» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
605 / 1166
»»

WarpedGone ::

Breaking! Tesla Gigafactory 3 Groundbreaking In China In A Few Hours [Updated]

Tesla zida svojo drugo GF, konkurenca se še vedno pogovarja... Lako ćemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Konkurenci se IMHO ne mudi tako zelo... Kaj bi bilo, če bi do 2020 vsi nehali delat ICEje in bi imeli samo še EVje na voljo:
- Pol folka si avta sploh ne bi moglo privoščiti (če zdaj nekdo komaj da 10k za polota, verjetno ne bo mogel dat 20k za xxx) (to bi verjetno tudi pomenilo bistveno manjši dobiček teh firm, vsaj mislim, da se največ proda malih avtov)
- elek. omrežje bi verjetno imelo svoje probleme

kow ::

V grobem, 1 prodan EV nadomesti 1 ICE. Ker je globalni trzni delez ze pri 2 odstotkih, bi ICE proizvajalci, ki ignorirajo EV avtomobile morali pridobivati trzni delez, da ohranjajo dohodke. Verjetno zato prakticno ni vec ICE proizvajalca, ki bi ignoriral trg elektricnih avtomobilov. Celo FIAT oz FCA je sedaj napovedal novo strategijo. Dvomim, da je enostavno. Rabis nove designe, nove dobavitelje, nove inzenirje ipd.

WarpedGone ::

Pol folka si avta sploh ne bi moglo privoščiti

Katere firme so sposobne preživet samo s prodajo svojih najcenejših modelov?

Bliža se leto, ko bo EV *cenejši* kot ICE. Ampak ne katerikoli EV, samo tisti ki bodo izdelani v dovolj velikih količinah. Za kar je nujen predpogoj dovolj baterij.

Dvomim, da je enostavno.

Enostavno je le, če nimaš treh čistih kaj vse je potrebno...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

kow je izjavil:

V grobem, 1 prodan EV nadomesti 1 ICE. Ker je globalni trzni delez ze pri 2 odstotkih, bi ICE proizvajalci, ki ignorirajo EV avtomobile morali pridobivati trzni delez, da ohranjajo dohodke. Verjetno zato prakticno ni vec ICE proizvajalca, ki bi ignoriral trg elektricnih avtomobilov. Celo FIAT oz FCA je sedaj napovedal novo strategijo. Dvomim, da je enostavno. Rabis nove designe, nove dobavitelje, nove inzenirje ipd.
Na hitro zguglana statistika svetovne prodaje avtov pokaže, da število prodanih avtov raste, in to bolj, kot raste prodaja električnih avtov. Kar pomeni, da tržni delež bencinskih res pada, število prodanih bencinskih avtov pa niti ne.

2018 ... 81 milijonov (napoved)
2017 ...79,02
2016 ...77,25
2015 ...72,61
https://www.statista.com/statistics/200...

Veliki proizvajalci torej razloga za paniko ne vidijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

kow ::

Drzi. To je potem se bolj nevarno za ICE proizvajalce, ker so jahali kreditni val ter rast Kitajske oz. sirsega obmocja.
Trg v ZDA, EU, Japonski ne raste. Zdaj se je ustavila se kitajska in kaksne vecje rasti ni pricakovati. Indija, Brazilija nista dovolj veliki, da nadomestita Kitajsko.

https://www.cnbc.com/2019/01/03/china-a...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

You need to skate to where the puck is going to be, not to where it has been.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Okapi je izjavil:

kow je izjavil:

V grobem, 1 prodan EV nadomesti 1 ICE. Ker je globalni trzni delez ze pri 2 odstotkih, bi ICE proizvajalci, ki ignorirajo EV avtomobile morali pridobivati trzni delez, da ohranjajo dohodke. Verjetno zato prakticno ni vec ICE proizvajalca, ki bi ignoriral trg elektricnih avtomobilov. Celo FIAT oz FCA je sedaj napovedal novo strategijo. Dvomim, da je enostavno. Rabis nove designe, nove dobavitelje, nove inzenirje ipd.
Na hitro zguglana statistika svetovne prodaje avtov pokaže, da število prodanih avtov raste, in to bolj, kot raste prodaja električnih avtov. Kar pomeni, da tržni delež bencinskih res pada, število prodanih bencinskih avtov pa niti ne.

