» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 666 667 668 669 670 ... 674

J.McLane ::

Nihče ni govoril o absolutno najnižjem TCO, ampak naj bo TCO kot primerjava med vozili, ne pa tule gor opletat kako se ne splača dat 10k eur več za EV. Nekomu se drugemu ne, a je to tako zežko razumeti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

nekikr ::

Saj se dejansko ne. Zato pa še tistih nekaj EV, ki jih naredijo, stoji po salonih in čaka morebitne zanesenjake (ki jih ni in ni), kreh, Kona, kreh.

J.McLane ::

Če je trga majhen se pač na kupca lahko čaka malo dlje, kaj tu ni jasno. Koliko je Kona precenjena ali ne bo vedel edino prodajalec ko jo bo prodal. Hyundai/Kia izdela malo električnih avtov in se to igro zgleda lahko grejo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

nekikr ::

Ja, ampak, če rečeš, da se splača, potem bo marsikateri Slovenec skočil na to. Saj smo vedno prvi v vrsti pri teh hitrih/enostavnih zaslužkih. Pa vseeno tistih nekaj Kon iz zaloge ne morejo prodati. Potem se že ne splača. Lahko ima pa druge atribute vredne nakupa, to pa povsem možno.

Kje je warpi? Res upam, da se mu ni kaj zgodilo zdaj, ko gre v prosti pad vse skupaj...

m0LN4r ::

Predstavlite si: druzina kupuje nov avto do 30K, kolko pride efektivno ID.3 s subvencijo in prihrankom elektrike v 5 letih?

Drugo vprasanje, kako je kaj z baterijo v praksi? Kdaj je potrebna menjave, v kaksnem stanju je baterija po petih zimah in poletjih in 125.000km, torej kr nekaj polnenj ? Mamo kako statistiko trenutnih stromarjev, kako pogosto je bilo potrebno menjati baterije/elektroniko v tem obdobju?

Kaj pa vzdrzevanja EVja na dolgi rok? Si pac tip, ki si po 15 letih kupi novega EVja ali EV sploh zdrzi 15+ let oz. koliko stane, ce pretiravamo ? Oksidacija, pregriz kablovja, napaka v bateriji, rja/voda pride do elektronike, nic ni vecno. Na kuk let se menja akumulator v obicnem avtu?

Pa se zadnje vprasanje ali EVjem hitreje pada cena kot fosilcem? Kake bodo cene rabljenih EVjev v primerjavi z rabljenim fosilcem in zakaj?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

fikus_ ::

Kaj pomaga nekomu super duper TCO, če ne more spraskati denarja za EV! To smo že pisali, ampak EV fanatiki kar naprej trobite ene in iste razloge za EV, za katere se izkaže, da le niso tako dobri!
EV niso rešitev, ampak samo nek vmesni člen do učinkovitega javnega prevoza!

fikus_ ::

Cene EV so takšne kot so. Če bi proizvajalci lahko naredili EV za bistveno nižjo ceno bi ga tudi prodajali po nižji ceni primerljivi ICE. In tedaj bi EV dejansko bili konkurenčni "fosilom". Tako pa sedaj EV kupujejo samo intuzijasti, "zeleni" in tisti, ki hočejo biti "in". Vsem tem je skupno, da lahko skupaj spravijo denar za EV, če ne, ga pač nimajo! In nekateri od teh, ki sanjajo o EV, tu pišejo kako so super, kako prišparas na dolgi rok, potem se pa sami vozijo z ICE!????

kow ::

Fanatik si ti. EV ne kupuje povprecna slovenska druzina. Itak, da so predragi. Je pa dejstvo, da so vsako leto malo bolj dostopni. Ce bi bila slovenska drzava pametna, bi tudi pocasi in postopno zacela zmanjsevati subvencijo.

Stari maček ::

fikus_ je izjavil:

Kaj pomaga nekomu super duper TCO, če ne more spraskati denarja za EV! To smo že pisali, ampak EV fanatiki kar naprej trobite ene in iste razloge za EV, za katere se izkaže, da le niso tako dobri!
EV niso rešitev, ampak samo nek vmesni člen do učinkovitega javnega prevoza!

