» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
123 / 1139
»»

dzinks63 ::

Gre se za evolucijo v razvoju, ko je ta dovolj zrela, prevlada. Šli smo iz platfusa, na štirinožne prijatelje, nato na paro, naftne derivate, sedaj na elektriko, v prihodnosti na antigravitacijo.

WarpedGone ::

Elektrika ni vir, samo embalaža. Takšne sorte embalaža, da je ni treba 3/4 vršt stran ko darilo vzameš ven ampak le kako četrtino.
Ne ropota, ne smrdi, ne uhaja, ne nuca ogrevanja, mazanja ventilov, ... Ja, dojemam poanto.

Kdaj boste mnogi od vas dojeli da je cena le ena postavka, ne glavna še najmanj pa edina?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

cena le ena postavka, ne glavna še najmanj pa edina?
No ja, v večini primerov je kar glavna. Ostale prednosti električnega pogona za zdaj še ne odtehtajo njegove višje cene (in ostalih slabosti). Ker če bi, bi električni avti ne predstavljali samo zanemarljivega odstotka letne prodaje. In ker kakšnih posebnih dodatnih prednosti si od električnega pogone ne gre obetati (vsaj jaz ne vem, kaj bi še lahko naredili, da bi bilo bistveno bolje od tega, kar je sedaj), bo pač treba počakati, da cena konkretno pade. Ali pa da se bistveno poveča zmogljivost akumulatorjev. Ali pa da bistveno zraste cena nafte.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

BMWjeva letna proizvodnja je cca 1.4M vozil, to so vsi modeli skupaj.
The BMW brand set a new sales volume record in 2011, registering a 12.8% rise to 1,380,384 units (2010: 1,224,280 units). Sales of the BMW 3 Series remained high at 384,464 units (2010: 399,009 units; -3.6%) despite the model change. The new BMW 3 Series Sedan has been available worldwide since 11 February 2012. Sales of the BMW 5 Series jumped by 39.4% to 332,501 units (2010: 238,454 units), ensuring that it remained the market leader in its segment. The BMW 6 Series, which saw the launches of the new Convertible in spring 2011 and the new Coupé in autumn, increased sales volume by 60.7% to 9,396 units (2010: 5,848 units).

Prodaja in proizvodnja ni čist isto, ni pa zelo drugačna. Nek procent vseh izdelanih kosov gre v testne in promocijske namene in niso všeti v prodajo. Te številke tut varirajo iz leta v leto, tko da čez prst lahk rečeš da BMW naštanca kakih 350k petk vsako leto. To je cca 20x več bo letna proizvodnja Model S letos (brez kakih pretresov).

Pa upoštevati je treba, da je BMW-jev paradni konj po številu izdelave trojka. Pa da je zraven potem še že omenjena šestka, sedemka, enka, X5, X3, X1, 5ka GT, zdaj prihaja trojka GT, itd. itd. Ampak bistvo je v trojki, ki je prodajo več, kot petke. GLed ena Wikipedijo nekje okrog pol milijona kosov letno.

Ampak tukaj je spet drug podatek, vse te avtomobile izdelajo v par fabrkah, nekaj v nemčiji, nekaj v ZDA, nekaj v južni afriki (vsaj včasih so), motorje drugje, itd. Ni torej popolnoma primerljivo.

Valvoline je izjavil:

V naslednjih 500let mamo dovolj zemeljskega plina da bi se vse predelalo na metan,ni potrebe po EV.
Me wanna have this.Polnilnice za metan prosim,cimprej.
http://annunci.ebay.it/annunci/auto/bre...
15 evrov 380km.

Zemeljski plin je neprimerno čistejši od nafte v vseh pogledih. Ampak glavni problem, da v zrak mečeš do sedaj v tla zakopan ogljik, ostaja.

sidd je izjavil:

Me čudi, da se avtoindustrija sama ne spusti v proizvodnjo baterij. Ali je tu ovira tehnološko/patentne narave? Nemci vem da so razmišljali v tej smeri, samo sem izgubil vsako sled za tem.
Ampak je res lepo videt tehnološko dovršeno tovarno.

