» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
497 / 1166
»»

BigWhale ::

Kateri avto?

Okapi ::

Rimac.

Magic1 ::

Sej zato pa kakršnakoli "avtonomna vožnja" še dolgo ne bo v večini avtomobilov, temveč le v 100k€+. Bomo pa imeli napredne asistenčne sisteme, ki bodo po avtocesti uspeli večino sami vozit za relativno nizko ceno (seveda bo avto industrija pogojevala še z nakupom več opreme in močnejšega motorja, ali bo računala mesečno).
Magic

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ponujajo tisto, kar bi kupci radi imeli. V čem je problem?

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Ponujajo tisto, kar bi kupci radi imeli. V čem je problem?

Verjetno je finta v tem, da so ugotovili, da v Evropi ne bodo prodali vseh planiranih dizlov, pa poskušajo kakega uturit še v ZDA. Čeprav ne vem, kdo pri bogu bi v ZDA danes kupil dizla.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Na Norveškem ima trenutno prodaja EV-jev stabilen tržni delež med 40% in 50% vseh prodanih avtomobilov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Verjetno so ga dodali, ker ga hočejo imet v salonu... Ali pa mogoče zato, da ga prodajo potencialnemu kupcu? Verjetno za prvo možnost ne bi tiho dodali modela v ponudbo...
Magic

M-XXXX ::

Nikec3 je izjavil:

Na Norveškem ima trenutno prodaja EV-jev stabilen tržni delež med 40% in 50% vseh prodanih avtomobilov.

Ja, ampak zato ker je poceni. Pa norvežani imajo denar.

Magic1 ::

Savdijci tudi imajo denarja preveč. Lahko je tistim, ki fosilce izvažajo po svojih pametnih pravilih.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

mertseger ::

M-XXXX je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Na Norveškem ima trenutno prodaja EV-jev stabilen tržni delež med 40% in 50% vseh prodanih avtomobilov.

Ja, ampak zato ker je poceni. Pa norvežani imajo denar.


Pa njihov električni avto ima dejansko izpust 0g CO2/ km za razliko od našega. V Sloveniji so izpusti CO2 za proizvedeno kWh ca. 350g/kWh. Avtomobili porabijo ca.17 kWh/100 km (pustimo tiste podatke iz prospektov) kar znese 60g/km. Če bi polnil samo iz TEŠ-a pa 150g/km kar je pa že več kot imajo klasični dizli.

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

mertseger je izjavil:



Pa njihov električni avto ima dejansko izpust 0g CO2/ km za razliko od našega. V Sloveniji so izpusti CO2 za proizvedeno kWh ca. 350g/kWh. Avtomobili porabijo ca.17 kWh/100 km (pustimo tiste podatke iz prospektov) kar znese 60g/km. Če bi polnil samo iz TEŠ-a pa 150g/km kar je pa že več kot imajo klasični dizli.

Če pa naprimer na avtomobilski alternator namestiš razsmernik iz 12/230V pol pa s tem polniš električni avtomobil, pol bodo ti imeli vsaj 2x večje izpuste CO2 kot motorji z notranjim izgorevanjem.

PS- kakšne neumne primerjave delajo nekateri, le da bi lahko še naprej vztrajali v svojih blodnjah.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Na koncu pa CO2 ne svinja, svinjajo druge reci. Ce bomo najprej tiste sanirali bo zrak neprimerno boljsi za dihanje. CO2 se pa lahko tudi potem lotimo.

Truga ::

Tocno to. CO2 nas bo ubijal cez 40 let. Ostala svinjarija nas ubija ze zdaj.

WarpedGone ::

Mercedes ugotavlja, da Teslin šlepar fizikalno ni možen:
Tesla Semi defies laws of physics and is passing us by if true, says Daimler's head of trucks

Medtem pa Tesla svoja dva inženirska prototipa testira v praksi.

Tesla Semi sets out on first cargo trip from Gigafactory 1 to Fremont factory

Pot v eno smer cca 430 km.

