Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
Bolj imam občutek da so vse tri komponenete (motor, inverter, baterija) dimezioninirane za neko enako moč, nekaj malega rezerve je verjetno pri vseh. Pri nizki hitrosti je lepo razvidno da je omejitev elektromotor, ampak v praksi je pri teh močeh verjetno omejitev stik gume s podlago
energetik ::
Vodoravna črta navora pomeni prirastek moč s hitrostjo (črtkano), ali je to dovolj da negira višji zračni upor je pa vprašanje.A-a, konstanten navor pomeni konstantno vodoravno silo na podlago. Avto pospešuje pa glede na rezultanto sil, torej sila na podlago minus sila upora. Rezultanta (=pospešek) je s hitrostjo vedno manjša.
Če bi hotel čutiti ves čas izsti pospešek na riti, bi morala krivulja navora s hitrostjo rasti.
WarpedGone ::
Imaš morda tudi kakšen graf izkoristka pogonskega sklopa v Tesli v odvisnosti od obratov oz. hitrosti?
Ne.
Sm pa šel iskat in našel tole analizo: Analyzing car efficiency at different power outputs (accelerations)
Tule je še bol natančno razdelano kako so sestavljeni MS60, MS85 in MSP.
Obstaja tudi tale "uraden" graf, ki ga je nekoč Tesla Motors objavil na svojem blogu:
Ni to direkt izkoristek pogonskega sklopa, pove pa nekaj v tej smeri.
P.S.: Vodoravna črta navora ne pomeni konstantne sile, ki jo občutiš na riti, ker se s hitrostjo veča zračni upor, s tem pa je pospešek vse manjši.
Vodoravna črta 'drži' tja do ~60kmh. Večji del tega hitrostnega območja je zračni upor praktično zanemarljiv i.e. ga močno preglasijo drugi faktorji. V principu pa imaš seveda prav, zračni upor požre nekaj malega kW.
Drugače pa dvomim da je baterija tisti "bottleneck", sigurno bi bila zmožna več ampak jo (softwaresko ali hardwaresko) omejuje inverter za daljšo življensko dobo.
Dvomi kolikor želiš, številke in reverse-analiza pogonskega sklopa govorijo svoje :)
ampak v praksi je pri teh močeh verjetno omejitev stik gume s podlago
Pod nekaj deset kmh je omejitev stik gume s podlago. Ugasneš TC in delaš umetne oblake.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
7982884e ::
Zanimiv graf. Bi bilo fajn videti krivuljo od zračnega upora pri različnih šasijah z različnimi koeficienti.
energetik ::
Zanimiv graf. Bi bilo fajn videti krivuljo od zračnega upora pri različnih šasijah z različnimi koeficienti.Krivulja je pri vseh vozilih popolnoma enake oblike, samo številke so druge.
Formula je Cd*A*ro*v^2/2, torej je to kvadratna krivulja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
43% baterije ni "težava" ampak "faktor". Podobno kot 4je potniki v avtomobilu med merjenjen pospeškov niso "težava" ampak enostavno "faktor", ki ima svoj vpliv na končen rezultat.
100% baterija ne more ven dati nic vec moci kot 43% baterija.
Tako da to ni faktor.
Vedno je tok omejen. 100% baterija ne more ven vreci 100% vec toka kot 43% polna.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WarpedGone ::
o čem blebetaš?
Da bi izpraznena baterija lahko oddala enako moč kot bol napolnjena, bi pri nižji napetosti morala nekako poganjati večji tok. Osnovna šola
Da bi izpraznena baterija lahko oddala enako moč kot bol napolnjena, bi pri nižji napetosti morala nekako poganjati večji tok. Osnovna šola
Zbogom in hvala za vse ribe
Malajlo ::
WarpedGone je izjavil:
43% baterije ni "težava" ampak "faktor". Podobno kot 4je potniki v avtomobilu med merjenjen pospeškov niso "težava" ampak enostavno "faktor", ki ima svoj vpliv na končen rezultat.
