» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
542 / 1139
»»

J.McLane ::

Raznolikost avtov je res prevelika, da bi danes lahko rekel, da imaš EV alternativo, sploh če si nekaj zamisliš, da avto mora imet in od tega ne odstopiš.

Kdo danes (z današnjo tehnologijo in ceno baterij) nima alternative:
- poceni motor z ročnim menjalnikom (neka Dacia bo verjetno zadnje vozilo na našem trgu, ki bo dobilo EV alternativo
- kdor misli resno vlečt kakšno prikolico (doseg se zmanjša pod točko uporabnosti)
- kdor nima možnosti polnit doma
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Kdo vse "ne more" danes preživet z električnim avtom je čisto nepomembno dokler jih ne kupujejo dovolj niti tisti, ki jih bi lahko. Že danes je za vožnjo do mesta in po njem npr. renault zoe čisto realna in cenovno nič dražja opcija kot neki malčki, ki se uporabljajo za iste namene. Če se danes kupuje recimo polote za 18 jurjev z avtomatskimi menjalniki, ni razloga da se ne bi tudi zoe za 25 jurjev. Tolk se že prišpara na gorivu in servisih.
Za nekatere je morda še boljši električni smart, za koga drugega morda leaf. Je pa res, da je premalo izbire. Če nekomu zoe enostavno ne potegne, ga ne bo kupil, tudi če je pol cenejši od bencinarja.

Okapi ::

J.McLane je izjavil:

Eni ste pa res trdi, ne morem drugače rečt. Elektrika se v trenutku generiranja mora porabit, tisto kar ne moremo porabit in je bilo proizvedeno preveč je 100% izguba. Če take viške znamo ujeti v baterijo nima nobene veze več kakšen je izkoristek, samo da je boljši od 0.
:)) Ja, šparat je treba, naj stane, kolikor hoče.

Wrop ::

Gregor P je izjavil:

Mislim, kako si ti sedaj uspel vplesti v temo uboge dojenčke pa res ne vem?!?;(( Ni važen štirikolesni pogon, temveč, da ona pri nakupu EV ni imela izbire; jaz tudi nimam izbire; imaš ti morda izbiro?


Seveda ne veš, ker ne spremljaš dnevnih dogodkov, ki se sicer podtalno vlečejo že leta, o na površju priplavanih truplih se v medijih začne govoriti šele takrat, ko že začne obupno smrdeti po razkroju. Seveda ne veš, da se bodo znižali standardi pri zaposlovanju zdravnikov iz ne EU držav. Saj se gre baje za življenja.
Tudi standarde pri predelanih avtomobilih bo treba zmanjšati, saj niso bila delana s predelavo v EV v mislih, ko so bila načrtovana.
Kakor si jaz razlagam njen citiran stavek je problem v štirikolesno gnanemu pogoju, ki ga "nujno" potrebuje. Dvokolesni EV obstajajo in bi si ga lahko kupila. Samo svoje standarde - zahteve bi morala ustrezno zmanjšati. Izbiro imaš vse od Tesle pa do Twizija (4.700 € po subvenciji). V skrajnem primeru pa bi si z lahkoto predelala klijota 2 v EV, saj baje bo za proletariat čisto dovolj dober.

Gregor P ::

Wrop je izjavil:

Samo svoje standarde - zahteve bi morala ustrezno zmanjšati.

Q.E.D.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Če je kupila nazadnje 4x4 dizla, ima nekatere zahteve tudi precej nizko.

jernejl ::

pegasus je izjavil:

Je še kdo dovolj star, da se spomni, kako so ti akumulatorji znali zavreti, če si jih preveč matral? Toplota je tista, kjer ta izkoristek "beži ven".
V primerjavi so moderne litijeve baterije praktično hladne in imajo posledično zelo visok izkoristek, tako visok, da je razlika med energijo noter in ven praktično zanemarljiva.

