» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 672 673 674 675 676 ... 685

nekikr ::

To serijsko laganje jim je odlično služilo do zdaj. Ampak zdaj, ko so na trgu tudi resni igralci, se jim pa hišica iz kart podira. In to zgolj zaradi laganja na vsakem koraku. Naslednji shitstorm bo pri objavi Q2 kjer se bodo spet sami štihnili. Pri fiasku v Q1 so se hoteli izmazati s tem, da bodo pa v Q2 prodali med 90 in 100k vozil. Niti en analitik jim ne verjame in vsi se strinjajo, da je to možno le, če bodo spet dajali ogromne popuste in uvedli še kakšen cenejši model, kar pa pomeni masaker pri marži. Se pravi ponovitev zgodbe iz Q1 a s še manjšo maržo. Čas laganja in zavajanja je počasi mimo, zdaj bo treba tudi kaj narediti.

RedDrake ::

Bomo videli. IMHO je Tesla še vedno lahko čisto spodoben proizvajalec "mid tier performance" EVjev s solidnimi številkami.
Ideje o globalni dominaciji pa so vsak dan bolj videti kot kak dober acid trip.

fikus_ ::

Tesla počasi zgublja prednost pred ostalimi. Nujno bi morali dati ven nove/prenovljene X in S in obdržati ceno. Tako pa z nižanjem cene sami sebi kopljejo luknjo.
Samo vprašanje časa je, kdaj jih bo kdo drug kupil (uveljavljen proizvajalec ICE avtomobilov), ali pa bodo šli v stečaj in prodaja po delih.

mikhaair ::

Dejstva po W1 se vedno ostanejo. Tesla bo se nekaj casa delala izgubo, medtem ko prehod klasikov na elektriko ne bo poceni. Tudi Audi in MB and co. ne proizvajajo EV s profitom. Imajo ICE za delat profit. Ampak tukaj predvidevamo, da Tesla niza cene ker ji gre slabo. Pozablja pa se, da zagotovo ne spijo. Optimizirajo, cenijo proizvodnjo, delajo na novih modelih. Mogoce nas preseneti pomlajeni S kmalu? Zagotovo pa vec avtov oz. konkurence najverjetneje generira tudi vecje povprasevanje, ki pa ga zaenkrat lahko zadovolji le Tesla.
Prav manjka W1, da bi malo pokomentiral. :)

kow ::

fikus_ je izjavil:

Tesla počasi zgublja prednost pred ostalimi.


Nobenega dokaza ni za to tezo. Ne izgubljajo trznega deleza na trgu elektricnih avtomobilov. Kot je ze zgoraj povedal Nikec3:
"Model 3 je Tesla killer."

fikus_ ::

Mogoče nisem bil dovolj natančen, izgublja tehnološko prednost.

RedDrake ::

kow je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Tesla počasi zgublja prednost pred ostalimi.


Nobenega dokaza ni za to tezo. Ne izgubljajo trznega deleza na trgu elektricnih avtomobilov. Kot je ze zgoraj povedal Nikec3:
"Model 3 je Tesla killer."

Glede na kdaj ga ne izgubljajo? A glede na pol leta nazaj?
Na katerem trgu ga ne izgubljajo? A na kitajskem, morda v EU?
Model 3 je pa Tesla killer iz dveh razlogov:
1. povsem primerljiv z MS za dobesedno pol cene. (veliko MS lastnikov menja za M3, kar je katastrofa za Teslo na dolgi rok, ker tisti ki so lahko kupili MS očitno lahko plačajo mnogo več)
2. razmerje med kvaliteto in ceno je na nivoju stoenk. (to je fanatikom vseeno - splošna populacija se pa zgraža in ustvarja se negativno mnenje o celotni znamki)

RedDrake ::

mikhaair je izjavil:

Dejstva po W1 se vedno ostanejo. Tesla bo se nekaj casa delala izgubo, medtem ko prehod klasikov na elektriko ne bo poceni. Tudi Audi in MB and co. ne proizvajajo EV s profitom. Imajo ICE za delat profit. Ampak tukaj predvidevamo, da Tesla niza cene ker ji gre slabo. Pozablja pa se, da zagotovo ne spijo. Optimizirajo, cenijo proizvodnjo, delajo na novih modelih. Mogoce nas preseneti pomlajeni S kmalu? Zagotovo pa vec avtov oz. konkurence najverjetneje generira tudi vecje povprasevanje, ki pa ga zaenkrat lahko zadovolji le Tesla.
Prav manjka W1, da bi malo pokomentiral. :)

Mhm.
Zakaj pa se tebi zdi, da ceno nižajo?
Imajo preveč dobička na prodano vozilo?
Ne, razlog je očiten, MS in MX se ne prodajata več, ker jih je M3 skupaj z njuno "konkurenco" (i-pace ter e-tron) spravil med manj željena vozila. M3 je tehnološko bolj napreden, i-pace ter e-tron sta pa predvsem drugačna in bolj luksuzna. M3 se cena afaik ne niža, ampak hkrati ni nobenega indikatorja, da bi lahko prodali mnogo več če bi želeli (pri trenutnih cenah).
Poleg tega imajo bottleneck, ker njihova lakirnica preprosto nima kapacitete za več. Malo poguglajte kako gre lak z barvo vred v maloro na par mesecev starih avtih zaradi hitenja pri barvanju.
Ja prehod na EVje ostalih ni poceni, ampak ko se bo valjar premikal, potem bo Tesla spet med manjšimi.
Ideja o njihovi dominaciji je bila, da bodo rasli tako hitro da jih nihče ne bo mogel ujeti. Trenutno jih po proizvodnih kapacitetah vsi dohitevajo. Avti "klasikov" se bodo pa prodajali tudi če bosta pospešek in domet 10-20% slabša. Če bi se prodajali samo "najboljši" avti iz svojih razredov potem bi bilo na cestah samo kakih 5-10 modelov in ne 100+. In več kot bodo proizvedli, več bodo prodali.
Še enkrat, kje jaz vidim Teslo. V proizvodnji recimo LR AWD in perf M3 in kakšne prenovljene perf MS v rangu 100-150k kosov letno skupaj pa za povrh še par k roadsterjev 2.0 po visokih maržah (a-la Porsche). To bi bilo lahko izjemno profitabilno podjetje. Ampak to bodo mogoče zastavili po reorgu, če do njega pride, Musk ima drugačne "sanje".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

kow ::

fikus_ je izjavil:

Mogoče nisem bil dovolj natančen, izgublja tehnološko prednost.


Tega ne vidim. Poglej specifikacije. Range, polnenje. Tesla popolnoma dominira.

fikus_ ::

Tesla "spi na lovorikah", ostali jo dohitevajo! To velja za "powertrain", sam dizajn in izdelava je bolj tako tako.

rupsi31 ::

fikus_ je izjavil:

Tesla "spi na lovorikah", ostali jo dohitevajo! To velja za "powertrain", sam dizajn in izdelava je bolj tako tako.



Glede, da pri vožnji preživimo v notranjosti avta in ne zunaj je počutje v kabini bistvenega pomena, sploh, ker gre tukaj za avto za 55 jurjev z opremo. Volan je pa takšen, kot pri YUgotu minus dve gumba.

Spock83 ::

D3m ::

Uffff, to pa so cene.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

RedDrake ::

Jah, dobrih 300 EUR na mesec. To z malo stisnjenimi zobmi zmore praktično vsaka familija.
Kaj še čakate?
Utk, kow, mikhair, ... čakamo fotke vaših trojk.

kow ::

@RedDrake
Od kod ti ideja, da bi jaz kupil trojko? Ali ne beres mojih postov?

Nikec3 ::

fikus_ je izjavil:

Tesla "spi na lovorikah", ostali jo dohitevajo! To velja za "powertrain", sam dizajn in izdelava je bolj tako tako.