2018 ... 81 milijonov (napoved)
2017 ...79,02
2016 ...77,25
2015 ...72,61
https://www.statista.com/statistics/200...

Veliki proizvajalci torej razloga za paniko ne vidijo.

Količine rastejo, dobički so tam nekje, vrednost delnic jim pa bolj ali manj pada od 2015. Kaj to vse pomeni? Postajajo tekstilna industrija...tega si pa ne želijo.

WarpedGone ::

GF3 has Chinese gov max support: 1200KVA grid connection took only 37 days vs 80 days average.


BTW: GF3 je prva tuja avto-fabrika brez kitajskega večinskega lastništva.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

BTW: GF3 je prva tuja avto-fabrika brez kitajskega večinskega lastništva.

Bo...

Še je ni!

Snohman ::

J.McLane je izjavil:

OK, potem iščimo tiste proizvajalce ki delajo sami motor, elektroniko in baterije.

- BMW za i3 dela svoj motor, elektroniko ne vem, baterijske celice sigurno ne.
- VW vse kaže da gredo po Teslinem receptu, ampak kako dolgo bo to trajalo, da bo kaj iz tega. Kar trenutno dajejo na trg ne zgleda ravno kot dedicated EV design.
- Nissan ne vem, ampak elektromotor in močnostna elektronika je verjetno njihova. Baterije so delali sami, ampak kolikor vem so nek delež svojega AESC prodali kitajcem.
- Toyota sicer ne dela EV, ampak za Priusa plug-in delajo svoje motorje in močnostno elektroniko (verjetno ima DENSO prste zraven), baterije outsourcajo pri Panasonicu, za svoje navadne hibride pa imajo v lasti svojo firmo PrimeEarth EV Energy. Investirali so tudi v firme za proizvodnjo litija (Orocobre)
- Korejci - ne vem ampak kaže da delajo vsaj s svojimi Korejskimi firmami, če že nimajo vse narejeno in house

- GM komplet pogon za Bolta Outsourca od korejcev
- Renault za Zoe ima Continentalov drive train
- Audi e-tron im pogon od Schaefflerja
- Jaguar I-PACE ima Continentalov pogon


Mislim, da si tamle pri Audiju napravil napako, na linku je samo reduktor.
V tistem 45 minut posnetku o launchu itd., ki je bil objavljen nekaj strani nazaj, povejo da sami delajo svoje motorje in baterije.

WarpedGone ::

Audi dela svoje baterije?
Kvečjemu sestavlja kupljene celice v paket.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Tako kot Tesla, ne?>:D

WarpedGone ::

Ne.

In ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Vprašanje kakšne bi bile brez Panasonicove pomoči.

WarpedGone ::

To ni vprašanje - neobstoječe.
Tako pa so najboljše in hkrati najcenejše kar obstaja.
Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

A je kakšen primer uporabe celice modela 3 še kje drugje?

WarpedGone ::

Ne, 100% proizvodnje teh celic v GF1 gre v baterije za M3.
Če kdo misli limat linke na XY celice formata 21700 ... oblika in vsebina sta dve različni zadevi.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Ko smo že pri uporabi delov iz M3 - pogosto se najdejo prispevki, kako je xy majster v žnj avto vgradil pogon iz Tesle. Kje oni dobijo komplet pogon + baterijo + krmilni sistem? Se to dobi pri Tesli kot spare parts ali poberejo to iz razbitih avtov?

Utk ::

https://www.avto-magazin.si/vozili-smo/...

Če še kdo misli, da ni panike za velike...

Gregor P ::

Nisem sedel v tem vozilu, ampak na pogled zgleda plastika na nivoju vozil za 7k evrov, niti ene besedice pa nisem zasledil o varnosti vozila ... ok na sliki vidim, da ima zračno blazino:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

pegasus je izjavil:

Ko smo že pri uporabi delov iz M3 - pogosto se najdejo prispevki, kako je xy majster v žnj avto vgradil pogon iz Tesle. Kje oni dobijo komplet pogon + baterijo + krmilni sistem? Se to dobi pri Tesli kot spare parts ali poberejo to iz razbitih avtov?


