Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
paradajzos ::
Yeey kako to ce so pa EV nekaj najboljsga kar lahko kupimo?!
Veliko proizvajalcev še vedno dela shitty avtomobile, tudi EVje. Tisti, ki delajo dobre, imajo solidne rezultate.
Se že ve, če je bila Tesla Y tudi v 2024 najbolj prodajan model na svetu ali je na 2. mestu?
Marsikateri avto bi se prodal v mega količinah, če bi država dala 7500 dolarjev zraven.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
MikeRotch ::
Clio segment je že tukaj sam C3 pač noben noče oziroma 16k je preveč za nov EV, čeprav clio tudi tolk stane...
C3 je še ni začel dobro prodajati. Na zalogi jih skoraj ni.
Marsikateri avto bi se prodal v mega količinah, če bi država dala 7500 dolarjev zraven.
Model Y je bil dolgo časa najbolj prodajan model tudi na Kitajskem, kjer od 2022 (če se ne motim) ni več subvencij.
Drugače ima pa vsak proizvajalec možnost narediti EV in kasirati 7500$, tako, da je jokanje o subvencijah povsem odveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
paradajzos ::
Ni vsak proizvajalec socialistični parazit, ki zajeda proračun.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
bm1973 ::
Subvencije za EV bi morali ukiniti, pa bi videli koliko so res popularni.
Plus ukinitev 0% bonitete...
Pa da vidimo junake...
Plus ukinitev 0% bonitete...
Pa da vidimo junake...
billy ::
Kako junake to?
Porizvajalce bo prisililo da bodo delali EVje, ali pa plačali enormne kazni za co2, kar se bo odražalo, da se bodo ICEji podražili:
https://siol.net/avtomoto/novice/izpust...
Porizvajalce bo prisililo da bodo delali EVje, ali pa plačali enormne kazni za co2, kar se bo odražalo, da se bodo ICEji podražili:
https://siol.net/avtomoto/novice/izpust...
nejc_nejc ::
Kako junake to?
Porizvajalce bo prisililo da bodo delali EVje, ali pa plačali enormne kazni za co2, kar se bo odražalo, da se bodo ICEji podražili:
https://siol.net/avtomoto/novice/izpust...
kaj se zgodi, če tega ne storijo?
endelin ::
Ice so že sedaj dražji zaradi EVjev. Ev se financirajo iz profita Ice. Ker iz Ev ni profita za večino zaenkrat in tolčejo enormne zgube pri ford mustang ev je bila nekaj časa zguba 1 avto na 1 prodan kos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
bm1973 ::
Porizvajalce bo prisililo da bodo delali EVje, ali pa plačali enormne kazni za co2, kar se bo odražalo, da se bodo ICEji podražili:
https://siol.net/avtomoto/novice/izpust...
Ali pa preselili proizvodnjo. Volkswagen seli proizvodnjo Golfov v Mehiko.
endelin ::
Macan ev precej lepo stoji na cesti. Široke gume, izgleda kar moderno. Sem se zadnjič za enim peljal.
Mislim da je vezano na prodajno pogačo in ne mesto proizvodnje ali se motim?
Porizvajalce bo prisililo da bodo delali EVje, ali pa plačali enormne kazni za co2, kar se bo odražalo, da se bodo ICEji podražili:
https://siol.net/avtomoto/novice/izpust...
Ali pa preselili proizvodnjo. Volkswagen seli proizvodnjo Golfov v Mehiko.
Mislim da je vezano na prodajno pogačo in ne mesto proizvodnje ali se motim?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
MikeRotch ::
paradajzos je izjavil:
Ni vsak proizvajalec socialistični parazit, ki zajeda proračun.
Kdo pa ni?
Za primerjavo. Podatki so za ZDA.
Tesla: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Ford: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Stelantis: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Volkswagen: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
BMW: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Toyota: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
codeMonkey ::
Mat Watson razkaze novi model Y
Bo obcutno drazji ocitno.
Bo obcutno drazji ocitno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Gambino ::
Dokler Tesla zasluži več s prodaj CO2 kuponov, medtem, ko drugi pač še prodajajo ICEje in morajo kupovati kupone je pač primerjava ICE vs Tesla (+subvencije) nemogoča! Ker se kaznuje vse proizvajalce, ki izdelujejo ICEje in imajo dolgo zgodovino z nekom, ki zgodovine razvoja avtomobila nima! Da o homologaciji, ki so jo pri Tesli za EU trg kupili, ne pišem!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
J.McLane ::
EU plans subsidy for electric vehicle sales to counter China
"It makes sense to see how we could figure out in a pan-European perspective, how to facilitate the measures instead of going through national subsidies"
EM zanima kaj to pomeni za našo "lokalno" subvencijo, bosta lahko obe skupaj, ali bo ta vse Evropska edina možna.
