» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
541 / 1141
»»

hojnikb ::

stroškovno sigurno ne.
#brezpodpisa

Magic1 ::

s1m0n je izjavil:

Kako se kaj splača rabljen i3 (model 2015)?
Verjetno bi bil električen za dnevno 20km (v obe smeri) kar pametna izbira v primerjavi z ICE?

40EUR bencina na mesec, torej 500EUR na leto, 5000EUR v 10 letih (računal sem da pije 7l/100km). Računaš lahko še vedno, da daš vsaj petino tega za elektriko. Zdaj si lahko pa sam izračunaš, ali teh 3-4kEUR igra vlogo pri 25kEUR+ vrednem avtu.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Stari maček ::

Problem je, da ima ta mala kibla 180 konjev in posledično drago zavarovanje...

Spock83 ::

Drek. Niro bo šele januarja pri nas.

Nikec3 ::

Spock83 je izjavil:

Drek. Niro bo šele januarja pri nas.

Slovenci dejansko nimamo možnosti, da bi bili pri EV-jih eaerly adopterji, pa tudi če bi bili izjemno naklonjeni EV-jem. Smo premajhen trg.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Določene modele se je dalo kupiti, nekaj IONIQov EV smo dobili, pa nekaj Soul-ov tudi, še bolj nazaj pa Ampera.

Nissan Leaf, Renault Zoe in BMW i3 pa kolikor vem se da dobiti pri nas.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Spock83 ::

Imam občutek, da maodeli z 64kWh baterijo bodo hitro razprodani.

fikus_ ::

Nekaj na temo EV (sicer bolj na splošno):
https://avto.finance.si/8935763/Prek-st...

Gregor P ::

Bo minilo še kar nekaj let, da bo potrošnik sploh imel neko pravo izbiro.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Webmojster ::

No ja, ko pride Nissan Leaf s 60kwh baterijo, pa mogoče Hyundai Ioniq s 60kwh, pa Kia Niro EV, ipd.. bo pa že kar konkretna izbira solidnih EV-jev na razpolago.

Utk ::

Ne razumes. Lahko imas 100 avtov pa ne bo nobene izbire. Ko bo prisel golf s 60 kwh baterijo, cez 5 let, bo pa to revolucija, spet nekaj novega od vw in edini avto za kupit. Razen za tiste, ki nimajo denarja in bojo kupili kaj drugega. Recimo hyundaija z 90 kwh baterijo.

Gregor P ::

3 avtomobili (tipa Yugo, Trabant in Lada) pa res niso neka izbira :(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Trabant na elektriko? Kupim takoj.

Okapi ::

Stari maček ::

Pridem na Trojane z električnim avtomobilom, se hočem registrirat na navedeno spletno stran
http://www.elektro-crpalke.si, oni pa meni ponujajo viagro in cialis. Zdaj pa ne vem, a je z mano kaj narobe? ????
Dežurni od Elektro Ljul bljana seveda pojma nima....

roCkY ::

Hm, kaj bi ti novodobni proizvajalci električnih vozil radi? Rabil bi normalen avto za vsakdan. Tak, da me v prvi vrsti ne bo hrbet bolel v njem in za neko spremejemljivo ceno. Srednji SUV je trenutno zame. Predstavljajo pa neke big screene in futuristične funkcije, ki jih v vsakdanu od točke a do b nikakor ne rabimo. Sem samo jaz čuden ali je prihodnost v tem kar skušajo prodat oz. trenutno še tipajo, če je trg za to.Meni zgleda vseskupaj povsem brezveze.
Mali displejšek visoko na armaturi, nekaj potrebnih podatkov za volanom in soliden HUD mi je več kot dovolj. Dvomim, da bi kdaj imel željo ali potrebo po čem več.
Ni mi jasno zakaj Tesla nima HUD. Zadeva je v vsakdanjiku uporabna enko kot radarski tempomat. Skratka fičra, ki konkretno naredita vožnjo enostavnejšo.

