» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
530 / 1139
»»

telexdell ::

Okapi je izjavil:

A misliš, da ogenj kar sam od sebe ugasne, tisti hip, ko se pripeljejo gasilci? Gasilci na sliki so mogoče ravnokar prišli na kraj požara in sploh še niso začeli gasiti. Mogoče ne gasijo, ker bi bilo to bolj nevarno za promet na cesti, kot sam požar. In tisti avto je tam gorel že vsaj 15 minut, ali še več, glede na to, da gasilci teleporta še ne poznajo.

Do ICE avtomobila lahko gasilci hodijo 15 min. pa ni nič narobe. Če pa jih pri Tesli ni tam vsaj 5 min pred nastankom požara je pa kriv EV.
Pa ni bistvo kaj delajo gasilci. Ti so usposobljeni, strokovni... in vedo kako in kdaj pristopi k gašenju in kdaj pustiti, da požar ugasne sam oni pa zgolj preprečujejo njegovo širitev na druge objekte. Bistvo je ali bi iz gorečega avta lahko rešil ukleščenega človeka. Bi ga iz tega na sliki?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Invictus ::

Samo ICE lahko pogasijo gasilci iz enega vozila, za Teslo jih rabiš 35 ;).

Eksplodirajo pa ICE že zelo dolgo ne. Mora biti res en skrajen primer. Še Myth bustersa nista uspela niti zažgati avta (no komaj, ko sta streljala s strojnico, in počakala da se je bencin natekel ven iz tanka), kaj šele da bi avto eksplodiral.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Je pa razlika če gori EV ali ICE. Pri EV so gasilci vsaj prepričani, da ne more priti do eksplozije, kar pri ICE nikoli ne veš.


Tole je po mojem prej obratno. Litijeva celica bo vsakic 'explodirala', ce bo prislo do pregretja. Pri ICE avtomobilih pa mislim, da se ni bilo zabelezene eksplozije ob gorenju avtomobila. No, razen v filmih. Tam pa avtomobili vedno eksplodirajo. :)

PS: Ali do predrtja celice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Emobi ::

kow je izjavil:

"Ah, ti Američani. Briga jih za ekologijo, zato pa tudi porabijo največ energije - njih 5% svetovne populacije porabi 25% energije na svetu."

Imas kaksen dokaz za trditev?
Malce sem pretiraval, v resnici porabijo 'samo' 17,5%.
Primary energy use in the United States was 25,155 TWh or about 81,800 (30,000 v Sloveniji) kWh per person in 2009.
Energy in the United States @ Wikipedia
svetovna poraba 2008: 143 851 TWh
Svetovna poraba energije @ Wikipedia

telexdell ::

A se ni nekaj nazaj razpravljalo, kako ICE sploh ne gorijo? Če bomo začeli razpravljati, kako sploh ne eksplodirajo me je strah, da sekaj takega zgodi v nekaj dneh od začetka razprave, kot se je zgodil požar:D:D

Zmaga pa tista, da za pogasiti en EV avtomobil potrebuješ 35 gasilnih vozil. Še ko je gorel Kemis, jih ni bilo toliko tam.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Invictus ::

Očitno nekdo ne zna odpreti članka in ga prebrati... Očitno tuji jeziki ne tečejo prav dobro...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Emobi ::

BigWhale je izjavil:

Prihodnost elektricnih avtomobilov in zivljenja v blokih? :)