Izkoristek pri praznjenju litijevih baterijah je navadno res višji, nikakor pa ni "praktično zanemarljiv". Praktično gre lahko 10-30% v nič pri dovolj velikih tokovih.
http://batteryuniversity.com/learn/arti...

telexdell je izjavil:

Jaoooo, natrosil si toliko...., da glava boli. Če pogledaš inverter SolarEdge ima vsak deklariran izkoristek minimalno 97,5%. Usmernik pa je še mnogo enostavneje sestavljen kot razsmernik. Zakaj bi potem usmernik imel toliko večje izgube?

Če bi bilo tako enostavno, ne bi tisti, ki polnijo Tesle, poročali o izkoristkih okrog 85%, ali celo 80%.

vostok_1 ::

A kdo ve v čem je štos te 100 miljonske investicije v solid state baterije iz strani VWja?

Zgolj gimmick in pokora, ali je kaj na tem?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Invictus ::

Dovolj denarja imajo, pa investirajo v hype. Kot marsikdo ;).

Mogoče bo pa celo uspešno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

V čem je štos? V tem, da tehnologija obljublja 2-3x povečanje energijske gostote ob večji varnosti baterije (brez vnetljivih sestavin). Če to ni dovolj velika motivacija za vlaganje, res ne vem kaj je ...

telexdell ::

jernejl je izjavil:


telexdell je izjavil:

Jaoooo, natrosil si toliko...., da glava boli. Če pogledaš inverter SolarEdge ima vsak deklariran izkoristek minimalno 97,5%. Usmernik pa je še mnogo enostavneje sestavljen kot razsmernik. Zakaj bi potem usmernik imel toliko večje izgube?

Če bi bilo tako enostavno, ne bi tisti, ki polnijo Tesle, poročali o izkoristkih okrog 85%, ali celo 80%.


Podal sem ti tehnične podatke inverterja, kateri pretvarja enosmerno energijo v izmenično. Teh inverterjev je vgrajenih na sto tisoče pa nihče ne poroča, da se proizvajalec laže. Govorili smo tudi o bateriji na stadionu in ne izkoristku polnjenja Tesle. Da bi lahko debatirali tudi o tem, bi moral najprej vedeti, kako so merili izkoristek polnjenja. Še vedno pa velja Joulov zakon, kateri pravi, da so izgube premosorazmerne upornosti in kvadratu toka. Če polniš Teslo s 100 kW so povsem drugačne izgube, kot če polniš baterijo z npr. 10 kW. Pa vse te izgube ne nastanejo le v bateriji ampak tudi na vodnikih in spojih.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

vostok_1 je izjavil:

A kdo ve v čem je štos te 100 miljonske investicije v solid state baterije iz strani VWja?

Zgolj gimmick in pokora, ali je kaj na tem?


V razvoj v solid-state vlagajo že čisto vsi po vrsti, očitno tehnologija obeta dovolj, da se bo to vsaj enemu od njih zelo zelo močno izplačalo.

V medijih je bil oslišat o (na pamet govorim):
- Japonci (imajo združenje univerz in avto industrije, Toyota najbolj glasna glede tega)
- Korejci (Samsung, Hyundai/Kia)
- Sakti3 in Dayson
- John B. Goodenough
- Fisker
- VW
...

Je pa to sigurno še 5+ let daleč stran, do takrat in še veliko let kasneje se bo pa prodalo še ogromno klasičnih li-ion, danes še NiMh niso šle na smetišče zgodovine.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Webmojster ::

vostok_1 je izjavil:

A kdo ve v čem je štos te 100 miljonske investicije v solid state baterije iz strani VWja?

Zgolj gimmick in pokora, ali je kaj na tem?


V čem je štos, da BMW 4,000,000,000€ (štiri milijarde evrov) investira v zakup baterij za svoje avte?
https://insideevs.com/bmw-inks-4-7-bill...

vostok_1 ::

Eno je klasična litijska, drugo je ta solid state, ki baje je zgolj še teoretična.

Zato sem presenečen nad količino vlaganja.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Spock83 ::

BigWhale je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Dosti cool. Mogoče celo počakam na tega leafa. https://electrek.co/2018/07/06/nissan-l...


Ne razumem kako bo Nissan sploh se prodajal Leafa dvojko. Ce je vsaj pol tega res kar so napisali, potem bodo sedanje verzije Leafa kupili samo se tisti, ki res hocejo avto takoj zdaj.


