Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Prepričanje == nima dokazov a vem
Brez skrbi boš dobil dokaze in to zelo kmalu. In ko že hočeš dokaze, je bila ta nesreča dober dokaz, o čemer je bilo govora nekaj strani nazaj, da Teslini patenti, od katerih jih je kar 25 namenjeno zaščiti in varnosti baterije, niso vredni popolnoma nič. Baterije so letele v zrak, kot rakete iz ognjemeta. Tu si oglej v HD tehniki (pojdi na You Tube):
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
In kaj bom vidu? Razbitino.
Kdo onanira na take reči, ma tule zaloge za lep čas: Wrecked Excotics
Kdo onanira na take reči, ma tule zaloge za lep čas: Wrecked Excotics
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Dacia za 35k EUR? Hvala ampak ne hvala.
Nissan sedaj v drugo poskuša skuhat baterije, ki ne crkujejo prehitro. Še vedno pa tišči glavo v pesek in trdi, da je pasivno dovolj dobro. Mojga dnarja ne dobi.
Zakaj ne? Tudi zato - takole se obnaša ornk baterija danes:
Po 53k prevoženih kilometrih je maksimalni doseg avtomobila oz. kapaciteta baterije padla za 0,5%. V številkah to pomeni da avto po 53k nima več 433 km dosega (EPA standard) ampak 'le še' 431 km.
Bjorn je doma na Norveškem, kjer majo dobro pokritost s SuperChargerji in se na veliko vozi po dolgem in počez. Ocenjuje, da je ene 30k km prevozil s hitrim polnjenjem na SuperChargerjih i.e. ~60% vsega polnjenja je bilo hitrega polnjenja. Tolk o strahovih, kako bodo superchargerji skurili baterije. Če je baterija aktivno hlajena, precej očitno hitro polnjenje ni problem.
Povsem nekaj drugega je pa baterija brez aktivnega hlajenja ki se segreje kolkr se pač segreje.
Nissan sedaj v drugo poskuša skuhat baterije, ki ne crkujejo prehitro. Še vedno pa tišči glavo v pesek in trdi, da je pasivno dovolj dobro. Mojga dnarja ne dobi.
Zakaj ne? Tudi zato - takole se obnaša ornk baterija danes:
Po 53k prevoženih kilometrih je maksimalni doseg avtomobila oz. kapaciteta baterije padla za 0,5%. V številkah to pomeni da avto po 53k nima več 433 km dosega (EPA standard) ampak 'le še' 431 km.
Bjorn je doma na Norveškem, kjer majo dobro pokritost s SuperChargerji in se na veliko vozi po dolgem in počez. Ocenjuje, da je ene 30k km prevozil s hitrim polnjenjem na SuperChargerjih i.e. ~60% vsega polnjenja je bilo hitrega polnjenja. Tolk o strahovih, kako bodo superchargerji skurili baterije. Če je baterija aktivno hlajena, precej očitno hitro polnjenje ni problem.
Povsem nekaj drugega je pa baterija brez aktivnega hlajenja ki se segreje kolkr se pač segreje.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Dacia za 35k EUR? Hvala ampak ne hvala.
Nissan sedaj v drugo poskuša skuhat baterije, ki ne crkujejo prehitro. Še vedno pa tišči glavo v pesek in trdi, da je pasivno dovolj dobro. Mojga dnarja ne dobi.
Povsem nekaj drugega je pa baterija brez aktivnega hlajenja ki se segreje kolkr se pač segreje.
Dacia, ki je 3krat cenejša in ima "uornk" baterije je z lahkoto premagala Teslo. Potem so se pri Tesli nekaj vekcali in pritoževali in dosegli, da sedaj Dacia ne more več tekmovati, in s tem Tesli omogočili "boljše" rezultate.