Kr smesn ampak taksna je realna situacija pri nas. Ljudje, ki lahko sami doma polnijo, so v manjsinah.
Mislim, da pri nas 55% ljudi živi v blokih, v tujini je ta procent 80. Ni mi jasno, zakaj delajo samo hitre polnilnice, ki so uporabne samo za tranzit, ne pa za meščane in stanovalce blokov, ki ne morejo na njih polniti EV-je preko noči, kajti po treh urah moraš zapustiti polnilnico. Za njih bi morali urediti navadne šuko vtičnice na parkirnih mestih, kar je zelo enostavna tehnologija (podobna kot pri javni razsvetljavi). V tujini dajo vtičnico kar na kandelaber svetilke, kar je minimalna investicija. Preko noči se EV počasi polni in ne obremenjuje omrežja, saj je takrat elektrike na pretek in vsi naenkrat priključeni avti ne bi vlekli več elektrike ponoči kot vsa stanovanja podnevi. Ena firma pri nas dela prav namenske polnilnice za bloke, ampak tam je samo eden priključek na steni bloka in je to neuporabno. Vtičnica mora biti na parkirnem prostoru, kjer je ponoči avtomobil. Jaz avto vedno polnim v domači garaži na cenejši tok in vse vtičnice v hiši so navadne šuko in vse so sposobne oskbeti avto z elektriko, v povprečju 10kWh na dan.

telexdell ::

@Emobi
Kdo pa je tebi uredil šuko vtičnico v garaži? Si jo kot lastnik sam ali ti jo je kdo drug? In kako si prišel do garaže? Ti jo je postavil župan ali si jo sam?
Enako bo s stanovalci blokov. Sedaj kupijo stanovanje za ostalo, kar poskrbijo (npr. garažo/parkirno mesto) lastniki hiš pa nimajo interesa saj avte parkirajo na javnih mestih. Ko pa bodo imeli interes (npr, polnjenje EV) pa ne bodo kupili golega stanovanja ampak tudi prostor za avto. Če pa poleg stanovanja ne bo prostora za avto pač stanovanja ne bodo kupili ali se bodo odpovedali avtomobilu ali pač delali kot do sedaj. . Parkirali bodo na javnih mestih in polnil na javnih polnilnicah.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Emobi ::

Hm, če bo tako, zlepa ne bomo elektrificirali avtomobilskega parka in dosegli okoljske zaveze. Vseeno bi morala politika (državna in mestna) v navezavi z gospodarstvom stopiti blokovskim stanovalcem naproti in jim olajšati elektro parkiranje. Sploh pa zdaj, ko so se cene stanovanj povzpele v nebo...

telexdell ::

Saj bo država subvencionirala izgradnjo in bodo župani delali javne polnilnice. Kot so nekoč stale parkirne ure bodo pač stale vtičnice za polnjenje. Precej pa bodo morali narediti tudi stanovalci sami. Kot so z zapornicami ogradili parkirišča bodo pa za njimi še namestili polnilna mesta. Kot zate ni bila garaža in vtičnica zastonj in za nekoga, kateri živi v bloku in ima lastno parkirišče to ni bilo zastonj tako tudi polnjenje na teh javnih mestih ne bo po takšni ceni, kot bi bilo doma. Potem si bo pač vsak sam preračunal ali se mu splača imeti lasten avto in če se mu, ali se mu bolj splača vzeti kredit in kupiti lastno parkirno mesto ali pač polniti na plačljivih polnilnih mestih.

Pri elektriki bomo imeli vsaj izbiro, pri bencinu je ni:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

VaeVictis ::

Kakor, da te iste debate ni bilo že 40 strani nazaj!

Enaka vprašanje in "domišljijski" odgovori se ponavljajo, stanovalci bodo zgradili, stanovalci bodo financirali SE na strehah, stanovalci bodo financirali električne vtičnice na parkirnih mestih, stanovalci bodo financirali kogeneracijo, bla, bla, bla, ....

V realnosti pa stanovalci nočejo podpisati soglasja, da se jim zastonj optika napelje, sedaj pa se pričakuje, da bo stanovanjski zbor izglasoval vse zgoraj našteto in da bodo vsi stanovalci tole z veseljem financirali!

A to Vi spoštovani "eko fanatiki" resno!?

Wrop ::

Seveda to resno! Saj zato pa dobijo naziv fanatik.

