Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Najbolj smešno je, da je na Norveškem Tesla S najbolj prodajan avto, čeprav še vedno stane prek 100k USD.
Takšno ceno ima nabildana varianta. "Plebejske" variante so opazno cenejše:
MS60: 461.000 norveških kron = 77.025 USD = 55.700 EUR
MS85: kr. 523.000 = 87.215 USD = 63.170 EUR
MSP85: kr. 607.800 = 101.500 USD = 73.500 EUR
Najbolje prodajana varianta je 'tasrednja' - MS85.
Da so davki na ICE avtomobile na norveškem precej absurdni je le del vzroka. Nov golf je še vedno pol cenejši, tudi na norveškem.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Ko smo spet pri norveški ... Byorn's Tesla Model S videos:
'Trailer' za Video #8: Oslo - North Cape
Ostali videi
'Trailer' za Video #8: Oslo - North Cape
Ostali videi
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Tesla... Ko se vsaka brezvezna pot spremeni v "epic roadtrip".
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zheegec ::
Hahaha. Krejzi Tesla drivers Kje jo dobi sploh človek na test?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
TribesMan
Tesla Model S je že tako dober, da si je potrebno njegove minuse izmišljevat.
Pod od Osla do vrha evrope je vse kaj druzga kot "vsaka brezvezna pot".
Vsaka brezvezna pot so zadeve do nekaj sto km, kjer ni potreben niti obisk pumpe ampak vsakič znova štartaš 100% pripravljen.
Zanesljivga recepta ni. Predstavništvo na dunaju je polno tečnih avstrijcev - testne vožnje le za bodoče kupce i.e. morš bit dovolj lepo oblečen, da ti verjamejo da zadevo lahk kupš. Podobno tut nemci v minhnu.
Kako politiko vodijo italijani v milanu trenutno ne vem, lani takle čas pa ni bil noben problem se zmenit za furo. Nobenih obljub o nakupu ni blo treba dat. Pršu in odpeljal.
AvantCar tle u Lj pa zadevo skriva kot kača noge - "poslovni najem", pošlji email, plačaj debelo.
Ko se vsaka brezvezna pot
Tesla Model S je že tako dober, da si je potrebno njegove minuse izmišljevat.
Pod od Osla do vrha evrope je vse kaj druzga kot "vsaka brezvezna pot".
Vsaka brezvezna pot so zadeve do nekaj sto km, kjer ni potreben niti obisk pumpe ampak vsakič znova štartaš 100% pripravljen.
Kje jo dobi sploh človek na test?
Zanesljivga recepta ni. Predstavništvo na dunaju je polno tečnih avstrijcev - testne vožnje le za bodoče kupce i.e. morš bit dovolj lepo oblečen, da ti verjamejo da zadevo lahk kupš. Podobno tut nemci v minhnu.
Kako politiko vodijo italijani v milanu trenutno ne vem, lani takle čas pa ni bil noben problem se zmenit za furo. Nobenih obljub o nakupu ni blo treba dat. Pršu in odpeljal.
AvantCar tle u Lj pa zadevo skriva kot kača noge - "poslovni najem", pošlji email, plačaj debelo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Zanesljivga recepta ni. Predstavništvo na dunaju je polno tečnih avstrijcev - testne vožnje le za bodoče kupce i.e. morš bit dovolj lepo oblečen, da ti verjamejo da zadevo lahk kupš. Podobno tut nemci v minhnu.
Hmmm, torej je težje peljati Teslo, kot Porsche, Ferrari, BMW itd? Že nekaj skrivajo
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
TribesMan ::
WarpedGone je izjavil:
Tesla Model S je že tako dober, da si je potrebno njegove minuse izmišljevat.
Pod od Osla do vrha evrope je vse kaj druzga kot "vsaka brezvezna pot".
Vsaka brezvezna pot so zadeve do nekaj sto km, kjer ni potreben niti obisk pumpe ampak vsakič znova štartaš 100% pripravljen.
O Jezus Marija, človek je rabil 10 dni da je prepeljal slabih 5000km, in vmes se mu "nov" avto ni pokvaril niti enkrat! WOW! Such achievement!
Z normalnim avtom, bi tole odpeljal v štirih dneh. Brez planiranja.
