» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
201 / 1220
»»

WarpedGone ::

Armchair inženirji seveda 'zamahajo' z roko da to je pa ja čist simpl.
Bogata ponudba takšnih mehanskih avtomatskih polnilcev je čist dovolj zgovorna, kolk je to res simpl. Ne veš, česa vse ne veš in zato ignoriraš.

Na drugi strani pa se WiCh že prodaja:





Za 3 jurje USD.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Yay, 6kW mikrovalov direkt v jajca. In to za borih 3k$. Pa še naciljat moraš zadevo.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Armchair inženirji seveda 'zamahajo' z roko da to je pa ja čist simpl.


Kdo zamahuje z roko? Trenutno je kontaktni charging dalec najpreprostejsi nacin.

WarpedGone je izjavil:


Na drugi strani pa se WiCh že prodaja:


Se pravi je problem resen, kupis 350 komadov teh zadev in jih zmonitas v CityPark. Men se zdi, da stvari vseen niso tolk enostavne. :)

WarpedGone ::

Kdo zamahuje z roko? Trenutno je kontaktni charging dalec najpreprostejsi nacin.

Beri 'unga tadruzga' mal višje. Seveda, da je vštek kabla najpreprostejši način in bo tudi ostal edini plausible način za polnenje z večjimi močmi.

Se pravi je problem resen, kupis 350 komadov teh zadev in jih zmonitas v CityPark. Men se zdi, da stvari vseen niso tolk enostavne. :)

Takšna reč bol sodi v domačo garažo, kjer čas ni problem in je 3kW povsem dovolj, ker maš na razpolago celo noč.
V Citypark pa bol sodi par "hitrih polnilnih postaj", kjer se avto znatno nafila tudi v kratkem času ko si tipično v trgovini.
Zbogom in hvala za vse ribe

Janac ::

WarpedGone ::

Ta cena ni direkt 'primerljiva' z drugimi EV ker se za baterijo plačuje mesečni najem, ki je odvisen od 'paketa' zakupljenih kilometrov.
Cena najema presega ceno bencina za iste kilometre. Pa se odloči sam, če je to best buy.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Ampera se poslavlja, ostala bo statistika kot zelo slabo prodajan avtomobil. v njem je bilo preveč kompromisov, majhen doseg na elektriko in švoh bencinski motor za tako velik in težak avtomobil (1.398 cm3, 63 kW (86 KM), navor 130 Nm, največja hitrost 161 km/h, masa praznega vozila 1.732 kg) , kateri ni bil ne tič ne miš bi lahko rekli, tole bo draga šola za njih in poduk za vse druge, kako ne narediti podobnega avtomobila, žal samo lepe besede in reklama ni dovolj za uspeh.

vostok_1 ::

Ampera je itak bil precej fail. Sploh nevem, kako vodstvo odobri take fail projekte. A jih je kdo drugi pogodbeno držal za jajca, ne vem.

WarpedGone ::

kateri ni bil ne tič ne miš bi lahko rekli,

To velja za vse "prave" hibride - vedno s sabo vlačijo neizkoriščen balast.
Ker je ta neizkoriščen balast treba plačat končaš s plastik fantastik jajčkom za ceno, kjer ICE konkurenca ponuja bistveno več merljivih prednosti. Bencinar/dizlaš za 40k EUR proti Amperi za 40k EUR? No contest.

Edina izvedba hibrida, ki ima opravičilo za svoj obstoj je AWD varianta, kjer imaš na zadnji osi baterijo + motor namesto kardana čez cel avto. Če že v praksi stvar ni povsem enakovredna, je vsaj v principu primerljiva, recmo temu "električni AWD". Vse ostalo je "ne tič ne miš", kjer je pribitek k ceni večji kot pa v življenski dobi prišparaš goriva.
Zbogom in hvala za vse ribe

Grey ::