Magic1 ::

Sej počasi vam bo jasno, zakaj še dolgo ne bo EVjev na vsakem vogalu. Trenutno še za 99% ni to prava stvar. Seveda se bo zboljševalo, samo bo to počasi, saj ima tehnologija veliko tehničnih in ekonomskih ovir.
Magic

telexdell ::

Če malo spremljaš informacijske portale lahko zaslediš:

Tožba zoper EU

prepoved dizlov

Torej se ne bo šlo za soglasje ali pa ne ampak imeti lasten avto ali pa ne.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

VaeVictis ::

telexdell je izjavil:

Če malo spremljaš informacijske portale lahko zaslediš:

Tožba zoper EU

prepoved dizlov

Torej se ne bo šlo za soglasje ali pa ne ampak imeti lasten avto ali pa ne.


Torej sedaj ti predvidevaš, da bo sodišče prepovedalo vsa obstoječa oz. prihodnja ICE vozila ali kaj sedaj misliš, da se bo zgodilo po tvojem najbolj optimističnem scenariju, ker 10 družin toži EU?

Morda bodo dobili par EUR, bolj verjetno pa je, da bo sodišče zavrnilo tožbo oz. bodo izgubili!

Resno pričakuješ, da bo država financirala gradnjo SE elektrarn na vseh blokih?

Resno pričakuješ, da se bo kar naenkrat znašel denar davkoplačevalcev in se bodo vsa privatna in javna parkirna mesta elektrificirala?

Resno pričakuješ, da bodo stanovalci v vseh blokih izglasovali, da se poviša vplačila v sklad, da se lahko elektrificira vsa privatna parkirna mesta?

Resno pričakuješ, da ne bo argumentov v smislu: "Jaz sem že star in tega ne rabim, jaz si ne morem privoščiti dviga rezervnega sklada za 20 centov, Jaz tega ne rabim, ker se vozim s kolesom in z avtom samo za vikend, Jaz tega ne bom plačal, ker ne maram Janeza, Jaz trenutno varčujem in si tega ne morem privoščiit, ...."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

telexdell ::

Nič od naštetega ne pričakujem.

Pričakujem pa, da bodo vedno večje omejitve za ICE vozila v mestih in vedno večji pritiski, da umazane tehnologije menjajo z bolj čistimi. Stvari se ne bodo zgodile čez noč, se bo pa z prepovednimi in davki stvar peljala v pričakovano smer. Ne vem ali se z ICE avtom ne boš mogel pripeljati npr. v BTC že leta 2030 ali leta 2040 ali... zagotovo pa bo prišel dan, ko to ne bo več dovoljeno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

xxxul ::

telexdell je izjavil:

Nič od naštetega ne pričakujem.

Pričakujem pa, da bodo vedno večje omejitve za ICE vozila v mestih in vedno večji pritiski, da umazane tehnologije menjajo z bolj čistimi. Stvari se ne bodo zgodile čez noč, se bo pa z prepovednimi in davki stvar peljala v pričakovano smer. Ne vem ali se z ICE avtom ne boš mogel pripeljati npr. v BTC že leta 2030 ali leta 2040 ali... zagotovo pa bo prišel dan, ko to ne bo več dovoljeno.

ti pa si en pacijent - dejansko mislis da bodo trgovski centri omejevali dostop strankam glede na to kaj stranke vozijo?!

Goody ::

pa ne sam to, telexdell pričakuje tudi, da bodo politiki udrihali po svoji največji volilni bazi (blokovski prebivalci). Naivnost na vrhuncu...

Truga ::

https://www.bloomberg.com/news/articles...
In a complaint filed Wednesday and obtained by Bloomberg News, the union alleges that the electric-car maker violated the National Labor Relations Act by threatening to take away employee stock options in retaliation for engaging in protected union activity.

The union's filing cites a statement that Tesla's Chief Executive Officer Musk made this week on Twitter: "Nothing stopping Tesla team at our car plant from voting union. Could do so tmrw if they wanted. But why pay union dues & give up stock options for nothing?"