Ja, če gledaš že zdaj z 40kWh prideš po Sloveniji kamor hočeš. Za neke je to dovolj. Pa še, ko naročiš itak čakaš eno leto da ga dobiš. Preko DEMS društva lahko kupiš dvojko za precej precej manj denarja koliko pri nas hoče Nissan Slovenija. Jaz bom počakal na tega novejšega. Nekako si želim LED luči in 60kWH baterijo. Bo še malo dlje trajala. Hyundai do konca 2020 že napoveduje 700km domet z Ionicom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

karafeka ::

Lahko prilimaš vir za ioniqa in 700km? Ker je Hyundai že lani obljubljal, da bo model 2019 imel močnejšo baterijo pa ni bilo nič iz tega.

Webmojster ::

Ja mene tudi zanima ta 700km range ioniq electric..

To bi morala biti kakšna 90kwh - 100kwh baterija noter.. dvomim da se bo čez 2 leti in pol že kaj takšnega vgrajevalo. Lahko pa se motim

Zgodovina sprememb…

Mikrohard ::

Za Ioniqa (če bi obdržal svojo efektivnost) bi za 700km zadostovalo 80kWh. Ampak z dodatno težo bo verjetno res potrebna še večja baterija.

karafeka ::

Jaz ga kupim že, če bo eno polnjenje dalo 500km. Ampak potem verjetno ne bo več 35.000€.

Unknown_001 ::

Horejšio je izjavil:

8V nažgat v tunelu. Je sploh mogoča lepša pesem. Poezija, bi rekel.


Kdo pravi, da se to ne da na elektriko?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

RedDrake ::

karafeka je izjavil:

Jaz ga kupim že, če bo eno polnjenje dalo 500km. Ampak potem verjetno ne bo več 35.000€.

Kona EV z 64kWh v tujini pride dobrih 41k EUR (41-42), tisti z 40kWh pa okoli 34k EUR.
Razlika v ceni baterije torej pomeni, da bi IONIQ z ~60kWh (recimo 500km dosega) stal vsaj 43k EUR ...
Ampak če bo kona z ~40kWh stala cca toliko kot IONIQ bodo verjetno morali tudi IONIQ-u posodobit baterijo na podobno kapaciteto. To bi pa že navrglo čez 300k dosega, kar je bretty gud.

In other news, Teslo 3 lahko sedaj naročite brez stanja v vrsti, če ste doma v ZDA.
Zgleda je v ZDA že "zmanjkal" strank za "najboljši" avto ever (pri ceni 50k+, za 35k jih je verjetno na desettisoče če ne še več).

Okapi ::

Naročiš ga lahko, ampak v vrsti še vedno čakaš. To so naredili, ker večina tistih iz prednaročila čaka na osnovno različico, ki je letos sploh še ne bo, pri Tesli bi pa radi prodali čimveč najdražjih. Pa po 2500 dolarjev bi radi vnaprej pokasirali, ker so na tesnem s cekini;)

vostok_1 ::

Unknown_001 je izjavil:

Horejšio je izjavil:

8V nažgat v tunelu. Je sploh mogoča lepša pesem. Poezija, bi rekel.


Kdo pravi, da se to ne da na elektriko?


V čem je point simulirat neko drugo mašino?

Morali bi narediti nek unikaten zvok primeren za električne mašine.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Horejšio je izjavil:

8V nažgat v tunelu. Je sploh mogoča lepša pesem. Poezija, bi rekel.


Kdo pravi, da se to ne da na elektriko?


V čem je point simulirat neko drugo mašino?

Morali bi narediti nek unikaten zvok primeren za električne mašine.


V čem je point?
Prid okol, pa ti pokažem. Bova šla en krog.

Ps. audi je zmetal kar precej evričev za tole:
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Moja najljubša avtomobilska firma na tej strani luže išče ITjevca in še kar nekaj drugih profilov. Če želite biti del ekipe, ki spreminja svet na bolje, priporočam.