"It makes sense to see how we could figure out in a pan-European perspective, how to facilitate the measures instead of going through national subsidies"
EM zanima kaj to pomeni za našo "lokalno" subvencijo, bosta lahko obe skupaj, ali bo ta vse Evropska edina možna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
endelin ::
Ročka za žmigavce deluje tako aftermarket kot da so to zadnji moment dodali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Bo obcutno drazji ocitno.
Nekje sem zasledil, da je to s FSD. Torej je cena podobna. Razlika je v tem, da ce noces FSD, avto se ni na voljo.
kow ::
Mal so naporni tile car influencerji, bolj mal se pozanimajo. Pa velik lapajo. Ce prav razumem, so ven prisli "review-ji". Torej, znani kanali so tekmovali, kdo bo prvi dal ven review.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
MikeRotch ::
Launch series pri nas očitno nima FSD, vsaj v konfiguratorju ga še vedno lahko izbereš. Imaš pa v ceni vključeno vlečno kljuko, 20" platišča, obe barvi sta brezplačni pa acceleration boost je že serijsko vključen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
codeMonkey ::
Ah, posodobili so konfigurator.
V AT je AWD max range stara 55,3k, lauch series pa 59,6k. Ni neka huda razlika.
V AT je AWD max range stara 55,3k, lauch series pa 59,6k. Ni neka huda razlika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Ni huda razlika ce kupujes na kes zgleda. Pri novi je OM 5,25%, medtem ko je za staro 1,49% :D
Ce ze ne bo pocenitev, bodo verjetno pocenili financiranje proti koncu leta. Zanimivo, v SLO ocitno ni razlik v OM.
Ce ze ne bo pocenitev, bodo verjetno pocenili financiranje proti koncu leta. Zanimivo, v SLO ocitno ni razlik v OM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Gregor P ::
Ročka za žmigavce deluje tako aftermarket kot da so to zadnji moment dodali.
Mogoče zanalašč, da bi se vsi zgražali nad njo in bi potem Musk reku, "no vid'te", in bi jo spet odstranili
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
paradajzos ::
Aja, lahk našteješ enga, ki ni?
Musk ga po defoltu. Zdaj je pa v vladi, v kateri kobajagi skrbi za porabo državnega denarja, njegove firme pa med največjimi prejemniki. Wow, to bo fairplay.
paradajzos je izjavil:
Ni vsak proizvajalec socialistični parazit, ki zajeda proračun.
Kdo pa ni?
Za primerjavo. Podatki so za ZDA.
Tesla: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Ford: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Stelantis: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Volkswagen: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
BMW: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Toyota: https://subsidytracker.goodjobsfirst.or...
Tesla temelji na subvencijah. Vsak avto dobi handout.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
MikeRotch ::
Tesla temelji na subvencijah. Vsak avto dobi handout.
Spet malo bluziš v 3 dni.
Pravila igre so za vse enaka. Kupci za praktično vsak EV dobijo subvencijo (pustimo robne primere). Pod črto Tesla od ZDA prejme manj subvencij, olajšav, pomoči in drugih prejemkov kot praktično vsi drugi večji proizvajalci.
paradajzos ::
ICE avti ne dobijo subvencije. Dej ICE avtom handout 7500 $ in poročaj, kateri avto je najbolj prodajan.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
MikeRotch ::
ICE avti ne dobijo subvencije.
Res je, subvencije in bailoute dobijo korporacije, ki delajo ICE avtomobile. Pri EV gre subvencija vsaj v prave roke, pri ICE pa delničarjem v žepe.
Dej ICE avtom handout 7500 $ in poročaj, kateri avto je najbolj prodajan.
Zakaj pa ICE avtom handout? A drugi proizvajalci ne znajo delat EVjev?
paradajzos ::
ICE avti ne dobijo subvencije.
Res je, subvencije in bailoute dobijo korporacije, ki delajo ICE avtomobile. Pri EV gre subvencija vsaj v prave roke, pri ICE pa delničarjem v žepe.
Dej ICE avtom handout 7500 $ in poročaj, kateri avto je najbolj prodajan.
Zakaj pa ICE avtom handout? A drugi proizvajalci ne znajo delat EVjev?
