» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
300 / 1189
»»

pegasus ::

Takih je samo ene 3%. Ostalo so bolj ali manj štau in bauštele. Pričakujem pisni dokaz, da se na autobanu ne smeš vozit več kot 60km/h :D

S teslo S na 60km/h bi bil tudi doseg že zelo spodoben ...

Nikec3 ::

pegasus je izjavil:

Takih je samo ene 3%. Ostalo so bolj ali manj štau in bauštele. Pričakujem pisni dokaz, da se na autobanu ne smeš vozit več kot 60km/h :D

S teslo S na 60km/h bi bil tudi doseg že zelo spodoben ...

Relativno s povečanjem hitrosti se doseg enako zmanjša tudi Teslinim ICE kolegom. Oziroma, če smo čisto natančni, se doseg ICE-jem zmanjša še bolj, ker imajo vsi večji koeficient zračnega upora.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

TribesMan ::

Ni čisto res...

Izkoristek ICEja ponavadi malo narašča z obremenitvijo.
Medtem ko izkoristek pogosnkega sklopaEVja pada z obremenitvijo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Preveč spremenljivk, da bi lahk iz rokava stresel pravilno napoved.
Optimalna hitrost (i.e. hitrost z najnižjo porabo) je odvisna od marsičesa poleg same zasnove pogona. Tudi od tega al laufaš klimo ali ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Another Tesla driver has crashed while (maybe) using Autopilot:
http://www.autoblog.com/2016/07/06/anot...

WarpedGone ::

Kdaj boš skapiral da temu metanju dreka nasede vse manj ljudi?

Tolk dreka kot trenutno leti v smeri tesle, ga še ni bilo. Na borzi je za šortanje na razpolago 0 delnic, trenutno so obresti čez 30%, dobave so v zadnjem četrtletju mal upadle, en se je ubil. Cena delnice pa noče in noče strmoglavit.
Seekng alpha objavla take prespevke kot zgoraj na vsake par minut, institucionalni vlagatelji, ki so posodl svoje delnice shortarjem pa te zahtevajo nazaj zarad glasovanja o pripojitvi solar city. Mrhovinarji, ki so stavl na padec imajo tako hud problem in lepe možnosti, da bodo naredl astronomsko izgubo.

Kolk je vrednost zadeve, ki ti jo nihče noče prodat?
Razmišljam a bi dal sell order na 1000, 1500 al kr na 5000 za delnico... Verjetno bo lestvica...
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Cena delnice pa noče in noče strmoglavit.

@Warpi, kdaj si ti kupil delnice? Ker cena zadnji 2 leta stagnira, oziroma celo malo pada.

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Temu ti rečeš stagnacija?
V luči količine strašenja, je tole izjemen performans.
O konkretnih osebnih cifrah morda ob pivu, takole javno pa samo, da sm v zelenem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Temu ti rečeš stagnacija?
V luči količine strašenja, je tole izjemen performans.
O konkretnih osebnih cifrah morda ob pivu, takole javno pa samo, da sm v zelenem.

Kako pa bi ti poimenoval tole? Rast ni, grozen padec ni, morda poznaš bolj primerno besedo, kot je "stagnacija"? (ki je za ta primer celo mila).

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Mufasa ::

Glede na to kolk je stara tema bi rekel da vkolikor je možakar stavil dovolj zgodaj dovolj keša... je dobiček lahko še vedno enormen.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Nikec3 ::

http://www.bloomberg.com/gadfly/article...

"Tesla's Next Six Months Are Critical"
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Lidar: the self-driving technology that could help Tesla avoid another tragedy:

https://www.theguardian.com/technology/...

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Temu ti rečeš stagnacija?
:)) Evo, pa imamo še eno besedo, ki v primeru Tesle pomeni nekaj drugega.

WarpedGone ::

Kako pa bi ti poimenoval tole? Rast ni, grozen padec ni, morda poznaš bolj primerno besedo, kot je "stagnacija"? (ki je za ta primer celo mila).

