» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
540 / 1139
»»

frudi ::

Utk je izjavil:

Kateri vsi? Citroen c-zero? Renault zoe? Stari leaf? Prosim te. Zarad teh ne bi porsche, mercedes, bmw šli delat (dobrih) električnih avtov. Zarad njih bi kvečjemu ford in vw naredila električnega focusa in golfa, in ga tudi sta, ampak guess what, nikogar ne zanimajo, ker so zanič. Vseeno bi prišli ven ti električni avti ja, ampak nikogar ne bi zanimali, ker so slabi in dragi, in potem bi vsi veselo ugotovili, da ljudje nočejo električnih avtov. Kot je bmw na vsak način hotel dokazat z i3, in GM s tistim svojim pred 20 leti. Tesla jim te laži ne dovoli več.

Misliš tisti Renault Zoe, ki je najbolje prodajan EV v Evropi? Tisti stari Leaf, ki je najbolje prodajan EV na svetu? Teh po tvojem nihče noče?

Prav imaš, da zaradi Leafov in Zoejev Porsche, Mercedes & Co. verjetno ne bi šli (tako hitro) delati svojih luksuznih EV modelov. Kar tudi pravim od vsega začetka, slednje je Tesla morda res pospešila za par let. Morda.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Nikec3 ::

frudi je izjavil:

V mojem svetu je marsikateri izdelek revolucionaren. Ne razumem pa, zakaj se smatra Tesle za nekaj revolucionarnega, če pa ugotavljamo, da bi se Leafi, Zoeji, Volti/Bolti in ostala plebejska EV vozila razvijala praktično enako brez Tesle?

Še najbolj revolucionarna Teslina pogruntavščina, vsaj v okviru avtoindustrije, so OTA nadgradnje. Kar pa ima tudi svoje (zelo) slabe plati, ki so jih pri Tesli prav veselo prenesli iz software industrije, namreč izdajanje nedokončanih in napol (ne)delujočih izdelkov z izgovorom "sej bomo popatchali pozneje". Pa še DLC-je in SeasonPasse, v obliki EAP in FSD nadgradenj, smo tudi dobili. Odlično :S.

No daj, potem pa naštej nekaj revolucionarnih izdelkov.

Tesla je revolucijo naredila v dojemanju EV-jev. Do Tesle so to pač bili spački, ki so se jim vsi smejali.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Gregor P ::

Nikec3 je izjavil:


Tesla je revolucijo naredila v dojemanju EV-jev. Do Tesle so to pač bili spački, ki so se jim vsi smejali.
Sam se japonskim vozilom že desetletja smejim (ok ob Priusu me mine tudi do smeha) in kaj zdaj?!? To karkoli pomeni na trgu avtomobilov?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Webmojster ::

Gregor P je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Tesla je revolucijo naredila v dojemanju EV-jev. Do Tesle so to pač bili spački, ki so se jim vsi smejali.
Sam se japonskim vozilom že desetletja smejim (ok ob Priusu me mine tudi do smeha) in kaj zdaj?!? To karkoli pomeni na trgu avtomobilov?!?:|


Problem je, da so bili grdi IN nefunkcionalni, zaradi kratkega dometa. Japonci mogoče niso najlepši avti, so pa funkcionalni za prevoz od A do B in tudi kvalitetni.

Webmojster ::

krneki0001 je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Brez Tesle bi še zdaj imeli ta "compliance" električna vozila čudnih oblik in dosega tam do 150km z enim polnjenem ter navito ceno.

Boste se morali sprijaznit, da je Tesla oz. Elon Musk zaslužen, da bodo v roku 5 let (če ne že prej) električna vozila z normalno obliko in dostopno ceno dostopna za širšo množico.

Pa še za tiste, ki pravijo da naše električno omrežje ne bi zdržalo vseh teh električnih avtov:

Za 200.000 avtov bi potrebovali samo 20 milijonov evrov za posodobitev električnega omrežja. Prav smešna vsota, če gledaš koliko se je zmetalo v TEŠ 6 in podobne projekte.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/drzava...


Za 20 milijonov ne boš nič posodobil v sloveniji. Za nekje 2 do 4 milijarde pa mogoče.