SloTech: Lažejo!!!!111enaenaena
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Tudi pri Electreku dvomijo v Tesline številke.
Electrek's Take

We still have a lot of questions about the Tesla Semi because it doesn't seem to be achievable with current known battery technology.

Skrajni čas, da jih nehaš brati.>:D

vostok_1 ::

CO2 ne bo nobenega ubijal. CO2 bo naredil novo zeleno renesanso.

A vi čete razumet že enkrat, da CO2 se umetno dodaja v akvarije, če želite bujne rastline?
Treba povečat ppm, pa vam bo raslo ko zmešano.

Prevelike količine CO2ja pa zemlja praktično nima, razen če ne gremo ga izločat iz kakih kamnin itd.

Tisti, ki je začel strašit z CO2jem si zasluži, da ga dobijo v kaki temni ulici.

KAR PA NE PMENI DA ONESNAŽEVANJA NI!!

Svinjarija, ki prihaja iz termoelektrarn je zmes najgnjusnejših snovi. Radioaktivni delci, težke kovine, toksične spojine itd.
Na srečo se vsaj velik trdnih delcev filtrira v naših elektrarnah...sam pol vam jih kar zakopljejo pred vrt, kjer itak črpate podtalnico.

Ni problem ne v dizlu ne v bencincu....problem je povsem drugje. Ampak people are stupid, kaj čmo...grem jz na pivo raje.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

Ni problem ne v dizlu ne v bencincu....problem je povsem drugje. Ampak people are stupid, kaj čmo...grem jz na pivo raje

Kar odi, bo še najbolje.

To, da je CO2 hrana za zelenje, ne pomeni, da ni toplogredni plin, ki nam počasi a vztrajno segreva Zemljo.

Vsak, ki se s tem ne strinja, je za moje pojme nekje na nivoju flat-eartherjev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Ne seri daj.

V kolikor ne ekstrahiramo CO2ja iz kakih anorganskih virov, we're safe.
Pa tud novi švedi bodo imeli več zemljiških površin.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Truga ::

v sredozemlju bomo meli pa puscavo kot v severni afriki. a ni to super?

vostok_1 ::

Seveda je. Pol bodo/bomo bili neto izvoznik električne energije in največji proizvajalec agrumov.

Pameten človek lahko še iz puščave naredi raj.

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Okapi ::

Severni Afriki so v antiki rekli žitnica Rima.

vostok_1 ::

Tako je. Sam takrat je bilo bolj vlažno.

Mi sedaj imamo solarno tehnologijo, ki če jo uspemo dovolj naspidirat, bo to praktično free energy.

V resnici take države zavira bolj švoh človeški kapital in ne toliko surovine.
Sicer to gre iz roko v roki...slabo okolje običajno odžene vse, ki imajo kaj v glavi.
Vsaj do sedaj je tako veljal. V prihodnje pa bomo štartali iz druge pozicije.

V resnici bi lahko sevedna afrika, če jo ne bi pestile take človeške napake, bila elektrarna Evrope.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Magic1 ::

In to se repenčijo najbolj tisti, ki zagovarjajo solarne elektrarne... Ali ne bo super, morje imamo, sonce bo delalo elektriko, iz te pa bomo razsoljevali morsko voljo po potrebi. Samo glede na gore, ne bomo nikoli čisto brez vode.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

vostok_1 ::

Ne bomo. Do takrat pa imamo več 100 let potencialnega tehnološkega razvoja, da našponamo učinkovitost življenja.
Človek v resnici porabi dokaj malo vode, če si neha komplicirat življenje z vsemi razvadami, ki se jih je nekoč kak zdolgočasen plemič ali tajkun spomnil.

In kot rečeno...če imaš energijo, imaš vse.

V puščavi je denasko vse kar rabiš za obnovitev solarnih sistemov.
Seriously, tam pada 90% leta na glavo free energy. Sam prebrisani moramo biti, da to izkoristimo.

