» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
716 / 1184
»»

WarpedGone ::

>> da premaga cas Taycana, ki pa je btw serijski avto

Čista laž... porsche je čas dosegel s P R O T O T I P O M.
Zbogom in hvala za vse ribe

Cr00k ::

WarpedGone je izjavil:

>> da premaga cas Taycana, ki pa je btw serijski avto

Čista laž... porsche je čas dosegel s P R O T O T I P O M.


Ja, prototipom, ker še uradno ni bil avto zunaj... par zadev so glede varnosti predelali, kot vedno - to navadno doda na teži ;) Sicer pa je avto serijski...

krucymucy ::

imagodei je izjavil:

krucymucy je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

>> Čez deset let (ali pa še prej!), pa res upam, da bo že napočil čas, ko EV končno bodo prava stvar.

So te že fehtali in te bom fehtal še enkrat: povej številko ko bo po tvoje stvar postala prava.
Ja, moraš znat povedat številko kdaj se stvar iz neprave prevesi v pravo al pa enostavno bluziš.


Jaz imam svoje.
600km dometa pri povprecni hitrosti 130km/h.

No, to nima smisla. 600 km ti po nobeni avtocesti v Evropi ne moreš vozit s tako povprečno hitrostjo.


Hja, sme ali ne je drugo, tako se vozim sedaj. tedensko.

jype ::

Okapi je izjavil:

A misliš, da če boš večkrat ponovil laž, ji bo več ljudi verjelo?;((
Lažeš.

https://www.vox.com/energy-and-environm...

codeMonkey ::

Cr00k je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

>> da premaga cas Taycana, ki pa je btw serijski avto

Čista laž... porsche je čas dosegel s P R O T O T I P O M.


Ja, prototipom, ker še uradno ni bil avto zunaj... par zadev so glede varnosti predelali, kot vedno - to navadno doda na teži ;) Sicer pa je avto serijski...


Se izpuhe je imel zadaj, to je sigurno izboljsalo cas kroga za 30s.

Cr00k ::

codeMonkey je izjavil:

Cr00k je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

>> da premaga cas Taycana, ki pa je btw serijski avto

Čista laž... porsche je čas dosegel s P R O T O T I P O M.


Ja, prototipom, ker še uradno ni bil avto zunaj... par zadev so glede varnosti predelali, kot vedno - to navadno doda na teži ;) Sicer pa je avto serijski...


Se izpuhe je imel zadaj, to je sigurno izboljsalo cas kroga za 30s.


Ne vem če o isti zadevi govorimo :)
Izpuhe ima panamera, ki je šla mimo parkirane tesle... ki nima veze z časom 7:42

codeMonkey ::

Cr00k je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Cr00k je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

>> da premaga cas Taycana, ki pa je btw serijski avto

Čista laž... porsche je čas dosegel s P R O T O T I P O M.


Ja, prototipom, ker še uradno ni bil avto zunaj... par zadev so glede varnosti predelali, kot vedno - to navadno doda na teži ;) Sicer pa je avto serijski...


Se izpuhe je imel zadaj, to je sigurno izboljsalo cas kroga za 30s.


Ne vem če o isti zadevi govorimo :)
Izpuhe ima panamera, ki je šla mimo parkirane tesle... ki nima veze z časom 7:42


Preden so uradno predstavili Taycana, je imel nekoliko drugacen in zamaskiran bodywork. In izpuhi so bili del tega. ;)

Vseeno so s tem prototipom opravljali zadnje teste pred zagonom proizvodnje in je seveda ta "prototip" 99% enak serijskemu vozilu. Kar za Teslo ne moremo trditi. Tak pogon ne bo serijski kmalu, pri tem je avto imel odstranjeno notranjost, specialne gume ipd. Sicer pa je point Taycana "performance with repetability", medem ko bo ocitno pri Tesli "performance with reparability".

