» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1028 / 1133
»»

hruske ::

Heh, nekdo je leaknil od precej info od Tesle, 100GB, med drugim leak vsebuje tudi varnostne incidente strank - neželeno pospeševanje in nepotrebno zaviranje v sili.

https://jalopnik.com/whistleblower-drop...
Rad imam tole državico. <3

Utk ::

a_borlak je izjavil:

Ni pomembno, ali bodo dohiteli Teslo, vprašanje je, v kakšen cenovni boj se je Tesla pripravljena spustiti. In zaenkrat vsi čakajo, ker še vedno prodajajo 40k+EUR avte brez večjih težav.

Za kupce je seveda pomembno ali in kdaj jih bojo dohiteli, ker konkurenca generalno ni slaba stvar. Zdaj je praktično ni. Mislim da bi marsikdo več kupil električni avto, če bi VW naredu enako dobrega kot ga ima Tesla, tudi če za par jurjev več, ker se pač VW-ju zaupa bolj kot Tesli. Pustimo zdaj kolk je to racionalno, ampak je pa dejstvo. Dejstvo je pa tudi, da VW nima konkurenčnega avta in električnega VW namesto tesle kupi lahko samo die-hard VW fan in edino kar lahko VW na hitro naredi glede tega je, da radikalno zniža cene. Ampak tam si nihče ne želi it.
Ja, teh par 100,000 komadov na leto lahko VW proda tudi po teh cenah, ker fanov nima malo. Ne more pa na tak način dohitet Tesle.
Zdaj se pač kaže to, kar smo napovedovali že leta 2015. Da bo Tesla toliko več vložila v cel proces, da jim drugi ne bojo mogli konkurirat, ne po ceni ne po količini. Najbrž pa niso niti največji tesla fani pričakovali, da niti tako dobrega pogona še zmeraj ne bo nihče imel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

VW je imel prvotno se cisto spodobno rast, pa so jih lockdowni, cipi in vojna v Ukrajini obcutno upocasnili. Drug, trenuten, problem pa je predvsem Cariad (ravno zamenjali celotno vodstvo), zaradi katerega se je prelozilo kar nekaj novih modelov na novih platformah.

kow ::

Se vedno niso naredili dobrega EV-ja. ID3/ID4 sta ok, ampak nic vec. ID3 je cenovno povsem nekonkurencen Tesli 3 (vsaj za kupce, kjer sta oba formata sprejemljiva).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mikhaair ::

codeMonkey je izjavil:

VW je imel prvotno se cisto spodobno rast, pa so jih lockdowni, cipi in vojna v Ukrajini obcutno upocasnili. Drug, trenuten, problem pa je predvsem Cariad (ravno zamenjali celotno vodstvo), zaradi katerega se je prelozilo kar nekaj novih modelov na novih platformah.


Zaprtja, čipi, itd je bilo za vse enako. SW pa se tudi ve kaj in kako dela Tesla že več kot desetletje. Ali je prav, pošteno, karkoli že, njihov način je stvar zornega kota, dejstvo pa je da so proizvajalci spali, nekateri še vedno in jih je Tesla pač povozila. Glede na prodajne številke v svwtovnem merilu, kjer sta 3 in Y med najbolj prodajanimi se očitno prednost viša. Če že leto dve ne zvonijo vsi alarmi v nemški avto industriji je nakaj hudo narobe.

kow ::

Vsi alarmi so zazvonili ze nekaj let nazaj, se ko je bila Merklova. Samo ni tako enostavno obrniti ogromno industrijo. Problem je, da bi morali panicariti takoj, ko je prisel ven model S, oni pa so paniko zagnali sele, ko so videli model 3. Za nazaj je seveda lahko biti pameten. Kakorkoli, zdaj bi morali delati se vecjo paniko zaradi FSD. Pa jo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

hruske ::

mikhaair je izjavil:


Zaprtja, čipi, itd je bilo za vse enako.


Nah, Toyota je to prebrodla nadpovprečno, ker so že pred časom identificirali, da rabijo neko zalogo ključnih komponent za primere, ko dobavna veriga izpade.