Called it :D

Okapi ::

Tam okoli Muska sigurno že razmišljajo, kako bi mu tviter ukinili. Se je v zadnjem času spičil s sindikati, s finančnimi analitiki, z novinarji, z uradom za varnost v prometu ... Eni ga v tem pogledu že primerjajo s Trumpom (pri nas bi ga pa lahko z Janšo).>:D

Gregor P ::

... če ga primerjajo s Trumpom, potem je avtomatično pridobil drugo veliko gručo podpornikov8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Truga ::

Okapi je izjavil:

Tam okoli Muska sigurno že razmišljajo, kako bi mu tviter ukinili.

Verjetno, ja. Tole je od danes: https://twitter.com/elonmusk/status/999...
lol

frudi ::

Beli miljarder nadleguje rjavo STEM znanstvenico na twitterju? Pripravite kokice :))

Med bolj resnimi novicami, Apple bo sodeloval z VW-jem za izdelavo Applovih samovozečih električnih kombijev za zaposlene.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

telexdell ::

Goody je izjavil:

pa ne sam to, telexdell pričakuje tudi, da bodo politiki udrihali po svoji največji volilni bazi (blokovski prebivalci). Naivnost na vrhuncu...

Se Kučan kamuflira v Janšo ali Janša v Kučana pol pa udri po blokarjih. Blokarji pa bodo iz maščevanja potem volili Kučana ali Janšo. Si jim dal dobro idejo, tako da se to zna zgoditi še prej kot sem mislil.:):):)

Drugače pa- smo del EU in v Bruslju so sklenili, kam se bomo razvijali. Tam so zaenkrat na poti, kot sem jo opisal v zadnjih nekaj postih-prepoved ICE avtomobilov in pridobivanje elektrike iz OVE. Ko pa bodo to smer spremenili, bom pa spremenil tudi moje pisanje.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

Truga je izjavil:

Okapi je izjavil:

Tam okoli Muska sigurno že razmišljajo, kako bi mu tviter ukinili.

Verjetno, ja. Tole je od danes: https://twitter.com/elonmusk/status/999...
lol

Pojma nimam, zakaj je zee (očitno je prepameten za nas ostale tule) v loži izbrisal povsem "legitimno" novico o Muskovi Pravdi. Bloomberg in ostali lahko o tem pišejo, na Slo-tech pa cenzura???

Pa bom objavil kar tule. Model se očitno ni hecal, že novembra lani je registriral Pravda Corp.
https://www.bloomberg.com/news/articles...

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Tam okoli Muska sigurno že razmišljajo, kako bi mu tviter ukinili. Se je v zadnjem času spičil s sindikati, s finančnimi analitiki, z novinarji, z uradom za varnost v prometu ... Eni ga v tem pogledu že primerjajo s Trumpom (pri nas bi ga pa lahko z Janšo).>:D

Kot sem rekel, vprašanje časa kdaj bodo Muska odnesli iz Tesle.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Emobi ::

xxxul je izjavil:

telexdell je izjavil:

Nič od naštetega ne pričakujem.

Pričakujem pa, da bodo vedno večje omejitve za ICE vozila v mestih in vedno večji pritiski, da umazane tehnologije menjajo z bolj čistimi. Stvari se ne bodo zgodile čez noč, se bo pa z prepovednimi in davki stvar peljala v pričakovano smer. Ne vem ali se z ICE avtom ne boš mogel pripeljati npr. v BTC že leta 2030 ali leta 2040 ali... zagotovo pa bo prišel dan, ko to ne bo več dovoljeno.

ti pa si en pacijent - dejansko mislis da bodo trgovski centri omejevali dostop strankam glede na to kaj stranke vozijo?!
Ne bodo trgovski centri sami sebi omejevali dostop ampak bodo to počele mestne oblasti, ki ravno v tem trenutku to počno v Hamburgu! Najprej so na vrsti stari dizli, nato pa bo šlo lepo po vrsti... sicer se pa spomnimo, kako so v Franciji prepovedali vožnjo z avtom z dvotaktnim motorjem. Tako da telexdell ima prav, prej ali slej se bo prepoved ICE-jev zgodila (tudi v BTC-ju).

