Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
LOL top sikrjet mastr plen just on Twitter
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fpbs ::
Breaking News: Another Tesla Model X Crashes On Autopilot
http://gas2.org/2016/07/11/breaking-new...
http://gas2.org/2016/07/11/breaking-new...
Superboyy ::
Lepo, da uporabniki tvegajo lastno kožo in premoženje za testiranje avtopilota, za katerega jim je jasno razloženo, da je v alpha fazi :)
Magic1 ::
Ko bo dosti velika štala, bo tudi Tesla trpela. Malo več bad pressa in bo država neha denar metat not pa bo šlo vse v pm.
Magic
nekikr ::
Breaking News: Another Tesla Model X Crashes On Autopilot
http://gas2.org/2016/07/11/breaking-new...
Breaking news je samo ker je Tesla. Zgodb o debilih imaš vsak dan malo morje.
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Jp, potrjujejo teslino izjavo.
SEC Investigating Tesla for Possible Securities-Law Breach
Utk ::
Čudno da se zdaj vsaka tretja tesla že sama zaleti v drevo, če jih je pa lani približno polovica pogorela v požarih vsakič ko je kdo z njo povozil mačko.
Mufasa ::
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Nikec3 ::
Tesla po novem ponuja tudi Model X 60D.
https://www.teslamotors.com/modelx/desi...
Sicer je relativno ugoden, vendar pa se mi zdi vseeno bedno, da se cel čas hvalijo, kako imajo vse njihove Tesle dolg doseg, sedaj pa ponujajo premium avto, ki bo imel doseg manjši od osnovne verzije Modela 3. Pod to pa itak ne grejo, ker ima Tesla politiko, da avtomobilov pod 200 milj EPA dosega ne ponujajo.
Še nekaj. Glede na to, da gre za softwaresko omejeno baterijo me zanima, če Tesla omeji baterijo samo zgoraj, torej samo "na polni strani", ali sorazmerno glede na obremenitev za baterijo zgoraj in spodaj? Ker če obstaja nek optimum, do kam se najbolj splača praznit/polnit baterijo, potem je res škoda, da Tesla tega ne bi izkoristila, in omejila tako, da je najbolj optimalno.
https://www.teslamotors.com/modelx/desi...
Sicer je relativno ugoden, vendar pa se mi zdi vseeno bedno, da se cel čas hvalijo, kako imajo vse njihove Tesle dolg doseg, sedaj pa ponujajo premium avto, ki bo imel doseg manjši od osnovne verzije Modela 3. Pod to pa itak ne grejo, ker ima Tesla politiko, da avtomobilov pod 200 milj EPA dosega ne ponujajo.
Še nekaj. Glede na to, da gre za softwaresko omejeno baterijo me zanima, če Tesla omeji baterijo samo zgoraj, torej samo "na polni strani", ali sorazmerno glede na obremenitev za baterijo zgoraj in spodaj? Ker če obstaja nek optimum, do kam se najbolj splača praznit/polnit baterijo, potem je res škoda, da Tesla tega ne bi izkoristila, in omejila tako, da je najbolj optimalno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Algoritem omejitve kapacitete je bol kompleksen ko samo nižja max ali višja min napetost. Vzrok je v nujnem balansiranju celic skozi čas in pameti, ki je vgrajena v teslin bms. Pod črto pa bo tako omejna baterija pokazala manj staranja, kot 'neomejena'.
Gre za precej simpl marketnški trik. Avto je za začetek cenejši, zato si ga bo na prvem koraku ogledal več ljudi, precejšen delež kupcev bo kaseneje doplačalo za unlock 15kWh ki je več kot delta v nabavni ceni, mnogo avtov bo čez nekaj let tesla odkupu nazaj, odklenu in prodal kot X75 cpo.
Če bi tesla iskreno želel zmanjšat baterijo in ceno, bi blo not samo 60kwh celic. Precej očitno jim ni problem cena baterj.
Gre za precej simpl marketnški trik. Avto je za začetek cenejši, zato si ga bo na prvem koraku ogledal več ljudi, precejšen delež kupcev bo kaseneje doplačalo za unlock 15kWh ki je več kot delta v nabavni ceni, mnogo avtov bo čez nekaj let tesla odkupu nazaj, odklenu in prodal kot X75 cpo.