Se sploh ne čudim za Ampero. I said it and I'll say it again. Dokler bodo prodajali avte vključno z baterijami in jih snovali na tak način kot ICE avte, ne bodo ši v promet. Kje ti prodajo avto z eno cisterno bencina? Namreč toliko stanejo baterije. Zamenljiv, standardiziran akumulatorski paket je prvi Challenge. Drugi Challenge pa je izgradnja menjalnih postojank. Vsi avtomobili uporabljajo 95 oktanski ali pa dizel. Enako je potrebno narediti za elektroavte. Eden ali dva standardizirana paketa in te uporabljajo vsi avtomobili, nameščeni tako, da se jih da zamenjat v 30 sekundah na črpalkah. Edino tako bo zadeva špilala pa nikakor drugače. Vse ostalo je nateg.

fpbs ::

Grey je izjavil:

Zamenljiv, standardiziran akumulatorski paket je prvi Challenge. Drugi Challenge pa je izgradnja menjalnih postojank. Vsi avtomobili uporabljajo 95 oktanski ali pa dizel. Enako je potrebno narediti za elektroavte. Eden ali dva standardizirana paketa in te uporabljajo vsi avtomobili, nameščeni tako, da se jih da zamenjat v 30 sekundah na črpalkah. Edino tako bo zadeva špilala pa nikakor drugače. Vse ostalo je nateg.

Tvoji "čelengi" so 100% zgrešeni. To bi bil pa res nateg.

WarpedGone ::

Pekel je zmrznil, v 100% se strinjam z fpbsom ...

Ampero je pokopala najtežja znanost ... ekonomija.
Zbogom in hvala za vse ribe

spirit ::

Meni se tudi to zdi edina smiselna zadeva imaš pač lažje dostopne odstranljive baterije recimo v dnu prtlažnika no pa pod sedežem recimo in potem imaš 4 možnosti nosiš domov pa doma filaš posamezno baterijo, ali filaš doma preko vtičnice, ali filaš na opstajah preko vtičnice, ali pa preprosto na postaji daš svojo prazno baterijo, dobiš drugo polno in nekaj plačaš in je isto kot bi tankal.

Aston_11 ::

Meni bi za recimo več kot 90%voženj ustrezal eGolf ali pa eUp - polnjenje baterije preko noči. Doseg več kot 100 km pri obeh, pri modelnem letu 2015 pa menda celo preko 200 km. Brez ICE motorja. To je to, imo. Ne tendam pa, kako ima lahko el. golf bistveno višjo ceno od recimo dizla, saj mu odpade kompliciran dizel motor, rezervar, menjalnik itd. in se nadomesti z relativno enostavnimi stvarmi, da samo gledaš, kako je to enostavno.

spirit ::

ok ampak ravno to ne pride v poštev vsem ki živimo v blokih, ne morem ravno podaljška napeljat iz 5 štuka, malo čez cesto do vsak dan drugega parkirnega mesta. za take bi bilo pa super da lahko na ne vem 400 km pač zamenjaš baterije, za akr seveda tudi nekaj plačaš ravno tako kot ko natankaš navaden avtomobil, na bencinski pa jih dajo potem polnit in tvoje potem vzame nekdo drug in je.

mn ::

Aston_11 je izjavil:

Meni bi za recimo veÄ kot 90%voĹženj ustrezal eGolf ali pa eUp - polnjenje baterije preko noÄi. Doseg veÄ kot 100 km pri obeh, pri modelnem letu 2015 pa menda celo preko 200 km. Brez ICE motorja. To je to, imo. Ne tendam pa, kako ima lahko el. golf bistveno viĹĄjo ceno od recimo dizla, saj mu odpade kompliciran dizel motor, rezervar, menjalnik itd. in se nadomesti z relativno enostavnimi stvarmi, da samo gledaĹĄ, kako je to enostavno.


Čisto enostavno - drage baterije.

Aston_11 ::

mn je izjavil:

Čisto enostavno - drage baterije.
V rangu enih 10 jurjev?

