» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 665 666 667 668 669 ... 673

Emobi ::

Ne, ni nujno tako.
Ker spredaj ni motorja, lažje načrtuješ zmečkljive cone in tudi motor ob čelnem trku ne rine v potniško kabino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

nekikr ::

Kar se samih stroskov tice, so gume za Smarta za vsaj tretjino cenejse od tega kar imam zdaj. Prvi in drugi servis sta v rangu ~80 EUR, tretji vecji servis je ~250 EUR, odvisno kaj vse menjajo.

Tepček. EV ne potrebujejo nobenega servisa. A ne spremljaš teme?

bbf ::

Malo za nazaj: zakaj računate kreditno sposobnost kupcev čisto na suho? Ne upoštevate pomembnih variabil!
1. Ali je to prvi avto uporabnika (nema se / može se)
2. Ali je to drugi avto (ima se / može se)
1-2. Kdor se vozi 100km na dan, v velki verjetnosti ima ICE in ob menjavi mu prodaja tega avta zniža mesečni obrok oziroma kompenzira del kredita.
4. Vrednost EVja po odplačanem kreditu tudi ni kar nula.

Kot da bi vsi kupovali iz nule in potem kar vrgli stran?

Utk ::

nekikr je izjavil:

Kar se samih stroskov tice, so gume za Smarta za vsaj tretjino cenejse od tega kar imam zdaj. Prvi in drugi servis sta v rangu ~80 EUR, tretji vecji servis je ~250 EUR, odvisno kaj vse menjajo.

Tepček. EV ne potrebujejo nobenega servisa. A ne spremljaš teme?

Potrebujejo dokler je garancija. Ko je ICE izven garancije tudi ne bi nihče delal rednih servisov, če ne bi bilo potrebno menjat olja. Ker ostalo se dela po potrebi. EV rabi servise, ampak ni potrebe, da so na točno nek interval.

m0LN4r ::

Mislite da bo polek ID.3 prisel tudi kak cenejsi manjsi model kot Polo?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Utk ::

Ja še en bo, ampak najbrž bolj v rangu up-a.

fikus_ ::

"v velki verjetnosti ima ICE in ob menjavi mu prodaja tega avta zniža mesečni obrok oziroma kompenzira del kredita."

"Kratko" razmišljanje! Podobno velja, če namesto EV kupi ICE in del kupnine novega pokrije s prodajo starega!

V osnovi pa ne spremeni dejstva, da si povprečna Micka/Janez ne more privoščiti EV, ali nima toliko našparano, ali ne more dobiti toliko kredita!

Wrop ::

Sem pred kratkim pogledal koliko pride en Twizzy. Nakup skupaj z baterijo, torej brez najema, skoraj 15.000 €. Temu bi jaz rekel rop.

J.McLane ::

fikus_ je izjavil:


V osnovi pa ne spremeni dejstva, da si povprečna Micka/Janez ne more privoščiti EV, ali nima toliko našparano, ali ne more dobiti toliko kredita!


Daj podaj definicijo tega povprečnega Janeza, a si mislil morda podpovprečnega?

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
...je bilo delovno aktivnih 935.000 prebivalcev Slovenije
Med delovno aktivnimi je bilo 663.000 zaposlenih za nedoločen čas
Samozaposlenih je bilo 108.000
Mediana plač je v letu 2016 znašala 1.394 EUR bruto

A smo res Slovenci taki reveži kot jih nekateri tule gor skušate predstaviti? Upam trdit da večini, ki so sposobna kupit dokaj drag EV jim preprosto ni v interesu, da bi kupovali katerokoli "drag" avto in denar raje zapravljajo drugje kot pa za pleh. To je dokaj jasno ko vidiš da povprečni Slovenec prevozi zgolj nekih 13k km letno (ali koliko že je?), tisti ki prevozi več se mu pa na neki točki ne "splač" več vozit z zgonjenim starimi jajci, ker enostavno prevč svojega kvalitetnega časa presedi v avtu in ker s kilometri hitreje pride do okvar.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Glede na povprečno plačo in povprečne letne kilometre, bi vse nad dacio v Sloveniji bilo predrago in nepotrebno. Pa jih ni spet tolk na cesti.

feryz ::

Povprečna plača v Sloveniji pove točno nič.
Recimo nekaj v stilu, "plače imam 840 evrov neto, vozim pa avto za 100+ k evrov".
Kaj pravi na to statistika?

