Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
nekikr ::
Hihihi.
Pa poglejmo:
- Prva tri poglavja imaš že doooolgo časa na voljo. Rešitvi, ki jo iščeš, se reče taksi.
- Max 300kg od tega 150kg baterij? Komot, samo še tisto neprijetno stvar, kako se reče, antigravitacijo moramo zapakirati v varno stvar, pa je to izvedljivo. Dobro je, če se vsaj fizikalnih zakonov oz. neke realne fizike držiš.
- Sončne celice da lahko na tako majhnem avtomobilu zagotovijo dovolj elektrike? Ne vem no, iskreno so mi ljubše pravljice tipa Janko in Metka ali kaj podobnega. Fizika, miško, fizika ti šepa.
-
Zaželel si si nekaj, kar bi bilo super. Ampak tvoja želja nima z realnostjo nič skupnega oz. del želja že izpolnjuje taksi služba.
Jaz recimo bi raje kot primitivno vozilo uporabil nekaj naprednejšega, ne pa tvoje, plebejsko, samo drugače zapakirano, plehnato skropucalo. Hočem instant teleporter. Zdaj sem zmagal internet in sem večji car kot ti, ane?
Aha, vidim, da so ti drugi v tisti temi napisali identične stvari. Torej, sanjati je lepo, res je. Ampak je lepše sanjati o kakšni prsati Švedinji kot pa o Tesli 2050 ;)
Pa poglejmo:
- Prva tri poglavja imaš že doooolgo časa na voljo. Rešitvi, ki jo iščeš, se reče taksi.
- Max 300kg od tega 150kg baterij? Komot, samo še tisto neprijetno stvar, kako se reče, antigravitacijo moramo zapakirati v varno stvar, pa je to izvedljivo. Dobro je, če se vsaj fizikalnih zakonov oz. neke realne fizike držiš.
- Sončne celice da lahko na tako majhnem avtomobilu zagotovijo dovolj elektrike? Ne vem no, iskreno so mi ljubše pravljice tipa Janko in Metka ali kaj podobnega. Fizika, miško, fizika ti šepa.
-
Masa naj se raje koristneje uporabi za senzorje in implementacijo full level 5 autonomy, pa še jo bo ostalo dovolj za t.i. "creature comfort". Vozilo naj vsebuje tudi vso komunikacijsko opremo za komunikacijo z drugimi vozili v bližini ter s cloudom.Yeah, man! Rock on!
Zaželel si si nekaj, kar bi bilo super. Ampak tvoja želja nima z realnostjo nič skupnega oz. del želja že izpolnjuje taksi služba.
Jaz recimo bi raje kot primitivno vozilo uporabil nekaj naprednejšega, ne pa tvoje, plebejsko, samo drugače zapakirano, plehnato skropucalo. Hočem instant teleporter. Zdaj sem zmagal internet in sem večji car kot ti, ane?
Aha, vidim, da so ti drugi v tisti temi napisali identične stvari. Torej, sanjati je lepo, res je. Ampak je lepše sanjati o kakšni prsati Švedinji kot pa o Tesli 2050 ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
pegasus ::
nekikr ::
No, vidiš, super. Drži se svojega posla, ker so avtomobili na antigravitacijo izven dometa poznavanja športnih letal. Ampak, hej, morda nas pa Musk preseneti! Antigravity secured! :)
pegasus ::
Glej recimo to ...
Ena sama žalost, ogromno nagravžnih in odbijajočih izdelkov. Ne vem kdo to kupuje.
Edina svetla točka je citroen ami one, korak v pravo smer.
Ena sama žalost, ogromno nagravžnih in odbijajočih izdelkov. Ne vem kdo to kupuje.
Edina svetla točka je citroen ami one, korak v pravo smer.
Gregor P ::
In, kako se je obnesel? Ker komentatorji so vsi videti čisto navdušeni, kar je res neverjetno Sam žal (še) nimam časa, da bi si ogledal. Toliko drugih stvari ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nekikr ::
Glej recimo to ...
Ena sama žalost, ogromno nagravžnih in odbijajočih izdelkov. Ne vem kdo to kupuje.
Edina svetla točka je citroen ami one, korak v pravo smer.
To je show. Poln brezveznih prototipov s svetlečimi lučkami. Na koncu pa naredijo sprejemljiv izdelek, ki ga raja kupuje. Pa tudi, no, saj veš.....če je vsem všeč nekaj, samo tebi pa nekaj drugega....potem težko rečeš, da imajo vsi drugi narobe (pri čemer je seveda stvar okusa povsem subjektivna ocena).
