» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
544 / 1139
»»

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

Ali govorimo sedaj o napakah ali okvarah?

Daj zaupaj mi (in verjetno nam) kako si iz zgornjih zapisov ugotovil, da imam jaz redno takšne okvare. Že v naprej hvala.8-O;((

PS- sedaj pa imaš vprašanje tako glede napak, kot glede okvar. Boš sedaj zmogel ali potrebuješ še kakšno pomoč?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Mogoče so delali na zalogo, da niso prehitro dosegli 200.000 prodanih avtov. Tako bodo lahko sedaj v času, ko bo še polna subvencija (do konca leta), prodali več avtov, kot jih bodo v tem času lahko naredili.

Tesla je potrdila, da JE dosegla 200 000 avtomobilov pred iztekom Q2. Možno, da gre tudi zato, da jih delajo na zalogo, ter si stroške beležijo v Q2, prodali pa jih bodo v Q3 in na tak način dosegli, da bodo rezultati za Q3 boljši (kar je Musk obljubil).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Zheegec ::

Tudi, če to drži. Q3 se je začela že 3 tedne nazaj. Avti se še vedno kopičijo tam.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

DamijanD ::

Nov postopek recikliranja katod v litijevih baterijah
Nič pa ne piše kolk je ta postopek drag...

telexdell ::

DamijanD je izjavil:

Nov postopek recikliranja katod v litijevih baterijah
Nič pa ne piše kolk je ta postopek drag...

Če ne bi bil profitabilen ga sploh ne bi omenjali. Bolj je vprašanje emisij v ozračje in pa odpadkov.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Truga ::

Zheegec je izjavil:

Tudi, če to drži. Q3 se je začela že 3 tedne nazaj. Avti se še vedno kopičijo tam.
V resnici sta moznosti 2:
1. Avti so tam zato, ker so to modeli za $60k. Kot vemo so modeli za $35k firmo relativno hitro spravljalji na kant, prav tako prednarocila za $35k model zamujajo vedno vedno vec. Meanwhile ce danes "prednarocis" 60k model ga dobis v 2-3h tednih. Kje bojo nasli 10k+ strank za 60k avto s kvaliteto ki se slabo primerja s kio iz 90ih sicer ne vem... :D

2. moznost je pa seveda, da teh avtov nemorejo prodat ker niso izpravni. Dokazov za to niti ne rabimo iskat: internet je ze poln jeznih ljudi, ki jim tesle umirajo levodesno, za zamenjat odbijac ali sipo na avtu cakajo ze po vec mesecev brez kakrsnihkoli ETA, in podobno. In na cesti so predvsem avti ki so prisli iz tovarne _preden_ je tesla ukinila kup QCja, da je lahko presegla mejo 5000/teden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Nov postopek recikliranja katod v litijevih baterijah
Nič pa ne piše kolk je ta postopek drag...

Če ne bi bil profitabilen ga sploh ne bi omenjali.


To je kr mal predrzen sklep. :))

Truga je izjavil:

2. moznost je pa seveda, da teh avtov nemorejo prodat ker niso izpravni. Dokazov za to niti ne rabimo iskat: internet je ze poln jeznih ljudi, ki jim tesle umirajo levodesno, za zamenjat odbijac ali sipo na avtu cakajo ze po vec mesecev brez kakrsnihkoli ETA, in podobno. In na cesti so predvsem avti ki so prisli iz tovarne _preden_ je tesla ukinila kup QCja, da je lahko presegla mejo 5000/teden.


Nekje sem zasledil, ne vem vec tocno kje, morda celo tukaj, da marsikateri avto ni priletel cel dol linije in ga je bilo potrebno se na roke mal popravit in kak del vgraditi. Ne vem pa a je bilo to se preden so ene robote ven vrgli iz proizvodne linije al je to od sedaj.