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Glede na povprečno plačo in povprečne letne kilometre, bi vse nad dacio v Sloveniji bilo predrago in nepotrebno. Pa jih ni spet tolk na cesti.

Ljudje vidijo avto kot statusni simbol "nek se vidi razkoš", se bodo zapufali za 10 let pa tudi, če živijo na kruhu in vodi, samo da bo sosed lahko videl boljši avto pred bajto.
Potem je pa tukaj še praktičnost. Lahko imaš 3000€ prihodkov na mesec ampak ti ni smiselno kupovati avta dražjega od 20k.
Imam 10 let star avto (kupljen je bil nov), ki ga razen v primeru večje okvare ne zamenjam še nadaljnjih 10 let, novi mi ne ponujajo kaj dost več od tega kar si v avtu želim. naslednji bo pa skoraj zagotovo električen... razen, če ta jutri ne crkne :))

kow ::

J.McLane je izjavil:


Mediana plač je v letu 2016 znašala 1.394 EUR bruto


To je bistvo. Mas 900k zaposlenih, pa pol jih ima manj kot 1000e neto mesecno. Torej imas max 450k ljudi, ki sploh lahko realno razmisljajo o nakupu novega avtomobila, pa se to vecina samo kaksnega cliota. Ostali so prisiljeni voziti precej rabljene avtomobile. Ce kupijo avto na 10 let, dobis 45k avtomobilov na leto (na zaposlenega). Dodaj se 100k bolje stojecih upokojencev, dobis 55k na leto. Izracuna "od oka" se tudi dokaj dobro ujema z uradno prodajo.

Stari maček ::

J.McLane je izjavil:

fikus_ je izjavil:


V osnovi pa ne spremeni dejstva, da si povprečna Micka/Janez ne more privoščiti EV, ali nima toliko našparano, ali ne more dobiti toliko kredita!


Daj podaj definicijo tega povprečnega Janeza, a si mislil morda podpovprečnega?

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
...je bilo delovno aktivnih 935.000 prebivalcev Slovenije
Med delovno aktivnimi je bilo 663.000 zaposlenih za nedoločen čas
Samozaposlenih je bilo 108.000
Mediana plač je v letu 2016 znašala 1.394 EUR bruto

A smo res Slovenci taki reveži kot jih nekateri tule gor skušate predstaviti? Upam trdit da večini, ki so sposobna kupit dokaj drag EV jim preprosto ni v interesu, da bi kupovali katerokoli "drag" avto in denar raje zapravljajo drugje kot pa za pleh. To je dokaj jasno ko vidiš da povprečni Slovenec prevozi zgolj nekih 13k km letno (ali koliko že je?), tisti ki prevozi več se mu pa na neki točki ne "splač" več vozit z zgonjenim starimi jajci, ker enostavno prevč svojega kvalitetnega časa presedi v avtu in ker s kilometri hitreje pride do okvar.

Kot da je en EV edini strošek, ki ga imaš v življenju. Ne živimo vsi v hotelu mama brez svojih otrok...

feryz ::

Ne verjemite plačam. Vsak v Sloveniji, ki ima eno levo in eno desno, še pol plače mesečno zraven pridela.
Razen javnega sektorja. Ta pa razliko ukrade.

Utk ::

Točno to sem hotel tudi jaz namignit. Ljudje se znajdejo na razne načine. Tudi taki, ki po vseh pravilih ne bi mogli kupit niti bicikla, se vozijo v čisto dobrih avtih, grejo na morje, imajo hišo, itd. Plača je za marsikoga samo nek mali dohodek, pa za prispevke plačat.

kow ::

Poznam pa tudi take, ki bi si lahko privoscili 2 avta, pa nimajo nobenega. Recimo, da se "skrajnosti" odstejejo.

MrNighthawk ::

feryz je izjavil:

Ne verjemite plačam. Vsak v Sloveniji, ki ima eno levo in eno desno, še pol plače mesečno zraven pridela.
Razen javnega sektorja. Ta pa razliko ukrade.