100% baterija ne more ven dati nic vec moci kot 43% baterija.
Tako da to ni faktor.
Vedno je tok omejen. 100% baterija ne more ven vreci 100% vec toka kot 43% polna.
Halo? Valjda je polna baterija težja! Sej mi UPSe vedno prenašamo prazne...
Dost heca... Pa saj el.motorji v Tesli ne pijejo 100% vsega toka, ki ga baterije lahko dajo od sebe. 43% ali pa 100% da motorju 100% njemu potrebne moči. Ali ne?
Magic1 ::
Odvisno od elektronke v vozilu. Baterija pri 100% ima višjo napetost, kot pri 43%. Če hočeš enako moč pri obeh primerih, mora elektronka prilagajat temu sorazmeren tok. Če pa omejitev toka fiksna, potem je pač pri 43% moč manjša.
Magic
Superboyy ::
En hiter izračun stroška na 100km.
Sam vozim pasata 1.6 TDI, ki mi pokuri okol 5l na 100km.
5*1,365eur = 6,825 eur.
BMW i3 nam je na testu "kuril" 15,5kWh na 100km.
15,5kWh*0,04393eur = 0,681 eur. (cenejša tarifa na petrolu, ker filaš čez noč)
Če delaš 100km na delovni dan = 26000km na leto, prišparaš tm okol 1600 eur na leto.
Še razliko v nabavni ceni in menjavo baterije na (cca) 1000 ciklusov, prosim. Je treba vse plačati...
Od kje ti pa ta podatek? Se strinjam, da so baterije zaenkrat še problem, ampak kolkor gledam maš garancijo, da ti v 100.000km (kar je tam nekje 1000 ciklov) oz. 8ih letih capaciteta ne sme pasti pod 80%. Kar še ne pomeni, da je baterija zanič, samo doseg pri polni bateriji se začne zmanjševat. Kako bo v praksi bo pa čas pokazal.
Tudi, kot že rečeno, štromar ni namenjen striktno varčevanju, dokler ne bodo solidni avtomobili po 20 jurjev. Če gledaš samo na evre se ti na dolgi rok ne splača in mislm, da se vsi lastniki električnih vozil tega zavedajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()
TribesMan ::
Če gledamo graf, ki ga je nalimal W1, lahko rečemo, da je do ~65km/h (pri MS85 pa celo do 80km/h) vseeno koliko je napolnjena baterija, saj je moč motorja do te hitrosti nižja od "maksimalne" in lahko sklepamo da tukaj baterija še nima težav z dovajanjem energije (težava bo tam kjer boš rabil najevčjo moč).
Pa tudi od tu naprej zadeve niso čisto črno bele. Saj ne vemo kakšna je vzbujalna napetost motorja in koliko rezerve ima da doseže napetost baterije. Kajti, če je vzbujalna napetost motorja nižja od napetosti baterije, potem ni nekega posebnega razloga zakaj bi bila moč znižana.
Za vzbujalno napetost pa vemo, da v grobem sledi V/f konstanti... torej višja kot je vrtilna frekvenca motorja višjo napetost rabimo. Torej zelo verjetno ne pridemo do omejitve baterije vse drugega "preloma" grafa navora (oziroma v primeru prazne baterije malo pred tem), ko napetost vzbujanja motorja doseže napajalno napetost baterije...
Ali drugače povedano, če baterija ni prazna tam pod 10%SOC, zelo verjetno ni praktično nobene razlike v 0-100km/h, če pa je je pa nekje na drugi decimalki.
Pa tudi od tu naprej zadeve niso čisto črno bele. Saj ne vemo kakšna je vzbujalna napetost motorja in koliko rezerve ima da doseže napetost baterije. Kajti, če je vzbujalna napetost motorja nižja od napetosti baterije, potem ni nekega posebnega razloga zakaj bi bila moč znižana.
