Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Nikec3 ::
Autopilot je vsako četrtletje bolj nevaren!
https://insideevs.com/tesla-releases-ne...
Razlika v nesrečah med vklopljenim in izklopljenim Autopilotom ni neka blazna, da ne omenjam, da je Autopilot itak vključen samo pri manj zahtevnih vožnjah.
https://insideevs.com/tesla-releases-ne...
Razlika v nesrečah med vklopljenim in izklopljenim Autopilotom ni neka blazna, da ne omenjam, da je Autopilot itak vključen samo pri manj zahtevnih vožnjah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
codeMonkey ::
Autopilot je vsako četrtletje bolj nevaren!
https://insideevs.com/tesla-releases-ne...
Razlika v nesrečah med vklopljenim in izklopljenim Autopilotom ni neka blazna, da ne omenjam, da je Autopilot itak vključen samo pri manj zahtevnih vožnjah.
Razlika je velika, na slabse, samo pri Tesli radi prikrivajo dejansko stanje:
https://www.wired.com/story/tesla-autop...
https://arstechnica.com/cars/2019/02/in...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Emobi ::
Ne, nadoknadijo tako da prodajo vec nafte. Vec nafte skurit ni problem, itak je subvencionirana.
Na Norveškem je prav gotovo problem skurit več nafte, ker tam prodaja nafte pada zaradi vse večje prodaje EV-jev.
Prodajo nečesa ne moreš povečevati, če ni večjega povpraševanja; s tem samo znižaš ceno.
In ne uporabljaj besedo cepec, ker Nikec3 to ni; takšne izpadi so bumerang...
fikus_ ::
Mislim da imajo Norvežani "kurjenje" nafte/bencina precej obdavčeno in s tem stimulirajo uporabo EV. Kar je v njihovem primeru čisto OK, ker imajo alternativo v elektriki iz HE.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
telexdell ::
Haha, ne. Ne ni dobra. Danes se pumpa ven *vec* nafte, zato da se nadoknadi "izgubo" dobicka s strani davkov, ne pa manj. Cepec.
Torej moramo čim bolj povečati porabo elektrike: namesto TČ damo direkt grelce, namesto LED razsvetljave damo žarnice z žarilno nitko, namesto aparatov razreda A++, damo aparate razreda Z--, namesto ICE avtomobilov čim več EV, namesto... Ker bo s tako povečano porabo država dobila več, davkov kot sedaj bo cena za kWh elektrike padla.
No ja- za nekatere so še Butalci nedosegljiv ideal.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
kow ::
Autopilot je vsako četrtletje bolj nevaren!
https://insideevs.com/tesla-releases-ne...
Nekam hitre zakljucke delas... Verjetno se spreminja tudi struktura voznikov, sedaj ko so Tesle bolj dostopne (zaradi modela 3).
Gregor P ::
Ali pa se v resnici vozniki Tesel po vseh teh nesrečnih dogodkih še toliko bolj bojijo za svoja življenja in so še bolj pozorni na vse; ampak to je cena, ki so jo pripravljeni plačati, da lahko vozijo Teslo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
VaeVictis ::
Tesla and Panasonic Freeze Expansion of Gigafactory
A to pomeni, da bo Tesla prešla na Maxwell Technologies tehnologijo?
A to pomeni, da bo Tesla prešla na Maxwell Technologies tehnologijo?
WarpedGone ::
To pomeni samo, da tudi japonci niso imuni na bulšitanje in FUDanje.
Kdor zna brat in razumet stvari iz tega članka pobere samo eno novo reč: GF1 je že dosegla v začetku planirano zmogljivost 35GWh/letno.
V prihodnosti se bodo stvari razvijale skupaj s potrebami, no shit.
Da panasonica ne bo v kitajski GF3 je pa znano že lep čas.
UPDATE 1-Panasonic says reviewing further investment in Tesla Gigafactory
Kdor zna brat in razumet stvari iz tega članka pobere samo eno novo reč: GF1 je že dosegla v začetku planirano zmogljivost 35GWh/letno.
V prihodnosti se bodo stvari razvijale skupaj s potrebami, no shit.
Da panasonica ne bo v kitajski GF3 je pa znano že lep čas.