Tipično inženirsko razmišljanje. Tesla ima dosti problemov, a pri sami tehnologiji še najmanj.

Problemi so slaba politika (hitenje z Model 3 in s tem kanibalizem lastnih avtov, ki jim prinašajo večje marže) in pa zanič servisna mreža. Evropejec avta brez servisne podpore enostavno ne kupi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Machete ::

RedDrake je izjavil:

Jah, dobrih 300 EUR na mesec. To z malo stisnjenimi zobmi zmore praktično vsaka familija.
Kaj še čakate?
Utk, kow, mikhair, ... čakamo fotke vaših trojk.


Še zavarovanje in (nepredvideni) servisi manjkajo v tej postavki + gume. Ni vse goli avto. Pa čez 10 let bo tole prazgodovinski dizajn.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Truga ::

Pa vape baterije bojo v 10 letih ze cist znucane.

mikhaair ::

RedDrake je izjavil:

Jah, dobrih 300 EUR na mesec. To z malo stisnjenimi zobmi zmore praktično vsaka familija.
Kaj še čakate?
Utk, kow, mikhair, ... čakamo fotke vaših trojk.


Jaz gledam za kaksnim plinasem :) Kaka m3, ne dam tolk denarja za avto.

rupsi31 ::

Machete je izjavil:

Ni vse goli avto. Pa čez 10 let bo tole prazgodovinski dizajn.


To je že sedaj. Avto preko leasinga zahteva polni kasko. Koliko je za 350 konjsko teslo polni kasko ? Poceni ni, ker drugače bi se folk na polno vozil naokoli s 300 konjskimi dizli.

J.McLane ::

Konji nimajo veze s kaskom, kasko je na vrednost vozila.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Verjetno ima vezo, saj je pri nabavi kaska v ceni tudi osnovno. Lahko pa ni, ali lahko kdo preveri, če stane kasko za 40k€ avto z 150konji isto, kot 40k€ avto z 250?
Magic

Machete ::

Ima vezo, saj je meni razlagal v kateri lestvici po konjih sem..
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

J.McLane ::

Ja ima veze pri obveznem zavarovanju, ne pa pri kasku. Zavarovanje pa itak plačaš vse v kompletu, ampak vprašanje je bilo zaradi lizinga, tu pa razlika v ceni med delnim kaskom, ne kaskom in full kaskom moč motorja ne bo imela veze.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

kow je izjavil:

@RedDrake
Od kod ti ideja, da bi jaz kupil trojko? Ali ne beres mojih postov?

M3 je tehnološko najbolj napredno vozilo, AP je najboljša asistenca. Če dodaš še splošno mnenje, da bo v roku leta ali dveh zaradi samovoznosti stvar vredna vsaj 3x več, potem si neumen če trenutno ne kupuješ M3. Še Elon je tega mnenja, pa so njegove izjave vedno precej konzervativne.

mikhaair je izjavil:

Jaz gledam za kaksnim plinasem :) Kaka m3, ne dam tolk denarja za avto.

Saj ga ne daš. Če kupiš M3 boš imel vsaj 100k profita v roku 10 let. Ko kupiš M3 ne daš denarja, ampak ga dobiš. S tem je to avto, ki je daleč "najcenejši" na svetu. Za velikostne razrede razredov cenejši.

rupsi31 je izjavil:


To je že sedaj. Avto preko leasinga zahteva polni kasko. Koliko je za 350 konjsko teslo polni kasko ? Poceni ni, ker drugače bi se folk na polno vozil naokoli s 300 konjskimi dizli.

