» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
88 / 1139
»»

para! ::

Ampak, če kupec ni stroškovno na boljšem z el. avtomobilom, potem razen tistih, ki so jim takšni avti všeč in tistih, ki jim ekologija kaj pomeni, potem za kupca tak avto ni konkurenčen, če primerjamo glede na vrsto pogona: bencinarjev/dizlov je mnogo večja izbira in nenazadnje ni failov kot je minimalen doseg, redka polnilna mesta, ...

Sem si (očitno naivno) predstavljal, da bo "alternativa" nafti dejansko cenejša, tako pa gre očitno samo za to, da se cena čimbolj izenači in računa na moderno eko norost ljudi.

Seveda bo država pomagala s subvencijami in postali bodo ugodnejši, ampak to je pač še ena neumnost države (s tujim denarjem nekomu kupoavt avto, bravo)...

lp
Death before dishonor!

Matev ::

računa na moderno eko norost ljudi.


če je manj vzdževanja in so bolj zanesljivi ti el. avtomobili
potem sem takoj za

jype ::

energetik> kateri javni prevoz te bo ob 6h zjutraj v nedeljo dostavil v recimo Logarsko dolino?

You didn't just ask that, did you? Ker bom moral spet napisat!

Daedalus ::

Napačna primerjava. Primerjaš ga lahko le z novimi zadevami, ki so vsaj približno v istem stilu - varčno, eco, približno enako veliko in zmogljivo. Direktnih konkurentov itak skoraj ni, je pa nabavna cena čez prst primerljiva z dizlom kar pomeni konec jamranja, kako so električarji predragi. Če dizli niso, tudi (teli) električarji niso več.


Moja primerjava je čisto pragmatična. Imam N let starega bencinarja, z X stroški lastništva na mesec. Je približno teh mer (prek palca), z manj kW in Nm od Zoe. In pač ocenujem, ali bi se splačalo razmišljat o elektro alternativi v tem razredu. Pa se zaenkrat še ne. Tole je bolj za tiste, ki mislijo, da poleg kake večje kište rabijo še manjši, mestni avto.

Sploh pa je sintagma "da se avto splača" totalni Syntax Error, ki pa v glavah nikakor noče odmret.
Pravo vprašanje je "a si ga dovolj želim, da sm prpravlen (in sposoben) plačat ceno". 100k nism sposobn, 20k sm sposoben, si ga dost želim? Ne še :)


Avto se ne splača. Je pa nujno zlo. Odgovori pa - 100k ne gre, 20k gre, če se poleg zrihta opcija poceni najetja večje kište za daljše relacije, bi zadevo vsekakor premislil. Ko bojo pa take škatlice 12k, pa ne bom več razmišljal, ampak nabavil.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

energetik ::

jype je izjavil:

energetik> kateri javni prevoz te bo ob 6h zjutraj v nedeljo dostavil v recimo Logarsko dolino?

You didn't just ask that, did you? Ker bom moral spet napisat!
S kolesom? >:D
Smučke privezat za okvir, 4kg pancerje na prtljažnik, 10kg ruzak na rame pa gremo tistih 80km do začetka ture, a ne.

Odgovori pa - 100k ne gre, 20k gre, če se poleg zrihta opcija poceni najetja večje kište za daljše relacije, bi zadevo vsekakor premislil. Ko bojo pa take škatlice 12k, pa ne bom več razmišljal, ampak nabavil.
Z dodatkom - ko bo te škatlice 12k _z enakimi_ zmogljivostmi kot sedanje škatlice za 12k. Če taka škatlica z enim polnenjem naredi "le" 100km po ravnem, to pač ni enaka zmogljivost.
Sploh pa ker lahko kupiš sedaj rabljeno bencinsko škatlico za nekaj 1000€, ki daleč presega zmogljivosti elektro škatlice, in je tudi na dolgi rok z gorivom vred daleč cenejša.
Zame je ta cenovna meja za elektro avto še mnogo nižje. Če mi ponudijo električni dvosed z 200L prtljažnika s 100km dosega za 3000EUR, takoj nabavim (za v trgovino, obiski ipd).

