» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
137 / 1222
»»

TESKAn ::

Touchscreen je tudi cenejši od množice gumbov in manj kompliciran za vgradit.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

TribesMan ::

Dejstvo je da se jim je z avtom mudilo, saj so morali čimprej spravit zadevo v prodajo, da je denar začel pritekat nazaj.
Zato se dogaja da kakšna stvar ni izpiljena in da pač v standbyu pije 100W... jebiga. Take stvari se dogajajo še kakšnim bolj resnim firmam ki v razvoj vložijo veliko več časa/denarja. (Je pa res ekstremno visoka poraba za današnje čase.
Ubistvu si ne predstavljam kako bi skuril 100W pa tudi če bi bili aktivni vsi računalniki v avtu.)

Tudi armaturka z LCDjem je po mojem mnenju tam notri predvsem ker je veliko lažje in ceneje razvit tako armaturo, kot pa s fizičnimi knofi. Še tistih par knofov/ročic ki so v armaturki niso šli sami razvijat ampak so jih pobral iz Mercedesa.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

J.McLane ::

Zmogljivosti ICE motorja ne moreš zaključiti pri podatku o kW, pri elektromotorju pa skoraj v vseh primerih ti kilowati povejo vse o zmogljivosti (mogoče ne o trajni sigurno pa o kratkotrajni zmogljivosti). Pri ICE motorju se zato dela tak poudarek na navoru, pri elektromotorju (če je zasnovan tako kot mora biti) je ta podatek o navoru čisto brezpredmeten, ker ima elektromotor skozi celotno območje vrtljajev (razen pri nizkih) praktično enako moč, navor lahko lepo izračunaš iz moči in vrtljajev po formuli iz Wikipedie.

Torej za večino voznikov se bo elektromotor zdel pri isti nazivni moči močnejši, to se zgodi zaradi tega ker običajen voznik ne bo prestavljal svojega ICE avta optimalno, oziroma je treba misliti v naprej da prestaviš. Pri elektromotorju si praktično ves čas v idealni prestavi, samo pohodit moraš gas in vleče zvezno brez pojemkov.

Je pa nekaj res, pri elektromotorju lahko postane ozko grlo baterija, če ta ne zmore zagotavljati trajne nazivne moči (pri večkratniku C), bo teranje po kakšnem avtocestnem klancu vprašljivo. Zoe ima trajno moč 43 kW, najvišjo pa 65 kW, nikjer pa ni podatka koliko s je ta vršna moč na voljo. Zmogljivosti na papirju so:

0-50 kmh: 4s
0-80 kmh: 8,6s
0-100 kmh: 13,5s

Drugače pa je Zoe, zanimiva zadeva, doseg od 100 km - 150 km v praksi, cene v Avstriji po ceniku se začnejo pri 20k € (še 5k € subvencije, mogoče še kakšen popust), samo tale najem baterije je dokaj drag in ga postavlja po strošku (najem + elektrika) ob bok dizlu s porabo 5,2 l/100 km oz. bencinu s porabo 4,8 l/100 km. Prihraniš sicer še strošek za letno dajatev in servis samega ICE (olje, oljni, zračni filter). Sigurno si deležen več pozornosti na servisu, če moraš uveljavljati kakšno garancijo, ker Renault si verjetno ne upa nezadovoljnih lastnikov. Torej alternativa je, sploh za drugi avto, ki je namenjen vsak dan enaki vožnji v službo.

WarpedGone ::

Mal preveč posplošuješ glede elektromotorjev - konstanta moč neglede na RPM?
Običajno je konstanten ravno navor, tipično v prvi polovici delovnih vrtljajev, v drugi polovici je pa običajno konstantna moč, medtem ko navor pada.
Različne zasnove elektromotorjev se tut glede tega razlikujejo, nism pa še res vidu tazga s konstantno močjo :)

Kar je glavna razlika je, da elektromotor omogoča povsem drug svet kar se tiče doziranja moči na kolo. Z ICE mašino je primerljiva zadeva enostavno nemogoča zato se mu pol pomaga z zaviranjem kolesa da se 'poreže' odvečna generirana moč, blokade diferencialov itd. Same flike na rano.

