» »

Zakaj so elektriÄŹni avtomobili prava stvar

Zakaj so elektriÄŹni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 667 668 669 670 671 ... 673

Zheegec ::

codeMonkey je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Od prvega aprila do danes je bilo na Norveškem, Nizozemskem in Španiji (edine tri države, ki sproti sporočajo registracijo po modelu avtomobila in hkrati 30% prodaje v Evropi) prodano:

~200 Tesla Model X + Model S combined
~600 Jaguar I-pace
~650 Audi e-Tron


Kje je pa trojka?

Model 3 ni ravno konkurenca tem avtomobilom (Model S/X, i-pace in e-tron). April 2019 Norveška številke so sledeče:

~750 VW e-Golf
~720 Tesla Model 3
~480 Nissan LEAF
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Mikrohard ::

Pri trenutnih generacijah avtov, ki jih lahko polniš na navadno šuko vtičnico, bo država težko pristavila svojo skledico. Mogoče pri cestnini. Bo pa v prihodnosti gotovo nek sistem, ki bo omogočal ločeno zaračunavanje elektrike za avte od ostalih potrošnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

pegasus ::

Dajte me zbudit ko bo možno rezervirat wv id buzz.

codeMonkey ::

Zheegec je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Od prvega aprila do danes je bilo na Norveškem, Nizozemskem in Španiji (edine tri države, ki sproti sporočajo registracijo po modelu avtomobila in hkrati 30% prodaje v Evropi) prodano:

~200 Tesla Model X + Model S combined
~600 Jaguar I-pace
~650 Audi e-Tron


Kje je pa trojka?

Model 3 ni ravno konkurenca tem avtomobilom (Model S/X, i-pace in e-tron). April 2019 Norveška številke so sledeče:

~750 VW e-Golf
~720 Tesla Model 3
~480 Nissan LEAF


Thnx. Vseeno jim je blizje, kot e-Golfu, IMO. Je pa presenetljivo veliko e-Golfov, glede na to, da se pricakuje ID. Golf bo v primerjavi s tem kar prihaja oldtajmer.

Stari maček ::

pegasus je izjavil:

Dajte me zbudit ko bo možno rezervirat wv id buzz.

Se pridružujem. To je trenutno edina alternativa meni uporabnega vozila.

Nikec3 ::

codeMonkey je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Od prvega aprila do danes je bilo na Norveškem, Nizozemskem in Španiji (edine tri države, ki sproti sporočajo registracijo po modelu avtomobila in hkrati 30% prodaje v Evropi) prodano:

~200 Tesla Model X + Model S combined
~600 Jaguar I-pace
~650 Audi e-Tron


Kje je pa trojka?

Denar trenutno Tesla dela samo z S in X.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

rupsi31 ::

J.McLane je izjavil:


Neka Toyota danes ne more razviti svoje Supre ker nimajo na zalogi I6 motorja in ne morejo iti razvijat motorja za nek nišni model, ki se bo prodajal v majhnih količinah.



To, da so jim je BMW psoodil vse dele pa ne vem komu na čast. To ni supra, pač pa BMW s Toyota značko, kar se seveda ne bo prodajalo.

J.McLane ::

Če odmisliš ime Supra je to čist spodoben avto za spodoben dnar, legenda pa seveda ne bo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

rupsi31 ::

J.McLane je izjavil:

Če odmisliš ime Supra je to čist spodoben avto za spodoben dnar, legenda pa seveda ne bo.

Če je v celoti sestavljen iz bmw delov! Motor je od bmw-ja. Ko odpreš okrov piše bmw, notranjost je bmw-JEva. Tukaj ni nič toyotinega in kupci, ki jih zanima supra ne bodo kupovali. Vsaj upam,da niso taksni kreteni.

J.McLane ::

Kot sem napisal za diehard Toyota fane ta avto seveda ne bo, za diehard BMW fane tudi ne, ne vem pa zakaj nebi izbral Supre namesto Z4, če ti kupejevska bolj toga šasija in vozne lastnosti ustrezajo in če nisi obremenjen z značko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ljudje nočejo EV, nočejo dat 40 jurjev, buhu: https://siol.net/avtomoto/novice/prvaki...