Če bi tesla iskreno želel zmanjšat baterijo in ceno, bi blo not samo 60kwh celic. Precej očitno jim ni problem cena baterj.
Zbogom in hvala za vse ribe
thramos ::
fpbs ::
Consumer Reports wants Tesla to change Autopilot name, function:
http://www.autoblog.com/2016/07/14/pres...
http://www.autoblog.com/2016/07/14/pres...
Mufasa ::
In kaj je biu prejsn tedn pol Masterplan Part 2?
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
WarpedGone ::
Približuje se pomembna obletnica:
Jul 20th 2006: Tesla Roadster unveiling in Santa Monica
Avto, ki je zakuru revolucijo:
10 let kasneje kake pol milijona ljudi čaka na svoj EV in niti pod razne ne plača niti eura/dolarja/jena več za karkoli kar ni na štrom.
Čez 10 let bo stanje še bol drugačno kot je danes v primerjavi z 2006. Smo še vedno na spodnjem delu S krivulje, ki se je ravno začela postavljat pokonc.
Jul 20th 2006: Tesla Roadster unveiling in Santa Monica
Avto, ki je zakuru revolucijo:
10 let kasneje kake pol milijona ljudi čaka na svoj EV in niti pod razne ne plača niti eura/dolarja/jena več za karkoli kar ni na štrom.
Čez 10 let bo stanje še bol drugačno kot je danes v primerjavi z 2006. Smo še vedno na spodnjem delu S krivulje, ki se je ravno začela postavljat pokonc.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
10 let kasneje kake pol milijona ljudi čaka na svoj EV in niti pod razne ne plača niti eura/dolarja/jena več za karkoli kar ni na štrom.Leta 2006 so na svetu naredili 50 milijonov bencinskih avtov. Deset let kasneje skoraj 70 milijonov. V času električne "revolucije" je letna proizvodnja bencinskih avtov zrasla za 20 milijonov vozil. V vsem tem času so pri Tesli naredili 140.000 avtov. Ampak ja, nekje je treba začeti.
WarpedGone ::
Letna rast ICE je torej bila ~4%, letna rast Tesle je ~50%
Q.E.D.
Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Seveda, še mal pa bojo propadl.
Nič ne bereš inteligenzze na ST?
Nič ne bereš inteligenzze na ST?
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
VW se odloča za svojo gigafabriko baterij med Panasonicom in LGejem:
http://www.greencarreports.com/news/110...
http://www.greencarreports.com/news/110...
msjr ::
WarpedGone je izjavil:
Letna rast ICE je torej bila ~4%, letna rast Tesle je ~50%
Ja šur, tesla zgradi eno fabrko pa je rast 100%, vseh sto ostalih pa eno pa je rast 1%. Jabolka in hruške v enem košku.
NSA Agent ::
"Zakaj so električni avtomobili prava stvar" Am, niso.
Renault Zoe https://www.cdn.renault.com/content/dam...
vs
Dacija Logan MVC LPG http://www.dacia.si/media/ceniki/ceniki...
Scenarij A (vožnja na delo v 72km oddaljen kraj po avtocesti)
72 km v eno smer, 144 km na dan, 2880 km na mesec, 34560 km na leto.
ZOE: najdražji najem baterije 102€ na mesec za 20000 km pa še ostalih 14560 km moraš plačati po 0,05 € na km. torej 1952 € na leto, če si polnimo elektriko na postaji zastoj!
MVC Bencin - MIN: poraba 4.3L/100km, cena 1,2€/L, torej 1783,30 € na leto za bencin.
MVC Bencin - MAX: poraba 5.8L/100km, cena 1,2€/L, torej 2405,37 € na leto za bencin.
MVC LPG - MIN: poraba 5.4L/100km, cena 0,53€/L (agip 0,49€/L), torej 989,10 € na leto za utekočinjen naftni plin.
MVC LPG - MAX: poraba 7,6L/100km, cena 0,53€/L (agip 0,49€/L), torej 1392,07 € na leto za utekočinjen naftni plin.
Scenarij B (vožnja na delo v 13 km oddaljen kraj)
13 km v eno smer, 26 km na dan, 520 km na mesec, 6240 km na leto.
ZOE: Najcenejši najem baterije 79€ na mesec za 12500km torej 948 € na leto.