Nikec3 ::
Tesla nadaljuje s svojo "izjemno dolgoročno strategijo, ki se sploh ne spreminja". Pred nekaj tedni so govorili, da bodo zaprli fizične trgovine, potem so en teden kasneje to preklicali, potem je Musk napovedal, da se da po novem naročit standardni Model 3, sedaj pa so ta model dali dol iz internetnega konfiguratorja in ga lahko naročiš samo tako (pazi ironijo), da pokličeš v fizično trgovino.
A tile majstri se res norca delajo sami iz sebe?
https://www.bloomberg.com/news/videos/2...
https://www.bloomberg.com/news/articles...
A tile majstri se res norca delajo sami iz sebe?
https://www.bloomberg.com/news/videos/2...
https://www.bloomberg.com/news/articles...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Kebo ::
Tale cvetka je še boljša.
Kupi avto danes ker bo neka storitev lansirana čez x let. Če bi bilo to res Tesla sploh nebi prodajala avtov, ampak bi jih zadržala v svojem lasništvu in jih oddajala za ugodno najemnino, ne pa 504$/mesec.
Buying a car today is an investment into the future. I think the most profound thing is that if you buy a Tesla today, I believe you are buying an appreciating asset - not a depreciating asset.
Kupi avto danes ker bo neka storitev lansirana čez x let. Če bi bilo to res Tesla sploh nebi prodajala avtov, ampak bi jih zadržala v svojem lasništvu in jih oddajala za ugodno najemnino, ne pa 504$/mesec.
Okapi ::
Sem slišal, da bodo imeli vsi kupci tesel 50% popusta za enosmerno vozovnico za Mars. Ampak mogoče je bila ta novica 1. aprila.
Gregor P ::
Lahko, da pri njih klasičnih EV pač ni potrebno več subvencionirat, ker se je ta industrija pri njih že dovolj razvita, EV dovolj na cestah in gredo naprej. Ker kot rečeno, takšni EV-ki kot jih poznamo danes, so kvečjemu za neko vmesno začasno obdobje, dokler res ne pride tisto pravo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
pegasus ::
Thumbs up china:
Čimprej naj začnejo izvažat, da bomo tudi ne-kitajci imeli kaj od tega.
Čimprej naj začnejo izvažat, da bomo tudi ne-kitajci imeli kaj od tega.
Kitajci pravijo, da so vodikovi avtomobili prava stvar!Ja, razumljivo. Diši jim centralna kontrola nad distribucijo goriva in politične implikacije, ki izhajajo iz tega. Zamisli si svet, kjer zamenjaš nafto z vodikom in opec države s kitajsko. Ni najlepša vizija ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
VaeVictis ::
WarpedGone je izjavil:
To pomeni samo, da tudi japonci niso imuni na bulšitanje in FUDanje.
Kdor zna brat in razumet stvari iz tega članka pobere samo eno novo reč: GF1 je že dosegla v začetku planirano zmogljivost 35GWh/letno.
V prihodnosti se bodo stvari razvijale skupaj s potrebami, no shit.
Da panasonica ne bo v kitajski GF3 je pa znano že lep čas.
UPDATE 1-Panasonic says reviewing further investment in Tesla Gigafactory
"Panasonic established a battery production capacity of 35GWh in Tesla's Gigafactory 1 by the end of March 2019 in line with growing demand," Panasonic said.
Zanimivo, še “prerok” se ne strinja s tabo.
Pazi, da te ne bo začel klicati “PedoWarp1”...
Elon Musk
@elonmusk
Incorrect. Pana cell lines at Giga are only at ~24GWh/yr & have been a constraint on Model 3 output since July. No choice but to use other suppliers for Powerwall/Powerpack cells. Tesla won’t spend money on more capacity until existing lines get closer to 35GWh theoretical.
Nikec3 ::
Elon Musk Announces April 22 As Start Of Tesla Full Self Driving
https://insideevs.com/musk-announces-ap...
In pa, Tesla bo podražila storitev, ki ne obstaja:
https://insideevs.com/tesla-full-self-d...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BigWhale ::
Mogoce bodo povedali, da mors se en konkreten hardware upgrade narest in od takrat naprej ne bo vec for free. :>
Okapi ::
Saj v resnici bi bilo 5000 dolarjev, ali kolikor pač stane sedaj, smešno nizka cena za zasebnega šoferja, ki je na voljo 24/7. To je nekaj, kar je vredno vsaj sto tisoč dolarjev.