M-XXXX ::

jype je izjavil:

Okapi je izjavil:

A misliš, da če boš večkrat ponovil laž, ji bo več ljudi verjelo?;((
Lažeš.

https://www.vox.com/energy-and-environm...

Jutri gremo kupit avto za 25 000€. Enega dizla in enega električnega.

Pri dizlu za 25 000€ gre državi cca 2k DMV-ja ter slabe 4k davka. Dajmo zaokrožit na 5k€- država dobi od takega avtomobila cca 5 000€.
Pri električnemu za 25 000€ gre cca 1€ DMW-ja (spletni kalkulator mi noče delovat???) davka je slabe 4k. Dajmo zaokrožit na cca 4 000€. Od države dobimo 7500€. Kar pomeni, da "proftiramo" 3500€.

Zdaj ti pa ne bo problem povedati kje je dizel avto za 25 000€ subvencioniran v znesku cca 8 0000€.

Okapi ::

jype je izjavil:

Okapi je izjavil:

A misliš, da če boš večkrat ponovil laž, ji bo več ljudi verjelo?;((
Lažeš.

https://www.vox.com/energy-and-environm...

Lažeš še vedno ti. Če država revežu plača ogrevanje na premog, to ni subvencija za fosilna goriva, temveč socialna pomoč revežem. Če država pomaga rudniku premoga, ki bi ga brez te pomoči morali zapreti, to ni subvencija za fosilna goriva, temveč socialna pomoč za ohranjanje delovnih mest.

Ko boš našel eno samo subvencijo, ki spodbuja porabo fosilnih goriv, se pa oglasi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Sicer pa je point Taycana "performance with repetability",

A zato po 2,5s max moč pade iz 600 na 480kW?
Zato je po nekaj zaporednih štartih pospešek slabši?

Fino se pustite nategovat PRu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Cr00k ::

codeMonkey je izjavil:

Sicer pa je point Taycana "performance with repetability", medem ko bo ocitno pri Tesli "performance with reparability".


Dobra.

Vseeno mislim, da ni fer primerjat tesle in taycana. Slednji je na 800V namesto 400V in to pomeni manj gretja in lahko take rezultate dosega. Saj če smo iskreni je na cesti v RL situacijah teslo zeloooo težko pregret.

Če pa sklepamo po Rimcu, bi lahko naslednje verzije EV porschejev imele 4 motorje in tisto bo postavilo rekord ringa, kot se zagre. Taycan je bil bolj teaser :)

jype ::

Okapi je izjavil:

Ko boš našel eno samo subvencijo, ki spodbuja porabo fosilnih goriv, se pa oglasi.
Trivialno:

Termoelektrarna %C5%A0o%C5%A1tanj blok 6 @ Wikipedia

krucymucy ::

jype je izjavil:

Okapi je izjavil:

Ko boš našel eno samo subvencijo, ki spodbuja porabo fosilnih goriv, se pa oglasi.
Trivialno:

Termoelektrarna %C5%A0o%C5%A1tanj blok 6 @ Wikipedia

To je v bistvu subvencija na elektricne avtomobile.
Tudi kolesa in skiroje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Cr00k ::

WarpedGone je izjavil:

Sicer pa je point Taycana "performance with repetability",

A zato po 2,5s max moč pade iz 600 na 480kW?
Zato je po nekaj zaporednih štartih pospešek slabši?

Fino se pustite nategovat PRu.


Ne zavajaj... za 2,5s imaš celo povečano moč. 600kW?? To je 816 konjev, kar ni nikjer v PR materialu in se vidi da podatke iz riti vlečeš.

Porsche rates the Taycan at 617 hp (751 hp for a 2.5-second overboost acceleration) while Tesla is rated at around 760 hp. Porsche claims 3.0-3.5 seconds 0-60 mph for the Turbo and less than 3 seconds for the Turbo S, both versus 2.4 for Tesla’s Model S Performance. Porsche’s top speed is 162 mph (260 kph); Tesla’s is 161.