1. Kredit ekosklada ne zahteva kasko zavarovanja (ker je kredit, avto je tvoj)
2. Kredit ekosklada je praktično zastonj (obrestne mere skoraj ni), pri lizingu bi plačal tisoče EUR več.
3. Pri kasku konjenica _NE_ vpliva na znesek. Kasko krije škodo na vozilu, ki lahko nastane zaradi česarkoli (no kar je v pogodbi, berite drobni tisk!). Jasno, če je avto vreden 100k bo več škode če se na njega podre drevo, kot če je vreden 25k. Kar pomeni, da če kupiš 25 let starega rollsa z 200KM bo kasko cca 10x več kot pa če kupiš novo Škodo z 240KM. Osnovno zavarovanje pa krije škodo, ki jo TI narediš DRUGIM, tu pa konji igrajo veliko vlogo, ker z veliko konji precej bolj verjetno povzročaš škodo kot z manj konji. Toliko, da se to razčisti.
Zdaj pa čakam fotke M3 naših Teslarijancev. Warpota sploh ne bom spraševal, sem ziher da ga ma že pred bajto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

m0LN4r ::

Kia ma tudi EV oz. naj bi imela z do 600km dosega?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Machete ::

Definitivno. Do 600 km dosega ima tudi moj RC avtorček.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

kow ::

kow je izjavil:

J.McLane je izjavil:

A eUP pa ostaja do nadaljnega (2021) še vedno UP? Bodo kaj večali baterijo?


https://pushevs.com/2019/04/04/skoda-pr...


Mestni ICE avtomobili bodo imo kmalu zaceli izumirati:

https://pushevs.com/2019/05/23/skoda-ci...

nekikr ::

Prav kmalu še ne.

The price we already know to be around 19.000 €


Za tak denar dobiš avto. No, avto, ali pa dva taka majhna avtomobilčka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

kow ::

Zaradi subvencij. Ki jih bodo kmalu prisiljeni zmanjsati.

Spock83 ::

RedDrake je izjavil:

kow je izjavil:

@RedDrake
Od kod ti ideja, da bi jaz kupil trojko? Ali ne beres mojih postov?

M3 je tehnološko najbolj napredno vozilo, AP je najboljša asistenca. Če dodaš še splošno mnenje, da bo v roku leta ali dveh zaradi samovoznosti stvar vredna vsaj 3x več, potem si neumen če trenutno ne kupuješ M3. Še Elon je tega mnenja, pa so njegove izjave vedno precej konzervativne.

Kam spada level 3, ki ga bo imel ID.3?

mikhaair je izjavil:

Jaz gledam za kaksnim plinasem :) Kaka m3, ne dam tolk denarja za avto.

Saj ga ne daš. Če kupiš M3 boš imel vsaj 100k profita v roku 10 let. Ko kupiš M3 ne daš denarja, ampak ga dobiš. S tem je to avto, ki je daleč "najcenejši" na svetu. Za velikostne razrede razredov cenejši.
Kako dobiš denar? A taxi varijanta? Kdo bo čistil bruhanje in spermo v avtu? :D

rupsi31 je izjavil:


To je že sedaj. Avto preko leasinga zahteva polni kasko. Koliko je za 350 konjsko teslo polni kasko ? Poceni ni, ker drugače bi se folk na polno vozil naokoli s 300 konjskimi dizli.

1. Kredit ekosklada ne zahteva kasko zavarovanja (ker je kredit, avto je tvoj). Kredit za avto pomeni, da velika verjetnost ne moreš dobiti kredit za kaj drugega. Npr stanovanje.
2. Kredit ekosklada je praktično zastonj (obrestne mere skoraj ni), pri lizingu bi plačal tisoče EUR več.
Ja če imaš npr otroka ali kakšne druge transferje, vrtec itd ti toliko znižajo prispevke, ker imaš drag avto. V tem primeru vzameš leasing in si na istem. Kasneje se ga odkupi.
3. Pri kasku konjenica _NE_ vpliva na znesek. Kasko krije škodo na vozilu, ki lahko nastane zaradi česarkoli (no kar je v pogodbi, berite drobni tisk!). Jasno, če je avto vreden 100k bo več škode če se na njega podre drevo, kot če je vreden 25k. Kar pomeni, da če kupiš 25 let starega rollsa z 200KM bo kasko cca 10x več kot pa če kupiš novo Škodo z 240KM. Osnovno zavarovanje pa krije škodo, ki jo TI narediš DRUGIM, tu pa konji igrajo veliko vlogo, ker z veliko konji precej bolj verjetno povzročaš škodo kot z manj konji. Toliko, da se to razčisti.
Zdaj pa čakam fotke M3 naših Teslarijancev. Warpota sploh ne bom spraševal, sem ziher da ga ma že pred bajto.