Gregor P ::
Da to dejansko razvijejo, pa rabijo vsaj še 100 milijard dolarjev + 30 let
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
VaeVictis:
Še en kekec ki ne razume razlike med hitrostjo in razdaljo.
Kot ti lepo piše, panasonic je dosegu inštalirano kapacitet 35GWh/letno konec meseca marca.
Kar nujno pomeni da:
- ves čas prej je bila kapaciteta nižja
- niti pod razno dejanska proizvodnja na zadnji dan marca še ni laufala na max možni kapaciteti
Da ti to ni jasno je sicer zelo žalostno in sramotno enako kot je žalostno in sramotno da v tej žalosti in sramoti nisi edini. Tule je kup cepcev tvojega kalibra ki so enako nesposobni razumet kaj je to hitrost, razdalja, datum itd.
Moje sožalje ampak bolje vam ne bo.
Zanimivo, še "prerok" se ne strinja s tabo.
Pazi, da te ne bo začel klicati "PedoWarp1"...
Elon Musk
@elonmusk
Incorrect. Pana cell lines at Giga are only at ~24GWh/yr & have been a constraint on Model 3 output since July. No choice but to use other suppliers for Powerwall/Powerpack cells. Tesla won't spend money on more capacity until existing lines get closer to 35GWh theoretical.
Še en kekec ki ne razume razlike med hitrostjo in razdaljo.
Kot ti lepo piše, panasonic je dosegu inštalirano kapacitet 35GWh/letno konec meseca marca.
Kar nujno pomeni da:
- ves čas prej je bila kapaciteta nižja
- niti pod razno dejanska proizvodnja na zadnji dan marca še ni laufala na max možni kapaciteti
Da ti to ni jasno je sicer zelo žalostno in sramotno enako kot je žalostno in sramotno da v tej žalosti in sramoti nisi edini. Tule je kup cepcev tvojega kalibra ki so enako nesposobni razumet kaj je to hitrost, razdalja, datum itd.
Moje sožalje ampak bolje vam ne bo.
Zbogom in hvala za vse ribe
pirat ::
Warpi, ce bi razumel corporate talk, bi razumel, da je Panasonic (kot exclusive supplier) 'od*ebal' Teslo. Tesla sicer v objavah to se nekoliko relativizira, ampak izjava Panasonica v smislu 'smo zakljucili tole investicijo, pred novo bomo pa se malo stratesko razmislili' pa pomeni tocno to.
Nikec3 ::
VW je predstavil ID Roomzz (LOL ime, a so se ga švabi napušili?).
https://insideevs.com/vw-i-d-roomzz-ele...
Komentar, ki zadane bistvo:
https://insideevs.com/vw-i-d-roomzz-ele...
Komentar, ki zadane bistvo:
Auto Shanghai 2019 is literally around the corner and Volkswagon wants be among the firsts to introduce one of it's latest "VAPORWARE CREATIONS"
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
K0l1br1 ::
VW samo nekaj predstavlja, že enih 100 konceptov, na cestah pa še ni nič otipljivega - no ja, quazi UP, quazi Golf, na silo zmečkani skupaj.
BigWhale ::
Komentar, ki zadane bistvo:Auto Shanghai 2019 is literally around the corner and Volkswagon wants be among the firsts to introduce one of it's latest "VAPORWARE CREATIONS"
Ajd, sej so vsi koncepti vaporware. Men so ti sejmi in koncepti bolj podobni high-fashion modnim revijam kjer pac pokazes vse kar imas, a je dejansko uporabno al ne je pa druga stvar. Na koncu pa od tega mogoce en delcek konca v proizvodnjo in pri koncnih kupcih.
Men se sicer 2022 ne zdi tko delc in VW se ne mudi, dokler lahko Golfe in Passate stancajo tko kot jih. Do takrat, ko bo res nujno zacet prodajat EVja bodo ze nekaj spravili skupaj, ce pa ne, pa pac jebi ga. Nej pa crknejo. :)
Stvari je treba dat v perspektivo, VW je gromozanski, ce se skrcijo za polovico bodo se zmeraj veliki.
WarpedGone ::
Warpi, ce bi razumel corporate talk, bi razumel, da je Panasonic (kot exclusive supplier) 'od*ebal' Teslo. Tesla sicer v objavah to se nekoliko relativizira, ampak izjava Panasonica v smislu 'smo zakljucili tole investicijo, pred novo bomo pa se malo stratesko razmislili' pa pomeni tocno to.