Torej Andrej Ribič, predsednik uprave Elektra Ljubljana reče, citiram: "Če želimo od 100 do 200 tisoč električnih vozil, bo treba nadgraditi odvode od transformatorjev do končnih uporabnikov. Omejitev je torej moč omrežja in ne energija sama." in drugi citat ""Nimamo natančnega podatke, ampak le okvirno oceno. Če bi želeli v Sloveniji z elektriko brez izpadov polniti želenih 200 tisoč vozil, bi morali v omrežje vložiti okrog 20 milijonov evrov," ocenjuje Ribič.".


Ti pa rečeš 2 do 4 milijarde.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

frudi je izjavil:

Utk je izjavil:

Kateri vsi? Citroen c-zero? Renault zoe? Stari leaf? Prosim te. Zarad teh ne bi porsche, mercedes, bmw šli delat (dobrih) električnih avtov. Zarad njih bi kvečjemu ford in vw naredila električnega focusa in golfa, in ga tudi sta, ampak guess what, nikogar ne zanimajo, ker so zanič. Vseeno bi prišli ven ti električni avti ja, ampak nikogar ne bi zanimali, ker so slabi in dragi, in potem bi vsi veselo ugotovili, da ljudje nočejo električnih avtov. Kot je bmw na vsak način hotel dokazat z i3, in GM s tistim svojim pred 20 leti. Tesla jim te laži ne dovoli več.

Misliš tisti Renault Zoe, ki je najbolje prodajan EV v Evropi? Tisti stari Leaf, ki je najbolje prodajan EV na svetu? Teh po tvojem nihče noče?

Prav imaš, da zaradi Leafov in Zoejev Porsche, Mercedes & Co. verjetno ne bi šli (tako hitro) delati svojih luksuznih EV modelov. Kar tudi pravim od vsega začetka, slednje je Tesla morda res pospešila za par let. Morda.

Kater drug pa naj bi bil? Sej so vsi drugi se hujsi. Tesla 3 bo zlahka najbolj prodajan, samo da ga zacnejo delat v pravi kolicini.

Gregor P ::

Zlahka za 35k USD da, ne pa za 75k in več.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Tesla je revolucijo naredila v dojemanju EV-jev. Do Tesle so to pač bili spački, ki so se jim vsi smejali.
Sam se japonskim vozilom že desetletja smejim (ok ob Priusu me mine tudi do smeha) in kaj zdaj?!? To karkoli pomeni na trgu avtomobilov?!?:|

Nihče ne govori o tebi ali meni. Govorimo o večini.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

frudi ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla je revolucijo naredila v dojemanju EV-jev. Do Tesle so to pač bili spački, ki so se jim vsi smejali.

Tesla je kvečjemu naredila revolucijo v dojemanju Tesle. Kar se lepo vidi tudi pri odnosu Tesla fanbojev do vseh drugih EVjev, vse kar ni Tesla je menda krš. Kurac pa tako pospeševanje prehoda na obnovljive oblike transporta.

Webmojster je izjavil:

Problem je, da so bili grdi IN nefunkcionalni, zaradi kratkega dometa. Japonci mogoče niso najlepši avti, so pa funkcionalni za prevoz od A do B in tudi kvalitetni.

Ja daj odloči se, kaj bi rad? Moti te cena in moti te kratek doseg. Nizke cene in dolgega dosega se do pred kratkim še ni dalo združiti v istem avtu. In nenazadnje to ni prvim uspelo Tesli, ampak GM, kmalu pa bodo Teslo v tem vidiku prehiteli tudi Korejci in Japonci.

Medtem ko eni sanjate o nekih revolucijah, eni dinozavri že skoraj desetletje pridno razvijajo in štancajo vedno boljše EVje in jih sproti postopoma izboljšujejo, kot to pač omogoča napredek pri baterijah. Ampak zaradi vsega hypa ne vidite dlje od Tesle in potem sklepate, da se vse premika naprej samo zaradi njih. In potem kupce dinozavrov zmerjate za ovce.

Utk je izjavil:

Kater drug pa naj bi bil? Sej so vsi drugi se hujsi. Tesla 3 bo zlahka najbolj prodajan, samo da ga zacnejo delat v pravi kolicini.