WarpedGone ::

ok ampak ravno to ne pride v poštev vsem ki živimo v blokih, ne morem ravno podaljška napeljat iz 5 štuka, malo čez cesto do vsak dan drugega parkirnega mesta. za take bi bilo pa super da lahko na ne vem 400 km pač zamenjaš baterije, za akr seveda tudi nekaj plačaš ravno tako kot ko natankaš navaden avtomobil, na bencinski pa jih dajo potem polnit in tvoje potem vzame nekdo drug in je.

Pa še vsako jutro ena blond devica! Hej, če sanjamo, pa dejmo sanjat!
Že obstoječi avtomobili nimajo niti enako velikih posod za gorivo, kaj šele da bi tu na zemlji bil profit od enakih baterij. One size DOES NOT fit all.

Prvi pogoj je, da o električnem avtu nehate razmišljat iz predpostavk bencinarja. Za EV si nabaviš/najameš garažo in notr dobr električni priključek.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Se pravi po tej logiki električni avti nikoli ne bodo prevladali? Kar IMHO niti slučajno ni res. Če je električni avto res toliko boljši od bencinarja, bo šel razvoj v smer, da bodo slej ko prej vsi avtomobili, ali vsaj velika večina, električni, kar pomeni, da bo poskrbljeno tudi za hitro menjanje akumulatorjev.

O.

mn ::

Aston_11 je izjavil:

mn je izjavil:

Čisto enostavno - drage baterije.
V rangu enih 10 jurjev?


Trenutno po internetu krožijo številke o cca $500 za kwh. sGolf z deklariranim dosegom 150 km, ima 26 kwh baterijo kar pomeni cca $13.000. Torej da, v rangu 10 jurjev. Žal.

Okapi je izjavil:

Se pravi po tej logiki električni avti nikoli ne bodo prevladali? Kar IMHO niti slučajno ni res. Če je električni avto res toliko boljši od bencinarja, bo šel razvoj v smer, da bodo slej ko prej vsi avtomobili, ali vsaj velika večina, električni, kar pomeni, da bo poskrbljeno tudi za hitro menjanje akumulatorjev.

O.


WarpedOne ima prav. Električni se polni doma, bencinski na črpalkah. Posledično je vseeno če je potrebno polniti dnevno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

Okapi ::

WarpedOne ima prav. Električni se polni doma, bencinski na črpalkah. Posledično je vseeno če je potrebno polniti dnevno.
Danes. Ampak po tej logiki bodo električni avti vedno ostali omejeni na precej ozek krog uporabnikov. Za povrhu bodo ravno v mestih, kjer bi bili sicer najbolj uporabni, glede tega najbolj omejeni.

O.

mn ::

Okapi je izjavil:

WarpedOne ima prav. Električni se polni doma, bencinski na črpalkah. Posledično je vseeno če je potrebno polniti dnevno.
Danes. Ampak po tej logiki bodo električni avti vedno ostali omejeni na precej ozek krog uporabnikov. Za povrhu bodo ravno v mestih, kjer bi bili sicer najbolj uporabni, glede tega najbolj omejeni.

O.


Mah, v civiliziranem svetu je jasno, da če imaš avto imaš tudi parkirišče. To je bolj slovenska posebnost da kupiš avto, parkiraš ga pa potem kjerkoli je plac - magari na zelenici.

Aston_11 ::

Omejeni bi bili ravno tako kot svoj čas, ko ni bilo servisov in si moral imeti kubik bencina doma v sodu. Časi so mimo, servisi so tu, prej ali slej bodo ponudili menjave baterij. In razvoj gre neizbežno v smeri el. vozil, meni je še najbolj všeč 100% el. vozilo, ki ni kombinirano s kompliciranim ice motorjem. 100% el.

Okapi ::

Mah, v civiliziranem svetu je jasno, da če imaš avto imaš tudi parkirišče.
In zraven vsakega parkirnega prostora še električno vtičnico s števcem, ne? Dream on.

O.

Matev ::

Časi so mimo, servisi so tu, prej ali slej bodo ponudili menjave baterij.


a za mobitel tudi baterijo menjaš ko ji zmanjka elektrike?