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Ljudje nočejo EV, nočejo dat 40 jurjev, buhu: https://siol.net/avtomoto/novice/prvaki...

od tega več kot sto iz Slovenije

se pravi 0,01 % Slovenske populacije z vozniškimi dovoljenji? In 0.06% EU voznikov?
S poudarkom, da je to rezervacija, ki ne pomeni nakupa? Ne rečem, da ID3 ni simpatičen in tudi cenovno bolj ugoden... še vedno je cca 30k in z omejenim dometom.

Kebo ::

Če bo subvencija še vedno 7.500 € bo tole za cca 23.000 € precej boljše od Golfa.

fikus_ ::

Če bo ponudba EV šla naprej s takšnim tempom, bo čez par let že nekaj izbire. Tako da sem prav odločil, da še ne menjam letos.

Utk ::

MrNighthawk je izjavil:

Utk je izjavil:

Ljudje nočejo EV, nočejo dat 40 jurjev, buhu: https://siol.net/avtomoto/novice/prvaki...

od tega več kot sto iz Slovenije

se pravi 0,01 % Slovenske populacije z vozniškimi dovoljenji? In 0.06% EU voznikov?
S poudarkom, da je to rezervacija, ki ne pomeni nakupa? Ne rečem, da ID3 ni simpatičen in tudi cenovno bolj ugoden... še vedno je cca 30k in z omejenim dometom.

To je 100 ljudi, ki hočejo avto na nevideno, kolk je še takih ki bi ga kupili če ga bi kdaj videli in slišali zanj. In to je varianta za 40 jurjev (minus subvencija), ne 30.

Spock83 ::

Jezen bom, če ne dobim verzijo z Max opremo.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:


To je 100 ljudi, ki hočejo avto na nevideno, kolk je še takih ki bi ga kupili če ga bi kdaj videli in slišali zanj. In to je varianta za 40 jurjev (minus subvencija), ne 30.

To je 100 ljudi, ki bi imelo avto po temu, ko ga vidijo, ker je še vedno opcija, da ga na koncu ne vzamejo. Tudi, če je 10.000 ljudi je to še vedno samo 6% od vseh voznikov. In VW entuziastev v Sloveniji ne manjka :)) Stvari se premikajo v EV smer, sicer počasi ampak se.

In to je varianta za 40 jurjev (minus subvencija), ne 30.

se pravi 32.5k? :)) Me zanima koliko ljudi bi si premislilo, če bi izvedeli, da subvencije ne bi bilo ;)

Spock83 ::

Jaz definitivno ne bi kupil, če ne bi bilo subvencije.

Utk ::

Kakšno leto ali dve bi bila bolj kriza brez subvencije, če bi ljudje vedeli, da je nikoli več ne bo, bi se pa potem počasi sprijaznili in začeli spet kupovat.

J.McLane ::

Jaz pričakujem. da bo subvencija še dolgo, samo znesek se morda utegne manjšati, sicer bodo sredstva pošla že v pol leta, ko bo prodaja EV narasla.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

Jaz bi rekel, da bi znal bit tale ID.3 boljsi, kot naslednik, ki pride za njim. Moje mnenje, da kot proizvajalec bi se na zacetku potrudil, da naredim cim boljsi vtis v sirsi javnosti o avtu, mi tu na slo-techu vemu kaj je ID.3 kaj je EV, kaj je subvencija itn. gremo pa po random slovenski vasi in vprasamo malo starejse ljudi, ki ne visijo po telefonih in internetu, pa se nimajo pojma kaj je to.
Bo pa avto imel mogoce en na vasi in si ga bo drug sosed ogledal in ce bo vtis super, zraven se povedal pravljico o subvenciji in da ne tanka vec, si ga bo omislil tudi ta sosed. Itak je ze proti penziji, stari avto je dotrajan in stari ljudje so skocili vsi na SUV bandwagon in tocno tako bodo skocili na ID.3 bandwgon.
Po vsem tem pa pride cost reduction facelift. Mogoce odstanijo kake boljse materiale, kak feature, dodatek iz sortimenta itn.
Tudi verjetno se pri prvih strankah, katerih bo malo bolj potrudili glede servisa, kot pozneje kot jih bo prevec, kot danes.