Mam znanca ki je šel do Nordkapa iz Slovenije. Z 8 let staro italjansko kanto z 250.000 prevožnimi, ki se v dobrih 9000km, ne moreš verjet, ni pokvaraila niti ekrat! Gor in dol prišel v 14 dneh in vmes je imel še čas za dopust... Brez vsakega bolestnega planiranja, kje se bo priklopil, pa računanja ali bo 50km range še dovolj da pride v naslednje zabačeno selo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Hmmm, torej je težje peljati Teslo, kot Porsche, Ferrari, BMW itd? Že neki skrivajo
Ja, štacune v vsaki vasi.
Such achievement!
Jup, it CAN be done. You and your KANTA is already obsolete.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Maš kak malo manj "gostilniško-pljuvaški" članek, v katerem bi bil tut kak konkreten opis dogajanja in ne le jamrarija osebe, ki se označuje za "slovenčka"?
In other news - od danes je na zemlji 100 SuperChargerjev, od tega 86 v S-Ameriki in 14 v Evropi.
Vidim, da nisi dojel pomena članka. Ne gre za "jamrarijo slovenčka", ampak za nepošteno igro Tesle, ker edino tako lahko doseže prvo mesto.
Tu imaš še malo čitanja:
http://chargedevs.com/newswire/tesla-an...
Kakšna pomembna novica: "od danes je na zemlji 100 SuperChargerjev". Teh 100 superchargarjev nebi zadostovalo normalnemu pokritju Slovenije, ne pa "planeta zemlje".
Nissan jih je samo v Evropi postavil preko 1000. Konec leta jih bo pa že 1800.
http://www.newsroom.nissan-europe.com/u...
mn ::
Vidim, da nisi dojel pomena članka. Ne gre za "jamrarijo slovenčka", ampak za nepošteno igro Tesle, ker edino tako lahko doseže prvo mesto.
Če se prav spominjam članka se je pritožil nek italijan (lastnik Tesle) in ne Tesla. Sploh pa kakor sem razumel gre za nek brezvezen "rally" lastnikov EV vozil, ki je postal novica v SLO zgolj zato ker je slučajno nek slovenec zmagal. Ne vem kako lahko kdorkoli to šteje Tesli v škodo.
Kot da bi jaz tarnal nad Audijem, ker me je danes eden izsilil.
Popravek:
Pečjak je pojasnil, da ne ve, kdo se je pritožil, da so spremenili pravila, ki predelanim vozilom onemogočajo nastop na reliju: "Ne vem. Sumim, da voznik Teslovega električnega vozila. Na moje vozilo se je voznik tesle pritožil že na reliju v Italiji.
Iz tega sem pomotoma sklepal, da je bil voznik Italijan. Pa še link.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
WarpedGone ::
Kakšna pomembna novica: "od danes je na zemlji 100 SuperChargerjev". Teh 100 superchargarjev nebi zadostovalo normalnemu pokritju Slovenije, ne pa "planeta zemlje".
Nissan jih je samo v Evropi postavil preko 1000. Konec leta jih bo pa že 1800.
Nissan jih lahko postavi 10.000 pa bo njegov Leaf še vedno v splošnem neuporabna mizerija.
En teslin SC odtehta vsaj 3 Chademo postaje kar se tiče "pokritosti"- zato ker ma avto več kot 3x več dosega : 430 km pri tesli proti 130km dosega z novo polno baterijo pri Leafu.
In ko je baterija prazna, bom po 20 minutah polnjenja na SC dober za naslednjih 250km s teslo in le za naslednjih 100km z leafom.
Kljub 1000im Chademo postajam po evropi, le ti še zdaleč niso na vsakih 100km ampak tu in tam bol skupaj, pogosteje pa bol narazen kar pomeni še bistveno počasnejše polnenje. Neuporabna mizerija.
20 minut čakanja na vsakih 250km ni idealka, je pa le ~ pol dalše kot bencin. Večja kapaciteta baterij v prihodnosti bo ta interval še podalšala, hkrati pa seveda omogočila še več dosega pred prvim polnjenem.
