Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
l0g1t3ch ::
Ni treba v prvo, ampak enkrat, in ko je enkrat dobro, je dobro. Kaj fali modelu S? 10 let je star. Že model 3 je 6 let star, pa je še zmeraj top. X pa tudi.
Čeprav nisem pristaš teslinih vozil, mi je pa kul ta dolgoživost modelov.
Ker pri avtih je danes vse preveč sprememb zaradi sprememb samih.
celada ::
Prihranek je pri vsem. Materialu, zaposlenih, prostoru, teži, porabi, tudi ceni, ma vse je boljše. Problem je morda samo začetna investicija, v katero noben moneyžder ne gre, ker do konc leta ne bi prineslo nekega prihranka iz katerega bi on potegnil bonus, za 2 leti vnaprej se mu pa jebe, sploh se mu pa jebe, če bi bil zato avto boljši. Zato je "stanje tehnike" zadnje čase takšno kot je in zato je Tesla tam kjer je zarad Muska. Ki se mu pa jebe za tozemeljske probleme.
Mah menegerji dobijo bonus tut ko se pogovarjas o prihranku na komad izdelka. Tu je pomoje vecja frka bla zato ker se tehniki niso upal v stvar. Generalno v avto industriji so zelo konzervativni in se kar tezko spravijo kako novo stvar sprobat...
endelin ::
Ni treba v prvo, ampak enkrat, in ko je enkrat dobro, je dobro. Kaj fali modelu S? 10 let je star. Že model 3 je 6 let star, pa je še zmeraj top. X pa tudi.
Čeprav nisem pristaš teslinih vozil, mi je pa kul ta dolgoživost modelov.
Ker pri avtih je danes vse preveč sprememb zaradi sprememb samih.
To je zakon ja. Pri nemcih je pa tako da kupiš en model avta in čez 3-4 leta je že facelift
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
Gregor P ::
Drži, to je vse samo zaradi nas potrošnikov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
a_borlak ::
Pri teh ulitkih je samo ta problem, da popravilo avta spravi na nivo popravila modernega telefona, kar pomeni, da bo praktično takoj totalka, če bo spodnji del malo zvit. Pred 30 leti, ko se imel Yugota, sem se enkrat rahlo trčil z enim, škode na avtu praktično ni bilo, je pa moral na ravnalno mizo in potem optiko, ampak to je bilo to. Danes si tega praktično ne predstavljam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: a_borlak ()
Utk ::
pa moral na ravnalno mizo in potem optiko
Tako poškodovan avto ni za na mizo in optiko, ampak za v prešo.
Dobro, pri jugutu je vseeno, sej itak nikoli ni bil varen ali šel ravno, ampak danes pa tako delat z avti pač ne moreš.
a_borlak ::
To se ti lahko zgodi pri hitrosti 30km/h, ne pri 130. O tem govorim. Tak avto bi moral biti zlahka popravljiv, pri tej tehnologiji ... dvomim.
mn ::
pa moral na ravnalno mizo in potem optiko
Tako poškodovan avto ni za na mizo in optiko, ampak za v prešo.
Dobro, pri jugutu je vseeno, sej itak nikoli ni bil varen ali šel ravno, ampak danes pa tako delat z avti pač ne moreš.
Pravljice. To se vse popravlja, tudi zavarovalnica ti ne plača razbitine dovolj, da bi šel avto v prešo. Vsaj ne če nočeš ostati brez polovice denarja. Niti državi očitno ni v interesu, da se takšnih avtov ne bi popravljalo. Ker če bi jim bilo v interesu bi se totalk ne bi dalo več nikoli registrirati. Pa te ne bo nihče vprašal ničesar, samo čez tehničnega mora iti popravljen avto.
mn ::
Vi kar kupuje in vozte take avte.
Tudi novega iz trgovine lahko dobiš takšnega. Misliš da se zavrže zar pade iz tovornjaka?