Razbiti avti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Nisem sedel v tem vozilu, ampak na pogled zgleda plastika na nivoju vozil za 7k evrov, niti ene besedice pa nisem zasledil o varnosti vozila ... ok na sliki vidim, da ima zračno blazino:8)

Človek, ki je testiral 1000 avtov, je sedel v njem in ga vozil in napisal:
Notranjost je, to zlahka zapišemo, povsem na ravni evropskih izdelkov – tako po materialih kot po kakovosti izdelave, vsaj na hitro in pri novem avtu.

Ampak od nekoga, ki "bere" samo otroške slikanice, je res težko pričakovat, da bi še kaj teksta zraven prebral.
Če bi pa znal še uporabljat google, bi lahko našel to: https://www.euroncap.com/en/results/gee...

Kako takšen intelekt sploh pride do denarja za nemški avto mi nikoli ne bo jasno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Snohman ::

Tako kot ti ne bo jasno, da si lahko malce manj ohol s svojim znanjem, ki ni vedno popolno.
Mogoče bi pa ti moral kaj prebrat in bi videl da 4 zvezdice iz 2011 pomenijo samo 1 ali 2 zvezdici v 2018/2019.
Kar je skrajno porazno.

Če so tako dobri, ti svetujem da jih začneš uvažat in prodajat v EU, verjamem da boš kmalu bogat od tega preprostega posla.

Utk ::

Jaz sem ohol? A se jaz smejim kitajskim električnim avtom? Ki so...no, predvsem so, ker nemških sploh ni, in tega nemški ego ne bo prenesel dobro. Vi ste samo nemški podrepniki pa že cvilite...

4 zvezdice takrat pomenijo 4 zvezdice takrat. Ko bo nov model ali pa novo testiranje, boš lahko pametoval kolk zvezdic je to v 2019.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Snohman ::

Fiat Panda v 2011, dobi 4 zvezdice:

https://www.euroncap.com/en/results/fia...

Enak avtov v 2018, dobi 0 zvezdic:

https://www.euroncap.com/en/results/fia...


Če pa Nemčija ne bo več delala avtomobilov, ampak samo še Kitajci, tudi Slovenija ne bo imela več kaj delati/proizvajati, tako da mislim da ne rabimo biti preveč prevzetni.
No, seveda ti boš sedaj napisal da to tebe ne zanima, ker ti si v nekem drugem poslu, kjer se tebe to ne dotika in tako ni težav zate.

Utk ::

Ta panda nima veze s tem avtom. 2010 nekje je golf dobil 5 zvezdic, pomeni da ima danes eno?

Ja, to je problem, samo ne vem kako bo tiscanje glave v pesek pri tem pomagalo? A ni 10 let te teme dokaz, da ne bo to cez noc? Kdor se ni in ne bo prilagodil, kar naj propade.

WarpedGone ::

10 let te teme kaže samo, da je bilo možno današnje dogajanje predvidet že 10 let nazaj.
Ne pomeni pa, da se bo še 10 let dogajalo z enako hitrostjo - prehod na EV se začne počasi, nato pospešuje, nato pa se konkurenca zlomi.

Kdo zdrav bo šel kupovat novega dizla za 50 jurjev, ko je jasno da ga čez nekaj let ne bo imel komu več prodat?
Js sm svojga dizla že 'finančno odpisal' ... če mi kdo zanj še da pest riža, super, če ne ... fuck it.
Zbogom in hvala za vse ribe

Snohman ::

Hočem ti pokazat koliko so se NCAP standardi zaostrili od 2011 do danes.
Golf je bil leta 2011 v generaciji 6, ki je predelana generacija 5, ki je na trg prišla cca leta 2003.
V 2018 bi tak enak Golf dosegel 2 zvezdici ali pa še to ne.
V 2018/19, po današnjih standardih, pa bi trenutni Golf 7 generacije dosegel bistveno boljši rezultat kot Golf 6.