Tej črti bi reku "nesmisel".
Tri mesece nazaj, bi linija mela pozitiven naklon. Kaj slabega so začel delat v zadnjih treh mesecih ki opravičuje da dogajanje iz "napredek" okarakteriziraš kot "nazadovanje"? (stagnacija == nazadovanje).

Nič posebnega, problemi ki so bili prej, so kvečjemu rešeni ali vsaj omiljeni in prihodnost zgleda še svetlejša.
Celotno gibanje cene delnice je odraz strahu, ki ga Tesla naganja v kosti establishmentu.

Prvi dvig cene iz ~30 čez 100 se je zgodil, ko jim je ratala splavitev Model S. Od takrat so se stvari že tolk spremenile, da cena nikakor več ne odraža napredka ampak je močno zadušena s strašenjem in negativno propagando. Ampak ljudje so vse bol imuni na prazno strašenje in le to ima vse manj 'moči'.

PT za trenutno pričakovane okvire poslovanja je faktor 20 glede na trenutno ceno. Kolk časa bo minilo, da bo folk to sprejel kot dejstvo in da bo nehal nasedat dreku, kako bo jutr Tesla propadu, bomo še vidl.

Pod črto - Tesla kakšnih resnih problemov enostavno nima, suha slama okrog in okrog in bakla v roki.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Mogoče bi pa W1 moral samo prave pomene besed poznati. Ker stagnácija nikakor ne pomeni nazadovanje.

Stagnacija -e ž (á) knjiž. ostajanje pri doseženi stopnji, stanju dejavnosti na kakem področju

Nikec3 ::

@Warpi, pa ti meni govoriš čisto druge stvari, kot sem jih jaz govoril.

1. Jaz sem rekel, da cena delnice zadnji 2 leti stagnira in ti prilepil graf iz Bloomberga
2. Ti si rekel, "Temu ti rečeš stagnacija?"
3. Jaz sem ti z lepo linearno funkcijo za natanko 2 leti pokazal, da je Tesla res v območju "stagnacije", razen v primeru, da bi rad v @Warpi slovar dodal še 4. besedo, ki ima drugačno definicijo od uradne. A kdo beleži, jaz se nekako ne spomnim prvih treh? "Izguba", "reklama", kaj je že tretja? In sedaj še stagnacija.
4. Če želiš ti prilepim še graf brez zadnjih treh mesecev in boš videl, da je krivulja še vedno negativna.

Tri mesece nazaj, bi linija mela pozitiven naklon.

Ne pa nebi.

Kaj slabega so začel delat v zadnjih treh mesecih ki opravičuje da dogajanje iz "napredek" okarakteriziraš kot "nazadovanje"? (stagnacija == nazadovanje).

Govorila sva o ceni delnice, tako da ne zavajaj. Meni je vseeno kaj slabega so začeli delat. Sicer pa če že želiš. Razlogi, da Tesla danes ni vredna več kot je vredna so:

- Musk grozi z nakupom SolarCityja kar delničarjem Tesle ni všeč
- V Q2 so namesto 17 000 obljubljenih avtomobilov naredili samo 14 400 avtomobilov
- Zelo verjetno ne bodo dosegli cilja, ki je 80 000 - 90 000 avtomobilov v letu 2016
- Nihče dejansko ne verjame, da jim bo uspelo v letu 2017 proizvesti toliko avtomobilov kot so napovedali
- Teslina izguba je bila zadnji 2 leti nekajkrat večja od napovedi analitikov
- Prvi človek se je ubil z Autopilotom.

Celotno gibanje cene delnice je odraz strahu, ki ga Tesla naganja v kosti establishmentu.

Čisto vseeno mi je.

Pod črto - Tesla kakšnih resnih problemov enostavno nima, suha slama okrog in okrog in bakla v roki.

Tudi za to mi je čisto vseeno. Povej to delničarjem in jih prepričaj, da je Tesla v bistvu vredna 300 $ na delnico.