Tesla in ostali so to prebrodili tako, da nekaterih stvari niso vgrajevali ... nekako tako, kot to zdaj delajo ruski proizvajalci.
Rad imam tole državico. <3

Utk ::

Za JIT dobavo sem jaz reku da je bedarija veliko preden je bil kakršnkoli problem s tem. Ko so mi razložili kako to zgleda v Revozu, BMW-ju, in še kje.
Je reku Švab, ja, če dobaviteljev kamion zamudi, mu damo penale. Ja super, on bo plačal penale, ampak tebi bo pa linija stala in kupci bojo jezni nate, ne na nekega dobavitelja. Kolk penalov mu pa lahko daš za en kamion robe, ki stane par sto jurjev...10 milijonov?:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

mikhaair je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

VW je imel prvotno se cisto spodobno rast, pa so jih lockdowni, cipi in vojna v Ukrajini obcutno upocasnili. Drug, trenuten, problem pa je predvsem Cariad (ravno zamenjali celotno vodstvo), zaradi katerega se je prelozilo kar nekaj novih modelov na novih platformah.


Zaprtja, čipi, itd je bilo za vse enako.


Enako, tudi ce VW naredi 6x vec avtomobilov kot Tesla? Pa npr. VW je imel direktno dobavitelje iz Ukrajine, zaradi katerih je po napadu ustavljal proizvodnjo EV.

Zaspali so z lansiranjem novih vozil po ID seriji, za namecek pa je ta po vsem tem kriznem casu ze potrebna posodobitve.

Gregor P ::

kow je izjavil:

Kakorkoli, zdaj bi morali delati se vecjo paniko zaradi FSD. Pa jo?
A se ti mal hecaš?!?8-O Kvečjemu bi jim morali tam ene par zapreti, ker so ljudem dobesedno prodajali meglo. Pa so jih?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

codeMonkey je izjavil:


Enako, tudi ce VW naredi 6x vec avtomobilov kot Tesla? Pa npr. VW je imel direktno dobavitelje iz Ukrajine, zaradi katerih je po napadu ustavljal proizvodnjo EV.


EV so naredili manj, tako da cipi ne morejo biti izgovor.

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:

Kakorkoli, zdaj bi morali delati se vecjo paniko zaradi FSD. Pa jo?
A se ti mal hecaš?!?8-O Kvečjemu bi jim morali tam ene par zapreti, ker so ljudem dobesedno prodajali meglo. Pa so jih?:|


Ne hecam se. Vse kaze, da FSD naglo napreduje. Podatki so jasni - delez cest, kjer je koristen - naglo raste. Kar pomeni, da mu ekonomska vrednost raste. To je enostavno preveriti vsakemu laiku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Laik tega nikakor ni sposoben, ali more kako drugače preveriti.

Kaj so sedaj naredili drugače od doslej, da njihov FSD kar naenkrat napreduje?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Ni pomembno. Rezultati so vidni. Lahko gres na YT, pa pogledas kako je FSD vozil leta 2020, 2021, 2022 in kako danes. Ce ne opazis sprememb, pomeni da si norec. Pa tudi jaz sem potem ze blizu norcu, ker te se nisem dal na ignore listo.

mikhaair ::

Gregor P je izjavil:

Laik tega nikakor ni sposoben, ali more kako drugače preveriti.

Kaj so sedaj naredili drugače od doslej, da njihov FSD kar naenkrat napreduje?


Mogoče to, da vsak dan vozi milijone Tesel, ki snema in pošilja 'zajebane' situacije v pregled in 'učenje'?

codeMonkey je izjavil:

mikhaair je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

VW je imel prvotno se cisto spodobno rast, pa so jih lockdowni, cipi in vojna v Ukrajini obcutno upocasnili. Drug, trenuten, problem pa je predvsem Cariad (ravno zamenjali celotno vodstvo), zaradi katerega se je prelozilo kar nekaj novih modelov na novih platformah.


Zaprtja, čipi, itd je bilo za vse enako.