Glede štartov pa ne mešaj s teslo...

jype ::

krucymucy je izjavil:

To je v bistvu subvencija na elektricne avtomobile.
Ne, ni, ker se električni avtomobili, skiroji in bicikli polnijo na čisto elektriko iz norveških hidroelektrarn.

codeMonkey ::

Cr00k je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Sicer pa je point Taycana "performance with repetability", medem ko bo ocitno pri Tesli "performance with reparability".


Dobra.

Vseeno mislim, da ni fer primerjat tesle in taycana. Slednji je na 800V namesto 400V in to pomeni manj gretja in lahko take rezultate dosega. Saj če smo iskreni je na cesti v RL situacijah teslo zeloooo težko pregret.

Če pa sklepamo po Rimcu, bi lahko naslednje verzije EV porschejev imele 4 motorje in tisto bo postavilo rekord ringa, kot se zagre. Taycan je bil bolj teaser :)


Rimac ima kul stvari, ampak so to vseeno polizdelki, kjer bo prav prislo znanje, ki ga ima Porsche. Za narediti en prototip, da postavi rekord, je tehnologija od Rimca ze OK, ampak serijski avto mora zadostiti se mnogim kriterijem. Ko imas enkrat locen pogon v smislu leve in desne strani, je to bistveno bolj kriticno od enega motorja preko diferenciala. Tveganja zaradi napak pri slednji arhitekturi pogona privedejo do nezelenega pospeska ali pojemka, medem ko imas pri locenem pogonu se nezeleno spremembo smeri. To pomeni, da ze relativno majhna navorna razlika med levo in desno stranjo, lahko avto skrene na nasproten pas ali s ceste. Zahteve za inverter in motor so v tem primeru bistveno bolj stroge in posledicno je sistem tudi drazji za razvoj in produkcijo.

Zgodovina sprememb…

Cr00k ::

codeMonkey je izjavil:

Cr00k je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Sicer pa je point Taycana "performance with repetability", medem ko bo ocitno pri Tesli "performance with reparability".


Dobra.

Vseeno mislim, da ni fer primerjat tesle in taycana. Slednji je na 800V namesto 400V in to pomeni manj gretja in lahko take rezultate dosega. Saj če smo iskreni je na cesti v RL situacijah teslo zeloooo težko pregret.

Če pa sklepamo po Rimcu, bi lahko naslednje verzije EV porschejev imele 4 motorje in tisto bo postavilo rekord ringa, kot se zagre. Taycan je bil bolj teaser :)


Rimac ima kul stvari, ampak so to vseeno polizdelki, kjer bo prav prislo znanje, ki ga ima Porsche. Za narediti en prototip, da postavi rekord, je tehnologija od Rimca ze OK, ampak serijski avto mora zadostovati se mnogim kriterijem. Ko imas enkrat locen pogon v smislu leve in desne strani, je to bistveno bolj kriticno od enega motorja preko diferenciala. Tveganja zaradi napak pri slednji arhitekturi pogona privedejo do nezelenega pospeska ali pojemka, medem ko imas pri locenem pogonu se nezeleno spremembo smeri. To zadnje pomeni, da majhna navorna razlika med levo in desno stranjo lahko avto skrene na nasproten pas ali s ceste. Zahteve za inverter in motor so v tem primeru bistveno bolj stroge in posledicno je sistem tudi drazji za razvoj in produkcijo.


Očitno premalo poznaš kaj Mate dela v Sveti Nedelji... prototip ConceptOne oz. Two, je zgolj stranski produkt in ne core business. Oni imajo tak knowhow glede baterij, pogonov, krmilja, da je Porsche kupil delež v podjetju (+15%), zato da se bo on od njih kaj naučil oz. imel... ne obratno.