SimplyMiha ::

Lightyear?

delivery: 2021


Ti si najbrž tudi Star Citizenovec?

pegasus ::

Kaj naj bi to bilo? Če misliš na prebivalce ruskega zvezdnega mesta, potem to nisem.

vostok_1 ::

Unknown_001 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Horejšio je izjavil:

8V nažgat v tunelu. Je sploh mogoča lepša pesem. Poezija, bi rekel.


Kdo pravi, da se to ne da na elektriko?


V čem je point simulirat neko drugo mašino?

Morali bi narediti nek unikaten zvok primeren za električne mašine.


V čem je point?
Prid okol, pa ti pokažem. Bova šla en krog.

Ps. audi je zmetal kar precej evričev za tole:


To je še bolj obupno kot tišina. Fake sound narejen v studiju. Mene bi bilo sram it vn z garaže s tem.
Zadeva mora bit at minimum fizična, četudi fake.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Horejšio je izjavil:

8V nažgat v tunelu. Je sploh mogoča lepša pesem. Poezija, bi rekel.


Kdo pravi, da se to ne da na elektriko?


V čem je point simulirat neko drugo mašino?

Morali bi narediti nek unikaten zvok primeren za električne mašine.


V čem je point?
Prid okol, pa ti pokažem. Bova šla en krog.

Ps. audi je zmetal kar precej evričev za tole:


To je še bolj obupno kot tišina. Fake sound narejen v studiju. Mene bi bilo sram it vn z garaže s tem.
Zadeva mora bit at minimum fizična, četudi fake.

BUT... rekel si...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Ok že, sam ne tako dobesedno "naredit".
It's terrible. Pa sploh ni neki dober, ker ponovno skuša simulirat nek ICE.

Jz mam v mislih precej bolj zanimivega.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Ok že, sam ne tako dobesedno "naredit".
It's terrible. Pa sploh ni neki dober, ker ponovno skuša simulirat nek ICE.

Jz mam v mislih precej bolj zanimivega.


Tole?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

borisk ::

ne, boljše tole:

mikhaair ::

Audi je torej razvil zvok....namesto avtomobila za serijsko proizvodnjo...ajajajaj.

Nikec3 ::

Prodaja EV-jev v ZDA za junij:
https://insideevs.com/monthly-plug-in-s...

Na letni ravni +49%.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Unknown_001 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Ok že, sam ne tako dobesedno "naredit".
It's terrible. Pa sploh ni neki dober, ker ponovno skuša simulirat nek ICE.

Jz mam v mislih precej bolj zanimivega.


Tole?


Nič od tega.
To so vse ICE motorji z globinskim zvokom.

Jz mam v mislih povsem drugačen koncept, baziran na frekvenci.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

SimplyMiha ::

A mogoče tole?

BigWhale ::

Off topic, no ... Nehajte.

Emobi ::

Ah, mladost je norost ...
Znanstveniki so ugotovili, da hrup večino ljudi po tridesetem letu moti; tisti ki smo stari čez trideset, to dobro vemo.
Hrup je čedalje večji onesnaževalec okolja, zato ga tudi zakonodaja regulira; smiselno pa se ga je izogibati, ker povzroča stres in deluje škodljivo na živčni sistem ter psihično počutje.
Verjamem, da voznike zelo hrupnih motorjev zabava, ko delajo neznosen hrup celo v urbanih središčih, vendar se morajo zavedati, da je to veliko onesnaževanje in da takšno infantilno, pobalinsko dejanje večino ljudi, sploh odraslih, moti in ga ne sprejema z odobravanjem. Večina ljudi, ko se ozira za takšnimi vozili, si misli: poglej ga norca. Vozniki pa zmotno menijo, da si večina ljudi misli: poglej ga frajerja.