Fiat Panda je referenca zato, ker je bila v testu 2011 in 2018 konstrukcijsko enaka, Golf pa ni.
Je pa tist kitajski stroj konstrukcijsko enak.

In avto, ki ga prilagodiš tako, da v 2019 doseže 5 zvezdic na NCAP, stane znatno več.
Oziroma moraš razviti novega.

Tiščanje v pesek ne pomaga, se strinjam. Kruljenje kako so vsi zanič tudi ne.

WarpedGone ::

Torej ne kruli, kako so vsi kitajci zanič.... Američani so v 70ih tudi krulili kako so vsi japonci zanič. In imeli so pretežno prav, bili so precej zanič.
Ampak nizka cena je naredila svoje, japonci so pa svoje naredili na kvaliteti.
Danes je kot je.
Kitajci bodo ponovili vzorec, ampak šele ko jim doma rata pretesno, do tja je še nekaj mastnih let domače prodaje.

Japonci in EV so že odpisani.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Hm, a ni Panasonic Japonska firma? Kaj jim preprečuje da naredijo "gigafactory" po enakem zgledu za japonskega proizvajalca? Biti 5 ali 10 let prepozen, še ne pomeni propad. Delničar japoncev pa vseeno (še)ne bom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

SebyDiamant ::

Z Geely-jem sem bil v stiku že okrog 1995 ko je že bil največji proizvajalec avtomobilov na kitajskem. Takrat so delali en noro lep športni avto kot hyundai scoupe, samo res z vso max opremo :) Pa ni bilo interesa za Evropo.
Če in ko se oni zraven spravijo bo veselo, saj vse dele za vse avtomobile tak delajo doli, samo skupaj morajo zmetati ko bo interes privat in države.
Kar pa za eu industrijo ni nič ok.
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL

Utk ::

Snohman je izjavil:

Hočem ti pokazat koliko so se NCAP standardi zaostrili od 2011 do danes.
Golf je bil leta 2011 v generaciji 6, ki je predelana generacija 5, ki je na trg prišla cca leta 2003.
V 2018 bi tak enak Golf dosegel 2 zvezdici ali pa še to ne.
V 2018/19, po današnjih standardih, pa bi trenutni Golf 7 generacije dosegel bistveno boljši rezultat kot Golf 6.

Fiat Panda je referenca zato, ker je bila v testu 2011 in 2018 konstrukcijsko enaka, Golf pa ni.
Je pa tist kitajski stroj konstrukcijsko enak.

In avto, ki ga prilagodiš tako, da v 2019 doseže 5 zvezdic na NCAP, stane znatno več.
Oziroma moraš razviti novega.

Tiščanje v pesek ne pomaga, se strinjam. Kruljenje kako so vsi zanič tudi ne.

Ce bi zares pogledal test te pande, bi opazil da se sploh ne obnese slabo, razlika je v airbagih, opozorilih za pas, radarjih itd. To lahko namontiras na vsak avto, narejeno je itak na kitajskem, in nikjer ne pise da tist avto tega nima. Ce v golfa iz 2008 to namontiras, dobi se danes gladko 5 zvezdic.

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Kdo zdrav bo šel kupovat novega dizla za 50 jurjev, ko je jasno da ga čez nekaj let ne bo imel komu več prodat?

Samo tega nista zrihtala prosti trg in niti ne vsesplošna okoljska zavednost potrošnikov. Pri potrošnikih na prvo žogo velja populizem in tukaj je Dizel preprosto "fuj-kak", bencin pa čistejši. V resnici so ta novi Euro 6 dizli po emisijah primerljivi z bencinskimi motorji - jasno je pa treba odstranit iz prometa 15 in 20 let stare dizle.