Ma nehajte že bluzit o javnem prevozu v Sloveniji, ni to velemesto. Slovenija je tako razdrobljena, da večini javna oblika prevoza nikoli in nikdar ne bo ustrezala.

Nikec3 ::

Stari maček je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Kaj pomaga nekomu super duper TCO, če ne more spraskati denarja za EV! To smo že pisali, ampak EV fanatiki kar naprej trobite ene in iste razloge za EV, za katere se izkaže, da le niso tako dobri!
EV niso rešitev, ampak samo nek vmesni člen do učinkovitega javnega prevoza!

Ma nehajte že bluzit o javnem prevozu v Sloveniji, ni to velemesto. Slovenija je tako razdrobljena, da večini javna oblika prevoza nikoli in nikdar ne bo ustrezala.

Slovenija ima povsem vse dejavnike zelo zelo v prid avtomobilom in proti javnemu prevozu.

1. Nimamo velikih mest. Mesto v nekem solidnem pomenu besede je samo Ljubljana.
2. Razdrobljenost
3. Relief. Ni to Finska ko potegneš železnico v ravni črti med 120 km oddaljenima mestoma in vlak vozi 45 minut, razlika v nadmorski višini po celotni trasi pa je 4 m.

V drugih novicah...

Delnica Tesle je danes vredna samo še 227$, kar je nova najnižja vrednost v zadnjih dveh letih in pol (približno). Kako nizko lahko gre? Q2 rezultati zagotovo ne bodo prinesli ničesar vzpodbudnega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Warpi pravi, da bo, preden bo 5000+, še pod 200, zaradi slo-tech inteligenzze in ostalih šorterjev, ki ne verjamejo v svetovno dominacijo robotaksijev v roku poldrugega leta.>:D

Okapi ::

Naslednji spodbudni rezultat bo mogoče proti koncu leta, če bodo uspeli do takrat zagnati kitajsko tovarno. Naslednji spodbudni korak bo zagon proizvodnje Y - če bo stekla v nekih spodobnih številkah leta 2020.

No, leta 2021 se bodo pa za Teslo začele resne težave, ker bo postalo jasno, da z robotaksiji še dolgo ne bo nič, prodaja, in zlasti dobiček od prodaje avtov, pa ne bo tak, kot bi si delničarji želeli, in jih bo začelo minevati potrpljenje. Ne bo nobeno presenečenje, če bo delnica pod 100 dolarji.

MrNighthawk ::

Ali je mogoče kdo prebral original tegale slovenskega povzetka?
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/umazan...

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Ravno včeraj na TV SLO Studio City, da se v naše ljubo glavno mesto dnevno vozi v službo 140000 ljudi! Povprečna zasedenost vozila je 1,2 človeka! Se pravi recept za kaos na cesti. In gostje so bili proti tretjemu voznemu pasu. Tako da hitra rešitev so parkirne hiše na obrobju in javni prevoz v center. Dolgoročno decentralizacija zaposljevalcev in več dela od doma.

bbf ::

Tisti minchenski članek že na daleč zavdarja po nafti.. cca 50/50% je razmerje ispustov CO2 ICE avtomobila. 50% izgradnja+razgradnja / 50% porabljeno gorivo+vzdrževanje @ 250.000km (slovensko povprečje prevoženih v ž.d. vozila = 125k, torej ne dosežemo 50/50). To je fiksno. Pri EV so te cifre možne od minchenskega scenarija do 99/1%. Pa če to povprečiš, je v vsakem primeru manj kot povprečen ICE.

J.McLane ::

fikus_ je izjavil:

Kaj pomaga nekomu super duper TCO, če ne more spraskati denarja za EV! To smo že pisali, ampak EV fanatiki kar naprej trobite ene in iste razloge za EV, za katere se izkaže, da le niso tako dobri!
EV niso rešitev, ampak samo nek vmesni člen do učinkovitega javnega prevoza!