Okapi je izjavil:

Mogoče bi pa W1 moral samo prave pomene besed poznati. Ker stagnácija nikakor ne pomeni nazadovanje.

Stagnacija -e ž (á) knjiž. ostajanje pri doseženi stopnji, stanju dejavnosti na kakem področju

Kot sem rekel, pri prvotni oceni sem bil preveč optimističen. Vrednost Tesline delnice v zadnjih dveh letih NE stagnira, ampak nazaduje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Bi bilo pa zanimivo vedeti, ali je W1 kot delničar za nakup SolarCityja ali proti njemu. Čisto tako, iz radovednosti.;)

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Bi bilo pa zanimivo vedeti, ali je W1 kot delničar za nakup SolarCityja ali proti njemu. Čisto tako, iz radovednosti.;)

@W1 zaupa Musku. V vsem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

- Musk grozi z nakupom SolarCityja kar delničarjem Tesle ni všeč

Tega ne veš oz. prej narobe kot prav.
Nekatari mali delničarji, ki tipično ne poznajo ne osnov Tesle, še manj osnov SolarCity, zganjajo paniko.
Obe vodstvi sta se interno že dogovorili, da gredo v to. Za pričakovati je, da so pred javno objavo namere o zadevi obvestili in se posvetovali z večjimi delničarji. Če bi kazalo, da so ti nenaklonjeni, bi stvar ustavili pred javno objavo, ker nima možnosti za uspeh.


- V Q2 so namesto 17 000 obljubljenih avtomobilov naredili samo 14 400 avtomobilov


Ohja .. še osnovnih cifer vam ne rata pravilno pogledat, pa pametujete...
1. neki je obljuba, neki je napoved dogajanja za prihodnost
2. neki je izdelava avtomobila v fabriki, neki druzga je dobava tega avtomobila končemu kupcu, ki ga je naročil
3. v Q2 so izdelali 18.345 novih avtomobilov, in končnim kupcem v roke dali ključ za 14.400 avtomobilov
4. ob koncu Q2 je na ladjah in tovoranjakih bilo na poti do kupca bilo dodatnih 5.150 avtomobilov

Kdor se misli usajat da se 5.150 in 14.400 ne sešteje v 18.356: tudi Q1 se je končal z nekaj tistoč vozili v tranzitu, ki so se prišteli v številko dobavljenih vozil v Q2. Sedanjih 5.150 vozil v tranzitu ob koncu Q2 bo šlo v vsoto dobavljenih vozil za Q3.

PALO ALTO, CA -- (Marketwired) -- 07/03/16 -- Tesla (NASDAQ: TSLA) produced 18,345 vehicles in Q2, an increase of 20% from Q1


Bistveno za prihodnost (oz. trenutno stanje stvari) je tole:
... and exited the quarter consistently producing just under 2,000 vehicles per week. Due to the steep production ramp, almost half of the quarter's production occurred in the final four weeks.


P.S. glede definicije "stagnacije": hvala za popravek. Še vedno bi črta, ki se konča tri mesece nazaj imela pozitiven naklon, če bi bila narisana po enaki metodi kot trenutna.


- Zelo verjetno ne bodo dosegli cilja, ki je 80 000 - 90 000 avtomobilov v letu 2016

V q1 so izdelali 15.510 vozil, v q2 pa 18.345, torej so že na 33.855 izdelanih vozil letos, trdijo da izdelajo 2000 novih vozil na teden, do konca leta pa je še recimo 25 tednov i.e 50.000 dodatnih novih vozil brez da bi še dvigal hitrost proizvodnje. Nekaj tednov bo fabrika na počitnicah, kar odšteje recimo 5000 vozil, hitrost proizvodnje pa bo še rasla, kar lahko teh 5000 izpadlih zaradi dopustov več kot kompezira. Tvoj "zelo verjetno ne bo" se tako pretopi v "zelo verjetno bodo dosegli cilj", lahko da tudi presegli, ko se potopiš v dejanske številke in ne ponavljaš novinarskih drekov ki ne ločijo izdelano od dobavljeno.