Poglej BMW, oni sami ne izdelajo enega menjalnika, vsak je ZF-ov ali pa Getragov model. Določene stvari se bolj splača outsorcati, sploh če ima ta zunanji vir bistveno več znanja, višji ceni navkljub.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

dzinks63 ::

Poglejmo še kako izdelujejo Leafa v Tennesseeu:

!

WarpedGone ::

Bemu mast pa net ... napisan post 2x iz nule 2x veselo izpuhti ...

Pa upoštevati je treba, da je BMW-jev paradni konj po številu izdelave trojka.

BMWjevo letno poročilo je citirano zgoraj: 380k serije 3 in 330k serje 5. Razlike 15%. Serija 3 ni v posebno močni prednosti.

Ampak tukaj je spet drug podatek, vse te avtomobile izdelajo v par fabrkah, nekaj v nemčiji, nekaj v ZDA, nekaj v južni afriki (vsaj včasih so), motorje drugje, itd. Ni torej popolnoma primerljivo.

Itak. Ne gre se tolk za samo proizvodnjo kot 'market presence'. BWM v USA proda cca 250k vozil letno. Tesla se naj bi približal eni desetini te cifre. Sliši se malo ampak glede na to kolk je benflov na cesti, nebi smela bit huda težava opazit tut Model S.

Vseh roadsterjev so sestavili nekaj čez 2k, pa je en zašel tudi v Slovenijo. Po taki grdi ekstrapolaciji je v letu ali dveh za pričakovat cca 10 Model S-ov tut tle pri nas, seveda po tem, ko se začne prodajat uradno tudi v evropi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Malajlo ()

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Bemu mast pa net ... napisan post 2x iz nule 2x veselo izpuhti ...
Čisto tako mimogrede če ne pišeš nič hudo pomembnega in ti je varnost kakšno stopnjo manj pomembna je dober tale dodatek za FF -> Lazarus;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Bemu mast pa net ... napisan post 2x iz nule 2x veselo izpuhti ...

Pa upoštevati je treba, da je BMW-jev paradni konj po številu izdelave trojka.

BMWjevo letno poročilo je citirano zgoraj: 380k serije 3 in 330k serje 5. Razlike 15%. Serija 3 ni v posebno močni prednosti.

Ampak tukaj je spet drug podatek, vse te avtomobile izdelajo v par fabrkah, nekaj v nemčiji, nekaj v ZDA, nekaj v južni afriki (vsaj včasih so), motorje drugje, itd. Ni torej popolnoma primerljivo.

Itak. Ne gre se tolk za samo proizvodnjo kot 'market presence'. BWM v USA proda cca 250k vozil letno. Tesla se naj bi približal eni desetini te cifre. Sliši se malo ampak glede na to kolk je benflov na cesti, nebi smela bit huda težava opazit tut Model S.

Vseh roadsterjev so sestavili nekaj čez 2k, pa je en zašel tudi v Slovenijo. Po taki grdi ekstrapolaciji je v letu ali dveh za pričakovat cca 10 Model S-ov tut tle pri nas, seveda po tem, ko se začne prodajat uradno tudi v evropi.

Samo en? A mam res tako srečo potem, da sem ga videl? :D

WarpedGone ::

Temno rdeč, kranjska registracija. Enkrat sm ga srečal na gorenjski AC, pa skoraj na vsaki sliki o predstavitvah električnih avtomobilov v Sloveniji je.
Parkrat se je tle okol fural tut en temnomoder z avstrijsko registracijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Jeseniška v bistvu, ampak ja.

DeJus ::

Lastnik je iz Žirovnice.

PrimozR ::

Lastnik Flycoma, če imam prav v spominu?

Okapi ::

CaqKa ::

SplitCookie je izjavil:


moje mnenje je, da je zaloga izboljšav ki nas čakajo pri EV, veliko večja kot pri ICE.