No mi je zdaj kapnilo, da si bil sarkastičen :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

kow ::

nekikr je izjavil:

Prav kmalu še ne.
Za tak denar dobiš avto. No, avto, ali pa


Kmalu je misljeno 10 let. Pa se potem traja desetletje, da se obstojeci avti amortizirajo. Leta 2030 bos imo redko videl novega bencinskega mestnega malcka,
vsaj v razviti evropi.

Kar si tudi zamolcal:
- 9k avti imajo slabse karakteristike (moc) in opremo kot tale za 19k
- voznja brez tresljajev in hrupa, "avtomatski" menjalnik
- nizji stroski obratovanja in "goriva"

Seveda so tudi slabosti, predvsem polnenje baterij in izguba kapacitete s casom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nekikr ::

Pojma nimaš. Greva po alinejah:
- Mestni avtomobilček ne rabi 500 konjev, ludicrouse mode, 3 sekunde do 100. Če se ne strinjaš se enkrat zapelji v bližnje mesto.
- Hrup je praktično enak, imaš na auto noise strani decibele. Ko sem se peljal z "neslišnim, ker je elektro in to" i3, je bila prva stvar "hej, zakaj je tako glasen?!?". Ne slišiš motorja, ker ga ni, zaradi slabe izolacije (zaradi teže in posledično dometa) slišiš pa vse ostalo toliko bolj.
- Ce se voziš po mestu, potem na leto ne boš naredil 50.000km. A moramo spet iti čez iste izračune? Da ti skrajšam muke: ko se kar ne bo in ne bo izšlo bo prišel pegasusu in rekel, da "so zato krivi vozniki ICE vozil, ker z njimi ne naredijo toliko kilometrov, kot bi jih maksimalno lahko".

Slabosti so pa predvsem dvojna cena za nekaj, kar je že v osnovi vredno komaj tistih 8.000€. Za 19.000 imaš že avto.

J.McLane ::

20.000 km letno pa s takim malčkom lahko obrneš, to 200.000 v 10 letih ali nekje 10.000 EUR prihranka samo na gorivu (samo razlika med elektriko in benzom). DA ne rečem da je tak električni malček malo več avta kot pa tisti 1.0 z ročno kvačkalico.

Po 10 letih pa tudi upam stavit, da bo električni še vedno vreden več kot pa ICE varianta, pa tudi če bo imel samo še 60% prvotne kapacitete.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

nekikr ::

Narediš jih lahko 40.000 na leto in razliko dobiš nazaj že po 5 letih. Ali pa 80.000 in jih dobiš nazaj že po samo dveh letih in pol!!! Noro.

A da bo po 10 letih več vreden kot ICE? Glede na to, da je v osnovi dvakrat in več dražji? Pa kje spiš, da te ne ugrabijo?! :)

J.McLane ::

Ni se ti treba delat norca, jasno da je 20k km letno za tako gajbico blizu zgornje meje, je pa čisto mogoča in niti malo neverjetna.

Vem da to ni neka tolažba koliko bo avto vreden čez 10 let, ampak malenkosti na malenkosti in na koncu prideš do tega, da je EV lahko 10k € dražji in bo vseeno cenejši od klasike in to velja tudi za take malčke kjer teh 10k € predstavlja več kot je nova ICE verzija.