My guess bi tudi bil, da so jih sparali zaradi tega, da ne presezejo stevilke 200.000.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Zheegec ::

Možno, da so to neizpravni avtomobili, ali pa ima Tesla resne težave z logistiko. Twitter in forumi so polni ljudi, ki so imeli obljubljen avto, pa ga niso dobili. Nekateri so celo plačali avto vnaprej, pa ga niso dobili.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

frudi ::

Menda se jim je včeraj sesul informacijski sistem za pripravo nakupnih pogodb, zato (trenutno) toliko pritožb in zamud s prevzemi avtomobilov. Dvomim, da je zadaj kakšna večja zarota, le nesposobnost z logistiko in IT infrastrukturo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zheegec ::

Hja, če je res problem "samo" logistika, bo to katastrofa...

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



To je kr mal predrzen sklep. :))
.

Poznaš razliko med DRZEN in PREDRZEN?
Tehnologije recikliranja LiOn baterij že obstajajo. Pred časom smo govorili o delujočem obratu (se mi zdi) v Nemčiji. Torej ob delujoči reciklaži govoriti o neprofitabilnih idejah je najmanj neumno, če že ne kaj več.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

Imaš zadeve, ki so dobičkonosne, ali pa tudi ne, odvisno od razmer - dovolj velike proizvodnja, dovolj nizka cena surovin, dovolj visoka cena izdelka ... Imaš recimo nahajališča zlata, ki so dobičkonosna, ko je cena zlata nad 1400 dolarji unča (in so pred časom nekaj časa bila, trenutno pa niso).

Marsikatera tehnologija se razvija in se o njej govori in piše, čeprav nihče zanesljivo ne ve, ali se bo v praksi splačala.

Magic1 ::

Katod v litijevih baterijah je veliko različnih vrst. Tudi če je res kaj pametnega pogruntal, dvomim da je univerzalno. Bomo videli, dobre rešitve se bodo uporabljale.
Magic

telexdell ::

Okapi je izjavil:

Imaš zadeve, ki so dobičkonosne, ali pa tudi ne, odvisno od razmer - dovolj velike proizvodnja, dovolj nizka cena surovin, dovolj visoka cena izdelka ... Imaš recimo nahajališča zlata, ki so dobičkonosna, ko je cena zlata nad 1400 dolarji unča (in so pred časom nekaj časa bila, trenutno pa niso).

Marsikatera tehnologija se razvija in se o njej govori in piše, čeprav nihče zanesljivo ne ve, ali se bo v praksi splačala.


Načeloma imaš 100% prav. Običajno pa se o novih tehnologijah za nek proizvodnji proces kateri je že v obratovanju piše takrat, ko prinesejo neke otipljive spremembe. Ali je to manjša poraba energije ali so manjši vplivi na okolje ali je cenejša proizvodnja ali je večja stopnja avtomatizacije ali...O samih tehnologijah brez poudarka o rentabilnosti pa takrat, ko te še niso v obratovanju in se iščejo rešitve (tipičen primer so reaktorji po principu fuzije).
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

To "pravilo" si si ti gladko izmislil zdaj. :)

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

To "pravilo" si si ti gladko izmislil zdaj. :)

No ja, Hvala za pohvalo. Nisem vedel, da imam sposobnost izmišljanja pravil>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::

My guess bi tudi bil, da so jih sparali zaradi tega, da ne presezejo stevilke 200.000.

@BigWhale, kolikokrat ti morem napisal, da Tesla JE presegla 200 000 avtomobilov pred začetkom Q3.

https://insideevs.com/top-6-automakers-...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

frudi ::

Tesla je 200k presegla v začetku julija, ne konec junija. Zato je Teslinim kupcem polna zvezna davčna olajšava zdaj na voljo še do konca tega koledarskega leta.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:

My guess bi tudi bil, da so jih sparali zaradi tega, da ne presezejo stevilke 200.000.