- Nihče dejansko ne verjame, da jim bo uspelo v letu 2017 proizvesti toliko avtomobilov kot so napovedali

Kdor zna računat, vidi da imajo dobre šanse da presežejo napovedi.


- Teslina izguba je bila zadnji 2 leti nekajkrat večja od napovedi analitikov


Spet ta blodnja okrog izgube...
Tesla nima nikakršne izgube, napovedi analitikov tipično niso vredne papirja na katerem so napisane.
Kater od teh analitikov je leta 2010 napovedal teslo v sedanji obliki in velikosti?
Kateremu od teh analitikov je uspela napoved, ki je držala vodo za eno leto naprej?

Če bi zaupal analitikom bi bil globoko v rdečem, ne zelenem.

- Prvi človek se je ubil z Autopilotom.


Ta izjava je še bolj smrdljivi kup dreka, kot to da Tesla dela izgubo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

@Warpi, pa kaj tebi ni jasno. Jaz ti samo pravim, kaj so možni vzroki, da delnica ni višje. Zmeni se pa ti z ostalimi delničarji, da je Tesla v bistvu vredna več.

In še graf, če zadnjih treh mesecev ne upoštevam:



Graf je linearna aproksimacija, metoda je povsem enaka kot pri prvem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Torej je čisti slučaj da se na prvi slikci črta konča v trenutni vrednosti. Kakšno naključje!
Z izbiro časovnega razdobja lahk pokažeš kar želiš, če čez potegneš ravno črto je to nonsense.
Ja, matematka vrže vn številko, ki pa pomeni kaj točno?

Jaz ti samo pravim, kaj so možni vzroki, da delnica ni višje.


Ne, tvoja izjava je bila čista trditev, nobenega 'možni' vmes:
Razlogi, da Tesla danes ni vredna več kot je vredna so:


In v seznamu en kup bedarij.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Torej je čisti slučaj da se na prvi slikci črta konča v trenutni vrednosti. Kakšno naključje!
Z izbiro časovnega razdobja lahk pokažeš kar želiš, če čez potegneš ravno črto je to nonsense.
Ja, matematka vrže vn številko, ki pa pomeni kaj točno?

Jaz sem iskal linearni trend gibanja cen delnice zadnji 2 leti. In točno to sem tudi dobil. Navsezadnje samo z aproksimacijo (pa ni nujno da je linearna funkcija) lahko dobiš jasno izrisan trend za neko obdobje.

Ne, tvoja izjava je bila čista trditev, nobenega 'možni' vmes:

No potem pa ti povej, kaj je razlog, da delnica Tesle ni višje? Predvidevam, da so krivi delničarji, ker ne verjamejo, da je Tesla vredna več?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Torej je čisti slučaj da se na prvi slikci črta konča v trenutni vrednosti. Kakšno naključje!

Ehm, ja, je naključje.

Ti res nimaš niti osnovnega pojma o statistiki, če še koncepta povprečja ne razumeš :/
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

No potem pa ti povej, kaj je razlog, da delnica Tesle ni višje?

- nevarnost, ki jo Tesla predstavlja več kot eni ustaljeni branži industrije (in akcije te industrije, ki vplivajo na ceno)
- ~30M delnic, ki so sposojene v stavi, da bo cena v kratkem padla
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

- nevarnost, ki jo Tesla predstavlja več kot eni ustaljeni branži industrije (in akcije te industrije, ki vplivajo na ceno)

Zdaj si že zelo blizu tega, da je naftna industrija kriva...

- ~30M delnic, ki so sposojene v stavi, da bo cena v kratkem padla

To ni vzrok. To je posledica tega, da očitno veliko ljudje ne verjame v dolgoročno rast Tesle. In kaj je vzrok, da ne verjamejo?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Zdaj si že zelo blizu tega, da je naftna industrija kriva...


