Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Pa itak jih planirajo delati. Hyundai je nekaj napovedal. Ampak zdaj berem da ocitno za ZDA: https://www.auto-motor-und-sport.de/ver...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
nejc_nejc ::
malo off ali pa tudi ne
EREV
so imeli že v Panzer-Divisionu v ww2 ter Francozi v ww1
ali to prodajajo kot "nouhau"
EREV
so imeli že v Panzer-Divisionu v ww2 ter Francozi v ww1
ali to prodajajo kot "nouhau"
MikeRotch ::
Recimo za primer Kronplatz. Ali Obertauern... 250km... Dnevni izlet. Tam ne najdeš prazne polnilnice. A prideš nazaj, al je potem tvoja after smučanje dejavnost iskanje ene usrane proste polnilnice, do katere upaš da se boš pripeljal? Ali je bolje iti na Apress Ski mal odžurat, ob 21h se pa usedeš v avto in odpelješ domov ?!?!?!
Vidim, da kar prekipevaš od izkušenj iz prve roke :)
Seveda najdeš polnilnico, zakaj je ne bi? Kot sem napisal, na poti je cca. 15 hitrih polnilnic, od tega 3-4 Tesla Superchargerji.
Gambino ::
Kot vsak produkt, resen produkt mora imeti tudi resen servis. Pa grem malo pofirbcat za Teslo. Če že kupiš avto, pričakuješ, da imaš podporo, ker drugače se je bolje takšnemu produktu izogniti. Vsaka stvar/produkt se kvari zato sem prebral, kako so zadovoljni lastniki Tesel z uradnim servisom Tesle.
Primer 1:
KATASTROFA ODZIVNOST .... KONTAKTNA TELEFONSKA JE VSAJ PO MOJIH IZKUŠNJAH SAMO ZA "OKRAS" .... najprej odzivnik, nato pa za katerokoli številko se odločiš, zvoni v prazno ali pa dobiš odgovor, da so vsi svetovalci zasedeni .... omg omg omg .... dragi "predstavniki" tesle .... ob vsej napredni tehnologiji katero predstavlja vaš principal, bi se VI lahko vsaj naučili vrniti klic ali pa zaposliti morda kakšnega sodelavca več .... vsem zainteresiranim predlagam, da se obrnejo k blagovnim znamkam, najsi bo ali BMW ali WV saj so bistveno bolj odzivni, pravtako so se pripravljeni pogovarjati o popustih ....
Primer 2:
Najbolj neresen servis v zgodovini samostojne slovenije zaradi njihove malomarnosti smo v podjetju ze 10 dni brez konektorja za polnenje vozila ki je bil placan ze 10 dni nazaj 2x sli v ljubljano pa nic od njih ga ne najdejo. Zal se ocena manj kot ena zvezdica ne more dati dno dna drugic raje gremo v avstrijo lopovi
Primer 3:
Zaradi počene gume sva z možem ostala na AC. Z avtovleko sva želela peljati avto na Teslin servis, saj sva pričakovala, da imajo vsaj kakšno gumo na zalogi. Po telefonu naju je serviser takoj odpravil in rekel naj ne voziva avta tja, saj da nimajo gum, da traja 14 dni, če jih naroči in da tudi sploh nimajo parkirnega mesta za najin avto. Ne vem, kakšen servis je to, da nimajo niti ene gume na zalogi. Pa tudi storitev in pripravljenost za pomoč je v tem primeru katastrofalna. Sedaj morava klicariti naokrog in iskati gume in dobavitelje preko interneta, saj jih je zelo težko dobiti. Tako rekoč, hvala za nič.
Primer 4:
Pri testnj vožnji Model Y mi je bil avto všeč, odnos zaposlenih je pa slab. Fotografije so prepovedane, kar je hecno za znamko, ki živi od hypa. Je imel pa tudi prodajalec precej aroganten ton. Bil sem tudi na testni vožnji VW ID4, pa sem mel veliko boljšo izkušnjo z njihovimi študenti. Ko prvo, Tesle niso več dragi avti, pravzaprav so cenejši od konkurence. Kot drugo, kako se prodajalci obnašajo je pomembno. Me je kar odvrnilo od znamke.
Primer 5:
Nezadovoljstvo po prodaji se nadaljuje ...