Utk je izjavil:

Točno to sem hotel tudi jaz namignit. Ljudje se znajdejo na razne načine. Tudi taki, ki po vseh pravilih ne bi mogli kupit niti bicikla, se vozijo v čisto dobrih avtih, grejo na morje, imajo hišo, itd. Plača je za marsikoga samo nek mali dohodek, pa za prispevke plačat.

razen kriminalcev je to bore malo ljudi, ki se vozi dobrih avtomobilih in hodijo na morje (sicer je razlika ali je to poreč ali so Maldivi) pa so na minimalcu.
imet hišo ne pomeni imeti veliko denarja. hišo lahko podeduješ in stroškov z hišo tudi ni samo za 150EUR na mesec.
kaj pa trume ljudi, ki se vozi z javnim prevozom? eni res živite na oblaku in v svoje balonu,... I'd hate to burst your bubble...

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Aha, res živimo v balončku. A kdaj pogledaš na parkirplac?
Sicer so res cenena jajca, ampak po večini nova in nikakor v skladu z uradnimi prihodki.

Utk ::

razen kriminalcev je to bore malo ljudi, ki se vozi dobrih avtomobilih in hodijo na morje (sicer je razlika ali je to poreč ali so Maldivi) pa so na minimalcu.

Minimalec ima pri nas kar veliko razpon. To je vse od 600 evrov, ali pa še kaj manj, do 850 ali pa 950, s kakšnim prevozom, kakšno naduro itd. To je vse praktično minimum, pa vseeno razlika. Kakorkoli, niti za 600 niti za 900, če greš računat stroške, si ne moreš privoščit skoraj nobenga avta. Pa si ga ljudje vseeno. In na morje grejo. Kaj točno je narobe s Porečom, v takih primerih?

imet hišo ne pomeni imeti veliko denarja. hišo lahko podeduješ in stroškov z hišo tudi ni samo za 150EUR na mesec.

Lahko, lahko jo napol podeduješ, lahko jo pa sam zgradiš, ali pa staro obnoviš. Možnosti je milijon. Samo od plače si bi malokdo lahko privoščil hišo. Pa poglej kolk jih stoji.

kaj pa trume ljudi, ki se vozi z javnim prevozom? eni res živite na oblaku in v svoje balonu,... I'd hate to burst your bubble...

Ja, kar nekaj od teh je celo prepričanih, da imajo visoko plačo, in da se splača za njo vozit ali selit v Ljubljano. Namesto da bi ostali tam kjer so, za 200 evrov manj, in imeli več.
Bubblov je veliko za počit.

MrNighthawk ::

feryz je izjavil:

Aha, res živimo v balončku. A kdaj pogledaš na parkirplac?
Sicer so res cenena jajca, ampak po večini nova in nikakor v skladu z uradnimi prihodki.

Tisti, ki nima avta ga sigurno ni parkiral :))
In ja, če to misliš potem res živiš v balončku zavitemu v celofan, ker po tvojem "vsi" vozijo cenena ampak nova jajca :))
Dokler ne boš pokazal kaj bolj konkretnega kot pa tvoj ozek poglej na domač parking, rajši ne dajaj butastih izjav.

feryz ::

Butaste so kvečjemu tvoje.
Kdor avta ne rabi, ga ne kupi. To je pa ja logično?

Sicer zmotno mislite, da smo Slovenci mahnjeni na pleh. Drugje so še veliko bolj.
Italijani vzdihujejo po njih tako, da se mi niti v sanjah ne moremo primerjati z njimi. Kar se tega tiče. Si ga pa še težje privoščijo kot Slovenci.
Ne se pa primerjati z Balkanom. Tam je stanje tako, kot je. Itak bo kmalu prazen. Ostali bodo ostareli prebivalci, javni sektor in ovce (na dveh in na štirih nogah)

Spock83 ::

VW I.D. Electric Cars Geoff Beggs 29.900€ for the base version in Germany, and that includes 19% german VAT.
Of course the base model is the "base model", 330 km battery but do not expecto HUD, Voice commands, etc. But it will deliver the technology that is common to all the ID.3 :
- OTA
- Advanced double thermal management of the batteries with parallel liquid cooling chiller and radiator
- Battery heater liquid circuit
- Motor cooling
- Heat Pump
- Always online, allowing a range of services to be offered to customers through the cloud
- Level 3 autonomous driving ready
- LED matrix lights
- Full LED lights (interior and exterior)
- One-pedal driving selectable.
- Remote APP control
- And other usual equipment present in any Golf

MrNighthawk ::

feryz je izjavil:

Butaste so kvečjemu tvoje.
Kdor avta ne rabi, ga ne kupi. To je pa ja logično?