Ja to smo že pisali samo ali se tebe nič ne prime ali pa imaš spomin kot zlata ribica. Na koncu je pomembno samo to kaj kupec želi, danes je zadovoljen s Cliotom ker nima nekega smisla za pleh zapravljati več, jutri bo morda drugače, ne pravim da bo, lahko pa je. V glavnem močno podcenjuješ kupno moč povprečnega Slovenca. Kreditno sposobnost za 300€ mesec ima tudi velika večina tistih 600.000+ za nedoločen čas zaposlenih Slovencev, samo zakaj bi se kreditiral, če se ni treba. Ampak ko imaš enkrat možnost z denarjem likvidno razpolagat (še enkrat si preberi vse prispevke o eko kreditu), potem je pomemben samo in zgolj TCO in po tej analogiji sta si bencinar za 20k € in EV za 30k € zelo enaka. Ampak kupec izbere tisto kar sam hoče imeti in voziti, ta želja po EV bo pa iz leta v leto naraščala, to je dejstvo, edina neznanka je kako hitro se bo to dogajalo.

fikus_ je izjavil:

Cene EV so takšne kot so. Če bi proizvajalci lahko naredili EV za bistveno nižjo ceno bi ga tudi prodajali po nižji ceni primerljivi ICE. In tedaj bi EV dejansko bili konkurenčni "fosilom". Tako pa sedaj EV kupujejo samo intuzijasti, "zeleni" in tisti, ki hočejo biti "in". Vsem tem je skupno, da lahko skupaj spravijo denar za EV, če ne, ga pač nimajo! In nekateri od teh, ki sanjajo o EV, tu pišejo kako so super, kako prišparas na dolgi rok, potem se pa sami vozijo z ICE!????


Ostani fikus in lepo stoj tam v kotu in bodi tiho, ker iz tvojih ust letijo ven samo traparije, resno, a ti sploh prebereš kar napišeš?

Kona EV pride ven v nekih 50.000 primerkih letno za celi svet, kako za boga naj bo poceni? Neka Toyota danes ne more razviti svoje Supre ker nimajo na zalogi I6 motorja in ne morejo iti razvijat motorja za nek nišni model, ki se bo prodajal v majhnih količinah. Jasno da je EV danes drag če se jih pa proda samo peščico in potem še vsak proizvajalec gre razvijat svoj pogon. Ko bo en velik proizvajalec svoj EV pogon proizvajala v milijonih letno bo pa slika postala zelo drugačna. Danes je Tesla na 250k, Kitajci tudi tam nekje, Leaf je na 100k...VW veliko obeta, ker bo enotna platforma za VW, Škodo, Seat, Audi...

V glavnem prihodnost je v BEV, vprašanje samo kako hitra bo ta rast.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nekikr ::

fikus_ je izjavil:

Ravno včeraj na TV SLO Studio City, da se v naše ljubo glavno mesto dnevno vozi v službo 140000 ljudi! Povprečna zasedenost vozila je 1,2 človeka! Se pravi recept za kaos na cesti. In gostje so bili proti tretjemu voznemu pasu. Tako da hitra rešitev so parkirne hiše na obrobju in javni prevoz v center. Dolgoročno decentralizacija zaposljevalcev in več dela od doma.

Glede na tale forum je rešitev 2 toni težak EV za vsakega od teh 140.000 ljudi. In to bluzenje celo subvencioniramo.

MrNighthawk ::

bbf je izjavil:

Tisti minchenski članek že na daleč zavdarja po nafti

Sicer gre za strokovni članek, kar ne pomeni, da ni pod vplivom zunanjih dejavnikov (naftnih lobijev), vendar ni vsak podatek, ki je pozitiven za ICE izrodek naftnih lobijev :). Če ima kdo drug kakšno konkretno študijo ICE in EV in življenjskega cikla ter carbon footprint skozi celotni cikel, lahko mirno prilepi. Ampak blog zapis na "ILOVEEV.COM" ni nek kredibilen vir ;)

tega lahko dodam sam :)

https://www.ucsusa.org/sites/default/fi...

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Zadeva je dokaj preporosta, pustiš da se ceste zabašejo s plehom in ljudje avtomatsko začnejo iskati druge alternative (P+R, vlak, el. skiro, kolo...). Vse kar moraš urediti je to da javni promet ne obstane v zastoju (rumeni pas) in je to potem avtomatsko hitrejši prevoz.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

m0LN4r ::

Kolko vas je tu rezerviralo ID.3 ???
A bo mozno pred narocilom avto pogledati ali to pride pozneje?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Utk ::

nekikr je izjavil:


Glede na tale forum je rešitev 2 toni težak EV za vsakega od teh 140.000 ljudi. In to bluzenje celo subvencioniramo.


