» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
179 / 1213
»»

Okapi ::

PrimozR je izjavil:

Glej ga zlomka, uporabil sem tujko za vzpodbudo... -_-
Ne, uporabil si kr'neki, izmišljeno besedo. Tujka je iniciativa, ne incentiva.

O.

black ice ::

Incentive. Ponesrečen prevod PIPIja.

TribesMan ::

Trenutno plačamo okoli 40c/l samo za trošarino pri dizlu (ne upoštevam še DDVja in drugih glupih davkov, skupaj je 68c). To pomeni da ena povprečna kanta ki kuri 6l/100km "plača" 2.4c/km trošarine, oziroma 4.1c/km skupaj z vsemi davki.

Zdej če to "transformiramo" na štrom. En normalen električen avto kuri 300Wh/km. Da bodo zadeve "izenačili" bo treba naredit približno 8c/kWh trošarine. Trenutna cena elektrike z vsemi prispevki je 9c v nižji in 14c v višji tarifi.

Pomojem bodo zadeve najlažje pobrali kar lepo glede na prevožene kilometre (elektronsko cestninjenje?). Pol pa neglede kako ti prideš do štroma...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Okapi je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Glej ga zlomka, uporabil sem tujko za vzpodbudo... -_-
Ne, uporabil si kr'neki, izmišljeno besedo. Tujka je iniciativa, ne incentiva.

O.

?? Preden govoriš o 'kr'neki' bi se bilo fino vsaj pozanimati, če angleško že ne znaš.
http://www.thefreedictionary.com/incent...
http://www.thefreedictionary.com/initia...

Okapi ::

In kaj imajo angleške besede skupnega s slovenščino in tvojim konstruktom? Incentiva je kr'neki, če ne znaš slovensko, pa povej, ti bomo oprostili napako.

O.

fpbs ::

Okapi je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Glej ga zlomka, uporabil sem tujko za vzpodbudo... -_-
Ne, uporabil si kr'neki, izmišljeno besedo. Tujka je iniciativa, ne incentiva. O.


Angleško "initiative" = Slovensko : pobuda, iniciativa, začeten, podbuden

Angleško "incentive" = Slovensko : spodbuda, priganjanje, podpihovanje, izzivanje,

Ne razumem, zakaj zapenjate tukaj za eno tujo besedo, ki jo je "PIPI" pomotoma zapisal, a smo ga vsi razumeli. V mnogih primerih na tem forumu se pa marsikdo
dobesedno afna s svojo angleščino, ga pa nihče ne upozori.

J.McLane ::

pegasus je izjavil:

Itak, samo naivneži mislijo, da se država NE BO obesila na elektriko za avte tako kot se zdaj na bencin in dizl. Zato imam doma že pripravljen ekstra števec v elektro omarici, na katerega bo nekoč obešen samo avto.


Ti si pa res dober, kar svoj števec imaš v omarici, res bo ta števec točno tak kot se bodo spomnili politiki. In kdo ti bo preprečil, da polniš avto na drugem števcu? Elektrika glede na namen porabe se ne bo ločevala ker praktično ni mogoče izvajati kontrole.

Tako kot je TribesMan napisal, trošarine na elektriko je nemogoče nabiti toliko, da bi pokril izpad prihodka od trošarin, oz. če bi nabil take trošarine bi nepravično plačevali vsi, ki uporabljajo elektriko.

Še ena moja analiza prihodkov vseh davščin na goriva, glede na porabo v praksi:
- Bencin: 7 l/100 km = 5,6 EUR/ 100 km (davščin) = 61 kWh/100 km
- Dizel: 6 l/100 km = 4,1 EUR/100 km (davščin) = 59 kWh/100 km
- LPG: 8 l/100 km = 1,85 EUR/100 km (davščin) = 57,2 kWh/100 km
- Elektrika: 20 kWh/100 km = 0,5 EUR/100 km (davščin)

Prispevek, ki bi ga dal državi EV izenačimo z LPG če elektriko podražimo na ca. 0,18 EUR/kWh, to je recimo realno najvišje kar bi bilo sprejemljivo za gospodinjsko elektriko. Side effect bi bil, da bi bilo pobranega denarja od vse ostale porabe elektrike toliko kot bi bil primanjkljaj od trošarine na nafto.