Glede štartov za W1:

In an initial test, a pre-series version of this 440 kW (600 PS) all-wheel drive car accelerated from 0–200 km/h 26 times in succession. The Sprint Challenge was held at an airfield in Lahr in southern Baden. Average acceleration times documented on the “Fully Charged” YouTube channel were just under ten seconds. The difference between the fastest and the slowest attempts was just 0.8 seconds.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

codeMonkey ::

Cr00k je izjavil:

Očitno premalo poznaš kaj Mate dela v Sveti Nedelji... prototip ConceptOne oz. Two, je zgolj stranski produkt in ne core business. Oni imajo tak knowhow glede baterij, da je Porsche kupil delež v podjetju (+15%), zato da se bo on od njih kaj naučil oz. imel... ne obratno.


Ne zanikam tega znanja, ampak trdim, da to kar imajo se ni produkt. Tako kot Porsche potrebuje njihovo znanje, tako tudi pri Rimcu rabijo se tisti zadnji korak, da zadevo pripeljejo do proizvodnje in niso vec "start-up". Ni pa nobena stvar za podcenjevati tukaj.

Cr00k ::

codeMonkey je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Očitno premalo poznaš kaj Mate dela v Sveti Nedelji... prototip ConceptOne oz. Two, je zgolj stranski produkt in ne core business. Oni imajo tak knowhow glede baterij, da je Porsche kupil delež v podjetju (+15%), zato da se bo on od njih kaj naučil oz. imel... ne obratno.


Ne zanikam tega znanja, ampak trdim, da to kar imajo se ni produkt. Tako kot Porsche potrebuje njihovo znanje, tako tudi pri Rimcu rabijo se tisti zadnji korak, da zadevo pripeljejo do proizvodnje in niso vec "start-up". Ni pa nobena stvar za podcenjevati tukaj.


Pozabi njihove avte... oni že sedaj delajo končne produkte (komponente) za končne uporabnike, kjer imajo povpraševanja preko glave. Seveda bodo skupne sinergije (v obe smeri) v tem partnerstvu. Ampak kar se EVjev tiče, rabi Porsche njih, ne obratno. In Rimac ima know-how ne samo pri svojih avtih tudi pri drugih supresportnikih (Koenigsegg recimo) in ponuja inovativne rešitve... grem stavit, da bo čez leto-dve Porsche lansiral 911 z 4motorji, ki bo nadaljeval tradicijo.

codeMonkey ::

Cr00k je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Očitno premalo poznaš kaj Mate dela v Sveti Nedelji... prototip ConceptOne oz. Two, je zgolj stranski produkt in ne core business. Oni imajo tak knowhow glede baterij, da je Porsche kupil delež v podjetju (+15%), zato da se bo on od njih kaj naučil oz. imel... ne obratno.


Ne zanikam tega znanja, ampak trdim, da to kar imajo se ni produkt. Tako kot Porsche potrebuje njihovo znanje, tako tudi pri Rimcu rabijo se tisti zadnji korak, da zadevo pripeljejo do proizvodnje in niso vec "start-up". Ni pa nobena stvar za podcenjevati tukaj.


Pozabi njihove avte... oni že sedaj delajo končne produkte (komponente) za končne uporabnike, kjer imajo povpraševanja preko glave. Seveda bodo skupne sinergije (v obe smeri) v tem partnerstvu. Ampak kar se EVjev tiče, rabi Porsche njih, ne obratno. In Rimac ima know-how ne samo pri svojih avtih tudi pri drugih supresportnikih (Koenigsegg recimo) in ponuja inovativne rešitve... grem stavit, da bo čez leto-dve Porsche lansiral 911 z 4motorji, ki bo nadaljeval tradicijo.


Ne govorim o avtih :) ravno o komponentah govorim. Porsche ima denar in se je odlocil za njih, Rimac pa ta denar nujno potrebuje, da lahko zadevo zares spravi na trg (ne samo za maloserijska specialna vozila), zato tudi prodaja svoj delez. Ce tega koraka ne naredi, ne bo sel naprej.