Nissan ne poskuša sedaj v "drugo skuhat baterije", ampak vseskozi dela na lastnem razvoju boljših baterij. Tekočinsko hlajenje baterij, ki ga uporablja Tesla bo pa kmalu zgodovina. Tesla ima v vezi s tem kup patentov, pa sedaj ob njihovi sprostitvi ni nobenega zanimanja od ostalih ali bodočih proizvajalcev EV.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
J.McLane ::
- premagala v kWh/100 km, res čudno, NOT
- Tesla se ni pritožila, temveč so se pritožili neki posamezniki, ki so hoteli sodelovati s Teslo
- Kako lahko v nekem rejliju nastopa garažni projekt in prodkucijski avto v isti kategoriji?
Če bi šlo tako naprej bi se prijavila ekipa s Fomulo E
Sem si pa ogledal tale intervju s Pečjakom, pa ne vem zakaj izobraženi osebki gredo v tako nerealno pretiravanje ...
- Tesla se ni pritožila, temveč so se pritožili neki posamezniki, ki so hoteli sodelovati s Teslo
- Kako lahko v nekem rejliju nastopa garažni projekt in prodkucijski avto v isti kategoriji?
Če bi šlo tako naprej bi se prijavila ekipa s Fomulo E
Sem si pa ogledal tale intervju s Pečjakom, pa ne vem zakaj izobraženi osebki gredo v tako nerealno pretiravanje ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Pečjak ni povedal nič posebi spornega sam poslušat in razumet ga je treba. Je garažist, ki fura svoj hobi - predelave.
Mogoče mal premal priznava ekonomska pravila na trgu serijskih avtomobilov - dacia za 35k na trgu nima kaj iskat, kot DIY projekt pa seveda lahko funkcionira.
Je tut direkt povedu kako so zmagal - avto so naredil za konkretno tekmo in tako uspel premagat avto, ki je namenjen najprej uspehu na trgu, sodi v povsem drug spekter avtomobilskega polja in se trudi med drugim zadostit tut varnostnim zahtevam itd. Pametnim jasno, fpbsjem pač ne bo nikoli.
SuperChargerji v Evropi rastejo kot gobe:
Glavni bremza pri postavljanju je lokalna birokracija. Kot delni workaround se ponekod postavlja 'mobilne' enote, ki ne zahtevajo toliko razkopavanja tal, le dovolj močan električni priključek in kabl:
Kitajci so precej navalili:
Rekorder je pa Hawthorne:
Mogoče mal premal priznava ekonomska pravila na trgu serijskih avtomobilov - dacia za 35k na trgu nima kaj iskat, kot DIY projekt pa seveda lahko funkcionira.
Je tut direkt povedu kako so zmagal - avto so naredil za konkretno tekmo in tako uspel premagat avto, ki je namenjen najprej uspehu na trgu, sodi v povsem drug spekter avtomobilskega polja in se trudi med drugim zadostit tut varnostnim zahtevam itd. Pametnim jasno, fpbsjem pač ne bo nikoli.
SuperChargerji v Evropi rastejo kot gobe:
There are two new SuperChargers in Germany:
- one is close to the Netherlands (maybe already mentioned before)
- and the other one is close to Austria
Glavni bremza pri postavljanju je lokalna birokracija. Kot delni workaround se ponekod postavlja 'mobilne' enote, ki ne zahtevajo toliko razkopavanja tal, le dovolj močan električni priključek in kabl:
Kitajci so precej navalili:
Rekorder je pa Hawthorne:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
bluefish ::
WarpedGone je izjavil:
Mogoče mal premal priznava ekonomska pravila na trgu serijskih avtomobilov - dacia za 35k na trgu nima kaj iskat, kot DIY projekt pa seveda lahko funkcionira.Ah, bejži no. A tesla za 70-100k je pa OK?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mn ::
WarpedGone je izjavil:
Mogoče mal premal priznava ekonomska pravila na trgu serijskih avtomobilov - dacia za 35k na trgu nima kaj iskat, kot DIY projekt pa seveda lahko funkcionira.Ah, bejži no. A tesla za 70-100k je pa OK?