To je zrihtala populistična politika. Jasno, ti boš v mojem pisanju hitro našel idejo, da sem zagovornik dizlov oz. ICE na sploh, ampak - vsem nam je na koncu v interesu, da bi se vozili na elektriko (v čim večji meri iz zelenih virov). Žal je dilema, a kupit novega dizla za 50 jurjev ali Teslo 3 za 60 jurjev, lažna. Velika večina ljudi kupuje avte do max 25 jurjev, raje manj. Skratka, razlika v ceni okoli 35 jurjev, s kakšno subvencijo mogoče manj. Mogoče si človek omisli cenejši avto, ne ravno Teslo... Ampak: v kolikem času pa se ti povrne npr. 20 jurjev razlike?

Skratka, 10 let teme, pa še vedno ugotovimo, da univerzalna trditev, da so električni avtomobili prava stvar, ne drži. Utegnejo bit prava stvar, ja, se strinjam - če je tvoja dilema res 50 jurjev za dizla ali podoben znesek za EV. Za ogromen del življa pa je, kot rečeno, to lažna dilema. Vsej ekološki zavednosti navkljub, se ves hec neha pri denarju. Svoje doda še univerzalna uporabnost ICE avtov, ki ne terja natančnega načrtovanja daljših poti, vključno s postanki, planiranja nakupov v trgovskih centrih, ki so opremljeni s polnilnimi mesti, ali pa vsakodnevnega vlačenja podaljška iz 7 nadstropja stolpnice do parkirnega mesta v Fužinah. Ajde, če imaš bajto, zadnji pomislek odpade. >:D

Mogoče pa ti časi res pridejo, znotraj intervala naslednjih desetih let.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

bambam20 ::

SebyDiamant je izjavil:

Z Geely-jem sem bil v stiku že okrog 1995 ko je že bil največji proizvajalec avtomobilov na kitajskem. Takrat so delali en noro lep športni avto kot hyundai scoupe, samo res z vso max opremo :) Pa ni bilo interesa za Evropo.



Kaj druga kot LOL ne morem napisat, ker hyundai scoupe ni bil lep.

WarpedGone je izjavil:



Kdo zdrav bo šel kupovat novega dizla za 50 jurjev, ko je jasno da ga čez nekaj let ne bo imel komu več prodat?



ker večina kupuje turbo bencinarje. Časi novodobnih dizlov so mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Gagarin ::

WarpedGone je izjavil:

10 let te teme kaže samo, da je bilo možno današnje dogajanje predvidet že 10 let nazaj.
Ne pomeni pa, da se bo še 10 let dogajalo z enako hitrostjo - prehod na EV se začne počasi, nato pospešuje, nato pa se konkurenca zlomi.



LOL, čas je spet za novo stavo, ki bi jo Warpi spet izgubil: greva stavit (za slavo na ST), da bo čez 10 let imel VW še vedno večji revenue kot Tesla?

Edit: al pa Toyota ko so že japonci tako pred propadom....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

kow ::

Ne rabis staviti z Warpijem. Samo kupi delnice od VW, ki imajo v svoji ceni ze vkalkuliran velik padec dobicka v prihodnje.

Gagarin ::

Ah mi več kot denar pomeni še enkrat postaviti domišljavega vseznalca Warpija na mesto kot si ga zasluži...

Utk ::

Samo tega nista zrihtala prosti trg in niti ne vsesplošna okoljska zavednost potrošnikov. Pri potrošnikih na prvo žogo velja populizem in tukaj je Dizel preprosto "fuj-kak", bencin pa čistejši. V resnici so ta novi Euro 6 dizli po emisijah primerljivi z bencinskimi motorji - jasno je pa treba odstranit iz prometa 15 in 20 let stare dizle.

Ne, to je zrihtala neumna EU. To kar si napisal sicer drzi, se pa sploh ne zavedas kaksna katastrofa je to. Bencinarji imajo obvezne katalizatorje tam nekje od zacetka 90ih naprej, kakor kje, in od takrat do danes niso prakticno nic cistejsi, novi DI bencinarji so celo se slabsi. To pomeni 25 let zaviranja ciscenja bencinarjev, da dizel ni zgledal zraven se slabse, 25 let popustov dizlu proti bencinarjem pri emisijah, in trosarinah, in nazadnje so morali se goljufat in bencinarje poslabsat, da so se koncno izenacili. Jaz bi temu reku, da se zaradi dizla 25 let ni cisto nic naredilo na tem, da bi bili avti zares cistejsi, kljub kupom milijard, ki so jih pobrali za subvencije. Ce bi se teh 25 let vozili na tiste stare bencinarje in ta denar vlozili v elektriko, bi danes verjetno ze leteli po zraku z njo. Ampak ne, nekateri bi se zmeraj furali to staro sranje naprej...

kow ::

Gagarin je izjavil:

Ah mi več kot denar pomeni še enkrat postaviti domišljavega vseznalca Warpija na mesto kot si ga zasluži...