Druga opcija je pavšalno pobiranje letne dajatve za EV ca. 700 EUR.

Najbolj verjeten scenarij pa je mešanica obojega, ampak da se razumemo to govorim za prihodnost, ko bo delež EV na cesti že občuten, sigurno ne prej kot čez 20 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Tretja gnila opcija je to kar nekatega elektropodjetja že počnjejo - prvih 100kWh košta X, naslednjih 100kWh košta X+Y, še naslendjih 100kWh košta X+Y+Z i.e. cena energije se ti veča s porabo. Poroba gospodinjstva, ki EV polni doma je tipično precej večja od tistega, ki tega ne počne.
Birokratske opice imajo tako čist lep vzvod kako lupit ljudi, ki polnijo doma. In pol met še inšpektorje in odpustke "za velike družine" ipd.

Dokler si prkuplan na javne storitve, boš lupljen. Ni poti mimo tega.

sigurno ne prej kot čez 20 let.

Js bi bil o časovnem obdobju modro tiho :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Čez 20let ali mogoče že prej čez 10 let, bodo vsi avtomobili serijsko opremljeni z GPS. Potem se bo enostavno postavila trošarina, cestnina , vstop v mestno cono, mostnina, tunelarina in še kaj direktno na prevožene km. Brez skrbi , da bodo poskrbeli za naučinkovitejši način nadzora. Direktno obdavčiti elektriko z trošarinami bi biloodprtih kar nekaj sivih lukenj, zopet bi se jih nekaj izvleklo skozi šivankino uho na tak ali drugačen način.

J.McLane ::

Tisto z dodatkom za visoko porabo se ni obneslo, ne vem sicer za kaj, oz. kolikor mi je znano je bil to produkt ponudnikov elektrike, ko se je pa pojavila konkurenca je ideja zamrla.
Zdaj so šli ravno v drugo smer in so celo pripravljeni spustiti ceno gospodinjstvom z večjo porabo, primer so paketi za toplotne črpalke (npr. Gen-i), ki niso dostopni "navadnim" gospodinjstvom.

Je pa seveda vprašanje kaj se zgodi ko se vmeša država, potem nastradajo tudi s.p. s kakšno malo obrtjo, pa ogrevanje na TČ ... in smo spet pri pavšalnem plačevanju tistih, ki nimajo EV.

Direktnemu nadzoru se folk vedno bolj upira in se tega vedno bolj zaveda in tega nihče noče, ne podcenjuj moči ljudstva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Ne podcenjujem moči, hkrati pa ne podcenjujem gluposti birokracije.
Tehnično je možno narest karkoli, tudi požegnane polnilne postaje in ti domač električni priključek ne koristi čisto nič več. Stvar politike.
Najbol si želim 10x manjšo državo, ki bo preživela tut z 10x manj pobranega denarja. Ampak možnost tega na nuli, ergo bodo pobrali tam kjer še lahk - cestnine.
Zbogom in hvala za vse ribe

mn ::

Kar se tiče trošarin ne skrbite. Tehnologija že obstaja. Samo razlog potrebujejo za vpeljavo. Vpiši v google "satelitsko cestninjenje" in se čudi ;)

Ko bo enkrat električni avto za dovolj veliko maso ljudi postal tudi racionalna izbira, bo verjetno sistem hitro uveden.

dzinks63 ::

Še tole kot zanimivost, po izgledu bolj kočija : Porchejev električni avtomobil Egger-Lother C.2 Phaeton ali P1 iz leta 1898 je imel zanimive lastnosti , sploh za takratni čas.

omogočil hitrost 35 km/h, doseg pa je bil do 80 kilometrov z enim polnjenjem.

fpbs ::

fpbs ::

1000 hitrih Nissanovih polnilcev v Evropi, do konca leta že 1800.

http://www.electric-vehiclenews.com/201...

WarpedGone ::

A se lahko z Leafom prepelješ iz enega konca evrope do drugega z uprabo samo hitrega polnjenja? Al pa iz enega ameriške obale do druge?
Pri dosegu ~100km je to še vedno 100x premalo za splošno uporabnost avtomobila. Z leafom je žal poseben podvig že vožnja iz Lj u Mb.