Pri Tesli IMHO dobiš precej več za svoj denar. Če ne verjameš poglej koliko se Tesel za 70-100k proda in koliko Dacia za 35k? Ampak nepoštena primerjava - tudi če bi želel kupiti Dacia za 35k je ne morem. Tesla gre vsekakor v pravo smer. Naredili so verjetno prvi zares uporaben električni avto in ga pravilno pozicionirali v premium razred. Pravilno zato, ker je trenutno nemogoče narediti električni avto, katerega nakup je tudi ekonomsko upravičen.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alexa-lol ::
WarpedGone je izjavil:
Dacia za 35k EUR? Hvala ampak ne hvala.
Nissan sedaj v drugo poskuša skuhat baterije, ki ne crkujejo prehitro. Še vedno pa tišči glavo v pesek in trdi, da je pasivno dovolj dobro. Mojga dnarja ne dobi.
Zakaj ne? Tudi zato - takole se obnaša ornk baterija danes:
Po 53k prevoženih kilometrih je maksimalni doseg avtomobila oz. kapaciteta baterije padla za 0,5%. V številkah to pomeni da avto po 53k nima več 433 km dosega (EPA standard) ampak 'le še' 431 km.
Bjorn je doma na Norveškem, kjer majo dobro pokritost s SuperChargerji in se na veliko vozi po dolgem in počez. Ocenjuje, da je ene 30k km prevozil s hitrim polnjenjem na SuperChargerjih i.e. ~60% vsega polnjenja je bilo hitrega polnjenja. Tolk o strahovih, kako bodo superchargerji skurili baterije. Če je baterija aktivno hlajena, precej očitno hitro polnjenje ni problem.
Povsem nekaj drugega je pa baterija brez aktivnega hlajenja ki se segreje kolkr se pač segreje.
Ti se norca delaš...
Večina ljudi nima 65.000EUR za Teslo... večina ljudi kupuje avte do 30.000EUR in za tako ceno ne moreš dat notr "ornk" baterije.
Ti primerjaš hlače iz Hoferja za 10EUR in hlače D&G za 300EUR.
Poleg tega bi moral prevoziti nekaj mio km da bi se ti investicija v dražji EV avto povrnila.. če pogledaš v temo "Zakaj so solarne elektrarne super.." boš videl da se ljudem (Pithilit) zdi smotano plačevati že 10EUR na mesec, katere dobijo v obliki subvencij investitorji v PV...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alexa-lol ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Ah, bejži no. A tesla za 70-100k je pa OK?
Trg pravi da je OK - prodajo vse kar sestavjo, skupno so že na ~45k vozil, proizvodnja in prodaja naraščata iz meseca v mesec:
VIN: 45102 | confirmed 5/6/14 | production 6/13/14 | estimated delivery 6/28/14 to Orlando, FL
Update 2014-06-17, 07:11 PM: Production Complete: Preparing for Delivery:)
Beggars can't be choosers:
Večina ljudi nima 65.000EUR za Teslo
To ni problem Tesle ampak večine ljudi, kar pa ne vključuje niti tesle niti kupcev njihovih avtomobilov.
Ene 5 let nazaj je bil argument, da večina ljudi nima 100.000 EUR za Teslo. Danes je ta 'argument' "nima 65.000 EUR'. Čez ene 5 let bo ta argument "nima 35.000 EUR". Čez ene 10 let pa "nima 20.000 EUR".
Cena gre dol s tem, da stvar delaš in prodajaš za tolk, kolikor lahko tistim, ki ta denar imajo.
če le čakaš, da gre cena dol in ne delaš nič, cena pač ne gre dol.
večina ljudi kupuje avte do 30.000EUR in za tako ceno ne moreš dat notr "ornk" baterije.
In ker ne moreš dat not ornk baterije, narediš mizerijo za 30k EUR in ji temu rečeš avto?
Žal praktično vsi razen Tesle to delajo ampak to iz mizerije še ne naredi avta. Mizerija s 100km dosega nov iz trgovine v idealnih pogojih s 100% nafilano baterijo je mizerija, pa naj bo od BMW, nissana al pa Pečjaka.
Poleg tega bi moral prevoziti nekaj mio km da bi se ti investicija v dražji EV avto povrnila
Nobena "investicija" v avto se ne povrne, kvečjemu če si taksi.