Edit: seveda zelo zelo redko, ampak se pa je že zgodilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
mn ::
Mike_Rotch ::
Wiz.si mi pokaže, da je osnovno + kasko zavarovanje za Teslo 3 long range od 737 do 1017 eur (glede na to kakšno odbitno franšizo izbereš). Ni ravno kritično za 60 jurjev vreden avto.
fikus_ ::
S tem da bo rabljen avto (lahko tudi T M3) ocenjen po Eurotaxu - preostala vrednost razbitine. In če se je ne bo dalo popravit oz. bo popravilo predrago, ti ostane razbitina + nekaj miloščine, ki ti jo ponudi zavarovalnica.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
Če se ga ne bo dalo popravit, potem bo bolj malo vredna razbitina, razlika do vrednosti po eurotaxu pa večja, torej boš dobil več denarja. Logika ti ni močnejša stran, a?
mn ::
Utk ::
Visoko ali nizko je relativno. Ampak razbitina, ki se je ne da popravit, je pa zmeraj manj vredna od tiste, ki se jo da.
fikus_ ::
Utk, ti se pa ne daš prepričat, da nekaj kar ti misliš, ni OK + argumentov s tvoje strani praktično ni.
V glavnem z razbitino in povračilom škode s strani zavarovalnice največ izgubiš, ne moreš kupiti primerljivega avta!
V glavnem z razbitino in povračilom škode s strani zavarovalnice največ izgubiš, ne moreš kupiti primerljivega avta!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
A sem kje reku, da se splača razbit avto?
Ampak tvoja logika je zgrešena, če ti ne razumeš enostavne logike, ni problem v mojih "argumentih", ampak v tvoji nesposobnosti razumevanja logike. Če imaš avto vreden 100 enot, razbitina je vredna 50, ne moreš dobit več kot 50 denarja. Recmo 40, da boš srečen. Če se razbitine ne da popravit, je vredna manj, torej recimo 30, in boš dobil 60 denarja. To je res enostavno kot 1+1 in da tega ne razumeš, je res žalostno.
Za kolk boš prodal eno in drugo razbitino, je druga stvar, in naj bi jo tolk kot pravi zavarovalnica, če ne moreš, se pač pritožiš.
Ampak tvoja logika je zgrešena, če ti ne razumeš enostavne logike, ni problem v mojih "argumentih", ampak v tvoji nesposobnosti razumevanja logike. Če imaš avto vreden 100 enot, razbitina je vredna 50, ne moreš dobit več kot 50 denarja. Recmo 40, da boš srečen. Če se razbitine ne da popravit, je vredna manj, torej recimo 30, in boš dobil 60 denarja. To je res enostavno kot 1+1 in da tega ne razumeš, je res žalostno.
Za kolk boš prodal eno in drugo razbitino, je druga stvar, in naj bi jo tolk kot pravi zavarovalnica, če ne moreš, se pač pritožiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Ja, ja , . . . Utk g. vedno in povsod prav spet pametuje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mn ::
A sem kje reku, da se splača razbit avto?
Ampak tvoja logika je zgrešena, če ti ne razumeš enostavne logike, ni problem v mojih "argumentih", ampak v tvoji nesposobnosti razumevanja logike. Če imaš avto vreden 100 enot, razbitina je vredna 50, ne moreš dobit več kot 50 denarja. Recmo 40, da boš srečen. Če se razbitine ne da popravit, je vredna manj, torej recimo 30, in boš dobil 60 denarja. To je res enostavno kot 1+1 in da tega ne razumeš, je res žalostno.
Za kolk boš prodal eno in drugo razbitino, je druga stvar, in naj bi jo tolk kot pravi zavarovalnica, če ne moreš, se pač pritožiš.
Ja in kaj se zgodi, če za avto ki ga lahko prodaš za 100 enot, ti ocenijo da je vreden 70, razbitina 30, plačajo ti 40 ti jo pa prodaš lahko za največ 20. Ker oni ti je ne bodo odkupili za toliko kot ti jo ocenijo.
Je pa sicer tudi res, da je ta debata malce preuranjena, ker se predpostavlja da bo vključen v vozilo nek zelo drag del, ki se bo pri nesreči hitro poškodoval in ga bo kot rezervni del lahko dostavil samo originalni proizvajalec. Če katerakoli od teh predpostavk ne drži, se itak nič ne spremeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
fikus_ ::
Ali bi ti upal v svoj rabljen avto zmontirat "drag" baterijski paket iz karamboliranega avta?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
a_borlak ::
hruske ::
Ali bi ti upal v svoj rabljen avto zmontirat "drag" baterijski paket iz karamboliranega avta?
Če bi bil LFP, potem verjetno ja.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Utk ::
Ja in kaj se zgodi, če za avto ki ga lahko prodaš za 100 enot, ti ocenijo da je vreden 70, razbitina 30, plačajo ti 40 ti jo pa prodaš lahko za največ 20. Ker oni ti je ne bodo odkupili za toliko kot ti jo ocenijo.