Skratka, nakladas.

Gagarin ::

kow je izjavil:

Gagarin je izjavil:

Ah mi več kot denar pomeni še enkrat postaviti domišljavega vseznalca Warpija na mesto kot si ga zasluži...


Skratka, nakladas.


a sprejmeš ti stavo za slavo na ST? Upaš? (ker nakup delnic ni nobena javna stava, pa tudi cena delnice še zdaleč ni odvisna zgolj od prihodka. Stava je zgolj to da bo imela Toyota ali VW čez 10 let še zmeraj večji prihodek od Tesle (Warpi jima predvideva propad = prihodek=0)). Vem da ne, torej ti samo nakladaš...

kow ::

Zakaj bi pa jaz stavil s tabo? Sem trdil, da bo imela Tesla vecji prihodek? Da bo VW propadel?
Stavo moras tudi zelo natancno formulirati itd.

Ti medtem trdis, da ti denar pomeni manj kot "zmaga" v forumskem drkarjenju. Zato te tudi ne jemljem resno.

Poleg tega tudi sklepam, da WO za razliko od tebe dejansko ze "stavi". Ker si lasti Tesla delnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gagarin ::

kow je izjavil:

Zakaj bi pa jaz stavil s tabo? Sem trdil, da bo imela Tesla vecji prihodek? Da bo VW propadel?
Stavo moras tudi zelo natancno formulirati itd.

Ti medtem trdis, da ti denar pomeni manj kot "zmaga" v forumskem drkarjenju. Zato te tudi ne jemljem resno.


Jah ti si se oglasil na mojo ponudbo stave warpiju. In to z povsem deplasirano ponudbo - kupi delnice. Moja stava je bila popolnoma zdefinirana in jasna VW ali Toyota bo imela čez 10 let večji prihodek kot Tesla. Stava je padla na zapis Warpija kako je ta 10 letna tema povsem v redu, da so se zadeve premikale dosedaj počasi, sedaj pa bodo pospešile do propada klasičnih proizvajalcev kot sta VW in Toyota. S to stavo cena delnice nima nobene zveze, lahko da bo takrat cena delnice VOW pod 142,2EUR kot je danes (jih celo imam nekaj nalega trenutno), revenue bo pa po mojem predvidevanju večji kot Teslin.

P.s.: imam tudi nekaj Tesle (ne VOW ne TSLA pa po sedanjem predvidevanju ne bom več imel do konca januarja....)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

WarpedGone ::

Hm, a ni Panasonic Japonska firma? Kaj jim preprečuje da naredijo "gigafactory" po enakem zgledu za japonskega proizvajalca? Biti 5 ali 10 let prepozen, še ne pomeni propad. Delničar japoncev pa vseeno (še)ne bom.

1. 'Baterijski' del panasonica je že bol ameriški, kot japonski. Tako zelo ameriški, da komu sugerira, da računajo na pripojitev k kaki ameriški firmi.
2. Kemije, ki jo Panasonic kuha za teslo, ne smejo kuhat za nikogar drugega - ker je v teslinem solastništvu.
3. in glavni problem: Japonski proizvajalci računajo na vodik in hibride.

Ah mi več kot denar pomeni še enkrat postaviti domišljavega vseznalca Warpija na mesto kot si ga zasluži...

Good.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Poanta je bila, da je VW na papirju vreden 70 milijard evrov. Kar je izredno malo, ce mislis da bo cez 10 let se vedno eden glavnih globalnih proizvajalcev.
Ce pa si samo preprican, da Tesla ne bo vecji igralec kot VW (in da npr. kitajci "povozili" Nemce) - potem nakup res nima smisla. Samo ponujal sem ti "free money".