MVC Bencin - MAX: poraba izven mesta 5.8L/100km, cena 1,2€/L, torej 434,30 € na leto za bencin.
MVC LPG - MAX: poraba izven mesta 7,6L/100km, cena 0,53€/L (agip 0,49€/L), torej 251,34 € na leto za utekočinjen naftni plin.
Cena osnovnega modela Renault Zoe je 20490 € - 7500€ subvencije = 12990€
Osnovna cena za Dacija Logan MVC LPG z tovarniško vgrajeno plinsko napravo je 9900€
Zarota naftnega lobija, da je nafta prepoceni! Ane ...
Renault Zoe https://www.cdn.renault.com/content/dam...
vs
Dacija Logan MVC LPG http://www.dacia.si/media/ceniki/ceniki...
Scenarij A (vožnja na delo v 72km oddaljen kraj po avtocesti)
72 km v eno smer, 144 km na dan, 2880 km na mesec, 34560 km na leto.
ZOE: najdražji najem baterije 102€ na mesec za 20000 km pa še ostalih 14560 km moraš plačati po 0,05 € na km. torej 1952 € na leto, če si polnimo elektriko na postaji zastoj!
MVC Bencin - MIN: poraba 4.3L/100km, cena 1,2€/L, torej 1783,30 € na leto za bencin.
MVC Bencin - MAX: poraba 5.8L/100km, cena 1,2€/L, torej 2405,37 € na leto za bencin.
MVC LPG - MIN: poraba 5.4L/100km, cena 0,53€/L (agip 0,49€/L), torej 989,10 € na leto za utekočinjen naftni plin.
MVC LPG - MAX: poraba 7,6L/100km, cena 0,53€/L (agip 0,49€/L), torej 1392,07 € na leto za utekočinjen naftni plin.
Scenarij B (vožnja na delo v 13 km oddaljen kraj)
13 km v eno smer, 26 km na dan, 520 km na mesec, 6240 km na leto.
ZOE: Najcenejši najem baterije 79€ na mesec za 12500km torej 948 € na leto.
MVC Bencin - MAX: poraba izven mesta 5.8L/100km, cena 1,2€/L, torej 434,30 € na leto za bencin.
MVC LPG - MAX: poraba izven mesta 7,6L/100km, cena 0,53€/L (agip 0,49€/L), torej 251,34 € na leto za utekočinjen naftni plin.
Cena osnovnega modela Renault Zoe je 20490 € - 7500€ subvencije = 12990€
Osnovna cena za Dacija Logan MVC LPG z tovarniško vgrajeno plinsko napravo je 9900€
Zarota naftnega lobija, da je nafta prepoceni! Ane ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NSA Agent ()
WarpedGone ::
"Zakaj so električni avtomobili prava stvar" Am, niso.
Mizerije tipa BMW i3 zagotovo ne.
Mizerija od počasnega filanja s 50kW tut ne.
1,000-mile Nissan Leaf electric-car road trip in the Northeast: are we there yet?
Once we have both 200-mile electric cars and a large, reliable, network of 100-kw-plus DC quick charging sites along highway rest stops, we'll really be there.
At the moment, we are not there yet.
Unless, of course, you're lucky enough to have a Tesla badge on your car--and you are already enjoying those benefits.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
NSA_agent, od kje ti ideja da je "prava stvar" zaradi cene? Ne vem no gledam skozi okno pa nobene Dacie ne vidim, a je folk res tok zabit, da ne vidi superiornosti LPG Dacie?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
pegasus ::
Ful jih je, sam so precej nevidne ;)
Definitivno jih je več kot električnih vozil. Kruta realnost ...
Definitivno jih je več kot električnih vozil. Kruta realnost ...
Malajlo ::
NSA_Agent, od kod ti te nizke cifre porabe? Sej Dacia ni VW!
Na Spritmonitor je za bencin povprečje 7.5 litra. LPG 9 litrov. Svoje cifre vsaj za 50% dvigni. Dacia bo pokurila tri jurčke za bencin, LPG pa je res malenkost ceneje. Ampak - kdo bi hotel voziti Dacio?!?