Avto je nakup kupa fičerjev, katere hočeš met in katere različni kupci različno cenijo. Dacia z 8 litrsko V12 mašino je podobno absurden avto kot Dacia s kupom baterij za 35k EUR.
Električni avto si kupiš ker se bolje pelje kot ICE avtomobil. EV mizerije, ki se ne pelje bolje, pač ne kupiš.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
bluefish ::
WarpedGone je izjavil:
Trg pravi da je OK - prodajo vse kar sestavjo, skupno so že na ~45k vozil, proizvodnja in prodaja naraščata iz meseca v mesec:Indeed. Torej naj spravijo tisto dacio na trg in preverijo odziv.
WarpedGone je izjavil:
In ker ne moreš dat not ornk baterije, narediš mizerijo za 30k EUR in ji temu rečeš avto?Zakaj bi bil avto s 100km dosega mizerija? Dandanes, ko imajo mnoge družine dva avta, je taka varianta super za vožnjo na šiht in nazaj. Ampak jasno, vse je odvisno od cene.
Žal praktično vsi razen Tesle to delajo ampak to iz mizerije še ne naredi avta. Mizerija s 100km dosega nov iz trgovine v idealnih pogojih s 100% nafilano baterijo je mizerija, pa naj bo od BMW, nissana al pa Pečjaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Indeed. Torej naj spravijo tisto dacio na trg in preverijo odziv.
'Široka ponudba' dacij za 35k EUR je tvoj odgovor.
Zakaj bi bil avto s 100km dosega mizerija
Ker je 100km idealka z novo 100% polno baterijo v lepih pogojih in za predvidene vožnje.
Od teh idealnih 100km odštej:
- upad kapacitete zaradi izrabe (manjša baterija se bol izrablja kot večja): -10%
- upad dosega zarad neidealnih pogojev: -20%
- porabljeno energijo po opravljeni prediveni dnevni vožnji: ~30km
Od idealnih 100km ostane: 100 * 0,9 * 0,8 - 30 = 50 km
Od idealnih 500km Ostane 500 * 0,95 * 0,8 - 30 = 350 km
Pri avtu z 100km idealnega dosega imaš tipično na razpolago nekje 50km dosega. Zato je to mizerija.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
7982884e ::
če ti 50 km ostane in jih tisti dan sploh ne rabiš več, je to še vedno super
sploh pa so taki avti ponavadi hibridi, kjer se sploh ne rabiš sekirat za domet - 95% časa se furaš na štrom, 5% pa na bencin
zanimivo bo videt, kdo bo zmagal v naslednjih desetih letih: ekskluzivno električni avtomobili ali hibridi (na dolgi rok bodo sicer ziher ekskluzivno el. avtomobili), ker zdaj se tudi precej razvija tehnologija majhnih motorjev ki filajo baterije, recimo: http://www.extremetech.com/extreme/1857...
tako da za srednji razred bo imo hibrid še nekaj let ostal standard, za kakšne tesle, ki majo 400km+ dosega, je pa počasi že brezveze porabljat resurse, prostor in težo avtomobila za majhen generator, ki se bo gnal zelo poredko
pa seveda napredek tudi na drugi strani: http://www.extremetech.com/computing/18...
sploh pa so taki avti ponavadi hibridi, kjer se sploh ne rabiš sekirat za domet - 95% časa se furaš na štrom, 5% pa na bencin
zanimivo bo videt, kdo bo zmagal v naslednjih desetih letih: ekskluzivno električni avtomobili ali hibridi (na dolgi rok bodo sicer ziher ekskluzivno el. avtomobili), ker zdaj se tudi precej razvija tehnologija majhnih motorjev ki filajo baterije, recimo: http://www.extremetech.com/extreme/1857...
tako da za srednji razred bo imo hibrid še nekaj let ostal standard, za kakšne tesle, ki majo 400km+ dosega, je pa počasi že brezveze porabljat resurse, prostor in težo avtomobila za majhen generator, ki se bo gnal zelo poredko
pa seveda napredek tudi na drugi strani: http://www.extremetech.com/computing/18...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
jih tisti dan sploh ne rabiš več
Vsak avto je dober, če ga sploh ne rabiš.