Kdo je odjebal koga, bo pokazal čas. Že par let pričakujem pripojitev Panasonica. Njegova vrednost je le 12x višja od Maxwella, 20x manjša od Tesle danes.
Kar se je zgodilo je samo to, kar je bilo zmenjeno - Panasonic je inštaliral kapacitete za katere so obvezali lani jeseni. Da dnevna proizvodnja ne dosega teoretičnega maksimuma (doseženega konec marca) je mogoče presenetljivo za SloTech debilčke, sicer je pa to žalostna realnost dejanske proizvodnje materialnih produktov.
Da bodo dodatne kapacitete šli montirat, ko bodo obstoječe vsaj približno izrabljene, je mogoče presenetljivo za SloTech debilčke, a zopet le normalen biznis.
Ni nikomur presenetljivo, da je v začetku napovedana kapaciteta dosežena že z manj kot tretjino zgrajenega kompleksa?
Sm prepričan tudi, da je Panasonic "ful navdušen", da tesla kupuje maxwellov tech, ki naj bi omogočal nekajkrat višjo proizvodno kapaciteto baterij s pol več energijske gostote.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Kar se je zgodilo je samo to, kar je bilo zmenjeno - Panasonic je inštaliral kapacitete za katere so obvezali lani jeseni. Da dnevna proizvodnja ne dosega teoretičnega maksimuma (doseženega konec marca) je mogoče presenetljivo za SloTech debilčke, sicer je pa to žalostna realnost dejanske proizvodnje materialnih produktov.
Spet si zadaj s svojim echo chamber trditvami.
Danes po japonskem času je Pana objavil, da proizvodnja še vedno ne dosega 35GWh letno.
Ali ti morda trdiš, da je teoretična kapaciteta dosegla 35GWh konec marca - torej da so recimo 28.3. šele montirali zadnje mašine in bodo sedaj še nekaj časa rampali do 35GWh?
J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
Sm prepričan tudi, da je Panasonic "ful navdušen", da tesla kupuje maxwellov tech, ki naj bi omogočal nekajkrat višjo proizvodno kapaciteto baterij s pol več energijske gostote.
Ravno toliko kot je Tesla navdušena da je Panasonic šel v posteljo s Toyoto in da Tesla verjetno ne bo deležna te skupne tehnologije, za katero stoji cela Japonska od univerz do n podjetij.
Pa zanimivo, ko tule kdo objavi kaj o baterijah je to zate vse samo v "laboratoriju" in še desetletja ne bo v avtu. Ko pa Tesla nekaj objavi, je bilo pa to že včeraj vse v avtih.
Na koncu pa gre samo za biznis in več kot očitno je da je Panasonic v tem poslu potegnil ta kratko, kdor tega ne vidi je očitno slep.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
RedDrake:
Površno bereš, to trdi Panasonic.
Nimam osnove, da bi jih obtožil laganja. Tudi elonova, da v praksi dosegajo "le" 24GWh, ne pomeni da panasonic laže.
Česa je sposobna ta skupna tehnologija prizmatičnih celic?
McLane:
Površno bereš, nekaj je že včeraj v avtih, nekaj prihaja, nekaj je potrjeno s testiranji, nekaj pa samo na papirju. maxwellov tech je potrjen s testiranji (~300Wh/kg), na papirju vidijo možnosti za 500Wh/kg.
Predvsem se splača ne videt tega, česar ni. Uradne izjave obeh playerjev so biznis as južual.
Standardni FUDsterji (cajtng, ki je objavil kako je panasonik 'zamrznu' vlaganja), je žal tudi čisto tak kot ponavadi - je metal drek, in še vedno meče drek.
Ali ti morda trdiš, da je teoretična kapaciteta dosegla 35GWh konec marca - torej da so recimo 28.3. šele montirali zadnje mašine in bodo sedaj še nekaj časa rampali do 35GWh?
Površno bereš, to trdi Panasonic.
Nimam osnove, da bi jih obtožil laganja. Tudi elonova, da v praksi dosegajo "le" 24GWh, ne pomeni da panasonic laže.
Ravno toliko kot je Tesla navdušena da je Panasonic šel v posteljo s Toyoto in da Tesla verjetno ne bo deležna te skupne tehnologije, za katero stoji cela Japonska od univerz do n podjetij.
Česa je sposobna ta skupna tehnologija prizmatičnih celic?