ŠE enkrat, tak izračun ne more veljati za vse, niti ne velja za nekega povprečnega voznika, ampak vseeno moja žena bi tak avto z lahkoto imela in dnevno naredi 75 km občasno pa še 40 km zraven za popoldne in nič od teh km ni po AC, vse naselja in regionalke.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Po 10 letih pa tudi upam stavit, da bo električni še vedno vreden več kot pa ICE varianta, pa tudi če bo imel samo še 60% prvotne kapacitete.
Ta je taka res drzna; ker po 10-letih v bistvu pri klasiku ni problem motor vozila (ta je tudi po 20 letih lahko ok, treba kakšno tesnilo zamenjat, ker olje pušča ipd.), ali pa njegov tank, temveč vse drugo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Trg rabljenih vozil se ne strinja s tabo, sem že enkrat pisal, poglej po koliko se prodajajo stari Leafi, ki naj bi bil primer najslabše možne baterije, ki jo je v EV mogoče kupiti.

Imam 2 avta, ki sta stara 10 let, oba sta vredna vsaj 30% nakupne cene, zdaj ne vem ali jaz znam že v štartu izbrati zanesljiv in trpežen avto ali imam pa preprosto srečo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::

Slovenci delamo povprečno okrog 12 kkm! Kdor dela več, kupi večji avto, ki je bolj varen, bolj udoben, ima več opreme, višjo ceno, . . .
Tako da trditi, da bo nekdo z majhnim EV delal blizu 20 kkm/letno, je zavajanje, prirejanje argumentov, . . . . Ne trdim, da ni mogoče, ne pa posploševat.
In avto za 30 kkm leto EV trenutno spet ni najbolj primeren, ker zahteva dobro načrtovanje prevoženih km in polnjenj. In ne pisat, da boš pač nekje vmes šel na kavico in ob tem polnil EV. Človek ki prevozi toliko ali več, ponavadi nima časa za dolgo kavico na poti.

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Trg rabljenih vozil se ne strinja s tabo, sem že enkrat pisal, poglej po koliko se prodajajo stari Leafi, ki naj bi bil primer najslabše možne baterije, ki jo je v EV mogoče kupiti.

Imam 2 avta, ki sta stara 10 let, oba sta vredna vsaj 30% nakupne cene, zdaj ne vem ali jaz znam že v štartu izbrati zanesljiv in trpežen avto ali imam pa preprosto srečo.

Imaš srečo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Ni se ti treba delat norca, jasno da je 20k km letno za tako gajbico blizu zgornje meje, je pa čisto mogoča in niti malo neverjetna.

Ti si začel, kaj pa pišeš bedarije. Koliko tvoja žena naredi kilometrov je namreč povsem nepomembno. Statistični urad pravi (prilepljeno par strani nazaj), da s takimi avtomobili delamo nekje 7500km letno v povprečju. In s tem podatkom je treba operirati.

Vem da to ni neka tolažba koliko bo avto vreden čez 10 let, ampak malenkosti na malenkosti in na koncu prideš do tega, da je EV lahko 10k € dražji in bo vseeno cenejši od klasike in to velja tudi za take malčke kjer teh 10k € predstavlja več kot je nova ICE verzija.

če si izmišljujemo podatke vsekakor. Če uporabimo preverjeno in znane, potem pa ne. Druga stvar je pa tudi zelo pomembna in se jo vedno ignorira (ker vam ne paše v izračun). Po 10 letih si na istem. Ok, recimo, da uporabimo izmišljene podatke in se tukaj strinjamo. Nato začnemo pa šparati. S takrat že starto gajbo začnemo šparati v primerjavi z ICE. Obrnimo za 10 let nazaj čas in poglejmo kaj je bilo 10 let nazaj na trgu in kaj bi dobil danes. Prepričan sem, da bi se 9,99999/10 ljudi odločilo vsake 10 let za nov avto, z novo opremo, se pravi v današnjih časih lep, velik zaslon in podobne pritikline, kot pa za staro gajbo, ki jo morajo gurati 20 let, da bodo lahko rekli "evo, pa sem prihranil za burek in pol".

