Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Mr.B ::
Scaramouche3 je izjavil:
Dokler v blokovskih naseljih ne moreš polnit v 5min, je to vse samo šminka za une k hočejo bit fancy in imajo hiše!
Sej te razumem. Splošno znano dejstvo je da blokovska naselja imajo zaradi sarkazma naslov spalna naselja... in tipični stanovalec teh naselji planira najmanj j 2x tedensko važno do Splita in nazaj in to z enim tankom.
Ps : da ne pozabim, vsakih pet minut imajo lastniki parkirnih prostorov, kako prestaviti avto na prvo prosto parkirno mesto, ki ni njihovo.
Dlje ko boste plačevali influencerjem za čustveno stanje,
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.

a_borlak ::
Kakorkoli obračaš, pogledaš na Plugshare in ljubljanska "spalna" naselja, polnilnic ni. Celotne Fužine 6 priključkov, Štepanjc 4, Kodelje 2, Murgle in ves konec do Gradaščice 0 (ok, študentje se res ne vozijo z EVji), šišenski konec od Lepe žoge do obvoznice 2 (pri M hotelu je hotelska, ni javna), tudi bežigrajski konci nič bolje. Skratka, če živiš v bloku v Ljubljani je EV no go. Verjetno je podobno tudi v Mariboru, Celju, itd.

Scaramouche3 ::
Scaramouche3 je izjavil:
Dokler v blokovskih naseljih ne moreš polnit v 5min, je to vse samo šminka za une k hočejo bit fancy in imajo hiše!
Sej te razumem. Splošno znano dejstvo je da blokovska naselja imajo zaradi sarkazma naslov spalna naselja... in tipični stanovalec teh naselji planira najmanj j 2x tedensko važno do Splita in nazaj in to z enim tankom.
Ps : da ne pozabim, vsakih pet minut imajo lastniki parkirnih prostorov, kako prestaviti avto na prvo prosto parkirno mesto, ki ni njihovo.
Ah ne vem, pri meni vidim vse več dragih avtov, ljudje očitno imajo denar, samo ne bodo kupili tak avto katerega bi morali polniti skozi štrik na drugo stran bloka...
In tisti, ki hočete elektrifikacijo nočete pa razvoj omrežja polnilnic, ki bi bila podprta skozi subvencij države, hočete,da pa ljudje kupijo skozi moralni pritisk, boste še kar čakali...

codeMonkey ::
mehatronik12 je izjavil:
Ker bo potrebno, dobiti noter tudi izgubo iz trošarin, se prej ali slej začne tudi (oziroma se je že...):
- Dražja elektrika
- Dražja omrežnina
- Čez nekaj let pa valda tudi trošarine
Res nevem zakaj se mora vse početi na silo!!???
Brez subvencij na EV in ICE (brez emisijskih kuponov), vsi bi se vozili 50% ceneje
IMO izhajas iz napacnih predpostavk. Drazje bi bilo itak vse to, ker pac prehod na obnovljive vire. Ne rabis biti doktor ekonomije, da pricakujes porast. Mislim, niti SE ne mores prikljuciti v omrezje vec nikjer, toplotne crpalke povsod, potem pa naj bi bilo krivo pokrivanje trosarin za dvig cen. Makes no sense.

Utk ::
Kakorkoli obračaš, pogledaš na Plugshare in ljubljanska "spalna" naselja, polnilnic ni. Celotne Fužine 6 priključkov, Štepanjc 4, Kodelje 2, Murgle in ves konec do Gradaščice 0 (ok, študentje se res ne vozijo z EVji), šišenski konec od Lepe žoge do obvoznice 2 (pri M hotelu je hotelska, ni javna), tudi bežigrajski konci nič bolje. Skratka, če živiš v bloku v Ljubljani je EV no go. Verjetno je podobno tudi v Mariboru, Celju, itd.
V našem naselju tudi ni polnilnice. Pa je že kar nekaj električnih avtov. Kako je to mogoče...
Aja, smo si svoj štekar postavli.