BigWhale ::

No, eno je center mesta kamor ljudje velikokrat hodijo predvsem za zabavo in relaksacijo, drugo je pa trgovski center kamor ljudje hodijo po nakupih. Na koncu bo verjetno res veliko prepovedi ampak ne bodo se zgodile cez noc.

Okapi ::

Če/ko bodo električni avti enkrat res "prava stvar", prepovedi sploh ne bodo potrebne.

Truga ::

Okapi je izjavil:

Če/ko bodo električni avti enkrat res "prava stvar", prepovedi sploh ne bodo potrebne.

ti pac ne razumes petrolhead developmenta :D

Utk ::

Tako je. Samo par prepovedi bo dovolj, da se zelo hitro vse spremeni. Vsak pri denarju bo kupil avto, ce ne prej ko ga bi itak zamenjal, s katerim ne bo rabil paziti kam sme in kam ne.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

No, eno je center mesta kamor ljudje velikokrat hodijo predvsem za zabavo in relaksacijo, drugo je pa trgovski center kamor ljudje hodijo po nakupih. Na koncu bo verjetno res veliko prepovedi ampak ne bodo se zgodile cez noc.

Če si opazil sem napisal "npr. BTC". Pač nisem močvirnik in ne vem, kje že imate prepoved prometa, enosmerne ulice... Če bi napisal npr. Tromostovje in bi tam že bil prepovedan promet bi pa se usuli z ognjem in žveplom nadme, kako nima pojma.

Torej daj na mesto "npr. BTC" kateri koli drugi del Ljuvljane, Maribora, Celja, Novega Mesta, Pirana, Idrije, Murske Sobote, Jesenic...Pa poglej svoj zapis. Si mislil resno z njim?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

msjr ::

Emobi je izjavil:

Najprej so na vrsti stari dizli, nato pa bo šlo lepo po vrsti... sicer se pa spomnimo, kako so v Franciji prepovedali vožnjo z avtom z dvotaktnim motorjem. Tako da telexdell ima prav, prej ali slej se bo prepoved ICE-jev zgodila (tudi v BTC-ju).


Ja? Source please. Pa kakšen je bil procent teh avtov v Franciji, ko se je zgodila prepoved? Verjetno zanemarljiv.

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

BigWhale je izjavil:

No, eno je center mesta kamor ljudje velikokrat hodijo predvsem za zabavo in relaksacijo, drugo je pa trgovski center kamor ljudje hodijo po nakupih. Na koncu bo verjetno res veliko prepovedi ampak ne bodo se zgodile cez noc.

Če si opazil sem napisal "npr. BTC". Pač nisem močvirnik in ne vem, kje že imate prepoved prometa, enosmerne ulice... Če bi napisal npr. Tromostovje in bi tam že bil prepovedan promet bi pa se usuli z ognjem in žveplom nadme, kako nima pojma.

Torej daj na mesto "npr. BTC" kateri koli drugi del Ljuvljane, Maribora, Celja, Novega Mesta, Pirana, Idrije, Murske Sobote, Jesenic...Pa poglej svoj zapis. Si mislil resno z njim?


Sploh ne vem kaj bi rad povedal, cemu oporekas in kaj je narobe z mojim postom. :)

Prepoved voznje in uporabe vozil po centrih je smiselna in ni z njo nic narobe. Za ostale dele mest je pa stvar malenkost bolj komplicirana in bo izvedljiva sele cez cas.

vostok_1 ::

Jz še nisem slišal, da bi ICE avto eksplodiral, ampak ok.