Začni naštevati


fpbs je izjavil:

SplitCookie je izjavil:


EL avto se ne bo nič več razvijal.
Razvijale se bodo izključno baterije - do te mere, da bodo popolnoma samostojne kot v prenosnikih, sedaj so na ravni starih in glupih NiMh, nekaj osnovnih zaščit, bale povezanih celic in to je približno to.


Daleč od tega, EV je šele na začetku razvoja. Res pa je, da za ostalo, razen baterij ni taka nuja. Za motor še vedno ni jasno, ali bo to en motor s prenosom na kolesa, ali bodo motorji v kolesih. Prepričan sem, da bo prevladala verzija z motorji v kolesih. Samo zaenkrat so motorji s težo 3,5Kg/KW, za v kolo še veliko pretežki. Drugo najbolj iskano kovino Neodim imajo večina v lasti kitajci, ki so v enem letu dvignili ceno za nekajkrat. Zato se išče rešitev, da bi se Neodimu čim bolj izognili. Iščejo se novi materiali, ki bi zmanjšali težo motorjem, kot tudi ostalim delom avtomobila. Namesto bakrene žice, za navitja motorjev in ostale povezave se veliko obeta od žice izdelane iz nano nanosov bakra in keramike, ki bo veliko lažja, in katere lastnosti se že precej približajo superprevodniku pri normalnih temperaturah. Seveda bo pa potrebno še počakati, da se bo zadeva iz laboratorijev preselila v proizvodnjo.


SplitCookie je izjavil:

Keep on dreaming ...


torej.. mene izivaš da ti naštejem, ko ti pa nekdo našteje pa...

:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CaqKa ()

Valvoline ::

Izkoristek pri električnem motorju je itak čez 90%,tu ni preveč prostora za izboljšave,tu se mnda vsi strinjamo. Ne vem zakaj takšen hype okrog inwheel motorjev, električni motor je itak majhen po defaultu,tiste dve polosi za pogon skupne teže 20-30kg pa ja niso omembe vredne. Res ne razumem v čem je-bi bila konkretna prednost inwheel motorjev napram standardnih.
Problem EVjev je le en in edini,in to je izključno shranjevanje štroma-baterije,in ni za pričakovati da bo izboljšav na tem področju z obstoječo tehnologijo ki je danes na voljo.

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

V ceni avta. Če spraviš motor v kolo in premagaš tovrstne komplikacije, se ti ostale stvari poenostavijo.

Potem ti je ostanek problema samo štromnapeljava in elektronika. Mehanski problemi odpadejo.

Če imaš in-wheel in ustrezno blaženje/ovese, lahko z njim motoriziraš tudi kišto pira, če ti je do tega.

Valvoline ::

Brane22 je izjavil:

V ceni avta. Če spraviš motor v kolo in premagaš tovrstne komplikacije, se ti ostale stvari poenostavijo.

Potem ti je ostanek problema samo štromnapeljava in elektronika. Mehanski problemi odpadejo.

Če imaš in-wheel in ustrezno blaženje/ovese, lahko z njim motoriziraš tudi kišto pira, če ti je do tega.

Kaj se bo poenostavilo? Dve polosi za prenos moči iz motorja na kolesa manj,nić drugega. Vse ostalo ostane enako. V primeru uporabe kersa skupna varijanta je veliko bolj smiselna in verjetno precej cenejša kot pa na vsakem kolesu posebej.

Zgodovina sprememb…

Matev ::

inwheel motorji so zgrešeni

a ni bbolje imeti en motor namesto štirih ali dveh v vsakem kolesu posebej?

da ne omenjam osnov fizike ki jih zagovorniki inwheel motorjev očitno niso vzeli v šoli in tudi jih niso v praksi izkusili

Truga ::

In-wheel motor je awesome stvar. Ko imas moznost da se vsako kolo vrti s svojo brzino, in vsako kolo lahko zavija po svoje, se tak avto drzi ceste ko vlak zeleznice. Seveda bo to vozil racunalnik, ker clovek pac tega ne more normalno upravljat.