Scaramouche3 ::
Kakorkoli obračaš, pogledaš na Plugshare in ljubljanska "spalna" naselja, polnilnic ni. Celotne Fužine 6 priključkov, Štepanjc 4, Kodelje 2, Murgle in ves konec do Gradaščice 0 (ok, študentje se res ne vozijo z EVji), šišenski konec od Lepe žoge do obvoznice 2 (pri M hotelu je hotelska, ni javna), tudi bežigrajski konci nič bolje. Skratka, če živiš v bloku v Ljubljani je EV no go. Verjetno je podobno tudi v Mariboru, Celju, itd.
V našem naselju tudi ni polnilnice. Pa je že kar nekaj električnih avtov. Kako je to mogoče...
Aja, smo si svoj štekar postavli.
Kok je stala postavitev in koliko polnilnica?
Je kaka slika?

Scaramouche3 ::

Utk ::
Najprej rabiš svojih 12 m2, potem lahko dalje fantaziraš.
Jaz imam to na hiši. Ampak nihče mi ni potrkal na vrata in me prosil, če mi sme postavit štekar. Sam se znajdi. Tudi blokarji se lahko zberejo in postavijo polnilnico čisto legalno, če so se sposobni kaj zmenit. Če ne pa pač ne, jebiga.
Jaz imam to na hiši. Ampak nihče mi ni potrkal na vrata in me prosil, če mi sme postavit štekar. Sam se znajdi. Tudi blokarji se lahko zberejo in postavijo polnilnico čisto legalno, če so se sposobni kaj zmenit. Če ne pa pač ne, jebiga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Scaramouche3 ::
Najprej rabiš svojih 12 m2, potem lahko dalje fantaziraš.
Jaz imam to na hiši. Ampak nihče mi ni potrkal na vrata in me prosil, če mi sme postavit štekar. Sam se znajdi. Tudi blokarji se lahko zberejo in postavijo polnilnico čisto legalno, če so se sposobni kaj zmenit. Če ne pa pač ne, jebiga.
Čaki mal, zdej o seb govoriš, za blok ne more bit kar štekar, ker so varnostni predpisi!

billy ::
Seveda je lahko, le ne sme biti "oglaševan" kot polnilno mesto.
veliko blokov ima v kleti/garaži štekarje za priklop sesalcev, ipd.
veliko blokov ima v kleti/garaži štekarje za priklop sesalcev, ipd.

Scaramouche3 ::
Seveda je lahko, le ne sme biti "oglaševan" kot polnilno mesto.
veliko blokov ima v kleti/garaži štekarje za priklop sesalcev, ipd.
Mi imamo zunaj parkirna mesta, garaže so vse že prodane...
Ne moreš pa kar na vsako zelenico postavit! Tudi še spore imamo, komu parkirna mesta pripadajo..
Nima vsak el avto,da bi se investicija splačala!

codeMonkey ::
Nekje sem bral da so komponente drazje, ampak zdaj je verjetno pocasi cena ze padla, ko je vec avtomobilov na 800 V platformi. Verjetno je bil z razlogom Porsche prvi. Potem pa je tu se smiselnost zaradi infrastrukture.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Caracas ::
Zanimiv test v Motoreviji. 25 avtov z najdaljšim dosegom pri 0st med Munchnom in Berlinom, avtocesta, povprečna hitrost 110 km/h. Ocenjevali doseg in porabo. Zelo dobro EQS 450 in Taycan, dobro Lucid, ID7, Tesla3 LR RWD, etron 5 gt. Pomanjkljivo pa recimo Seal, Aryja, Scenic, Bz4X, EC40, MG4 (najslabše ocenjen). Najmanjšo porabo so imeli po vrsti EQS, ID7 in tretja Tesla.

