imajo taveliki vse pripravljeno, mudi se jim pa ne nič, nafte je dovolj in vsak dan je cenejša. Tesla jim s svojo produkcijo ni nikakršna konkurenca, vsaj zaenkrat še ne. Ko bo treba, se bodo pa zmigali. Da bo pa Tesla (tudi z novimi "igralci" - ki ravno tako še nimajo gigafabrik) pokopala vse po vrsti je pa majčkeno blesavo misliti.

lufthammer ::

Mufasa ::

Bo treba malčk počakat na Paris Motor Show 16, če se bota saj VW in MB en malčk zjasnla...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Gregor P ::

EV-ji že več kot 100 let poskušajo dohiteti vozila MNZ (ICE) in še vedno nismo tam.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Truga ::

V resnici so jih prehiteli ze leta 1881:
Gross-Lichterfelde Tramway @ Wikipedia

ICEji se sicer neki upirajo, ampak zgleda bojo pocasi obupal.

WarpedGone ::

Kako pa ti veš, kaj seje danes?

Kako?
Glava na vratu namesto v riti.

Sem prepričan, da imajo taveliki vse pripravljeno,


Seveda, ti si prepričan.
Taveliki morajo pa to še pogruntat:

So, instead of attending one of the largest auto shows in the world, the Paris Motor Show, many of the BMW bosses will be attending a company electric car strategy meeting, so as to figure out what lies ahead for BMW's alternative fuel future.


Zakaj jih ne pokličeš in potolažiš naj se nehako sekirat in gredo lepo na sejem, sej imajo ja vse pripravljeno...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Bodo pa verjetno nucal še kakšno drugačno tolažbo ... prvi neodvisni test Model S P100DL, ki je bil predan končnemu kupcu:
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Tole sicer ni direkt povezano z EV, niti direkt s sončnimi elektrarnami, je pa direkt povezano z električnimi omrežji:

"Following the leak, California Governor Jerry Brown issued a state of emergency, and in May, the California Public Utilities Commission mandated an accelerated procurement for energy storage. Southern California Edison, among other utilities, was directed to solicit a utility-scale storage solution that could be operational by December 31, 2016. Unlike traditional electric generators, batteries can be deployed quickly at scale and do not require any water or gas pipelines.


"The Gigafactory's ability to produce at a large scale will allow this system to be manufactured, shipped, installed and commissioned in three months. The system will charge using electricity from the grid during off-peak hours and then deliver electricity during peak hours to help maintain the reliable operation of Southern California Edison's electrical infrastructure which feeds more than 15 million residents. By doing so, the Tesla Powerpack system will reduce the need for electricity generated by natural gas and further the advancement of a resilient and modern grid."


Nova 20MW elektrarna v treh mesecih? No go.

Addressing Peak Energy Demand

Last week, through a competitive process, Tesla was selected to provide a 20 MW/80 MWh Powerpack system at the Southern California Edison Mira Loma substation. Tesla was the only bidder awarded a utility-owned storage project out of the solicitation.

Upon completion, this system will be the largest lithium ion battery storage project in the world. When fully charged, this system will hold enough energy to power more than 2,500 households for a day or charge 1,000 Tesla vehicles.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
318 / 1143
»»