» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
648 / 1214
»»

kow ::

Zheegec, od nastetih je morda konkurenca le GM.

Ford tolce izgubo v Evropi, Aziji in latinski ameriki. Vsi dobicki doma pa temeljijo na F-seriji.
Ford v resnici umira na obroke. Zato je tudi cena delnice danes nizja kot pred 30 leti!!!

Spock83 ::

Tudi Ford že dela na zanimive e-avtomobile. Upajmo, da bo kaj.

Zheegec ::

Ford tolce izgubo v Evropi, Aziji in latinski ameriki. Vsi dobicki doma pa temeljijo na F-seriji.

Ford je imel lani dobiček, Tesla še ni imela dobičkonosnega leta odkar obstaja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Dobicek je imela tudi kokakola. In veliko visjega kot ford.

Ko bos razumel, da je tema o elektricnih avtomobilih, bomo lazje debatirali. Ford nima niti enega elektricnega avtomobila.
Kdaj ga bo naredil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

VaeVictis ::

kow je izjavil:

Dobicek je imela tudi kokakola. In veliko visjega kot ford.

Ko bos razumel, da je tema o elektricnih avtomobilih, bomo lazje debatirali. Ford nima niti enega elektricnega avtomobila.
Kdaj ga bo naredil?


Sicer enega že prodajajo od leta 2011, celo leta 2018 so jih celo 560 prodal.

Ni ravno veliko, je pa več kot 0.

Ford Focus ElectricFord Focus Electric

Utk ::

Ford je mrtev. Če mora krčit modele in prodajat 50 let stare davno armotizirane tovarne, da prikazuje nek dobiček, je vsakemu jasno, da je konec. Ja, lahko bo prodajal tiste pickupe še 20 let z dobičkom, pa to ne bo spremenilo stvari. Tako pač zgleda propad znamke. Podobno kot fiat recimo, ki je postal nek finančni holding, avtov pa skoraj več ne dela. Tudi gm je prodal korejsko tovarno neki firmi, ki bo delala električne avte.

LuiIII ::

Mislim, da je korelacija med Fordom in Teslo dosti višja kot pa med Teslo in Coca Colo.
Tesla ima več problemov in eden je tudi ta, da se hype počasi ugaša. Ker je močno padla prodaja high margin modelov (S in X) je še bolj padel finančni izplen, ki ga niti eventuelna močna prodaja modela 3 ne more nadomestiti ker pa je padla le ta je pa tako ali tako zadeva še dosti slabša. Seveda se tako kot vselej skrivajo za "in transit" številkami ipd. a resnica je da je Q1 2019 izjemno slab. Zna biti, da bo realna cena delnice kaj kmalu daleč pod 200$ oz. tam nekje okoli 90$ za kolikor bi morda kakšen izmed velikih Teslo tudi prevzel. Morda.

Nikec3 ::

Model X in X sta stara in ne štejeta več kot "gadget". Ne vem kaj Tesla čaka s predstavitvijo refresha teh dveh modelov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DarkSite ::

LuiIII ::

Ne Audi z e-tronom gotovo ni resen in gotovo to ni do or die. Jim ni potrebno dokler prodajajo ICE A6 za 70k€ in A4 za 50k€ in imajo pri vsakem prodanem kar nekaj profita. Audi, Mercedes si lahko privoščijo tipanje trga, modele, ki "ne grejo", milijardne stroške razvoja enega modela,... Tesla si tega ne more in povrhu ima še grozno segmentacijo trga ker so EV še enostavno gledano preveč nova stvar in ker pljuva v lastno skledo. Model S in X sta stara, face-lifta ni na vidiku, M3 se je zažrl v njujin delež in znižal maržo, Roadster2 in Y sta še daleč,... Ne vem no ampak mislim, da je Musk močno podcenil prehod iz manufakture v množično proizvodnjo in pomembnost segmentacije trga. To pa so zadeve, ki jih veliki proizvajalci obvladajo že desetletja.