Sicer zmotno mislite, da smo Slovenci mahnjeni na pleh. Drugje so še veliko bolj.
Italijani vzdihujejo po njih tako, da se mi niti v sanjah ne moremo primerjati z njimi. Kar se tega tiče. Si ga pa še težje privoščijo kot Slovenci.
Ne se pa primerjati z Balkanom. Tam je stanje tako, kot je. Itak bo kmalu prazen. Ostali bodo ostareli prebivalci, javni sektor in ovce (na dveh in na štirih nogah)


Kdo je sploh to rekel?! Govora je o ljudeh, ki ne morejo kupiti avta. In za te ljudi ti tvoje "empirično zbiranje podatkov" na domačem parkingu nič ne pove.
Za vse ostale izjave pa tudi nimaš nobene konkretne podlage ampak samo tvoje domneve in blodnje.

Okapi ::

Utk je izjavil:

razen kriminalcev je to bore malo ljudi, ki se vozi dobrih avtomobilih in hodijo na morje (sicer je razlika ali je to poreč ali so Maldivi) pa so na minimalcu.

Minimalec ima pri nas kar veliko razpon. To je vse od 600 evrov, ali pa še kaj manj, do 850 ali pa 950, s kakšnim prevozom, kakšno naduro itd. To je vse praktično minimum, pa vseeno razlika. Kakorkoli, niti za 600 niti za 900, če greš računat stroške, si ne moreš privoščit skoraj nobenga avta. Pa si ga ljudje vseeno. In na morje grejo. Kaj točno je narobe s Porečom, v takih primerih?
Pozabljaš, da so ogromne razlike glede na to, kaj kdo poleg te minimalne plača še ima, oziroma kakšne ima stroške.

Nekdo je samski in živi v svojem stanovanju, ali hiši, in ima mogoče še vrt, kakšno njivo, mogoče nekaj gozda ...

Nekdo drug z enako plačo pa mora plačevati najemnino, vrta nima, ima pa dva otroka in mogoče še brezposelnega partnerja.

Tisti prvi z minimalcem lepo živi, ima lahko čisto spodoben avto in hodi na morje, oni drugi je pa socialni primer. Oba imata pa enako plačo.

Utk ::

Ne pozabljam. Sej pravim, da plača je samo en del vsega, in če bi gledali samo plače (in kaj nek "povprečen" človek "potrebuje"), bi bli skoraj vsi reveži, pa ni spet tako hudo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Kakšno stran, dve nazaj je nekdo lepo napisal (naredil primerjave), kaj se kupuje v SLO, kateri prvi trije avtomobili so najbolj prodajani. Poglejte to in videli boste, kaj v SLO kupuje povprečna Micka/Janez.
Vse ostalo je sprenevedanje, in nabijanje na pamet (kako si lahko vsi Omislimo EV).

J.McLane ::

Zakaj misliš da bo tako tudi ostalo, Micka/Janez sta sposobna kupit tudi kaj več, ampak nimata ne potrebe, ne želje in denar raje zapravita drugje.

Koliko je bil pa folk pripravljen plačat za telefon leta 2005 in koliko danes? Misliš da isto?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Sej pravim, da plača je samo en del vsega, in če bi gledali samo plače (in kaj nek "povprečen" človek "potrebuje"), bi bli skoraj vsi reveži, pa ni spet tako hudo.

Daj prosim pokaži konkreten podatek, da je za večino Slovencev plača "samo en del vsega".
pa ni spet tako hudo.

Definiraj prosim "tako hudo". Na lestvici od "lakote umirajoči ljudje" do "lalalala ni tako hudo" ?
res ni v sloveniji situacija kot je v neki 3. razredni državi v saharski afriki ali pa huje ampak to ne pomeni, da je dobro glede na "standard, ki se je uvedel v praktično celi evropi".
Malo sarkastično ampak takšne ignorantske komentarje je zmožen samo nekdo, ki mu nikoli ni bilo treba mešat šampona z vodo in če citiram Slavka Pregla "mularija prenažrta."

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

OK, EV so poceni, prava stvar za Micke/Janeze, čakamo direktivo s strani vlade RS, da morajo vsi dati ICE v uničenje in kupiti EV. /s off

Eno je pisanje (nabijanje) tukaj, realnost pa preverite, kakšna vozila, katerega cenovnega ranga se dejansko kupujejo! Ni tu kaj več za filozofirat!

