» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
880 / 1139
»»

BT52 ::

msms je izjavil:

Tale ni slab:

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...


Jaz sem cel moker. NICE :D

m0LN4r ::

2,9s do 50, kaksna sportna nota naj bi to bla?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

lufthammer ::

V naslovu pa
2,9 sekunde od 0 do 100 km/h


Spet en novinar, ki ne ve čisto dobro, kaj piše. Včasih je bil podatek do 50 za tiste, ki do 100 sploh prilezli niso.

Marko40 ::

LeQuack je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Rešitev je, da se prepove ICE v določenih zonah. Ne le mesta. Tudi ob npr. jezerih, nacionalnih parkih, itd.

Tisti ki gre v hribe, bo iz točke izhodišča ture proti domu vsaj na začetku podaljševal doseg.


Zakaj bi samo ICE prepovedal v teh conah če lahko avtomobile in motorni promet nasploh.


Zakaj bi prepovedal samo ICE, ne pa tudi električni se sprašuješ? Zato ker elekrični ne onesnažujejo na lokaciji vožnje. 8-) Pa tudi sicer overal onesnažujejo mnogo manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

stara mama je izjavil:

LeQuack je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Rešitev je, da se prepove ICE v določenih zonah. Ne le mesta. Tudi ob npr. jezerih, nacionalnih parkih, itd.

Tisti ki gre v hribe, bo iz točke izhodišča ture proti domu vsaj na začetku podaljševal doseg.


Zakaj bi samo ICE prepovedal v teh conah če lahko avtomobile in motorni promet nasploh.

Je blo že tole sploh omenjeno?
http://www.msn.com/en-xl/money/autos/ty...


Tole se sklicuje na že s strani strokovnjakov debunkano študijo. Če bi bilo obrabe res 4,5 grame gum na kilometer kot trdijo, to pomeni da bi se po 60.000 km gume obrabile za 60.000 x 4,5 g = 270.000 gramov = 270 kg!!

Kako se lahko guma OBRABI za 270 kg v štirih sezonah, če pa vse 4 gume sploh ne tehtajo 270 kg, ampak dosti manj, pa ve samo debil ki je plačano študijo napisal.

Pa bistveno je še eno dejstvo: delec ni enak delcu: izpusti trdih delcev iz dieslov in bencinarjev so rakotvorni, medtem ko so delci gume relativno neškodljivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

Treba je še dodati da se mnogo obrabe gum sploh ne zgodi v območju PM10 in manjših delcev, ampak v območju veliko večjem od PM10 (po domače relativno veliki delci), ki niso nevarni saj se ne prenašajo po zraku, ampak ostanejo večinoma na tleh. Ampak tudi če bi bila celotna obraba samo mikrodelci.. 4 gume sploh ne vagajo 270 kg, kaj šele da bi se tolk obrabile!

m0LN4r ::

Pr gumah so bolj problem ovinki. Dokler se peljes ravno in relativno hitro, se ne obrabljajo veliko.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

codeMonkey ::

Tocno to (ceprav jaz stavim na zaviranje in pospesevanje bolj). Na osnovi hitrega pregleda linka jaz vidim samo navedbe, da so lahko emisije 1000x vecje. Gre za vrh, nikjer ne pise, da je to povprecna obraba. Sicer je cisto verjetno, da so za studijo neki ekonomski interesi in so malo prilagodili pogoje (ne da se mi iskati originalne studije), ampak zgornji izracun o veljavnosti te studije ne pove nicesar.

Ce so strokovnjaki to studijo zavrgli, verjetno ne bo problem deliti linka z nami?

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

A morajo strokovnjaki vsako bedasto študijo zavrniti? Saj je napisano, da je nemogoče, da iz xkg gume dobiš 2xkg odpadkov. Vsakemu je tudi jasno, da bo tono težak avtomobil, ne glede na pogon enako, podobno obrabljal gume. Največ pa vpliva stil vožnje.