Podzavestno pa gre seveda za prizadevanje samcev za naklonjenost samic. :)

V današnjih časih splošne degradacije okolja, pa je vsakršno namerno in nepotrebno onesnaževanje zelo neodgovorno in družbeno nesprejemljivo.
Pri svojem EV-ju ne pogrešam nobenega hrupa motorja, ker tako bolje slišim predvajajočo glasbo, ki je sicer tudi lahko hrupna, vendar je to s strani genialnih skladateljev umetniško organiziran in strukturiran zvok oziroma hrup in ni primerljiv s kaotičnim hrupom motorja F1, ki izgleda, kot da se bo zdaj zdaj razletel v prekomernem napenjanju...
Bistveno pa je, da se ta 'hrup' sliši samo v potniški kabini in mi na misel ne pride, da bi s kakršnimkoli zvokom posiljeval kogarkoli izven potniške kabine. Na dirkališču je hrup seveda sprejemljiv in za več dramatike potreben, drugje pa ne.
Leta 2019 bo v Evropi stopila v veljavo uredba, da morajo vsi novi EV-ji oddajati opozorilni zvok za pešce; leta 2017 sem pri nakupu EV-ja moral za to zvočno opozorilo za pešce doplačati 150 €, ker je to dodatna oprema. Zvočnik nekje odzunaj in spredaj oddaja neko precej tiho in diskretno ter konstantno hropenje, kot bi se nekaj kuhalo, kar uspešno opozarja pešce; je pa možno ta zvok do ponovnega 'vžiga' avtomobila tudi izklopiti. Nad 30 km/h se ta zvok samodejno izklopi, saj ni več potreben, ker ga preglasi zvok pnevmatik, tako da je nad to hitrostjo vsako dodajanje kakršnihkoli zvokov nepotrebno zvočno onesnaženje. Tehnično s pedalom za pospešek in pojemek ni težko povezati kakršenkoli zvok poljubne jakosti, upam pa, da bo zakonodaja dovoljevala nepotrebno zvočno onesnaževanje samo v potniški kabini, kjer lahko po svojem okusu vsakdo posluša karkoli, kar za zunanjost vozila seveda ne velja.
To kar počne Audi pri iskanju ustreznega zvoka za električna vozila je pohvalno in potrjuje njihov sloves proizvajalca, ki vsak detajl zelo dobro preuči. Ne verjamem pa, da bo končna rešitev problema zvočnega opozorila za pešce nekakšen beden sintetizatorski zvok, kot je, verjetno namerno, prikazano v videu. Vsak enostaven sintetični zvok, ko ga prvič slišimo, je v začetku zelo zanimiv, nato pa se ga hitro naveličamo, saj je naše uho in vse kar stoji za njim analogno in naravnano na naravne zvoke, tako da sintetični zvoki, ki ne dobro imitirajo naravne zvoke, nimajo prihodnosti, ker jih imamo kmalu poln kufer. Se pravi, v poštev pridejo naravni zvoki kamor spadajo tudi hropenje, kuhanje, klokotanje, brbotanje in tudi hrumenje hudih ICE motorjev in akrapovičevih ogluševalskih naprav. Ne pridejo pa v poštev posamezne frekvence - spomnimo se bednih zvokov prvih PC-jev. Zvok mora imeti cel, kompleksen diapazon frekvenc da bi nam bil lahko všeč.

Tako da, Vostok_1, imej to v mislih pri svoji ideji za zvok električnih vozil, lahko nam pa tudi poveš, kaj imaš v mislih, razen seveda, če to ni poslovna skrivnost, ki bi jo lahko prodal Audiju...

vostok_1 ::

Emobi je izjavil:

Ah, mladost je norost ...
Znanstveniki so ugotovili, da hrup večino ljudi po tridesetem letu moti; tisti ki smo stari čez trideset, to dobro vemo.
Hrup je čedalje večji onesnaževalec okolja, zato ga tudi zakonodaja regulira; smiselno pa se ga je izogibati, ker povzroča stres in deluje škodljivo na živčni sistem ter psihično počutje.
Verjamem, da voznike zelo hrupnih motorjev zabava, ko delajo neznosen hrup celo v urbanih središčih, vendar se morajo zavedati, da je to veliko onesnaževanje in da takšno infantilno, pobalinsko dejanje večino ljudi, sploh odraslih, moti in ga ne sprejema z odobravanjem. Večina ljudi, ko se ozira za takšnimi vozili, si misli: poglej ga norca. Vozniki pa zmotno menijo, da si večina ljudi misli: poglej ga frajerja.