Edit:
Heck, tut konstanto moč se da dobit na izipizi način iz elektromotorja, pač kontroler odpleše svoj standarndi ples doziranja natančno pravega odmerka moči v motor. Bo pa to omejeno le na nek del RPm območja motorja, ki se bo začel lahko tudi nekje nad 0. Pa ne bo ravno udobno pri vožnji, ker boš mel nonstop občutek da pospešuješ kot na elastiki - najprej zelo močan sunek ki nato nonstop bledi in upada.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

gzibret ::

Brisani so bili offtopic posti. Tema o uplinjačih vsekakor nima veliko veze z električnimi avti. Če jih mislite tlačiti notri, mora biti povezava z električnimi avtomobili bistveno bolje elaborirana.
Vse je za neki dobr!

TribesMan ::

Kar je glavna razlika je, da elektromotor omogoča povsem drug svet kar se tiče doziranja moči na kolo. Z ICE mašino je primerljiva zadeva enostavno nemogoča zato se mu pol pomaga z zaviranjem kolesa da se 'poreže' odvečna generirana moč, blokade diferencialov itd. Same flike na rano.


Tudi elektromotorju moraš "zavirat kolesa in blokirat diferenciale", če nimaš za vsak kolo svojega motorja. (In 95% elektro avtomobilov bo imelo klasičen pogon preko diferenciala, ker sta dva motorja in dva krmilnika predraga - razen za višji cenovni razred).
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

J.McLane ::

Pa dajva secirajva tole Zoe, podatki so v linku, ki sem ga prilepil post višje:
- 65 kW (88 PS) von 3.000 bis 11.300
- 220 Nm von 250 bis 2.500 U/min
- Höchstgeschwindigkeit (km/h): 135

No torej po teh podatkih lahko malo ugibava kako je nastavljeno prenosno razmerje, pa izračunajmo en hipotetični scenarij da se motor vrti z 11.300 obrati pri končni hitrosti 135 kmh, čeprav je čisto možno da se pri končni hitrosti vrti še višje:

- pri 15 kmh se motor vrti 1.255 obrati in ima navor 250 Nm torej moč je 32 kW
- pri 30 kmh se motor vrti s 2.500 obrati tu začne navor padati, moč po formuli pri 220 Nm je 57 kW
- pri 35 kmh se motor vrti s 3.000 obrati tu se po podatkih doseže največja moč (65 kW), navora je 208 Nm
- pri 80 kmh se motor vrti s 6.696 obrati navora je samo še 93 Nm
- pri 135 kmh je navora samo še 55 Nm

Torej do 30 kmh imaš prav ti, navor je (skoraj) konstanten.
Od 30 kmh naprej imam prav jaz, torej MOČ je konstantna, navor pada.

Edit: dodal še za 15 kmh

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

No, si že bliže "resnici" :)
Hec je, da se motorji s permanentimi magneti obnašajo drugače kot motorji brez njih.
Drugi hec je da je navor direktna posledica količine toka skozi navitje.
Tretji hec pa je, da z naraščanjem RPM raste 'backEMF' efekt i.e. tuljave se vse bol upirajo vklaplanju in izklapljanju.

To se v praksi prevede v to, da je štarten navor pri 0 RPM odvisen od toplotne kapacitete navitja - kolk časa je lahko navitje v praktičnem kratkem stiku predno se pregreje. Zato motor pri 0 rpm ne smeš kr prklopt direkt na ful power iz baterija ampak morš energijo vanj dovajat 'po kapljica' tolk da ga obrneš. Kolk navora to sproducira je funkcija marsičesa, običajno se pa zadeva zanemari in se reče da je navor pri 0 enak navoru mal nad 0 RPM.