Utk ::
Scaramouche3 je izjavil:
Najprej rabiš svojih 12 m2, potem lahko dalje fantaziraš.
Jaz imam to na hiši. Ampak nihče mi ni potrkal na vrata in me prosil, če mi sme postavit štekar. Sam se znajdi. Tudi blokarji se lahko zberejo in postavijo polnilnico čisto legalno, če so se sposobni kaj zmenit. Če ne pa pač ne, jebiga.
Čaki mal, zdej o seb govoriš, za blok ne more bit kar štekar, ker so varnostni predpisi!
Po katerih predpisih ne smeš imet zunaj vtičnice?

Scaramouche3 ::
Scaramouche3 je izjavil:
Najprej rabiš svojih 12 m2, potem lahko dalje fantaziraš.
Jaz imam to na hiši. Ampak nihče mi ni potrkal na vrata in me prosil, če mi sme postavit štekar. Sam se znajdi. Tudi blokarji se lahko zberejo in postavijo polnilnico čisto legalno, če so se sposobni kaj zmenit. Če ne pa pač ne, jebiga.
Čaki mal, zdej o seb govoriš, za blok ne more bit kar štekar, ker so varnostni predpisi!
Po katerih predpisih ne smeš imet zunaj vtičnice?
Če bi kar pred blok prinesel eno kišto, nanjo navrtal vtičnico, ni zaščite pred vodo, je to drugače kot da ti sesalec na sončni dan na štrik priključiš in posesaš avto!

Utk ::
Nism reku da moraš naredit proti predpisom. Ampak po katerem predpisu ne moreš?
https://www.svet-svetil.si/zunanji-steb...
Evo, dobesedno 50 evrov stane hardware. Res ni treba delat problema tam kjer ga ni.
https://www.svet-svetil.si/zunanji-steb...
Evo, dobesedno 50 evrov stane hardware. Res ni treba delat problema tam kjer ga ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Scaramouche3 ::
Nism reku da moraš naredit proti predpisom. Ampak po katerem predpisu ne moreš?
https://www.svet-svetil.si/zunanji-steb...
Evo, dobesedno 50 evrov stane hardware. Res ni treba delat problema tam kjer ga ni.
Ah kok je to dolgoročno uporabo in bo zdržalo mraz,vročino in vodo, bi raje kupil nekaj kjer ti garantirajo da je namenjeno za dnevno polnjenje!
Je pa to super za kako nadstrešnico ki je narejena za parking pred hišo...
Seveda moraš imeti pod ključem, drugače ti bodo tja prišli polnit drugi..

Utk ::
Ja, danes ko neko wifi stikalo stane 10 evrov, in vklopiš to vtičnico prek telefona, je to res strašen problem.
Ti bi to in ono, samo da ne bi, poznamo take. Delaj kar češ, samo ne jokaj da ni možno. Ker to je laž. Tudi čisto prava polnilnica na stebričku, z nfcjem in vsem skupaj, stane dobrega jurja. Če tega par sosedov ne more zbrat, da bi imeli skupno, potem pač jebiga, ne boste imeli.
Ti bi to in ono, samo da ne bi, poznamo take. Delaj kar češ, samo ne jokaj da ni možno. Ker to je laž. Tudi čisto prava polnilnica na stebričku, z nfcjem in vsem skupaj, stane dobrega jurja. Če tega par sosedov ne more zbrat, da bi imeli skupno, potem pač jebiga, ne boste imeli.

Scaramouche3 ::
Ja, danes ko neko wifi stikalo stane 10 evrov, in vklopiš to vtičnico prek telefona, je to res strašen problem.
Ti bi to in ono, samo da ne bi, poznamo take. Delaj kar češ, samo ne jokaj da ni možno. Ker to je laž. Tudi čisto prava polnilnica na stebričku, z nfcjem in vsem skupaj, stane dobrega jurja. Če tega par sosedov ne more zbrat, da bi imeli skupno, potem pač jebiga, ne boste imeli.
Ni to, enostavno pri meni v bloku nima noben EV, pol bi jaz moral sam vse zrežirat, kupit polnilnico, pa še štromarja, pa nekoga da skoplje do napeljave!
Zato pa je problem, ker določeni v imenu morale hočete ljudi prisiliti da dajo veliko za EV pol pa še vse zraven...
Naj država not skoči, pa se bomo pogovarjali!
Tako sem sam zrihtal streho na bloku,sem dobil subvencijo, lahko je tistim ki imajo bajte!