BT52 ::

Koliko je rečeno. Tesla ima res licencirano Panasonic tehniko. Ampak imajo svoje ljudi v razvojnem centru. To pomeni, da je vse kar se teh sprememb kemije tiče njihova intelektualna lastnina. Te nove 20700 celice (al kak so že mere, ziher so večje od 18650) so ziher povsem njihova pogruntavčina. Spremembe so bile predvsem na področju manj uporabe dragega in tržno zelo labilnega kobalta. Plus ostala optimizacija glede na parametre in zahteve Tesle.

BT52 ::

Teslo samo jebe assembly in karoserijski del, ter servis. Skratka tole za ceno razvoja žrtvujejo in res z moje strani mogoče preveč zapostavljajo.

Pač z leti bodo tudi tole popravili. No verjetno bodo se naučili, kar ostali koncerni obvladajo v nulo. Trenutno pa jim ni para na področju elektronike, ter uporabe modernih simulacijskih orodij za izbiro optimalnega "powertrain" sklopa recimo. Ni zaman, da je njihov motorni šef naredil doktorat iz programiranja simulacijskih orodij za elektromotorje. Dejansko "silicon valley" mlad kader, ki nima ovir iz starih firm. Pač razmišljanje izven okvirjev je tudi neka prednost.

Pa čeprav še niso američani na nivoju Nemcev, kar se štancanja karoserij tiče. Malo smešno, resnica pa je. Meni recimo M3 notranjost ni všeč. Meni ni vredna 50 000 eur. Kupci pa mogoče bolj kupujejo ime in s tem rečmo sam namen znamke. S tem se švercat dolgo nebo dalo. Za zdaj je tole še dovolj. Vendar pričakujem facelifte in izboljšave na tem področju, ko bodo še pocenili baterije z veliko večjo masovno proizvodnjo (mogoče se še znebijo uporabe kobalta, ter uporabijo recikliranje starih modelov).

Če pa bi sral denar pa bi takoj kupil ono Urban Hondico. Retro izgled je bomba. Rečte kar hočete, da je podoben Golfu Mk2 itd. Ampak za mene vsaj konceptualni izgled 1A :D Se kar slinim, ko jo gledam. Čeprav je moj Civic bomba ga bi takoj zamenjal. :D

Nikec3 ::

Kdo zdrav bo šel kupovat novega dizla za 50 jurjev, ko je jasno da ga čez nekaj let ne bo imel komu več prodat?
Js sm svojga dizla že 'finančno odpisal' ... če mi kdo zanj še da pest riža, super, če ne ... fuck it.


Kot lastnik 2 meseca starega dizla se s tem nekako strinjam. Ampak se ne sekiram preveč, če bo moj avto leta 2025 s 250 000 km vreden 1000€ namesto 2000€.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Sicer pa zaradi ene stvari še nisem povsem prepričan, da bodo Kitajci tako enostavno pregazili Zahod. Huawei je zadnji dve leti konkretno lomil Samsunga, sedaj se pozna že Applu in hopa, že je vmes skočila politika z neko izmišljeno afero proti Huaweiu. Btw, nizka cena delnice še nekako gre, ampak ko bodo Nemške fabrike začele odpuščat na veliko, bodo Nemci naenkrat spet zelo podobni svojim prednikom pred 80 leti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Ja, samo da vcasih so imeli nemci velik domaci trg, s tem maso in s tem so lahko "poceni" prodajali se drugam, nazadnje se na kitajsko. Ce nimas velikega domacega trga, ki je edini siguren, je to tezko. Danes imajo kitajci najvecji trg na svetu pri sebi doma. Ko bojo sami zase stancali 10 mio EV letno, in pljunili nek drobiz kot je 0,5 mio na evropskega...s tem v resnici lahko povozijo Evropo. Ne pomeni, da bojo zato nemci zaprli tovarne, dovolj je da jim ceno zbijejo samo za 10% pa bojo ze tanko piskali.
««
605 / 1166
»»