Jaz pravim go for it fotru, itak gre clovek proti 60, ampak se vedno vidi samo 2.0 TDI 150+km enostavno nic drugega ga ne preprica, tudi izvedel nebi nikoli, ce mu nebi povedal. No ko VWju uspe prepricati te ljudi, je zmagal.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

J.McLane ::

Vprašanje če je večji problem kakšna tehnološka hibe prvih generacij ali ta "cost cut" ki ga omenjaš in se tiče samo uporabljenih materialov. Veliko velikih failov ni zaradi šparanja materiala ampak zaradi konstrukcijskih napak.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Res je, ampak to ti odpravijo definitivno "ohne wenn und aber" (vsaj tu gori po mojih izkusnjah) v prvih dveh letih. Sicer pa ce se po celem svetu vozijo znjim naokoli nekih drasticnih napaj ne more biti. Mislim ni to startup firma, ki je nardila svoj prvi avto. Je pa tu gori razlika ali imas avto direkt od VW Zentra ali od preprodajalca ali celo EU importiranega. Preprodajalci te vec videti nocejo po tistem, glede EU importiranih so pa spet pogoji drugacni.

PS:
Se ena zanimivost bo. Trenutno dobis v Nemciji kolikor gres staro za novo, za star avto 3000-5000 eurov popusta na ceno po konfiguratorju in dealer da ponavadi se vsaj dodatnih 10%. V kolikor bo to na voljo tudi za EV skupaj z subvencijo, bo cena znala biti tudi tukaj zelo atraktivna.

V primerjavi z eGolfom, ki ga ponujajo od 30K naprej na mobile.de na nemskem trgu. Zdaj edino nevem ali so te cene z "Umwelt Bonus ali ne" ne verjamem, da bo VW ponujal dva EVja prakticno za isto ceno.

Po mojem bo ID.3 vseeno drazji, eGolf pa bo sele z naslednjo generacijo dobil update na ID nivo. Stem da bos potem kot stranka lahko izbiral med eGolfom ali malo vecjim EVjem od znozraj za nekaj tisocakov vec, ker bosta verjetno imela "enake Emotorje" po drugi generaciji ali pa tudi ne.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Utk ::

eGolf več ne bo obstajal. No, če smo pošteni, nikoli niti ne bi smel obstajat. Oz. ne bi bilo neke škode, če ne bi.

J.McLane ::

A eUP pa ostaja do nadaljnega (2021) še vedno UP? Bodo kaj večali baterijo?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Hmm bolj kot racunam, bolj pridem do zakljucka, da v drzavah, kjer je elektrika 2x drazja kot v sloveniji, nima smisla zaradi porabe it na EV.
Na spletni strani: https://www.auto-motor-und-sport.de/ so prisli naredili test med Testlo X in Audi E-Tron.
Audi ima po WLTP zelo podobno razdaljo, kot jo ima ID.3, realno je v testu dosegel cisto malo manj.
Audi in VW sta si zelo blizu, tko da bo potem pri ID.3 tudi razdalja po enakem principu, torej malo manj od WLTP in sicer okol 400km, seveda avto je lazji in ima manj kotalnega in zracnega upora od zgornjih dveh.

No in v testu so potem izracunali, da v zmerno lepem vremenu staneta Tesla X in Audi E-Tron 25kWh/100km, kar je po nemskem ceniku za elektriko trenutno 7Eur/100km.
- malo za zanimivost v testu z voznjo samo po avtocesti, je strosek narasel na plusminus 29kWh/100km oz. 8,1Eur/100km.

Zdaj pa pogledam strosek na spritmonitorju:
6,7 Eur/100km (bivsi srednje star dizelas) - cena dizla takrat 20 centov manj kot danes
6,8Eur/100km (nov dizelas)
7,9 Eur/100km (bivsi zelo star bencinar) cena bencina isto ca. 20 centov manjsa kot danes.
10Eur/100km (sportna mala jajca)
zdaj pa potem etron in teslax prideta torej na:
7,5Eur/100km
v kolikor bo ID samo malenkost bolj power efficinet, bo mozno:
6,5Eur/100km.

Torej prakticno cisto nic ceneje od trenutnih fosilcev oz. celo drazje !?