Zakaj bi nekdo za primerljiv (po velikosti, Udobju, Opremi, . . . )EV dal 10 - 20 kEUR več kot za ICE?! Zaradi statusa, ker so EV moderni, zaradi ekologije, . . .
V večini se kupuje avtomobile glede na debelino denarnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

Utk ::

Daj prosim pokaži konkreten podatek, da je za večino Slovencev plača "samo en del vsega".

Lahko gledamo en kup statistik po katerih nismo taki reveži kot bi po vseh pravilih (glede na plače) morali bit. Povprečna starost avta, število novih avtov, število lastniških stanovanj (da ne govorimo hiš). Lahko pa se samo postaviš na parkirišče kakšne tovarne kjer delajo praktično za minimalca, pa boš videl, da so avti daleč od nekih kant. Ljudje se znajdejo na razne načine (ali pa jim nekaj pade z neba), tisti, ki se ne, tega pač ne razumejo. Niti jaz ne za vsakega, ampak variant je ogromno. Čisto vsak se pa jasno ne more, tudi če bi se hotel.

Zakaj bi nekdo za primerljiv (po velikosti, Udobju, Opremi, . . . )EV dal 10 - 20 kEUR več kot za ICE?!

Ker se EV vedno bolje pelje od 10 jurjev cenejšega ICE pa še razliko prineseš not z gorivom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Ker se EV vedno bolje pelje od 10 jurjev cenejšega ICE pa še razliko prineseš not z gorivom.

Razen Tesle sem vozil praktično vse EVje na slovenskem trgu. Razen tišine in kanček milejšega tresenja, ni noben EV blazno "bolje" peljal.
Informativno...ZOE (brez subvencije je 25k+) Megane pa 15k+ €, vozil oba. Megana rahlo zatrese, ko ga vžgeš in malo bolj glasen je. Temu lahko sicer rečeš "bolje" ampak ni neka drastična sprememba. Makedam boš v Meganu čutil manj ;)
Povprečna starost avta, število novih avtov, število lastniških stanovanj (da ne govorimo hiš). Lahko pa se samo postaviš na parkirišče kakšne tovarne kjer delajo praktično za minimalca, pa boš videl, da so avti daleč od nekih kant.

Če verjameš tej statistiki potem ti pove, da število novih avtomobilov narašča (ljudje, ki imajo denar jih kupujejo) ampak povprečna starost avta narašča, se pravi ljudje, ki jih imajo, jih tudi ne menjajo kot po tekočem traku. Povprečna starost je pa 10 let in dve leti višja kot 10 let nazaj. Se pravi je tvoja "trditev" delno točna in tvoja interpretacija (lahko)pade v vodo.

Utk ::

Razen tišine in kanček milejšega tresenja, ni noben EV blazno "bolje" peljal.

Ja, razen tišine, mirnosti pri speljevanju in neobstoječega menjalnika. Kot bi rekel, da je ferrari navaden avto, razen pospeškov, hitrosti in cene.

Povprečna starost raste, ker je vse več avtov na cesti. Ljudje kupujejo nove hitreje kot prešajo stare. Povprečno starost moraš primerjat s tistimi, ki baje niso reveži, Nemci, Francozi in podobni. Lahko da je kakšno leto kje nižja, ampak nič drastičnega, je pa drastično višja na Poljskem recimo, pa par let na Hrvaškem, plus moraš upoštevat še število avtov na 1 mio prebivalcev, kjer smo tudi kar visoko.

Ferdo66 ::

Utk je izjavil:

Razen tišine in kanček milejšega tresenja, ni noben EV blazno "bolje" peljal.

Ja, razen tišine, mirnosti pri speljevanju in neobstoječega menjalnika. Kot bi rekel, da je ferrari navaden avto, razen pospeškov, hitrosti in cene.


Kdaj se boš le ti naveličal nabijat... Tišino, mirnost in "neobstoječ menjalnik" imaš tudi pri bencinarju z avtomatskim menjalnikom. Pa za avtomatski menjalnik v najslabšem primeru doplačaš ene 2 jurja, ne pa 15...Pa se recimo v bencinskem golfu z DSG voziš za par razredov bolje kot v Zoe al pa i3...

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Ja, razen tišine, mirnosti pri speljevanju in neobstoječega menjalnika.