Ti se tudi že enkrat odloči, kaj bi rad povedal, ker si ves čas nasprotuješ. V enem trenutku jamraš, kako da nihče ni zainteresiran za proizvodnjo EVjev ter sanjaš, kako delajo zanič modele namerno, da bi izpadlo, kot da ni zanimanja zanje. Potem se pa obrneš okoli in zavrneš odlično prodajo teh istih kao namerno zanič modelov, češ da ne pomeni nič, ker so drugi itak še slabši. Slabo to dinozavri prepričujejo kupce, da so EVji zanič.

Pa čaka te hudo razočaranje, če misliš, da bo Model 3 kar tako zlahka najbolje prodajan EV v Evropi ali Aziji.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Utk ::

Kako mores rect da se ti modeli odlicno prodavajo? V primerjavi s cim? Zoe je avto v rangu cliota, prodaja se pa priblizno v kolicini tesle za 80 jurjev. A bi rekel, da je clio bencinar hit, ce bi ga prodali tolk kot nekega drugega za trikrat tolk denarja?
Tesla se prodaja cist spodobno v primerjavi z ostalimi za tist denar, pa tudi za marsikoga je vreden tistega denarja, glede zmogljivosti, opreme, prostora, kul faktorja. Za zoe dvomim da kdo z navdusenjem pljune 30 jurjev z baterijo. So mu pac vsec ev in to je najvec kar lahko dobi za kolk ima, ampak da je dobro cez prisel pa ziher ne misli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gavran ::

Webmojster je izjavil:



Torej Andrej Ribič, predsednik uprave Elektra Ljubljana reče, citiram: "Če želimo od 100 do 200 tisoč električnih vozil, bo treba nadgraditi odvode od transformatorjev do končnih uporabnikov. Omejitev je torej moč omrežja in ne energija sama." in drugi citat ""Nimamo natančnega podatke, ampak le okvirno oceno. Če bi želeli v Sloveniji z elektriko brez izpadov polniti želenih 200 tisoč vozil, bi morali v omrežje vložiti okrog 20 milijonov evrov," ocenjuje Ribič.".


Ti pa rečeš 2 do 4 milijarde.


... in tretji citat iz istega članka:
Če bi bilo na slovenskih cestah nekoč 200 tisoč električni vozil, bi zanje potrebovali dodatnih deset TWh električne energije. To je približno toliko, kot je celotna današnja slovenska proizvodnja elektrike.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

specing ::

Gradnja teh elektrarn bi bila bistveno cenejša od zdravstvenih stroškov, ki ji bodo v naslednjih 50 letih povzročila ICE vozila z neprimernim filtriranjem (beri: vsa). Da o predčasnih smrtih sploh ne govorimo...

specing ::

10TWh je v povprečju 1140MW na uro, dva dodatna bloka TEŠ6. To je poceni, tudi če ta dva bloka podobno preplačamo.

frudi ::

Utk je izjavil:

Kako mores rect da se ti modeli odlicno prodavajo? V primerjavi s cim? Zoe je avto v rangu cliota, prodaja se pa priblizno v kolicini tesle za 80 jurjev.

Narobe, Zoe se v Evropi proda 2x več od Modela S, ki je za zdaj najbolje prodajan model Tesle v Evropi. Še bolj popularen pa je zgleda novi Leaf, ki bo letos menda zlahka prehitel Zoe.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Zakaj gledaš samo Evropo, poglejmo svet. 30,000 avtov v tem razredu (če gledaš ali po velikosti ali pa po ceni) je zelo majhna številka. 80-10,000 avtov v razredu za 100 jurjev je pa lepa številka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

frudi ::

Ker se Zoe praktično ne prodaja drugje, kot v Evropi. Če želiš primerjati prodajo dveh modelov, jo lahko samo tam, kjer se prodajata oba, a ne?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Ne prodaja se drugje, ker je tudi njim jasno, da nimajo nekaj kar bi zanimalo koga drugega razen državnih služb gnanih na subvencijo, to se grejo pa lahko samo v Evropi.
V Ameriki so recimo vsi tri modeli tesle bolje prodajani od leafa, ki je od dveh pol cenejši, kaj ti to pove?

frudi ::

Zoe se ne prodaja drugje, ker je pač model za Evropo. Že na splošno je Renault v prvi vrsti skoncentriran na Evropo, tudi ICE-je primarno prodajajo tukaj. Od vseh njihovih trgov se EVji prodajajo praktično samo v Evropi, tako da je edino logično, da Zoe prodajajo samo tukaj. Ni nobenih zarot za tem.