Enako, tudi ce VW naredi 6x vec avtomobilov kot Tesla? Pa npr. VW je imel direktno dobavitelje iz Ukrajine, zaradi katerih je po napadu ustavljal proizvodnjo EV.

Zaspali so z lansiranjem novih vozil po ID seriji, za namecek pa je ta po vsem tem kriznem casu ze potrebna posodobitve.

Razumem. Enostavno biti general po bitki. Kar pa ne spremeni, da jih 'lako čemo' sedaj krepko tepe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

Gregor P ::

mikhaair je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Laik tega nikakor ni sposoben, ali more kako drugače preveriti.

Kaj so sedaj naredili drugače od doslej, da njihov FSD kar naenkrat napreduje?


Mogoče to, da vsak dan vozi milijone Tesel, ki snema in pošilja 'zajebane' situacije v pregled in 'učenje'?

Pošilja to komu? Upam, da ne misliš, da se njihov sistem kar sam sproti uči:|

Zbirajo pa na Tesli drugačne podatke >:D

hruske je izjavil:

Heh, nekdo je leaknil od precej info od Tesle, 100GB, med drugim leak vsebuje tudi varnostne incidente strank - neželeno pospeševanje in nepotrebno zaviranje v sili.

https://jalopnik.com/whistleblower-drop...


A German news outlet sifted through over 23,000 of Tesla’s internal files and found a disturbing trend of brushing off customers complaining about dangerous Autopilot glitches while covering the company’s ass.


„Mein Autopilot hat mich fast umgebracht“: Tesla-Files nähren Zweifel an Elon Musks Versprechen


kow je izjavil:

Ni pomembno. Rezultati so vidni. Lahko gres na YT, pa pogledas kako je FSD vozil leta 2020, 2021, 2022 in kako danes. Ce ne opazis sprememb, pomeni da si norec. Pa tudi jaz sem potem ze blizu norcu, ker te se nisem dal na ignore listo.
A res? A youtibe videe gledaš in na podagi tega oblikuješ strokovna mnenja?!?8-O

Mislim da smo tole že objavili nekje tu
Tesla engineer testifies that 2016 video promoting self-driving was faked
Tesla faked a 2016 video promoting its self-driving technology, according to testimony by a senior engineer reviewed by Reuters.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

codeMonkey je izjavil:


Enako, tudi ce VW naredi 6x vec avtomobilov kot Tesla? Pa npr. VW je imel direktno dobavitelje iz Ukrajine, zaradi katerih je po napadu ustavljal proizvodnjo EV.


EV so naredili manj, tako da cipi ne morejo biti izgovor.


Ne razumem. ICE vozila nimajo cipov?

kow ::

Ne razumem. VW ne more zacasno zmanjsati dobicek in preferirati EV napram ICE? Je Nemec tako zabit, da ima strategijo postavljeno samo za naslednje cetrletje ali eno leto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Ne razumem. VW ne more zacasno zmanjsati dobicek in preferirati EV napram ICE? Je Nemec tako zabit, da ima strategijo postavljeno samo za naslednje cetrletje ali eno leto?


Ja, ker je odlocitev tako enostavna in ocitna, da je na dalec jasno, da bi morali delati EVje.

kow ::

Kakorkoli, imeli so moznost. Vse, razen Ukrajine, je izgovor. Meni je sicer ocitno ze leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mikhaair ::

Gregor P je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Laik tega nikakor ni sposoben, ali more kako drugače preveriti.

Kaj so sedaj naredili drugače od doslej, da njihov FSD kar naenkrat napreduje?


Mogoče to, da vsak dan vozi milijone Tesel, ki snema in pošilja 'zajebane' situacije v pregled in 'učenje'?

Pošilja to komu? Upam, da ne misliš, da se njihov sistem kar sam sproti uči:|

Zbirajo pa na Tesli drugačne podatke >:D

hruske je izjavil:

Heh, nekdo je leaknil od precej info od Tesle, 100GB, med drugim leak vsebuje tudi varnostne incidente strank - neželeno pospeševanje in nepotrebno zaviranje v sili.

https://jalopnik.com/whistleblower-drop...