Kaj pa če je vreden 100, oni rečejo 10, ti dajo 4, prodat pa ne moreš niti za 2?
mn ::
Ja in kaj se zgodi, če za avto ki ga lahko prodaš za 100 enot, ti ocenijo da je vreden 70, razbitina 30, plačajo ti 40 ti jo pa prodaš lahko za največ 20. Ker oni ti je ne bodo odkupili za toliko kot ti jo ocenijo.
Kaj pa če je vreden 100, oni rečejo 10, ti dajo 4, prodat pa ne moreš niti za 2?
Te številke deliš med seboj pa dobiš tvoj IQ
Kakorkoli že, če se bodo popravila podražila, bomo plačevali potrošniki in ne zavarovalnice, toliko ti je pa po moje jasno. Ali v obliki dragih zavarovanj, ali pa kreativnih cenitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
Malidelničar ::
We're all being pushed towards electric cars, and we're being told that this is to reduce CO2 emmissions and save baby koalas
THE BIG EV LIE. Why They Won't Save the Planet & All About Dirty Electricity | TheCarGuys.tv:
THE BIG EV LIE. Why They Won't Save the Planet & All About Dirty Electricity | TheCarGuys.tv:
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
Gregor P ::
Ne rabiš gledati videa, da se zavedaš, da je glavna poanta v tem, da moramo vsi bolj uporabljati javni prevoz ipd. ter se skoraj popolnoma odreči osebnim vozilom v kakršnikoli obliki že. Ampak ali bomo to zares tudi storili?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
J.McLane ::
To je tipično,
imam roalling coal pickup in pljuvam po Priusu ker tudi Prius kuri dinozavre.
požrem vsak dan dva zrezka in pljuvam po nekom, ki si od časa do časa privošči vegnaski obrok.
Torej mentaliteta vse ali nič, če ne narediš vsega je isto kot da nisi nič. To pač ni res, obstaja možnost zmanjševanja vpliva na okolje, zmanjševanje je nekaj kar nekaterim preveč zabitim pač ne gre v glavo.
imam roalling coal pickup in pljuvam po Priusu ker tudi Prius kuri dinozavre.
požrem vsak dan dva zrezka in pljuvam po nekom, ki si od časa do časa privošči vegnaski obrok.
Torej mentaliteta vse ali nič, če ne narediš vsega je isto kot da nisi nič. To pač ni res, obstaja možnost zmanjševanja vpliva na okolje, zmanjševanje je nekaj kar nekaterim preveč zabitim pač ne gre v glavo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
LeQuack ::
Direktor Tesle Elon Musk je sporočil, da bo zaradi zelo slabega občutka odpustil približno 10 odstotkov zaposlenih, prav tako je ustavil zaposlovanje.
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...
Quack !
Malidelničar ::
Ne rabiš gledati videa, da se zavedaš, da je glavna poanta v tem, da moramo vsi bolj uporabljati javni prevoz ipd. ter se skoraj popolnoma odreči osebnim vozilom v kakršnikoli obliki že. Ampak ali bomo to zares tudi storili?
Težko, zato ker osebni avto je ljudem dal prostost, osebno svobodo. Svoboda potovanja je bila dosegljiva tudi za najbolj revne. Javni prevoz tega ne da. Glede svobodnega potovanja je verjetno osebni avtomobil največji tehnološki dosežek v zgodovini. Zato si tega ljudje nikoli ne bodo pustili odvzeti.
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Malidelničar ()
LeQuack ::
Roaring 20s se bližajo koncu
Ja saj ni čudno, če avtomobile še vedno prodajajo kot nek nov izum, pa se 100 let v večjem delu še niso spremenili.
Quack !
stratosD ::
L'2020 Toyota Corolla 2.0 TS Hybrid (stara 6 mesecev) - avto stoji v kržišču in čaka da se promet sprosti,pred njim drugo vozilo...
Pripelje odzadi star ata ki ne opazi da avto stoji pred njim in butne - kakih 40-50km/h je moral met not...Corolla butne še v sprednji avto.
Odbijači zamaknjeni, avto pogojno celo vozen.....aaaaampakkk -> v bistvu totalka ker so se zamaknili baje vsi senzorji, vodniki,kajvemkaj... in kot tak ni več varen.
Kak komentar?