Pirdem nenaročen na servis po navodilih prodajne svetovalke. Pri premontaži štirih koles sem pri čiščenju letnih opazil, da je eno platišče bolj grobo od ostalih treh. Platišča sem peljal na servis v pregled. Serviser me je osorno podučil naj se prej naročim, da se oni z nenaročenimi strankami ne "ukvarjajo". Vseeno po pojasnilu o telefonskem pogovoru s svetovalko me je gospod vseeno sprejel, da bodo platišča pogledali. Po pregledu je odgovor, da so platišča prašno barvana in, da se navzven tako ali tako ne vidi. Posledično torej priznava slabo obarvano platišče a, ker se ne vidi, ne bodo sprejeli kot garancijo. Zanimivo spoznanje slovenskega servisa Tesle.
Primer 6:
Ko naročite Teslo morate vedeti da je roka dobave nimajo in da na njihovi strani objavljajo rok,ki ga ni mogoče določit-skrajno neresno za tako velik koncern.
Primer 7:
Zelo neprofesionalen oz. ogaben odnos iz strani prodajnega svetovalca imenovanega "Boki". Želel sem dobiti par novih informacij o Tesli ampak sem dobil samo polno skledo arogance in vzvišenosti. Skrajno odsvetujem!
Primer 8:
katastrofa od servisa in osebja ze 3x so mi prestavili vozilo.
vzel sem lizing ga ze placujem avta pa se nimam bravo !
Primer 9:
Zelo neprijetna izkušnja po testni vožnji.
Ko sem vrnil ključe je prodajalec zelo sarkastično vprašal, če bomo kar oddali naročilo za teslo, češ, da si je itak "ne morem" privoščit in, da sem se na testno vožnjo prijavil, ker je zastonj.
Vprašal je tudi, če sem avto "butkal" po Ljubljani in če jo mora iti preverit. S tem je izkazoval svoj visok ego, ki ga je pridobil kot svetovalec pri prodaji avtomobilov.
Več kot očitno je po videzu sodil stranke in se z njimi pogovarjal po svoji presoji.
Zelo ogabna izkušnja in odsvetujem obisk te poslovalnice vsem, ki majo dnar pa ne nosijo guccija.
Omenjen prodajalec pa je človek manjše rasti z brado in očalmi ter z najbolj lažnim nasmehom v Ljubljani.
Primer 10:
Tesla Model 3sr plus. Po letu in pol vožnje in prevoženih 40.000 km začne avto skoraj na vsaki luknji "škripati" kot stara kanta. Naročim servis, ki traja cca 2 uri in potem pravijo, da je vse rešeno...kot da so menjali desni sprednji zgib. Zelo vesel sem se vrnil in po manj kot eni uri enak problem. Servis je katastrofa, se mi zdi, da avta niso niti dobro preizkusili. Izgubil sem cel dan in zdaj se moram ponovno naročiti na servis in upam, da bodo tokrat rešili.
Ker je avto v garanciji, imam občutek, da pravzaprav nočejo trošiti denarja in časa za popravila, ampak samo poskušajo odpraviti težavo, dokler ne poteče garancija.
Če nimaš podpore za produkt, ki ga kupiš, se je bolje takšnemu produktu izogniti v velikem loku, sploh za to, ker nimaš neke opcije, da bi odšel na drug boljši servis, kot imaš to pri resnih znamkah z dolgoletno tradicijo!
Primer 1:
KATASTROFA ODZIVNOST .... KONTAKTNA TELEFONSKA JE VSAJ PO MOJIH IZKUŠNJAH SAMO ZA "OKRAS" .... najprej odzivnik, nato pa za katerokoli številko se odločiš, zvoni v prazno ali pa dobiš odgovor, da so vsi svetovalci zasedeni .... omg omg omg .... dragi "predstavniki" tesle .... ob vsej napredni tehnologiji katero predstavlja vaš principal, bi se VI lahko vsaj naučili vrniti klic ali pa zaposliti morda kakšnega sodelavca več .... vsem zainteresiranim predlagam, da se obrnejo k blagovnim znamkam, najsi bo ali BMW ali WV saj so bistveno bolj odzivni, pravtako so se pripravljeni pogovarjati o popustih ....