PrimozR ::

Valvoline je izjavil:

Izkoristek pri električnem motorju je itak čez 90%,tu ni preveč prostora za izboljšave,tu se mnda vsi strinjamo. Ne vem zakaj takšen hype okrog inwheel motorjev, električni motor je itak majhen po defaultu,tiste dve polosi za pogon skupne teže 20-30kg pa ja niso omembe vredne. Res ne razumem v čem je-bi bila konkretna prednost inwheel motorjev napram standardnih.
Problem EVjev je le en in edini,in to je izključno shranjevanje štroma-baterije,in ni za pričakovati da bo izboljšav na tem področju z obstoječo tehnologijo ki je danes na voljo.

AA baterijam se je kapaciteta v 5 do 10 letih podvojila s takratnih max 1600 MAh na današnjih 3000+ mAh.

pegasus ::

Truga, da to dosežeš, ne rabiš ravno in-wheel motorja. Samo štiri motorje za štiri kolesa.

PrimozR ::

Brane22 je izjavil:

V ceni avta. Če spraviš motor v kolo in premagaš tovrstne komplikacije, se ti ostale stvari poenostavijo.

Potem ti je ostanek problema samo štromnapeljava in elektronika. Mehanski problemi odpadejo.

Če imaš in-wheel in ustrezno blaženje/ovese, lahko z njim motoriziraš tudi kišto pira, če ti je do tega.

Mehanski problemi se, kot smo že nekajkrat povedali, z inwheel motorji šele začnejo. Obenem pa tudi komplikacije, ne poenostavitve.

Brane22 ::

Povedali ste marsikaj. kaj ste utemeljili, to je drugo vprašanje.

PrimozR ::

Truga je izjavil:

In-wheel motor je awesome stvar. Ko imas moznost da se vsako kolo vrti s svojo brzino, in vsako kolo lahko zavija po svoje, se tak avto drzi ceste ko vlak zeleznice. Seveda bo to vozil racunalnik, ker clovek pac tega ne more normalno upravljat.

Em... Kje je pa problem narest to z ENIM motorjem in tremi diferenciali? Oz. še najlažje, z dvema motorjema in dvema diferencialoma, da nimaš odvečne teže in akrdanov po celem avtu. Seveda morajo biti diferenciali krmiljeni, ampak to je itak popolnoma znan tech.

Pa ja, kako je to drugače od štirih ločenih, inbaord motorjev?



Brane22 je izjavil:

Povedali ste marsikaj. kaj ste utemeljili, to je drugo vprašanje.

Vse kar smo povedali. Razen če se ne strinjaš, potem pa kar izpostavi to, kar te moti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Brane22 ::

Vse kar smo povedali. Razen če se ne strinjaš, potem pa kar izpostavi to, kar te moti.


Neskončna predavanja brez utemeljitev.

Okapi ::

Evo, na Wikipediji je seznam firm, ki ne vedo, da imajo v svojih razvojnih oddelkih neizobražene inženirje, ki jim manjkajo osnove fizike in se zato trudijo z razvojem v-kolesnih motorjev>:D

Protean Electric's Mini QED in 2006, and other cars using its Hi-Pa Drive
Mitsubishi MIEV concept model in 2005
Siemens VDO (bought by Continental) eCorner concept in 2006[6][7]
Heuliez WILL using the Michelin Active Wheel (which incorporates motorized active suspension as well) in 2008[8]
The ZAP-X in 2007 "would use high-tech electric hub motors at all four wheels, delivering 644 horsepower to the ground from a lithium-ion battery pack. The hub motors would eliminate the need for transmission, axles and conventional brakes, opening up space beneath the floor for a giant battery pack."[9]
The Peugeot BB1 in 2009 incorporates rear in-wheel motors designed with Michelin.[10]
The Protean Ford F-150 All-Electric Pickup Truck by Protean Electric uses four in-wheel motors.[11]
The Hiriko folding urban electric prototype has the drive motors located inside each of the four wheels, and has an electronically controlled maximum speed of 50 km/h (31 mph).[12][13] Each wheel integrates a motor, steering actuators, suspension and braking right inside the wheel, controlled by a drive-by-wire system.[14]