Speljevanje je postopek, ki traja nekaj sekund in ko si na cesti je mirnost vožnje odvisna od kvalitete podvozja, ceste in gum.
Ne pravim, da ni kul… ampak za mene ni vredno 10k razlike v ceni.
če bi želel "luksuz", ki ga ponuja neobstoječ menjalnik bi vozil avtomatika. ;)

Utk je izjavil:

Kot bi rekel, da je ferrari navaden avto, razen pospeškov, hitrosti in cene.

Žal tvoja trditev nima smisla. Ampak, če želiš trolat… Če avto ni sposoben pod pravim kotom zapeljat na ležeče policaje in se vozit po parkirni hiši ga rajši ne primerjaj z navadnim avtom. Če pa primerjaš povprečno prostornino prtljažnika pa tudi zvišiš… rajši ne trolaj.

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

POzabljate, da tudi če ima ena oseba 800-900 € in živi v skupnem gospodinjstvu še z eno, ki ima podoben prihodek je to 1600-1800€ na mesec.

Ko greš k prodajalcu rabljenih vozil njega ne zanima kakšno imaš plačo, daš polog 10% in potem vzameš kredit 400-500€ na mesec na dobo 8-9 let in magično ima par , ki si v pravljicah ne bi bil zmožen privoščit avta višjega cenovnega razreda za 55 jurjev. Tako to gre.

kow ::

V takem primeru gre denar ponavadi za otroke...

rupsi31 ::

kow je izjavil:

V takem primeru gre denar ponavadi za otroke...



Poanta je, da če dva skup žvit, lahko data pri skupnem prorčaunu 300€ brez prolema za skoraj nov avto z minimalnim pologom 10%. Eden sam si takšnega avta ne more privoščit.

Utk ::

Avtomatski menjalnik, tudi če dsg, z ice motorjem, je daleč od električnega avta.

codeMonkey ::

Brez problema, ce sta si lahko uredila podstresje pri tastarih. Z najemnino ali kreditom je ze problem.

rupsi31 ::

codeMonkey je izjavil:

Brez problema, ce sta si lahko uredila podstresje pri tastarih.


Problem je, če ne znaš nič kuhat in potem hodiš jest ven ali pa na dom naročaš hrano. Mam bolj občutek, da mladina bolj slabo doma kuhajo ali pa hodijo v trgovino vsak dan po 2 zrezka. Tako se to ne počne.

codeMonkey ::

rupsi31 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Brez problema, ce sta si lahko uredila podstresje pri tastarih.


Problem je, če ne znaš nič kuhat in potem hodiš jest ven ali pa na dom naročaš hrano. Mam bolj občutek, da mladina bolj slabo doma kuhajo ali pa hodijo v trgovino vsak dan po 2 zrezka. Tako se to ne počne.


Banke ne zanimajo navade, ampak naceloma 33% prihodkov.

EDIT: Zdaj, ko ponovno berem, je mogoce je problem v tem, ker se nisem videl, da bi ti prodajalec vozil dal kredit. In to se z 10% pologa. Imam obcutek, da s takim prodajalcem ni pametno imeti opravka, ce obstaja. Kaj ni tako, da ti prodajalec uredi kredit preko banke samo?

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

codeMonkey je izjavil:

[

EDIT: Zdaj, ko ponovno berem, je mogoce je problem v tem, ker se nisem videl, da bi ti prodajalec vozil dal kredit. In to se z 10% pologa. Imam obcutek, da s takim prodajalcem ni pametno imeti opravka, ce obstaja.


Tako počne večina, da sploh kaj prodajo. Izjeme so pooblaščeni prodajalci vozil.

J.McLane ::

fikus_ je izjavil:

OK, EV so poceni, prava stvar za Micke/Janeze, čakamo direktivo s strani vlade RS, da morajo vsi dati ICE v uničenje in kupiti EV. /s off

Eno je pisanje (nabijanje) tukaj, realnost pa preverite, kakšna vozila, katerega cenovnega ranga se dejansko kupujejo! Ni tu kaj več za filozofirat!

Zakaj bi nekdo za primerljiv (po velikosti, Udobju, Opremi, . . . )EV dal 10 - 20 kEUR več kot za ICE?! Zaradi statusa, ker so EV moderni, zaradi ekologije, . . .
V večini se kupuje avtomobile glede na debelino denarnice.