UPDATE 1-Panasonic says reviewing further investment in Tesla Gigafactory
"Panasonic established a battery production capacity of 35GWh in Tesla's Gigafactory 1 by the end of March 2019 in line with growing demand," Panasonic said.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Leta 2014 so kapaciteto 35GWh/letno planiral šele za 2020
The Gigafactory is planned to produce 35GWh of cells and 50GWh of packs per year by 2020. Tesla projects that the Gigafactory will employ about 6,500 people by 2020.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Kaj pa eksponentna rast, na poti do svetovne dominacije? Bi si človek mislil, da bodo ves čas širili zmogljivosti.
s1m0n ::
Zato pa se nekateri Modeli S pri nas prodajajo že po 1 leto+ :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Gregor P ::
Sem totalno presenečen, da je bila neka panamera na prvem mestu. Zakaj?!?
Doslej je veljalo, da svojo vrednost v segmentu premijskih avtov z leti najbolje ohranja model porsche panamera.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Kaj pa eksponentna rast, na poti do svetovne dominacije? Bi si človek mislil, da bodo ves čas širili zmogljivosti.
Pred pol leta je bila zmogljivost 18 GWh.
Da se tega ne zavedate in še vedno driskate skozi usta, žal ni nič novega.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
It is false in a sense that it spins good news - new battery lines are operational since March and that Tesla can begin consuming 35GWh of batteries without any new investment - into bad: no plans for future growth (at least as far as Panasonic contract goes).
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Smo že špekulirali o tem, da je Panasonic Tesli pomagal doseči super rezultate v Q3 in Q4 2018 ("Panasonic helped Tesla out in Q2 and Q3 2018 by extending for 6 months the payment deadlines of LiBs that Tesla ordered & used"), v zameno so najbrž dobili obljube o povečanju prodaje v 2019 in s tem končno dobiček (Panasonic je imel lani preko $150 miljonov izgube v svoji Tesla diviziji). Ker je prodaja v Q1 2019 noro padla (preko 30%), sedaj Panasonic rešuje kar še lahko reši.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
30%, večino tega v najbolj dobičkonosnem segmentu (Model S in Model X).
Tesla's Q1 2019 earnings call comes after a challenging quarter that saw electric car deliveries fall by around 30% compared to Q4 2018. In Q1 2019, Tesla produced a total of 77,100 vehicles, comprised of 62,950 Model 3 and 14,150 Model S and X. Deliveries reached a total of 63,000 vehicles, comprised of approximately 50,900 Model 3 and 12,100 Model S and X. At the end of the first quarter, Tesla had approximately 10,600 vehicles in transit to customers.
Tesla's Q1 2019 earnings call comes after a challenging quarter that saw electric car deliveries fall by around 30% compared to Q4 2018. In Q1 2019, Tesla produced a total of 77,100 vehicles, comprised of 62,950 Model 3 and 14,150 Model S and X. Deliveries reached a total of 63,000 vehicles, comprised of approximately 50,900 Model 3 and 12,100 Model S and X. At the end of the first quarter, Tesla had approximately 10,600 vehicles in transit to customers.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Nikec3 ::
Sem totalno presenečen, da je bila neka panamera na prvem mestu. Zakaj?!?
Doslej je veljalo, da svojo vrednost v segmentu premijskih avtov z leti najbolje ohranja model porsche panamera.
Mogoče zato ker je najbolj seksi premijski avto na trgu? Kot velik sovražnik nacivagna priznam, da bi se Panameri težko uprl.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Odprt članek na Financah:
https://avto.finance.si/8946986/Audijev...
40 so jih baje v Sloveniji že prodali.
https://avto.finance.si/8946986/Audijev...
40 so jih baje v Sloveniji že prodali.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Še tole:
https://avto.finance.si/8946955/Letos-v...
Na cesti praktično vsak dan videvam Leafe in električne Kone.
https://avto.finance.si/8946955/Letos-v...
Lani je prodaja električnih avtov zrasla za 50 odstotkov, na več kot 600, letos pa je že v prvem trimesečju dosegla lansko polletje.
Na cesti praktično vsak dan videvam Leafe in električne Kone.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
... jaz pa kot rečeno hibride ... res veliko hibridov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Novi VW e-up se odmika v 2023, niti nimajo še pojma kako ga bojo sploh naredili. Čeprav imajo že vse v predalu in v prototipih v skrivnih tunelih 5 km pod površjem.
https://europe.autonews.com/automakers/...
https://europe.autonews.com/automakers/...