Ko se enkrat motor vrti z nizkimi obrati je backEMF praktično zanemarljiv in lahko skozi tuljavo ganjaš max tok, ki ga ta tuljava še požre brez pregretja. Ergo maš max navor pri nizkih obratih. Ko z obrati dosežeš neko vrednost tipično nekje malo pod oz. okrog sredine max vrtljajev motorja pa ta backEMF zraste tako visoko da se začne upirat tvojemu toku in navor motorja začne upadat. Preideš v območje max moči ko obrati še rastejo, navor pa upada. Pri nekaterih motorjih lahko ta scenarij pelješ do max RPM pri drugih pa kmalu začne upadat tudi moč.

Ampak to je še vedno ne pove praktično nič o občutku za volanom. Kjer šteje občutek odzivnosti avtomobila na 'gas-pedal'. Al maš občutek da je gas z avtom povezan z elastiko in avto reagira počasi čez nekaj sekund al pa z žico, ko pritisk v rit raste instantno s pritiskom na pedalo.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Trenutno se vozim na elastiko, s Priusom :D, ker je treba čakati da se ICE postavi v svoje obrate, glede na zahteve iz pedala za plin. Drugi moteči element je glasen motor, vsi drugi občutki so verjetno enaki kot pri EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Boeing ::

J.McLane je izjavil:

Trenutno se vozim na elastiko, s Priusom :D, ker je treba čakati da se ICE postavi v svoje obrate, glede na zahteve iz pedala za plin. Drugi moteči element je glasen motor, vsi drugi občutki so verjetno enaki kot pri EV.


Bi takole na uč rekel, da ne čakaš nič dlje, kot traja stisk kuplunge + šaltanje v nižjo + dodajanje gasa + spuščanje kuplunge + tiščanje gasa + čakanje da se kaj zgodi.

Samo ne zamotiš se s šaltanjem, pa maš čas opazovat...


Bi pa blo fajn enkrat it to probat z štoparco, ja..
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

J.McLane ::

To že, torej če pri navadnem avtu potrebuješ prestavit. Če se voziš v prestavi, pa je občutek gasa še zmeraj dokaj instanten, pri Priusu pa se zmeraj ICE postavi v tiste obrate kjer ima najboljše razmerje poraba/moč in na to pač čakaš nekaj ms odvisno kako veliko spremembo si naredil z gasom.
Kick down, pa je verjetno res tam tam z ostalo avtomobilsko tehniko.

fpbs ::

Kitajska konkurenc Tesli, BYD e6 z vgrajenim 75 KW motorjem, z baterijami, ki omogočajo kar 6000 polnenj, eno polnenje omogoča doseg 300km, hitrost do 140 km/h, 10 let garancije : http://www.byd.com/auto/e6.html

Daedalus ::

In kje se ga dobit za testno vožnjo?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

nekikr ::

Na zunaj bolj tako tako, notri je pa prav ok. Če so specs ok, je še bolje kot Tesla...nice.

Gregor P ::

Daedalus je izjavil:

In kje se ga dobit za testno vožnjo?

Na Kitajskem, tako kot Teslo v ZDA.

BYD e6 - Electric Taxi in Shenzhen, China

vir: Wikipedia
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

Predvidevam, oziroma sem prepričan, da ne bo imel 'deep sleep' težav, kot Tesla.

WarpedGone ::

Fičalnik jih tudi nima. Ni vsak električni skiro konkurenca avtu v rangu ~70k EUR.
Tudi Leaf ni nobena konkurenca pa je že nekaj časa v proizvodnji in na cesti. Njegove sposobnosti so pač prezanič. Tale BYD pa obljublja doseg 186.4 milje, pazi to - ocena na desetinko milje natančna. GTFO.

Na Kitajskem, tako kot Teslo v ZDA.

Wrong. Testne vožnje Model S so bile že tut tle v evropi. O BYD še vedno govorijo v prihodnjiku. Že nekaj let.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ah saj so tudi ti "kitajci" že bili v ZDA, pa kaj jim to pomaga, če ga ne moreš imeti danes (kaj šele testirati kot posameznik);)

In BYD vozi že na cestah nekaj let (le pač na kitajskih - glej sliko taksija zgoraj).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Kitajska je mal posebno okolje ... en (precej kilav) taksi na cesti še ne prinese pomladi.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

Tale BYD pa obljublja doseg 186.4 milje, pazi to - ocena na desetinko milje natančna. GTFO.


kako pa češ drugače pretvoriti 300 km dosega kot pa da zapišeš 186,411 milje :)

WarpedGone ::

LOL, exactly my point glede zblojenih specifikacij...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Kitajska je mal posebno okolje ... en (precej kilav) taksi na cesti še ne prinese pomladi.