Glede na ta forum je rešitev v 2,0 tdi, in to bluzenje celo subvencioniramo.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/umazan...

Subvencije fosilnim gorivom presegajo pet bilijonov dolarjev

Bi lahko z odpravo subvencij za fosilna goriva izpuste CO2 res zmanjšali za 28 odstotkov? Take podatke kaže študija Mednarodnega finančnega sklada, ki je celotne subvencije za fosilna goriva (nafta, premog) za leto 2017 ocenil na kar 5,2 bilijona ameriških dolarjev. Po njihovi oceni bi leta 2015 bolj učinkovita cenovna politika zmanjšala svetovne izpuste CO2 za 28 odstotkov.


MrNighthawk je izjavil:

bbf je izjavil:

Tisti minchenski članek že na daleč zavdarja po nafti

Sicer gre za strokovni članek, kar ne pomeni, da ni pod vplivom zunanjih dejavnikov (naftnih lobijev), vendar ni vsak podatek, ki je pozitiven za ICE izrodek naftnih lobijev :). Če ima kdo drug kakšno konkretno študijo ICE in EV in življenjskega cikla ter carbon footprint skozi celotni cikel, lahko mirno prilepi. Ampak blog zapis na "ILOVEEV.COM" ni nek kredibilen vir ;)

tega lahko dodam sam :)

https://www.ucsusa.org/sites/default/fi...

Ni strokovni, ampak "strokovni", demantiral ga je pa marsikdo: https://siol.net/avtomoto/zgodbe/umazan...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Glede na ta forum je rešitev v 2,0 tdi, in to bluzenje celo subvencioniramo.

Ja? Kdo pa to zagovarja? A to pretepaš slamnatega moža spet? Hint: če ne sprejmeš nakladanja o 100% čistih EV še ne pomeni, da si za stare dizle.

Stari maček ::

Če baterije za EV brez težav zdržijo 800.000 km potem res ne vem, zakaj ne dajo garancije za 400.000 km???

MrNighthawk ::

nekikr je izjavil:

Hint: če ne sprejmeš nakladanja o 100% čistih EV še ne pomeni, da si za stare dizle.

Točno to! Ne moreš bit skepit in/ali objektiven, ampak si lahko samo hater, kar je pa totalen BS.
100% čistih EVjev pa ne bo nikoli.

Utk ::

MrNighthawk je izjavil:

nekikr je izjavil:

Hint: če ne sprejmeš nakladanja o 100% čistih EV še ne pomeni, da si za stare dizle.

Točno to! Ne moreš bit skepit in/ali objektiven, ampak si lahko samo hater, kar je pa totalen BS.
100% čistih EVjev pa ne bo nikoli.

Če nisi niti za EV niti za dizel, verjetno niti za bencin, potem si pa pač driska, ki ni sposobna sprejet najboljše rešitve, ker ta pač ni idealna.

Stari maček je izjavil:

Če baterije za EV brez težav zdržijo 800.000 km potem res ne vem, zakaj ne dajo garancije za 400.000 km???

Če tdi zdrži 1 mio km, zakaj ima garancije 2 leti ali 100,000 km? Če je treba baterijo menjat takoj po garanciji, zakaj ne menjajo tdi-jev vsake dve leti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Če nisi niti za EV niti za dizel, verjetno niti za bencin, potem si pa pač driska, ki ni sposobna sprejet najboljše rešitve, ker ta pač ni idealna.

Ampak a je dve toni težak EV res najboljše, kar se lahko spomnimo? Ob upoštevanju dejstva, da se v avtomobilih vozi po 1,x človek naenkrat? A ne bi bilo morda bolj smiselno, da se subvencionira (oz. denar preusmeri) v kakšen P+R več? Morda kakšen vlak ali avtobus več? Pa da se recimo za drugi avto subvencionira nekaj v rangu twizy in ne še dve toni pleha? Tako daleč nam ne seže pogled, kajne? Izbira je samo Golf ali dve toni baterij?

feryz ::

Malo sem iz teme.
Kaj že voziš, Utk? Ni še dovolj zasvinjano za tvoj TCO.
Zato kar goniš tista stara jajca. Ostali smo se vsaj modernizirali na EURO 6.