In zraven vsakega parkirnega prostora še električno vtičnico s števcem, ne?

če imaš e-avto
ja

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

telexdell ::

Če lahko parkirišča opremljajo z parkirnimi urami jih bodo pa še z električnimi priključki. Hkrati s plačilom parkirnine (ali pa namesto nje) boš pa še plačal porabljeno elektriko. Stvar je tehnično povsem enostavna. Z rastjo števila EV in ekološkimi omejitvami za klasična vozila v centrih mest pa bo postala tudi rentabilna.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

fpbs ::

Okapi je izjavil:

Se pravi po tej logiki električni avti nikoli ne bodo prevladali? Kar IMHO niti slučajno ni res. Če je električni avto res toliko boljši od bencinarja, bo šel razvoj v smer, da bodo slej ko prej vsi avtomobili, ali vsaj velika večina, električni, kar pomeni, da bo poskrbljeno tudi za hitro menjanje akumulatorjev.

Verjetno bo poskrbljeno za vsaj toliko hitro menjavanje akomulatorjev, kot je danes poskrbljeno za hitro menjavanje tankov za bencin.

Okapi ::

a za mobitel tudi baterijo menjaš ko ji zmanjka elektrike?
Ja.

O.

WarpedGone ::

Za povrhu bodo ravno v mestih, kjer bi bili sicer najbolj uporabni, glede tega najbolj omejeni.

Razloži to japoncem, ki morajo pred izdajo registacije občini dokazat, da si že lastijo dovolj velik parkirplac. Ki pogosto košta več kot sam avto.
Al pa kitajcem, ki pravico do avtomobila zadanejo na tomboli.

To sanjanje "kako so električni avto najbolši ravno za po mestih" je že precej zastarelo in zelo "lokalno omejeno". Avtomobile se iz mest (predsvem tistih, kjer je parkirplac problem) izganja. Pa ni važno na kaj se premikajo - zanje enostavno zmanjkuje prostora. Da trenutni reveži nimajo ustreznega placa z ustreznim električnim priljučkom je problem teh revežev ne pa prbolem električnih avtomobilov.

Future will be different.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Vprašte se zakaj je lasten avto takšna 'svetinja' oz. tako zelo uporaben oz. zakaj ima tako prednost pred javnim prvozo in drugimi oblikami transporta.
Odgovor je, da zato ker omogoča svobodo - da ga lahko uporabim točno takrat in točno tam ko trenutno sem. In je še tak kot se men dopade itd. Užitek v vožnji pride nekje med 12 in 21 mestu na seznamu zahtev.

Ko bodo avti bili sposobni furat od točke A do točke B sami, brez človeškega posrednika (kateremu je treba plačat plačo da špila avtopilota) osebno lastništvo ne bo več v taki prednosti.
Ko maš dovolj velik nabor avtomatskih avtomobilov in GSM si tipko daleč od avtomobila, ki te čaka pred izhodom iz stavbe in te bo odpeljal do vhoda v stavbo (oz. kjer pač si in kamor pač želiš iti).
Osebno lastništvo bo v takšnem okolju postal drag luksus - prebivalci mestnih čebeljnjakov pa se mu bodo z veseljem odpovedali, ker bo javni transport nadgrajen z bistveno boljšo storitvijo kot pa so obstoječi avtobusi in vlaki. Praktično vsa prednost lastnega avtomobila združena z izjemno nizkim stroškom 'lastništva' oz. bolje - uporabe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

a za mobitel tudi baterijo menjaš ko ji zmanjka elektrike?

Ja.


no potem boš imel tudi dve avtomobilski bateriji doma ali pa zmenjeno pri kakem mehaniku ali pumpi
in boš zamenjal vsakič ko bo zmanjkalo štroma

ostali bodo pa lepo polnili na način ki bo njim primeren

dzinks63 ::

Elon Musk says electric vehicles with over 800km range possible in the near future

Razvoj gre dalje, Tesla S bo z novimi zmogljivejšimi baterijami zmogla še daljši doseg, obljubljenih 800km ne bo od muh in čez doseg se ne bo več možno pritoževati-

7982884e ::

brez skrbi da se bodo tudi ob 800 km pritoževali, tako kot se sedaj pritožujejo čez "range anxiety", ko greš na dolge fure. jih bo pa dosti manj in cifra 800km bo tako bodla v oči, da bo folk pozabil na vse prejšnje stereotipe o avtih na štrom.