Za vzbujalno napetost pa vemo, da v grobem sledi V/f konstanti... torej višja kot je vrtilna frekvenca motorja višjo napetost rabimo. Torej zelo verjetno ne pridemo do omejitve baterije vse drugega "preloma" grafa navora (oziroma v primeru prazne baterije malo pred tem), ko napetost vzbujanja motorja doseže napajalno napetost baterije...
Ali drugače povedano, če baterija ni prazna tam pod 10%SOC, zelo verjetno ni praktično nobene razlike v 0-100km/h, če pa je je pa nekje na drugi decimalki.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Nikec3 ::
Od kje ti pa ta podatek? Se strinjam, da so baterije zaenkrat še problem, ampak kolkor gledam maš garancijo, da ti v 100.000km (kar je tam nekje 1000 ciklov) oz. 8ih letih capaciteta ne sme pasti pod 80%. Kar še ne pomeni, da je baterija zanič, samo doseg pri polni bateriji se začne zmanjševat. Kako bo v praksi bo pa čas pokazal.
Kolikor jaz vem imajo baterije pri Tesli do sedaj izjemne rezultate. Že baterija pri Roadsterju, ki (mislim da) ni imel temperaturno kontrolirane baterije in ni imel s strani Tesle predelanih baterij, dosega po x letih veliko boljše rezultate od predvidevanj.
Pri Model S so stvari še veliko boljše, ker je baterija večja (manj ciklov za enako km), baterije so boljše, celoten pack je temperaturno reguliran,... Če gledamo teoretično celotne cikle, iz tega sklepamo, da lahko s 1000 cikli naredimo 400.000 km, pa bi kapaciteta baterije še vedno morala biti 80%. Če baterije ne polnimo in praznimo do konca, je staranje še počasnejše. WarpedOne je tudi lepil neke podatke, kjer so imeli ljudje s 50 000 km še vedno 99% kapacitete. Trenutno je sicer še najbrž neznanka kako slabo bi na baterijo delovalo konstantno polnjenje s superchargerji, ampak v vsakem primeru sem prepričan, da bodo Tesle po 200 000 km še vedno obdržale 80% kapacitete. Ni tole Nissan Leaf.
Dejansko vse težave baterij izginejo z večanjem kapacitete v avtomobilih. Več km z manj cikli, večja hitrost polnjenja (več km/časovno enoto).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Roadster IMA nadzorovano temperaturo baterije i.e. aktivno hlajeno in aktivno ogrevano. V model S so novejše celice, ki so narejene po teslinih željah. V roadsterju so to ble še klasičen recept.
Analize kažejo da moć polnjenja baterije sama po sebi ni problem. Problem je čas ki ga baterija preživi topla na visokem SOC. Tle pride dp zanimivga zasuka da polnjenje na superchargerju baterijo manj okvari kot šibkejše polnjenje, ki pomeni dolgotrajnejše segrevanje. Problem je vroča baterija na 90+ SOC. Klasičen laptop scenarij.
Garancija na 85kWh baterijo je brez omejitve kilometrov i.e. ciklov. Omejitev je le starost 8 let.
Analize kažejo da moć polnjenja baterije sama po sebi ni problem. Problem je čas ki ga baterija preživi topla na visokem SOC. Tle pride dp zanimivga zasuka da polnjenje na superchargerju baterijo manj okvari kot šibkejše polnjenje, ki pomeni dolgotrajnejše segrevanje. Problem je vroča baterija na 90+ SOC. Klasičen laptop scenarij.
Garancija na 85kWh baterijo je brez omejitve kilometrov i.e. ciklov. Omejitev je le starost 8 let.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Omejitev je le starost 8 let.
Preveč strog si. 8 let ni nobena omejitev, je le garancija, ki jo jamči Tesla.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
konec garancije seveda.