Zardi Total Cost of Ownership razlika še zdaleč ni 10-20k eur. Za tiste, ki imajo avto v garazi in ga v nedeljo dajo ven, da ga operejo to seveda ne velja, za nekoga, ki vsak dan presedi 2h uri v avtu pa sigurno.

Pa a si morš mislt nekateri bebci na streho dajo solarno elektrarno da bodo komaj po 10-15 letih imeli zastonj štrom, kaj bo takrat res s ti solarno elektrarno pa sam bog ve.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BigWhale ::

rupsi31 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

[

EDIT: Zdaj, ko ponovno berem, je mogoce je problem v tem, ker se nisem videl, da bi ti prodajalec vozil dal kredit. In to se z 10% pologa. Imam obcutek, da s takim prodajalcem ni pametno imeti opravka, ce obstaja.


Tako počne večina, da sploh kaj prodajo. Izjeme so pooblaščeni prodajalci vozil.


Vecina?! Resno? Ja, mogoce vecina k se imenujejo Nateg d. o. o. ... Noben resen prodajalec vozil ti sam ne nudi kredita. Noben. Prakticno vsi delajo preko bank. In nikjer ne dobis kredita kr tko na lepe oci. Vsekakor pa ne mores dobit kredita, ce reces, da zivis s partnerjem, ki tudi toliko zasluzi.

Ampak pri taksnih pa dandanes tezko kupis elektricno vozilo.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Avtomatski menjalnik, tudi če dsg, z ice motorjem, je daleč od električnega avta.


Je slabsi. Ni pa tko zlo dalec. Ampak vseen, na koncu dneva to ni nekaj kar bi vecino ljudi prepricalo.

Zame je edini faktor price/performance/TCO. Trenutno, kar se mojih potreb tice, ni decent EVja, ki bi pokril moje potrebe in bi bil cenovno ugoden in bom moral sklenit kompromis. Cenejsi EV + obcasno na vlak ali drazji EV in se sprijaznit s tem, da bom pac samo zarad tega, ker kupujem EV placal tolk vec.

Stari maček ::

Prosim da tisti, ki si ne lastite EV-ja, nehate teoretično nabijat o tem, kako je EV prava stvar. Prava stvar v tem trenutku je EV samo za izgubo lepega kupčka denarja, pa še kup uporabnosti ponavadi izgubiš; od prostornosti, možnosti vleke recimo prikolice ali čolna na morje, dometa itd. V glavnem, neuporabna jajca. Ko pa bodo čez par začele odpovedovat še baterije, boste pa prileteli na trdo dno realnosti, koliko je vaše precenjeno vozlo realno vredno.

roCkY ::

Če ti je TCO prioriteta razmisli s čim najceneje prideš skozi naslednjih cca 5-7 let. In ti EV ni neka nekakšna moralna obveza zaradi mišljenja, posla, ki ga opravljaš,...

Enih 5 let je še prezgodaj za nakup EV-ja. Saj VW bo verjetno naredil konkretne avte glede na EU želje kupcev. Tako performens kot cenovno bodo sprejemljivi. Kona, Niro, Leaf?
Ampak kakorkoli obrneš prvi življenski cikel produkta je beta testiranje. Je smiselno iti v to? Čas intuziazma ala Ampera, S, X je pomoje mimo. Saj lahko gre vse super. Ampak se bojim da pri nekaterih zadevah kar na lepem ne bo rezervnih delov po kakih 8-10 letih. Tudi VW lahko. Avti se pač ne zvozijo v tem času. Vsaj tisti ne o katerih se v tej temi v veliki večini debatira.
Skratka pomoje nikakor nima smisla ŠE stavit na EV konja, če ni nekih res konkretnih razlogov in kot prvo vozilo v celoti ustreza, če odmislimo pogon. Oz. je nabavna cena glede na osebni/družinski budget zelo sprejemljiva.

TCO je pravzaprav ena taka čudna stvar. Ne le pri avtih za osebni transport. Zadnjega sem recimo menjal tko na par mesecev ker je hrbet rekel, da ne gre več nima se smisla lomit v njem. EV v rangu trednjega SUV trenutno sploh ni.

Stari maček ::

Ni ga tudi v rangu Sharana ali Multivana, kjer se je najboljše vozit.

roCkY ::

Meni recimo Sharan, S-Max in Alhambra,... nekako niso ustrezali čeprav je bil segment prvi na spisku.
strani: 1 ... 665 666 667 668 669 ... 673