J.McLane ::

Tistih 4,5 g emisij na km ni mišljeno kot samo obraba samo tvojih gum, ampak so analizirali "resuspension" svinjarije, ki je že na cesti. Argument proti EV govori, da težja vozila dvignejo več prahu ko se peljejo po cesti. Ampak tule so zanemarili cel kup drugih dejavnikov, kot je npr. zračni upor, predvsem kako je aerodinamika speljana po dnu vozila. Načeloma velja da se pri EV bolj teži k nižjem zračnem uporu, saj to direktno vpliva na doseg in je veliko bolj pomembno kot pri klasičnih vozilih.

Sicer pa Engineer welcome back, zanimivo kako se vedno znova izdaš ko napišeš besedico "dieslov"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

mikhaair je izjavil:

A morajo strokovnjaki vsako bedasto študijo zavrniti? Saj je napisano, da je nemogoče, da iz xkg gume dobiš 2xkg odpadkov.


Da je toliko odpadkov trdi le eden. Da je bila ta studija zavrnjena s strani strokovnjakov prav tako. Z veseljem preletim bolje izdelano studijo.

Marko40 ::

mikhaair je izjavil:

A morajo strokovnjaki vsako bedasto študijo zavrniti? Saj je napisano, da je nemogoče, da iz xkg gume dobiš 2xkg odpadkov. Vsakemu je tudi jasno, da bo tono težak avtomobil, ne glede na pogon enako, podobno obrabljal gume. Največ pa vpliva stil vožnje.


Točno tako, se strinjam.

Marko40 ::

J.McLane je izjavil:

Tistih 4,5 g emisij na km ni mišljeno kot samo obraba samo tvojih gum, ampak so analizirali "resuspension" svinjarije, ki je že na cesti. Argument proti EV govori, da težja vozila dvignejo več prahu ko se peljejo po cesti. Ampak tule so zanemarili cel kup drugih dejavnikov, kot je npr. zračni upor, predvsem kako je aerodinamika speljana po dnu vozila. Načeloma velja da se pri EV bolj teži k nižjem zračnem uporu, saj to direktno vpliva na doseg in je veliko bolj pomembno kot pri klasičnih vozilih.

Sicer pa Engineer welcome back, zanimivo kako se vedno znova izdaš ko napišeš besedico "dieslov"


Ja čaki čaki. To pol ni fer ane. Zdej mi primerjamo ICE proti električnemu. Pol moramo upoštevati samo RAZLIKO. Ker ICE tudi dela "resuspension" svinarije, ki je že na cesti. Glavno pri "resuspensionu" svinarije so zračni tokovi in vrtinci, slaba aerodinamika, ki je mnogo slabša v povprečju pri ICE avtih. Argument proti EV govori narobe, ker tistih 200-300 kg ne dvigne obrabe gum praktično nič. Sicer pa edina stvar ki je v študiji resnična je da največji problem pri obrabi so: slabe ceste, premalo napolnjene gume in kitajske cheap gume.

Bomo prepovedali kitajske cheap gume, ki se obrabljajo 10x bolj? Bomo v cestnih kontrolah preverjali premalo nafilane gume, ki so velik povzročitelj obrabe? Odgovor je NE, ne bomo, ker to ni problem ker:

delec ni enak delcu: izpusti trdih delcev iz dieslov in bencinarjev so rakotvorni, medtem ko so delci gume relativno neškodljivi.

Drugač pa pri EV-jih je mnogo manjši izpust PM10 delcev kar se tiče obrabe zavor (pri elektromagnetni zavori pač ni obrabe). Overall je izpust delcev pri EV-jih enak glede na število delcev, vendar so delci EV-jev relativno nenevarni, medtem ko so pri dizlu in bencinarju dokazano rakotvorni.

Non-exhaust PM emissions from electric vehicles; Victor R.J.H. Timmers, *, Peter A.J. Achten:

http://www.soliftec.com/NonExhaust%20PM...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

ps: ta zadnja slika je iz te fake študije, katere link je bil objavljen eno stran nazaj z strani uporabnika stara mama.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

codeMonkey ::

Marko40 je izjavil:

mikhaair je izjavil:

A morajo strokovnjaki vsako bedasto študijo zavrniti? Saj je napisano, da je nemogoče, da iz xkg gume dobiš 2xkg odpadkov. Vsakemu je tudi jasno, da bo tono težak avtomobil, ne glede na pogon enako, podobno obrabljal gume. Največ pa vpliva stil vožnje.