McLane:
Ko pa Tesla nekaj objavi, je bilo pa to že včeraj vse v avtih.
Površno bereš, nekaj je že včeraj v avtih, nekaj prihaja, nekaj je potrjeno s testiranji, nekaj pa samo na papirju. maxwellov tech je potrjen s testiranji (~300Wh/kg), na papirju vidijo možnosti za 500Wh/kg.
Na koncu pa gre samo za biznis in več kot očitno je da je Panasonic v tem poslu potegnil ta kratko, kdor tega ne vidi je očitno slep.
Predvsem se splača ne videt tega, česar ni. Uradne izjave obeh playerjev so biznis as južual.
Standardni FUDsterji (cajtng, ki je objavil kako je panasonik 'zamrznu' vlaganja), je žal tudi čisto tak kot ponavadi - je metal drek, in še vedno meče drek.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Toyotine solid state baterije so tudi imeli že delujoče v skiroju leta 2014:
https://www.greencarcongress.com/2014/0...
Objavljen je bil tudi članek v Nature (2016), kjer si lahko sam prebereš superiornost teh celic.
Kje so danes? Obljube so bile 2020, sedaj bolj 2025. Če misliš da bo ta Maxwell tehnologija vgrajena v celice prihodnje leto se IMO močno motiš.
https://www.greencarcongress.com/2014/0...
Objavljen je bil tudi članek v Nature (2016), kjer si lahko sam prebereš superiornost teh celic.
Kje so danes? Obljube so bile 2020, sedaj bolj 2025. Če misliš da bo ta Maxwell tehnologija vgrajena v celice prihodnje leto se IMO močno motiš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
Se pravi 5 let kasneje je solid-state še vedno vsaj 5 let v prihodnosti?
Good luck with that, Toyota...
Kaj je torej tu za bit navdušen nad?
Če misliš, da si mi kaj novega povedal, se močno motiš.
Še največ pove to, da Tesla ni šel v nabavo tega solid-state techa, ampak v tega maxwellovega.
Še pomnite 2014?
Maxwell ga je očitno poslal.
Good luck with that, Toyota...
Kaj je torej tu za bit navdušen nad?
Ravno toliko kot je Tesla navdušena da je Panasonic šel v posteljo s Toyoto in da Tesla verjetno ne bo deležna te skupne tehnologije, za katero stoji cela Japonska od univerz do n podjetij.
Če misliš da bo ta Maxwell tehnologija vgrajena v celice prihodnje leto se IMO močno motiš.
Če misliš, da si mi kaj novega povedal, se močno motiš.
Še največ pove to, da Tesla ni šel v nabavo tega solid-state techa, ampak v tega maxwellovega.
Še pomnite 2014?
Rechargeable battery technology is everywhere around us, from smartphones to smart buildings, and everyone is constantly on the watch for "the next big thing," to which Tesla Motors CEO Elon Musk says, "send me a sample."
Maxwell ga je očitno poslal.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Solid-state samo kot primer, kaj pomeni imeti delujoči "sample" in kaj pomeni to spraviti v serijsko proizvodnjo.
Naveza Toyota-Panasonic ni samo zaradi solid-state tech, jasno da bodo imeli prej še nekaj (dolgo?) časa klasične, ki pa spet ni nujno, da so tako zelo "klasične".
Naveza Toyota-Panasonic ni samo zaradi solid-state tech, jasno da bodo imeli prej še nekaj (dolgo?) časa klasične, ki pa spet ni nujno, da so tako zelo "klasične".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
gidooo ::
J.McLane ::
Bolje da pri VW pohitijo, če ne bodo kazni:
Fiat je že kupil "CO2 kupone" od Tesle, VAG bo moral od svoje I.D. dejansko kaj prodati, PSA ima nek 206 EV, BMW na veliko obljublja, Toyota ne bo imela težav...
Bomo videli naslednje leto, glede na vse obljube bo kar pestro, sicer bo pa pestro tudi ko ne bodo dosegli ciljev in bodo morali višati cene klasičnih vozil, da bodo plačali kazni, višje cene vozil pomenijo še padec prodaje, to pa vemo kam pelje.
Fiat je že kupil "CO2 kupone" od Tesle, VAG bo moral od svoje I.D. dejansko kaj prodati, PSA ima nek 206 EV, BMW na veliko obljublja, Toyota ne bo imela težav...