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Če mi ponudijo električni dvosed z 200L prtljažnika s 100km dosega za 3000EUR, takoj nabavim (za v trgovino, obiski ipd)

Je nujno da ma 4 kolesa + rezervo ali ne?
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

energetik> Smučke privezat za okvir, 4kg pancerje na prtljažnik, 10kg ruzak na rame pa gremo tistih 80km do začetka ture, a ne.

Exactly! No, v resnici itak ponavadi ne greš sam, tako da je tudi osebni avtomobil neke vrste javni prevoz, pa nenadoma se cena na osebo lahko spusti celo na četrtino!

energetik ::

WarpedGone je izjavil:

Če mi ponudijo električni dvosed z 200L prtljažnika s 100km dosega za 3000EUR, takoj nabavim (za v trgovino, obiski ipd)

Je nujno da ma 4 kolesa + rezervo ali ne?
Lahko ima 3, 2 pa ne.

Mipe ::

Jaz v teh električnih avtomobilih vidim predvsem spodbudo za razvoj učinkovitejših električnih sistemov. Učinkovitejši elektromotorji in predvsem akumulatorji. Prestižne univerze se ta hip spogledujejo s superprevodniki, ki bi delovali pri sobni temperaturi, ker je to prihodnost.

WarpedGone ::

Lahko ima 3, 2 pa ne.

Ja, tandemski trokolesniki so zadeva, katero si zelo želim kupit. Z zaprto kabino, radijem in klimo. A je nihče ne prodaja.

@mipe:
Je treba ločit tisto kar je že dost dobro od tistega kjer je še prostor za občutno izboljšanje.
Avtomobil z idealnim elektromotorjem brez toplotnih in drugih izgub bi z enako količino energije pripeljal od 10% do 20% dlje od obstoječih povsem običajnih elektromotorjev. Ja, je razlika, a ne bistvena. Nothing to write home about.

Pri baterijah je več prostora, predvsem pri vzdržljivosti in odpornosti na čas, 'zlorabo' in temperaturo.
Nikoli pa baterije ne bodo ekvivalent tanku bencina i.e. v 100L 'tanku' ne bo 1 MWh električne energije. Če bo, to ne bo več klasična baterija ampak bol tank elektrolitov. Kemične/fizikalne omejitve na molekularnem nivoju.

Superprevodnik pri sobnih temperaturah? Eh, grem raje na kavo...
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Imaš različne ljudi, nekateri iščejo najboljšo varianto med klasičnim avtomobilom, hibridom ali električnim in le ti se bodo težko odločili za alternativo. Imaš pa drugo vrsto ljudi, kateri izbirajo le med hibridi in električarji, klasika jjih ne zanima več. Sicer je pa celotna proizvodnja teh vozil v naprej razprodana, tako da pomisleki, da so ti avtomobili predragi je odveč.

Okapi ::

Če že sanjamo, bi se lahko električni avti napajali tudi sproti, z elektriko v cesti.

Bolj realistično gledano pa se odpirajo nove razsežnosti avtovlakov. Z elektroavtom zapelješ na avtovlak in šibaš v Maribor, Koper, Berlin ali kamor bi pač rad prišel, in te kratek domet akumulatorja nenadoma ne moti več tako zelo. Recimo ko ljudje jamrajo, da ne moreš z njim na morje. Z avtovlakom greš do Reke, od tam prideš s trajekti praktično kamorkoli na Jadranu, za po Korčuli se furat je pa domet 150 km že spet čisto dober.

O.

Invictus ::

http://www.2shared.com/document/G-iI7pV...

Tole malo v razmislek ljudem, ki mislijo da je vse električno najboljša stvar ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Lahko kakšen povzetek tega kar tam piše?

Invictus ::

Mislim da si vsi lahko vzamejo pol ure da preberejo 12 strani. Glede na promet na forumu, je časa dovolj :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TribesMan ::

Invictus je izjavil:

http://www.2shared.com/document/G-iI7pV...

Tole malo v razmislek ljudem, ki mislijo da je vse električno najboljša stvar ...


http://coome.ltfe.org/predavanja/1_pred...