Nikec3 ::

Še malo in znane bodo številke prodaje EV-jev. Tesla še vedno vztraja, da bo zadnji teden v juniju naredila 5000 Modelov 3, čeprav so napovedi malo pod tem. Povprečje proizvodnje v Q2 bo sicer tam nekje okrog 2000 Modelov 3 na teden. Ampak koga to briga, Muska itak zanima samo zadnji teden junija.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Danes v tretji izmeni jih bodo naredili 250, da se bo lahko Musk hvalil;)

hojnikb ::

https://mobile.twitter.com/IspyTsla/sta...

bojo pa se kak sotor postavl ;)
#brezpodpisa

Okapi ::

Tempo imajo lagano sportski;)

Nikec3 ::

Nissan ima resne probleme s tem, "kako všeč je avto kupcem":

https://insideevs.com/nissan-leaf-buyer...

Prvi Leaf je bil po prodaji rekorden, nov pa za trenutne razmere enostavno ni dovolj napreden. V ZDA je prodaja milo rečeno slaba, v Evropi na dolgi rok tudi ne pričakujem presežkov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hawkwood ::

Nikec3 je izjavil:

Nissan ima resne probleme s tem, "kako všeč je avto kupcem":

Zato jaz ne razumem hajtanja Tesle v tej temi in kako gre ljudem v nos da imajo dober PR in marketing z Muskom. Očitno razumejo kako se to trenutno dela. Social media je vsaj 90% marketinga, celo do te mere, da je praktično vsak € ki ga vržeš drugam slaba naložba. Imeti influencerja kot je Musk v firmi, je definitivno vredno več kot marketing team tisočih ljudi.

Produkt je treba prodat. In ne proda se produkt, ampak zgodba. Tesla, underdog v avtomobilski industriji, uspe naredit superioren EV, ki ga primerjajo z Nokio in iPhonom leta 2007. Valda hočeš bit del te zgodbe in ne boš vzel nekega Leafa al pa Bolta, kjer vse kar delajo je mahajo z listom specifikacij. Pa tud če je na papirju vse isto.

J.McLane ::

Nikec3 je izjavil:

Nissan ima resne probleme s tem, "kako všeč je avto kupcem":

https://insideevs.com/nissan-leaf-buyer...

Prvi Leaf je bil po prodaji rekorden, nov pa za trenutne razmere enostavno ni dovolj napreden. V ZDA je prodaja milo rečeno slaba, v Evropi na dolgi rok tudi ne pričakujem presežkov.


Glede na globalne prodajne številke se kar dobro prodaja:
http://ev-sales.blogspot.com/2018/06/gl...



Starih Leafov so na leto prodali največ 60.000, pri trenutnem kaže da bodo letos prilezli na 80-90k. Je pa res da je v ZDA bolj težak trg, ker so določeni modeli na voljo samo tam in ima Leaf nekaj več konkurence (Bolt, Model 3). Se mi pa zdi da imajo pri Leafu še veliko zaloge pri ceni, tako da brez problema prodajo vso proizvodnjo. Če bo prodaja res šla kaj dol, si lahko obetamo vsaj kakšen popust, ker cene LEafa niso ravno nizke (od 35k € do 40k €).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

Mislim da si pri Leafu z neobstojem TMS-ja ne delajo neke usluge na dolgi rok.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Res je, in daleč največ negativne publicitete glede tega je Leaf dobil ravno v ZDA.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

Za vse skeptike:

Globally, plug-in electric car sales in May exceeded 159,000, which is second best result ever. A new all-time record is now expected in June.
The 159,346 deliveries reported for May translates into an outstanding growth rate of 75% year-over-year. 63% of sales came from BEVs, compared to 37% for PHEVs.


https://insideevs.com/global-plug-in-ca...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

https://electrek.co/2018/06/29/tesla-el... ... to smo že predebatirali? Za nekaj takega se takoj postavim v vrsto.