Primer 2:
Najbolj neresen servis v zgodovini samostojne slovenije zaradi njihove malomarnosti smo v podjetju ze 10 dni brez konektorja za polnenje vozila ki je bil placan ze 10 dni nazaj 2x sli v ljubljano pa nic od njih ga ne najdejo. Zal se ocena manj kot ena zvezdica ne more dati dno dna drugic raje gremo v avstrijo lopovi
Primer 3:
Zaradi počene gume sva z možem ostala na AC. Z avtovleko sva želela peljati avto na Teslin servis, saj sva pričakovala, da imajo vsaj kakšno gumo na zalogi. Po telefonu naju je serviser takoj odpravil in rekel naj ne voziva avta tja, saj da nimajo gum, da traja 14 dni, če jih naroči in da tudi sploh nimajo parkirnega mesta za najin avto. Ne vem, kakšen servis je to, da nimajo niti ene gume na zalogi. Pa tudi storitev in pripravljenost za pomoč je v tem primeru katastrofalna. Sedaj morava klicariti naokrog in iskati gume in dobavitelje preko interneta, saj jih je zelo težko dobiti. Tako rekoč, hvala za nič.
Primer 4:
Pri testnj vožnji Model Y mi je bil avto všeč, odnos zaposlenih je pa slab. Fotografije so prepovedane, kar je hecno za znamko, ki živi od hypa. Je imel pa tudi prodajalec precej aroganten ton. Bil sem tudi na testni vožnji VW ID4, pa sem mel veliko boljšo izkušnjo z njihovimi študenti. Ko prvo, Tesle niso več dragi avti, pravzaprav so cenejši od konkurence. Kot drugo, kako se prodajalci obnašajo je pomembno. Me je kar odvrnilo od znamke.
Primer 5:
Nezadovoljstvo po prodaji se nadaljuje ...
Pirdem nenaročen na servis po navodilih prodajne svetovalke. Pri premontaži štirih koles sem pri čiščenju letnih opazil, da je eno platišče bolj grobo od ostalih treh. Platišča sem peljal na servis v pregled. Serviser me je osorno podučil naj se prej naročim, da se oni z nenaročenimi strankami ne "ukvarjajo". Vseeno po pojasnilu o telefonskem pogovoru s svetovalko me je gospod vseeno sprejel, da bodo platišča pogledali. Po pregledu je odgovor, da so platišča prašno barvana in, da se navzven tako ali tako ne vidi. Posledično torej priznava slabo obarvano platišče a, ker se ne vidi, ne bodo sprejeli kot garancijo. Zanimivo spoznanje slovenskega servisa Tesle.
Primer 6:
Ko naročite Teslo morate vedeti da je roka dobave nimajo in da na njihovi strani objavljajo rok,ki ga ni mogoče določit-skrajno neresno za tako velik koncern.
Primer 7:
Zelo neprofesionalen oz. ogaben odnos iz strani prodajnega svetovalca imenovanega "Boki". Želel sem dobiti par novih informacij o Tesli ampak sem dobil samo polno skledo arogance in vzvišenosti. Skrajno odsvetujem!
Primer 8:
katastrofa od servisa in osebja ze 3x so mi prestavili vozilo.
vzel sem lizing ga ze placujem avta pa se nimam bravo !
Primer 9:
Zelo neprijetna izkušnja po testni vožnji.
Ko sem vrnil ključe je prodajalec zelo sarkastično vprašal, če bomo kar oddali naročilo za teslo, češ, da si je itak "ne morem" privoščit in, da sem se na testno vožnjo prijavil, ker je zastonj.
Vprašal je tudi, če sem avto "butkal" po Ljubljani in če jo mora iti preverit. S tem je izkazoval svoj visok ego, ki ga je pridobil kot svetovalec pri prodaji avtomobilov.
Več kot očitno je po videzu sodil stranke in se z njimi pogovarjal po svoji presoji.
Zelo ogabna izkušnja in odsvetujem obisk te poslovalnice vsem, ki majo dnar pa ne nosijo guccija.
Omenjen prodajalec pa je človek manjše rasti z brado in očalmi ter z najbolj lažnim nasmehom v Ljubljani.