... torej zaenkrat so prodali 2.124 vozil kar je proti Tesli (več kot 2.250 roadsterjev in preko 1000 modelov S vozil ter več kot 6000 rezervacij) sicer res manj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gregor P ::

Sicer pa kot vidim so to kitajsko EV testirali tudi na Poljskem (torej v EU);)
BYD E6 in Poland - the first test drive (07/2012)
Chinese electric van arrived to Poland. Automotive Europe Corporation which has exclusive right to sell E6 on the Polish market, brought one demonstration car into the country and showed it on the official presentation. The vehicle hasn't got an approval in Europe so far and it can't legally move on the public roads, so all tests were carried out on a closed track.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Fičalnik jih tudi nima. Ni vsak električni skiro konkurenca avtu v rangu ~70k EUR.
Tudi Leaf ni nobena konkurenca pa je že nekaj časa v proizvodnji in na cesti. Njegove sposobnosti so pač prezanič. Tale BYD pa obljublja doseg 186.4 milje, pazi to - ocena na desetinko milje natančna. GTFO.

Na Kitajskem, tako kot Teslo v ZDA.

Wrong. Testne vožnje Model S so bile že tut tle v evropi. O BYD še vedno govorijo v prihodnjiku. Že nekaj let.

Nekateri cenite avto po tem, koliko evrov je treba odšteti zanj in to ne glede na poznane napake, kot je 'deep sleep', da ne omenjam kup nepotrebne krame, ki ni nič drugega kot nesmiselno praznenje baterije.
To, da Leaf ni konkurenca Tesli ne bo držalo. Koliko je prodanih Tesel, in koliko Leafov?

Glede natančnosti Teslinega dosega si prečitaj tole: http://www.bloomberg.com/news/2013-03-0...

Res, da ima Tesla v primerjavi z BYD e6 nekoliko bolj športno obliko, kar je privlačno za razne šminkerje, da se z njim postavljajo. Toda, za tiste, ki jim avto ne predsavlja nek status, bo pa verjetno boljša kitajska izbira.

WarpedGone ::

... torej zaenkrat so prodali 2.124 vozil kar je proti Tesli (več kot 2.250 roadsterjev in preko 1000 modelov S vozil ter več kot 6000 rezervacij) sicer res manj.

Kaj šteje kot prodaja? Rezervacija prek neta, vplačilo 5 jurjev are, plačilo komplet cene al šele avto v domači garaži?
Tesla je prodal nekaj čez 2500 Roadsterjev in jih že cca pol leta ne izdeluje več. Model S je trenutno v cca 5000 garažah končnih kupcev. Čez 2 tedna bo ta cifra 6000, konec leta če ne bo hudih pretresov bo cifra okrog 25k. Je pa tole po občutku, točne cifre bojo sporočili te dni, ko bojo objavli rezultate poslovanja za začetek leta. Ampak točna cifra ni point, ker se itak spreminja za 500/teden, point je da je serijska proizvodnja pod polnim gasom in da se avto dostavlja kupcem. Ter da deluje v okviru oglaševanj in pričakovanj, ter da so kupci z avtomobili zelo zadovoljni.

fpbs.. se boš mogu bol potrudit, da ti bo uspelo kej novga in smiselnega povedat. Zaenkrat si žal na nivoju praznega nabijanja in linkanja zelooooo starih zadev. FYI: Top Gear se je iz dreka izmazal s tem, da se je skliceval, da so zgolj zabavni program ergo majo proste roke pri režiranju skečev. TopGear in njihovi "testi" z resnico nimajo veliko skupnega oz. je karkoli resničnega zgolj slučaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Tale BYD pa obljublja doseg 186.4 milje, pazi to - ocena na desetinko milje natančna. GTFO.
Če bi malo razmišljal, namesto pljuval, bi lahko tudi sam pogruntal, da je to samo nekdo s kalkulatorjem preračunal 300 km v milje.;((

O.