Kaj mi pove prodaja Leafa v ZDA? Da ni primarno namenjen za ZDA trg. Leafov glavni trg je Japonska, zatem Evropa in šele potem mogoče ZDA. A hočeš recimo primerjat prodajo Leafa in Tesel na Japonskem? Kaj bi ti le-ta povedala, po tvoji logiki?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Sej to tudi jaz pravim, namen zoe je, da pobira denar iz raznih državnih služb, ministrstev in podobno. Privat kupcev je pa za vzorec. To se greš lahko v Evropi, drugje težko. No, nissan se gre to lahko morda na Japonskem, ne vem. Sigurno pa se ne gre tega Tesla v ZDA.

J.McLane ::

Gavran je izjavil:

Webmojster je izjavil:



Torej Andrej Ribič, predsednik uprave Elektra Ljubljana reče, citiram: "Če želimo od 100 do 200 tisoč električnih vozil, bo treba nadgraditi odvode od transformatorjev do končnih uporabnikov. Omejitev je torej moč omrežja in ne energija sama." in drugi citat ""Nimamo natančnega podatke, ampak le okvirno oceno. Če bi želeli v Sloveniji z elektriko brez izpadov polniti želenih 200 tisoč vozil, bi morali v omrežje vložiti okrog 20 milijonov evrov," ocenjuje Ribič.".


Ti pa rečeš 2 do 4 milijarde.


... in tretji citat iz istega članka:
Če bi bilo na slovenskih cestah nekoč 200 tisoč električni vozil, bi zanje potrebovali dodatnih deset TWh električne energije. To je približno toliko, kot je celotna današnja slovenska proizvodnja elektrike.


10.000.000 MWh/leto / 200.000 vozil = 50 MWh/avto/leto = EV povprečno naredi 250.000 km/leto???? EV stane 6.000 € na leto za to ga "tankaš"????

Nisem energetski ekspert, tako da sem se sigurno zmotil, ker če predsednik uprave Elektra tako reče bo pa že držalo, torej kje sem se zmotil?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

frudi ::

Utk je izjavil:

Sej to tudi jaz pravim, namen zoe je, da pobira denar iz raznih državnih služb, ministrstev in podobno. Privat kupcev je pa za vzorec. To se greš lahko v Evropi, drugje težko. No, nissan se gre to lahko morda na Japonskem, ne vem. Sigurno pa se ne gre tega Tesla v ZDA.

Aja, kaj nisi prej rekel, prodaja drugih EVjev za tebe sploh ne šteje, samo prodaja Tesel. Potem je brez veze, da sploh kaj debatiramo, ker živiš v svojem svetu. Kot sem že prej rekel, eni poleg Tesla hypa ne vidite ničesar druga.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

roCkY ::

Utk ::

frudi je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej to tudi jaz pravim, namen zoe je, da pobira denar iz raznih državnih služb, ministrstev in podobno. Privat kupcev je pa za vzorec. To se greš lahko v Evropi, drugje težko. No, nissan se gre to lahko morda na Japonskem, ne vem. Sigurno pa se ne gre tega Tesla v ZDA.

Aja, kaj nisi prej rekel, prodaja drugih EVjev za tebe sploh ne šteje, samo prodaja Tesel. Potem je brez veze, da sploh kaj debatiramo, ker živiš v svojem svetu. Kot sem že prej rekel, eni poleg Tesla hypa ne vidite ničesar druga.

Zame šteje prodaja tistih EV, ki so jih naredili zato, da jih bojo čim več prodali. Ne pa neki avti za okras. Zaenkrat je to pač samo tesla in morda novi leaf, čeprav dokler nima regulacije temperature baterij, niti to ni čisto resno. Torej bo resen šele leaf letnik 2019. Zoe ni resen zarad razloga, kot sem napisal že prej, še dodaten razlog je pa da si ne upajo prodajat baterij, ker vejo, da niso naredili prav.

frudi ::