Točno tako, se strinjam.


S katero zadevo se strinjas? S svojo oceno odpadkov ali z mnenjem, da vsake studije ni potrebno zavracati, ceprav sam trdis da so konkertno to studijo strokovnjaki zavrnili?

Zgodovina sprememb…

hruske ::

Jah, kakor koli obrneš, električni avtomobili so še vedno boljši od avtomobilov na notranje izgorevanje, če ne zaradi drugega zato, ker ne rabiš ničesar kurit.

Edina boljša stvar je ... električno kolo. ;)
Rad imam tole državico. <3

Gone ::

Snežinka Marko, imaš ti kakšen fetiš da moraš vsake par tednov nick zamenjat?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: hruske ()

wajdujc ::

lufthammer je izjavil:

V naslovu pa
2,9 sekunde od 0 do 100 km/h


Spet en novinar, ki ne ve čisto dobro, kaj piše. Včasih je bil podatek do 50 za tiste, ki do 100 sploh prilezli niso.


To je edini podatek, ki ga je izdal Seat
https://www.seat-mediacenter.com/newspa...

BigWhale ::

Se sreca, da ICE avtomobili letijo po zraku in od njih ni nobenih delcev gum. Tole z gumami je en tak kolosalen bullshit, da grozn.

Ce gledamo vozila sama, potem EVji proizvedejo neprimerno manj izpustov kot ICEji. O tem sploh ni nobenega dvoma in kdorkoli trdi nasprotno je popolnoma skregan z realnostjo. EVji nimajo izpusne cevi. Vse kar leti od njih je guma in zavorne obloge. Tocno enake stvari letijo stran od ICE avtomobilov. Zarad regeneracijskega zaviranja je se zavornih oblog precej manj pri EVjih. Ja, ja, EVji so tezji zato vec gum obrabijo. Ja, mogoce kak EV obrabi vec gum kot klasicni avtomobili primerljivega razreda. Ampak to je se vedno neprimerno manj izpustov kot jih ustvari klasicen avto. Nehajte s temi neumnostmi o gumah. Resno.

"Ampak ampak ampak, CEL CIKEL VOZILA! PROZIZVODNJA! ELEKTRIKA!"

Bollocks je vse skupaj. Elektrika pride iz razlicnih virov, to je prva stvar, ki je prakticno nihce ne uposteva. Druga stvar je, da nihce ne uposteva onesnazevanja pri crpanju in predelavi nafte.

A je kdo uposteval kaksna obremenitev za okolje so fracking fields?



Kaj pa onesnazevanje pri transportu nafte in naftnih derivatov? A ste vracunali v tistih 50 litrov bencina se 100 litrov nafte, ki jih pokuri cisterna, da ta bencin dostavi?


"Ampak ampak BATERIJE! Kobat! Litij!"

Ja in? Kobalt in litij se ze kopljeta in se bosta kopala se naprej. Je svinjarija ampak je omejena svinjarija in pospeseno se dela na tem, da se stvari naredijo cim bolj ciste. V ICE avtomobilih je prav tako en kup redkih zemelj, ki jih pridobivajo na precej umazane nacine.

Pod crto, bodo EVji vedno cistejsi od ICE avtomobilov, ce ne zaradi drugega pa zgolj zaradi dejstva, da ne onesnazujejo tam kjer se jih uporablja ampak je onesnazenje bolj skoncentrirano in se ga zato lazje nadzira in omejujeo.

codeMonkey ::

Fora je v tem, da na osnovi linka niti ni videti, da bi bil namen te studije blatenje EV. To (ICE vs EV) se je razvilo v debati tukaj. Ter posledicno iz riti vleklo podatke ter preracune, kot tudi navedbe, da je studija fake.

Ce je ze kaksen namen za pozivom k regulaciji gum, je veliko prej zaradi zascite trga pred kitajskimi izdelki. Ne pa EVji...