Grem pa takoj staviti, da ne bo imel stirih motorjev, ker dva spredaj nista tako pomembna za torque vectoring in po nepotrebnem podrazita zadevo :)

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

jype ::

Itak so litijeve baterije zgolj obliž, dokler se kalcijeve kemije ne spravi do uporabnih izdelkov.

WarpedGone ::

Glede štartov za W1:

In an initial test, a pre-series version of this 440 kW (600 PS) all-wheel drive car accelerated from 0-200 km/h 26 times in succession. The Sprint Challenge was held at an airfield in Lahr in southern Baden. Average acceleration times documented on the "Fully Charged" YouTube channel were just under ten seconds. The difference between the fastest and the slowest attempts was just 0.8 seconds.


Hvala za potrditev mojih navedb.
0,8s je daleč od zanemarljivega in direktni dokaz, da je repeatability čist marketinški nateg.
Stvar ima probleme s pregrevanjem in omeji max output.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Od 0-200 kmh je pogrešek 0,8s v resnici zelo majhen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

8-10% ni malo.

codeMonkey ::

Bolje od DNF pa je :)

Gregor P ::

Za prvi EV dinozavra je najbrž kar dobro. Kaj bo šele čez 10-15 let8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

>> Od 0-200 kmh je pogrešek 0,8s v resnici zelo majhen

Damage control?
0,8s v 10s je od 8% do 10%.
Da zmanjšaš 10s na 9,2s je potrebno 10% več moči.
Katera je očitno padla kljub temu, da novinarčki ponavljajo laž o konstantni moči.

>> Za prvi EV dinozavra je najbrž kar dobro.

Spet sm popljuval monitor ... hočeš rečt da dinozavri še ne znajo? Da se morjo še naučit?
Da jih nek mulc iz kalifornije šiša v znanju?

Imposibru ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Na krpo :P

Pravim, da ti praviš, da je Tesla najmanj za 10 let v prednosti pred dinozavri.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Kaj nima Tesla vse patente odprte? Potem je max eno generacijo spredaj, ko tehnologije se niso zunaj?

Gregor P ::

Medtem Kitajci ...

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sp3m ::

TheBlueOne je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Mi smo rekli, da ko bo čas prišel, boste skupaj z WarpedOneon videli, kako hitro se bodo obrnili dinozavri (na katerokoli alternativo že; čakali pa bodo do zadnjega momenta dokler lahko še prodajajo MNZ tehnologijo) in vsa leta prednosti Tesle se bodo na koncu razblinila v nič, tako kot na tistem ringu zgoraj, ko jim Porsche pokazal, kako se naredi pravi športni EV v prvo;)


Nova Tesla S je menda za 20s neuradno popravila rekord. Menda na ca. 7:20.

Tesla je sigurno trenutno vodilna, ampak ostali hitro dohitevajo.


Tesla rekorda ni popravila.

Data from our track tests indicates that Model S Plaid can achieve 7:20 at the Nürburgring.

With some improvements, 7:05 may be possible when Model S returns next month.

— Tesla (@Tesla) September 19, 2019

Torej enostavno povedano, niso podrli rekorda, jim pa izračuni in določeni testi kažejo, da bi lahko naredili čas 7:20 oz. 7:05 s popravki.

Btw, Taycanov čas ni bil postavljen s Taycanom Turbo S.

WarpedGone ::

>> Taycanom Turbo S.

Ne, Turbo S je na tej progi počasnejši.
Zbogom in hvala za vse ribe

Sp3m ::

WarpedGone je izjavil:

>> Taycanom Turbo S.

Ne, Turbo S je na tej progi počasnejši.


Predvidevaš, ali veš?

WarpedGone ::

Večja teža nonstop, več moči le 2,5s, porsche je krog delal z oskubljenim prototipom taycana, ne turbo s.