Bistveno večja novica za prihodnost EVjev je, da so se pri TM 'zavezal' da bodo vsi njihovi bodoči avtomobili lahko uporabljal SuperChargerje. To avtomatsko pomeni baterijo z vsaj 50kWh in vsaj 300km realnega dosega. Včerajšnji skok cene delnic je pokazal, da je trg tega zelo vesel.

Druga pomembna reč je pa, da imajo že vso potrebno tehnologijo za GenIII, edini odprt problem je cena proizvodnega procesa in nezadostna svetovna proizvodnja baterij za željene proizvodne številke (nad 100.000 vozil letno). Za GenIII bodo zato postavili svojo "GigaFactory" za proizvodnjo zadostnega številca celic. Želijo si solastništva z obstoječimi proizvajalci, Panasonic zgleda 'primeren'. Seveda je spotoma treba zaslužit še čimvečji delež denarja za postavitev proizvodnje linije.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Moj namen ni bil, da bi delal kakšne primerjave Leaffa s Teslo, ker če bi to hotel, bi napisal: Kaj pomeni 14 Teslinih Superchargerjev proti 1000 Nisanovih polnilnih postaj? Drugače pa po prevoženih dobrih 100km je priporočljivo, da se za nekaj minut vstaviš.

Imajo pa Norvežani kar nekaj težav s temi Superchargerji:

http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

WarpedGone ::

Dej vsaj preberi kaj linkaš in se potrudi napisat pravilen uvod.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spock83 ::

A mislite, da bo kaj iz tega? S tem bi mogoče lahko upravičili TEŠ? :)

WarpedGone ::

Iz česa točno? V linkanem članku je lušten zbir splošnih floskul, ki povejo nič.
Če sklepamo po že videnem, bo vse skup omejeno na dodatno zapravlanje proračunskega denarja, ki se bo prelival v posvečene firme.
Vse se začne in konča pri ornk električnih avtomobili. Manj kot je države zraven, bolje je.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Dej vsaj preberi kaj linkaš in se potrudi napisat pravilen uvod.

Tu imaš uvod:
http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

Utk ::

Najboljši primer za to je street view. Če bi to šlo prek javnega naročila bi stalo zilijon evrov, trajalo bi 53 let, letna naročnina bi pa stala 300 evrov. Tako je pa bilo narejeno v enem letu in skoraj zastojn. Par reklamic bomo že preživeli, sej na rtvju jih je tudi, še več.

WarpedGone ::

fpbs:
Tu imaš uvod:


V njem niti v celi linkani temi ni ničesar o:
Imajo pa Norvežani kar nekaj težav s temi Superchargerji:


Skratka - čista izmišljotina/laž.
Resno fpbs: kaj je s tabo? Prehitro bereš, tako slabo razumeš prebrano, sovražiš teslo in se trudiš prikazat nekaj kar ne obstaja, XYZ?

Na celi stvari je samo to, da imajo norvežani zelo slabo električno omrežje. Ni težko razumeti zakaj ampak vseeno - nihanja napetosti pri njih so večja kot v drugih 'razvitih' delih sveta. Posledično električna oprema, ki ni specifično razvita samo za njih, ne bo nujno delala iz prve.
In to se je zgodilo tudi Model S, ki je občasno nehal polnit na domačih polnicih.

Linkano temo je začel en kaliber tvoje sorte "newbie", ki se je trudil probleme napihnit čez vse meje a so ga lastniki avtomobilov postavili na realna tla.
Preberi celo temo, vprašaj če česa ne razumeš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Maestral ::

Ne se hecat.
Za razne "superchargerje" bo treba zrihtat ustrezno priključno moč.

Za doma ne fantazirat, da bi lahko napolnili spraznene baterije ene Tesle, v kratkem času. No Way!
Povprečna priključna moč v Slo (za posamezna stanovanja/stanovanjske/hišne) priključke je okoli +6KW. (tipično so pa priključki 7,5kW). Kjer je večji odjem, plačate več.

Torej, bo najbrž treba 'upgradat' priključno moč?

Da je jasno, v baterijo morate stlačiti X kWh energije, da se boste peljali Y km.
Moč in energija sta pa povezani s časom...
Torej? Kje so tisti korenjaki, ki trdijo, da se z električnim avtom da peljat 100km za 1€?

To je kao greš na kosilo in se medtem vštekaš na vtičnico gostilne?

lol.