Jezus no ...
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
7982884e ::
če še enkrat prebereš svoj lasten post, boš videl, da si vštel 30km za "predvideno dnevno vožnjo"
če z avtom narediš 30km, pomeni, da si ga rabil
res lahko nehaš bluzit o "mizernih 100km dosega", ker pač zadeva ni model s in ni mišljena kot model s.
tudi ciljni trg teh avtov ni tak kot je za model s; kot je že bilo večkrat povedano: družine, ki imajo po več avtov
če z avtom narediš 30km, pomeni, da si ga rabil
res lahko nehaš bluzit o "mizernih 100km dosega", ker pač zadeva ni model s in ni mišljena kot model s.
tudi ciljni trg teh avtov ni tak kot je za model s; kot je že bilo večkrat povedano: družine, ki imajo po več avtov
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Avto, ki nuca bekap ni avto ampak mizerija, ki je nardila več škode kot koristi.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
bluefish ::
Potem pa najbolje, da si ena familija omisli dve tesli, da ne bo mizerije. 140k je itak drobiž.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
bluefish ::
Lej, idealen bi bil EV s 500km dosega in ceno primerljivo današnjim malčkom. Ampak v tem in še kakem drugem momentu so to le sanje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Seveda. Kaj se zgodi, če sanje posiliš v realnost? Nič posebej dobrega.
V segmentu 35k je EV danes še vedno nujno mizerija in ima zelo malo smisla ("vaški posebneži").
Za tak denar je bistveno več smisla v hibridu, ki ponuja za pljunek manj električnega dosega ampak ne nuca bekapa in izgovorov zakaj tisti 'doseg' ni problem. Kak AWD hibrid (Citroen, Volvo) za tak denar je povsem spodoben avto, recimo kak DS5 Hy4 je čisti slin slin.
V segmentu 35k je EV danes še vedno nujno mizerija in ima zelo malo smisla ("vaški posebneži").
Za tak denar je bistveno več smisla v hibridu, ki ponuja za pljunek manj električnega dosega ampak ne nuca bekapa in izgovorov zakaj tisti 'doseg' ni problem. Kak AWD hibrid (Citroen, Volvo) za tak denar je povsem spodoben avto, recimo kak DS5 Hy4 je čisti slin slin.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
7982884e ::
WarpedGone je izjavil:
Seveda. Kaj se zgodi, če sanje posiliš v realnost? Nič posebej dobrega.
V segmentu 35k je EV danes še vedno nujno mizerija in ima zelo malo smisla ("vaški posebneži").
Za tak denar je bistveno več smisla v hibridu, ki ponuja za pljunek manj električnega dosega ampak ne nuca bekapa in izgovorov zakaj tisti 'doseg' ni problem. Kak AWD hibrid (Citroen, Volvo) za tak denar je povsem spodoben avto, recimo kak DS5 Hy4 je čisti slin slin.
čak
kaj je že razlika med hibridom in "avtom, ki nuca bekap"?
al si z backupom mislil potrebo po dodatnem avtu?
tud v tem primeru bluziš. nekateri bi pač 2 avta imeli v vsakem primeru, s tem da jih ne bo nič bolelo, če bo en izmed njih na štrom z dometom 100km
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Neketere tut neč ne boli če ma avto sam tri kolesa al pa pedala.
To iz mizerije še ne naredi avta.
To iz mizerije še ne naredi avta.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Clio povsem zadovoljivo (sploh glede na ceno) opravlja svoje osnovno poslanstvo - vožnja od a do b.
EV za 35k tega ne zmore, nuca bekup.