Utk ::

Torej ni prednosti v tehniki, in nič ni v predalu. Niti v denarju ni vse, kot sem stokrat napisal, treba je delat napake in se naučit.

kow ::

@VaeVictis
Koliko so jih prodali letos? 0.

Se strinjam, da Tesla potrebuje prenovo S in X. Potrebuje vec luksuznosti v notranjosti, da zmanjsa razkorak do nemskih luksuznih znamk.

Imo Tesla potrebuje ravno nasprotno kar predlaga Zigec. Potrebuje vec kapitala, pa cetudi 5 let tolce 2 milijardne izgube letno. 10 milijard ni noben denar, ce v tem casu postanejo po proizvodnji veliki kot bmw. BMW je samo lani imel 10 milijard profita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

Torej ni prednosti v tehniki, in nič ni v predalu. Niti v denarju ni vse, kot sem stokrat napisal, treba je delat napake in se naučit.

Ja, dokler ne bo katera napaka prevelika. Problem Tesle v tem trenutku je, da so naredili predober/prepoceni Model 3. Zaradi tega, ker je Model 3 najnovejši "gadget", ki ga vsak mora imet, jim je padla prodaja pri S in X, kjer so v povprečju marže večje. To je norost!

Da so stvari še slabše, so napovedali 250kW polnjenje na Model 3, na trenutnih X in S pa tole sploh ni možno, refresha pa od nikoder. Norost! Dejansko pričakujem v kratkem refresh X in S, ampak tudi če bo to jutri, je že prepozno, ker so si v dveh četrtletjih konkretno kanibalizirali prodajo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Ne vem, no. Men se zdi, da ljudje, ki kupujejo Model 3 niso kandidati za nakup Modela S. Oziroma je folka tipa 'uf ne bom zdele kupu Modela S, bom raj mal pocakal na Model 3' relativno malo. Je pa verjetno vec taksnih, ki recejo: 'ne bom zdele kupil Modela 3 za 50 jurjev ampak bom pocakal na 35 jurjev verzijo'.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

Ne vem, no. Men se zdi, da ljudje, ki kupujejo Model 3 niso kandidati za nakup Modela S. Oziroma je folka tipa 'uf ne bom zdele kupu Modela S, bom raj mal pocakal na Model 3' relativno malo. Je pa verjetno vec taksnih, ki recejo: 'ne bom zdele kupil Modela 3 za 50 jurjev ampak bom pocakal na 35 jurjev verzijo'.

Motiš se. Na zahodu je veliko ljudi, ki morajo imet tazadnji gadget, ki je trenutno Model 3. Tudi dobijo ga že lahko, ker si z lahkoto privoščijo malo bolj naložen Model 3, ki je dejansko že dobavljiv v ZDA, Evropi in na Kitajskem. Potencialni kupci 35k verzije seveda niso kandidati za nakup Model S in X, medtem ko tile ki kupujejo Model 3 za 50k+, tole definitivno so.

Sicer pa ne rabiš verjet meni, glej številke. Definitivno prihaja do kanibaliziranja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Mikrohard ::

Seveda prihaja do kanibalizacije. Kar poglej bjorna, ki je imel izbiro med Model S, Model X in Model 3... pa se je odločil za slednjega, ker je bolj moderen. Dejstvo je tudi, da Tesla S in X nista tako luksuzna avta, kot to nakazuje cena. Kupujeta se predvsem zaradi tehnike... kdor želi luksuz, si kupi kaj drugega za isto ali nižjo ceno. In sedaj dobiš v Tesli 3 novejšo tehniko za manj denarja...

Utk ::

Čak mal, a pravite, da je edini zaresni tesla killer tesla? O kakšno presenečenje...kaj so pa potem vsi drugi, jaguar, audi, kia?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Čak mal, a pravite, da je edini zaresni tesla killer tesla? O kakšno presenečenje...kaj so pa potem vsi drugi, jaguar, audi, kia?