Nikec3 ::

Ja, zelo intenzivni pogovori tečejo z dvema ključnima igralcema na tem področju: Teslo in BMW. Ta dva proizvajalca potrebujeta trg. Slovenija je z dvema milijonoma prebivalcev idealna za "pilotni projekt". Svojo majhnost moramo izkoristiti. Slovenija se mora postaviti na zemljevid e-držav. Denimo, Nemčija si tega ne mora privoščiti, ker je trg prevelik.


To je v intervjuju povedal Omerzel. Vem, da so politične floskule pogoste, ampak povedal je, da potekajo intenzivni pogovori. Tega si verjetno ne bi izmislil. Najbolj logična varianta bi bila, da bi Slovenija subvencionirala postavitev nekaj hitrih polnilcev. Naj bo jasno, da se s subvencijami ne strinjam, a če jih že delimo, naj bodo na tem področju.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Komot da "intenzivni pogovori res potekajo" ampak to samo po sebi pomeni točno nič ... Živi bili, vidjeli.
Včeraj je bil v minhnu en "Matej iz Slovenije" in je v Q&A seji musku razlagu o tem "pilotnem projektu". Musk se na zadevo ni nič posebej odzval, točnih besed se ne spomnem, vtis je bil bol v smislu "aha, okej, naslednje vprašanje".

Problem subvencije superchargerjev zanekrat je, da je to ekvivalent subvencioniranju Windowsev v šolah oz. še mal hujš - tko kot stvari stojijo danes, država NE SME zapravljat svojega denarja za nekaj kar zaenkrat pomaga samo eni firmi. Sploh ker, SC niso stvar ki bi prinašali denar i.e. polnjenje na njih mora bit za končne uporabnike brezplačno.

Kolk je pa Slovenija ključen trg in kolk tesla potrebuje nove trge pa raj pustmo. Oboje je strel v prazno in še največ pove o Omrzelu in njegovem razumevanju stvari. Ki je fejl.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Aja, glede subvencije same oz. cene superchargerjev. Denar ni omejitev, omejitev so lokalni birokratski postopki.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Aja, glede subvencije same oz. cene superchargerjev. Denar ni omejitev, omejitev so lokalni birokratski postopki.

Če dobijo dovoljene za gradnjo bencinskih črpalk...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Komot da "intenzivni pogovori res potekajo" ampak to samo po sebi pomeni točno nič ... Živi bili, vidjeli.
Včeraj je bil v minhnu en "Matej iz Slovenije" in je v Q&A seji musku razlagu o tem "pilotnem projektu". Musk se na zadevo ni nič posebej odzval, točnih besed se ne spomnem, vtis je bil bol v smislu "aha, okej, naslednje vprašanje".

Problem subvencije superchargerjev zanekrat je, da je to ekvivalent subvencioniranju Windowsev v šolah oz. še mal hujš - tko kot stvari stojijo danes, država NE SME zapravljat svojega denarja za nekaj kar zaenkrat pomaga samo eni firmi. Sploh ker, SC niso stvar ki bi prinašali denar i.e. polnjenje na njih mora bit za končne uporabnike brezplačno.

Kolk je pa Slovenija ključen trg in kolk tesla potrebuje nove trge pa raj pustmo. Oboje je strel v prazno in še največ pove o Omrzelu in njegovem razumevanju stvari. Ki je fejl.

Hm... Slovenija ni ciljna država za lastnike Tesel. Ampak... Nemčija je. Nemci pa hodijo na morje na Jadran in še južneje. Čez Slovenijo ;)

Utk ::

Nikec3 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Aja, glede subvencije same oz. cene superchargerjev. Denar ni omejitev, omejitev so lokalni birokratski postopki.

Če dobijo dovoljene za gradnjo bencinskih črpalk...