Tamala dela izpit. Kmalu bo rabila avto. Malo gledam, ali Etron ali IPace. Moram poklicati, če se da kje to sprobati. In seveda dobavni rok.
Kune se pa baje ne da dobiti? Verjetno bi bila boljša izbira za prvi avto. Ne blesti ravno v avtošoli.

Utk ::

A se vlak ne subvencionira? Kolk avtobusov bi vozilo brez subvencij?
In končno, kaj je tako strašno narobe s tono ali dvema pleha, v primerjavi z nekim twizijem? V realnosti tudi twizi zasede cel prometni pas, še bicikel ga, če se hočeš peljat varno po cesti.

Kaj že voziš, Utk? Ni še dovolj zasvinjano za tvoj TCO.
Zato kar goniš tista stara jajca. Ostali smo se vsaj modernizirali na EURO 6.

Plin je (zaenkrat še) nad vsemi euro normami, brez skrbi.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Če nisi niti za EV niti za dizel, verjetno niti za bencin, potem si pa pač driska, ki ni sposobna sprejet najboljše rešitve, ker ta pač ni idealna.

A spet bluziš? 8-O Sprejmeš odločitev, ki je karseda najbolj idealna. zadeve niso črno bele, kot se tebi zdi.

nekikr ::

A se vlak ne subvencionira? Kolk avtobusov bi vozilo brez subvencij?

Se. Manj. Kar ne pomeni, da ni prostora za razširitev.

n končno, kaj je tako strašno narobe s tono ali dvema pleha, v primerjavi z nekim twizijem?

Ko jebe črnuhe, naj crknejo v rudnikih. Pa Kitajce, itak jih je preveč. Kako je svet enostaven in lep, če zamižiš na obe očesi in si prepevaš lalalalala, kajne?

V realnosti tudi twizi zasede cel prometni pas, še bicikel ga, če se hočeš peljat varno po cesti.

Glej zgoraj. Ne zasede toliko prostora, predvsem pa rabiš neprimerno manj prostora na parkirišču.

fikus_ ::

JMclane, ne vem kako ti naj razložim?! Ljudje kupujejo telefone na naročnino, čeprav TCO ni najbolj prijazen, vzamejo trojček (Tel+TV+Internet) z eno leto polovična naročnina, drugo polna, potem pa jamrajo kako je drago, . . . in še bi lahko našteval. Če ti gledaš na TCO, OK, veliko folka niti ne ve kaj je to, njih zanima zadeva (telefon, avto, . . . ) tisti trenutek, kaj največ dobijo za svoj denar (našparan, kredit). Zato so aktualni razni lizingi celo za rabljenje avtomobile ali ali kredit "na položnice" in podobne zadeve.

J.McLane ::

Res ne vem v katerih vodah (šankih? se ti zadržuješ, ampak napačno je to da posplošuješ nekaj po svoji logiki.

Kot sem že pisal, kdo za boga gre v strošek 10k € za solarno elektrarno ki se poplača šele po 10+ letih, pa malo poglej po strehah, kar rastejo. Naročnine za net ima mali človek tudi zelo naštudirane, vsaj kar jaz poznam ljudi okoli sebe, tudi tele 25 € naročnine samo da je telefon poceni počasi izginjajo. Skeširaš telefon za 300€ in Hot paket za 10€, takih je po mojem vedno več, ne moreš v nedogled molzti (gorivo) ljudi, si znajoi tudi kaj izračunat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::

Če bi vsi bili tako pogosto za šankom, kot sem jaz, bi jih 99% propadlo!

Očitno sva vsak na svojem bregu. In očitno se ne druživa z "enakimi" ljudmi. Poleg tega ne "kupim" vsake trditve kako je vse mogoče, "samo što nije", . . .
Je, SE se delajo, ampak spet ne tako množično, naročnine za net v neki "vukojebini" tudi ne moreš izbirati, ker pač imaš samo enega ponudnika in še ta ponudba je bolj kilava, . . . SLO ni samo LJ z okolico!