Seveda pa z vsako generacijo, ko bodo EVji imeli boljsi p/w bo stem vzporedno rasla cena elektrike.

Se zna zgoditi scenarij v bliznji prihodnosti, da bo EV celo tolko drazje na 100km, da se bo znjim vozil prakticno visji sloj, nizji sloj pa bo vozil se vedno smrdljive fosilce, ker bo pac zadeva cenejsa? Cene fosilnih goriv pa tudi ni nujno, da bodo rasle, ker se potem cena logistike z tovornjaki podre in ce rastejo EVji po cestah, pada povprasevanje po fosilnem gorivu...

Huh, zanimivo bo gledat trg naslednjih 5 let. Res pa je, da EV ponuja comfortno voznjo, ki ga fosilc ne. Ko se enkrat navadis na EV in gres nazaj v fosilca, je verjetno tako ko gres iz avta na traktor, kar se komforta tice.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

kow ::

J.McLane je izjavil:

A eUP pa ostaja do nadaljnega (2021) še vedno UP? Bodo kaj večali baterijo?


https://pushevs.com/2019/04/04/skoda-pr...

m0LN4r ::

Ah pol pa se, doma stane strom (DE) ca. 25-30 centov na kilovat, na polnilnicah pa po novem od 39 pa vse do 90 centov na kilovat xD
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

eGolf več ne bo obstajal. No, če smo pošteni, nikoli niti ne bi smel obstajat. Oz. ne bi bilo neke škode, če ne bi.


Norvezani se ocitno ne strinjajo trenutno.

J.McLane ::

kox, super novica, če bo dovolj ugoden je to za ženo idealen avto.... no o tem bo sodila žena :))

m0LN4r, kateri dizelski 2t SUV za 7 oseb pa pokuri 6,7 eur/100 km? Ti jaz povem da nobeden. Če pa primerjaš "normalna vozila" pa vzemi 18-20 kwh/100 km, kar bo povprečen uporabnik lahko dosegal. A nočne tarife Nemci ne poznajo?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

m0LN4r ne zna racunati. Porabil bo 8L in vec. Koliko je to evrov, naj se enkrat racuna.

thetech ::

Ja res se je malce uštel.

codeMonkey ::

m0LN4r je izjavil:



Se zna zgoditi scenarij v bliznji prihodnosti, da bo EV celo tolko drazje na 100km, da se bo znjim vozil prakticno visji sloj, nizji sloj pa bo vozil se vedno smrdljive fosilce, ker bo pac zadeva cenejsa? Cene fosilnih goriv pa tudi ni nujno, da bodo rasle, ker se potem cena logistike z tovornjaki podre in ce rastejo EVji po cestah, pada povprasevanje po fosilnem gorivu...

Huh, zanimivo bo gledat trg naslednjih 5 let. Res pa je, da EV ponuja comfortno voznjo, ki ga fosilc ne. Ko se enkrat navadis na EV in gres nazaj v fosilca, je verjetno tako ko gres iz avta na traktor, kar se komforta tice.


IMO kaze, da se bodo bogatejsi vozili z elektricnimi avtomobili po mestu, posledicno bo prometa manj, revnejsi sloj pa se bo s fosilcem pripeljal do obrobja, ker mu bo dostop v mesto prepovedan in bo dalje koristil javni prevoz. Rentanje elektricnega vozila za obcasne potrebe pa bo prav tako dostopno.

Gregor P ::

Mikrohard je izjavil:

Pri trenutnih generacijah avtov, ki jih lahko polniš na navadno šuko vtičnico, bo država težko pristavila svojo skledico. Mogoče pri cestnini. Bo pa v prihodnosti gotovo nek sistem, ki bo omogočal ločeno zaračunavanje elektrike za avte od ostalih potrošnikov.
... po drugi strani pa država že danes dokaj točno ve, koliko elektrike porabiš doma; in če bo zaradi EV toliko kWh več, najbrž to ne bo tako težko zaračunat?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

Če pa primerjaš "normalna vozila" pa vzemi 18-20 kwh/100 km, kar bo povprečen uporabnik lahko dosegal. A nočne tarife Nemci ne poznajo?