Truga ::

Same, samo ne od tesle. Zadnje cajte jim kvaliteta izdelave dela se vec problemov kot v preteklosti. V letu 2018 pricakujem od avtov toyote, ne ficotov ki jih nemores popravljat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Zheegec ::

Elon Musk ordered Tesla engineers to stop doing a critical brake test on Model 3s


Vse te bližnjice za en teden "5k" proizvodnje. Pametni investitorji itak gledajo povprečno prodajo na teden, ne samo zadnjega tedna.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Nikec3 ::

Ta tič je sicer lastnik delnic in super fan Muska, ampak vsaka njegova izjava je vsaj minimalno potrjena z dejstvi ali logiko:

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Tesla fails in the brake test


In emergency braking system tests of the Luxembourg testing and standardization authority ILNAS (Institute luxembourgeois of the normalization, de l'accréditation, de la sécurité et qualité des produits et services) failed the high-tech mobile from the Silicon Valley across the board.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Stari maček ::

hawkwood je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Nissan ima resne probleme s tem, "kako všeč je avto kupcem":

Zato jaz ne razumem hajtanja Tesle v tej temi in kako gre ljudem v nos da imajo dober PR in marketing z Muskom. Očitno razumejo kako se to trenutno dela. Social media je vsaj 90% marketinga, celo do te mere, da je praktično vsak € ki ga vržeš drugam slaba naložba. Imeti influencerja kot je Musk v firmi, je definitivno vredno več kot marketing team tisočih ljudi.

Produkt je treba prodat. In ne proda se produkt, ampak zgodba. Tesla, underdog v avtomobilski industriji, uspe naredit superioren EV, ki ga primerjajo z Nokio in iPhonom leta 2007. Valda hočeš bit del te zgodbe in ne boš vzel nekega Leafa al pa Bolta, kjer vse kar delajo je mahajo z listom specifikacij. Pa tud če je na papirju vse isto.

Če se odločiš za avto na osnovi marketinga, pa nisi blondinka, imaš resen problem.

Nikec3 ::

Če se odločiš za avto na osnovi marketinga, pa nisi blondinka, imaš resen problem.

Ideja marketinga je, da deluje na nezavednem področju. Če marketing ne bi deloval, potem firme ne bi plačevale zanj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Spock83 ::

Dosti cool. Mogoče celo počakam na tega leafa. https://electrek.co/2018/07/06/nissan-l...

BigWhale ::

Spock83 je izjavil:

Dosti cool. Mogoče celo počakam na tega leafa. https://electrek.co/2018/07/06/nissan-l...


Ne razumem kako bo Nissan sploh se prodajal Leafa dvojko. Ce je vsaj pol tega res kar so napisali, potem bodo sedanje verzije Leafa kupili samo se tisti, ki res hocejo avto takoj zdaj.

Gregor P ::

In teh "obupanih" je najbrž kar nekaj ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Ah kje, saj vidite tukaj. Kar nekaj jih na polno zagovarja, kako so EVji že sedaj nadmočni, pravi za vse, takoj prepovedat klasiko. Nima ga pa nihče... Verjetno ga bo imel prej kakšen za drugi avto, ki EVjev ne zagovarja, samo ima denar, bajto in dober klasični potovalni avto.
Magic

Gregor P ::

Predlagam, da si preberete intervju z našo Evropsko komisarko za promet ;)

Kakšen avto vozite v prostem času?
Volvo V60 dizel.
Dobra iztočnica za pogovor ...
Dolgo sem bila uporabnica in tudi med prvimi kupci hibrida toyota prius. Če ne bi šla v Bruselj, bi bil to verjetno še vedno moj avto. Lani, ko sem kupovala novega, sem si sicer želela bolj čisto vozilo, a je bil pogoj štirikolesni pogon, tako da ga nikakor nisem mogla dobiti. Edina možnost je bil električni volvo, ki pa je imel tako nizek domet, da zame enostavno ni bil primeren. Dan po tistem, ko sem se morala zadovoljiti z novim dizlom, sem imela sestanek s predsedniki uprav vseh evropskih proizvajalcev avtomobilov. Imeli so polna usta o razogljičenju prometa, na koncu sestanka pa sem jim rekla: Dragi moji, morala sem si kupiti dizla, ker nihče od vas ne ponuja ustreznega čistejšega nadomestka. Letos na trg končno prihaja prva >resna< generacija hibridnih in električnih avtomobilov.
Verjetno si vseeno ne nameravate v kratkem omisliti novega vozila?
Veljalo naj bi, daje bolje izrabiti izrabiti starega kot neprestano kupovati nove avtomobile, saj proizvodnja s seboj potegne nezanemarljive okoljske učinke. Evropejec avto v povprečju menja na sedem do deset let. Trenutno se ukvarjam s tem, kako bi lahko spodbujali naknadni prehod na čistejše oblike pogona, denimo s predelavo starejših vozil na električni pogon. Industrija se sicer precej obotavlja, a pričakujem, da nam bo do konca mandata uspelo sprejeti ustrezno rešitev. Tehnično gledano stvar niti ni velik problem, težava so ustrezni certifikati in standardi, ki bi predelanemu avtomobilu omogočali, da opravi tehnični pregled.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