Prav kot da bi debatiral z zidom. Po eni strani vpiješ, kako da drugi EVji so samo za okras in namerno zanič, da se pokaže, kako jih nihče noče. Ko pa dobiš dokaz, da so prodajne številke na ciljnih trgih odlične, pa jih zavrneš, eh, to ne šteje, samo Tesla res šteje. Kot pravim, kultist, druga kot Teslo namerno ne vidiš.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Še enkrat, kako lahko trdiš, da so odlične? V primerjavi s čim? Boš videl kaj so odlične številke, ko pridejo dobri EV.
2000 tesel 3 na teden je neuspeh. Lahko jih bi prodali tudi 5 ali pa 10,000. Uspeh je pa prodati 3000 zoejev na mesec. Kako se potem zoe odlično prodaja.

frudi ::

A je tebi jasno, da se različni tipi avtov prodajajo različno na različnih trgih? A ti je jasno, da malčkov tipa Clio/Zoe recimo v ZDA skoraj nihče ne povoha? A ti je jasno, da je Zoe model za evropski trg? Ne? Potem ti ne morem pomagati, da bi spregledal neumnost primerjave globalne prodaje enega modela s prodajo drugega modela na zgolj enem trgu (edinem, za katerega je narejen).

Še enkrat, a gremo gledat prodajo na Japonskem, kjer Nissan vodi Teslo za tam 50x ali 100x? Ti bo potem jasno, kako neumno je primerjat prodajo modelov na trgih, katerih sploh ne ciljajo?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Zakaj potem TI trdiš, da se zoe prodava odlično? V primerjavi s čim? Tudi če ga primerjaš s teslo v evropi, se prodaja slabo. Ker pač ni normalno, da bi se 3x cenejši avto prodajal samo dvakrat bolje. S tem da praktično nimata neke konkurence niti en niti drug. Golf recimo se prodaja v 3x večjih številkah od passata, pa je razlika v ceni 30%, ne 300. Clio se prodaja dvakrat bolje od megana, pa je razlika v ceni skoraj zanemarljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Ko berem to debato kot da bi nekateri pozabili, da je tudi Tesla subvencionirana :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

frudi ::

Za EVje ne veljajo enaka razmerja med ceno in prodajo, kot za ICE-je. Že najcenejši ICE opravlja svojo funkcijo prevoza skoraj enako dobro, kot 30% dražji ali celo 1000% dražji. Razlika med poceni in dražjimi ICEji je tako primarno v luksuzu. Zaradi cene baterij pa najcenejši EV ne opravlja svoje primarne funkcije enako dobro kot 3x dražji model s parkrat večjo baterijo in ustrezno daljšim dosegom. Pri EVjih ne plačaš višje cene samo za luksuz, ampak v prvi vrsti za funkcionalnost, zato veljajo drugačna razmerja med povpraševanjem in ceno.

Poleg tega je ponudba EV modelov še zelo omejena, kar pomeni tudi omejene možnost izbire za nekoga, ki želi določeno funkcionalnost (in ta je pri EVjih v prvi vrsti ravno doseg). Zato je prodaja do sedaj bila prisilno razdeljena med po eni strani Teslo za tiste, ki želijo daljši doseg in si ga lahko privoščijo, in vse ostale, ki so ponujali cenejšo alternativo ampak z bolj omejenim dosegom. Pravo razmerje prodajnih številk med različnimi segmenti EVjev se bo vzpostavilo šele čez leta, ko bo ponudba zaradi padajočih cen baterij lahko popolnjena v vseh cenovnih in funkcionalnih segmentih.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Ja, sej, zato tist, ki res rabi avto, in hoče električni avto, kupi ali teslo ali pa ničesar, ker drugo ali ni funkcionalno, ali pa ne moreš niti naročit (leaf, ioniq, bolt). Nek mali procent je še takih, ki jim je dovolj teh 200 km dosega.
Zato še zmeraj ne razumem logike po katerih merilih je zoe uspešen avto. Ja, je boljši kot citroen c-zero in še kup drugih še slabših, ampak množično ga pa ljudje ne kupujejo.

frudi ::

Ja, tisti ki hočejo EV, kupijo Teslo. Razen vseh ostalih, ki kupujejo vse druge EVje. Samo še naprej tiščiš glavo v pesek in se pretvarjaš, da šteje samo prodaja Tesel. Če se ti ne moreš sprijazniti z dejstvom, da nimajo vsi enakih želja in potreb kar se tiče EVjev, kot jih imaš ti, ti žal ne morem pomagati. EV trg se bo razvijal naprej, pa tudi če ti vidiš samo Teslo.