Podzavestno pa gre seveda za prizadevanje samcev za naklonjenost samic. :)

V današnjih časih splošne degradacije okolja, pa je vsakršno namerno in nepotrebno onesnaževanje zelo neodgovorno in družbeno nesprejemljivo.
Pri svojem EV-ju ne pogrešam nobenega hrupa motorja, ker tako bolje slišim predvajajočo glasbo, ki je sicer tudi lahko hrupna, vendar je to s strani genialnih skladateljev umetniško organiziran in strukturiran zvok oziroma hrup in ni primerljiv s kaotičnim hrupom motorja F1, ki izgleda, kot da se bo zdaj zdaj razletel v prekomernem napenjanju...
Bistveno pa je, da se ta 'hrup' sliši samo v potniški kabini in mi na misel ne pride, da bi s kakršnimkoli zvokom posiljeval kogarkoli izven potniške kabine. Na dirkališču je hrup seveda sprejemljiv in za več dramatike potreben, drugje pa ne.
Leta 2019 bo v Evropi stopila v veljavo uredba, da morajo vsi novi EV-ji oddajati opozorilni zvok za pešce; leta 2017 sem pri nakupu EV-ja moral za to zvočno opozorilo za pešce doplačati 150 €, ker je to dodatna oprema. Zvočnik nekje odzunaj in spredaj oddaja neko precej tiho in diskretno ter konstantno hropenje, kot bi se nekaj kuhalo, kar uspešno opozarja pešce; je pa možno ta zvok do ponovnega 'vžiga' avtomobila tudi izklopiti. Nad 30 km/h se ta zvok samodejno izklopi, saj ni več potreben, ker ga preglasi zvok pnevmatik, tako da je nad to hitrostjo vsako dodajanje kakršnihkoli zvokov nepotrebno zvočno onesnaženje. Tehnično s pedalom za pospešek in pojemek ni težko povezati kakršenkoli zvok poljubne jakosti, upam pa, da bo zakonodaja dovoljevala nepotrebno zvočno onesnaževanje samo v potniški kabini, kjer lahko po svojem okusu vsakdo posluša karkoli, kar za zunanjost vozila seveda ne velja.
To kar počne Audi pri iskanju ustreznega zvoka za električna vozila je pohvalno in potrjuje njihov sloves proizvajalca, ki vsak detajl zelo dobro preuči. Ne verjamem pa, da bo končna rešitev problema zvočnega opozorila za pešce nekakšen beden sintetizatorski zvok, kot je, verjetno namerno, prikazano v videu. Vsak enostaven sintetični zvok, ko ga prvič slišimo, je v začetku zelo zanimiv, nato pa se ga hitro naveličamo, saj je naše uho in vse kar stoji za njim analogno in naravnano na naravne zvoke, tako da sintetični zvoki, ki ne dobro imitirajo naravne zvoke, nimajo prihodnosti, ker jih imamo kmalu poln kufer. Se pravi, v poštev pridejo naravni zvoki kamor spadajo tudi hropenje, kuhanje, klokotanje, brbotanje in tudi hrumenje hudih ICE motorjev in akrapovičevih ogluševalskih naprav. Ne pridejo pa v poštev posamezne frekvence - spomnimo se bednih zvokov prvih PC-jev. Zvok mora imeti cel, kompleksen diapazon frekvenc da bi nam bil lahko všeč.

Tako da, Vostok_1, imej to v mislih pri svoji ideji za zvok električnih vozil, lahko nam pa tudi poveš, kaj imaš v mislih, razen seveda, če to ni poslovna skrivnost, ki bi jo lahko prodal Audiju...



Že že, ampak don't tell me you don't get a little hard on ko se turbina odpre


Sicer pa, ne bom povedal zvoka, ker maybe i will someday sell it.
Je pa definitivno boljši kot tisto sranje od Audija.
Ni ne ICE ne EV, neko sranje napol wannabe.

Granted, ne vem pa še kako bi to izpeljal fizično. Sintetično ni problema. Fizično bi terjalo dodatne module zgolj za zvok.
Da bi bil zvok ne fejk, pa žal res ne vem kako.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

VaeVictis ::

Sam bi predlagal, da zvok lahko kot neke vrste DLC kupiš in ti ga tvoj EV oddaja oz. predvaja.