Preziveli

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

Čak mal, a pravite, da je edini zaresni tesla killer tesla? O kakšno presenečenje...kaj so pa potem vsi drugi, jaguar, audi, kia?

Nehaj provocirat, ker v tej temi nihče že 100 strani ni omenil nobenega “Tesla killerja”. Edini Tesla killer je Musk.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Outside, Musk again confronted him and continued to berate him, warning the employee that if he harmed Tesla, "I will nuke you," according to one of the people with direct knowledge of the incident.

:)):))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

In other news, govorice o powerliftu Modelov S/X z motorji s permanetnimi magneti.

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

In other news, govorice o powerliftu Modelov S/X z motorji s permanetnimi magneti.

A ti bi dal kak vir na tole? Take zapise brez virov navadno ostalim brišeš.

Drugače pa je prodaja EV-jev v ZDA kar malo zastala. V ZDA so zadnja dva meseca na letni ravni komaj kaj zrasli.
https://insideevs.com/march-2019-u-s-pl...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

In other news, govorice o powerliftu Modelov S/X z motorji s permanetnimi magneti.

A ti bi dal kak vir na tole? Take zapise brez virov navadno ostalim brišeš.


Govorice so ... govorice... :)

https://electrek.co/2019/04/05/tesla-mo...

hojnikb ::

#brezpodpisa

D3m ::

Finesa kako se izogniti kazni.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Okapi ::

Trgovanje s CO2 odpustki, saj to Tesla že ves čas počne.

Stari maček ::

hojnikb je izjavil:

https://www.carthrottle.com/post/fca-to...

wait, waat ?

Popolna bedarija in pokazatelj, kako Evropa razmetava z denarjem davkoplačevalcev.

Nikec3 ::

Stari maček je izjavil:

hojnikb je izjavil:

https://www.carthrottle.com/post/fca-to...

wait, waat ?

Popolna bedarija in pokazatelj, kako Evropa razmetava z denarjem davkoplačevalcev.

Kako točno Evropa razmetava z denarjem davkoplačevalcev? FCA bo plačal Tesli! Oboji srečni.

Še to. Od vseh davkov je tale CO2 davek ali davek na emisije še najbolj smiseln in najbolj pravičen.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

roCkY ::

Zakaj točno se ponuca, da je smiselen?

VaeVictis ::

Nikec3 je izjavil:


Še to. Od vseh davkov je tale CO2 davek ali davek na emisije še najbolj smiseln in najbolj pravičen.


Tale CO2 je ena večjih oslarij, kar so se jih uradniki izmislili, še bolj me pa žalosti, da ga določeni osebki celo podpirajo in zagovarjajo.

Lepo se pokaže, da se gre samo za denar in ne za ekologijo, če bi se šlo za ekologijo tega CO2 davka in prekupčevanja s CO2 kuponi ne bi bilo!

Nikec3 ::

roCkY je izjavil:

Zakaj točno se ponuca, da je smiselen?

Onesnaževalec plača. Preprosto. Vse je črno na belem.

Lepo se pokaže, da se gre samo za denar in ne za ekologijo, če bi se šlo za ekologijo tega CO2 davka in prekupčevanja s CO2 kuponi ne bi bilo!

Daj prosim razloži tole zgoraj.

Država pač pobere svoj delež. Lahko bi malo več tebi pobrala pri plači, lahko pa uvede CO2 davek.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

roCkY ::