Grafični prikaz za ilustracijo - ena črtica je vožnja 10km, C polnenje 20 minut na ustrezni hitri polnilni postaji
Tesla Model S: -------------------------------------------C-------------------------C-------------------------C-------------------------C------------
Nissan Leaf : -------------C----------C----------C----------C----------C----------C----------C----------C----------C----------C----------C----------C----------
Tesla: 1350km, 3 postanki za skupno 1 uro polnjenja na SC postajah, na cilju še 120km dosega, čas vožnje ~13 ur s povprečno 100kmh, skupen čas 14 ur.
Nissan: 1350km, 12 postankov, 4 ure polnjenja na Chademo postajah, na cilju prazna baterija, čas vožnje ~13 ur s povprečno 100kmh, skupen čas 17 ur.
Te dodatne 3 ure pri Leafu niti niso nek hud faktor, hujši faktor je stanje vsakih 100km. Neuporabno tudi če bi res bil vsakih 100km kak Chademo polnilec. Pa ni, kljub 1000 njih.
Tudi SC še ni na vsakih 250km, so pa že linije po evropi, kjer je.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
20 minut čakanja na vsakih 250km ni idealka, je pa le ~ pol dalše kot bencin. Večja kapaciteta baterij v prihodnosti bo ta interval še podalšala, hkrati pa seveda omogočila še več dosega pred prvim polnjenem.
You must be a genius !
To pa lahko izjavi ( preračuna) le pravi EV fanatik.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Pro_moted ::
In vsakih 250km čaka en SC ?
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
MadMicka ::
Še grafični prikaz za polnjenje dizla na 1x na 1.000 km:
C-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------C
C-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------C
Matev ::
če maš kokr tok normalno življenje e-avto sploh ne polniš na poti
se kar sam ponoči napolni - lepo doma tam kjer si ga parkiral
in je obisk bencinske črpalke kot obisk knjižnice
kaj je že to ?
se kar sam ponoči napolni - lepo doma tam kjer si ga parkiral
in je obisk bencinske črpalke kot obisk knjižnice
kaj je že to ?
WarpedGone ::
Ikzekli.
U bistvu je vse skup neki tazga
C--------------WC---------------Hamburger------WC-----------------------Mal pavze--------------------------WC------------------Pica-------WC------------------------Hotel---------------------WC--------------------Hamburger-------------WC------------C končno!
C-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------C
U bistvu je vse skup neki tazga
C--------------WC---------------Hamburger------WC-----------------------Mal pavze--------------------------WC------------------Pica-------WC------------------------Hotel---------------------WC--------------------Hamburger-------------WC------------C končno!
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
U bistvu je vse skup neki tazga
C--------------WC---------------Hamburger------WC-----------------------Mal pavze--------------------------WC------------------Pica-------WC------------------------Hotel---------------------WC--------------------Hamburger-------------WC------------C končno!
Točno to ti omogoča Leaf.
TribesMan ::
Sej veste, da se lahko ustaviš enkrat, hkrati za WC, pavzo in hamburger pa še natankaš zraven če je sila.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
At the current production rate, BMW will be building about 20,000 units in 2014, almost twice as much as its initial sales forecast.
Initial forcast? Ko je zadeva prišla na svetlo so govorili o 30.000k letne proizvodnje.
Precej očitno, da je 30k nek zelo hardlimit v kapacitetah (stavim na max dobavljive baterije), zdej pa dvigujejo proizvodnjo tam, kjer so na začetku "šparal".
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Sej veste, da se lahko ustaviš enkrat, hkrati za WC, pavzo in hamburger pa še natankaš zraven če je sila.
Ne! Ni možno! Ko sem pot 1200Km naredil v enem kosu in se šele potem ustavil za tankanje, WC in hrano ter takrat avto natankal se ni hotel več peljati. Napisal je nekaj v stilu "inappropriate use of the vehicle" in se potem 2 uri nisem mogel voziti. Jajca of Alfe pač
No, malo resnosti - povprečni avto naredi 500Km z enim tankom, med to potjo gre vsaj mimo 10 bencinskih črpalk. Torej mora iti Tesla v svojih 300Km mimo podobno 10 supercharger postaj, da bo potreba po planiranju poti identična povprečnemu Cliotu. Sedaj dizel z dometom 1200Km je malo druga stvar, ampak pustimo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Ko je zadeva prišla na svetlo so govorili o 30.000k letne proizvodnje.
Precej očitno, da je 30k nek zelo hardlimit v kapacitetah (stavim na max dobavljive baterije), zdej pa dvigujejo proizvodnjo tam, kjer so na začetku "šparal".