Saj ga ne dobijo. Agip ga že ni. Ali je bil Shell. Ali oboji.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

fpbs:
Tu imaš uvod:

V njem niti v celi linkani temi ni ničesar o:
Imajo pa Norvežani kar nekaj težav s temi Superchargerji:

Skratka - čista izmišljotina/laž.
Resno fpbs: kaj je s tabo? Prehitro bereš, tako slabo razumeš prebrano, sovražiš teslo in se trudiš prikazat nekaj kar ne obstaja, XYZ?
Na celi stvari je samo to, da imajo norvežani zelo slabo električno omrežje. Ni težko razumeti zakaj ampak vseeno - nihanja napetosti pri njih so večja kot v drugih 'razvitih' delih sveta. Posledično električna oprema, ki ni specifično razvita samo za njih, ne bo nujno delala iz prve.
In to se je zgodilo tudi Model S, ki je občasno nehal polnit na domačih polnicih.
Linkano temo je začel en kaliber tvoje sorte "newbie", ki se je trudil probleme napihnit čez vse meje a so ga lastniki avtomobilov postavili na realna tla.
Preberi celo temo, vprašaj če česa ne razumeš.

Ne verjamem, da če bi bil ti lastik Tesle, in bi imel podobne težave, kot jih imajo:

http://elbilforum.no/forum/index.php/to...

Ali bi ti bilo vseeno, če te potem še nekdo naslovi z lažnivcem, in za vse skupaj še okrivi slabo električno omrežje. To me spominja na težave s štekarjem NEMA 14-50, ko so bile kao krive slabe hišne inštalacije in vtičnice, vse dokler se ni vmešala NHTSA. Potem se je pa jasno izkazalo, da je vzrok vseh težav na Teslini strani.

WarpedGone ::

vse dokler se ni vmešala NHTSA.

Še vedno ponavljaš izmišljotine? Kaj ti je?
Bolj zaupam in verjamem izpovedim konkretnih lastnikov kot nekim fpbsom, ki ponavljajo to kar so slišali po principu raztrganega dohtarja od slaboumnih novinarskih pisunov in k temu dodajo še svoj lasten spin.

Hm... Slovenija ni ciljna država za lastnike Tesel. Ampak... Nemčija je. Nemci pa hodijo na morje na Jadran in še južneje. Čez Slovenijo ;)

Seveda, ključna beseda tle je 'tudi'. 'Problem' je, da iz vidika ameriških čevljev nemci komot grejo v italijo, francijo, španijo, tudi na Vzhodni jadran že s takšnim stanjem SC, ki ne vsebuje naših brd:



Ampak pod črto je SuperCharger v sloveniji samo vprašanje časa. Letos najverjetneje še ne, letos je fokus na pokritju nemčije, in ostalega dela razvite Evrope, kasneje pa bo sigurno tudi na tej strani jadrana kakšen. Po občutku bi reku da bi se znal zgodit kakšen okrog kozine, kjer se križajo prometni tokovi iz Italije, Avstrije, hrvaške. Ta zadostuje da prideš do naslednjega SC v Avstriji in tistega v S Italiji. Še kasneje pa se bo zgodil še kak južneje, Srbija...

Filozofija je, da bi SC stal na vsakih 200km večjih prometnih žil. Tle nekje je optimum, ampak do tja je še dolga pot, zato bodo od začetka na 300 ali 400km. Glih tolk da je možno, ni pa še čist enostavno (je treba več planiranja).
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Q16: (Enable travel to Crotia?)
A(EM): Good supercharger coverage for Croatia, Serbia.
A(JB): Supercharger network is not something where we plan to finish it. Constant feedback from customers through and into Gen3. Almost like a road system. Better over time, and keep investing.
A(EM): Also improving core technology. First 90 kW, now 120 kW... later this year most stations 135 kW.


Q27: Superchargers in Stockholm, Sweden, ... summer?
A(EM): Should be pretty close. Can't say for sure. By end of summer, probably likely.
A(JB): Planning to add at least 100 superchargers throughout Europe this year.


Morda je čas, da ljudje z dostopom do raznih občinskih zadev vržejo oko ali na kakem listu piše Tesla Motors...
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

A(JB): Planning to add at least 100 superchargers throughout Europe this year.

Ni vrag, da ne bomo dobili kakšnega tranzitnega na poti do Hrvaške. Čeprav se da izpeljati tudi samo z SC v Avstriji in na Hrvaškem. 8-)
Je kje na voljo ta pogovor?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Bili so vsaj trije:
Amsterdam: Livestream, YouTube, povzetek

Minhn: kratek povzetek, še en povzetek

Oslo: povzetek.