18-20kwh? Komu naj verjamem zdaj? Tebi ali tistemu testu, ko so se vozili po vsakdanjih relacijah z vsakdanjim voznim stilom in prisli na dobrih 25Kwh in to sploh ni dezevalo ali bilo mrzlo/vroce, takorekoc v idelanih pogojih.
Ne poznajo vec nocnega tarifa.

J.McLane, teza EVjev je zaradi baterij. Fosilci so lazji. Pa bodimo realni, jaz se razen v kombiju na trenint z 6 osebami v istem avtu se nikol nisem peljal.
Tudi tisti, ki imajo te avte za 7 oseb, se po vecini pelje notr en, drugic najpogostege 2, tu pa tam 4, ce sploh imat moderna druzina 2 otroka, 7 pa nikoli. Za 7 oseb si lahko nabavis rajsi kak kombi, ce res vozis vsak dan 7 oseb.

Argument, kolko oseb spravis v avto je zame dandanes nerealen. 7 oseb ce zaokrozim navzdol, nikoli ne vidis v avtu, tudi 5 ne.

kow je izjavil:

m0LN4r ne zna racunati. Porabil bo 8L in vec. Koliko je to evrov, naj se enkrat racuna.

Govorim o tem, da bo ID.3 ko bo zunaj stal mene v nemciji vsaj 7-8 evrov na 100km.
Enako velik dizel ala Golf Variant ali Sharan ali Tiguan pa manj kot 7 evrov na 100km.
Stem da Golf Varianta dobis za 15k.

Malo poglejte semle:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

Testla X in Audi E-Tron nista ravno predstavnika varčnega EV, samo to sem skušal izpostavit. Logično da bo ID.3 pokuril manj, a ni res?

Poglej kakšen test Hyundai IONIQ, kot drugi ekstremni primer.

Ne vem ali potem tile uporabniki lažejo:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

in potem Tesla X:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

m0LN4r ::

Glede na to, da pri etronu in manjsem ID.3 so WLTP vrednosti skoraj enake. Nevem ce je to taka omembe vredna razlika.
Potem pa se pride zraven, da je cena elektrike na polnilnicah se v enem letu konkretno dvignila, na nekaterih celo podvojila...
Kot sem rekel, ce doma filas si pri 30centih, polnilnice pa so od 39 do 89 centov, rast cen elektrike je bil letos najvecji do zdaj in sicer 5% po celi nemciji.

Pravim, da je ceneje samo ce filas doma trenutno. Tistih pavsalov, ko si placal 7-8 evrov in avto nafilal vec nikjer nimajo.

Gledam primer za Kono, pa tip racuna najcenejso elektriko ki obstaja in to domaco z Eko-tarifom.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

J.McLane ::

Glede na to, da pri etronu in manjsem ID.3 so WLTP vrednosti skoraj enake


Source? Ali morda gledaš doseg? A to veš da imata ta dva avta malo različno velike baterije in je potrebno malo več štroma da nafilaš Audija?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

Testla X in Audi E-Tron nista ravno predstavnika varčnega EV, samo to sem skušal izpostavit. Logično da bo ID.3 pokuril manj, a ni res?

Poglej kakšen test Hyundai IONIQ, kot drugi ekstremni primer.

Ne vem ali potem tile uporabniki lažejo:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

in potem Tesla X:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Zanimivo, potem mi pa ni jasno kako so v Testu na tisti strani prisli na 25kwh po mesani voznji in 29kwh po avtocesti in to na obeh avtih.
Je pa tako, da to kar se isce se najde. Jaz tudi najdem voznike na spritmonitorji, ki porabijo se 1-2 Litra manj kot jaz, ampak tistih ne gledam.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

J.McLane ::

- Dizel porabi manj na AC kot v mestu, kar iz vidika porabe energije za premikanje ni logično
- Hibrid porabi manj v mestu kot na AC, kar je edino logično, ampak razlika spet ni tako velika
- EV bo po mestu porabil absurdno malo, na AC pa pač normalno, oglej si malo Bjorn Nyland YT kanal, se tip zelo potrudi in poda številke pri konstantnih hitrostih na AC.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

m0LN4r ::

Jaz primerjam za sebe in delno fotra. Mene stane elektrika danes najmanj 30centov.
Recimo najbolj blizu po velikosti sta si Golf Sportswan in ID.3.
Za Sportwana TDI vem sledece, dobim ga za 28k takoj, gorivo me bo prislo 6,8eur/100km + 1evro za Co2 Zoll oz. reg. Torej zaokroziva na 8Eur/100km oz. 2000Eur na leto za (25.000km).