Tle je še video predavanja... samo je totalen bullshit... tip samo govori kako je vse zanič, ne poda pa nobene alternative. Pač navadn hejter.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

-valvoline- ::

Dizelski hibrid z 50km EV avtonomije za po mestu bi bila trenutna najboljša varijanta. Sam ne tako kot je prius zasnovan,spredaj naj bo standardni dizelski(bencinski) pogon in menjalnik,EV nadgradnja pa zadaj.

jype ::

-valvoline-> Sam ne tako kot je prius zasnovan

Zakaj pa ne?

S tem zagotoviš da motor z notranjim izgorevanjem ves čas deluje v optimalnih pogojih.

Invictus> Glede na promet na forumu, je časa dovolj

PDF je, ki ga ne želim odpirat na zelo dragi povezavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

dzinks63 ::

Dizelski hibrid z 50km EV avtonomije za po mestu bi bila trenutna najboljša varijanta. Sam ne tako kot je prius zasnovan,spredaj naj bo standardni dizelski(bencinski) pogon in menjalnik,EV nadgradnja pa zadaj.


Nekaj takšnega razvija Peugeot: Peugeot 508 RXH: Full hybrid diesel-electric in 3008hybrid4

Matev ::

Še vseeno pa zmaga trditev nekoga tu, ki je trdil, da je največja in popolnoma nepromostljiva ovira to, da v povprečni garaži ni proste električne vtičnice.

jao
jao

TribesMan ::

Paralelni hibridi so fail... vsi po vrsti.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

Sej ti bomo kupl walkman, da boš loh poslušu "normaln" ropot.

Okapi ::

Še vseeno pa zmaga trditev nekoga tu, ki je trdil, da je največja in popolnoma nepromostljiva ovira to, da v povprečni garaži ni proste električne vtičnice.
In zakaj moraš lagati? Ker nimaš pravih argumentov, pa se loviš za izmišljene? Matr, res mi greste taki na q. Nisem rekel niti, da je največja, še manj pa, da je popolnoma nepremostljiva. Kako naj potem človek s takimi lažnivci sploh resno debatira;((

O.

jype ::

Ne smeš jih zmerjat z lažnivci, pol ti rečejo da trolaš.

No, vsaj tisto temo bom loh dal na marmor sprintat, da bo za mano kej ostal!

Matev ::

Matr, res mi greste taki na q. Nisem rekel niti, da je največja, še manj pa, da je popolnoma nepremostljiva.


nisem mislil tebe osebno

ampak na tebi podobne (in tudi tvoj pogled) ki vidi-jo težave namesto rešitev

...
Nekdo tu je recimo rekel, da električni avtomobili ne morejo prevoziti 5000km na dan
njegov twingo pa to zmore.

Ko sem ga pa vprašal kolikokrat je z njegovim twingom prevozil teh njegovih 5000km na dan je pa bil popolnoma tiho.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

Invictus ::

jype je izjavil:


Invictus> Glede na promet na forumu, je časa dovolj

PDF je, ki ga ne želim odpirat na zelo dragi povezavi.


Moj čas je dražji od tvoje povezave ... Si boš moral najti boljšo alternativo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Matev ::

Invictus> Glede na promet na forumu, je časa dovolj


daj v parih stavkih povzemi

ker se nikomer ne da brati 12 starni če nima neke osnovne informacije o čem bo govora

Golden eye ::

Matev je izjavil:

Invictus> Glede na promet na forumu, je časa dovolj


daj v parih stavkih povzemi

ker se nikomer ne da brati 12 starni če nima neke osnovne informacije o čem bo govora


A je tko teško odprt PDF in prebrat povzetek:

»Zelena« energija – bližnjica k energetski neodvisnosti ali slepa ulica?