Zadeve, ki so mi ostale v glavi:
- 100 SuperChargerjev v Evropi do konca leta
- Model S s štirikolesnim pogonom se bo zgodil (šele), ko bo Model X že stabilno v proizvodnji
- Model E je tehnično izvedljiv danes, nobenega tehnološkega napredka ne potrebujejo več, potrebujejo "le še" goro denarja za postavitev proizvodne linije in speglat morajo še konfiguracijo, da se jo bo dalo dovolj poceni sestavlat
- za Model E bodo letno potrebovali več baterij kot pa jih kitajci in japonci proizvedejo skupaj - vsaj 30GWh letno - zato bodo postavili lastno proizvodnjo in v enem koraku postali največji proizvajalec baterij

In še glavna: Vsi bodoči Teslini avtomobili bodo lahko uporabljali SuperChargerje - kar pomeni da bo njihov doseg zadoščal za tipično razdaljo med SC in hkrati tudi, da njihov doseg ne bo nikoli mnogo večji od tipične razdalje med SCji.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Zadeve, ki so mi ostale v glavi:
- 100 SuperChargerjev v Evropi do konca leta
- Model S s štirikolesnim pogonom se bo zgodil (šele), ko bo Model X že stabilno v proizvodnji
- Model E je tehnično izvedljiv danes, nobenega tehnološkega napredka ne potrebujejo več, potrebujejo "le še" goro denarja za postavitev proizvodne linije in speglat morajo še konfiguracijo, da se jo bo dalo dovolj poceni sestavlat
- za Model E bodo letno potrebovali več baterij kot pa jih kitajci in japonci proizvedejo skupaj - vsaj 30GWh letno - zato bodo postavili lastno proizvodnjo in v enem koraku postali največji proizvajalec baterij

Zelo mamljivo
You'll also get internet music and be able to ask for any song at any time
.

100 SuperChargerjev v Evropi do konca leta
V Ameriki bo pa še vedno ostalo nekaj držav brez

- za Model E bodo letno potrebovali več baterij kot pa jih kitajci in japonci proizvedejo skupaj - vsaj 30GWh letno - zato bodo postavili lastno proizvodnjo in v enem koraku postali največji proizvajalec baterij

Največji proizvajalec baterij je korejski LG Chem, in ima licenco za proizvodnjo varnih neeksplozivnih baterij.
http://english.yonhapnews.co.kr/busines...
Drugi največji proizvajalec je AESC, ki je v večinski Nissanovi lasti. Pri vsem skupaj je pa velika neznanka kitajski BYD.

Primerjava nevarnih klasičnih baterij in varnih,neeksplozivnih:
http://chargedevs.com/newswire/video-ex...

Tu je pa še mala skrivnost:
In other words, li-ion batteries that contain nickel and cobalt have a significant effect on health and the environment. More specifically, this includes Panasonic's automotive grade li-ion batteries, which contain lithium, nickel, cobalt , and aluminum, and a proprietary cathode geometry developed jointly by Panasonic and Tesla -- and are currently used in the Model S.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


Še vedno ponavljaš izmišljotine? Kaj ti je?
Bolj zaupam in verjamem izpovedim konkretnih lastnikov kot nekim fpbsom, ki ponavljajo to kar so slišali po principu raztrganega dohtarja od slaboumnih novinarskih pisunov in k temu dodajo še svoj lasten spin.

Elon se je prišel Norvežanom opravičit za težave s polnenjem Tesel, ti pa še kar naprej žališ.

Elon Musk, founder of the California-based electric car company Tesla Motors, made a personal apology to his eager Norwegian customers when he visited Oslo over the weekend. They make up his company’s second-largest market, and he clearly wants them to be happy.

http://www.newsinenglish.no/2014/02/03/...

WarpedGone ::

Elon se je prišel Norvežanom opravičit za težave s polnenjem Tesel, ti pa še kar naprej žališ.

Ti pa še vedno Lažeš.
Dokaz je objavljen link na srečanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

95-98% of the US population will be covered by Superchargers in 2014


Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

No, vem da boš žalil nazaj, ampak to, da si v radiju 300km od SC ne pomeni, da si covered. Je lep PR, ampak navadna smrdljiva laž. Pokrit si v Sloveniji s Petrolom, na vsakem vogalu ga imaš. Težko pa rečeš, da so Njivice tudi pokrite s Petrolom...no, lahko, samo moraš imeti dovolj bedaste ljudi na drugi strani, ki to pograbijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

fpbs ::

nekikr je izjavil:

No, vem da boš žalil nazaj, ampak to, da si v radiju 300km od SC ne pomeni, da si covered. Je lep PR, ampak navadna smrdljiva laž. Pokrit si v Sloveniji s Petrolom, na vsakem vogalu ga imaš. Težko pa rečeš, da so Njivice tudi pokrite s Petrolom...no, lahko, samo moraš imeti dovolj bedaste ljudi na drugi strani, ki to pograbijo.