A German news outlet sifted through over 23,000 of Tesla’s internal files and found a disturbing trend of brushing off customers complaining about dangerous Autopilot glitches while covering the company’s ass.


„Mein Autopilot hat mich fast umgebracht“: Tesla-Files nähren Zweifel an Elon Musks Versprechen


kow je izjavil:

Ni pomembno. Rezultati so vidni. Lahko gres na YT, pa pogledas kako je FSD vozil leta 2020, 2021, 2022 in kako danes. Ce ne opazis sprememb, pomeni da si norec. Pa tudi jaz sem potem ze blizu norcu, ker te se nisem dal na ignore listo.
A res? A youtibe videe gledaš in na podagi tega oblikuješ strokovna mnenja?!?8-O

Mislim da smo tole že objavili nekje tu
Tesla engineer testifies that 2016 video promoting self-driving was faked
Tesla faked a 2016 video promoting its self-driving technology, according to testimony by a senior engineer reviewed by Reuters.

Kar imam v glavi naj bi se situacije 'rocno' reševale. Teslin sistem naj bi ves čas snemal in vožnjo voznika, popravke primerjal s svojimi. Human power pa naj bi situacije pregledoval, tolmačil, itd. Seveda naj me kdo popravi, ki ve kaj več.

Gregor P ::

Da, tako je, vse praktično ročno ...

Gregor P je izjavil:


Sploh, če to učenje danes zgleda takole ...



Slo-tech: Nevidne mravljice, brez katerih ni umetne inteligence
To delo opravljajo slabo plačani označevalci (taggers) vsebin, na katerih se trenira umetna inteligenca. Proizvajalci o tej nebleščeči plati neradi govorijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

mikhaair je izjavil:


Kar imam v glavi naj bi se situacije 'rocno' reševale. Teslin sistem naj bi ves čas snemal in vožnjo voznika, popravke primerjal s svojimi. Human power pa naj bi situacije pregledoval, tolmačil, itd. Seveda naj me kdo popravi, ki ve kaj več.


Narobe razumes. Programje pac vozi, voznik pa lahko kadarkoli prevzame kontrolo. Programje pa potem popravljas z vsako novo verzijo (ki se, recimo cez noc nalozi v avto, recimo vsakih nekaj mesecev). Nova verzija ima lahko manjse ali vecje spremembe. Tesla pogleda kaj bi radi spremenili (dobijo vso statistiko + posnetke ce/ki jih zelijo), nato "trenirajo" novo programje. Iteracija je pocasna, ker nimajo namenskega hardwarea, ampak splosnonamenski hardware za AI (od nvidia).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

jernejl ::

kow je izjavil:

Ni pomembno. Rezultati so vidni. Lahko gres na YT, pa pogledas kako je FSD vozil leta 2020, 2021, 2022 in kako danes. Ce ne opazis sprememb, pomeni da si norec. Pa tudi jaz sem potem ze blizu norcu, ker te se nisem dal na ignore listo.
Jah recimo jaz sem lani na predlaganem YT gledal video, kako teslin AP1 parkira bolje od AP2. Medtem pa ostali proizvajalci z asistenčnimi sistemi dejansko napredujejo. Če je Tesla nekaj let nazaj dejansko imela boljše asistenčne sisteme, danes temu ni več tako.
Ford’s BlueCruise Ousts GM’s Super Cruise as CR’s Top-Rated Active Driving Assistance System
Tesla Autopilot falls to midpack as other high-tech systems improve
Morda je vzrok tesline stagnacije v tem, da se v zadnjem času bolj ukvarjajo z varčevanjem in odstranjevanjem komponent iz avta kot pa z dejanskimi izboljšavami delovanja sistemov.

mikhaair je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Laik tega nikakor ni sposoben, ali more kako drugače preveriti.
Kaj so sedaj naredili drugače od doslej, da njihov FSD kar naenkrat napreduje?