EV je res mal bolj problem. Tam treba hladit sosednje celice in počakat, da se poškodovane izgorijo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

frudi ::

Honda’s New 186-Mile Electric Fit Will Be Priced Below $20,000

According to media reports, Honda and Chinese battery manufacturer Contemporary Amperex Technology (CATL) will partner to develop an affordable electric Honda Fit that goes the distance.

The new Honda Fit EV (also known as Jazz) is to be ready in 2020 and offered globally in volume of up to 100,000 annually. The keys to achieving that lofty sale goal is a price of 2 million yen (over $18,000 or €15,500) and range of 300 km (186 miles) in an undisclosed test cycle.


Tudi če je realen doseg bolj 150-200km, za tako ceno (če bo res okrog 20k€ v Evropi), je več kot ok. Super za po mestu, v službo, trgovino in podobno. Meni bi tak ali podoben EV pokril >95% potreb, večjega avta pa tudi nočem. Samo še vprašanje polnjenja bi bilo treba rešiti...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

feryz ::

Torej ti tak avto ne pokrije potreb, ampak ustvari nov problem. To je res super.

frudi ::

Za mene bi bil sprejemljiv kompromis, tistih parkrat na leto si že lahko sposodim kak drug avto, če je potrebno.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

kow ::

Emobi je izjavil:

kow je izjavil:

"Ah, ti Američani. Briga jih za ekologijo, zato pa tudi porabijo največ energije - njih 5% svetovne populacije porabi 25% energije na svetu."

Imas kaksen dokaz za trditev?
Malce sem pretiraval, v resnici porabijo 'samo' 17,5%.
Primary energy use in the United States was 25,155 TWh or about 81,800 (30,000 v Sloveniji) kWh per person in 2009.
Energy in the United States @ Wikipedia
svetovna poraba 2008: 143 851 TWh
Svetovna poraba energije @ Wikipedia


Ne samo, da si konkretno pretiraval, nisi niti podal od kod ti ideja, da jih briga za ekologijo.

J.McLane ::

frudi je izjavil:

Honda’s New 186-Mile Electric Fit Will Be Priced Below $20,000

According to media reports, Honda and Chinese battery manufacturer Contemporary Amperex Technology (CATL) will partner to develop an affordable electric Honda Fit that goes the distance.

The new Honda Fit EV (also known as Jazz) is to be ready in 2020 and offered globally in volume of up to 100,000 annually. The keys to achieving that lofty sale goal is a price of 2 million yen (over $18,000 or EUR15,500) and range of 300 km (186 miles) in an undisclosed test cycle.


Tudi če je realen doseg bolj 150-200km, za tako ceno (če bo res okrog 20kEUR v Evropi), je več kot ok. Super za po mestu, v službo, trgovino in podobno. Meni bi tak ali podoben EV pokril >95% potreb, večjega avta pa tudi nočem. Samo še vprašanje polnjenja bi bilo treba rešiti...


Novi bencinski Jazz stane od 16-20k EUR, ne predstavljam si kako bo električni pri nas lahko imel ugodno ceno.

Pregled planov proizvodnje električnih vozil večjih proizvajalcev:
https://www.theicct.org/sites/default/f...

Bomo čez 5-10 let pogledali kdo se jih drži.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BigWhale ::

frudi je izjavil:

Honda’s New 186-Mile Electric Fit Will Be Priced Below $20,000

Tudi če je realen doseg bolj 150-200km, za tako ceno (če bo res okrog 20k€ v Evropi), je več kot ok. Super za po mestu, v službo, trgovino in podobno. Meni bi tak ali podoben EV pokril >95% potreb, večjega avta pa tudi nočem. Samo še vprašanje polnjenja bi bilo treba rešiti...