Ja lej, izenači pogoje na trgu, potem pa lahko govoriš o najbolj prodajanem avtu na svetu. Dokler pa kupcem EVjev daš 7500 $ keša, če ga kupijo, bojo kupili tudi Teslo, čeprav je polizdelek.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
DamijanD ::
Zakaj tako misliš? To se bere, kot da trenutno EVji s subvencijami vršijo cenovni pritisk na ICE avte? Meni osebno se EVji (razen par (akcijskih) izjem) še vedno zdijo bistveno dražji od ICE avtov.
mikhaair ::
Zakaj tako misliš? To se bere, kot da trenutno EVji s subvencijami vršijo cenovni pritisk na ICE avte? Meni osebno se EVji (razen par (akcijskih) izjem) še vedno zdijo bistveno dražji od ICE avtov.
Verjetno že če pogledaš subvencije Slovenije v razvoj delov za podizvajalce ICE delov, vložek v Renaultovo proizvodnjo, je vse skupaj precej več kot vložek v nakup EV, sončnih elektrarn.
DamijanD ::
Ampak verjetno so te subvencije zato, da je ta del proizvodnje konkurenčen. Brez tega je možno, da bi se proizvodnja selila v bolj ugodne države, kar bi na koncu dalo približno enako ICE ceno, samo Slovenija bi imela manj dela.
MikeRotch ::
Zakaj tako misliš? To se bere, kot da trenutno EVji s subvencijami vršijo cenovni pritisk na ICE avte? Meni osebno se EVji (razen par (akcijskih) izjem) še vedno zdijo bistveno dražji od ICE avtov.
Odvisno od segmenta. Model Y in Model 3 sta na vrhu v svojih segmentih po price/performance. Tako prostornega, opremljenega in zmogljivega crossoverja kot je Model Y ne dobiš za takšno ceno nikjer drugje. Konkurence je v zadnjem letu tudi kar nekaj v tem segmentu. Ioniq 5, EV6, Tavascan, Ford explorer...
V EU imamo problem, ker drugi proizvajalci večinoma spijo in imamo slabo pokrite ostale segmente. Potem pa nam hočejo prodajati mestne avtomobilčke tipa Renault 5 za 35 jurjev.
Na Kitajskem imaš EVje v praktično vseh segmentih, od superminijev do velikih enoprostorcev. Posledično noben več ne kupuje ICE.
DamijanD ::
A ni ciljna cena za R5 25 jurjev?
Saj se strinjam, če gledaš najcenejši EV v nekem segmentu in podobno opremljen ICE (torej, da je nekaj moči, avtomatski menjalnik, ...) smo blizu.
Če pa vzamemo nekoga, ki kupuje cenejši avto - npr. vstopni model 3008/golf/astra (astra pride slabih 22k) - tukaj pa na strani EVja nimaš nečesa, ki bi bilo cenovno blizu in da hkrati ni samo mestno vozilo (jaz sem mnenja, da rabiš vsaj 60kWh baterijo).
Saj se strinjam, če gledaš najcenejši EV v nekem segmentu in podobno opremljen ICE (torej, da je nekaj moči, avtomatski menjalnik, ...) smo blizu.
Če pa vzamemo nekoga, ki kupuje cenejši avto - npr. vstopni model 3008/golf/astra (astra pride slabih 22k) - tukaj pa na strani EVja nimaš nečesa, ki bi bilo cenovno blizu in da hkrati ni samo mestno vozilo (jaz sem mnenja, da rabiš vsaj 60kWh baterijo).
MikeRotch ::
Ja, s 35k sem malo pretiraval. R5 se bo začela pri 27 jurjih. S subvencijo bo teoretično pod 20 jurjev. ampak vemo kako je to v realnosti. Ko boš dal not večjo baterijo boš na 25k s subvencijo. Če boš dal not še nekaj dodatne opreme boš blizu 30k.
Glede tega segmenta, ki ga omenjaš se pa strinjam. Dobiš sicer električno Astro karavan za cca. 25 jurjev s subvencijo. Ampak to so neke akcijske cene iz zaloge. Pa 50kWh baterija je tudi po mojem mnenju premajhna za tak avto.
Enostavno je v EU premalo ponudbe zaenkrat. Novi modeli prihajajo prepočasi.
Glede tega segmenta, ki ga omenjaš se pa strinjam. Dobiš sicer električno Astro karavan za cca. 25 jurjev s subvencijo. Ampak to so neke akcijske cene iz zaloge. Pa 50kWh baterija je tudi po mojem mnenju premajhna za tak avto.
Enostavno je v EU premalo ponudbe zaenkrat. Novi modeli prihajajo prepočasi.
Gregor P ::
Kitajska kvaliteta?!?
https://x.com/nexta_tv/status/188239409...
https://x.com/nexta_tv/status/188239409...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MikeRotch ::
chrush ::
Na avto netu sem zasledil, da se prodajajo električne astre, na oplovi strani pa ga sploh ne moreš s konfiguratorjem konfigurirat. Ponudi samo hibride. Kdo zdaj koga fopa?