Primer 10:
Tesla Model 3sr plus. Po letu in pol vožnje in prevoženih 40.000 km začne avto skoraj na vsaki luknji "škripati" kot stara kanta. Naročim servis, ki traja cca 2 uri in potem pravijo, da je vse rešeno...kot da so menjali desni sprednji zgib. Zelo vesel sem se vrnil in po manj kot eni uri enak problem. Servis je katastrofa, se mi zdi, da avta niso niti dobro preizkusili. Izgubil sem cel dan in zdaj se moram ponovno naročiti na servis in upam, da bodo tokrat rešili.
Ker je avto v garanciji, imam občutek, da pravzaprav nočejo trošiti denarja in časa za popravila, ampak samo poskušajo odpraviti težavo, dokler ne poteče garancija.
Če nimaš podpore za produkt, ki ga kupiš, se je bolje takšnemu produktu izogniti v velikem loku, sploh za to, ker nimaš neke opcije, da bi odšel na drug boljši servis, kot imaš to pri resnih znamkah z dolgoletno tradicijo!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
BigWhale ::
Na eni strani privarčuješ 00 na drugi pa izgubljaš 000?
https://www.wired.com/story/evs-are-los...
Ce kupujes avto, da ti bo investicija, itak neki narobe delas. Avto kupis in ga vozis dokler ne razpade. To je edini nacin.
MikeRotch ::
Primer 3:
Zaradi počene gume sva z možem ostala na AC. Z avtovleko sva želela peljati avto na Teslin servis, saj sva pričakovala, da imajo vsaj kakšno gumo na zalogi...
Drugič z možem peljita avto do prvega vulkanizerja. 2 dedca na kupu, pa jima to ni jano?
bm1973 ::
billy ::
Teslini servisi itak preferirajo komunikacijo preko aplikacije, verjetno zaradi tega slabša odzivnost na telefon.
MikeRotch ::
Kessler ::
na Norveškem so ravno testirali 24 EV glede odstopanja real rangea v zimskih temperaturah od WLTP rangea. Tesla 3 Highland je pristala na 21 mestu s 24% odstopanjem. Bolj sta odstopala dva Peugeota in en kitajc. Najmanj je odstopal Polestar 3 s 5% odstopanjem. Tesle Y ni bilo na testu.
https://insideevs.com/news/747548/ev-wi...
https://insideevs.com/news/747548/ev-wi...
Grimnir3 ::
na Norveškem so ravno testirali 24 EV glede odstopanja real rangea v zimskih temperaturah od WLTP rangea. Tesla 3 Highland je pristala na 21 mestu s 24% odstopanjem. Bolj sta odstopala dva Peugeota in en kitajc. Najmanj je odstopal Polestar 3 s 5% odstopanjem. Tesle Y ni bilo na testu.
https://insideevs.com/news/747548/ev-wi...
Y po mojih opažanjih porabi pozimi tretinjo več.
Na istih vožnjah.
Sodelavec ki jo ima garažirano a pravi da se mu pozna za 20%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
Gregor P ::
Za Teslo že vem, da so bleferji, ampak -23 za VW ID.7 je pa vseeno malo prehuda.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Kessler ::
Kako to da ima Tesla takšna odstopanja (več kot drugi) pozimi? Ima toplotno črpalko, naj bi imela tudi najboljše baterije in pogon, v čem je težava? Pa ali je osnovna trojka, s tisto drugo tehnologijo baterije, pozimi kaj boljša?
Grimnir3 ::
Za Teslo že vem, da so bleferji, ampak -23 za VW ID.7 je pa vseeno malo prehuda.
Zakaj bi bili za teslo bleferji, če se podatki skladajo z izkušnjami s prve roke?
Poletna poraba dobrih 160Wh/km, sedaj pa okoli 220 Wh/km.
Pa tista debata ko je bila prej, 44km ni "kratka razdalja". Baterija se ogreje že prej, tudi pri -10 nevem če sem rabil 25km da je začela regeneracija na polno delovat kar pomeni da je tudi baterija na neki normalni temperaturi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
Kessler ::
Da se ne bo kdo razburjal preveč. Zgornji test je seveda samo test odstopanja reklamirane oziroma normirane porabe od dejanske. Še vedno je Tesla 3 verjetno med najučinkovitejši če ne celo najbolj učinkovita. Je pa zanimivo da odstopa toliko.
Gregor P ::
Saj razumem, se pač prilagodiš
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Za Teslo že vem, da so bleferji, ampak -23 za VW ID.7 je pa vseeno malo prehuda.