Verjetno zato, da so dosegl slabši čas...
Zbogom in hvala za vse ribe

Sp3m ::

WarpedGone je izjavil:

Večja teža nonstop, več moči le 2,5s, porsche je krog delal z oskubljenim prototipom taycana, ne turbo s.

Verjetno zato, da so dosegl slabši čas...


A ok predvidevaš, sem mislil, da kaj več veš...

Še tole te bom vprašal, bliža se Q3 2019, kaj pričakuješ od rezultatov Tesle?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sp3m ()

IL_DIAVOLO ::

Premium znamke bojo povozile polizdelek od tesle.

codeMonkey ::

Taycan je imel oskubljen prototip, na stock gumah, medtem ko ima ta Tesla tako temne sipe, da se ja ne vidi kako prazna je :)

Karbonski paneli za model S se ze delajo :)

Zgodovina sprememb…

Machete ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Premium znamke bojo povozile polizdelek od tesle.


Prejšnji teden sem sedel v 2 dni stari 911, ok vem da ni električna, ampak dečki, nad detajli in dizajnom in proporci vsega notri sem bil navdušen. Česa takega še nisem videl, čerpav sem sedel v vseh nemških prvakih. Slike niti ne morejo prikazati, kako vrhunsko je narejena notranjost. Tako, da bi rekel, da zna držati.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Utk ::

Če misliš da boš kdaj to dobil v poršeju za 45 jurjev, se motiš.

Machete ::

Utk je izjavil:

Če misliš da boš kdaj to dobil v poršeju za 45 jurjev, se motiš.

Isto velja za Teslo za 110 jurjev :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

codeMonkey ::

Zakaj bi pa to mislil?

Utk ::

Tesli ni cilj postat neki super premium proizvajalec. Pa še ameriška firma so in tam je to drugače. Da so bli na začetku dragi, je bilo nujno, ne pa željeno.

mikhaair ::

Porsche bo nekoč pokazal športnika s tremi motorji...ker ni potrebe, da so spredaj 2.
Tesla se s takim prototipom že vozi po istem dirkališču kot Porsche s predprodukcijskim modelom.
Porsche je itak boljši, ker ima lepe šive. :)

codeMonkey ::

prototip < polizdelek < izdelek

Kje je Tesla?

WarpedGone ::

Parkirana spodaj v garaži, zakaj vprašaš?
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

Uzivam v tem dogajanju zdaj, in samo bolje bo. To, da so pri Tesli na tak nacin odgovorili je jasen znak, da se pocasi nekaj spreminja. Nekdo drug jih je koncno prisilil, da so nekaj naredili. Tudi pri Porscheju so ze uradno z veseljem sprejeli tekmovanje. Ali ni bila to tocka, ki smo jo cakali?

In pri vsem tem dogajanju, bo ocitno Mercedes sel "all in" v EV: https://insideevs.com/news/371793/daiml...

To je to. Delati zdaj na tem podrocju je bomba!

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

W1, ali SLO birokracija še ni prežvečila papirloogijo, da se bi lahko vozil?

WarpedGone ::

Včeraj zmontiral LJ tablice.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

codeMonkey je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Očitno premalo poznaš kaj Mate dela v Sveti Nedelji... prototip ConceptOne oz. Two, je zgolj stranski produkt in ne core business. Oni imajo tak knowhow glede baterij, da je Porsche kupil delež v podjetju (+15%), zato da se bo on od njih kaj naučil oz. imel... ne obratno.


Ne zanikam tega znanja, ampak trdim, da to kar imajo se ni produkt. Tako kot Porsche potrebuje njihovo znanje, tako tudi pri Rimcu rabijo se tisti zadnji korak, da zadevo pripeljejo do proizvodnje in niso vec "start-up". Ni pa nobena stvar za podcenjevati tukaj.

Rimacu sploh ni v interesu delat neke "proizvodnje". Njim je fajn, da tu in tam pokažejo kak nor prototip, hkrati pa služijo s svojim know-howom,
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
716 / 1184
»»