BigWhale ::
Magic1 ::
Sej logika je zelo preprosta. Večino razlike v ceni EVja proti klasiki je v bateriji. Oprema in vse ostalo stane zelo podobno. Baterije že zaradi same količine porabljenega materiala, ne morejo biti poceni. Večina ljudi je navajenih, da lahko naredijo z avtom 200+km brez komplikacij in temu se večina ne bo odpovedala, četudi rabijo le parkrat na let. Zato pa že leta govorim, da bomo prešli na hibride, kjer se bo porabilo dobre lasnosti vsake tehnologije. Pure EVje imajo večinoma tisti, ki imajo zadosti $$ in itak imajo poleg še klasiko.
Ne vem od kje logika nekaterih, da bo večina ljudi kar spremenila navade za 100%. Spremembe se dogajaj postopoma.
Ne vem od kje logika nekaterih, da bo večina ljudi kar spremenila navade za 100%. Spremembe se dogajaj postopoma.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
pegasus ::
Kako narest poceni EV tko al tko noben ne ve.Poceni EV je zelo enostaven za narest, tudi v domači garaži ga lahko zvariš skupaj iz starih biciklov ... Problem je v tem, da je dovolj drugačen, da ga folk ne bi sprejel in tu je treba postopati tako kot pravi Magic1, zlagoma po majhnih korakih. Jebiga, raja je pač konzervativna.
Utk ::
Novi VW e-up se odmika v 2023, niti nimajo še pojma kako ga bojo sploh naredili. Čeprav imajo že vse v predalu in v prototipih v skrivnih tunelih 5 km pod površjem.
Kako narest poceni EV tko al tko noben ne ve.
Že, ampak ta avto je bil planiran za 2020. 5 let nazaj za 2018. V bistvu se od 2014 ni nič spremenilo, še zmeraj je 5 let do njega, ajde, morda eno leto manj.
Za 2020 je še zmeraj v planu avto v rangu cene in velikosti golfa dizla. Kako bo to šlo čez za 25 jurjev, če ne morejo naredit tega malčka brez opreme za 20 pred 2023.
m0LN4r ::
Uvedli bodo olajsave in subvencije oz. ze sedaj so kr dobre za elektro golfa naprimer, samo kaj ko avto nebi bil tako slab po specifikacijah. Nekaj jurjev subvencije, za elektro avte registrirane do konca 2020 ni treba placati 10 let registracije in elektrika, ce si pri tistem ponudniku, ki gradi na veliko polnilnice je tudi zastonj.
Nekaj primerov dodatnih subvencij:
Nordrhein-Westfalen 1000eur za izgradnjo privatne polnilnice
Razni elektro ponudniki ponujajo 50% popusta na elektriko pri menjavi paketa
München 6000eur subvencije
Brühl 2000kwh elektrike pri lokalnem ponudniku
Sej so zanimive stvari, samo so tako razmetane in raznolike po regijah, da je kr tezko najti ugodno. Recimo tu kjer sem jaz, ni nicesar, razen tiste male subvencije od drzave.
Nekaj primerov dodatnih subvencij:
Nordrhein-Westfalen 1000eur za izgradnjo privatne polnilnice
Razni elektro ponudniki ponujajo 50% popusta na elektriko pri menjavi paketa
München 6000eur subvencije
Brühl 2000kwh elektrike pri lokalnem ponudniku
Sej so zanimive stvari, samo so tako razmetane in raznolike po regijah, da je kr tezko najti ugodno. Recimo tu kjer sem jaz, ni nicesar, razen tiste male subvencije od drzave.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MrNighthawk ::
Kako narest poceni EV tko al tko noben ne ve.Poceni EV je zelo enostaven za narest, tudi v domači garaži ga lahko zvariš skupaj iz starih biciklov ... Problem je v tem, da je dovolj drugačen, da ga folk ne bi sprejel in tu je treba postopati tako kot pravi Magic1, zlagoma po majhnih korakih. Jebiga, raja je pač konzervativna.
Predvidevam, da mamo vsi v mislih EV, ki vsaj malo spominja na kalsičen ICE.
Sp3m ::
Uvedli bodo olajsave in subvencije oz. ze sedaj so kr dobre za elektro golfa naprimer, samo kaj ko avto nebi bil tako slab po specifikacijah. Nekaj jurjev subvencije, za elektro avte registrirane do konca 2020 ni treba placati 10 let registracije in elektrika, ce si pri tistem ponudniku, ki gradi na veliko polnilnice je tudi zastonj.
Nekaj primerov dodatnih subvencij:
Nordrhein-Westfalen 1000eur za izgradnjo privatne polnilnice
Razni elektro ponudniki ponujajo 50% popusta na elektriko pri menjavi paketa
München 6000eur subvencije
Brühl 2000kwh elektrike pri lokalnem ponudniku
Sej so zanimive stvari, samo so tako razmetane in raznolike po regijah, da je kr tezko najti ugodno. Recimo tu kjer sem jaz, ni nicesar, razen tiste male subvencije od drzave.