Ampak saj jih bo počasi pamet srečala.>:D

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Valvoline ::

Zagovorniki inwheel,naštejte vsaj eno prednost napram klasične izvedbe z 1,2 ali recimo z 4imi manjšimi motorji+polos za vsako kolo posebej.Je ni.Zapravljanje časa in denarja.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Okapi je izjavil:

Evo, na Wikipediji je seznam firm, ki ne vedo, da imajo v svojih razvojnih oddelkih neizobražene inženirje, ki jim manjkajo osnove fizike in se zato trudijo z razvojem v-kolesnih motorjev>:D

Protean Electric's Mini QED in 2006, and other cars using its Hi-Pa Drive
Mitsubishi MIEV concept model in 2005
Siemens VDO (bought by Continental) eCorner concept in 2006[6][7]
Heuliez WILL using the Michelin Active Wheel (which incorporates motorized active suspension as well) in 2008[8]
The ZAP-X in 2007 "would use high-tech electric hub motors at all four wheels, delivering 644 horsepower to the ground from a lithium-ion battery pack. The hub motors would eliminate the need for transmission, axles and conventional brakes, opening up space beneath the floor for a giant battery pack."[9]
The Peugeot BB1 in 2009 incorporates rear in-wheel motors designed with Michelin.[10]
The Protean Ford F-150 All-Electric Pickup Truck by Protean Electric uses four in-wheel motors.[11]
The Hiriko folding urban electric prototype has the drive motors located inside each of the four wheels, and has an electronically controlled maximum speed of 50 km/h (31 mph).[12][13] Each wheel integrates a motor, steering actuators, suspension and braking right inside the wheel, controlled by a drive-by-wire system.[14]


Ampak saj jih bo počasi pamet srečala.>:D

O.

A je kaj od tegale prišlo dlje od prve novice, da je v razvoju? Milsm lej že lep primer je Michelin, ki se je skupaj z in-wheelom lotil še razvoja motoriziranega vzmetenja. Cmon. Če RES hočeš torque vectoring je pameten diferencial z običajnim vzmetenjem in običajno polosjo definitivno cenejši, kot spešl inwheel motor in še bolj spešl vzmetenje. Efekt je pa skoraj enak.

Brane22 je izjavil:

Vse kar smo povedali. Razen če se ne strinjaš, potem pa kar izpostavi to, kar te moti.


Neskončna predavanja brez utemeljitev.

Jah čak, ti jamraš, kako dobri smo pa da nismo utemeljili. Pokaži, če res nismo utemeljili. Kakor jaz vidim je bilo vse utemeljeno. Lahko pa naredim(o) to še enkrat, če te zanima za specifično slabost in-wheelov.

EDIT: aja Okapi v multimiljardnih firmah se razvija marsikaj, če ne drugega pa samo zato, da ne bi na nekem področju ostali zadaj, če se le-to izkaže za uporabno. Po drugi strani se aktivno, ne le testno, razvija marsikaj popolnoma idiotskega. Pa če se že razvija in prodaja to še ni nujno dobro. Danes ogromno naredi marketing ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Brane22 ::

Jah čak, ti jamraš, kako dobri smo pa da nismo utemeljili. Pokaži, če res nismo utemeljili. Kakor jaz vidim je bilo vse utemeljeno. Lahko pa naredim(o) to še enkrat, če te zanima za specifično slabost in-wheelov.


OK, dejmo.

Valvoline ::

Inwheel varijante bodo uporabne pri motornih kolesih,skuterjih in podobno,za avto pa je to nepotrebna egsotika.

Okapi ::

Po drugi strani se aktivno, ne le testno, razvija marsikaj popolnoma idiotskega.
Saj pravim, stotine inženirjev, ki so špricali fiziko na faksu. Na slotechu pa trije, ki jim je vse jasno.>:D

O.