Pripelje odzadi star ata ki ne opazi da avto stoji pred njim in butne - kakih 40-50km/h je moral met not...Corolla butne še v sprednji avto.
Odbijači zamaknjeni, avto pogojno celo vozen.....aaaaampakkk -> v bistvu totalka ker so se zamaknili baje vsi senzorji, vodniki,kajvemkaj... in kot tak ni več varen.
Kak komentar?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
Mike_Rotch ::
Shit happens. Na srečo je bila corolla 2020 in ne kaka kanta iz 1997, kjer bi voznik verjetno utrpel resne posledice.
LeQuack ::
L'2020 Toyota Corolla 2.0 TS Hybrid (stara 6 mesecev) - avto stoji v kržišču in čaka da se promet sprosti,pred njim drugo vozilo...
Pripelje odzadi star ata ki ne opazi da avto stoji pred njim in butne - kakih 40-50km/h je moral met not...Corolla butne še v sprednji avto.
Odbijači zamaknjeni, avto pogojno celo vozen.....aaaaampakkk -> v bistvu totalka ker so se zamaknili baje vsi senzorji, vodniki,kajvemkaj... in kot tak ni več varen.
Kak komentar?
Še en razlog da se ljudem ne bi smelo dovolit vozit, samo na strogo varovanih dirkališčih.
Quack !
stratosD ::
ehmm...point je bil drugje sicer...avto je zgledal tako od oka za 500 do 1000 eur škode....je pa bil totalka po mnenju koncesionarja/serviserja Toyote "ke se je vse premaknilo,zamaknilo" in sedaj avto ni več 100% varen - zaradi sklopa električnega pogona in baterij, senzorjev in stuffa...
ali je šel avto dejansko v uničenje/razgradnjo je pa druga zgodba....
Da ne govorim o tem da je lastnik Toyote zato da je dobil novega (prejšnji star 6 mesecev) moral doplačat še cca 7-8k navrh.
Malo se mi je zdelo čudno da so tej avti tako krhki in da se jih ne splača popravljat že pri majhnih poškodbah...
ali je šel avto dejansko v uničenje/razgradnjo je pa druga zgodba....
Da ne govorim o tem da je lastnik Toyote zato da je dobil novega (prejšnji star 6 mesecev) moral doplačat še cca 7-8k navrh.
Malo se mi je zdelo čudno da so tej avti tako krhki in da se jih ne splača popravljat že pri majhnih poškodbah...
eriCartman ::
L'2020 Toyota Corolla 2.0 TS Hybrid (stara 6 mesecev) - avto stoji v kržišču in čaka da se promet sprosti,pred njim drugo vozilo...
Pripelje odzadi star ata ki ne opazi da avto stoji pred njim in butne - kakih 40-50km/h je moral met not...Corolla butne še v sprednji avto.
Odbijači zamaknjeni, avto pogojno celo vozen.....aaaaampakkk -> v bistvu totalka ker so se zamaknili baje vsi senzorji, vodniki,kajvemkaj... in kot tak ni več varen.
Kak komentar?
Še en razlog da se ljudem ne bi smelo dovolit vozit, samo na strogo varovanih dirkališčih.
Zakaj imam občutek da eni nočejo nič več delati sami in bi vse na "auto"...
Morda bi bila najbolj varna varianta se dati kar že takoj na cevke, da bo " za zihr", ker kaj če se slučajno hrana med požiranjem zatakne...
PS: Morda ideja za odprtje podjetja prihodnosti
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eriCartman ()
MrStein ::
Hočemo čim več na "avto", da imamo več časa za pomembne stvari.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
eriCartman ::
Mike_Rotch ::
Ni boljšega za dušo in osebni razvoj kot vožnja v koloni po zabiti avtocesti. Pomirjujoč pogled na zdolgočasene froce na zadnjih sedežih in jezne fotre za volanom, umikanje nizozemcem s prevelikimi počistniškimi prikolicami, Eva Boto, ki na radiu napoveduje isti komad že 37ič ta dan... Milina.
Gregor P ::
Še bolj pomirjujoča je v jutranjih urah, ko ni nobene gužve na cestah, z mestnim busom direktna linija 1 iz Šiške na Dolgi most v 40 minutah ... čisti zen
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Truga ::
raje 40 minut z busom kot 5 minut z avtom tbh. pol mors pa parkplac iskat pol ure, pa plackat stevce, pa se knjige brat shitpostat nemors po poti