Plača ja. A denar se porabi za neumnosti!
CO2 je en najbolj naravnih in nenazadnje ekstencialnih plinov/tekočin tako kot voda ali kisik v atmosferi. CO2 ni onesnaževalec je nujna surovina ogljičnega življenja na temle planetu. To kar se gre politika je mimosun. Celotna zadeva je povsem mimo zastavljena. Lovi se tisto, kar se najlaže da. Ostalo gre po večini mimo. Naj se sitem nastavi tako, da bo poraba manjša!! Ne pa da sedaj ne morem dobit vrečke, da odnesem robo iz trgovine. Plastenke pa seveda morajo še vedno zdržat nakladanje 7-8 palet višine!!!
No gledam mal kaj pravijo na temo CO2 izpustov baze kamor se vpisuje porabo. Tole je verjetno precej fer.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
Čeprav ne najdem podatka kaj so vzeli za proizvodnjo elektrike. Je pa zadaj še razlika v porabi energije in količina odpadkov pri sami proizvodnji tako energenta kot samega vozila. Skratka vse je nekje za masko skrito. Kot sem že večkrat rekel treba je strmeti k čimbolj čistim tehnologijam ampak tale s CO2 je povsem politično finančna varka. ŽAL! Skratka EV-ji in predvsem hibridi so toliko, da se nekaj dela in predvsem v EU polni medije. Za mesta pa seveda pomeni odrivanje onesnaževanja drugam. A globalno bo zelo malo prineslo če se ne bo spremenilo še veliko stvari. A ker je rast nujna in to velika do tega ne bo prišlo. Le za €$ se bo dobilo iz leta v leto manj uporabnega. Brez resnih strukturnih sprememb razlik, ki jih nekateri rišejo ne bo.

D3m ::

Onesnaževalec plača. Preprosto. Vse je črno na belem.


Narobe. V tem primeru sta dva onesnaževalca, eden iz med njiju lovi CO2 kvoto.
|HP EliteBook|R5 6650U|

nekikr ::

In se bodo spet hvalili, kako je pozitiven Q, če gre tole čez, tako kot pri zadnjem, pa čeprav so takrat celo leto hoardali ZEV kredite, da so jih potem prodali v enem šusu, če ne bi bilo tistega profita za vzorec.

fikus_ ::

CO2 kuponi so biznis in kot takšnim se je izrodil prvotni namen! Npr. metan je večji onesnaževalec/bolj toplogredni plin!

Človek dnevno proizvede ~ 25 l "plinov" (~ 5-10 l metana, ~ 10 - 15 l vodika, nekaj H2S - ti je tisti kar vonjamo, in še druge malenkosti). Količine in razmerja so zelo odvisna od prehrane, prebave in spola. Moški vodimo!

J.McLane ::

V kapitalizmu so vedno bila določena pravila igre, nič nenavadnega ni da nekdo ta pravila igra izkorišča sebi v prid.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Spock83 ::

Jaz sem samo žalosten, ker 300eur skurim v zrak, namesto da bi se peljal z električnim avtom in s tem denarjem ga tudi odplačeval.

feryz ::

Zakaj si pa žalosten!? Greš do prve štacune in stvar urediš.
Brrr, ne predstavljam si življenja, da bi po nečem materialnem, sline cedil in imel nesrečno življenje zaradi tega. Ob tako preprosti rešitvi.

Spock83 ::

Ma ni tako preprosto. Moram v kredit. Tudi to ni problem. Ampak imam že enega stanovanjskega pa mi ne ostane za minimalca. Tako, da mi ga ne bodo odobrili. Pa neumno mi je čakat na avto več kot leto. -

Truga ::

hojnikb je izjavil:

https://www.carthrottle.com/post/fca-to...

wait, waat ?

tole je super ja. elon na twatterju skos posta kako resuje svet, ob enem pa ostalim firmam prodaja odpustke. v ameriki imajo tiste kredite ki jih prodajajo primarno najvecjim naftnim onesnazevalcem, v evropi pa zdaj tole. :D

feryz ::

Saj se ti bo sam odplačal. Baje. Ti boš pa vesel.

Spock83 ::

feryz je izjavil:

Saj se ti bo sam odplačal. Baje. Ti boš pa vesel.


Verjetno. Na dan naredim vsaj 150km.