EV za 35k tega ne zmore, nuca bekup.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Kot rečeno, plugin hibridi so the way to go, ko se bližamo 30k razredu. Best of both worlds :)
Recimo Golf GTe zgleda zanimiv... Nabrit 1.4T in en elektromotor, da ga žene, ko ni potrebe po več
Recimo Golf GTe zgleda zanimiv... Nabrit 1.4T in en elektromotor, da ga žene, ko ni potrebe po več
#brezpodpisa
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Fair enough. No v vsakem primeru bodo morale baterijske tehnologije še precej napredovat (tako pri kapaciteti kot pri ceni), da se bo dal dobit spodobn range iz enega family class avta.
do takrat pa plugin hibrid al pa klasika.
do takrat pa plugin hibrid al pa klasika.
#brezpodpisa
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Kak backup, če je pa že sam po sebi backup za večji avto.
Clio je backup za večji avto?
Statistika te grdo gleda.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
bluefish ::
Backup v smislu, da en član družine vzame večji avto za prevoz na delo, drug član pa malega.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Kjer velikost ne igra nobene vloge, nizka cena se pa ne plete med noge.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TribesMan ::
Dejstvo je da bomo od mainstream proizvajalcev še naslednjih 10 let gledali večinoma hibride.
Manjši/poceni avti bolj v smislu združevanja funkcije alternatorja in starterja v motor na vztrajniku, ki bo neke sorte "mini hibrid", podobno kot Hondin IMA. Pač poceni, simpl, pa neki pozitivnega efekta.
Večji/dražji pa nekaj v smislu Priusa, Volta ali eAWD...
In to bo to do 50k€ (v Evropi).
Tiste mizerne količine Tesel, ki bodo narejene, pa se bodo stepli petičneži in eko friki, ki bodo pripravljeni plačat 50k€+.
Manjši/poceni avti bolj v smislu združevanja funkcije alternatorja in starterja v motor na vztrajniku, ki bo neke sorte "mini hibrid", podobno kot Hondin IMA. Pač poceni, simpl, pa neki pozitivnega efekta.
Večji/dražji pa nekaj v smislu Priusa, Volta ali eAWD...
In to bo to do 50k€ (v Evropi).
Tiste mizerne količine Tesel, ki bodo narejene, pa se bodo stepli petičneži in eko friki, ki bodo pripravljeni plačat 50k€+.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
J.McLane ::
Toyota s svojo nizko ceno (Yaris HSD 15k €, Auris HSD 20k €) močno zavira konkurenco z "mini hibridi" , uspešni konkurentje Toyoti bodo:
- preskočili navadnega hibrida in ponudili direktno plug-in hibrida (Opel, VW)
- bodo šli po dizelski poti, ker je Evropa specifika s cenejšim "subvencioniranim" dizlom (PSA, MB)
PSA nima priključnega hibrida in tak ne priključni osnovni DS5 stane 38,5k € (osnovni Lexus IS 300h je 35k €), porabo pa ima kar lepo 6+ l/100 km. Volvo ima SAMO plug-in dizel hibrida V60 (bencinski S60 za kitajski trg) s ceno 55k €.
Torej še dva dokaj nedostopna avta.
- preskočili navadnega hibrida in ponudili direktno plug-in hibrida (Opel, VW)
- bodo šli po dizelski poti, ker je Evropa specifika s cenejšim "subvencioniranim" dizlom (PSA, MB)
WarpedGone je izjavil:
Kak AWD hibrid (Citroen, Volvo) za tak denar je povsem spodoben avto, recimo kak DS5 Hy4 je čisti slin slin.
PSA nima priključnega hibrida in tak ne priključni osnovni DS5 stane 38,5k € (osnovni Lexus IS 300h je 35k €), porabo pa ima kar lepo 6+ l/100 km. Volvo ima SAMO plug-in dizel hibrida V60 (bencinski S60 za kitajski trg) s ceno 55k €.
Torej še dva dokaj nedostopna avta.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
J.McLane ::
Bili so opravljeni prvi trije testni dnevi Formule E v Donington parku. Časi so na voljo tule, škoda ker ne piše kolikšna je bila avtonomija, ker ne moremo vedeti ali so bili vsi krogi odpeljani z enim ali dvema dirkalnikoma. Največ je bilo prevoženih 65 krogov, če upoštevamo dejstvo, da ima ekipa na voljo 2 dirkalnika to pomeni ca. 130 km na dirkalnik, čas 1:31 pa je nekje v rangu GT dirkalnikov.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
http://www.autoexpress.co.uk/tesla/8786...