@BigWhale, kolikokrat ti morem napisal, da Tesla JE presegla 200 000 avtomobilov pred začetkom Q3.

https://insideevs.com/top-6-automakers-...
Lahko 100x, pa ne bo res.>:D 200.000. avto so prodali julija. Polna subvencija se izteče konec naslednjega četrtletja po dosegu te meje. Tesla je objavila, da se polna subvencija izteče konec decembra 2018, se pravi, so mejo dosegli v tretjem četrtletju. Če bi ga v drugem, bi se polna subvencija iztekla konec septembra.

Zheegec ::

Indeed, polna subvencija je do konec leta. Kar pomeni, da bi Tesla morala na veliko furati avtomobile strankam že 3 tedne. Pa so še vedno parkirani v velikih parkiriščih in ljudje ki to spremljajo pravijo, da bistveno več tovornjakov pride polnih in gre praznih.

Če dodamo še logistične težave vsem že prej obstoječim težavam, lahko rečemo da bo Tesla do konca leta bankrotirala. Razen, če jih kdo reši s kupom $$$.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Welp, izgleda da se zabava s Teslo počasi končuje.

Tesla Asks Suppliers for Cash Back to Help Turn a Profit


The auto maker's memo, sent by a global supply manager, described the request as essential to Tesla's continued operation and characterized it as an investment in the car company to continue the long-term growth between both players.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

frudi je izjavil:

Tesla je 200k presegla v začetku julija, ne konec junija. Zato je Teslinim kupcem polna zvezna davčna olajšava zdaj na voljo še do konca tega koledarskega leta.

OK, se opravičujem. Očitno sem narobe bral/gledal napačne vire.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Zheegec je izjavil:

Welp, izgleda da se zabava s Teslo počasi končuje.

Tesla Asks Suppliers for Cash Back to Help Turn a Profit


The auto maker's memo, sent by a global supply manager, described the request as essential to Tesla's continued operation and characterized it as an investment in the car company to continue the long-term growth between both players.

To si je Musk sam težave nakopal, ko se je širokoustil, da bodo v drugi polovici leta v plusu.

Namesto da bi predstavil masterplan 3.0, kjer bi lepo po pravici povedal, da dobička še ne bo, ker so še vedno v fazi rasti in rabijo še 10 milijard, da bodo postavili tovarno na Kitajskem in v Evropi, dokončali tisto v Nevadi ter zagnali proizvodnjo vlačilca in modela Y. Leta 2025, ko bodo delali 2 milijona avtov na leto, pa bodo imeli najmanj toliko dobička, kot ga ima Audi (ki naredi 2 milijona avtov na leto). Kar bi bilo z nekaj truda realistično dosegljivo. Ampak potem bi mogoče kdo izračunal, da je Audi vreden 30 milijard in Tesla kaj dosti več kot toliko tudi ne more biti.

Nikec3 ::

To si je Musk sam težave nakopal, ko se je širokoustil, da bodo v drugi polovici leta v plusu.

Tako je. Mindset pri Tesli je do sedaj bil, da "denar potrebujejo za rast in ga še nekaj časa bodo". Musk je sedaj v bistvu nasedel Tesla shorterjem, ki so kot argumente proti Tesli poudarjali, da ni sposobna delati dobička (kar ga trenutno dejansko ni) in obljubil, da bodo v Q3 in Q4 prikazali dobiček, kar je v bistvu za Teslo slabo, ker ta dobiček na dolgi rok enostavno ni vzdržljiv. Koliko bodo zaradi tega nasrkale investicije in ugled Tesle (če plačaš za drag Model 3 ga dobiš takoj, čakalna vrsta pa je za brezveze) je že drugo vprašanje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hawkwood ::

Okapi je izjavil:

Ampak potem bi mogoče kdo izračunal, da je Audi vreden 30 milijard in Tesla kaj dosti več kot toliko tudi ne more biti.

IMO primerjava ni tako simple. Audi služi praktično samo na marži cene avtomobila. Če pa Tesli uspe naredit ekosistem, monetizirat service in pametno uporabit connectivity ter dejstvo da so zlo dober zbuildal brand. Potem sky is the limit.