Mene je 0% strah take prihodnosti. Bolj me je strah prihodnosti, kjer se ne bo človeški kapital primerno gojil.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Mercedes ugotavlja, da Teslin šlepar fizikalno ni možen:
Tesla Semi defies laws of physics and is passing us by if true, says Daimler's head of trucks

Medtem pa Tesla svoja dva inženirska prototipa testira v praksi.

Tesla Semi sets out on first cargo trip from Gigafactory 1 to Fremont factory

Pot v eno smer cca 430 km.

SloTech: Lažejo!!!!111enaenaena

Očitno si tako globoko v svojih zablodah, da se niti ne trudiš več razumeti, kaj so tisti pomisleki, ki jih nekateri izražamo. Zanikanje realnosti ni eden od teh pomislekov. But, you just carry on.
- Hoc est qui sumus -

mertseger ::

telexdell je izjavil:

mertseger je izjavil:



Pa njihov električni avto ima dejansko izpust 0g CO2/ km za razliko od našega. V Sloveniji so izpusti CO2 za proizvedeno kWh ca. 350g/kWh. Avtomobili porabijo ca.17 kWh/100 km (pustimo tiste podatke iz prospektov) kar znese 60g/km. Če bi polnil samo iz TEŠ-a pa 150g/km kar je pa že več kot imajo klasični dizli.

Če pa naprimer na avtomobilski alternator namestiš razsmernik iz 12/230V pol pa s tem polniš električni avtomobil, pol bodo ti imeli vsaj 2x večje izpuste CO2 kot motorji z notranjim izgorevanjem.

PS- kakšne neumne primerjave delajo nekateri, le da bi lahko še naprej vztrajali v svojih blodnjah.


To kar si ti napisal bi naredil kvečjemu bedak tvojega kova. Vsi električni avtomobili pa so polnjeni iz omrežja. Torej razsvetli nas s svojo modrostjo in povej koliko izpustov CO2 je potrebno za proizvodnjo energije za električni avto.

WarpedGone ::

Imagodei:
Očitno si tako globoko v svojih zablodah, da se niti ne trudiš več razumeti, kaj so tisti pomisleki, ki jih nekateri izražamo. Zanikanje realnosti ni eden od teh pomislekov. But, you just carry on.


Men je točno jasno kaj so tile vaši/tvoji pomisleki: Ena sama zabetoniranost v obstoječe stanje in eksistencialna groza pred čemurkoli novim.

ZID!
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Tesla Semi sets out on first cargo trip from Gigafactory 1 to Fremont factory
Pot v eno smer cca 430 km.

S polnim tovornjakom baterij pa verjetno res ni težko naredit 430 km. ;)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Prodaja EV-jev v ZDA je bila v februarju 2018 za 33% višja kot v februarju 2017. Ob tem se je potrebno zavedati, da sta Model 3 in novi Nissan LEAF še vedno v nizkem štartu.

https://insideevs.com/february-2018-plu...

V prihodnjih mesecih pričakujem večjo rast prodaje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Imagodei:
Očitno si tako globoko v svojih zablodah, da se niti ne trudiš več razumeti, kaj so tisti pomisleki, ki jih nekateri izražamo. Zanikanje realnosti ni eden od teh pomislekov. But, you just carry on.


Men je točno jasno kaj so tile vaši/tvoji pomisleki: Ena sama zabetoniranost v obstoječe stanje in eksistencialna groza pred čemurkoli novim.

ZID!

Ne govorim za ostale, kar se mene tiče, pa se bridko motiš. Lahko se sicer greva tisto igro iz vrtca, "Ja pa ja", "Ne pa ne", ampak to ne bo spremenilo tega, kako stvari stojijo. Jaz sem all in za napredek, ampak nisem pa romantik glede tega. Če si nekaj želim, še ne pomeni, da me to čaka za ovinkom. Pot do tja je ponavadi trnjava, kar pa ne pomeni, da ne rabimo kdaj koga, da nas mal zbrca.