Tesla founder and CEO Elon Musk has exclusively revealed to Auto Express plans for a new electric BMW 3 Series rival, including its name - Tesla Model III.
The new Model III is set to be unveiled in 2016 and on sale by 2017. It's most likely to be based on an all-new platform rather than a cut-down version of the one underpinning the Model S and Model X. The new technology will be the brainchild of Tesla's British engineering chief Chris Porritt, who used to work with Aston Martin.
Musk also confirmed that he expected the new car to have a realistic range of over 200 miles
"The Roadster had an old generation battery," he told us. "We'll upgrade it to a new generation battery pack and it should have a range of about 400 miles, which will allow you to drive from LA to San Francisco non-stop."
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
650 km dosega z enim polnjenjem. Postaja direkt primerljvo z dosegom povprečnega tanka bencina.
Le da je baterija lahko polna vsako jutro v garaži, bencinski tank pa je treba furat na posebna svetišča, kjer ga nafilajo s sveto energijo ...
Le da je baterija lahko polna vsako jutro v garaži, bencinski tank pa je treba furat na posebna svetišča, kjer ga nafilajo s sveto energijo ...
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
Ne bi se zanašal na dizla, ne bo vedno subvencioniran.
Aja in kdaj točno je že bil?
God dam it folk če ena zadeva stane 1 enoto, prodajaš jo pa za 0.5 enot se temu lahko reče subvencioniranje, če pa dizel stane 1 enoto pa jo prodajaš za 2 enote, bencin pa stane 1 enoto pa jo prodajaš za 2.2 enote je pa en klinc subvencija?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Nekateri to, da ti ne vzamem X, vidijo kot, da sm ti dal X. Nekateri temu celo rečejo subvencija.
Glede na stanje v državi povsem pričakovano nerazumevanje osnovnih pojmov.
Glede na stanje v državi povsem pričakovano nerazumevanje osnovnih pojmov.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
Nevem a mi gredo bolj na zivce ICE verniki al EV verniki. :)
Kdor ima denar in mi ni problem imeti avtomobila doma vstekanega osem ur (al kolk ze) v elektriko, bo kupil Teslo. Jaz bi ga, sam nimam dnarja. :'( Kdor rabi en mejhn avto (drugi) za zeno, ki se vozi do sole in v trgovino, na morje se gre pa z mozevim, lahko kupi enga plug-in hibrida. Moja tasca, bi se recimo 98% casa vozila na elektriki, na teden dela po 20km. :> V bistvu bi tak hibrid zadoscal ze meni, enkrat na teden bi pac tistih 120km do pisarne naredil na bencinu.
Trenutno Model S pokrije vecino potreb druzinskega avtomobila s katerim se druzina lahko mirne duse odpravi na morje v Dalmacijo. Za se tisti visek denarja, pa zraven vsega udobja dobis se fuckload tech gadgetov, ki jih pa noben avto nima. Avto je dovolj varen (v bistvu verjetno se precej bolj varen od povprecnega bencinarja), ce kdaj kaksno baterijo raznese je to priblizno primerljivo s tistimi 30 litri bencina, ki jih sicer vsak dan mi vsi okrog prevazamo. V Tesli se je en ubil? Ja big deal, v Mercedezih, VW, Audijih, Alfah in ostalih kripah se jih je ze na milijone!
Dobro narejen hibrid, pa ce tudi ima dometa samo 50km ob zmerno izrabljnih baterijah, se vedno pokrije veliko vecino vozenj, ki jih ljudje delajo. In zaenkrat je to good-enough. Ko bodo pa EVji tako dostopni in se bodo lahko polnili kar na parkiriscu pred trgovino, brez da bi ga moral vstekat kam, bomo pa ICEje pocasi upokojili. Tko kot smo vecino peci na drva. Ostali bodo kot buticni izdelki in popularni bodo med doomsday prepperji.