Utk ::

Ko jebe črnuhe, naj crknejo v rudnikih. Pa Kitajce, itak jih je preveč. Kako je svet enostaven in lep, če zamižiš na obe očesi in si prepevaš lalalalala, kajne?

Ne bodi patetičen. Lahko bi isto rekli Nemci za nas, najbolje, da nehamo vse delat, ker morajo tam neki balkanci delat to sranje za 600 evrov na mesec.

Ne zasede toliko prostora, predvsem pa rabiš neprimerno manj prostora na parkirišču.

Prostora pod zemljo je kolk češ. Če hoče nekdo plačevat urno najemnino za ta prostor, zakaj ga ne bi. Po Evropi ima vsaka vas podzemno garažo, v Ljubljani par let nazaj še ni bilo praktično nobene. Še zmeraj jih je pa 10x premalo. V bistvu bi morala bit (praktično) vsa parkirišča pod zemljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

roCkY ::

Utk je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

nekikr je izjavil:

Hint: če ne sprejmeš nakladanja o 100% čistih EV še ne pomeni, da si za stare dizle.

Točno to! Ne moreš bit skepit in/ali objektiven, ampak si lahko samo hater, kar je pa totalen BS.
100% čistih EVjev pa ne bo nikoli.

Če nisi niti za EV niti za dizel, verjetno niti za bencin, potem si pa pač driska, ki ni sposobna sprejet najboljše rešitve, ker ta pač ni idealna.

Stari maček je izjavil:

Če baterije za EV brez težav zdržijo 800.000 km potem res ne vem, zakaj ne dajo garancije za 400.000 km???

Če tdi zdrži 1 mio km, zakaj ima garancije 2 leti ali 100,000 km? Če je treba baterijo menjat takoj po garanciji, zakaj ne menjajo tdi-jev vsake dve leti?

Predvsem zato ker servisna mreža in proizvajalec z vzdrževanjem zasluži več kot z izdelavo enote.

BigWhale ::

roCkY je izjavil:

Utk je izjavil:

Če tdi zdrži 1 mio km, zakaj ima garancije 2 leti ali 100,000 km? Če je treba baterijo menjat takoj po garanciji, zakaj ne menjajo tdi-jev vsake dve leti?
Predvsem zato ker servisna mreža in proizvajalec z vzdrževanjem zasluži več kot z izdelavo enote.


Po mojem je stvar bolj kompleksna kot to. Z vzdrzevanjem se sicer zasluzi precej ampak proizvajalec zasluzi s proizvodnjo. Z vzdrzevanjem sluzi distributer oziroma servisna mreza. Zakaj ne da proizvajalec toliko garancije na stvari? Zaradi tega, ker je to neprakticno, ceprav bi lahko bilo dovolj poceni (v teoriji). Vedno je prisotna casovna omejitev, ker po 30 letih bo tezko garantirati proizvodnjo 30 let starih rezervnih delov. Potem bi bilo potrebno vlagati tudi v razvoj in posodobitve proizvodnih linij za tiste 30 let stare dele.

Tehnolosko in materialno 30 let garancije ni tak problem. Vecji problem je logisticno.

Zraven je pa se to, da kot tovarna zelis pushat nove izdelke in ti je v interesu, da ljudje menjajo avto na podobnih intervalih kot gre razvoj novih.

rupsi31 ::

feryz je izjavil:




Tamala dela izpit. Kmalu bo rabila avto. Malo gledam, ali Etron ali IPace. Moram poklicati, če se da kje to sprobati.


Audijevega etrona lahko preizkusis v ljubljani. Porsche Verovškova ga ima.

feryz ::

Ok, hvala. Bom kontaktiral.

m0LN4r ::

Ravno gledam, na leto me pride avto 2500 bencina + 120 rwgistracija in 1800 dizla in 250 regiatracija - v nemciji.

Torej v nqslednjih 5 letih, ajd vzamem cenejse, me dizelas stane 10.000eur...