WarpedGone ::

Ja, doseg bo rasel ... ampak bo počasi postajal 'manjšina' v prodaji.
Danes se ~94% vseh Model S proda z 85kWh baterijo in le okrog 6% jih ima 60kWh.
Ko bo zunaj 120kWh baterija to ne bo več 94% trga ampak opazno manj ... obstajala bo predvsem kot dokaz "we can do it", folk bo pa pretežno zadovoljen z nekaj manj. Moj občutek pravi da bo 100kWh nekje sweet spot. Z nekaj nižjo skupno težo bo to zadostovalo za ~600km 'normalnega' dosega brez hudega šparanja in za 300km dosega ob narbol abnormalnih pogojih. V luči SuperCharger omrežja kjer bodo te polnine postaje na ~150km bo to 'dovolj'. Kdor bo hotu bo pa lahk plačal tut za več seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

v prihodnosti bo tud cena baterij manjša, posledično bo delež cene baterije v celotni ceni avta manjši in vprašanje, če se bodo zelo ukvarjali z različno velikimi baterijami
če bo 100km dosega več stalo samo par tisoč evrov več, bo posledica samo zmeda kupcev in nezadovoljstvo, IMO

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

nodrim ::

Ok, pač trenutno se EV uporablja kakor je pač mogoče s trenutno tehnologijo. Ampak dejstvo, da se ga ne da v 5-10 minutah polno "natankat", je pač korak nazaj v primerjavi s praktičnostjo ICE, pa kakorkoli obrneš.

Ne zdi se mi smiselno, da pri kakršni koli novi tehnologiji narediš korak nazaj pri uporabnosti, samo zaradi drugačnosti tehnologije. Nova tehnologija mora izboljšati vse vidike stare, sploh pa pri praktičnosti uporabe. Pri EV lahko pozabiš doma priklopit kabel in si zjutraj mrzel, pri ICE greš pač hitro tankat; potem so dolga (v primerjavi s tankanjem ICE) polnjenja na superchargerjih. To je prav škoda, da je v tem še takšna razlika med EV in ICE, in upam, da se bo kdo kaj spravil delat na tem. Zamenjava akumulatorjev na postajah bi bla najbolj enostavna rešitev, ampak je pač hkrati tudi najbolj nemogoča.

Torej ostane samo še pohitritev polnjenja in polaganje kablov po vseh parkirnih mestih, kar pa je čisto preveč potratno od nekih bolj centraliziranih rešitev, kot so trenutno črpalke.

WarpedGone ::

Ampak dejstvo, da se ga ne da v 5-10 minutah polno "natankat", je pač korak nazaj v primerjavi s praktičnostjo ICE, pa kakorkoli obrneš.

Ampak dejstvo, da se bencina ne da natankat doma v garaži čez noč, je pač korak nazaj v primerjavi s praktičnostjo BEV, pa kakorkoli obrneš.
Obiskovanje svetišč ali poln tank vsako jutro znova?

. Pri EV lahko pozabiš doma priklopit kabel in si zjutraj mrzel,

Če maš mizerijo od avta ala Leaf, BMW i3 in podobno potem morda res, če maš ob napol prazni bateriji še vedno 200km dosega pa komot pozabiš parkrat zaporedoma in bo še vedno dovolj za tipičen dan.
Sploh pa človek, ki ve kaj je kupu, tega zlahka ne bo pozabu.
Kolikorkrat si se zjutraj pozabil obut in si bil zato cel dan bos?

Torej ostane samo še pohitritev polnjenja in polaganje kablov po vseh parkirnih mestih, kar pa je čisto preveč potratno od nekih bolj centraliziranih rešitev, kot so trenutno črpalke.