Povzetek. V prispevku skušam osvetliti nekatere probleme prehoda s klasičnih virov energije na obnovljive vire
in nekatera s tem povezana in v javnosti sprejeta prepričanja dvomljive verodostojnosti. Izkaže se, da je "okoljski
odtis" t. i. zelenih virov v primerjavi z nekaterimi klasičnimi viri zelo velik, da lahko z nekritičnim razvojem
tehnologij za zmanjšanje odvisnosti od uvoza energentov pravzaprav zapademo v še večjo odvisnost, prikazan je
primer "ekodržave" Danske, obravnavan problem zamenjave nafte z etanolom iz celuloze ter (ne)smiselnost
uporabe tehnologije CCS in obdavčitve izpustov CO2. Na srečo fosilnih goriv še ne bo tako hitro zmanjkalo,
kakor se bojijo nekateri, kar pa ne sme biti razlog, da ne bi razvijali tehnologij izkoriščanja sonaravnih virov
energije. Vendar velja prizadevanja in sredstva, ki so v sedanjem obdobju relativnega energetske blaginje
dostopna, usmeriti v raziskave in tehnologije, ki pomenijo tudi neko dodano vrednost za družbo. Nima smisla
subvencionirati Kitajske in njene okoljsko velikokrat sporne proizvodnje ali nesmiselnega početja, katerega
glavni cilj je odiranje davkoplačevalcev. Tlačenje CO2 pod zemljo oz. njegovo obdavčevanje ali plačevanje
ogljičnega odtisa je že tak nesmisel.

Matev ::

ok
sem prebral povzetek

in me branje 12-tih strani takega teksta popolnoma nič ne mika


hvala

energetik ::

TribesMan je izjavil:


http://coome.ltfe.org/predavanja/1_pred...

Tle je še video predavanja... samo je totalen bullshit... tip samo govori kako je vse zanič, ne poda pa nobene alternative. Pač navadn hejter.
Totalen BS zakaj? Morda ni kaj prav in logično povedal?
Poznam Mihaliča (N-let predavanj + mentor)in verjemi mi, da ve, kaj predava.

Recimo za primer, ko govori o biomasi in koliko MW bi lahko dobili iz naravnega prirastka - sem šel sam to računat in prišel do podobne cifre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

nekikr ::

Mate: zatipkal sem se, 500km bi moral napisati. Vse ostalo še vedno drži kot pribito. In če bi zraven prebral kot se zagre in ne selektivno, kot to vedno počneš (resno, koliko si star, da nisi sposoben ene normalne debate brez za bi lagal, zavajal in se razkril kot pubertetnik?) V naslednjem stavku je pisalo, da greš s Twingom lahko tudi na morje in nazaj v istem dnevu, to se pa zgodi kar precejkrat.
No, pa da te vidim, lažnivec, katere tri besede boš izpostavil sedaj in jih obrnil tako da bo v tvoji glavi prav. I dare you.

BALAST ::

Mi lahko pojasnite zakaj bi moral pri "eko avtomobilu" plačevati 79€ mesečni najem za baterijo?

Je to nova ekonomija eko-fašizma?
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

Sem prepričan da lahko kar takoj daš 20 jurjev in maš svojo baterijo.

nekikr> V naslednjem stavku je pisalo, da greš s Twingom lahko tudi na morje in nazaj v istem dnevu, to se pa zgodi kar precejkrat.

To se da tut z električnim avtomobilom.

Brane2 ::

On the journey of life, I chose the psycho path.

nekikr ::

Jype: seveda se da. Sicer se moraš vmes vsaj trikrat ustaviti in počakati nekaj ur, da se akumulator napolni, ampak da pa se. V bistvu imamo vsi časa na pretek in zakaj le bi vožnja do Krka in nazaj trajala 3 ure in pol, če lahko traja 18 ur. Lahko pa lažje rešiš problem in kupiš še en avto (dejansko avto, ne električno igračo) in imaš potem pokrite tudi tako enormno, nepredstavljivo dolge destinacije, kot je 120km izven kraja bivanja.

Dejstvo je, da tale Zoe in drugi niso niti slučajno primerni za kakršenkoli nadomestek bencinarjev, kaj šele dizelašev. Ne po ceni avtomobila, ne po ceni goriva, svetlobno leto zadaj pa so tudi po uporabnosti. Prodajajo se, ker je proizvodnja smešno majhna, seratorjev pa ogromno, alternativa pa niso četudi na vse skupaj gledaš iz letala (ki je v trupu rakete, ki kroži okoli Saturna).

dzinks63 ::

Kdor si kupil Zoe ali kaj podobnega, si ga kupi za popolnoma druge namene, kot pa za na pot na morje. Če ima za nakup takšnega avtomobila in ga kot takšnega hoče imeti, ima doma vsaj še en avtomobil, če ga rabi za ostale potrebe. Vsak pri sebi premisli kaj mu odgovarja in očitno je dovolj takšnih, saj se električarji prodajajo kot vroče žemljice.