Zakaj vse te subvencije, če so električni avtomobili prava stvar?
Kje je 35k (brez subvencij) Model 3?
pegasus ::
MrNighthawk je izjavil:
Predvidevam, da mamo vsi v mislih EV, ki vsaj malo spominja na kalsičen ICE.Ja, tu je srž problema. Ko rečeš "avto", si velika večina ljudi predstavlja plehnate piksne, kakršne se danes vozijo naokrog. Predstavljati si nekaj drugačnega je prenaporno. In hkrati velika priložnost, kot je že nekajkrat demonstriral npr. Apple.
Zheegec ::
Welp, $35k Tesla Model 3 je ukinjen po 0 dostavljenih. Očitno je bil samo bait-and-switch da zvabijo vse ki so naročili $35 da doplačajo $2k.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
m0LN4r ::
Uvedli bodo olajsave in subvencije oz. ze sedaj so kr dobre za elektro golfa naprimer, samo kaj ko avto nebi bil tako slab po specifikacijah. Nekaj jurjev subvencije, za elektro avte registrirane do konca 2020 ni treba placati 10 let registracije in elektrika, ce si pri tistem ponudniku, ki gradi na veliko polnilnice je tudi zastonj.
Nekaj primerov dodatnih subvencij:
Nordrhein-Westfalen 1000eur za izgradnjo privatne polnilnice
Razni elektro ponudniki ponujajo 50% popusta na elektriko pri menjavi paketa
München 6000eur subvencije
Brühl 2000kwh elektrike pri lokalnem ponudniku
Sej so zanimive stvari, samo so tako razmetane in raznolike po regijah, da je kr tezko najti ugodno. Recimo tu kjer sem jaz, ni nicesar, razen tiste male subvencije od drzave.
Zakaj vse te subvencije, če so električni avtomobili prava stvar?
Kje je 35k (brez subvencij) Model 3?
Zasluziti je tudi treba, ker drugace treba delavce odpuscat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BigWhale ::
Že, ampak ta avto je bil planiran za 2020. 5 let nazaj za 2018. V bistvu se od 2014 ni nič spremenilo, še zmeraj je 5 let do njega, ajde, morda eno leto manj.
Za 2020 je še zmeraj v planu avto v rangu cene in velikosti golfa dizla. Kako bo to šlo čez za 25 jurjev, če ne morejo naredit tega malčka brez opreme za 20 pred 2023.
Tezko recem zaradi cesa je tako ampak tkole na priblizno, mudi se jim neki blazno ne. Prodaja teh avtomobilov ne pada, prepovedal jih se niso, zaenkrat jim nic ne manjka. V EVje so zacel siver inverstirat in dve tovarni retoolajo za novo MEB platformo. Dokler v tem segmentu konkurenca ne dela nic tudi njim ni treba it out on a limb.
Ce bodo zarad tega propadli bodo pac propadli. Samo po mojem ni neke hujse panike, ti stari dinozavri so ogromni. Zaprejo tovarno ali dve, pa se jim ne pozna kaj dosti.
codeMonkey ::
Ti, ki si pravi možganski trust, si pa namesto plehnate piksne predstavljaš kaj točno?
Bistven del si v citatu izpustil: "kakrsne se vozijo danes". Vozila kategorije L6e in L7e bi bila cisto dovolj za veliko vecino uporabnikov v mestih. Nekaj takega recimo: https://www.toyota-europe.com/world-of-...
Prednosti bi bile stevilne:
https://www.researchgate.net/publicatio...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
nekikr ::
codeMonkey je izjavil:
Ti, ki si pravi možganski trust, si pa namesto plehnate piksne predstavljaš kaj točno?
Bistven del si v citatu izpustil: "kakrsne se vozijo danes". Vozila kategorije L6e in L7e bi bila cisto dovolj za veliko vecino uporabnikov v mestih. Nekaj takega recimo: https://www.toyota-europe.com/world-of-...
Prednosti bi bile stevilne:
https://www.researchgate.net/publicatio...
Pismo, toliko jih imajo, da jih prodajajo!
Ampak na cesti najdeš pa tri....kaj zdaj, ni kupcev ali je kaj drugega?
J.McLane ::
Če bi imel ogrevano in zatesnjeno kabino, pa zmogljivosti, pa normalno vzmetenje, pa brez mesečnega najema baterije, pa....