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Da še mal dodatno premešam drek:

Pa je kaka študija, koliko ICE avtomobili v sebe posesajo teh trdih delcev in svinjarije med vožnjo? Namreč filtri čez čas postanejo precej umazani. V bistvu toliko zraka kot izpustijo, ga predhodno tudi posesajo (skupaj z delci v zraku vred)
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Da ne boš kak perpetum mobile izumil...

codeMonkey ::

stara mama je izjavil:

Da še mal dodatno premešam drek:

Pa je kaka študija, koliko ICE avtomobili v sebe posesajo teh trdih delcev in svinjarije med vožnjo? Namreč filtri čez čas postanejo precej umazani. V bistvu toliko zraka kot izpustijo, ga predhodno tudi posesajo (skupaj z delci v zraku vred)


Se en razlog zakaj je e-tron boljsi od tesle. Velika Audijeva maska res dobro cisti delce :)

stara mama ::

Utk je izjavil:

Da ne boš kak perpetum mobile izumil...

Ne se delat butastega. Jasno gre dosti stran, nek delež se pa tud reciklira.
Ekologija™ in Trajnost™

BigWhale ::

stara mama je izjavil:

Da še mal dodatno premešam drek:

Pa je kaka študija, koliko ICE avtomobili v sebe posesajo teh trdih delcev in svinjarije med vožnjo? Namreč filtri čez čas postanejo precej umazani. V bistvu toliko zraka kot izpustijo, ga predhodno tudi posesajo (skupaj z delci v zraku vred)


To lahko enostavno izracunas.

Stehtas nov filter, si tezo v gramih napises na post-it, ki ga nalimas na armaturko, potem pa ob menjavi filtra spet stehtas filter in primerjas. Po tem gres pa na slo-tech in napises vsem, da se opravicues za neumnosti, ki si jih trobil in da se zdaj res pocutis kot debil.

Ker razlika v tezi bo v gramih.

stara mama ::

BigWhale je izjavil:


Stehtas nov filter, si tezo v gramih napises na post-it, ki ga nalimas na armaturko, potem pa ob menjavi filtra spet stehtas filter in primerjas. Po tem gres pa na slo-tech in napises vsem, da se opravicues za neumnosti, ki si jih trobil in da se zdaj res pocutis kot debil.

Seveda ker filter sfiltrira popolnoma vse, tudi delce velikosti 0.1 mikrona. Skozi njega grejo še samo nedolžno čiste molekule zraka.
Nikomur se mi ni treba opravičevat, sploh pa ne TEBI
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:

Da ne boš kak perpetum mobile izumil...

Ne se delat butastega. Jasno gre dosti stran, nek delež se pa tud reciklira.


Seveda ker filter sfiltrira popolnoma vse, tudi delce velikosti 0.1 mikrona. Skozi njega grejo še samo nedolžno čiste molekule zraka.
Nikomur se mi ni treba opravičevat, sploh pa ne TEBI

Ne se delam butastega, ampak sem res butast, ker res nimam pojma kaj si tu nabluzil.

Gone ::

jebiga, nisi upošteval kok delcev si pojedel..

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Kaj pa onesnazevanje pri transportu nafte in naftnih derivatov? A ste vracunali v tistih 50 litrov bencina se 100 litrov nafte, ki jih pokuri cisterna, da ta bencin dostavi?
Saj tudi pri generiranju električne energije bi morali upoštevati energijo (in onesnaževanje) ob kopanju in transportu rude/energenta, ki ga kurijo v elektrarnah.

Pod crto, bodo EVji vedno cistejsi od ICE avtomobilov
No ja, za kakšne babice in dedke, ki letno prevozijo malo kilometrov, znajo biti majhni in lahki ICE okoljsko boljša izbira, ker je izdelava takega avta okoljsko bolj zelena od izdelave EV.

stara mama je izjavil:

Pa je kaka študija, koliko ICE avtomobili v sebe posesajo teh trdih delcev in svinjarije med vožnjo?
Pojavljajo se članki s takimi idejami:
Can new diesel engines actually clean the city air?
:D

TheBlueOne ::

Verjetno bo na koncu prevladal EV. Ko se VW in podobni zavezejo k takim spremembam je to to.