nekikr ::

Da, absolutno. Ampak potem pa nikakor ne moreš trditi, da je to nadomestek za klasični avtomobil kajne? In trditev, da se prodajajo kot vroče žemljice, je bolj tako tako. Glede na proizvodnjo res ni težko prodati vsega, če država (torej mi vsi) primakne en velik kupček denarja za vsak nakup take igrače je pa vse skupaj še bolj vprašljivo. Treba se je vprašati, koliko Twingov bi se prodalo, če bi država krila polovico vsakega prodanega. Grem stavit, da za faktor nekaj 10 več.

Matev ::

strah ljudi pred spremembami je največja ovira razvoja in sprejetja česarkoli

nekikr ::

Saj ni strahu pred električnimi avtomobili, kje si ga videl? Edino kar je zastrašujoče so bedaki, ki za vsako ceno promovirajo in opevajo trenutne izdelke, kot da so že sedaj primerni za zamenjavo klasičnih avtomobilov na "globalni" ravni. Ti bedaki so resnično zastrašujoči, ker se igrajo z mojim denarjem in našo skupno prihodnostjo, da bi potešili svoj ego.

Matev ::

Ti bedaki so resnično zastrašujoči, ker se igrajo z mojim denarjem in našo skupno prihodnostjo, da bi potešili svoj ego.


hmmm

a pa ti verjameš v to da bo vse vedno tako kot je danes

že v preteklih parih letih se je marsikaj močno spremenilo

poglej recimo ceno bencina - malce pogooglaj

Okapi ::

poglej recimo ceno bencina
Kaj točno se je dogajalo z njo? Pač gre gor in dol, bencin še nikoli ni bil po recimo 10 evrov liter, da bi se ljudje res zamislili.

In res so problematične subvencije za električne avte, ker mi vsi subvencioniramo ljudi, ki so dovolj bogati, da bi si tak avto lahko kupili tudi kar sami (skratka, premožnim šenkujemo keš), niso pa dovolj visoke, da bi električni avti postali res konkurenčni

A bi ne bilo bolje (z ekološkega in energetskega stališča), če bi država vsakomur, ki to hoče, šenkala predelavo avta na plinski pogon?

O.

Lonsarg ::

Če je nekdo bil subvencioniran za električni avto z manšim davkom pa je recimo plačal "samo" 5000€, ker so električni pač dragi, je še vedno več prispeval v blagajno, kot če bi kupil poceni bencinarja za 10k€ in torej plačal samo 2k€.

Saj imaš ti par 10 bogatašev, ki tudi 50EUR in več bencinske kupujejo, taki res potem manj plačajo, sam take prešteješ na prste roke, električnie avte v povprečju pomoje vseeno kupijo ljudje, ki bi sicer pol manj dali za avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

nekikr ::

hmmm

a pa ti verjameš v to da bo vse vedno tako kot je danes

Zakaj bi pa verjel v to? Pričakujem, da se bo stanje spremenilo, ker se tudi bo. Prihodnost so električni avtomobili, to sploh ni pod vprašajem. Ampak trditev, da je ta prihodnost za rajo na voljo že tukaj in sedaj, kot si napisal sam, je pa najmanj bedasta. To sem ti napisal že vsaj trikrat pa vztrajno hodiš na drug konec.

Azgard: tisti, ki kupi električarja za 50k sicer sigurno ne bi kupil enega Twinga za 8 ali 10k. In da dajemo subvencije bogatašem (za drugi ali celo tretji avto) je trapasto kakorkoli obrneš. Še posebej, ko prebereš tisti 12 strani dolg pdf s prejšnje strani (pa milijone podobnih na spletu, ki pa jih mediji vztrajno ignorirajo in poveličujejo le Eco penise in demonizirajo CO2).