Ja, pod 20 jurjev je neki kar lahko stejemo kot avto za mase. Tudi range je za vecino ljudi povsem zadosten. V Dalmacijo ne bo slo brez postankov ampak to ze zdaj redko kdo nardi. Vprasanje samo a bo vmes na voljo kak quick charger, da ne bo treba delat triurnega postanka.

Magic1 ::

Izgleda, da bodo še ostali šli po poti Muska. Delaš pomp na račun nizke cene (seveda brez davka in le za določen trg velja ta cena) zelo oskubljenega modela in dobavljivo čez n let. Sej tudi Zoe že sedaj dobiš za pod 20k€, seveda je zraven keč najema baterije.
Magic

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



Ja, pod 20 jurjev je neki kar lahko stejemo kot avto za mase. Tudi range je za vecino ljudi povsem zadosten. V Dalmacijo ne bo slo brez postankov ampak to ze zdaj redko kdo nardi. Vprasanje samo a bo vmes na voljo kak quick charger, da ne bo treba delat triurnega postanka.

Nisem bil na Hrvaškem morju od leta 1993 pa sem se odločil, da bom sredi junija šel za nekaj dni v hotel okolici Šibenika. Avtobusni prevoz v obe smeri stane 30 € po osebi. Zgolj gorivo me pride 35 € v eno stran. Kje pa so še vinjeta, cestnine in parking za tiste dni? Da o 5 urah za volanom ali 5 urah v turističnem avtobusu s kakšnim hladnim pivom sploh ne zgubljam besed. Torej, zakaj bi moral iti na takšno pot z lastnim avtomobilom?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

MisterM ::

Z avtom se računica izide tebi v prid šele, ko se jih v vozilu pelje več. Če greš sam na pot, je finančno ugodneje koristiti javni prevoz.

RedDrake ::

Avto je samo za enega vedno dražji od javnega prevoza. Pri dveh je ponavadi odvisno od okoliščin.
Od tri naprej pa je vedno cenejši.
Družine, ki potujejo na morje, imajo ponavadi nabito polne karavane/enoprostorce. Ni praktično za na avtobus ...
Btw, z električnim vozilom bo osebni prevoz še cenejši glede na javni.
Pri javnem prevozu je veliko overhead stroškov zaradi administracije, potencialnega marketinga, rezervnih vozil, ipd ...
Bolj kot se bo manjšal strošek goriva v primerjavi z nakupnim stroškom, bolj se bo splačalo imeti lastno vozilo.

RedDrake ::

Še to lahko dodam.
Tudi sam grem občasno v severno dalmacijo.
V avtu se peljeva dva.
Verjetno bi bil javni prevoz cenejši, ampak ...
Kadar se mi lušta kolesarit, bi bilo tovorit dve kolesi + prtljago za dober teden + opremo po javnem prevozu nerodno - milo rečeno. Zato vzamem karavana in vržem kolesa v avto (manj žužkov in manj nepotrebnega zračnega upora).
Kadar se mi lušta lenarit po plažah, pa se raje odpeljem s svojim kabrioletom in uživam še v vetru v laseh po podeželjskih cestah.
Če ne bi imel teh dve opcij, bi šel z busom ...

freezby ::

Honda fit je prava pot. Mogoče bo še res kaj ratalo iz projekta Sion od Sono motors (16k + 4x za baterijo), kolega bil na testu na Koroškem in bil kar pozitivno presenečen, zlasti če bodo res dodali par napovedanih popravkov/nadgradenj.
Zoe je za preoblečen Clio odločno predrag, a kot mi je že pred 2 letoma en Francoz iz Renoja na večerji pri Šerugi zatrjeval, da Renault si z Zoejem ne ustvarja niti € izgube, tako da je cena potem razumljiva. Nujen je volumen, kar pridiga tesla. Ali pa primer Twingo/Smart/ ED različica. Pri bencinarjih štartaš pri 10k, pri elektro pa pri 23k €. Ne me j***

In ja - neposredne subvencije, kot je slovenska za 7.500€ bi morali ukiniti, zato je na primer pri nas Ioniq do 2.500 € dražji kot kje drugje po Evropi, kjer so nižje subvencije. Kot pri vseh subvencijah, so učinkovitejše davčne ugodnosti - (delni) odpis DDV pri prodaji, zakaj ne še pri zavarovanju in kaj podobnega, če že želiš državno spodbujati neposredno prodajo.... Cestnega davka res ni že zdaj. Cenejša vinjeta?