Se je pa treba zavedat da baterije poznajo tudi sudden death sindrom ... Nekaj časa, lahko tudi dolgo časa baterija deluje ok, kapaciteta rahlo pada, nič drastičnega dokler enkrat zadeva ne mrkne ... Interni kratek stik znotraj celice. Odvisno od organizacije packa to lahko pomeni konec veselja ali pa le rahel padec kapacitete in moči. Proti temu zaenkrat še ni splošnih receptov, odvisno od konkretne kemije in raznih začimb.
Se je pa treba zavedat da baterije poznajo tudi sudden death sindrom ... Nekaj časa, lahko tudi dolgo časa baterija deluje ok, kapaciteta rahlo pada, nič drastičnega dokler enkrat zadeva ne mrkne ... Interni kratek stik znotraj celice. Odvisno od organizacije packa to lahko pomeni konec veselja ali pa le rahel padec kapacitete in moči. Proti temu zaenkrat še ni splošnih receptov, odvisno od konkretne kemije in raznih začimb.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
alexa-lol ::
Zanimiv graf. Bi bilo fajn videti krivuljo od zračnega upora pri različnih šasijah z različnimi koeficienti.Krivulja je pri vseh vozilih popolnoma enake oblike, samo številke so druge.
Formula je Cd*A*ro*v^2/2, torej je to kvadratna krivulja.
To je poenostavitev.
Obstaja ti. linearna formula za zračni upor in kvadratna formula. Uporaba katerekoli je odvisna od Reynoldsovega števila. Za prvo mora biti Reynoldsovo število majhno (pod 1), za kvadratno formulo pa večje (več kot 1000).
To je poenostavitev zato ker se ne upoštevajo kaotičnost izvirnih enačb - menda Navier-Stoksovih (nisem popolnoma prepričan)
Recimo pri letalih imajo na koncu majhna vertikalna krilca...
Vertikalno krilce
vir: Wikipedia... ideja pa je da to krilce preprečuje vrtinčenje zraka in s tem zmanjša zračni upor.
V osnovi imaš lahko dva avtomobila z istim koeficientom zračnega upora (dobljen z reverse engineeringom in vstavitvijo v kvadratno enačbo) ampak en bo pri visokih hitrostih bil deležen mnogo večje sile.
To je sicer kompliciranje ampak fajn je vedet da kvadratna enačba in koeficient nista "the holy grail", je še veliko malenkosti ki pripomorejo k "učinkovitosti", tako kot tista majhna krilca pri letalih.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
fpbs ::
BMW i3 - električni urbani posebnež nosi pečat slovenskega znanja (video):
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
alexa-lol ::
BMW i3 - električni urbani posebnež nosi pečat slovenskega znanja (video):
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
QL avtek
+
te novinarji pretiravajo s tem slovenskim znanjem... bi človek mislil da smo tik pred tem da postanemo svetovna avtomobilska velesila.
Pač v avtu je komponenta, ki so jo razvili fantje in dekleta v Sloveniji, kar je super. Objektivno/realno gledano so notri komponente iz vseh srednje evropskih držav.
Slovenske komponente v avtomobilih so realnost že najmanj od osamosvojitve pa nobeden ni neke panike delal. Prav tako noben ni panike delal ko so pokopali Prevent, ki je širil to slovensko znanje po avtomobilskem trgu.
Te novinarji so prav "desperate".. rabijo punchy headline.
Invictus ::
Recimo pri letalih imajo na koncu majhna vertikalna krilca...
... ideja pa je da to krilce preprečuje vrtinčenje zraka in s tem zmanjša zračni upor.
V bistvu preprečujejo/zmanjšujejo inducirani upor. Idealno krilo ima neskončno razpetina, kar iz praktičnih razlogov ni mogoče.
TA krilca pa povečajo razpetino krila, sicer v vertikalo, ampak deluje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
alexa-lol ::
To s temi krilci ali wingleti je zanimivo. Efekt naj bi odkrila Nasa v 70-ih letih ampak si nobeden od velikih proizvajalcev ni upal implementirati zadeve ker so bili malo nejeverni. Potem je pa Burt Rutan delal neko lahko letalce in je dodal krilom še winglete in je delovalo. Potem so winglete uporabili še veliki proizvajalci.