Okapi ::

električnie avte v povprečju pomoje vseeno kupijo ljudje, ki bi sicer pol manj dali za avto.
Po tvoje ja, po mojem pa ne. Nekaj med njimi bi brez subvencij pač dali več za električni avto, ostali pa bi kupili klasičen avto za toliko denarja, kot so ga pač pripravljeni odšteti za avto in bi torej v obliki davkov prispevali enako. V vsakem primeru država daje denar tistim, ki ga v resnici ne potrebujejo, in pri tem "kupi" veliko manjšo korist za okolje, kot bi jo lahko s tistim denarjem kupila, če bi ga vložila v kaj drugega.

O.

-valvoline- ::

Če le rata proizvodnja nafte iz alg,ne rabimo nobenih predragih električnih modnih dodatkov.Počas menda bo:

http://oilprice.com/Alternative-Energy/...

dzinks63 ::

Kdor si bo hotel kupiti Twinga, lahko tudi Up ali karkoli si bo pač želel, si tudi bo. In če bo kdo hotel kupiti električni avtomobil takšen ali drugačen, je že kar nekaj izbire, si ga prav tako bo, pač vsakomur svoje, ne da se diktirati kaj bi kdo moral kupiti, vsaj v tem sistemu katerega imamo sedaj ne, mogoče bo pa kdaj drugače? Država rada pobere čimveč in če se ji tako izide tudi s ponujenimi subvencijami, že ve zakaj tako. Sicer pa nismo tega pri nas izumili, subvencije se dodeljujejo po celem planetu, skoraj po vseh državah in so za marsikaj, ne samo za avtomobile.

Duh je ušel iz steklenice, električna vozila vseh oblik in namembnosti bodo napredovala, v prihodnosti, vsaj malo bolj oddaljeni bodo prevozna sredstva le še na električni pogon, dokler ne bodo izumili še kaj bolj naprednega. Te naše današnje stroje, bodo lahko občudovali le še v muzejih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Lonsarg ::

Jaz ne dam več kot 10k za avto, električarja pa bi kupil za slabih 20k. 5k prišparaš na bencinu za malo malico, nadaljnih 5k pa če grejo podražitve, pa če ne boš prehitro menjal avta tudi.

para! ::

Sem mislil, da je point teh el. avtomobilov v tem, da so ugodnejši cenovno (strošek nakupa + goriva) in ekološki. Če so ekološki avti ugodnejši, potem lahko računamo na to, da jih bo folk kupoval in bo manj izpustov.

Če bojo električni avti dražji, slabši, manjši (kot so danes) od avtov z ICE motorji, jih bo kupovala le peščica. Ta peščica pa bo bolj malo vplivala na izpuste v zraku. Z vidika ekologije torej tak način prodaje ne bo prinesel veliko: večina bo kupila to, kar je ceneje in boljše in el. avtomobili to očitno niso (par 100 km dosega, majhnost, mesečni obrok za baterijo, nigga pls).

lp

Kar se tiče že omenjenih subvencij je pa to itak nesmiselno in tisti, ki so koristili kakšne subvencije (eko gradnje, ipd), itak pri sebi dobro vejo, da očitno sami niso dovolj sposobni, da bi zadevo izvedli brez tujega denarja.

Tako da subvencije so za tiste, ki ne poznajo nobenega sramu :)
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

Okapi ::

Če le rata proizvodnja nafte iz alg,
Ali pa iz celuloze (lesa). IMHO si lahko od biotehnologije v naslednjih recimo 100 letih obetamo več kot od fuzije.

Sicer pa nismo tega pri nas izumili, subvencije se dodeljujejo po celem planetu, skoraj po vseh državah in so za marsikaj, ne samo za avtomobile.
Ja, in velikokrat so stran metanje denarja.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

nekikr ::

Ali pa iz celuloze (lesa). IMHO si lahko od biotehnologije v naslednjih recimo 100 letih obetamo več kot od fuzije.

V tistem pdfju je pojasnjeno zakaj je to v bistvu fail. Kot prvo bi morale ZDA samo za lastno oskrbo bencina 10% površine nameniti pridelavi biomase za bencin, s tem da težke nafte, kerozina in ostalih obveznih dobrot tako ne moreš pridobiti. K tem 10% moraš prišteti še nekaj odstotkov zaradi transporta in neučinkovitosti...lep stavek navede ki gre nekako tako: "ne predstavljam si Slovenije 21. stoletja kot deželo nabiralcev dračja." :)
««
88 / 1139
»»