Scaramouche3 ::
Pa kdo te kaj sili? Jebe se meni kaj ti imaš. Samo ne jokaj da ne se ne da.
Ne vem kaj ti hočeš? Si retardiran? Seveda se da, lahko tudi pisto za helikopter kjer živimo,samo to ne pomeni da jo moramo! Ne bom pa jaz prvi kupil EV da se potem važim po forumih kot moralni osebek, ki dela nekaj več za zemljo v državi, ki proizvede nenormalno majhen odstotek Co2.
To vsiljevanje EV je že neke vrste kult posebnežev...

hojnikb ::
Zanimiv test v Motoreviji. 25 avtov z najdaljšim dosegom pri 0st med Munchnom in Berlinom, avtocesta, povprečna hitrost 110 km/h. Ocenjevali doseg in porabo. Zelo dobro EQS 450 in Taycan, dobro Lucid, ID7, Tesla3 LR RWD, etron 5 gt. Pomanjkljivo pa recimo Seal, Aryja, Scenic, Bz4X, EC40, MG4 (najslabše ocenjen). Najmanjšo porabo so imeli po vrsti EQS, ID7 in tretja Tesla.
šokantno; poceni avti nekateri brez tč se slabo obnesejo pozimi na AC... Who could have seen this coming

#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

Caracas ::
Mg4 je porabil 50% več kot ID7 in T3. Šokantno ja, dosti manjši, lažji, pa tolk več. Kdo bi si mislil.

endelin ::
T3 rwd LR je skoraj steal za to ceno zmogljivosti, opremo in doseg. Če bi kupoval ev je to to
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

hojnikb ::
Mg4 je porabil 50% več kot ID7 in T3. Šokantno ja, dosti manjši, lažji, pa tolk več. Kdo bi si mislil.
Dost zanimivo, da so mel skor 30kWh porabe. 77kWh je sicer kr tezek (čez 1.8T), ampak ma TČ za razliko od cenejsih modelov.
Mislim, da tle precej vpliva tudi, če je vklopljeno pregrevanje baterije; namreč ta avto ima po defaultu to vklopljeno in stalni drzi bateriji na optimumu za filanje, kar precej dviguje porabo (ostali to počnejo na podlagi navigacije). Nekaj je pa tudi funky regulacija temparature, kar so sicer pofixal z zadnjim updejtom.
Če bi avto mel izklopljneo ogrevanje baterije in zadnji updejt, bi bli rezultati precej bolj v sredini porabne tabele.
Po drugi strani pa pri nizjih hitrostih (regionalka) in bolj toplih dnevih kamot prilezes tudi pod 12kWh/100km.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

2dark ::
Statistika prodaje pri nas 01/25
Na katerem mestu bi bla Tesla, ce neb mela 10 let prednosti? ;>
Kdo je kriv ostalim, da so se tesli posmehovai in je niso resno jemali?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )

Gregor P ::
Tesla Swastikwagen je vsaj v EU in Kanadi že pase. Kupujejo se drugi EV-ji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::
Zanimiv test v Motoreviji. 25 avtov z najdaljšim dosegom pri 0st med Munchnom in Berlinom, avtocesta, povprečna hitrost 110 km/h. Ocenjevali doseg in porabo. Zelo dobro EQS 450 in Taycan, dobro Lucid, ID7, Tesla3 LR RWD, etron 5 gt. Pomanjkljivo pa recimo Seal, Aryja, Scenic, Bz4X, EC40, MG4 (najslabše ocenjen). Najmanjšo porabo so imeli po vrsti EQS, ID7 in tretja Tesla.
https://www.amzs.si/motorevija/test/ost...