Magic1 ::

telexdell je izjavil:

BigWhale je izjavil:



Ja, pod 20 jurjev je neki kar lahko stejemo kot avto za mase. Tudi range je za vecino ljudi povsem zadosten. V Dalmacijo ne bo slo brez postankov ampak to ze zdaj redko kdo nardi. Vprasanje samo a bo vmes na voljo kak quick charger, da ne bo treba delat triurnega postanka.

Nisem bil na Hrvaškem morju od leta 1993 pa sem se odločil, da bom sredi junija šel za nekaj dni v hotel okolici Šibenika. Avtobusni prevoz v obe smeri stane 30 € po osebi. Zgolj gorivo me pride 35 € v eno stran. Kje pa so še vinjeta, cestnine in parking za tiste dni? Da o 5 urah za volanom ali 5 urah v turističnem avtobusu s kakšnim hladnim pivom sploh ne zgubljam besed. Torej, zakaj bi moral iti na takšno pot z lastnim avtomobilom?

Če ne bi bilo otrok, če si zelo stacionaren, če se raje voziš 50% dlje časa, če nimaš problema z minimalno prtljago, če imaš avtobusno postajo v bližini. Veliko čejev, seveda se da, samo je lahko hitro zelo nepraktično in dražje, še posebno za družine.
Magic

VaeVictis ::

RedDrake je izjavil:


Btw, z električnim vozilom bo osebni prevoz še cenejši glede na javni.
Pri javnem prevozu je veliko overhead stroškov zaradi administracije, potencialnega marketinga, rezervnih vozil, ipd ...
Bolj kot se bo manjšal strošek goriva v primerjavi z nakupnim stroškom, bolj se bo splačalo imeti lastno vozilo.


Sedaj je eden izmed večjih stroškov goriva - trošarina.

Zakaj sedaj misliš, da potem trošarina ne bo prenešena na elektriko?

Če pa predvidevaš, da boš imel SE, ali si dodal ceno SE tudi v nakup vozila?

J.McLane ::

freezby je izjavil:

Honda fit je prava pot. Mogoče bo še res kaj ratalo iz projekta Sion od Sono motors (16k + 4x za baterijo), kolega bil na testu na Koroškem in bil kar pozitivno presenečen, zlasti če bodo res dodali par napovedanih popravkov/nadgradenj.
Zoe je za preoblečen Clio odločno predrag, a kot mi je že pred 2 letoma en Francoz iz Renoja na večerji pri Šerugi zatrjeval, da Renault si z Zoejem ne ustvarja niti € izgube, tako da je cena potem razumljiva. Nujen je volumen, kar pridiga tesla. Ali pa primer Twingo/Smart/ ED različica. Pri bencinarjih štartaš pri 10k, pri elektro pa pri 23k €. Ne me j***

In ja - neposredne subvencije, kot je slovenska za 7.500€ bi morali ukiniti, zato je na primer pri nas Ioniq do 2.500 € dražji kot kje drugje po Evropi, kjer so nižje subvencije. Kot pri vseh subvencijah, so učinkovitejše davčne ugodnosti - (delni) odpis DDV pri prodaji, zakaj ne še pri zavarovanju in kaj podobnega, če že želiš državno spodbujati neposredno prodajo.... Cestnega davka res ni že zdaj. Cenejša vinjeta?


In kaj ti preprečuje da uvoziš cenejši nov EV iz tujine in pobašeš našo subvencijo?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
530 / 1139
»»