Točno tako,...
dovolj bedaste ljudi na drugi strani, ki to pograbijo.

pa tudi v radiju 100km je uporabno samo v primeru, če se to nahaja na voznikovi ciljnni relaciji. Prava uporabnost hitrih polnilnih postaj bo takrat, ko se bodo nahajale v vseh vpadnicah v večja mesta, in pa na razdaljah od 20 do največ 50km.

WarpedGone ::

Vi ste še vedno brez elektrike doma?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Vi ste še vedno brez elektrike doma?

Za mene ni problem. Imam trofazni dovod, varovalke 3x25A. Problem je pa za tiste, ki stanujejo v raznih blokih in nimajo možnosti polnenja doma.

WarpedGone ::

Potem pa ostane le še šansa, da zelo slabo razumeta angleško:
Tesla Superchargers allow Model S owners to travel for free between cities along well-traveled highways in North America and Europe.

SuperChargerji (še?) niso namenjeni prebivalcem mestnih čebelnjakov brez lastne garaže / električnega priljučka zato je vajin jamr na to temo pač zgrešen.

Tudi zato ker človek ki pljune +50k za avto ima očitno dovolj pod palcem da si lahko priskrbi tudi primerno garažo z električnim priključkom.
Mestna polnilna infrastruktura (po celem svetu) zaenkrat še ni na teslinem radarju in ostaja v domeni lokalnih mestnih veljakov. Temu primerno je še vedno in bo še dolgo porazna. Enostavne in hitre rešitve tle ni. Skozi čas bo vse več javnih polninih postaj, ki bodo upam da vsaj napol hitre (nad 10kW).
Posledično EVji vsaj še nekaj časa ne bodo dosegljivi revežem brez garaž.
Zbogom in hvala za vse ribe

shark1 ::

fpbs je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Vi ste še vedno brez elektrike doma?

Za mene ni problem. Imam trofazni dovod, varovalke 3x25A. Problem je pa za tiste, ki stanujejo v raznih blokih in nimajo možnosti polnenja doma.


Če samo mimogrede komentiram,ker sem že večkrat slišal komentar o stanovalcih iz blokov: ni nujno da nekdo stanuje v bloku in nima možnosti polniti avtomobila.Obstajajo tudi garaže,z elektriko! Pa večina novogradenj ima tudi podzemne garaže,itd...

Okapi ::

Vse garaže imajo elektriko, ampak večinoma nimajo vtičnice in števca, tako da se moraš švercati, dokler te ne pogruntajo. Enako velja za podzemne garaže, kjer se je še težje švercati. Lahko tudi parkiraš pod balkonom in potegneš kabel.;)

O.

pegasus ::

Ena aktualna kost za glodat glede na trenutne žledene razmere. V povezavi z elektro avti se veliko govori tudi o t.i. smart gridu in avtih kot skladiščih energije za primer potrebe. Imamo kako oceno, koliko dni bi lahko en avto napajal nujne zadeve za normalno življenje?

Matev ::

ja
toliko kwh kot jih ima baterija, toliko bi jih imel na voljo

sedaj je pa odvisno od tega koliko ti porabiš

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

Nikec3 ::

Imamo kako oceno, koliko dni bi lahko en avto napajal nujne zadeve za normalno življenje?

Največja baterije pri Model S ima 85 kWh. Sam najbolje veš koliko porabiš na mesec, tako da si lahko izračunaš.

Sem pa v videu, kjer sta imela Musk in JB intervju zasledil, da je veliko zanimanja za "vehicle to grid" (predvsem v Nemčiji v povezavi z OVE) tehnologijo in koncepte. A Tesla zaenkrat o tem ne razmišlja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

TribesMan ::

Precej draga elektrika bi bila to... glede na ceno baterije in njeno življensko dobo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
179 / 1213
»»