Ja veš niso vsi kot Tesla, ki vsako stvar obesi na veliki zvon, pa naj gre to za gigafactory, ali zaposlitev tridesetih delavcev. Naprimer VW je sklenil pogodbe s kitajskimi partnerji in bo vložil v razvoj in proizvodnjo EV 25 miljard $, kar je 5 krat več kot naj bi stala gigafactory, s 500 000 delavci, pa o tem komaj zapaziš kakšno novico.
http://electriccarsreport.com/2014/04/v...
WarpedGone ::
Naprimer VW je sklenil pogodbe s kitajskimi partnerji in bo vložil v razvoj in proizvodnjo EV 25 miljard $, kar je 5 krat več kot naj bi stala gigafactory, s 500 000 delavci, pa o tem komaj zapaziš kakšno novico.
Da o tem ni novic bo najbrž zato, ker tega sploh ni. V tvojem lastnem linku so opisi precej drugačni:
To that end, the two joint venture partners FAW Volkswagen and Shanghai Volkswagen are investing more than ever before in state-of-the-art vehicles and drives, green technologies and resource-efficient plants. €18.2 billion will be invested up to 2018.
V razvoj EV bodo šle drobtinice, sicer bi to izrecno napisali. Imajo pa polna usta hibridov - le 20let za toyoto/hondo.
More than 500,000 people will then be employed by the Volkswagen Group's Chinese dealer organization.
Dealer == prodajalec
Zbogom in hvala za vse ribe
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
At the current production rate, BMW will be building about 20,000 units in 2014, almost twice as much as its initial sales forecast.
Initial forcast? Ko je zadeva prišla na svetlo so govorili o 30.000k letne proizvodnje.
Precej očitno, da je 30k nek zelo hardlimit v kapacitetah (stavim na max dobavljive baterije), zdej pa dvigujejo proizvodnjo tam, kjer so na začetku "šparal".
Ne niso govorili o 30.000, bilo je govora o 10.000, torej si ta tvoj zaključek kar od nekje potegnil. Koliko pa jih proda Tesla ? Glede na to da bo to, po tvojem škropucalo, prodano v prvem letu v mogoče 20.000 + primerkih . Neverjetno, vsak sestavek obrneš v prid Tesli, ostali pa niso vredni nič. Torej BMW ima trenutno 11.000 prednaročil z avtom, ki je bolj kot ne mišljen kot drugi avto ali pa za mesta.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
WarpedGone ::
Ne niso govorili o 30.000,
Predstavnik Ministrstva Resnice?
- Autoblog, 9. marec, 2011: Report: BMW plans to sell 30,000 i3 models a year
- Jalopnik, 16.marec, 2011: BMW has said it plans to sell 30,000 i3 models per year, starting in 2013
- According to Ian Robertson of BMW, the company appears to be targetting annual i3 sales of at least 30,000 units
- BMW plans to produce 30,000-40,000 i3 vehicles per year out of Leipzig.
Koliko pa jih proda Tesla ?
Še vedno vse kar uspejo sestavit ... za ~dvakratnik cene.
Ordered 2/13/2014 | Confirmed: 2/13/2014 | VIN: 35668 (2/24/2014) | Production: April 11-17 | Delivery: : April 28, 2014
Ordered 2/15/2014 | Confirmed: 2/26/2014 | VIN: 35972 (2/24/2014) | Delivered: 4/22/2014
Order Date: April 14, Confirmed: April 22, Pref Delivery: Late JuneApril 28, 2014
Na cesto do sedaj postavljeno skupno ~35k Model S, trenutna proizvodnja je nekje okrog 28k vozil letno. Lanska rast proizvodnje in prodaje:
2013 Q1 produced 5000, guided 4500, sold 4900
2013 Q2 produced 5525, guided 4500, sold 5150
2013 Q3 produced 6825, guided 5000, sold 5500
2013 Q4 produced 6587, guided 6000, sold 6892
Neverjetno, vsak sestavek obrneš v prid Tesli, ostali pa niso vredni nič
Ko bojo namesto mizerije naredili avto, brez kupa izgovorov tipa "drug avto", bodo želi hvalnice.