Mogoče to, da vsak dan vozi milijone Tesel, ki snema in pošilja 'zajebane' situacije v pregled in 'učenje'?
Kljub temu masovnemu zbiranju podatkov potem beremo o tem, kako nekaj let stara Kona bolj zanesljivo prebira znake za omejitve hitrosti od nove Tesle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

kow ::

Po tolikih postih, ti se vedno ne razlocis med FSD in Autopilotom?

a_borlak ::

Če meni nekdo reče Full (polna) self (lastna) drive (vožnja) je zame to to, da rečem, pelji me do točke X in vse ostalo opravi avto, vključno s parkiranjem. Avtopilot je pa sistem, ki mi drži avto med črtami, zna držati razdaljo do avta pred njim, morda prehitevati ...

kow ::

a_borlak je izjavil:

Če meni nekdo reče Full (polna) self (lastna) drive (vožnja) je zame to to, da rečem, pelji me do točke X in vse ostalo opravi avto, vključno s parkiranjem. Avtopilot je pa sistem, ki mi drži avto med črtami, zna držati razdaljo do avta pred njim, morda prehitevati ...


Pa recimo, da jutri spremenimo ime FSD v NFSD (never full self drive). To kaj spremeni?

Autopilot, po analogiji iz letalstva, sicer pomeni nekaj drugega.

Gregor P ::

A zdaj smo ostali krivi, da Tesla načrtno zavaja potrošnike s temi marketinškimi forami?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

kow je izjavil:

Po tolikih postih, ti se vedno ne razlocis med FSD in Autopilotom?
Predlagam, da se ne zapletaš v semantiko. Full self driving ne obstaja. Obstajajo pa asistenti za vožnjo. In teslini niso noben presežek glede na ostale. Kar ti želiš povedat je to, da ima Tesla super duper najboljšejši sistem, ki ga v resnici ni, medtem ko ima nek drug sistem, ki obstaja in je povprečen. Does not compute.

Malidelničar ::

kow je izjavil:

Kakorkoli, imeli so moznost. Vse, razen Ukrajine, je izgovor. Meni je sicer ocitno ze leta.

Jaz sem tudi skeptik glede EV-jev. Bolj v smislu, da bo šlo v smer hibridov (kar zagovarjajo Japonci - ki so sicer falili z vodikom). Torej vsak avto bo hibrid, v mestu voziš 'full-electric', imaš dodaten boost pri pospeških, regenerativno zaviranje, med mesti in cruising po avtocestah je pa ICE. To je edino realno IMHO.
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

J.McLane ::

To je realno, če infrastrukturo pustimo tam kjer je danes, ampak tega ne boš videl.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

jernejl je izjavil:

kow je izjavil:

Po tolikih postih, ti se vedno ne razlocis med FSD in Autopilotom?
Predlagam, da se ne zapletaš v semantiko. Full self driving ne obstaja. Obstajajo pa asistenti za vožnjo. In teslini niso noben presežek glede na ostale. Kar ti želiš povedat je to, da ima Tesla super duper najboljšejši sistem, ki ga v resnici ni, medtem ko ima nek drug sistem, ki obstaja in je povprečen. Does not compute.


Teslin asistencni sistem dejansko je boljsi od konkurence.

Kljub temu je pa full self driving zaenkrat samo marketing bullshit in izven avtocest dela voznjo bolj stresno, vsaj pametnim voznikom.

Senior Dev ::

Teslin program za avtonomno vožnjo je res superioren v primerjavi s konkurenco. Je pa tudi res, da je treba doplačat 7500€ za program avtonomne vožnje, kar ni malo denarja. Vsaj toliko je bilo ko sem jemal Model S Plaid. Ko jemljete priporočam da ne vzamete Yoke krmiljenja, ker je res bedno v primerjavi s klasičnim volanom.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

kow ::

jernejl je izjavil:

kow je izjavil:

Po tolikih postih, ti se vedno ne razlocis med FSD in Autopilotom?
Predlagam, da se ne zapletaš v semantiko. Full self driving ne obstaja. Obstajajo pa asistenti za vožnjo. In teslini niso noben presežek glede na ostale. Kar ti želiš povedat je to, da ima Tesla super duper najboljšejši sistem, ki ga v resnici ni, medtem ko ima nek drug sistem, ki obstaja in je povprečen. Does not compute.