Na Spritmonitor je za bencin povprečje 7.5 litra. LPG 9 litrov. Svoje cifre vsaj za 50% dvigni. Dacia bo pokurila tri jurčke za bencin, LPG pa je res malenkost ceneje. Ampak - kdo bi hotel voziti Dacio?!?
Gregor P ::
Meni se zdi povsem nov avto s tovarniško vgrajenim LPG pogonom za takšno ceno idealno vozilo za nakup.
Ker avto nima potovalnega računalnika (ne pozabite, Sandero je nizkocenovnik, ki je lahko vaš že za 7.100 evrov), smo merili porabo goriva ročno, s točenjem. Če lahko bencinsko posodo z nekaj vztrajnosti napolnimo do vrha, je s plinsko malo težje. Vseeno, za sto prevoženih kilometrov na bencin smo porabili 5,96 litra bencina, vožnja na plin pa je zahtevala 7,11 litra. Preračunano stane sto kilometrov vožnje na bencin 8,5 evra, na plin pa zgolj 5,21 evra. Temu se res lahko reče dodana vrednost in tisti, ki zmore in zna uživati v Dacii, bo lahko tako krepko prihranil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
NSA Agent ::
NSA_agent, od kje ti ideja da je "prava stvar" zaradi cene? Ne vem no gledam skozi okno pa nobene Dacie ne vidim, a je folk res tok zabit, da ne vidi superiornosti LPG Dacie?
Ja zaradi cene je prava stvar.
Saj nazadnje ko sem pogledal smo še živeli v kapitalizmu ...
LPG Dacijo so začeli to leto pred kratkim prodajati in čakalna lista za avto je 3 mesece.
Ima pa 0,9 Tce motor od Renaulta, ki je pa trenutno top roba - formula 1 - boljše kot smrdljivi Volkswagen - NOx.
NSA Agent ::
NSA_Agent, od kod ti te nizke cifre porabe? Sej Dacia ni VW!
Na Spritmonitor je za bencin povprečje 7.5 litra. LPG 9 litrov. Svoje cifre vsaj za 50% dvigni. Dacia bo pokurila tri jurčke za bencin, LPG pa je res malenkost ceneje. Ampak - kdo bi hotel voziti Dacio?!?
Prosim, da se naučiš brati.
Na začetku posta sem posredoval dve povezavi do uradnih katalogov Dacije in Renaulta iz katerih črpam podatke za izračune.
Bo šlo?
Brane22 ::
@NSA_agent:
Neverjetna zadeva. Ti, ki si v teh obveščevalnih vodah, povej, ziher veš:
- kako so dosegli, da mešanica med delom spreminja barvo ?
- na kero foro so zoptimizirali hrup tako, da ti med delom motorja tip nabija po klavirju ?
- kako se med delom vrti okrog lastne osi ?
- kaj je high tumble strategy ?
Aja, še eno vprašanje:
Od kdaj NSA verjame proizvajalcem na besedo in kar quota njihove reklamne pamflete ?
Neverjetna zadeva. Ti, ki si v teh obveščevalnih vodah, povej, ziher veš:
- kako so dosegli, da mešanica med delom spreminja barvo ?
- na kero foro so zoptimizirali hrup tako, da ti med delom motorja tip nabija po klavirju ?
- kako se med delom vrti okrog lastne osi ?
- kaj je high tumble strategy ?
Aja, še eno vprašanje:
Od kdaj NSA verjame proizvajalcem na besedo in kar quota njihove reklamne pamflete ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Brane22 ::
Evo link na test za NSA agente:
Renault clio TCe 90 dynamique energy
Pozor na tole:
A ni bila v spotu omenjena posebna strategija za navor čez celo področje ?
Renault clio TCe 90 dynamique energy
Pozor na tole:
Motor je čisto nov Renaultov izdelek, v celoti iz aluminija in v bistvu njihov prvi trivaljnik. Valj manj (v osnovi zamenjuje štirivaljni TCe 100) naj bi zaradi manjšega trenja zmanjšal porabo za 4 odstotke, manjša prostornina za 5 odstotkov, nekaj prihranka pa gre še na račun bolj učinkovite turbine. Bere se fino, jaz sem vedno za majhne in učinkovite motorje, če se to res pozna tudi v praksi. Ampak se pri tem ne kaj dosti. Naj sem bil še tako priden, poraba ni bila manjša od petih litrov, v praksi pa večinoma med 7 in 8, na avtocesti pri čisto normalnih hitrostih celo ves čas 8 litrov. To pa ni malo za trivaljni mlinček. Da je glasen, niti ne moti toliko, rad se tudi zavrti, le z mesta je zelo neodločen in ga morate malo bolj pritisniti, kar pa spet pomeni, da bo porabil več.