Dodatek teh krilc naj bi zmanjšal porabo goriva za 4-6% kar se pri tisočih letih nabere.
vir: Wikipedia
Dodatek teh krilc naj bi zmanjšal porabo goriva za 4-6% kar se pri tisočih letih nabere.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
fpbs ::
Consumer Reports' Tesla Model S has more than its share of problems:
http://www.consumerreports.org/cro/news...
http://www.consumerreports.org/cro/news...
WarpedGone ::
Zgoraj je bil govor o moči baterij:
"Article in Norwegian" v angleščini by GoogleTranslate: Tesla Model S offers more than the promise
My S85, delivered Sep 2013, slightly exceeds 320 kW on the power meter.
A reputable Norwegian tuning shop (RS Tuning Bergen) recently dynoed a 60, S85 and P85 and got 305 hp from the 60, 405 hp from the S85 and 424 from the P. None of them were fully charged. To be fair, they had trouble measuring the P at lower speeds, and got a reading of 440 hp for a brief moment before the test equipment shut down due to overload. Article in Norwegian
I can feel the performance difference between 50 and 90 % SoC. I wish someone would test power and acceleration at 90 % SoC...
"Article in Norwegian" v angleščini by GoogleTranslate: Tesla Model S offers more than the promise
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
@fpbs
Ja pa dobro pizdarija, če so samo to problemi potem ni problemov. Električni avti so trenutno na nivoju kot so bli ICEji v 50tih. Še posebej Tesla je mlada firma in se ima veliko za naučit.
Ja pa dobro pizdarija, če so samo to problemi potem ni problemov. Električni avti so trenutno na nivoju kot so bli ICEji v 50tih. Še posebej Tesla je mlada firma in se ima veliko za naučit.
alexa-lol ::
WarpedGone je izjavil:
Zgoraj je bil govor o moči baterij:
My S85, delivered Sep 2013, slightly exceeds 320 kW on the power meter.
A reputable Norwegian tuning shop (RS Tuning Bergen) recently dynoed a 60, S85 and P85 and got 305 hp from the 60, 405 hp from the S85 and 424 from the P. None of them were fully charged. To be fair, they had trouble measuring the P at lower speeds, and got a reading of 440 hp for a brief moment before the test equipment shut down due to overload. Article in Norwegian
I can feel the performance difference between 50 and 90 % SoC. I wish someone would test power and acceleration at 90 % SoC...
"Article in Norwegian" v angleščini by GoogleTranslate: Tesla Model S offers more than the promise
Kaj so to eni fantje k scooterje navijajo testiral?
Če Bugatti Veyron ne overloada dynotov, kako jih lahko kaj drugega.
TribesMan ::
ICE avtomobili imajo menjalnike, in ponavadi se testira na dynotu v recimo 4. prestavi. Kar pomeni da se začne test pri kakih 50km/h in ga tiščiš do 180km/h. V tem primeru je prestavno razmerje blizu 1:1, zato je navor na kolesih zelo podoben kot navor na motorju... Torej nobene panike za merilno napravo.
Tesla ima prestavno razmerje 9:1. Kar pomeni da ko testiraš od 0-top speed, imaš pri nizkih hitrostih nenormalno visoke navore na kolesih. Tko 5000Nm...
Samo tudi če bi ICE avto testiral v recimo 2. prestavi bi dobil ven komot nekaj tisoč Nm. Povprečen dizel 2.0TDI ima na kolesih v 2. prestavi 2-3000Nm. Da o veyronih ne govorimo.
Samo ker se zaradi praktičnih razlogov ICE avtov ne testira v 1. prestavi ni težav.
Tesla ima prestavno razmerje 9:1. Kar pomeni da ko testiraš od 0-top speed, imaš pri nizkih hitrostih nenormalno visoke navore na kolesih. Tko 5000Nm...