Za vrh ironije pa se pritožuješ, da drugih modelov ne moreš naročiti, medtem ko še če si bogataš in skeširaš 100kEUR za S/X, ga boš čakal mesece. Če pa imaš na voljo samo pol toliko, pa boš na svojo Teslo čakal vsaj še kako leto ali dve. A res ne vidiš, kakšno dvoličnost zganjaš?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Utk ::

Dvoličnost vzganjaš ti, ki praviš, da se ostali EV odlično prodajajo, številke so pa mizerne, pa še teh mizernih številk ostali ne morejo prehitet samo zato, ker nimajo dovolj baterij (hyundai ioniq, leaf, bolt). Sej dovolj jih nima niti reno, zato pa drži ceno visoko, baterije pa majhne, da maksimira profit.
Ampak kako temu lahko rečeš resnost? In odlična prodaja? Tudi če pustimo teslo na miru.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ja, sej, zato tist, ki res rabi avto, in hoče električni avto, kupi ali teslo ali pa ničesar, ker drugo ali ni funkcionalno, ali pa ne moreš niti naročit (leaf, ioniq, bolt). Nek mali procent je še takih, ki jim je dovolj teh 200 km dosega.
Zato še zmeraj ne razumem logike po katerih merilih je zoe uspešen avto.

Saj si si že sam odgovoril.
Če meniš, da je tržni potencial Zoe in njemu podobnih tako zelo majhen zaradi majhnega dosega ("nek mali procent"), potem se prodaja odlično.

Utk ::

Ja, lahko rečeš da se prodaja odlično glede na to kakšen crap je.

jernejl ::

Za tiste, ki te avte kupujejo, očitno ni "crap".
Saj enako velja za Teslo. Za nekatere je dovolj, za veliko večino kupcev pa "crap", če primerjamo njihovo globalno prodajo s celotno globalno prodajo avtomobilov.

frudi ::

Utk je izjavil:

Dvoličnost vzganjaš ti, ki praviš, da se ostali EV odlično prodajajo, številke so pa mizerne...

Ti pa ne veš ravno, kaj pomeni beseda dvoličnost, a ne?

In ja, Zoe se prodaja odlično, sploh za nekaj, kar je po tvojem namerno zanič in narejeno z namenom zavirat prodajo EVjev ter jih prikazat kot neuporabne. Celo več, prodaja lepo raste in se je v petih letih početverila. Tako da je danes vsak enajsti v Evropi prodan Clio v bistvu Zoe. Kar glede na popularnost Clia še zdaleč ni slabo. Mogoče ni tebi po okusu, ampak ti itak druga kot Tesle ne vidiš.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Kar poglej si kako se je renault lotil prodajanje električnih avtov v Avstraliji, da ne boš mislil, da ni poskusil:

The Zoe, a five-door hatchback similar in size to Renault's Clio small car will be priced from $44,470 while the Kangoo ZE Maxi will be a $45,990 proposition.

However before prospective buyers go rushing to their nearest Renault dealer for a slice of zero-emissions motoring there's a catch: both vehicles are being sold by the company directly to businesses or government departments and not as a retail offering to the general public.

frudi ::

Avstralija, kjer imajo koliko, tisoč, dva tisoč registriranih BEV-jev vse skupaj? Sej Renault sam pravi, želijo prodajati v Avstraliji, ampak trg za EVje tam še precej zaostaja za drugimi, zato pač nanj vstopajo počasi.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

VaeVictis ::

Zanimiv razplet pariškega eksperimenta.

Pariz zaradi izgub ustavil sistem souporabe električnih vozil

telexdell ::

4000 vozil in 284 milijonov izgube. Če bi vsak avtomobil stal 70.000€ in noben od 150.000 uporabnikov ne bi prispeval nič, potem bi številke šle skupaj. Očitno tudi drugi znajo gospodariti kot naši pri TEŠ6 ali drugem tiru= Dokler je na razpolago tuj denar, se troši brez zavor. Ko pa se pipica zapre pa v jok, tožbe...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

zmaugy ::

Utk ::

telexdell je izjavil:

4000 vozil in 284 milijonov izgube. Če bi vsak avtomobil stal 70.000€ in noben od 150.000 uporabnikov ne bi prispeval nič, potem bi številke šle skupaj. Očitno tudi drugi znajo gospodariti kot naši pri TEŠ6 ali drugem tiru= Dokler je na razpolago tuj denar, se troši brez zavor. Ko pa se pipica zapre pa v jok, tožbe...