A ni bila v spotu omenjena posebna strategija za navor čez celo področje ?
hojnikb ::
Starting a car company is idiotic and an electric car company is idiocy squared.
#brezpodpisa
Mufasa ::
So, in short, Master Plan, Part Deux is:
Create stunning solar roofs with seamlessly integrated battery storage
Expand the electric vehicle product line to address all major segments
Develop a self-driving capability that is 10X safer than manual via massive fleet learning
Enable your car to make money for you when you aren't using it
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
DarkSite ::
Expand the electric vehicle product line to address all major segments:
a future compact SUV
a new kind of pickup truck
heavy-duty trucks
high passenger-density urban transport
a future compact SUV
a new kind of pickup truck
heavy-duty trucks
high passenger-density urban transport
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DarkSite ()
WarpedGone ::
Surprised? Js ne več.
Za 99% vsega sranja po svetu so odgovorni novinarji s svojim 'poročanjem' ki s poročanjem nima niti ene črke.
Edina veja oblasti, ki ima absolutno in nedotakljivo oblast. Nad nami in Resnico.
Za 99% vsega sranja po svetu so odgovorni novinarji s svojim 'poročanjem' ki s poročanjem nima niti ene črke.
Edina veja oblasti, ki ima absolutno in nedotakljivo oblast. Nad nami in Resnico.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Osnovni članek: Tesla, contractors settle with injured foreign worker
V njem so detajli mal drugačni, kot jih slikajo naši pisuni.
Kdo je Vuzem? Naše gore list ...
V njem so detajli mal drugačni, kot jih slikajo naši pisuni.
Musk later said the company paid Eisenmann $55 an hour for the workers. Eisenmann said it agreed to pay Vuzem that hourly rate for the construction work. Vuzem declined to comment. Workers said they received far less.
Kdo je Vuzem? Naše gore list ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
NSA Agent ::
Evo link na test za NSA agente:
Renault clio TCe 90 dynamique energy
Pozor na tole:
Motor je čisto nov Renaultov izdelek, v celoti iz aluminija in v bistvu njihov prvi trivaljnik. Valj manj (v osnovi zamenjuje štirivaljni TCe 100) naj bi zaradi manjšega trenja zmanjšal porabo za 4 odstotke, manjša prostornina za 5 odstotkov, nekaj prihranka pa gre še na račun bolj učinkovite turbine. Bere se fino, jaz sem vedno za majhne in učinkovite motorje, če se to res pozna tudi v praksi. Ampak se pri tem ne kaj dosti. Naj sem bil še tako priden, poraba ni bila manjša od petih litrov, v praksi pa večinoma med 7 in 8, na avtocesti pri čisto normalnih hitrostih celo ves čas 8 litrov. To pa ni malo za trivaljni mlinček. Da je glasen, niti ne moti toliko, rad se tudi zavrti, le z mesta je zelo neodločen in ga morate malo bolj pritisniti, kar pa spet pomeni, da bo porabil več.
A ni bila v spotu omenjena posebna strategija za navor čez celo področje ?
Vsak avto, ki ga turiraš bo kuril veliko. Ta motor je bil razvit da se ga uporablja pod nizkimi obrati. Sem šel na tesno vožnjo s tem 0.9 Tce motorjem in ko sem imel 70km/h sem že imel v 5 prestavi, saj je začela goreti lučka, da moram prestaviti v višjo prestavo.
Torej skoz se s tem avtom pelješ pod 2500 obrati na minuto, edino na avtocesti greš nad 2500 obrati na minuto - treba se je naučiti voziti s tem motorjem.
Tako, da ne razumem, kaj je ta testni voznik počel pri 5000 obratih na minuto.
Lahko mi daš najvarčnejši avto na tem svetu, ko ti ga bom spravil brez problema na 25L/100km, s ročnim menjalnikom.
Je pa zanimivo na tej strani od Volana, da je Dacija po prodaji vozil na 3 mestu medtem ko pa je VW na 4.
bMozart ::
WarpedGone je izjavil:
Surprised? Js ne več.