hawkwood ::

Stari maček je izjavil:


Če se odločiš za avto na osnovi marketinga, pa nisi blondinka, imaš resen problem.

A nov BMW greš kupit zato ker ga rabiš? Za tistih 40km dnevno do šihta pa nazaj je Clio čist vredu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hawkwood ()

DamijanD ::

Invictus ::

DamijanD je izjavil:

Uporaba starih baterij

Nimam pojma, kje je tukaj večja učinkovitost uporabe elektrike.

Med električno omrežje in porabnike, so dali še dodaten slab porabnik električne energije, ki so v tem primeru stare baterije.

Res super šparanje... Da ne govorimo o porabljenem denarju...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

telexdell ::

Akumulator je porabnik elektrike?! No ja, če ga le napolniš in nikoli izprazniš potem je to še res:)

Akumulator pa drugače lahko polniš takrat, ko je elektrike preveč in je zaradi tega poceni, ter ga prazniš takrat, ko je elektrike premalo in je zaradi tega dražja. Da pa ima baterije poleg tržne tudi varnostno funkcijo, saj v primeru izpada elektrike iz omrežja več tisoč ljudi ni v temi na stadionu, je pa še dodana vrednost.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

telexdell je izjavil:

Akumulator je porabnik elektrike?! No ja, če ga le napolniš in nikoli izprazniš potem je to še res:)
Noben akumulator nima 100% izkoristka, kar pomeni, da je porabnik. Porabi več elektrike, kot jo da od sebe.

Če je akumulator dovolj poceni, lahko s pridom izkoriščaš razliko med dražjo in cenejšo elektriko, kakšne so dejanske številke, bi pa moral kdo izračunati, in so odvisne predvsem od cene akumulatorja. Mogoče bi bilo še bolje uporabiti stare svinčeve akumulatorje, ker teža v takšnem primeru ni pomembna.

Kar se rabe za primer izpada elektrike tiče, je pa za tako velike porabnike verjetno ceneje (in varneje) imeti v rezervi dizelski generator (in mogoče akumulatorjev samo za minuto ali dve, toliko, da se zažene generator).

Veliko tega se danes dela zaradi "zelene, eko" reklame, ne zaradi tega, ker bi se res ekonomsko splačalo. Če bi se ekonomsko splačalo, bi bilo tega veliko več.

Invictus ::

Tukaj je kar nekaj minusov, ki jih marsikdo najbrž ne razume, vsaj kar se tiče izgub elektrike...

1. Baterija polnimo z enosmerno napetostjo. Usmerjevalniki, ki imajo več kot 80% izkoristek, niso poceni. 90% jih ne doseže veliko. Že tukaj gre vsaj 10% elektrike v nič, no v gretje.
2. Baterija ima svojo notranjo upornost, zaradi katere se ves čas prazni. Par procentov tukaj.
3. Če niso na novo potegnili DC razsvetljave, je treba elektriko iz baterij še razsmerit. Vsaj 10% izgub še tukaj. Poleg tega ima DC napeljava večje izgube zaradi manjše napetosti in potrebni so debelejši kabli zaradi večjih tokov.

Tukaj se gre samo za izgube elektrike. O finančni vzdržnosti tega sploh še nismo nič rekli. Ampak so najbrž EU sredstva in za Nissan je ta projekt tako ali tako cenejši, kot cel kup reklam na TV...