Nikec3 ::

tole je super ja. elon na twatterju skos posta kako resuje svet, ob enem pa ostalim firmam prodaja odpustke. v ameriki imajo tiste kredite ki jih prodajajo primarno najvecjim naftnim onesnazevalcem, v evropi pa zdaj tole. :D

Denar gre od naftnih podjetij k Tesli. Zakaj točno bi bilo tole sporno?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

VaeVictis ::

J.McLane je izjavil:

V kapitalizmu so vedno bila določena pravila igre, nič nenavadnega ni da nekdo ta pravila igra izkorišča sebi v prid.


Tale del ni problematičen.

Problematično je, da se razlaga, kako so ti CO2 kuponi dobri za ekologijo.

Pustimo tale del, če je CO2 bistven onesnaževalec ali ne, za to so namenjene druge teme.

Tole tu ni toliko bistvo, vplivneži so se odločili, da onesnažuje in ga je treba zmanjšati in bodo nekaj naredili glede tega.

Sedaj lahko bi prepovedali izpuste CO2, omejili CO2 itd., kar bi res pomagalo, da se zniža CO2 in to bi bila edina možna "ekološka" odločitev.

Izbrali so pa najbolj neumno in dvolično možnost in to so CO2 odpustki in možnost preprodajanja le-njih in ta odločitev nima nič z ekologijo ampak je izključno "ekonomska" odločitev, ki je samo zamaškirana v "eko" rešitev.

VaeVictis ::

Nikec3 je izjavil:


Denar gre od naftnih podjetij k Tesli. Zakaj točno bi bilo tole sporno?


Denar bi moral iti v zmanjševanje CO2 izpustov v naftnih podjetij in bi se s tem resnično znižali CO2.

Sedaj pa imaš, da naftna podjetja proizvajajo enako CO2 kot prej, samo dobiček je malce nižji, ker dobi še Tesla nekaj denarja preko odpustkov (plus, da sedaj še Tesla proizvaja CO2 (dostava vozil, izdelava vozil itd.).

J.McLane ::

CO2 ni onesnaževalec, ampak toplogredni plin, tisti ki ne verjamete in radi smučate boste to spoznali čez kakšno desetletje.
Letos bi na Cerknem brez umetnega zasneževanja imeli dva smučarska dneva.

Postojnska jama:
Stalna temperatura v notranjosti jame je bila še pred nekaj leti približno 8 °C, danes pa se giblje med 8 in 10 °C, kar je posledica globalnih klimatskih sprememb.


Priznam da ne storim nič glede tega, ampak ne zanikam pa dejstev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

VaeVictis je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Denar gre od naftnih podjetij k Tesli. Zakaj točno bi bilo tole sporno?


Denar bi moral iti v zmanjševanje CO2 izpustov v naftnih podjetij in bi se s tem resnično znižali CO2.

Sedaj pa imaš, da naftna podjetja proizvajajo enako CO2 kot prej, samo dobiček je malce nižji, ker dobi še Tesla nekaj denarja preko odpustkov (plus, da sedaj še Tesla proizvaja CO2 (dostava vozil, izdelava vozil itd.).

Pa sej to je vso bistvo. S CO2 kuponi zmanjšaš motivacijo naftnih podjetij do delanja tega kar počnejo, povečaš pa motivacijo podjetij, ki zmanjšujejo izpuste CO2. To je davek in subvencija hkrati, zato je ta zadeva tudi tako dobra.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

Haha, ne. Ne ni dobra. Danes se pumpa ven *vec* nafte, zato da se nadoknadi "izgubo" dobicka s strani davkov, ne pa manj. Cepec.

Nikec3 ::

Truga je izjavil:

Haha, ne. Ne ni dobra. Danes se pumpa ven *vec* nafte, zato da se nadoknadi "izgubo" dobicka s strani davkov, ne pa manj. Cepec.

Aha, torej zmanjšanje dobička nadoknadijo tako, da trg preplavijo z nafto in ji zbijejo ceno, ter s tem sebi znižajo marže? Si ti neki jaki ekonomist.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

Ne, nadoknadijo tako da prodajo vec nafte. Vec nafte skurit ni problem, itak je subvencionirana.
««
648 / 1214
»»