Brane22 ::

Inwheel varijante bodo uporabne pri motornih kolesih,skuterjih in podobno,za avto pa je to nepotrebna egsotika.


Pa saj za elektroavto je trenutno to optimalna kategorija - mala prdalica, optimizirana za vožnjo po mestu.

Saj pravim, stotine inženirjev, ki so špricali fiziko na faksu. Na slotechu pa trije, ki jim je vse jasno.


Tem trem je "jasno" ker mislijo da je bistvena razlika če so svojo fiziko preplonkali namesto prespali. Prišli so skozi in zdaj so kao eksperti.

Ni jim pa jasno, da sedanji in-wheel motorji niso niti približno blizu tega, kar bi lahko bili.

Če bi kdo od snovalcev imel jajca za resno izvirnost in bi si zvil eno gigantsko jolo, da "duhovi poletijo", bi folk "dol padu".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Valvoline ::

nazaj OT,
če bo res kej z EV,to bo šele voda na mlin kitajcem,v bistvu oni kar čakajo na rešitev (če bo) za shranjevanje štroma (boljše baterije itn),pa se bo začela EV revolucija in kitajci bodo v trenutku takoj pometal z ostalimi avtomobilskimi proizvajalci,saj zahodnjake edino kar rešuje v tem trenutku so euro(tier) normative oz zahteve po izpustih in podobna sranja,katerim se kitajski proizvajalci zaenkrat ne morejo prilagodit,al pa se ji m cenovno ne splača. V primeru EV revolucije in 0 izpušnih plinov je poker z normativi končan ,kitajci so v tem primeru že vnaprej zmagal,in zahodni šefi se tega še kako dobro zavedajo.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Brane22 je izjavil:

Inwheel varijante bodo uporabne pri motornih kolesih,skuterjih in podobno,za avto pa je to nepotrebna egsotika.


Pa saj za elektroavto je trenutno to optimalna kategorija - mala prdalica, optimizirana za vožnjo po mestu.

Saj pravim, stotine inženirjev, ki so špricali fiziko na faksu. Na slotechu pa trije, ki jim je vse jasno.


Tem trem je "jasno" ker mislijo da je bistvena razlika če so svojo fiziko preplonkali namesto prespali. Prišli so skozi in zdaj so kao eksperti.

Ni jim pa jasno, da sedanji in-wheel motorji niso niti približno blizu tega, kar bi lahko bili.

Če bi kdo od snovalcev imel jajca za resno izvirnost in bi si zvil eno gigantsko jolo, da "duhovi poletijo", bi folk "dol padu".

Fizike definitivno nisem preplonkal, sem si pa prebral še kaj o dizajniranju vzmetenja. Za razliko od parih zagovornikov in-wheel motorjev tukaj, ki se pač obešajo na eno stvar, za katero je par novinarjev reklo 'uuuuuuuu, shiny, it must be good'. Ni vse zlato kar se sveti.

Super, niso to, kar bi lahko bili. Ampak vedno bodo nekaj. Odvečna teža na napačnem mestu. Še tako velik idiot, kar se tiče fizike, tega ne more zanikati.

Okapi je izjavil:

Po drugi strani se aktivno, ne le testno, razvija marsikaj popolnoma idiotskega.
Saj pravim, stotine inženirjev, ki so špricali fiziko na faksu. Na slotechu pa trije, ki jim je vse jasno.>:D

O.

Stotine inženirjev, ki očitno vidijo samo svoj shiny elektromotor, ne pa tudi posledic, ki jih ima le-ta na vozno dinamiko. Kolikokrat bo treba še to povedati?

Brane22 je izjavil:

Jah čak, ti jamraš, kako dobri smo pa da nismo utemeljili. Pokaži, če res nismo utemeljili. Kakor jaz vidim je bilo vse utemeljeno. Lahko pa naredim(o) to še enkrat, če te zanima za specifično slabost in-wheelov.