Nonsense.
Polnilnice v lastnih garažih in hitre polnilne postaje po raznih nakupovalnih centrih in še močnejše polnilne postaje na AC počivališčih in smo zmagal.
Pa seveda avtomobili, ki pridejo z enim polnjenem mal dlje od lokalne trgovine.
Zbogom in hvala za vse ribe

Grey ::

nodrim je izjavil:

Ok, pač trenutno se EV uporablja kakor je pač mogoče s trenutno tehnologijo. Ampak dejstvo, da se ga ne da v 5-10 minutah polno "natankat", je pač korak nazaj v primerjavi s praktičnostjo ICE, pa kakorkoli obrneš.

Ne zdi se mi smiselno, da pri kakršni koli novi tehnologiji narediš korak nazaj pri uporabnosti, samo zaradi drugačnosti tehnologije. Nova tehnologija mora izboljšati vse vidike stare, sploh pa pri praktičnosti uporabe. Pri EV lahko pozabiš doma priklopit kabel in si zjutraj mrzel, pri ICE greš pač hitro tankat; potem so dolga (v primerjavi s tankanjem ICE) polnjenja na superchargerjih. To je prav škoda, da je v tem še takšna razlika med EV in ICE, in upam, da se bo kdo kaj spravil delat na tem. Zamenjava akumulatorjev na postajah bi bla najbolj enostavna rešitev, ampak je pač hkrati tudi najbolj nemogoča.

Torej ostane samo še pohitritev polnjenja in polaganje kablov po vseh parkirnih mestih, kar pa je čisto preveč potratno od nekih bolj centraliziranih rešitev, kot so trenutno črpalke.

Zakaj pa najbolj nemogoča?

To, da bojo zdaj šli razkopavat popolnoma vsa mesta zato, da lahko položijo kable ali pa na novo postavljat vse električne stolpe zato, da bodo vsi doma polnili kr pozabte. Zdajle bodo še pustili, da se tako dela, malo lupili ljudi z nekimi naročninami itd. ampak v prihodnosti bo točno tako - menjalne postaje. Menda ne mislite, da bodo Airbusa priklopili na elektriko in čakali 1 mesec, da se napolni?

Cene baterij pa ne bodo nikdar padle toliko, da bi se splačalo kupit jih zraven avta. Mogoče, če jo dajo za 1000EUR, ampak potem pa zračunajte, koliko bi stala ena celica v Tesli S za tak denar. Bakšiš (v prevodu, not going to happen). Tako, da cene celic bodo tam kjer so. Že sedaj se štancajo na veliko za letalske modele pa poglejte, koliko stanejo. Poleg tega bi elektrika bila precej dražja tudi zaradi tega, ker bi morali postavljati in posodabljati omrežje in postaviti nove elektrarne. V primeru menjalnih postaj je ta strošek bistveno nižji.

Primerjat telefon in avto je nesmiselno. Cena baterije v telefonu je zanemarljiva v primerjavi s ceno akumulatorja v avtomobilu. Zato je ne menjate, ampak jo polnite, ker je tako bolj praktično. Časi polnjenja so tudi dolgi, ampak se nihče ne pritožuje, ker je poraba tako majhna da polniš mogoče na 24 ur ali več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

nodrim ::

Ja, ja, ok, obiskujemo svetišča in molimo črnemu bogu, jao.

Praktičnost tankanja bencina v primerjavi z elektriko je že v tem, da si lahko par kantic s sabo vzameš itd. Plus, poskusi it z električnim avtom na neobljudena območja.