Poglej Apple kje vse dela dobiček. Za primer, kdo drug lahko proda tko shitty headset kot so AirPodsi? Enostavno je vseeno kul odločitev če si že del ekosistema, pa čeprav je zvok slab. In folku vseeno rade volje pokažeš da imaš AirPodse, ker so dober brand zbuildal.

Okapi ::

Apple je zelo slab (zavajajoč) primer, ker so stvari povsem neprimerljive. Stvar je namreč v načinu izdelave.

Za programsko opremo poznamo "replikatorje" - povsem brez surovin in praktično brez energije lahko izdeluješ kopije. Stane samo razvoj, proizvodnja nič.

Telefone praktično tiskajo. Ena tovarna jih lahko naredi za vse ljudi na svetu. Materialni stroški sicer niso čisto zanemarljivi, ampak glavnina vrednosti telefona, kjer se "skriva" dobiček, je še vedno razvoj in programska oprema (ter trženje in blagovna znamka), ter potem seveda tudi sama naročnina (zato telekomi na veliko subvencionirajo telefone).

Pri avtomobilih to ne velja. Večina stroška so surovine in delo. Musk si je sicer domišljal, da bo z robotizacijo proizvodnjo avtov približal proizvodnji telefonov, ampak se je očitno uštel. Za pol milijona avtov na leto potrebuješ eno konkretno veliko tovarno z nekaj tisoč delavci. Za pet milijonov avtov na leto potrebuješ deset takih tovarn (izkušnje proizvajalcev kažejo, da je bolje imeti več "manjših" tovarn velikosti tiste v Fremontu, ali našega Revoza, kot eno "gigafabriko" za milijon in več avtov).

Še korak naprej od avtov (glede načina proizvodnje in proizvodnih stroškov) so pa recimo nepremičnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

vostok_1 ::

Musk propagira neke nove (stare?) modele poslovanja, ki upam da se ne obdržijo.
"Dobavitelji, vrnite nam denar in smatrajte to kot naložbo v prihodnje sodelovanje, or else"

Taki si zaslužijo, da propadejo.
Musk dobesedno izkorišča svoj "superstar" status, da izsiljuje folk.

Good riddance Tesla. I will not shed a tear.

Seriously, musk mi je postal iz "hope for the future" v "asshole prick".
Najbrž bo dobavitelja oklical za pedota, če mu ne vrne denar.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zheegec ::

"Dobavitelji, vrnite nam denar in smatrajte to kot naložbo v prihodnje sodelovanje, or else"


Dejansko se gre izsiljevanje. Dobaviteljem je dolžan vsaj $3 miljarde (ker pač ni plačeval računov). Sedaj pa jim je poslal zahtevo, da naj mu del že knjiženih dobičkov za 2016 in 2017 vrnejo v gotovini (ne v znižanju cene za naslednje dobave).

Torej "ali mi vrnete ~10% vašega zaslužka, ali pa lahko v bankrotu ostanete brez vsega, kar sem vam dolžan pa vam nisem plačeval".

Problem je, da je Tesla najbrž bistveno premajhna, da bi se to šla. To je poizkušal GM v začetku leta 2009. Par mesecev kasneje je šel v stečaj. Pa je bil GM bistveno večji takrat, kot Tesla sedaj. Pa dobavitelji niso popustili.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Spock83 ::

Čisto me je Tesla 3 odvrnila od nakupa. Težave s pomankanjem avto delov in verjetno tudi nam najbližji servis je kar oddaljeno.

To pa bi imel :)

 Nissmo

Nissmo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

vostok_1 ::

Tipično Nissanov bruh inducing slog, ampak vsaj gleda kot normalen avto.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Spock83 ::

za i-pace ni denarja :D

SmeskoSnezak ::

Spock83 je izjavil:

Čisto me je Tesla 3 odvrnila od nakupa. Težave s pomankanjem avto delov in verjetno tudi nam najbližji servis je kar oddaljeno.