Ne rabim niti ponavljat, da ti pa res nisi preveč brihtn. Če nek avto po WLTP naredi 500 km, v nekem testu pa 350, kaj potem pričakuješ od tega proizvajalca? Da naredi tak avto, da bo že na WLTP umetno trošil več, da ne bo preveč odstopal potem na nekem testu?
Polestar ima za 1/3 večjo baterijo od M3, pa je zmogel enako km. Ne vem če je to ravno za pohvalit.
Pa tista debata ko je bila prej, 44km ni "kratka razdalja". Baterija se ogreje že prej, tudi pri -10 nevem če sem rabil 25km da je začela regeneracija na polno delovat kar pomeni da je tudi baterija na neki normalni temperaturi.
Ti brihta. In kakšna je bila poraba v teh prvih 20-25 km in za koliko se bi potem imela priložnost spustit do 44 km?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
ti pa res nisi preveč brihtn... ima za 1/3 večjo baterijo ... pa je zmogel enako km. Ne vem če je to ravno za pohvalit.No, vidiš, saj bo; pravkar si mi potrdil, da to ni ravno za pohvalit. Skorajda nič pri teh EV ni ravno za pohvalit
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Ne vem zakaj se raje ne čudite temu kako neki proizvajalci uspejo naredit tak pogon, da v idealnih razmerah ni nič kaj bolj učinkovit kot v težkih.
Ker to da je pozimi pri minusu večja poraba je logično. Če potem avtu poleti ne uspe naredit za 20-30% več km, potem bi reku da ima problem poleti, ne pa pozimi.
Neki Ladi, ki itak požere 9 litrov, čeprav nikamur ne gre, je precej vseeno ali je minus ali 30 stopinj. Pa tega nihče normaln ne hvali.
Ker to da je pozimi pri minusu večja poraba je logično. Če potem avtu poleti ne uspe naredit za 20-30% več km, potem bi reku da ima problem poleti, ne pa pozimi.
Neki Ladi, ki itak požere 9 litrov, čeprav nikamur ne gre, je precej vseeno ali je minus ali 30 stopinj. Pa tega nihče normaln ne hvali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MikeRotch ::
na Norveškem so ravno testirali 24 EV glede odstopanja real rangea v zimskih temperaturah od WLTP rangea. Tesla 3 Highland je pristala na 21 mestu s 24% odstopanjem. Bolj sta odstopala dva Peugeota in en kitajc. Najmanj je odstopal Polestar 3 s 5% odstopanjem. Tesle Y ni bilo na testu.
https://insideevs.com/news/747548/ev-wi...
Oz. drugače povedano. Tesla ima pozimi najdaljši doseg od vseh testiranih. Edino Polestar 3 s skoraj 40% večjo baterijo je prevozil enako razdaljo.
Gregor P ::
V bistvu je poudarek na deklariranih dosegih. Kdo več ali manj laže, ne kdo ima večjo baterijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
To da laže bi načeloma moral nekdo dokazat. Če ne, laže tist, ki pravi, da lažejo.
Kolk se o tem govori, bi do zdaj že zdavnaj moralo komu uspet. Pa jim ni. No ja, mislim da je enkrat morala tesla znižat za nekih 12 milj, pa od tega je že kar nekaj let, pa še tisto je bilo bolj tako, so pač znižali, da so se jih rešli, lahko se bi pa tudi pritoževali še en čas.
Kolk se o tem govori, bi do zdaj že zdavnaj moralo komu uspet. Pa jim ni. No ja, mislim da je enkrat morala tesla znižat za nekih 12 milj, pa od tega je že kar nekaj let, pa še tisto je bilo bolj tako, so pač znižali, da so se jih rešli, lahko se bi pa tudi pritoževali še en čas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Ne vem zate, meni je vsekakor pomembno, kaj mi kot kupcu zagotavljajo oz. obljubljajo pri nakupu. Od tega je tudi odvisno, če bom kdaj še karkoli kupil od njih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ne vem zate, meni je vsekakor pomembno, kaj mi kot kupcu zagotavljajo oz. obljubljajo pri nakupu. Od tega je tudi odvisno, če bom kdaj še karkoli kupil od njih.