J.McLane ::

Zakaj bi EV moral biti cenejši in bi moral z njim nekaj šparat???? Ta logika mi je bila vedno mimo, isto ko sem pred 10 leti kupil hibridi, sama vprašanja ali se splača. Boli me k*** če se splača dokler tak avto rad vozim me noben živ bog ne prepriča da je dizel boljša izbira ker se "splača".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Slabosti so pa predvsem dvojna cena za nekaj, kar je že v osnovi vredno komaj tistih 8.000EUR. Za 19.000 imaš že avto.


 30 evrov

30 evrov



 15 evrov

15 evrov



Zdaj pa ti razloži na tem primeru zakaj zaboga bi kupil majhno kladivce za 30 evrov, če dobim celo lopato za 15.

Ja, tako neumni ste nekateri.

fikus_ ::

nekikr ::

Ja, tako neumni ste nekateri.

A ker primerjamo dva enaka avtomobil, ki sta, razen pogona, identična? Ti, ki primerjaš dve povsem različni zadevi, si pa vrh razvoja opic?

codeMonkey ::

nekikr je izjavil:

Ja, tako neumni ste nekateri.

A ker primerjamo dva enaka avtomobil, ki sta, razen pogona, identična? Ti, ki primerjaš dve povsem različni zadevi, si pa vrh razvoja opic?


Ali slucajno menis, da gladivo ni prava stvar, in da ni dobro za kopanje? :)

Zgodovina sprememb…

kow ::

nekikr je izjavil:

Pojma nimaš.


- 9k avto ima 44kw, ta za 19k 61kw. Na linku je eden z 55kw (stane 13k). Kdo tukaj zavaja?
- hrup niti priblizno ni enak (sploh pri poceni avtomibilih), je pa mozno da so te razni zvoki bolj motili
- na leto s takim avtom naredis max 10k. Recimo, da letno prihranis slabih 400e na gorivu

nekikr ::

Ali slucajno menis, da gladivo ni prava stvar, in da ni dobro za kopanje? :)

Jaz pravim, da ni tako zelo pomembno iz katerega lesa je ročaj kladiva. Bukev, jesen, oboje bo dovolj dobro za zabijanje majhnih žebljev.

Utk ::

A ker primerjamo dva enaka avtomobil, ki sta, razen pogona, identična? Ti, ki primerjaš dve povsem različni zadevi, si pa vrh razvoja opic?

A ker primerjamo dva enaka avtomobil, ki sta, razen pogona, identična? Ti, ki primerjaš dve povsem različni zadevi, si pa vrh razvoja opic?


Ne, ti primerjaš dve čisto različni stvari ("za 19 jurjev lahko kupiš pravi avto"), ignoriraš pa potrebe in, še huje, gledaš samo kolk ta stvar stane za kupit.
Če nekdo rabi cliota ali upa, mu pol kurca ne pomaga, če za isti denar dobi 6,5 metrov dolgo ameriško ladjo. Sploh če ga ta ladja naslednjih 15 let stane 3x več kot je pa plačal za njo.
A misliš da kupci audija A1 ne vejo, da bi za tist denar lahko dobili insignio ali pa talismana?

- na leto s takim avtom naredis max 10k. Recimo, da letno prihranis slabih 400e na gorivu

10 jurjev na leto naredi moja mama pa se vozi samo po bedarijah. Kaj šele, če ne bi bila v pokoju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Mercedes EQC še vsaj dve leti oddaljen od Slovenije:

Rasto Oderlap, direktor podjetja Autocommerce, ki je na našem trgu distributer vozil Mercedes-Benz, pravi, da je EQC še precej oddaljen od uvedbe na slovenski trg. Namreč, pri Daimlerju so se odločili, da bodo v začetni fazi prodaje ponudili priložnost izbranim večjim državam, kjer je zanimanja več in kjer je električna infrastruktura nekoliko bolj razvita. Po mnenju Oderlapa, vsaj letos in prihodnje leto, tega avtomobila zagotovo ne bo k nam , prva morebitna priložnost pa bo v letu 2021. A vse bo odvisno od odločitve Daimlerja.
strani: 1 ... 672 673 674 675 676 ... 685