Ne tega men očitat, povej to telim:
The Kochs Are Plotting A Multimillion-Dollar Assault On Electric Vehicles

Al pa mi drugače razloži zakaj je novica, da se je ena oseba ponesrečila tako velika stvar, da je v vseh medijih?
Ker je to tako zelo poseben dogodek al ker je to zadeva, ki na prvo žogo meče slabo luč na teslo?

In kaj je vzrok, da ne verjamejo?

Zakaj obstajajo lopovi?
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

Da je smrtna žrtev kot potencialna posledica oranja ledine na področju avtonomne vožnje velika novica se ti zdi sumljivo?

Utk ::

Koliko novic je blo ko se je uvajal esp pa je vseeni kdo ven zletel, kaj ce prav zarad espja, ki je delal narobe? Ali pa koliko jih airbag ni resil, zaradi 1000 raznih razlogov.

WarpedGone ::

Ne samo da jih airbag ni rešil, še aktivno pobijajo ljudi te zadeve.
Kolk od vas je že slišal za trenutno štalo z Takata airbagi?

Exploding Takata air bag kills teen girl in Texas, Honda confirms 10th US faulty inflator death

An exploding Takata air bag has claimed another life, this time a 17-year-old girl whose car crashed near Houston


Takih in podobnih zgodb je nebroj. Skrivanje za "potencialno posledico oranja ledine" je čista hinavščina.
Pumpat FUD (Fear, Uncertainty, Doubt) je simpl, vpliv na borzne tečaje pa znana stvar.
Tko da recept je tle čist enostavn:
- zvohaš neki negativnega o tesli, kar še ni zunaj
- si sposodiš neki delnic in jih prodaš
- lansiraš medijsko zvlianje dreka
- profit $$$
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Saj zaradi tega je pa polno novic o Takati, delnica se je pa potopila iz 4.000 na 350 JPY.

thramos ::

Jaz sem, v ameriških medijih je tega vse polno.

Pa vseeno. Če se vam napihljiva vreča in njene težave zdijo podobna (in enako medijsko privlačna) kot AI v obliki avtopilota, potem verjetno nima smisla razpravljat.

DarkSite ::

Huje kot samo poročanje mene moti predvsem kake članke pišejo. Popolni BS. Clickbaiti. Privabijo z hudim naslovom. Nato ti natrosijo nepotrjena ali napačna dejstva.

Seveda pa je sedaj pričakovati, da bo za vsako nesrečo Tesle kriv AP. Na srečo imajo loge.

Nikec3 ::

Al pa mi drugače razloži zakaj je novica, da se je ena oseba ponesrečila tako velika stvar, da je v vseh medijih?
Ker je to tako zelo poseben dogodek al ker je to zadeva, ki na prvo žogo meče slabo luč na teslo?

Odgovor je preprost. Ker to prinese klike. Poglej recimo novico na slo-tech. Ogromno komentarjev. Pisci novic na slo-techu vedo, da bo @Warpi ogromno komentiral, razvila se bo cela debata -> kliki -> gledanje oglasov -> moneyz!

Tako da delno si tudi ti kriv, da je vsaka Tesla novica, top novica.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

thramos ::

Saj tako (rumeni) mediji pišejo o vsaki temi.

Avtopilot, ki bo dejansko funkcionalen, pa bo bistveno spremenil način življenja praktično vsakega zemljana.

Skupaj z bombastičnimi napovedmi karizmatičnega in do sedaj zelo uspešnega direktorja firme, se članki pišejo sami že ob uspehih, kaj šele ob nesrečah.

Ampak nekaterim se to zdi primerljivo z napihljivo vrečo.

WarpedGone ::

darkSite:
Huje kot samo poročanje mene moti predvsem kake članke pišejo. Popolni BS. Clickbaiti. Privabijo z hudim naslovom. Nato ti natrosijo nepotrjena ali napačna dejstva.