Lahko so nas farbali da več kot 150km pač ni možno, dokler ni nekdo dokazal da je možno. Izgovori ne primejo več. In nism zelo zahteven - vsaj 300km dosega, 5 ali vsaj 4 normalni sedeži, nekaj prtljažnika. Vsaj povprečne vozne lastnosti za avtomobile podobne cene i.e. manj kot pol večnosti do 100 in brez gnilih kompromisov tipa "polovica praznega prtljažnika, katerega ne morem uporabit, ker pač nisem naročil generatorja" ali pa "veste, to je samo za po mestu". Za 40k ojrov samo za po mestu? GTFO.
Na Teslarati je članek o "popularnosti" različnih konfiguracij Model S:.
93% of Model S buyers are ordering the largest battery offering (85 kWh)
Tolk o tem, kako je visoka cena nek poseben problem. Avti z visoko ceno se prodajajo kot vroče žemlje, če le zadeva kupce prepriča, da je cena upravičena. Če bi bila cena resen problem, bi 60kWh verzija doživljala več ljubezni kot pa 1 en naročen primerek na vsakih 13 naročil za 85kWh varianto za ~10k USD več.
Stvar je v ameriki našla več kupcev kot mercedesov S, bmwejeva 7 ali audijeva 8, ki stanejo okvirno podobne cifre. V prvem letu proizvodnje. Izgovor, da kupci niso pripravljeni plačat mastne denarje za ornk električni avto je v praksi dokazano napačen.
Summarizing the most popular options you'd end up buying a black non-performance 85 kWh Tesla with panoramic sunroof and Piano Black decor, tech package, parking sensors and the parcel shelf. This configuration goes for approximately $83,070 after Federal and state incentives.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
bluefish ::
WarpedGone je izjavil:
Izgovor, da kupci niso pripravljeni plačat mastne denarje za ornk električni avto je v praksi dokazano napačen.Jah, logično, da cena ne predstavlja ovire za folk, ki bi sicer morda kupoval premium znamke.
WarpedGone ::
Zakaj to ni logično tudi BMWju, MBju, Audiju?
Prva dva ponujata < 150 km mizerijo, drug pa precej brezvezne hibride in obljublja EV z 150 km dosega. V "izgovor" mizernemu dosegu blebetajo o dragih baterijah.
Prva dva ponujata < 150 km mizerijo, drug pa precej brezvezne hibride in obljublja EV z 150 km dosega. V "izgovor" mizernemu dosegu blebetajo o dragih baterijah.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Debate, če je avto mizerija ali ne so brezpredmetne. Pomembno je, kako uspešno se prodaja v svojem segmentu, glede na pričakovanja proizvajalca. V tem primeru so očitno Nissan Leaf, BMW i3 in Tesla Model S vsi precej uspešni, ostali malo manj. Prednost Tesle je, da dokazuje, da lahko posluje pozitivno (oziroma na meji) samo s prodajo EV-jev. Subvencije so nepomembne, ker so na voljo vsem proizvajalcem. Vsekakor pa ti avtomobili ciljajo na različne skupine kupcev, zato je zgornjo prepiranje res nesmiselno.
Vsi pa vemo, da je Model S tehnično superiornejši od konkurence.
Vsi pa vemo, da je Model S tehnično superiornejši od konkurence.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Vsekakor pa ti avtomobili ciljajo na različne skupine kupcev, zato je zgornjo prepiranje res nesmiselno.
Z mizernimi EV želijo proizvajalci ICE zadev ljudem predvsem pa politiki dokazat, da je ideja o baterijsko gnanem avtomobilu pač nerealna, neizvedljiva, nemogoča, predraga, preslaba, jadajadajada. Igrajo na karto da če bojo zadeve, ki jih dajo na trg dovolj slabe, bojo ljudje obupal in politki pozabl na idejo o baterijsko gnanih vozilih.
80% vseh EVjev danes je t.i. Compliance Cars - obstajajo izključno zato ker so kalifornijski politiki dost zagamani, da proizvajalce avtomobilov finančno silijo v prodajo EVjev. Sicer sledi finančna kazen.
Na prste ene roke lahko preštejemo EVje, ki so narejeni z bol 'iskrenim' motivom - Leaf, Tesla in hmmm?