Obljubljajo ti doseg po predpisanem standardu in ta doseg lahko primerjaš z drugimi avti. Kaj točno bi še rad od njih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Grimnir3 ::
kow ::
Mal poglejte kaksne temperature so napovedane naslednje dni. In to januarja. Uzivajte jutra, dokler je vsaj minus.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
deco16 ::
Vzemte EV ki ne rabi gret baterije :) Če mate kratke razdalje.
Še enkrat, pa vem da zagovorniki ne poslušajo. Testi so narejeni od 100% do 0%, ne pa od 65% do 40% z mrzlo baterijo. Razlike so lahko ogromne. Od manjka regeneracije, do pospšešenega ogrevanja, do pol spet ogrevanja če greš na SC.
TČ ali ne, ne reši tega problema.
Še enkrat, pa vem da zagovorniki ne poslušajo. Testi so narejeni od 100% do 0%, ne pa od 65% do 40% z mrzlo baterijo. Razlike so lahko ogromne. Od manjka regeneracije, do pospšešenega ogrevanja, do pol spet ogrevanja če greš na SC.
TČ ali ne, ne reši tega problema.
bm1973 ::
J.McLane ::
Ja, ja, avtodom bo dizel še vsaj 20 let, pa kaj pol?
Jaz grem pa z navadnim dizlom in prespim v apartmaju...
Kdo se bo hecal z avtodomom...
Kdo se bo pa hecal z isknajem apartmaja na smučišču, pa s čistočo, pa s check-out ob 10h, pa....
Najlažje bit doma, pa nič delat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Vzemte EV ki ne rabi gret baterije :) Če mate kratke razdalje.
Še enkrat, pa vem da zagovorniki ne poslušajo. Testi so narejeni od 100% do 0%, ne pa od 65% do 40% z mrzlo baterijo. Razlike so lahko ogromne. Od manjka regeneracije, do pospšešenega ogrevanja, do pol spet ogrevanja če greš na SC.
TČ ali ne, ne reši tega problema.
Ce mas doma charging, je verjetno opcija, da avto predgrejes se preden ga odklopis?
MikeRotch ::
V bistvu je poudarek na deklariranih dosegih. Kdo več ali manj laže, ne kdo ima večjo baterijo.
Nobenih "deklariranih" dosegov ni. Noben ti ničesar ne zagotavlja. Je samo podatek o dosegu, ki ga je avto dosegel na WLTP testu. Ta je standardiziran, enak za vse avtomobile.
Copy paste iz Tesla.com
Doseg
Standard WLTP se uporablja za primerjavo dosega med električnimi vozili. Dosegi z oznako "predvideni" ali "predv.", ki so navedeni npr. pri izbiri platišč in sedežev, so ocenjene vrednosti na podlagi izbrane konfiguracije.
Dejanski doseg je odvisen od dejavnikov, na primer hitrost, vremenske razmere in sprememba nadmorske višine.
Kje točno vidiš kakšne obljube in laganje?
Pod črto pa še vedno ostaja dejstvo, da si Tesla na tem testu po absolutnem dosegu deli prvo mesto s Polestar 3, ki stane koliko, 20 jurjev več in ima cca. 30kWh večjo baterijo?
Če ti več pomeni neko fantazijsko razmerje med "real life" in "deklariranim" dosegom pač ne kupiš Tesle. Če bi rad čim daljši doseg pa Tesla ni slaba izbira.
Kessler ::
Ma ja, je kar kurac ko ti obljubljajo, no ali pa vsaj objavljajo doseg do 550km, potem jih pa še 300 komaj narediš. Ti nič ne pomaga da ti drugi obljubljajo 410 narediš jih pa 280....
MikeRotch ::
Še enkrat. Noben ti nič ne obljublja. Objavijo rezultate iz neodvisnega, standardiziranega testa v kontroliranih pogojih. Točno se ve v kakšnih pogojih, pri kakšni hitrosti in kakšnih temperaturah je dosežen ta range.
Kessler ::
Canoo je bankrotiral. Škoda, je imel meni zabavne prototipe.
https://techcrunch.com/2025/01/17/ev-st...
https://techcrunch.com/2025/01/17/ev-st...
Kessler ::
Še enkrat. Noben ti nič ne obljublja. Objavijo rezultate iz neodvisnega, standardiziranega testa v kontroliranih pogojih. Točno se ve v kakšnih pogojih, pri kakšni hitrosti in kakšnih temperaturah je dosežen ta range.