To je 1/3 cene vwjevega IDja. Torej al kupiti EV za dobrih 30 al Fosilca za dobrih 20...
Kaj bo pa vec vredno cez 5 let?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

J.McLane ::

To lahko že danes pogledaš, 5 let star Leaf je vreden 12-18k €, 5 let star Golf pa 7-11k €.

Zanimivo da je registracija v Nemčiji tako "poceni" sem mislil da je dražje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

roCkY ::

Kolk bi pa v 5 letih dal za elektriko, če bi polnil na javnih polnilnicah ali doma? Recimo, da vzamemo povprečje 200 Wh/km za lažje računanje naprej. Poraba bo verjetno nekje v rangu 1kWh za 6 km v realnosti.

m0LN4r ::

Sej to je glih vprasanje, kdor ima fotovoltaiko ga lahko nafila vsak dan zastonj oz. imas manj dobicka.

Elektrika stane v DE up to 30 centov na kw, priblizno bi bilo tko, kot ce bi tankal bencin za 0,65 centov na liter.

Od kod stevilka 200wh/km? Pr fosilcih je tudi tako, da se en clovek vozi po ravnem sluzba siht po regionalki in ima 4,5L drugi pa ima brege mal avtoceste in 6L...

J.McLane je izjavil:

To lahko že danes pogledaš, 5 let star Leaf je vreden 12-18k €, 5 let star Golf pa 7-11k €.

Zanimivo da je registracija v Nemčiji tako "poceni" sem mislil da je dražje.

Ja samo tisti Golf je bil 22k, Leaf pa 30 ane?

Nekako torej nima veze al je EV ali ni ko je rabljen, pac minus 0,5% nabavne cene za vsakih 1000km prevozenih
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

Izgubo vrednosti jaz ponavadi nekje računam 16% letno (bolj pesimistična varianta)
Torej avto za 30k EUR, po letih:
1. 25,200
2. 21,168
3. 17,781
4. 14,936
5. 12,546

in avto za 20 k EUR:
1. 16,800
2. 14,112
3. 11,854
4. 9,957
5. 8,364
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Spock83 ::

m0LN4r je izjavil:

Kolko vas je tu rezerviralo ID.3 ???
A bo mozno pred narocilom avto pogledati ali to pride pozneje?


jaz sem rezerviral

Mikrohard ::

1.) To ni prednaročilo. To je rezervacija. Če mu avo ne bo všeč, mu ga ne bo potrebno naročiti.
2.) Poplava električnih avtov? Verjetno se hecaš.

roCkY ::

Kje pa je napisal električnih?
Način pogona je le en od fičrov avta. Morda najpomembnejši. Ali pa tudi ne!

Zheegec ::

Od prvega aprila do danes je bilo na Norveškem, Nizozemskem in Španiji (edine tri države, ki sproti sporočajo registracijo po modelu avtomobila in hkrati 30% prodaje v Evropi) prodano:

~200 Tesla Model X + Model S combined
~600 Jaguar I-pace
~650 Audi e-Tron
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Mikrohard ::

Verjemi, da kdor je rezerviral ID.3, ne gleda nič drugega kot električne avte. Če je pa to malo čez les, naj pa vsak zase presodi. Jaz bencinarja ali dizla ne kupim več. V skrajnem primeru mogoče še hibrida.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

codeMonkey ::

Zheegec je izjavil:

Od prvega aprila do danes je bilo na Norveškem, Nizozemskem in Španiji (edine tri države, ki sproti sporočajo registracijo po modelu avtomobila in hkrati 30% prodaje v Evropi) prodano:

~200 Tesla Model X + Model S combined
~600 Jaguar I-pace
~650 Audi e-Tron


Kje je pa trojka?

Kinjorts ::

Ne razumem navdušenja nad el. avtomobili. Vprašate zakaj? Zato ker se za uporabnika ne spremeni nič. Še vedno bodo cestni zastoji, problemi s pakiranjem, strošek enegenta je ta trenutek relativno nizek, vendar bo takoj ko bo takšnih avtomobilov dovolj na cesti država želela svoj delež, visoka nabavna cena, ...

Zato ste čez les.
strani: 1 ... 666 667 668 669 670 ... 674