Gregor P ::
Kakšna ironija ...
https://forbes.n1info.si/posel/bralec-n...
https://forbes.n1info.si/posel/bralec-n...
Pri generalnem slovenskem uvozniku Volkswagna v Sloveniji Porscheju Slovenija priznavajo, da so se v nekaterih primerih pri naročenih modelih Tiguana čakalne dobe podaljšale. ... daljše čakanje povezano s povečanjem povpraševanja po bencinskih modelih Tiguana ...
...
pri tiguanu ob povečanem povpraševanju po bencinskih motorjih sovpada še prenova modela, na drugi strani pa proizvodnih kvot ni mogoče poljubno povečevati ...
...
javnosti krožijo različne teorije, zakaj se na bencinske različice, ne le pri Volkswagnu, čaka dlje. S podobnim vprašanjem se je pred meseci ukvarjal tudi britanski Telegraph. Direktor enega tamkajšnjih avtomobilskih trgovcev Vertu Motors Robert Forrester jim je zaupal, da nekateri proizvajalci zadržujejo bencinske in dizelske modele v upanju, da bodo izpolnili letošnjo kvoto električnih vozil ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Sam se pač težko sprijaznim z veliko manj dosega za veliko več denarja - edino čistejši zrak v mestu, bi morda lahko prevesil to tehtnico; vendar je pa ponudba cenovno ustreznih malčkov tako klavrna, da izbire niti nimam.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
jernejl ::
MikeRotch ::
Res je, za takšno ceno ne. Ioniq 5 dobiš za nekaj tisočakov manj od Model Y standard range, v zameno za nižjo ceno pa pri Ioniqu dobiš večjo baterijo.
Model Y standard range ne prodajajo več. Ioniq 5 je po ceniku dražji od Model Y. Se pa trenutno v akciji najde kak ugoden, če imaš srečo.
Za letno prodajo na svetovnem nivoju občasne lokalne akcije očitno niso dovolj.
jernejl ::
Ja, takega brez opreme.Pri tem je treba pripomniti, da "brez opreme" pomeni, da ima opremo, ki je dražja Tesla nima.
Ne vem kje ti živiš, jaz jih na njihovi spletni strani vidim cel kup.Res je, za takšno ceno ne. Ioniq 5 dobiš za nekaj tisočakov manj od Model Y standard range, v zameno za nižjo ceno pa pri Ioniqu dobiš večjo baterijo.
Model Y standard range ne prodajajo več.
Ioniq 5 je po ceniku dražji od Model Y. Se pa trenutno v akciji najde kak ugoden, če imaš srečo.Ne vem kje ti živiš, jaz na spletnem oglasniku že precej časa videvam oglase za Ioniqa za tako ceno. Zgleda imam srečo, da zmeraj, ko pogledam, uzrem to ugodno akcijo.
Za letno prodajo na svetovnem nivoju občasne lokalne akcije očitno niso dovolj.Za lokalnega kupca je to precej bolj bistveno kot to, za kakšno ceno se Tesle prodajajo na kitajskem.
codeMonkey ::
Tesla ima boljsi range in vec prostora, kar je precej pomembno za druzine. I5 pa se pac lepse vozi in deluje bolj kvalitetno. Nekaj so delali na tem pri novi Y, in bo zanimivo pogledati primerjave tudi po tem.
Osebno mi vizualno i5 ni posrecen avtomobil, in zdaj ko gledam kaj kupiti, bi rekel, da i5 ze zaradi prostora takoj odpade.
Osebno mi vizualno i5 ni posrecen avtomobil, in zdaj ko gledam kaj kupiti, bi rekel, da i5 ze zaradi prostora takoj odpade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
MikeRotch ::
Pri tem je treba pripomniti, da "brez opreme" pomeni, da ima opremo, ki je dražja Tesla nima.
Ja, saj to smo že obdelali. Ni modela na svetu, ki bi imel popolnoma enak nabor opreme. Pri vsakem se najde kakšna stvar, ki jo kdo drugi nimajo.
Ko bom omenil frunk, OTA, 4wd, panoramo, bolj zmogljiv motor ali kaj podobnega bo odgovor spet "Tega noben ne rabi" :)
Ne vem kje ti živiš, jaz jih na njihovi spletni strani vidim cel kup.
Samo modeli iz zaloge.
Za lokalnega kupca je to precej bolj bistveno kot to, za kakšno ceno se Tesle prodajajo na kitajskem.
Za lokalnega kupca ja. Ampak menjaš temo. Govorili smo o razlogih zakaj je Model Y najbolj prodajan avto že 2 leti zapored (oz. 2024 je mogoče na 2. mestu?).