Ah daj no, na spetni strani ti pri nakupu eksplicitno napišejo za vsak model in tudi vsake gume - domet do (ja do, ne vpikuj se v to) ...imo je to milo rečeno zavajanje. Folk ki kupuje to gleda. Sam se sedaj odločam za nov avto t3 rwd in sem seveda videl tudi to. In sem mislim da če pišejo 550 jih bo pa vsaj ene 400 pol. Če pa potem dobiš v realnosti samo ene 30km več kot recimo z Bornom, ki je 10jurjev cenej je pa zs razmislit. Meni Bornovi pospeški in hitrost povsem zadoščajo, form faktor mi je pa še boljši.
Kessler ::
Ja, seveda lažejo. Samo Born pravijo da nardi 410km, real life testi v zimskim razmerah pa vsi okoli 300. In to je pol skor enako kot t3.
MikeRotch ::
Ah daj no, na spetni strani ti pri nakupu eksplicitno napišejo za vsak model in tudi vsake gume - domet do (ja do, ne vpikuj se v to) ...imo je to milo rečeno zavajanje. Folk ki kupuje to gleda. Sam se sedaj odločam za nov avto t3 rwd in sem seveda videl tudi to. In sem mislim da če pišejo 550 jih bo pa vsaj ene 400 pol. Če pa potem dobiš v realnosti samo ene 30km več kot recimo z Bornom, ki je 10jurjev cenej je pa zs razmislit. Meni Bornovi pospeški in hitrost povsem zadoščajo, form faktor mi je pa še boljši.
Kakšno zavajanje? Si testiral po WLTP ciklu in si naredil bistveno manj kot je navedeno? To pa moraš pokazati.
Utk ::
Ja, seveda lažejo. Samo Born pravijo da nardi 410km, real life testi v zimskim razmerah pa vsi okoli 300. In to je pol skor enako kot t3.
Haha, ta z 58 kwh baterijo, ki je 10 jurjev cenejša od tesle, že ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kessler ::
Ah daj no, na spetni strani ti pri nakupu eksplicitno napišejo za vsak model in tudi vsake gume - domet do (ja do, ne vpikuj se v to) ...imo je to milo rečeno zavajanje. Folk ki kupuje to gleda. Sam se sedaj odločam za nov avto t3 rwd in sem seveda videl tudi to. In sem mislim da če pišejo 550 jih bo pa vsaj ene 400 pol. Če pa potem dobiš v realnosti samo ene 30km več kot recimo z Bornom, ki je 10jurjev cenej je pa zs razmislit. Meni Bornovi pospeški in hitrost povsem zadoščajo, form faktor mi je pa še boljši.
Kakšno zavajanje? Si testiral po WLTP ciklu in si naredil bistveno manj kot je navedeno? To pa moraš pokazati.
Ti očitno ne znaš brati in je debata s tabo povsem nesmiselna. Uživaj.
MikeRotch ::
Born 58 ima WLTP doseg 426km (na cupra.si). V Bjornovem testu je pri 120kmh pri 4 stopinjah na suhi cesti prevozil 241km. Poraba 23,1kWh/100km.
Btw, Model 3 z malenkost manjšo baterijo pri -1 stopinjah je prevozila 293km. Poraba 19,4kWh/100km.
Btw, Model 3 z malenkost manjšo baterijo pri -1 stopinjah je prevozila 293km. Poraba 19,4kWh/100km.
Kessler ::
Ja, seveda lažejo. Samo Born pravijo da nardi 410km, real life testi v zimskim razmerah pa vsi okoli 300. In to je pol skor enako kot t3.
Haha, ta z 58 kwh baterijo, ki je 10 jurjev cenejša od tesle, že ne.
? Tudi po ev database je combined v cold weather 300km, t3 pa 345km...ja res ni 30km, je celih 45km razlike. 15%...
MikeRotch ::
Ti očitno ne znaš brati in je debata s tabo povsem nesmiselna. Uživaj.
Očitno imaš ti probleme z branjem, če ne razumeš kaj pomeni doseg po WLTP. Sem ti par postov višje prilepil, vsak proizvajalec ima razloženo kaj pomenijo te številke, ti pa še vedno sanjaš o nekem "real world" dosegu.