OK, dejmo.

No, dejmo! Kaj te torej zanima?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Brane22 ::

PrimozR je izjavil:


Super, niso to, kar bi lahko bili. Ampak vedno bodo nekaj. Odvečna teža na napačnem mestu. Še tako velik idiot, kar se tiče fizike, tega ne more zanikati..


S stališča dizajnerja dirkalnikov je odvečna teža na napačnem mestu tudi tašča v kabini.

Res je mogoče stara ogabna krava, ki je daleč od optimale za hitrostno polaganje v ovinke.

Ampak kaj če je ta krava v bistvu stranka in je elektroavto zanjo ?

Bi se moral snovalec sekirati za težo vsakega bicikla posebej, da ženski ne bo spodrsavalo na štartu s parkinga in se lažje prebije v pole position na poti do trgovine?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Truga ::

pegasus je izjavil:

Truga, da to dosežeš, ne rabiš ravno in-wheel motorja. Samo štiri motorje za štiri kolesa.

To je res.

Okapi ::

Odvečna teža na napačnem mestu.
In? Pri načrtovanju česarkoli se moraš vedno ukvarjati s kompromisi in iskati najboljše razmerje med številnimi parametri. Če se izkaže, da imajo motorji v kolesih dovolj drugih prednosti, je slabša vozna dinamika in odvečna teža na napačnem mestu popolnoma irelevanten pomislek. Nihče pa ne trdi, da bodo motorji v kolesih uporabni za vse namene, od bicikla prek formule 1 do tovornjaka.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

dzinks63 ::

Kitajci so v polnem pogonu, npr.: YangZhou Dawn Electric Vehicle Co., Ltd ima cel kup električnih vozil v programu, med njimi celo avtobuse,

npr.: Modern and new special electric city bus

Seats 41 - 60
Emission Standard zero
Transmission Type Automatic
Max Speed 111 - 130 km/h
Steering Position LHD
Fuel Type Electric
Rated power 160kw
a driving distance of 500km after a full charge


New model ! double decker open top city sightseeing bus for sale
...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

WarpedGone ::

Ja, avtobus je takšna reč kjer InWheel motor ne podre vozne dinamike. Težko uničiš nekaj, česar praktično itak nimaš. Pridobiš pa medkolesni prostor in imaš lahko nizkopoden avtobus preko celotne dolžine vozila, ne le v sprednjem delu. Profit. Podobno velja za večino nizkohitrostnih težkih vozil.

Osebni avtomobil med pač nje ne spada. Hočete dokaz? Alu felge. Lastniki jeklenih boste zadevi rekl kislo grozdje.
Kdor je v življenu vozil le astre in corse naj se vzdrži absolutnih trditev, kako je vse isto in brez veze.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Okapi je izjavil:

Odvečna teža na napačnem mestu.
In? Pri načrtovanju česarkoli se moraš vedno ukvarjati s kompromisi in iskati najboljše razmerje med številnimi parametri. Če se izkaže, da imajo motorji v kolesih dovolj drugih prednosti, je slabša vozna dinamika in odvečna teža na napačnem mestu popolnoma irelevanten pomislek. Nihče pa ne trdi, da bodo motorji v kolesih uporabni za vse namene, od bicikla prek formule 1 do tovornjaka.

Popolnoma se strinjam s tvojim načinom razmišljanja.

Tako se pri Siemensu lotevajo vkolesnega motorja:
Bodite pozorni, oni ga ne imenujejo več motor, ampak mašina, verjetno z razlogom, ker služi poleg pogonskega motorja tudi kot generator in elektro zavora.

Brane22 ::

WarpedGone je izjavil:


Osebni avtomobil med pač nje ne spada. Hočete dokaz? Alu felge. Lastniki jeklenih boste zadevi rekl kislo grozdje.
Kdor je v življenu vozil le astre in corse naj se vzdrži absolutnih trditev, kako je vse isto in brez veze.


Ravno tako lahko najdeš argumente za F1, lovsko letalo ali raketo koneckoncev.