Gregor P ::

Še ena novica:)

UK: 50 electric BYD e6 to be shipped in for use as London taxis
The e6 has a range of 240 km and can be quick charged to 100% capacity in 20 minutes. All units will feature Wi-Fi and access to social networks like Facebook and Twitter, as well as a location map that users can check at any time.


greentomatocars and BYD to debut 50 pure electric vehicles in 2013
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Glavno da imajo tviter.:))

O.

Gregor P ::

Dokler nimajo PingMe niso za nikamor:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Okapi je izjavil:

Tale BYD pa obljublja doseg 186.4 milje, pazi to - ocena na desetinko milje natančna. GTFO.
Če bi malo razmišljal, namesto pljuval, bi lahko tudi sam pogruntal, da je to samo nekdo s kalkulatorjem preračunal 300 km v milje.;((
O.

Ta "nekdo" ima pravico objavljat na uradni strani BYD za model e6, s tako objavo to postane uradna specifikacija vozila.
Tudi če je le vzel kalkulator in 300km pretvoril v milje je izakal 'nivo ekspertize' zaposlenih pri BYD.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Torej če zaokrožiš na celo številko si potem ekspert?!?8-O
(npr. 300 miles = 480km - namesto 482,803)

Tudi 10-letna garancija ni slaba :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Ekspert si, če veš kaj počneš. 300km pretvorit v 186,4 milj je enostavno narobe. Že osnova cifra je meglena in bi nucala kakšno opombo kaj točno pomeni oz. v kakšnih okoliščinah se lahko zgodi. To pretvorit na številko, ki sugerira natančnost na 100m je pa fail totalen. Ti še nisi slišal za predmet meritve na tehničnih faksih, knedane?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ne, sem pa videl ameriško spletno stran Tesle, kjer piše 300 milj (oz. 230) in pa nemško kjer piše 480km (oz. 370):|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

fpbs ::

Gregor P je izjavil:

Še ena novica:)

UK: 50 electric BYD e6 to be shipped in for use as London taxis

Ja pa valjda ne bodo nabavili popolnoma neprimernih Tesel za taxije.
Me pa zanima, če ima Tesla sploh kakšno prednost, če primerjamo posamezne lastnosti pred BYD e6, razen morda malo bolj športnega videza. Samo meni je vseeno boljši avto, v
katerega lahko naložim kramo za kampiranje, ali pripeljem domov par gajbic ozimnice, ali kakšen drug material, ki ga rabim naprimer pri gradnji hiše.
Ja tudi 10 letna garancija pri e6 pove svoje, 6000 polnenj baterije napram nekaj čez 1000 pri Tesli.

WarpedGone ::

@gregorP:
Ja, zraven teh 300milj piše tudi "Estimated range at 55mph", še vedno je to številka ki je sugerira eno ali morda dvomestno natančnost.
'Prevedena' cifra 480 ni le rezultat matematične formule (ki si izmisli natančnost) ampak je upoštevan kontekst in približno enaka natančnost - 2 mesti.
Direkt formula drugače izpljuni vrednost bliže 490 in kup decimalk.

Je to resen problem drugač, glej kak national geographic al pa discovery in se drži za glavo kako oceno v miljah/čevlih/funtih prevajajo v zelo natančne kilometrske/meterske/kg številke.

Ja tudi 10 letna garancija pri e6 pove svoje, 6000 polnenj baterije napram nekaj čez 1000 pri Tesli.

To veš, ker verjameš papirju?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

prevajajo v zelo natančne kilometrske/meterske/kg številke.
Ampak to je problem prevajalcev in novinarjev, ne inženirjev za električne avte.

O.

fpbs ::

Okapi je izjavil:

prevajajo v zelo natančne kilometrske/meterske/kg številke.
Ampak to je problem prevajalcev in novinarjev, ne inženirjev za električne avte.
O.