To je tako kot, če primerjamo praktičnost gotovine in plačilnih kartic. Gotovina je low-tech rešitev, ki deluje vedno in povsod, brez elektrike in ogromne infrastrukture. Enako je z elektriko in polnjenjem doma oz. na polnilnih postajah. Za mene je point boljše tehnologije to, da se je treba z njo manj ukvarjat, da deluje njen osnovni namen. Pri avtu je to vožnja in če je treba pri novi tehnologiji dlje čakat na uporabo, oziroma za ohranjanje polne baterije temu posvetit dodatno razmišljanje, pol je to korak nazaj v tem smislu. V vsem ostalem so ICE seveda daleč slabši.

mn ::

To, da bojo zdaj šli razkopavat popolnoma vsa mesta zato, da lahko položijo kable ali pa na novo postavljat vse električne stolpe zato, da bodo vsi doma polnili kr pozabte.


Ne razumem? V vašem mestu nimate elektrike?

Cene baterij pa ne bodo nikdar padle toliko, da bi se splačalo kupit jih zraven avta.


Najeta baterija bo vedno DRAŽJA od kupljene. VEDNO!

Menda ne mislite, da bodo Airbusa priklopili na elektriko in čakali 1 mesec, da se napolni?


Kaj ima Airbus veze z električnimi avti?

Praktičnost tankanja bencina v primerjavi z elektriko je že v tem, da si lahko par kantic s sabo vzameš itd.


Praktičnost elektrike je pa pride iz vsake električne vtičnice, ki so povsod kjer smo tudi ljudje. Za razliko od bencina.

Okapi ::

Najeta baterija bo vedno DRAŽJA od kupljene. VEDNO!
In? Koliko ljudi poznaš, ki kupujejo nove avte z gotovino?

O.

trololo2 ::

Okapi je izjavil:

Najeta baterija bo vedno DRAŽJA od kupljene. VEDNO!
In? Koliko ljudi poznaš, ki kupujejo nove avte z gotovino?

O.


Precej, vključno z mano. Ni to nobena redkost ne pri jajčkih, ne pri dražjih avtomobilih.

Point being, izposoja baterij je fail. Način uporabe vpliva tudi na življensko dobo baterije in ljudje se bojo izposoji/menjavi upirali kot se danes posojanju avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

Okapi ::

Kaj te briga življenjska doba akumulatorja, če ni tvoj?

O.

mn ::

Okapi je izjavil:

Kaj te briga življenjska doba akumulatorja, če ni tvoj?

O.


Seveda te ne. Zato bo krajša in posledično najem dražji.

Okapi ::

Na življenjsko dobo akumulatorja vpliva predvsem polnjenje. Ljudje vozijo, kot vozijo, nihče ne bo spreminjal svojih navad glede na lastništvo akumulatorja. In akumulatorji, ki jih bodo polnili profesionalci na profesionalnih polnilnih postajah, bodo imeli kvečjemu daljšo življenjsko dobo.

O.

trololo2 ::

Cela vrsta faktorjev je, recimo pogostost polnenja, hranjenje polne baterije na vročem parkplacu ipd. Pri stvari ki stane 10k€+ menjav ne bo. Saj delujoč koncept vidimo pri Tesli. Ostalo so sanjarjenja.

Okapi ::

Delujoč koncept danes. Očitno nekateri nimate niti najmanj tehnološke domišljije in si predstavljate, da kar je približno dobro za danes (za drage avte in redke kupce), bo dobro tudi čez 10 ali 50 let (za poceni avte in najširši krog kupcev).

O.

WarpedGone ::

Komot je bit inženir, zelo težko je bil nebankrotiran inženir.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Inženir, ki razmišlja samo o tem, kaj je dobro ta hip, bo hitro bankrotiral.

Konec koncev so se z menjavo akumulatorjev ukvarjali tudi pri Tesli, pa čeprav samo zato, da so Kalifornijo ogoljufali za nekaj deset milijončkov subvencij.>:D

O.

trololo2 ::

Okapi je izjavil:


Konec koncev so se z menjavo akumulatorjev ukvarjali tudi pri Tesli, pa čeprav samo zato, da so Kalifornijo ogoljufali za nekaj deset milijončkov subvencij..


So že naleteli na enega neprizemljenega birokrata, ki je pravtako sanjaril o menjajočih baterijah. Čez 20 let mogoče, ampak Tesla rabi dobiček zdaj.
««
201 / 1220
»»