FSD je samo marketinsko ime naprednejsega avtopilota, ki seveda obstaja (v severni ameriki). Nihce niti priblizno se ni pokazal kaj konkurencnega. Lahko si sicer trol, ampak, a ni skoda casa?

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Teslin asistencni sistem dejansko je boljsi od konkurence.

Ne drži.
Tesla Autopilot falls to midpack as other high-tech systems improve


kow je izjavil:

FSD je samo marketinsko ime naprednejsega avtopilota, ki seveda obstaja (v severni ameriki). Nihce niti priblizno se ni pokazal kaj konkurencnega.
Se strinjam, nihče ne zmore delat konkurence pri zavajanju o popolnoma avtonomni vožnji. Tako da, če pogledamo to Teslino spako, ki se imenuje popolnoma avtonomna vožnja, lahko kvečjemu ugotovimo, da gre za popoln polom, zaradi katerega bi morali odgovorne pri Tesli zapreti. Tudi avti ostalih proizvajalcev znajo menjati pas na avtocesti, pa temu ne pravijo popolnoma avtonomna vožnja in za to ne zaračunajo 7500 evrov.
Koliko so pa Tesle dejansko konkurenčne asistenčnim sistemom ostalih znamk, pa je razvidno iz članka, ki sem ga linkal tukaj. Niso čisto zanič, najboljše pa tudi ne.
Lahko si sicer trol, ampak, a ni skoda casa?
Ne vem zakaj potem trolaš in omenjaš napredek Tesle, namesto da bi povedal, kakor ugotavljajo pri CR, da so v resnici napredovali ostali, Tesla pa glede na njih nazadovala:
Tesla, once an innovator in ADA with its Autopilot system, fell from its second-place showing in 2020 to seventh this time around—about the middle of the pack. That’s because Tesla hasn’t changed Autopilot’s basic functionality much since it first came out, instead just adding more features to it, says Fisher. “After all this time, Autopilot still doesn’t allow collaborative steering and doesn’t have an effective driver monitoring system. While other automakers have evolved their ACC and LCA systems, Tesla has simply fallen behind.”

kow ::

CR ni ocenjeval novega autopilota, ki ga imenujejo FSD (kar je irrelevantno). Ostali so napredovali proti tehnologiji, ki jo je Tesla opustila razvijati. To je samoumevno, ker nazadovati je tehnolosko bolj tezko. Nisi premislil, ampak jebiga, je pretezko zate.

jernejl ::

kow je izjavil:

To je samoumevno, ker nazadovati je tehnolosko bolj tezko. Nisi premislil, ampak jebiga, je pretezko zate.
Tesla je precej časa nazaj opustila boljši sistem in šla na slabšega. Poleg tega potencial sistema uspejo še poslabšati s tem, ko iz njega odstranijo kakšen senzor. Tesle so lep primer tega, kako je možno tehnološko nazadovati: avto, ki mu odstraniš UZ senzorje, je pač tehnološko slabši. Jebiga, tako je, pač nisi premislil, kakšne bedarije dela ta proizvajalec, in potem pišeš neumnosti.
So pa s takim početjem nekaj privarčevali, tako da to tehnološko nazadovanje vseeno ni šlo čisto v nič.
Ostali proizvajalci medtem napredujejo... posledica vsega navedenega je pa ta, da je bila Tesla v primerjalnem testu ConsumerReports leta 2020 druga, letos pa sedma (od 12-ih). Če bi bili zlobni, bi rekli, da so med slabšimi.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

fulk ::

kow je izjavil:

ICE avtomobili, da zdrzijo 20 let? Ja, s taksnimi stroski vzdrzevanja, da bi v zadnjih 5 letih lahko kupil celo novo baterijo.