Samo tudi če bi ICE avto testiral v recimo 2. prestavi bi dobil ven komot nekaj tisoč Nm. Povprečen dizel 2.0TDI ima na kolesih v 2. prestavi 2-3000Nm. Da o veyronih ne govorimo.
Samo ker se zaradi praktičnih razlogov ICE avtov ne testira v 1. prestavi ni težav.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Invictus ::
To s temi krilci ali wingleti je zanimivo. Efekt naj bi odkrila Nasa v 70-ih letih ampak si nobeden od velikih proizvajalcev ni upal implementirati zadeve ker so bili malo nejeverni. Potem je pa Burt Rutan delal neko lahko letalce in je dodal krilom še winglete in je delovalo. Potem so winglete uporabili še veliki proizvajalci.
Dodatek teh krilc naj bi zmanjšal porabo goriva za 4-6% kar se pri tisočih letih nabere.
Danes jih imajo že vsi ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
pegasus ::
Wingleti so tako kot npr. F-117 odraz računalniške zmogljivosti nekega obdobja. Moderni dizajni (787, 747-8, 777-x) jih nimajo več. Tudi sicer so piloti jamrali, da pride prihranek od wingletov predvsem na račun zmanjšanja največje dovoljene hitrosti ;)
alexa-lol ::
Ima jih samo niso tako izraziti.. iskoriščajo enak efekt
S CFD lahko preverijo na tisoče variant in potem najboljšo zberejo... prej so pa verjetno vsako varjanto v vetrovniku testiral in zato je bil prehod iz krila v krilce bolj nezvezen.
S CFD lahko preverijo na tisoče variant in potem najboljšo zberejo... prej so pa verjetno vsako varjanto v vetrovniku testiral in zato je bil prehod iz krila v krilce bolj nezvezen.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
nekikr ::
Consumer Reports' Tesla Model S has more than its share of problems:
http://www.consumerreports.org/cro/news...
Ne pretiravaj in preberi do konca:
Bear in mind that the experiences with our test cars are purely anecdotal and never factor into our reliability ratings. After all, it's a sample size of one.
Jaz tudi poznam enega, ki je imel problem z Mercedesom. Torej, vsi Mercedesi so zanič.
7982884e ::
večino tistih težav je drugače rešil softverski update
za druge so jim v kratkem času vzel avto in jim ga pofiksanga pripeljal nazaj, tud tisto kjer so vsem teslam dal nek zajeban ščit podvozja, s katerim loh zdej mirno zgaziš betonski blok pa ga ne bo predrlo
za druge so jim v kratkem času vzel avto in jim ga pofiksanga pripeljal nazaj, tud tisto kjer so vsem teslam dal nek zajeban ščit podvozja, s katerim loh zdej mirno zgaziš betonski blok pa ga ne bo predrlo
fpbs ::
Consumer Reports' Tesla Model S has more than its share of problems:
http://www.consumerreports.org/cro/news...
Ne pretiravaj in preberi do konca:
Bear in mind that the experiences with our test cars are purely anecdotal and never factor into our reliability ratings. After all, it's a sample size of one.
Jaz tudi poznam enega, ki je imel problem z Mercedesom. Torej, vsi Mercedesi so zanič.
V čem naj bi jaz pretiraval, saj sem samo prilimal naslov članka.
Kar se pa Mercedesev tiče, smo pa v družini imeli 2 komada, in ni minil mesec, da nebi bil vsaj eden na popravilu.
gensi ::
Sicer je "električar" http://green.autoblog.com/2014/08/15/re... pregrešno (pre)drag, ampak oblika je božanska. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gensi ()
gensi ::
WarpedGone ::
but also a zero-emission vehicle that can go 100 miles on a charge
Pol milijona USD za le 100 milj dosega na idealen dan? GTFO.