pegasus ::
Zanimivo vprašanje je, ali se bo ta osip prodaje nadaljeval, ko bo osvežen Y na voljo v osnovnih izvedenkah in če ne, koliko mora Tesla spustiti ceno, da ljudje spregledajo Elonove muhe.
Osebno pričakujem tudi dober padec cen Tesel na trgu rabljenih.
Ampak šment, mogoče je pa vse to Elonov plot, da Tesla postane ljudski avto
Osebno pričakujem tudi dober padec cen Tesel na trgu rabljenih.
Ampak šment, mogoče je pa vse to Elonov plot, da Tesla postane ljudski avto


BigWhale ::
Zanimivo vprašanje je, ali se bo ta osip prodaje nadaljeval, ko bo osvežen Y na voljo v osnovnih izvedenkah in če ne, koliko mora Tesla spustiti ceno, da ljudje spregledajo Elonove muhe.
Osebno pričakujem tudi dober padec cen Tesel na trgu rabljenih.
Ampak šment, mogoče je pa vse to Elonov plot, da Tesla postane ljudski avto![]()
Padla je tudi prodaja Modela 3, ne samo Modela Y. Res, da je bil Y bolj prodajan, sam vseen.
Vprasanje je tudi kako hitro ljudje pozabljajo.

DamijanD ::
Zanimiv test v Motoreviji. 25 avtov z najdaljšim dosegom pri 0st med Munchnom in Berlinom, avtocesta, povprečna hitrost 110 km/h. Ocenjevali doseg in porabo. Zelo dobro EQS 450 in Taycan, dobro Lucid, ID7, Tesla3 LR RWD, etron 5 gt. Pomanjkljivo pa recimo Seal, Aryja, Scenic, Bz4X, EC40, MG4 (najslabše ocenjen). Najmanjšo porabo so imeli po vrsti EQS, ID7 in tretja Tesla.
https://www.amzs.si/motorevija/test/ost...
Verjetno bi bilo bolj fino, če bi rezultate predstavili v skupinah (limuzine, karavani, SUVi,...). Ker niso vse oblike primerne za vse. Obenem pa tudi škoda, ker niso objavili kakšnih aerodinamičnih podatkov, da bi lahko videli a je problem "škatla" ali učinkovitost pogonskega sklopa.

mailer ::
A se sploh lahko reče, da je EV učinkovit, če ima porabo več kot 15kWh/100km?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

alekskac ::
A se sploh lahko reče, da je EV učinkovit, če ima porabo več kot 15kWh/100km?
Ko da je večini kupcev res kaj važno koliko natančno požge, če dela zanesljivo in pelje udobno? Audi je 1989 izdelal 100tko, ki z nekaj je spremembami od navadnega modela na tank dizla speljala 4800 km na testu za nizko porabo (ne AC, regionalke, povprečna hitorst ni bila več ko 60, večinoma brez hudih vzponov - rekordna vožnja pač). Najnižja zabeležena poraba tega avta 1,76 litra na 100 km. Imel je homologacijo, in vse kar je treba da bi šel v serijsko proizvodnjo. Seveda brez klime, tud brez radija. Izkaže se, da potrošnik noče pozabit na vse naprave za udobje, razvedrilo, itd. Avto, kot je znano, ni prišel niti do testne proizvodnje, uprava družbe je skenslala ta model v šparovni varijanti. Namesto tega so namestili kar je za tiste čase nudilo udobje pri vožnji (klima, radijo), menjalnik so skrajšali za boljše pospeške, in je šel kot tak v proizvodnjo kot Audi 100 C3 TDI. Porabil seveda ni rekordno malo (7 in nekaj litrov na 100 km). Kar kupcev tudi ni motilo. Kot jih tud danes ne posebno, ampak klimo in gretje, varnostne sisteme, ter infotaiment bi pa vsi radi v avtu. Pač porabi kolikor vzame, in to je to. Se pa pelješ udobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alekskac ()

pegasus ::
Nekaterim kupcem je to zelo pomembno. Audi je svoj čas imel A2 s porabo pod 3l/100km in čeprav je avto že zdavnaj iz proizvodnje, še vedno obstaja zelo zagret klub lastnikov, ki si med seboj pomagajo pri vzdrževanju.
Tudi Aptera ima že blizu 50k prednaročil, kar lepo kaže, da je en majhen del družbe kljub vsemu inteligenten.
Tudi Aptera ima že blizu 50k prednaročil, kar lepo kaže, da je en majhen del družbe kljub vsemu inteligenten.