Ni res. Če ni kake resne fabriške pomankljivosti, ICE traja 20 let s standardnim vzdrževanjem.
Problem je, ker ljudem po 10 letih za avtomobil ni več mar in ga začnejo zanemarjati.
Tisti, ki imajo malo bolj prestižno znamko in pazijo na avtomobil, še lahko vozijo avtomobile iz 2003.

hojnikb ::

Tisti, ki imajo malo bolj prestižno znamko in pazijo na avtomobil, še lahko vozijo avtomobile iz 2003.


Glih tisti avtomobili so najbolj zanemarjeni. Tisti, k ma za prestižno znamko, ima tudi moznost kupit nov avto vsake 3-5 let. In vsakim novim lastnikom se količina vzdrzavanja zmanjšuje, zloraba pa povečuje. Ergo je takšen avtomobil po 20 letih ze ekonomska totalka.
#brezpodpisa

fulk ::

Imaš ljudi, ki so si napraskali denar za tako znamko in ga laufajo do konca, pri tem pa so pedantni.
Priznam, da je takih izredno malo.

Predvsem zato, ker živimo v materialističnem kapitalizmu in avto treba redno menjavat, če ne nisi kul.

ICE-ja se da narediti, da dela 20 let.
Skoraj ni sekundane baterije, ki bi delala 20 let. Vsaj ne pri takih obremenitvah.

hojnikb ::

Čisto vsaka LFP baterija bo zdrzala 20 let, če jo nebo uporabljal taksist vsak dan na superchargerjih....

5000 ciklov po 300km je izjemno veliko kilometrov, predn je baterija za v kos.
#brezpodpisa

joze67 ::

fulk je izjavil:

Tisti, ki imajo malo bolj prestižno znamko in pazijo na avtomobil, še lahko vozijo avtomobile iz 2003.
Anekdotično, Citrën Xsara Picasso 2001, katerega imajo sedaj potomci, do 2019 pa je bil dokaj redno vzdrževan, je še sedaj vozen in vožen, z edinim večjim stroškom menjave sklopke. Pa ni ravno premija. Tako da sem prepričan, da je množica vozil, ki brez pretiranih težav dočakaj 1/4 stoletja, in večinoma ugasnejo zaradi želje (po novem), ne potrebe (stroški).

kow ::

Ti samo stroskov nisi belezil. Nisi tudi opazil padec kvalitete zaradi linearnosti. A se vedno sedijo na originalnih sedezih? Amortizerji? Slabsa zvocna izolacija? Casovni stroski za vse vec vzdrzevanja? Sam sem vedno vozil 10+ stare avtomobile. Pri vseh treh, so se ves cas pojavljale drobnarije. Noben (financni) problem, a vseeno se relativno veliko ukvarjas z avtomobilom.

Enkrat sem se na avtocesti moral nenadoma izogniti vecjemu predmetu na cestiscu in sele takrat sem opazil, da vzmetenje ni vec 100%. Ker pac ne vozim hitro in nikoli prej nisem rabil sunkovito trzniti pri visoki hitrosti.

15+ let stari avti so smiselni samo, ce gledas samo na absolutni strosek, ne pa relativno strosek/kvaliteta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MrStein ::

Oldtimerji. Še kar delujejo.

Fički, jugoti, hrošči.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Haha, delujejo ja. Delovali niso že ko so bili novi, pa da zdaj, ti pa si za hece.

Gregor P ::

Na Kubi se majo čist fajn, ICE avti delajo večno:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

amacar ::

Btw na kubi imajo dosti vec elektricnih skuterjev kot v Sloveniji.

Gregor P ::

Živela revolucija!:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Horas ::

8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Horas ()

hojnikb ::

seveda bo toyota najbolj glasna, ko so 20 let stavl na napačnega konja, sedaj jih pa to grize v rit...
#brezpodpisa

Gregor P ::

Le v primeru, da so ta sedanja EV pravi konj. Niso še vsi povsem prepričani v to. Ampak da, čisto možno je, da so se pri Toyoti zakalkurirali oz. da niso uspeli s svojo tehnologijo - pri tem mislim predvsem na vodik; hibridna vozila se jim zagotovo že sedaj splačajo v tem vmesnem prehodnem obdobju.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1028 / 1133
»»