Napredek se dela takole:
- nekaj dni nazaj so pognali 50. supercharger v evropi
- od Stockholma do azurne obale se je možno peljati izključno na energijo iz superchargerjev, ki lastnika Model S stane 0 EUR
- glede zgornjega FUDa o okvarah: Infinite Mile Warranty
The Tesla Model S drive unit warranty has been increased to match that of the battery pack. That means the 85 kWh Model S, our most popular model by far, now has an 8 year, infinite mile warranty on both the battery pack and drive unit. There is also no limit on the number of owners during the warranty period.
Na drugi fronti je Saleen prikazal svojo 'predelavo' - Saleen Tesla FourSixteen:
- baterija, inverter, motor so enaki kot v Model S Performance, oznaka 416 pomeni moč v HP
- "skrajšali" so reduktor iz 9,73:1 na 11,39:1 tako da je na kolesih ~12% več navora kar bi v "lineranem modelu" pomenilo 3,75s od 0 do 100km/h
- vgradili so MaxGrip LimitedSplip diferencial za boljši prenos moči na asfalt
- diski so karbonsko keramični, skupaj z 22" alu feltnami okol 10kg maj teže na vsaki obesi
- novi sedeži, sredinska konzola
- 'body kit' i.e. nov nos, stranski in zadnji zgornji in spodnji difuzor
- cca $40k dodatka k ceni MSP
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
7982884e ::
As you can see in the video below the Tesla's total energy consumption was 1.1 kWh at 114 MPH and after the car slowed down using the regenerative braking .6 kWh was put back into the battery. This results in a net energy usage of .5 kWh for the 1/4 mile pass. Pretty amazing that the car can recover just over half of energy used and put it back into the battery using it's regenerative braking.
Read more: http://www.dragtimes.com/blog/tesla-mod...
nisem vedel, da je kers tako učinkovit
TribesMan ::
Odvisno kako agresivno zaviraš...
We held down the power just past the 1/4 mile hitting 114 MPH and then let off the accelerator allowing the regenerative braking to bring the car down to almost a complete stop without touching the actual brakes.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Matev ::
Pol milijona USD za le 100 milj dosega
eh
taki avtomobili se ne kupujejo zato da bi se folk v fieso vozil kopat
ti avti so za pripelajti se pred kasino ali gledališče/opero
itd...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
WarpedGone ::
taki avtomobili se ne kupujejo zato da bi se folk v fieso vozil kopat
Konkretna reč se za pol milijona sploh ne kupi.
Šasija je le še en kit-car za $20k USD, baterije za $100milj dosega so morda naslednjih $30k. Zraven daš še $50k za milijavžnt detajlov in maš igračko za 100 jurjev. Za pol milijona imaš 5 njih.
5x overpriced nateg bogataških otrok. Da ne bo kakega državanja za glavo okrog moči - Soliton Shiwa, 1600HP kontroler. Njegov bolj civiliziran brat z 'le' 400 HP košta 3 jurje USD. Rimac je na sceno postavil vsaj nekaj zares novega, tole na zgornjem linku je pa Meh in Zeh.
Danes naj bi sledili detajli in številke Saleenovega Model S, za 150k USD. Pričakujem pod 3,7s 0-100kmh.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Roflol... "brushed DC motor controller"...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
"Powertrain Costs: At start of Model X production, Tesla will be using a next-gen Drive Unit and battery cells that are 10%+ more energetic per cell. These improvements will back-fill to Model S as well."
Zbogom in hvala za vse ribe
TESKAn ::
Roflol... "brushed DC motor controller"...
DC, AC, brushed, brushless...sej ni neke razlike
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Matev ::
5x overpriced nateg bogataških otrok
bogataš bo pač kupil tak avto
in se ti lahko postaviš na glavo in dokazuješ kolikor hočeš, da je clio enako ali celo boljši
fpbs ::
Germany Plug-In Electric Vehicle Sales Report July 2014,
Kje je Tesla?
http://insideevs.com/germany-plug-elect...
Kje je Tesla?
http://insideevs.com/germany-plug-elect...
7982884e ::
ne, bolj manjko infrastrukture in vladnih subvencij napram kakšni norveški, kjer tesle kupujejo kot norci