This.
In osebki na tem forumu limajo linke na takšne članke kot na sveže novice vredne pozornosti. Primer
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Ja Elon Musk je pač magnet za medije, kar mu zagotovo zelo ugaja, glede na to da je njegovo twittanje glavni marketing Tesle. S tem ko si dosti v medijih, pa se ne boš izognil tudi senzacionalističnim člankom.

Ko se piše o tebi, se piše. Dobro in slabo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Kaj bo šele, ko bo avtopilot prvič povozil otroka.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Al pa mi drugače razloži zakaj je novica, da se je ena oseba ponesrečila tako velika stvar, da je v vseh medijih?
Ker je to tako zelo poseben dogodek al ker je to zadeva, ki na prvo žogo meče slabo luč na teslo?

Warpi, kaj če bi ti obrazložil, zakaj je novica o smrtno ponesrečeni osebi prišla na dan šele po nekaj tednih? Ko pa je ta ista oseba nekaj dni pred to nesrečo izjavila, da ji je Teslin avtopilot rešil življenja, je pa bilo objavljeno še isti trenutek.

WarpedGone ::

Evo, dežurni metalec dreka se spet oglaša... in še vedno meče drek.

Nič ni bilo objavljeno še isti trenutek, oseba sama je svoj lasten posnetek obesila na YT.
Ko se je ista oseba ponesrečila, pač nekak ni mogla več sama obest tega posnetka na YT ... horrorz, zarota, prikrivanje!!!!!1111

Konkretna časovnica kaj je firma počela je objavljena.

Following our standard practice, Tesla informed NHTSA about the incident immediately after it occurred.


Oprosti, da tudi tebi niso poslal brzojavke, da bi se lahko takoj podal na svoj FUDfest.
Niti niso šli aktivno obveščat novinarskih mrhovinarjev. Barabe grde, vam rečem...

Ko je NHTSA končno odvrnila, da si bodo zadevo pobliže pogledal, je Tesla sam objavil stvar na svojem blogu.

We learned yesterday evening that NHTSA is opening a preliminary evaluation into the performance of Autopilot during a recent fatal crash that occurred in a Model S.


Kaj so vmes počeli 'raziskovalni novinarji' pa vprašaj njih.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

In osebki na tem forumu limajo linke na takšne članke kot na sveže novice vredne pozornosti. Primer

Zanimivo, da tudi NHTSA naseda na take članke, ki jih limajo, kot ti praviš "razni osebki in dežurni metalci dreka":
http://www.autoblog.com/2016/07/06/nhts...

WarpedGone ::

Nepismenost je kurba.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Following our standard practice, Tesla informed NHTSA about the incident immediately after it occurred.

http://insideevs.com/tesla-reported-fat...

WarpedGone ::

Jp, potrjujejo teslino izjavo.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Malo PR unfriendly so se lotli tega. Morali bi intenzivno preučit zadevo, ter par dni za tem javit. Zravn pa mal pazit kaj pišejo na teh twiterjih/blogih/...
Mainstream je tolk butast, da ne razume kaj se pravzaprav dogaja in začne srat po vsem.
Pomembna je konsistentnost...ne moreš na eni strani neki pompozno bluzit in se vljudno upravičevat, po drugi se delat mal asshole-a.
People like to know from whom they are buying.

Zato nimam problem kupovat od kitajcev. Večina je konsistentna v svojem stilu.
Musk ne toliko. Mal želi bit PR friendly, SJW inclusive, mal pa bad boy.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

WarpedGone ::

Konsistentnost:

Zbogom in hvala za vse ribe

hoyladri ::

Edina konsistentna stvar tu je vrednost tesline delnice

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Konsistentnost:



Takrat so tudi oglasevali, da kajenje ni skodljivo in da s cigaretom v roki moski zgledajo bolj mozati. :>

Gregor P ::

... pa tudi ženske so se s cigaretami emancipirale ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

#brezpodpisa
««
300 / 1189
»»