Ameriški i3 ima 8 litrski tank izključno zato, da po kalifornijskih reglcih lako šteje za EV - na elektriko mora namreč imet več dosega kot na bencin. Če bi bil BMW 'iskren v želji po čimboljšem avtomobilu' bi se požvižgal na kalifornijsko politiko in namesto generatorja ponudu še dodatno baterijo (prostor obstaja, manjša teža tut) al pa večji tank za bencin (prostor majo).
Vsi pa vemo, da je Model S tehnično superiornejši od konkurence.
Vzrok je pa v:
a) nesposobnosti konkurence
b) želji konkurence, da EV predstavi v slabi luči
Kakorkoli obrneš je rit zadaj.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Odlično!
V Sloveniji da so 4? Slovenski portal Elektro-crpalke.si ve za 3, svetovni portal PlugShare.com pa le za tistega v Mariboru.
Ampak to grozdje ne da je kislo ampak je precej gnilo:
Pri številki Chademo polnilnih postaj se je treba zavedat da gre za številko stolpov na katerih je tipično en kabl.
Pri številki SuperChargerjev gre za število lokacij, kjer so na vsaki lokaciji vsaj štirje štekarji, tipično jih je 8. To ve enem koraku stvari prikaže v precej drugačni luči.
Če k temu prišetejš zgornji problem da se na enem "chademo stolpu" lahko naekrat fila le eno vozilo, kljub temu da sta gor 2 kabla stvar začne v praksi ornk smrdet.
Ko pa vidiš v kako slabem stanju (out-of-service) so te Chademo zadeve je vse skup resnično gnilo.
V Sloveniji da so 4? Slovenski portal Elektro-crpalke.si ve za 3, svetovni portal PlugShare.com pa le za tistega v Mariboru.
Ampak to grozdje ne da je kislo ampak je precej gnilo:
I own a Nissan Leaf and decided to give it a try. Perhaps you can answer some of my questions:
1. Why is the plug so dang humongous? Seriously, it's like we're back at a gas station.
2. Why can't the charger split power between two bays, just as a SpC can do? Instead, I'm forced to wait until the other car finishes completely before mine will start to ramp up.
3. Chaedmo supports up to 62.5 kWh IIRC. Leafs only charge at about 44 kW so why isn't the remainder available to the next guy who comes along?
4. Yes, I realize that some output only 50 kW max. What fraction of Chaedmo's in CA operate at the full 62.5 kW capacity?
Is there any news about the new Superchargers in Vienna? Some 10 days ago pictures were presented of a nearly finished facility.?
From what I've heard, 2-3 more weeks from today till energized.
Pri številki Chademo polnilnih postaj se je treba zavedat da gre za številko stolpov na katerih je tipično en kabl.
Pri številki SuperChargerjev gre za število lokacij, kjer so na vsaki lokaciji vsaj štirje štekarji, tipično jih je 8. To ve enem koraku stvari prikaže v precej drugačni luči.
Če k temu prišetejš zgornji problem da se na enem "chademo stolpu" lahko naekrat fila le eno vozilo, kljub temu da sta gor 2 kabla stvar začne v praksi ornk smrdet.
Ko pa vidiš v kako slabem stanju (out-of-service) so te Chademo zadeve je vse skup resnično gnilo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
telexdell ::
Čak za referenco si dal postajo, ki je še v izgradnji in se pritožuješ nad čem točno?
Nad čem? Da to niso postaje SperCharger jasno
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
Čak za referenco si dal postajo, ki je še v izgradnji in se pritožuješ nad čem točno?
Narobe si razumu : Meanwhile == Medtem ...
Omrežje SuperChargerjev, kjer ni problemov z zanesljivostjo, "odkrivanjem" kje so, ali sploh delujejo/so v okvari, zasedenostjo (na posamezni lokaciji so vedno vsaj štirje kabli, tipično 8 ali še več, ki delajo vzporedno) itd, se aktivno širi. Čez par tednov in bojo aktivni tudi ti na sliki in automagicaly prikazani na navigaciji v avtu, ki jih lahko uporablja.
No such luck with Chademo, kjer obstaja N različnih "lokacijskih sistemov" in noben od njih ne ve za vse postaje. Še manj vejo ali postaje delujejo al so crkjot in to vidiš šele na licu mesta, pa še tudi ko delujejo moraš met srečo, da je frej. Če je sosedni priključek v uporabi, boš s polnjenjem čakal da se tisti ki je prej prišel, odpelje stran in prideš na vrsto.