To pa bi imel :)

 Nissmo

Nissmo


Cez nekaj dni, ga zacnejo prodajat na Japonksem:
http://autobuzz.my/2018/07/24/nissan-le...
@ Pusti soncu v srce... @

RedDrake ::

Zakaj bi človek to kupil?
To je EV ekvivalent Golf "R"-line s štirimi plastičnimi izpuhi, 19" feltnami in 1.0 TSI econoboxom pod pokrovom.
Na splošno mi ni jasno, zakaj je ricing postal tako popularen, da sedaj lahko rice-an avto kupiš že kar iz fabrke (velja za večino znamk, GT-line, S-line, R-line, M-optik, ST-line, ...).

Še vedno nestrpno pričakujem vsaj nek okviren cenik za Kono :).

Webmojster ::

34,000€ za osnovno verzijo na Norveškem (a vseeno z 64 kWh baterijo!)
https://www.electrive.com/2018/06/02/pr...

Da bi še pri nas bila taka cena, imaš s subvencijo za ceno 26.500€ soliden električni avto z dosegom nekje 350 - 400km.

pegasus ::

https://www.micro-mobility.com/en/exper... ... to je veliko bolj realistična opcija za urbana središča kot današnji 1.5t+ kupi pleha ...

RedDrake ::

Vem. Ampak realno bo cena pri nas višja. Tudi IONIQ je na norveškem precej manj kot naših 35k EUR.
Ampak tudi če bi bila tam nekje 41-42k EUR (se pravi s subvencijo okoli 35k EUR) bi to bilo morda smiselno.
Če mi bo cena smiselna, si bom ICE kono omislil za test, da vidim, če mi tak avtek velikostno sploh ustreza.

Gregor P ::

Pri telih novih Hyundajevih PHEV je v bistvu problem:

1. da nimajo aktivnega hlajenja/gretja baterij in pa
2. da lahko vozilo pri daljših vožnjah dokaj kmalu izgubi (električno) "poskočnost"; torej da je odzivnost vozila še znatno slabša od navadne, ko se baterije enkrat izpraznijo (ker je bojda 1.6 MNZ za to vozilo prešibak).

Bo očitno treba počakati najmanj na drugo generacijo teh vozil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Spock83 ::

Dvomim. Tudi Prius nima aktivnega gretja/hlajenja in ni problemov. Kar se tiče poskočnosti, vedno ima nekaj rezerve za pospeševanje. Pri potovalni hitrosti se vedno nekaj nafila.

mikhaair ::

Hibrid ali EV je seveda razlika. EV brez aktivnega termo nadzora ni OK.

Nikec3 ::

https://insideevs.com/tesla-service-so-...

The Los Angeles Times specifically quotes a Model X owner, Kaushal Bhaskar. His Model X door would sometimes refuse to open or would open at random, including once while driving on the highway. A Tesla service agent told him an appointment would be needed but that it might take several weeks. "But I don't want to drive it!" said Kaushal, "This is a safety concern for me!"

3x več avtomobilov pri enakem številu servisnih mest. Pa govorimo za ZDA, ko pride zadeva v Evropo in če se ti slučajno Model 3 pokvari (recimo v Sloveniji), boš mesece čakal, da ti ga bodo sposobni popravit. Dodajmo k temu še to, da bo Tesla v Q3 in Q4 investicije zmanjšala na minimum in na obzorju je katastrofa uporabniške izkušnje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

To je non-issue.
Kot vemo, se v EV-jih itak nima skoraj kaj pokvarit.
Elektronika je danes tako zanesljiva, da dela desettisoče ur, še če jih iz kitajskih piratskih fabr'k, kaj šele če je iz kvalitetne made in USA robe.
Programerji smo pa tut' ratal tako dobri, da so bugi stvar preteklosti.
Zdaj se dela samo še na fič'rjih, bug je pa mogoče en na kakih 10k vrstic kode, al' pa še to ne.

To je torej zgolj FUD, nikec.