TESKAn ::
A se sploh lahko reče, da je EV učinkovit, če ima porabo več kot 15kWh/100km?
Bencin ma ~10kWh energije/liter, če kuri 6l/100km je to 60kWh/100km. Če bi iz tega delal štrom in imel nekih 40% izkoristka, bi to bilo 24kWh štroma, s čimer bi EV z 15kWh/100km prilezel 160km daleč. Meni se zdi kar učinkovito.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

kow ::
Padla je tudi prodaja Modela 3, ne samo Modela Y. Res, da je bil Y bolj prodajan, sam vseen.
Vprasanje je tudi kako hitro ljudje pozabljajo.
Brand reputation je real. Samo kitajcu dol visi za Muska. Glavna skoda je imo v EU. Ko potegnes crto, ljudje ne marajo kitajcev, pa vseeno kupujejo kitajsko robo. Ce si cenejsi, bodo kupovali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

alekskac ::
A se sploh lahko reče, da je EV učinkovit, če ima porabo več kot 15kWh/100km?
Bencin ma ~10kWh energije/liter, če kuri 6l/100km je to 60kWh/100km. Če bi iz tega delal štrom in imel nekih 40% izkoristka, bi to bilo 24kWh štroma, s čimer bi EV z 15kWh/100km prilezel 160km daleč. Meni se zdi kar učinkovito.
Po moje je mišljeno, ko kuri več od 15. Kakor so namerili na testu, ne vem, tud 30?

hojnikb ::
A se sploh lahko reče, da je EV učinkovit, če ima porabo več kot 15kWh/100km?
Ko da je večini kupcev res kaj važno koliko natančno požge, če dela zanesljivo in pelje udobno? Audi je 1989 izdelal 100tko, ki z nekaj je spremembami od navadnega modela na tank dizla speljala 4800 km na testu za nizko porabo (ne AC, regionalke, povprečna hitorst ni bila več ko 60, večinoma brez hudih vzponov - rekordna vožnja pač). Najnižja zabeležena poraba tega avta 1,76 litra na 100 km. Imel je homologacijo, in vse kar je treba da bi šel v serijsko proizvodnjo. Seveda brez klime, tud brez radija. Izkaže se, da potrošnik noče pozabit na vse naprave za udobje, razvedrilo, itd. Avto, kot je znano, ni prišel niti do testne proizvodnje, uprava družbe je skenslala ta model v šparovni varijanti. Namesto tega so namestili kar je za tiste čase nudilo udobje pri vožnji (klima, radijo), menjalnik so skrajšali za boljše pospeške, in je šel kot tak v proizvodnjo kot Audi 100 C3 TDI. Porabil seveda ni rekordno malo (7 in nekaj litrov na 100 km). Kar kupcev tudi ni motilo. Kot jih tud danes ne posebno, ampak klimo in gretje, varnostne sisteme, ter infotaiment bi pa vsi radi v avtu. Pač porabi kolikor vzame, in to je to. Se pa pelješ udobno.
https://oldtimer-markt.de/www/otm/files...
#brezpodpisa