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Okapi ::
Ja, pred 35 leti je bil tale preveč drugačen. No, še sedaj je.Kako narest poceni EV tko al tko noben ne ve.Poceni EV je zelo enostaven za narest, tudi v domači garaži ga lahko zvariš skupaj iz starih biciklov ... Problem je v tem, da je dovolj drugačen, da ga folk ne bi sprejel in tu je treba postopati tako kot pravi Magic1, zlagoma po majhnih korakih. Jebiga, raja je pač konzervativna.
WarpedGone ::
Kje je 35k (brez subvencij) Model 3?
En klik daleč stran:
- You can order a Model 3 Standard Range Plus in Germany for €44.500 today.
- $35,000 plus ~$3,000 shipping costs, plus 10% import tariffs plus 19% VAT in Germany at a 1.12 exchange range is €43,600.
For this €44.500, which is €900 on top of the 2016 price (with 0% inflation, before incentives) you get the following features over the 2016 Standard Range Model 3:
* a spectacular glass roof, (metal roof promised in 2016),
* ~10% higher range (220 miles promised in 2016, 240 miles delivered today),
* ~200 kW peak charge rate, (twice of the charge rate of 2016),
* Autopilot, (was a $5,000 option in 2016),
* better acceleration, (5.6s promised, 5.3sec delivered),
* upgraded interior, (basic, all-plastic interior promised in 2016),
* 12-way power adjustable heated front seats, premium seat material and trim (only basic seats promised in 2016),
* better audio, (~twice the number of speakers, "Immersive Sound"),
;) auto-dimming, power-folding, heated side mirrors, (simple mirrors planned in 2016),
* better online services,
* Dog Mode, Sentry Mode, Romance Mode and whatever future OTA upgrade Tesla can think of,
* and a 10x faster FSD computer, which includes two of Tesla's revolutionary AI chips that might or might not fall under U.S. weapons export controls due to its dangers on humanity should SkyNet break free.
There's the promises Tesla kept, and in fact Tesla over-delivered fantastically.
Ampak da beboti ne znate računat, je tavtologija.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Tele cenejše verzije so dvorezen meč, za delnico vsekakor slabo da ne morejo prodajati dražje, za kupce je pa to super novica.
Kot kaže boš (W1) dobil svoj avto že letos, ali kako kaj računaš?
Kot kaže boš (W1) dobil svoj avto že letos, ali kako kaj računaš?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrNighthawk ::
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Ti, ki si pravi možganski trust, si pa namesto plehnate piksne predstavljaš kaj točno?
Bistven del si v citatu izpustil: "kakrsne se vozijo danes". Vozila kategorije L6e in L7e bi bila cisto dovolj za veliko vecino uporabnikov v mestih. Nekaj takega recimo: https://www.toyota-europe.com/world-of-...
Prednosti bi bile stevilne:
https://www.researchgate.net/publicatio...
Pismo, toliko jih imajo, da jih prodajajo!
Ampak na cesti najdeš pa tri....kaj zdaj, ni kupcev ali je kaj drugega?
Prevec je drugacen od ideje kaksen naj bi avtomobil bil, izvedba ni optimalna, kot tudi poslovni model ne. To vseeno ne pomeni, da drugacen koncept vozila ni boljsi za vse (kar je ze jasno), ter da se ne bo nasel nekdo, ki bo na koncu preprical - kot kaze pa bo to tudi povezano z avtonomno voznjo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
nekikr ::
Če bi imel ogrevano in zatesnjeno kabino, pa zmogljivosti, pa normalno vzmetenje, pa brez mesečnega najema baterije, pa....
Pa kavomat in dober glory hole, pa da bi stal maksimalno 500€ in da bi...
Torej že danes obstaja točno to kar naj bi bilo fuLj boljše in revolucionarno, samo ljudje tega nočejo. Da je mera polna še izgleda točno tako kot na tistih slikah.
Kot kaže boš (W1) dobil svoj avto že letos, ali kako kaj računaš?
Glede na to, da je delnica konkretno padla, sploh napram večini ostalih, dvomim, da bo iz te moke kaj dosti kruha kaj hitro. Kar je seveda škoda, sprememba v tem neskončnem nabijanju izmišljotin bi bila dobrodošla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
pegasus ::
Ti, ki si pravi možganski trust, si pa namesto plehnate piksne predstavljaš kaj točno?Sem nekoč že napisal: https://slo-tech.com/forum/t708716/p566...