Ja Warpedone, ko nima več argumentov, se običajno zapiči v nekaj nepomembnega, in to potem razglablja do skrajnosti.
Teslo upeva do onemoglosti,čeprav, dobro ve, da nima nobene možnosti, da bi se kdaj vozil z njo. Mislim, da bi se moral bolj zanimati za avtobuse in vlake, ker ima več možnosti, da si kupi karto za kakšno kratko vožnjo.
http://green.autoblog.com/2013/03/26/pr...

WarpedGone ::

Ampak to je problem prevajalcev in novinarjev, ne inženirjev za električne avte.

Uradna stran firme, tolk uradna da je bol uradna le še stran v kitajščini. Ni to nek članek v slovenskih novicah al pa pri preverjeno.

fpbs, dobrodošel v družbo splitcookija in podobnih trolov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Boeing ::

J.McLane je izjavil:

To že, torej če pri navadnem avtu potrebuješ prestavit. Če se voziš v prestavi, pa je občutek gasa še zmeraj dokaj instanten, pri Priusu pa se zmeraj ICE postavi v tiste obrate kjer ima najboljše razmerje poraba/moč in na to pač čakaš nekaj ms odvisno kako veliko spremembo si naredil z gasom.
Kick down, pa je verjetno res tam tam z ostalo avtomobilsko tehniko.


Če pohodiš malo, v mejah normale, ti elektromotor pokrije manjko moči, dokler se bencinar ne pobere.

Če pritisneš močneje moraš pa itak v vsakem primeru počakat - al da se bencinar zbudi, al pa da šaltaš.


Pa ne zdaj not hodit z rešitvami "ja dsg menjalniki pa hitrej šaltajo". Ja, šaltajo res hitreje, vsi pa hočejo dosežt to, kar hibridi po toyotino že ponujajo - brezstopenjski menjalnik da držiš motor vedno tam, kjer mora bit (= povečevanje števila prestav) in neprekinjen vlek (=dsg).
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

dstr17_ ::

Ja tudi 10 letna garancija pri e6 pove svoje, 6000 polnenj baterije napram nekaj čez 1000 pri Tesli.
Močno dvomim da lahko garantirajo 6000 polnjenj baterije. Še pri Tesli se mi zdi sumljivo, če se cifra nanaša iz 5-10% na 100% polnjenje. Baterije se hitro starajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dstr17_ ()

WarpedGone ::

@domen:
Js ti lahk garantiram tut 10.000 ciklov, nekje v drobnem tiskov pa napišem da kot ciklel smatram polnjenje na 80% in praznenje do 60%, pa max praznenje z 0,5C in max polnjenje z 0,1C pa da je zame baterija EOL šele ko njena kapaciteta upade na 50% nazivne. Hudič je vedno v detajlih, katere zveš šele potem, ko te PR že ful napumpa kako je to oh in sploh. BYD naj bi uporabljal LiFePO4 kemijo, ki zdrži več ciklov a pri precej njiži kapaciteti/kg. Prazen e6 tehta 2360 kg pa ma samo 300km dosega. Na kitajskem se ga prodajal za 56k USD (preračunano) (pred subvencijam).

Iz WikiPedie:
In 2009 BYD indicated the e6 would be available in the United States in 2010 at a price just over US$40,000,[30] and planned a rollout beginning in Southern California followed by several American cities.[31] On October 2010 BYD announced that it was delaying its plans and U.S. sales were re-scheduled to 2011.[32] On December 2010 the carmaker announced plans to ship as many as 50 BYD e6 electric cars by the end of 2011 to fleet customers in Southern California, including the municipal government of Los Angeles.[33] BYD plans to sell the e6 model in the U.S. for US$35,000 before any government incentives.[5] One of the biggest obstacles will be passing US crash testing, something which BYD plans to complete in 2011.[5] As of August 2011, sales were scheduled to begin in the second quarter of 2012.[11] However, in October 2011 BYD opened its headquarters in Los Angeles, a year behind schedule, and announced that retail sales will be delayed at least for 18 months due to the lack of charging infrastructure.[6]
Some commentators have noted that BYD has yet to bring a single all-electric car to the American consumer market and has repeatedly missed launch deadlines, giving rise to speculation about BYD's labor-intensive process of cell production's capability of achieving the uniformity of quality required for electric car batteries.[34]
In 2010 the City of Los Angeles agreed to purchase 10 e6 electric cars and lease a further 20. City officials also intend to start a pilot program running five of BYD's K9 electric buses.[35]