a_borlak ::
A se sploh lahko reče, da je EV učinkovit, če ima porabo več kot 15kWh/100km?
Ko da je večini kupcev res kaj važno koliko natančno požge, če dela zanesljivo in pelje udobno? Audi je 1989 izdelal 100tko, ki z nekaj je spremembami od navadnega modela na tank dizla speljala 4800 km na testu za nizko porabo (ne AC, regionalke, povprečna hitorst ni bila več ko 60, večinoma brez hudih vzponov - rekordna vožnja pač). Najnižja zabeležena poraba tega avta 1,76 litra na 100 km. Imel je homologacijo, in vse kar je treba da bi šel v serijsko proizvodnjo. Seveda brez klime, tud brez radija. Izkaže se, da potrošnik noče pozabit na vse naprave za udobje, razvedrilo, itd. Avto, kot je znano, ni prišel niti do testne proizvodnje, uprava družbe je skenslala ta model v šparovni varijanti. Namesto tega so namestili kar je za tiste čase nudilo udobje pri vožnji (klima, radijo), menjalnik so skrajšali za boljše pospeške, in je šel kot tak v proizvodnjo kot Audi 100 C3 TDI. Porabil seveda ni rekordno malo (7 in nekaj litrov na 100 km). Kar kupcev tudi ni motilo. Kot jih tud danes ne posebno, ampak klimo in gretje, varnostne sisteme, ter infotaiment bi pa vsi radi v avtu. Pač porabi kolikor vzame, in to je to. Se pa pelješ udobno.
Taki rekordi so bv, ker tudi Hyundai je recimo z nepredelanim EVjem naredil več kot 1000km z enim polnenjem, https://www.hyundai.com/worldwide/en/ne... .¸Ta rekord je res neumesten, a ko berem eno FB skupino, tam uporabniki redno lepijo slike, kjer jim kaže tudi po več kot 600km dometa in to avto z 64kWh baterijo. Če greš preračunavat, prideš pod 10kWh/100km porabe. Lahko greš pa tudi na Demsovo stran, kjer se redno vozijo iz Lendave do Kopra, tam so tudi prišli pod 10kWh/100km porabe na tej razdalji in to na AC. Skratka, že razkorak med podatki proizvajalca in realnimi so včasih veliki, zato gledaš slednje, prvim pa se nasmeješ.

krucymucy ::

pegasus ::
https://www.youtube.com/@electrictrucke... ... kdo spremlja tega strica? Ful enih zanimivih informacij glede večjih vozil :)

alekskac ::
Taki rekordi so bv, ker tudi Hyundai je recimo z nepredelanim EVjem naredil več kot 1000km z enim polnenjem, https://www.hyundai.com/worldwide/en/ne... .¸Ta rekord je res neumesten, a ko berem eno FB skupino, tam uporabniki redno lepijo slike, kjer jim kaže tudi po več kot 600km dometa in to avto z 64kWh baterijo. Če greš preračunavat, prideš pod 10kWh/100km porabe. Lahko greš pa tudi na Demsovo stran, kjer se redno vozijo iz Lendave do Kopra, tam so tudi prišli pod 10kWh/100km porabe na tej razdalji in to na AC. Skratka, že razkorak med podatki proizvajalca in realnimi so včasih veliki, zato gledaš slednje, prvim pa se nasmeješ.
Z električnim avtom se je Pečjak 2015 odpeljal 800 km po Nemčiji z 108 kWh baterijo z enim polnjenjem (nekje dobrih 13kWh/100km), pa leto prej iz Bleda v Dubrovnik, tud z enim polnjenjem (tudi s porabo približno 13kWh/100km). Pač brez klime, in nizka povprečna hitrost, ravno dobrih 70 km/h. Vožnja je bila v glavnem podeželska, z ogibanjem mestnega prometa. Tudi ni prav slabo. Z Lendave v KP na manj kot 10kWh/100km dam pa kapo dol.
Zanimivo mi ja da so pri Hyundai polagal rekorde s Kono, in ne z Ioniqom (sej je takrat že bil). Kona je aerodinamično kr cigla proti prvi generaciji Ioniqa. Ta rekord sicer ni bil v prometu, ampak na stezi, in je res mal poseben. Povprečna hitrost je bila tud polžja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alekskac ()