Kar se tice babic in dedkov pa je vprasanje, ker lahko vzames manjso baterijo. Za njih je 100km dosega cez glavo dovolj in se omeji jih, da ne prevec vozijo. :)

Drugace je zanimiv tudi tale hibridni sistem:

https://www.daimler.com/innovation/dies...

J.McLane ::

Točno tako za babice in dedke je boljši en 10 let star Nisan Leaf s 50% kapacitete baterije.

Drugače pa PHEVi imajo dokaj slabo učinkovitost tudi v električnem načinu, izjeme so Toyota, Hyundai/Kia, Ford, Honda


https://insideevs.com/news/433288/phev-...

Ali pa samo ne znajo narediti močnega in hkrati učinkovitega elektromotorja tako kot Tesla. Ker kakor greš v te "performance" hibride je bolj kot ne katastrofa. Če pogledaš Porsche Cayenne E-Hybrid v električnem načinu pokuri ekvivelanet energijske vrednosti (41 MPGe) kot Toyota RAV4 hybrid po EPA požre bencina, WTF?

V glavnem tole je malo zaskrbljujoči za evropske proizvajalce avtomobilov.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

redtech ::

Peugeot je to že imel pa se ni obneslo. Če gledamo dizelske limuzine, ki so že tako mišljene za veliko kilometrino plug-in nima smisla, ker bo večina časa vse skupaj vlačil s seboj. Gotovo je ta ideja zato, da bodo lahko šli v mestna središča.

Utk ::

PHEV je igračkanje pri avtih za 70 jurjev in gor, ne pa da boš "prišparal". Za rajo je to neuporabno.

J.McLane ::

Jaz pa mislim da s samo tehnološko zasnovo ni vse tako zgrešeno, ker izjeme so, na vrhu tistega seznama. Recimo Ford Kuga (Escape v US) je čisto spodobna zadeva za 35k EUR, če si že nekdo mora nujno kupit nek SUV. Prav tako RAV4, pa Kia in Hyundai, potem se pa počasi konča s tistim kar se da kupit pri nas in je kolikor toliko varčno.

Ti imajo v EV načinu porabo pod (ali okrog) 20 kWh/100 km, kar je čist solidno.

Cayenne E-Hybrid pa žre 47 kWh/100 km (po EPA), kar enostavno ni sprejemljivo, potem pa nekdo očita kako potratna je Tesla X
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

TheBlueOne ::

redtech je izjavil:

Peugeot je to že imel pa se ni obneslo. Če gledamo dizelske limuzine, ki so že tako mišljene za veliko kilometrino plug-in nima smisla, ker bo večina časa vse skupaj vlačil s seboj. Gotovo je ta ideja zato, da bodo lahko šli v mestna središča.


Tudi meni ni ravno jasno kdo je ciljna skupina. Jaz sem sumil taksiste in podobne, ker delajo ogromno km po mestih, kjer bi znalo biti smiselno regenerirati.

J.McLane je izjavil:



Cayenne E-Hybrid pa žre 47 kWh/100 km (po EPA), kar enostavno ni sprejemljivo, potem pa nekdo očita kako potratna je Tesla X


Kdo gleda kako potraten je avto, ce je Porsche? Si mislim, da je bolj za dodaten kick, kot pa ekologijo.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Taycan bo game changer. Porsche ogromno stavi na njega (info iz prve roke)
Ekologija™ in Trajnost™

TheBlueOne ::

stara mama je izjavil:

Taycan bo game changer. Porsche ogromno stavi na njega (info iz prve roke)


Bo? Jaz jih ze videvam na cesti.