Če že govorimo o polnjenju na poceni tok, še tole. Samo stikalo za take moči tudi ni poceni ;). In električne naprave ne prenašajo dobro vklopov in izklopov, sploh ne pri velikih močeh...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

Okapi je izjavil:

Noben akumulator nima 100% izkoristka, kar pomeni, da je porabnik.
...
Mogoče bi bilo še bolje uporabiti stare svinčeve akumulatorje, ker teža v takšnem primeru ni pomembna.
Pa ravno svinčeni akumulatorji so tisti, ki so utrdili famo, da imajo akumulatorji slab izkoristek. Je še kdo dovolj star, da se spomni, kako so ti akumulatorji znali zavreti, če si jih preveč matral? Toplota je tista, kjer ta izkoristek "beži ven".
V primerjavi so moderne litijeve baterije praktično hladne in imajo posledično zelo visok izkoristek, tako visok, da je razlika med energijo noter in ven praktično zanemarljiva.

Okapi ::

Izkoristek je pri takšni rabi, ko teža ni pomembna, pomemben samo v povezavi s ceno. Akumulator za 10 evrov z 10% izkoristkom se bolj splača uporabljati kot akumulator za 100 evrov z 90% izkoristkom.

J.McLane ::

Eni ste pa res trdi, ne morem drugače rečt. Elektrika se v trenutku generiranja mora porabit, tisto kar ne moremo porabit in je bilo proizvedeno preveč je 100% izguba. Če take viške znamo ujeti v baterijo nima nobene veze več kakšen je izkoristek, samo da je boljši od 0.

V resnici je izkoristek prekleto dober, same baterije so tam v rangu 97-99% odvisno kakšen je C rate, inverter pa ne vem, če ima nekdo 11 kW PV in je inverter "samo" 90% učinkovit potem to pomeni da ta inverter oddaja 1 kW toplote, ne vem naj se javi kdo s PV in poroča kako hladi to zadevo, da mu kje ne zagori.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

telexdell ::

Invictus je izjavil:

Tukaj je kar nekaj minusov, ki jih marsikdo najbrž ne razume, vsaj kar se tiče izgub elektrike...

1. Baterija polnimo z enosmerno napetostjo. Usmerjevalniki, ki imajo več kot 80% izkoristek, niso poceni. 90% jih ne doseže veliko. Že tukaj gre vsaj 10% elektrike v nič, no v gretje.
2. Baterija ima svojo notranjo upornost, zaradi katere se ves čas prazni. Par procentov tukaj.
3. Če niso na novo potegnili DC razsvetljave, je treba elektriko iz baterij še razsmerit. Vsaj 10% izgub še tukaj. Poleg tega ima DC napeljava večje izgube zaradi manjše napetosti in potrebni so debelejši kabli zaradi večjih tokov.

Tukaj se gre samo za izgube elektrike. O finančni vzdržnosti tega sploh še nismo nič rekli. Ampak so najbrž EU sredstva in za Nissan je ta projekt tako ali tako cenejši, kot cel kup reklam na TV...

Če že govorimo o polnjenju na poceni tok, še tole. Samo stikalo za take moči tudi ni poceni ;). In električne naprave ne prenašajo dobro vklopov in izklopov, sploh ne pri velikih močeh...

Jaoooo, natrosil si toliko...., da glava boli. Če pogledaš inverter SolarEdge ima vsak deklariran izkoristek minimalno 97,5%. Usmernik pa je še mnogo enostavneje sestavljen kot razsmernik. Zakaj bi potem usmernik imel toliko večje izgube?
LiOn baterije imajo zelo majhno samo praznjenje- niti 10%/letno. Baterija pa se bo polnila/praznila dnevno. Torej bo učinek samo praznjenja enak 0 (z besedo: "nič").
Za baterijo so uporabili zavržene baterije iz električnih vozil. Ceno odsluženih baterij nikakor ne moreš primerjati z novimi. Mogoče dobiš celo plačano, da jih vzameš:D

In kaj je zate velika moč? JEK ima npr. moč 600 MW pa jo že 30 let vklapljajo in izklapljajo nekajkrat na leto, pa še vedno dela.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Wrop ::

Gregor P je izjavil:

Predlagam, da si preberete intervju z našo Evropsko komisarko za promet ;)

Kakšen avto vozite v prostem času?
Volvo V60 dizel.
Dobra iztočnica za pogovor ...
Dolgo sem bila uporabnica in tudi med prvimi kupci hibrida toyota prius. Če ne bi šla v Bruselj, bi bil to verjetno še vedno moj avto. Lani, ko sem kupovala novega, sem si sicer želela bolj čisto vozilo, a je bil pogoj štirikolesni pogon, tako da ga nikakor nisem mogla dobiti. Edina možnost je bil električni volvo, ki pa je imel tako nizek domet, da zame enostavno ni bil primeren. Dan po tistem, ko sem se morala zadovoljiti z novim dizlom, sem imela sestanek s predsedniki uprav vseh evropskih proizvajalcev avtomobilov. Imeli so polna usta o razogljičenju prometa, na koncu sestanka pa sem jim rekla: Dragi moji, morala sem si kupiti dizla, ker nihče od vas ne ponuja ustreznega čistejšega nadomestka. Letos na trg končno prihaja prva >resna< generacija hibridnih in električnih avtomobilov.
Verjetno si vseeno ne nameravate v kratkem omisliti novega vozila?
Veljalo naj bi, daje bolje izrabiti izrabiti starega kot neprestano kupovati nove avtomobile, saj proizvodnja s seboj potegne nezanemarljive okoljske učinke. Evropejec avto v povprečju menja na sedem do deset let. Trenutno se ukvarjam s tem, kako bi lahko spodbujali naknadni prehod na čistejše oblike pogona, denimo s predelavo starejših vozil na električni pogon. Industrija se sicer precej obotavlja, a pričakujem, da nam bo do konca mandata uspelo sprejeti ustrezno rešitev. Tehnično gledano stvar niti ni velik problem, težava so ustrezni certifikati in standardi, ki bi predelanemu avtomobilu omogočali, da opravi tehnični pregled.


Ta pa res ne uporablja samo tehnike šamanstva, verejtno je kar šamanka. In ta je evropska komisarka za promet? Groza.
Zakaj je bil sploh štirikolesni pogon pogoj pri nakupu novega avtomobila? Ima v Bruslju kakšne posebne potrebe, ne vem.
Bulčeva se zavzema, da se stare avte predela na električni pogon. Resno? Bomo klijotom druge generacije dodajali 300 kg baterije? Kam jih bomo montirali, na streho, zadnje sedeže, zadaj, spredaj? Ko je.. varnost, očitno. Za tehnične analfabete je tehnično itak vse mogoče, samo standarde in certifikate je treba ustrezno popraviti, beri zmanjšati, pa je vse mogoče, tudi skozi tehnični lahko vse pride. Če kaj ne pride skozi, je treba spremeniti vse, da pride. Se vidi Bulčin proces političnega mariniranja v slovenskem prostoru, kjer tudi življenja dojenčkov s prirojenimi srčnimi napakami niso kaj veliko pomembna. Zgleda, da SMC res ni imela niti enega ustreznejšega kandidata za eu komisarja ali pa njihova najvišja etična načela tega niso dopuščala.

Gregor P ::

Wrop je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Predlagam, da si preberete intervju z našo Evropsko komisarko za promet ;)

"Lani, ko sem kupovala novega, sem si sicer želela bolj čisto vozilo, a je bil pogoj štirikolesni pogon, tako da ga nikakor nisem mogla dobiti.2


Ta pa res ne uporablja samo tehnike šamanstva, verejtno je kar šamanka. In ta je evropska komisarka za promet? Groza.
Zakaj je bil sploh štirikolesni pogon pogoj pri nakupu novega avtomobila? Ima v Bruslju kakšne posebne potrebe, ne vem.... življenja dojenčkov s prirojenimi srčnimi napakami
Mislim, kako si ti sedaj uspel vplesti v temo uboge dojenčke pa res ne vem?!?;(( Ni važen štirikolesni pogon, temveč, da ona pri nakupu EV ni imela izbire; jaz tudi nimam izbire; imaš ti morda izbiro?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
541 / 1141
»»