Kaj dobim pri ID.3, ti pravis da bo na moji relaciji mozno prit pod 20kWh/100km? Avto bo verjetno nekaj jurjev seveda drazji.

Torej po 3 letih verjetno se se vedno ne bo ceneje voziti naokoli, kot z dizlom?

Pa druga stvar, kaj ce se res zgodi E-Boom EVjev, mislis da bo cena elektrike ostala taka kot je, fosilc pa se podrazil?
Jaz sem pessimist in pravim, da se bo cena elektrike konkretno dvignila, fosilno gorivo pa celo pocenilo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz sem pessimist in pravim, da se bo cena elektrike konkretno dvignila, fosilno gorivo pa celo pocenilo.
Drži, obstaja realna možnost za tak scenarij. Ampak potem so tudi evtanazija in samomor realna možnost ...

m0LN4r ::


Sem pogledal, ampak mi nic ne pomeni, ker se tip v videu vozi povprecno 2x pocasneje, kot se jaz vozim vsak dan na siht. Jaz se peljem 20km z tempomatom 110, vmes prehitim se 2-3 avte in 2km se pa peljem 60kmh, dodatna 2kmh pa po mestu med 20-50.

Tam kjer se on vozi 70-80, bi se jaz peljal gladko mal vec kot 100.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

pegasus ::

Boš že še prišel k pameti ... 70km/h je čisto ok hitrost.

m0LN4r ::

70 se vozijo po regionalki elektricni i3 in Zoe uporabniki. Ostali grejo mimo njih z vsaj 100.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

pegasus ::

Električne je že srečala pamet, ostale še mora. Ali pa vsi skupaj umremo. Izbira je vaša.

J.McLane ::

Nemčija forsira dizle, ker pač do sedaj niso imeli električnih. Nekaj bodo sigurno naredili na rentabilnosti, sicer vsa ta masovna elektrifikacija VAG grupe nima smisla, edino če želijo električne prodajata po tujini pri sebi pa še vedno dizle. Tudi to zna biti njihov politični plan :))

Če bi bil jaz v taki situaciji bi si postavil solarno elektrarno na net-metering, potem naj se jeb** s tistimi 30 c/kWh.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

m0LN4r ::

pegasus je izjavil:

Električne je že srečala pamet, ostale še mora. Ali pa vsi skupaj umremo. Izbira je vaša.

Umremo sigurno, ni tu izbire.

J.McLane je izjavil:

Nemčija forsira dizle, ker pač do sedaj niso imeli električnih. Nekaj bodo sigurno naredili na rentabilnosti, sicer vsa ta masovna elektrifikacija VAG grupe nima smisla, edino če želijo električne prodajata po tujini pri sebi pa še vedno dizle. Tudi to zna biti njihov politični plan :))

Če bi bil jaz v taki situaciji bi si postavil solarno elektrarno na net-metering, potem naj se jeb** s tistimi 30 c/kWh.

Pred nakupom mislim it na testno voznjo in iti tocno po tej relaciji dom-sluzba, pa da vidim potem kaj izpise BC in na podlati tega se potem lazje primerja z trenutnim fosilcem, pa seveda marsikatera neznanka bo tudi razkrita, pa da vidimo potem.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

rupsi31 ::

m0LN4r je izjavil:


Sem pogledal, ampak mi nic ne pomeni, ker se tip v videu vozi povprecno 2x pocasneje, kot se jaz vozim vsak dan na siht. Jaz se peljem 20km z tempomatom 110, vmes prehitim se 2-3 avte in 2km se pa peljem 60kmh, dodatna 2kmh pa po mestu med 20-50.

Tam kjer se on vozi 70-80, bi se jaz peljal gladko mal vec kot 100.


Mene je zmotila ta precejšnja glasnost pri vožnji in to pri vseh. Non stop živšno pogleduje na displej, koliko ima še preostanka baterije, čeprav se vozi pod omejitvijo. Res fino.
strani: 1 ... 667 668 669 670 671 ... 673