BigWhale ::

stara mama je izjavil:


Seveda ker filter sfiltrira popolnoma vse, tudi delce velikosti 0.1 mikrona. Skozi njega grejo še samo nedolžno čiste molekule zraka.
Nikomur se mi ni treba opravičevat, sploh pa ne TEBI


Aja, se pravi je za okolje bolje, da delce gume avtomobili skurijo v cilindrih? :D

DamijanD ::

BMW iX3 do 460km dosega, ni pa skoraj nič podrobnosti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

J.McLane ::

Podrobnosti nekaj je:
- 80 kWh baterija
- 210 kW motor (A je samo en???)
- polnjenje z do 150 kW
- koeficient zračnega upora 0,29 kar se meni zdi hvale vredno kljub temu da je SUV, ker pač EV ne potrebuje takega zajema zraka kot ICE (Tesla X ima 0,24)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

roCkY ::

hruske je izjavil:

Jah, kakor koli obrneš, električni avtomobili so še vedno boljši od avtomobilov na notranje izgorevanje, če ne zaradi drugega zato, ker ne rabiš ničesar kurit.

Edina boljša stvar je ... električno kolo. ;)

Rabiš kurit LIGNIT!

J.McLane ::

Samo za 1/3 elektrike kurimo lignit. Pa v resnici ga nam nebi bilo treba, če bi sprejeli kakšne bolj pametne strateške odločitve.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gone ::

kam grejo delci gum in bremz

https://www.theguardian.com/environment...

hojnikb ::

DamijanD je izjavil:

BMW iX3 do 460km dosega, ni pa skoraj nič podrobnosti...

naj ze spackajo en 3er okoli elektrike, ne pa teh suv jajc.
#brezpodpisa

roCkY ::

SUV je nuja zaradi baterije v dnu.

EV SUV-i niso ravi SUV-i. 13-15 cm od tal in prostora nad sedežem kot v limuzini ni SUV. Pa še za ta odmik od tal mora bit na vsaj 19" kolesih in ne na nizkoprofilnih gumah...

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

DamijanD je izjavil:

BMW iX3 do 460km dosega, ni pa skoraj nič podrobnosti...

naj ze spackajo en 3er okoli elektrike, ne pa teh suv jajc.


Podpis

Machete ::

Polstarja je že kdo prilepil?
Precej všečna zadeva. Pri volvu ne morem preko notranjosti, ampak tole je vseeno malo bolje.

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Gone ::

Ravno notranjost je najbolje pri volvih...

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

hojnikb je izjavil:

DamijanD je izjavil:

BMW iX3 do 460km dosega, ni pa skoraj nič podrobnosti...

naj ze spackajo en 3er okoli elektrike, ne pa teh suv jajc.


Podpis

racunam na to, da nardijo nekaj z decent dosega, da leasing jemalci to pograbijo na polno, potem pa poplava na trgu rabljenih cez 4-5 let za 1/5 cene, tako kot je sedaj z kaksnimi dizli :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Marko40 ::

codeMonkey je izjavil:

Marko40 je izjavil:

mikhaair je izjavil:

A morajo strokovnjaki vsako bedasto študijo zavrniti? Saj je napisano, da je nemogoče, da iz xkg gume dobiš 2xkg odpadkov. Vsakemu je tudi jasno, da bo tono težak avtomobil, ne glede na pogon enako, podobno obrabljal gume. Največ pa vpliva stil vožnje.


Točno tako, se strinjam.


S katero zadevo se strinjas? S svojo oceno odpadkov ali z mnenjem, da vsake studije ni potrebno zavracati, ceprav sam trdis da so konkertno to studijo strokovnjaki zavrnili?


Strinjam se z zdravo logiko. Pač ne verjamem v neumnosti, ti pa kar če hočeš.

codeMonkey je izjavil:

Fora je v tem, da na osnovi linka niti ni videti, da bi bil namen te studije blatenje EV. To (ICE vs EV) se je razvilo v debati tukaj. Ter posledicno iz riti vleklo podatke ter preracune, kot tudi navedbe, da je studija fake.

Ce je ze kaksen namen za pozivom k regulaciji gum, je veliko prej zaradi zascite trga pred kitajskimi izdelki. Ne pa EVji...


Študija je neresnična, fizično to ni možno. Kaj pa je bil namen študije ali pa ni bil namen pa je nerelevanetno. Vsi pozabljate eno zadevo: delec ni enak delcu. Medtem ko so delci izpuhov dizelskih in bencinskih motorjev dokzano RAKOTVORNI, so delci gum relativno neškodljivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()
««
880 / 1139
»»