Bomo videli naslednje leto, glede na vse obljube bo kar pestro, sicer bo pa pestro tudi ko ne bodo dosegli ciljev in bodo morali višati cene klasičnih vozil, da bodo plačali kazni, višje cene vozil pomenijo še padec prodaje, to pa vemo kam pelje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
nekikr ::
Poj pa že neki bo an. Če iz leve in desne mečejo denar vate, pa ker še kar ne gre še država priskoči na pomoč, potem pa ni hudič, da ne bi bila to zgodba o uspehu @TSLA ;)
m0LN4r ::
Elektro avto rabi v centralni evropi samo eno, ljudski elektricni avto nemske znamke v nizjem cenovnem rangu ala Polo/Clio, en druzinski kultni avto in enga naslednika Golfa oz. krizanca med golfom in tiguanom in potem bo slo vse veliko hitreje naprej.
Zakaj nemske znamke, masa ljudi je tam in ce hoces da se nekaj razsiri, moras ravno to publiko prepricati, da spremeni navade/misljenje in to naredis lazje z ustaljenim imenom in novim imidzom. Kljub slabemu imenu, so se vedno v mislih te publike pred tujci onstran oceana in francozov in italjanov in kaj se.
Vsekakor dobrodoslo. 3-4 leta do Facelift modelov pa so spet na konju.
Zakaj nemske znamke, masa ljudi je tam in ce hoces da se nekaj razsiri, moras ravno to publiko prepricati, da spremeni navade/misljenje in to naredis lazje z ustaljenim imenom in novim imidzom. Kljub slabemu imenu, so se vedno v mislih te publike pred tujci onstran oceana in francozov in italjanov in kaj se.
Vsekakor dobrodoslo. 3-4 leta do Facelift modelov pa so spet na konju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WarpedGone ::
A tale Maxwell deal je že končan?
Ne, podaljšujejo rok.
Zgleda kot da delničarjem maxwella ponudba ne diši.
Zbogom in hvala za vse ribe
telexdell ::
Berem in se čudim:
zgorel marcedes in audi
Zagori ena Tesla in je to glavna novica na tem forumu. Zagorita dva avtomobila hkrati pa niti obrobne novičke
zgorel marcedes in audi
Zagori ena Tesla in je to glavna novica na tem forumu. Zagorita dva avtomobila hkrati pa niti obrobne novičke
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
MrNighthawk ::
Zagori ena Tesla in je to glavna novica na tem forumu. Zagorita dva avtomobila hkrati pa niti obrobne novičke
Emmm...
Policisti Policijske uprave Ljubljana so bili sinoči obveščeni o požaru v Kamniku, v katerem sta na dvorišču zagoreli vozili znamke Mercedes Benz in Audi, požar pa se je razširil tudi na del fasade, so sporočili iz Policijske uprave Ljubljana. Po prvi oceni naj bi nastalo za okoli 14.000 evrov škode. Okoliščine požara še niso znane, policisti so kraj požara zavarovali do jutra, ko opravljajo ogled.
Ker je trenutno premalo informacij, da bi lahko rekel, da gre za spontan samovžig. Lahko je šlo za požig, lahko za tehnično okvaro, itd.
Če bodo pa rekli, da se je avto vžgal zaradi samovžiga baterije je pa drugo.
Gregor P ::
... plus da jih je lahko kdo malo podkuril
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Zagorita dva avtomobila hkrati pa niti obrobne novičke
BMW vpokliče 1.6 milijona vozil zaradi nevarnosti požara "i nikome ništa" ..
Korejci štrafajo BMW zaradi samovžigov "i nikome ništa"...
BMW hit by $10 million fine in South Korea over engine fires crisis - CNN
Mercedes vpokliče milijon vozil zaradi nevarnosti vžiga i nikome ništa ...
Daimler AG has announced plans to recall roughly 1 million newer-model Mercedes-Benz vehicles following 51 reports of vehicle fires caused by a defective fuse.
Volkswagen recalls 700,000 SUVs over short circuit risk
To so pač "kvalitetna vozila", tle ogenj ni zanimiv sploh.
Drek se meče tja kamor je to popularno.
Zbogom in hvala za vse ribe
mikhaair ::
Warpi, moraš bit malo bolj diplomatski. Npr. ''za dobrim konjem se vedno praši'' je bolje kot pa ta o dreku.
Gregor P ::
Če so pravočasno vpoklicali, je to ok.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Warpi, moraš bit malo bolj diplomatski.
Diplomatski == hinavski.
Če je ~rjavo, smrdi, napol tekoče ... to ni prah ampak drek.
Zbogom in hvala za vse ribe