QED.

vostok_1 ::

Saj ni to vse kar se pokvari. Pokvarijo se ti šipe, gumbi, senzorji itd.

Nekaj kar vseeno boš moral popravljat na uradnem servisu.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Truga ::

EVji se dejansko kvarijo manj kot primerljivi ICEji. Kaksna komedija bi bila sele tesla, ce bi imeli ICE avto, kjer je namesto enega moving parta za pogon 100. Vsake 2 dni bi menjal menjalnik. :D

RedDrake ::

vostok_1 je izjavil:

Saj ni to vse kar se pokvari. Pokvarijo se ti šipe, gumbi, senzorji itd.

Nekaj kar vseeno boš moral popravljat na uradnem servisu.

A bejž no?
Sarc detektor pokvarjen?

Mam doma dva avta stara 12+ let.
Kar crkuje ni motor ali pa menjalnik.
Ampak:
- ventilator klime (za kar je potrebno podret pol avta in pobere veliko ur, ki so drage)
- servoti klime (manj podiranja, ampak servoti so 100EUR+ za kos ...)
- plastični vodniki pomika stekel (rezultat, steklo pade v vrata samo od sebe)
- "ABS" obročki (ki izklopijo vsa pomagala, in vržejo avto v delno omejen mode)
- preperele cevi servo sistema
- počena plastika 3. zavorne luči, posledica je akvarij v prtljažniku ob prvem dežju
- ...

Izkaže se, da je največja šibkost starih vozil plastika in guma.
Ti dve stvari se sploh v povezavi s tisoč+ ohlajanji in segrevanji ne izkažeta za najbolj dolgoživi.
Lahko imaš avto top vzdrževan (moj 14 let star kabrio je kot iz fab'rke, vedno v garaži, pozimi konzerviran, ...), pa ti nič ne pomaga, ko ti v armaturki zaškrta in gre klima v tri pisane marjetice.

EV-ji bodo ravno tako postali dragi za vzdrževanje ko bodo stari 10+ let.
Kako se pa primerja MTBF EV pogonskega sklopa in ICE pogonskega sklopa se bo pa še izkazalo, ko bo vzorec solidno velik.

SW je pa itak zgodba zase.
Kaj ti pomaga OTA, če je pa SW tako kompleksen, da je bugov na n-to potenco ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Spock83 ::

i-pace mi je hud. Samo daleč daleč od mojega dometa. :(

Zheegec ::

Povprečno čakanje na popravilo Tesla produktov na Norveškem (tretji največji trg za Teslo) je 2 meseca. Cel kup ljudi v USA čaka mesece na popravilo ali pa rezervne dele.

In to še preden se Model 3 začne res masovno prodajati. Tesla ima hude logistične težave, izgleda da povprečno dostavijo samo 2k avtomobilov na teden do končnih strank. Na veliko se jim nabirajo avtomobili po raznih parkiriščih v US, kljub temu da naj bi bili vsi vnaprej razprodani.

Rezultati Q2 bodo znani čez en teden, bomo videli na katera vprašanja Elon ne bo želel odgovoriti :) Vmes pa kliče svoje kritike in jim grozi s tožbo :) :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Pa direktor prodaje za Severno Ameriko si je ravnokar novo službo našel.

Okapi ::

Tako pa je, ko se firma odloči, da bo raje sama prodajala avte, kot dobiček delila s pooblaščenimi prodajalci.
Tesla was ranked last on a survey of 34 auto brands based on how helpful its salespeople are

http://uk.businessinsider.com/tesla-ran...

Zheegec ::

Število ljudi iz vodstva Tesle, ki prostovoljno da odpoved (in se odpove večini bogate kompenzacije iz stock options, ki bi jih čakala čez nekaj let) je precej visoko v tem letu. Moje novo predvidevanje je, da Tesla rabi visoko dokapitalizacijo še letos, ali pa sledi bankrot. Torej še preden zapadejo visoka posojila Marca 2019.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Spock83 ::

««
544 / 1139
»»