Za 99% vsega sranja po svetu so odgovorni novinarji s svojim 'poročanjem' ki s poročanjem nima niti ene črke.
Edina veja oblasti, ki ima absolutno in nedotakljivo oblast. Nad nami in Resnico.
+1
Da ne omenimo da znajo poročat samo slabe novice. Običajno se spomnem in malo predelam komad od Zmelkoowih...:
'Kot, da sem streloowod za vse pizd*rije sveta
kot, da sem streloowod za vse probleme kar jih kdorkoli ima.'
Film Tomorrowland v bistvu govori o tem, sicer ni osredotočen na novinarje. Tudi jaz upam z izjemo redkih izjem, da je njihov čas mimo. Anyways offtopic.
Electric cars ftw!
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
BigWhale ::
Mene so povabili na izobrazevanje za Avant2Go car sharing v Ljubljani.
Bom porocal kako je z vsem skupaj, ko se kak krog odpeljem. Zanima me kaksna bo razpolozljivost vozil, ko se pripeljem zjutraj v Ljubjano in popoldne/zvecer, ko se bom peljal na obrobje. :)
Pa vse tri nameravam stestirati. Smarta, Zoe in i3. :)
Bom porocal kako je z vsem skupaj, ko se kak krog odpeljem. Zanima me kaksna bo razpolozljivost vozil, ko se pripeljem zjutraj v Ljubjano in popoldne/zvecer, ko se bom peljal na obrobje. :)
Pa vse tri nameravam stestirati. Smarta, Zoe in i3. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
SmeskoSnezak ::
A ste ze omenili Porsche Mission E?
http://www.porsche.com/microsite/missio...
http://www.porsche.com/microsite/missio...
@ Pusti soncu v srce... @
SmeskoSnezak ::
Mal vec info, baje da pride v produkcijo nekje 2020 : http://insideevs.com/porsche-mission-e-...
@ Pusti soncu v srce... @
WarpedGone ::
Seveda, seveda...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: SmeskoSnezak ()
vostok_1 ::
Lol, pa enim res ni jasno.
Tu beremo in gledamo lepe koncepte "konkurence". Tesla je že skoraj finalizirala fabriko za pol miljonsko proizvodnjo avtomobilov, naredila največjo tovarno na svetu za izdelavo litijskih baterij in ima že večletno tradicijo na področju ele. avtomobilov.
God damn...pa sm mislu da sem jz trd.
Tu beremo in gledamo lepe koncepte "konkurence". Tesla je že skoraj finalizirala fabriko za pol miljonsko proizvodnjo avtomobilov, naredila največjo tovarno na svetu za izdelavo litijskih baterij in ima že večletno tradicijo na področju ele. avtomobilov.
God damn...pa sm mislu da sem jz trd.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
Koncepti konkurence za kaj točno?
Superexpensive sports-car v rangu teslinega Roadsterja izpred 10 let?
Medtem tesla snuje kako bo zrevolucionirala tovornjakarje in cestni transport tovora, ter kako javni mestni potniški promet končno narest dovolj uporabnega, da ga bo folk z veseljem uporabljal. Ne iz nuje ampak iz veselja.
Tko za usput bojo pa v rit zbrcal staro energetsko industrijo in posamezniku omogočili da ne kupuje več energije ampak enkrat kupi moč.
Prerekanje kolk se sončne celice (ne)splačajo bo romalo na smetiške zgodovine skupaj s tem, da so EV predragi.
Adopt or disappear.
Superexpensive sports-car v rangu teslinega Roadsterja izpred 10 let?
Medtem tesla snuje kako bo zrevolucionirala tovornjakarje in cestni transport tovora, ter kako javni mestni potniški promet končno narest dovolj uporabnega, da ga bo folk z veseljem uporabljal. Ne iz nuje ampak iz veselja.
Tko za usput bojo pa v rit zbrcal staro energetsko industrijo in posamezniku omogočili da ne kupuje več energije ampak enkrat kupi moč.
Prerekanje kolk se sončne celice (ne)splačajo bo romalo na smetiške zgodovine skupaj s tem, da so EV predragi.
Adopt or disappear.
Zbogom in hvala za vse ribe