Sam bi z veseljem imel zvok od Lexus-a LFA, IMHO najboljši zvok avtomobila.

Emobi ::

Ja Vostok_1, bravo, se mi je zdelo, da imaš avtorsko idejo, ki jo ne gre obešati na veliki zvon. Zato tudi moramo razumeti, da bo Audi svoj zvok obesil na veliki zvon ob predstavitvi svojega EV-ja, zdaj pa nas in svojo konkurenco speljuje na napačno sled z nekimi bednimi zvoki.
Da bi zvok dojemali kot naravnega in sprejemljivega, mora vsebovati veliko frekvenc, veliko alikvotnih tonov, kot jih tudi proizvajajo fizične naprave v atmosferi (glasbilo, motor, turbina...). Ne nazadnje lahko zvok naprave čimbolje posnameš (semplaš) in ga nato obdeluješ v računalniku, kar je lažje in bolj pristno.
Lahko pa greš k Audiju ali k njegovi konkurenci in jim prodaš samo idejo, ni treba, da je udejanjena do potankosti.

Za ideje je najslabše, če ostanejo v naših glavah, saj jih bo prej ali slej izumil nekdo drugi, ki bo upravičeno imel primat avtorstva!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

pegasus ::

Zanimive opazke o dosegu glede na hitrost in temperaturo: https://abetterrouteplanner.com/blog/in...
Se lepo vidi, da je ~20m/s največja smiselna hitrost ;)

jernejl ::

pegasus je izjavil:

Zanimive opazke o dosegu glede na hitrost in temperaturo: https://abetterrouteplanner.com/blog/in...
Se lepo vidi, da je ~20m/s največja smiselna hitrost ;)

Ura ameriškega kardiologa, ki bo pri nas delal, je vredna nekaj evrskih stotakov. Zanj je smiselna hitrost zagotovo nad 100m/s.

hojnikb ::

Pa tudi v interventnih primerih je 20m/s premal :)
#brezpodpisa

pegasus ::

Seveda, obstajajo izjeme, vsekakor. A obstaja tudi dolgoročno vzdržna vrednost, pogojena s fiziko, od katere smo trenutno zelo daleč. Zato pa Musk planira promet v ceveh z nižjim zračnim tlakom ...

karafeka ::

Kdo ve kdaj bo mogoče kupit oz. naročit hyundai kono ev v Sloveniji?

DamijanD ::

Renault bo povečal proizvodnjo
-v tovarno v Flinsu bodo vložili milijardo evrov za množično proizvodnjo električnih avtomobilov.
-Lani so v tovarni v Flinsu izdelali okoli 30 tisoč modelov zoe, skupaj pa že več kot 100 tisoč. Če so jih do zdaj izdelali 220 na dan, jih želijo s posodobitvami tovarne izdelati še enkrat več, torej 440 vsak dan.

Spock83 ::

karafeka je izjavil:

Kdo ve kdaj bo mogoče kupit oz. naročit hyundai kono ev v Sloveniji?


Če hočeš naročiti, že zdaj povprašuj. Da boš v vrsti. Za Niro so mi rekli januarja. Samo pri KIA v BTCju so bili tako nezainteresirani, da sem se raje odločil za Leafa z 64kWH baterijo. Še najbolje preko DEMS društva (Precej ceneje dobijo direkt od tovarne v primerjavi z Nissan Slovenija).

hammock ::

Spock83 je izjavil:

karafeka je izjavil:

Kdo ve kdaj bo mogoče kupit oz. naročit hyundai kono ev v Sloveniji?


Če hočeš naročiti, že zdaj povprašuj. Da boš v vrsti. Za Niro so mi rekli januarja. Samo pri KIA v BTCju so bili tako nezainteresirani, da sem se raje odločil za Leafa z 64kWH baterijo. Še najbolje preko DEMS društva (Precej ceneje dobijo direkt od tovarne v primerjavi z Nissan Slovenija).

Z Pro-pilot? Zadeva kolikor sem gledal teste deuje precej zanesljivo.

BigWhale ::

Nissana s 64kWh baterijo se ni?
««
542 / 1139
»»