Ja tako se lahko tudi zoe "dobro" prodaja. Ce drugi placajo. Trikrat.

Stari maček ::

Odločam se za nakup EV-ja. Za oke mi je zapel BMW i3. V ZDA se jih dobi rabljene že za 14.000 $. Pri kalkulaciji za odločitev pa mi manjka bistven podatek; kakšno vrednost bo imel 10 let star. Baterije bi morale biti tedaj nekje na polovici življenske dobe, saj so Samsungove.

Zgodovina sprememb…

Stari maček ::

Med iskanjem informacij sem izvedel za pomembno prednost BMW-jevih baterij:

Ali so celice, ki jih uporabljate za izdelavo baterij, enake kot dve, tri leta nazaj?
Ne, to se je popolnoma spremenilo. Še posebej s celicami za avtomobil. Tesla, na primer, še vedno uporablja 18650, 2,9 ali zdaj novo 3,4-Ah celico. To je okrogla celica, ki jo poznajo vsi električni aparati v gospodinjstvu. Z nikelj-kobalt-aluminijevim katodo in grafitom na anodi in zmešano z malo silicija. Življenska doba teh ni dolga. Renault uporablja celice NCM vrečke. Te so boljše. Celice vreč so ravne in imajo zunanji ovoj iz aluminijaste folije. Pomanjkljivost teh je, da se sčasoma napihnejo, kar omejuje življenjsko dobo. Prihodnost so celice, ki se uporabljajo v BMW i3. Nikelj-kobalt-manganske celice s trdnim jedrom. To pomeni, da imajo trdno ohišjem iz lasersko varjenega aluminija . Zasnovane so tako, da imajo 20 let življenjske dobe.
Je napoved življenske dobe zanesljiva?
Zelo je zanesljiva. To se lahko dokaže na en mesec. Življenjska doba je točno 20,9 let. Konec življenske dobe pomeni, da se lahko akumulator napolni na 80 odstotkov svoje prvotne zmogljivosti.
Vir.

specing ::

Edina merljiva spodnja meja življenjske dobe baterijskega kompleta je dolžina garancije, ki ti jo proizvajalec da na le-tega. "Življenska doba teh ni dolga." Kako to, da potem Tesla ponuja 8-letno garancijo? Tesle so zunaj tudi že kar precej časa in njihove baterije se starajo počasneje od pričakovanj.

Natanko 20,9 let? Torej BMW ponuja 20 let garancije nanjo?

Stari maček ::

Tule je pa lepo prikazano, koliko so električni avtomobili dražji od klasičnih....kljub subvencijam....

Zgodovina sprememb…

Stari maček ::

specing je izjavil:

Edina merljiva spodnja meja življenjske dobe baterijskega kompleta je dolžina garancije, ki ti jo proizvajalec da na le-tega. "Življenska doba teh ni dolga." Kako to, da potem Tesla ponuja 8-letno garancijo? Tesle so zunaj tudi že kar precej časa in njihove baterije se starajo počasneje od pričakovanj.

Natanko 20,9 let? Torej BMW ponuja 20 let garancije nanjo?

Malo mešaš pojme, a? koliko garancije pa da Makita na svoje baterije?

specing ::

Stari maček je izjavil:

specing je izjavil:

Edina merljiva spodnja meja življenjske dobe baterijskega kompleta je dolžina garancije, ki ti jo proizvajalec da na le-tega. "Življenska doba teh ni dolga." Kako to, da potem Tesla ponuja 8-letno garancijo? Tesle so zunaj tudi že kar precej časa in njihove baterije se starajo počasneje od pričakovanj.

Natanko 20,9 let? Torej BMW ponuja 20 let garancije nanjo?

Malo mešaš pojme, a? koliko garancije pa da Makita na svoje baterije?


Manj kot dejansko zdržijo.

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

s1m0n ::

Kako se kaj splača rabljen i3 (model 2015)?
Verjetno bi bil električen za dnevno 20km (v obe smeri) kar pametna izbira v primerjavi z ICE?
««
540 / 1139
»»