V principu ni razlike, v praksi je pa world of difference. Aja, sm omenu da je uporabo Chademo tipično treba plačat oz. še huje - se prej učlanit v ustrezen lokalni klub in dobit njihovo kartico? Usage hell.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
V principu ni razlike, v praksi je pa world of difference. Aja, sm omenu da je uporabo Chademo tipično treba plačat oz. še huje - se prej učlanit v ustrezen lokalni klub in dobit njihovo kartico? Usage hell.
Pri Mariborskem FERI-ju sta 2 polnilnici na kateri lahko polniš samo, če imaš kartico Dravskih elektrarn, s katero potem (seveda) plačaš polnjenje. Če je Chademo kaj boljši, pa ne vem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Chademo je oblika vtičnice, politiko uporabe določa lastnik zadeve.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Chademo je oblika vtičnice, politiko uporabe določa lastnik zadeve.
Aha. Potem pa je zmeda zagotovo velika.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Chademo je oblika vtičnice, politiko uporabe določa lastnik zadeve.
Aha. Potem pa je zmeda zagotovo velika.
Problem je v tem, ker se dovoli, da se zmeda še kar naprej povečuje. Do leta 2017 lahko vsakdo ponudi javno polnilnico kakršni koli tip ali standard, ali celo nestandard, kot je Tesla. Šele po letu 2017 to ne bo mogoče. Takrat bo obvezen Mennekes Type 2, oziroma Combo 2, Chademo bo pa dovoljen samo v kombinaciji s Combo 2.
Kar mene pri vsem tem moti, da bodo japonski proizvajalci EV še naprej vsiljevali Chademo in ne bodo v svoja EV vgrajevali Mannekesa Combo 2, kar bo podaljšalo nered na tem področju najman še za tri leta, da ne govorim o Tesli, ki ne odgovarja nobenemu standardu.
Ker je Chademo tokovno precej omejen, nima neke prihodnosti nadaljne uporabe in bo po treh letih dokaj neuporaben. Tako, da jaz se nebi nikdar odločil za nakup EV ki ponuja Chademo, ali še manj neki nestandardni konektor, ampak obvezno Mennekes Pype 2 in Combo2.
fpbs ::
pegasus ::
Meh, jst mam 5.9 porabo na avtu, ki ima uradno 7.4. Torej bi tudi elektro avto, ki trdi 130 milj, peljal vsaj 160 milj. Če voziš kot neandertalec, potem lahko pridelaš številke, kot jih navaja ta blog, če se potrudiš seveda še nižje. Jaz se raje trudim in pridelujem višje. Razen če hočeš reči, da so na cesti večinoma neandertalci?
Nikec3 ::
How far can electric cars really travel between charges:
http://blogs.which.co.uk/technology/car...
Rahlo zavajanje v tem članku. Realne razlike niso takšne kot so tukaj prikazane. Tesla ima po NEDC standardu doseg 310 milj, uradna številka Tesle je 300 milj, po EPA ciklu pa ima 265 milj dosega, medtem ko Elon Musk v javnosti govori celo o 250 milj realnega dosega. V bistvu ni bistvene razlike, nerealen je le NEDC cikel, medtem ko EPA lepo zadane doseg.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
J.McLane ::
Meh, jst mam 5.9 porabo na avtu, ki ima uradno 7.4. Torej bi tudi elektro avto, ki trdi 130 milj, peljal vsaj 160 milj.
Si že vozil kakšen novejši avto, ki ima deklarirano 3,2 l/100 km? Nisi? Od veselja boš skakal če boš dosegel 4 l/100 km. Isto je pri EV, NEDC je totalno nerealen in res mi ni jasno kako še kar naprej vztrajajo na tem predpotopnem testnem ciklu.
Za realne dosege je EPA veliko bolj verodostojen vir:
http://fueleconomy.gov/feg/evsbs.shtml
pegasus ::
Nisem, me pa mika, da vidim osebno, kako je s tem :)
A bom verjetno to generacijo preskočil in šel direktno na elekro avto, ko bo čas za menjavo.
A bom verjetno to generacijo preskočil in šel direktno na elekro avto, ko bo čas za menjavo.