Ni pa to edina rešitev. In astre in corse so čisto ustrezno prevozno sredstvo za določen segment.

Podane argumetn je bil, da je in-wheel brezupen.

Samo pravim, da že tak kot je, ima svoje področje uporabe. In da je to glede na uporabnost današnjih baterij in dosegljivost električne energije mogoče celo glavni segment danes.

WarpedGone ::

Ima svoje področje uporabe, a to ni osebni avtomobil. Prinese mu le kup minusov in nobenega plusa.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

Ne strinjam se. No, odvisno, kaj pojmuješ pod "osebni avto".

WarpedGone ::

Kaj je po tvoje plus?
Pa naj bo vsaj približno res pozitiven in tak, da se ga ne da drugače dosečt. 2L večji prtljažnik to ravno ni.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

Omejitev mehansko kritičnih delov, ki jih je treba ekstra testirat na bicikl in eventualno obeso.

To testiraš do nezavesti in predvidiš nekaj jakostnih variant in imaš pokrit dokaj velik del spektra vozil.

Tako vozilce je ob ustreznem pametnem blaženju praktično večno. Razen baterij se na njem nima kaj obrabit.

WarpedGone ::

Me res zanima kako zgleda gibljiv kabl, ki brez pregrevanja pretakata nekaj 100 amperov in je podvržen nekaj 1000 uram vibracij, prahu, ledu, pesku in temperaturam od -30 do +40. Hkrati je pa še take sorte, da kdo upa dat jajca na tnalo, da ta kabl ne bo v 10ih letih nikogar ubil. Niti v milijon primerkih ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

Pri recimo 500V ne rabiš 100A za par do 10kW

WarpedGone ::

10kW na eno kolo je mizerija, osebni avto se začne tam pri 20kW/kolo. Sploh ker s sabo furaš nekaj sto kilogramsko baterijo, štiri debele riti pa se ti seštejejo v 400kg mesa. Še ena vsaj približno 'varna' kletka in si na toni.

Maš pa še vedno precej izpostavleno 500V linijo za katero moraš garantirat, da je verjetnost da se zgodi preboj na karoserijo, zanemarljivo majhna. Bol ko jo boš naredu trpežno in odporno, manj bo gibljiva in odporna na premike in treslaje podvozja.

Ne pozabit, da v primeru InWheel motorja pa zares odpade menjalnik. Stvar mora met dost štartnega navora da je sposobna poln atomobil premaknit v 20 stopinjski klanec. Al pa zapeljat na pločnik in podobne trivialnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

Odvisno od definicije "osebnega avta". Če pogledamo razred, ki bi gas večina folka pokrila z elektriko, je to poceni mestni prčolinček za mestno vožnjo. Ta bi najbolje izpostavi prednosti elektrike za mase.

Tam je pa 10kW po kolesu moč, ki bo potrebna le redko.

WarpedGone je izjavil:


Maš pa še vedno precej izpostavleno 500V linijo za katero moraš garantirat, da je verjetnost da se zgodi preboj na karoserijo, zanemarljivo majhna. Bol ko jo boš naredu trpežno in odporno, manj bo gibljiva in odporna na premike in treslaje podvozja.


Ta problem je že rešen. Sploh pa, vedno je nekaj "izpostavljeno". Lahko je to bencinski tank in linije, nafta ali celo ( in zlasti plin).

Ne vidim da je tu štrom kaj posebej ranljiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

WarpedGone ::

Ta problem je že rešen. Sploh pa, vedno je nekaj "izpostavljeno". Lahko je to bencinski tank in linije, nafta ali celo ( in zlasti plin).

Bistvena razlika je ali je povezava v principu fiksna ali pa je podvržena neprestanemu zvijanju v toplotnem oknu od -30 do +40 z zahtevano življensko dobo ranga 10 let.

Resno, dej mi link na tak kabl. Aja, pa cena naj ima manj od štirih mest na meter kabla.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
123 / 1139
»»