Kdor ima denar in mi ni problem imeti avtomobila doma vstekanega osem ur (al kolk ze) v elektriko, bo kupil Teslo. Jaz bi ga, sam nimam dnarja. :'( Kdor rabi en mejhn avto (drugi) za zeno, ki se vozi do sole in v trgovino, na morje se gre pa z mozevim, lahko kupi enga plug-in hibrida. Moja tasca, bi se recimo 98% casa vozila na elektriki, na teden dela po 20km. :> V bistvu bi tak hibrid zadoscal ze meni, enkrat na teden bi pac tistih 120km do pisarne naredil na bencinu.
Trenutno Model S pokrije vecino potreb druzinskega avtomobila s katerim se druzina lahko mirne duse odpravi na morje v Dalmacijo. Za se tisti visek denarja, pa zraven vsega udobja dobis se fuckload tech gadgetov, ki jih pa noben avto nima. Avto je dovolj varen (v bistvu verjetno se precej bolj varen od povprecnega bencinarja), ce kdaj kaksno baterijo raznese je to priblizno primerljivo s tistimi 30 litri bencina, ki jih sicer vsak dan mi vsi okrog prevazamo. V Tesli se je en ubil? Ja big deal, v Mercedezih, VW, Audijih, Alfah in ostalih kripah se jih je ze na milijone!
Dobro narejen hibrid, pa ce tudi ima dometa samo 50km ob zmerno izrabljnih baterijah, se vedno pokrije veliko vecino vozenj, ki jih ljudje delajo. In zaenkrat je to good-enough. Ko bodo pa EVji tako dostopni in se bodo lahko polnili kar na parkiriscu pred trgovino, brez da bi ga moral vstekat kam, bomo pa ICEje pocasi upokojili. Tko kot smo vecino peci na drva. Ostali bodo kot buticni izdelki in popularni bodo med doomsday prepperji.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Ko bodo pa EVji tako dostopni in se bodo lahko polnili kar na parkiriscu pred trgovino ...
Ja, WiCh še manjka v "splošnem modelu EVjev".
Folk onanira na desetine kilovatov in "izkoristek" a je vsakodnevno dvakratno opletanje s štorastim kablom zadeva brez katere bi bilo življenje lepše.
Kabl bo ostal za "hitro" polnjenje, domače garažno polnenje s par kW bi bilo pa komot WiCh. Tudi javne < 3kW polnilne postaje ne opravičijo ubadanja s kablom.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
Saj ne rabi biti wireless. Dost je ze nek terminal za polnjenje v tleh. Nekaj, kar bi bilo standardizirano za vse avtomobile.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Če je bencin 10 centov dražji zato, da je lahko dizel 5 centov cenejši, potem je to subvencioniranje. Čeprav je res bolano govorit o subvencijah pri 70% davku, ampak nič bolj bolano od še večjega davka na bencin.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Saj ne rabi biti wireless. Dost je ze nek terminal za polnjenje v tleh. Nekaj, kar bi bilo standardizirano za vse avtomobile.
Profit je v tem, da ni potrebno človeško posredovanje, da tehnika postori vse potrebno.
Vmesnik, ki ne potrebuje fizičnega kontakta je nujno enostavnejši, zanesljivejši in varnejši in posledično cenejši.
Dokler so relativno nizke moči so tudi nizke izgube.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
No ja. Bolj zanesljiv mogoce, ker ne vemo kako bi se obnasalo 150 taksnih vmesnikov na kupu. Varnejsi? Nevem, ker taksna stvar bi kar nekaj EM sevanja dala od sebe, ena mikrovalovka je samo ena mikrovalovka. 150 jih je pa ze precej vec. Obstojecih sistemov ni kaj dosti. Wireless ima se nekaj drugih minusov.
Tudi kontaktno polnjenje imas lahko varno, brez posredovanja cloveka, in avtomatsko. O taksnem polnjenju sem govoril.
Tudi kontaktno polnjenje imas lahko varno, brez posredovanja cloveka, in avtomatsko. O taksnem polnjenju sem govoril.