Ergo, zadeva se svaljka in obljublja že 4. leto pa je še vedno na komaj dobih 2k proizvedenih kosih.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Obljublja Američanom misliš, ki so zagotovo veseli novih "kitajcev" na trgu (ne glede na to kakšen kapital je morda v ozadju)?:| Pa ne pozabi, da imajo tudi e-avtobuse itd. tudi teh naj bi bilo na cestah že okoli 200, več kot 1200 pa naj bi bilo naročenih;)

Neverjetno kakšen negativen odziv s tvoje strani kot da ne bi verjel v prihodnost EV8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Ko bojo kitajci začel sestavljat kej kar bo vsaj povprečno, bom morda navdušen.
e6 je še vedno na nivoju DIY predelave v garaži in daleč od velikoserijske proizvodnje in daleč od nizke cene in daleč od česarkoli posebnega. Kaj zna električni e6 takega, kar ICE varianta ne zna (še bolje) za manj denarja? V čem je poseben?
Js ne čakam na EVje, tega si lahk sestavm doma v garaži, čakam na EVje ki bojo končno izkoristili prednosti, ki jih elektropogon ponuja - več udobja, boljše vozne lastnosti, več zanesljivosti, manj vzdrževanja, več prostora v avtomobilu itd.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

On other news ... mercedes je že precej časa nazaj govoril o električnem B-ju, zdej so zadevo približal končni verziji: Mercedes unveils Tesla-powered electric car

With a full charge, which will take about 7 hours, it should travel about 115 miles. A 134 horsepower electric motor will let it accelerate from zero to 60 miles an hour in under 10 seconds.

Nič posebnega, tut MB nima jajc da bi zadevo naredu ornk, je pa.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Glede na to koliko težav ima Tesla, preprosto še ni zrel za nakup oz. če je Tesla, potem je tudi "kitajc". Sam vsekakor še čakam na pravo alternativo:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dstr17_ ::

Tesla v bistvu zaenkrat nima nič več težav kot pa avti na ICE. Tudi pri teh so stalno neki vpoklici in popravila.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Js ne čakam na EVje, tega si lahk sestavm doma v garaži
Prednost tega je, da lahko tudi sam popraviš doma v garaži;)

dstr17_ je izjavil:

Tesla v bistvu zaenkrat nima nič več težav kot pa avti na ICE. Tudi pri teh so stalno neki vpoklici in popravila.
Še posebej jih je veliko takih kjer čez noč steče kakšnih 30 odstotkov goriva.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Nikec3 ::

Tesla nima veliko težav. Se pa o Tesli ogromno govori, zato je tudi vsaka težava močno potencirana. Nekaj podobnega se dogaja pri Applu. Vsaka najmanjša napakica pride v javnost, ter se o njej veliko govori.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Vsekakor je kot že večkrat rečeno zaželeno, da je čim več takšnih in podobnih podjetij na trgu:) Le iz vidika končnega uporabnika to še ni to ... za entuziaste je pa zagotovo zaželena igrača (kot tudi še kakšna druga prej omenjena) ... in tudi nekdo mora kupovati to, da se financira tehnološki razvoj naprej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Še posebej jih je veliko takih kjer čez noč steče kakšnih 30 odstotkov goriva.

Vidiš, še sam se zavedaš da teslin problem sploh omembe vreden. Da ga lahko omeniš kot resen problem, ga morš prej ~10x napihnit. Kaj to naredi iz tebe? Kredibilnega sogovornika?

Dejstva

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()
««
137 / 1222
»»