Ne pa žali na vsakem koraku, kot to delaš ti.
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

Saj mu ne smeš preveč zamerit - tesline delnice so tam, kjer so bile pred enim letom, dobava trojke se odmika ... Vera je na preizkusu in je treba malo kompenzirati.

Invictus ::

telexdell je izjavil:


Če pa naprimer na avtomobilski alternator namestiš razsmernik iz 12/230V pol pa s tem polniš električni avtomobil, pol bodo ti imeli vsaj 2x večje izpuste CO2 kot motorji z notranjim izgorevanjem.

Sam v info...

Na avtomobilski alternator ne moreš priklopiti razsmernika...

Toliko o nivoju debate, ko folk ne pozna osnov elektrotehnike... >:D
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Stari maček ::

Sicer star članek, ampak Petrolov cenik mi govori, da bo vožnja z električnimi jajčki kmalu dražja kot z novim dizlom. Da je svinjsko draga v primerjavi z rabljenim, je razen štrom vernikom že danes jasno vsakemu butlu.
https://www.google.si/amp/s/www.rtvslo....

telexdell ::

mertseger je izjavil:

telexdell je izjavil:

mertseger je izjavil:



Pa njihov električni avto ima dejansko izpust 0g CO2/ km za razliko od našega. V Sloveniji so izpusti CO2 za proizvedeno kWh ca. 350g/kWh. Avtomobili porabijo ca.17 kWh/100 km (pustimo tiste podatke iz prospektov) kar znese 60g/km. Če bi polnil samo iz TEŠ-a pa 150g/km kar je pa že več kot imajo klasični dizli.

Če pa naprimer na avtomobilski alternator namestiš razsmernik iz 12/230V pol pa s tem polniš električni avtomobil, pol bodo ti imeli vsaj 2x večje izpuste CO2 kot motorji z notranjim izgorevanjem.

PS- kakšne neumne primerjave delajo nekateri, le da bi lahko še naprej vztrajali v svojih blodnjah.


To kar si ti napisal bi naredil kvečjemu bedak tvojega kova. Vsi električni avtomobili pa so polnjeni iz omrežja. Torej razsvetli nas s svojo modrostjo in povej koliko izpustov CO2 je potrebno za proizvodnjo energije za električni avto.

V našem omrežju je električna energija iz: termo, jedrske, vodnih, plinskih, sončnih, vetrnih elektrarn, elektrarn... Od teh emitirajo CO2 le termo in plinske elektrarne, kar v običajnem dnevu predstavlja manj kot 1/3 vse energije v omrežju. Ko vklopim vtikač v vtičnico, katera se ne nahaja na sponkah generatorja termoelektrarne ne morem trditi, da je v njej le elektrika iz TE. Dlje kot sem od daljnovoda TE manjši delež te elektrike je v skupni porabi. Če imaš sam ali sosed na strehi sončno elektrarno, ali je v bližnjem potoku HE ali... potem boš takrat, ko ta proizvaja dobil energijo od nje in ne iz TE.
Torej delati izračune, kjer se predpostavi da se električni avto napaja iz TE in ima zato večji izpust CO2 kot bencinar je neumnost in služi le za potrjevanje zgrešenih lastnih blodenj.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Stari maček ::

telexdell je izjavil:

mertseger je izjavil:

telexdell je izjavil:

mertseger je izjavil:



Pa njihov električni avto ima dejansko izpust 0g CO2/ km za razliko od našega. V Sloveniji so izpusti CO2 za proizvedeno kWh ca. 350g/kWh. Avtomobili porabijo ca.17 kWh/100 km (pustimo tiste podatke iz prospektov) kar znese 60g/km. Če bi polnil samo iz TEŠ-a pa 150g/km kar je pa že več kot imajo klasični dizli.

Če pa naprimer na avtomobilski alternator namestiš razsmernik iz 12/230V pol pa s tem polniš električni avtomobil, pol bodo ti imeli vsaj 2x večje izpuste CO2 kot motorji z notranjim izgorevanjem.

PS- kakšne neumne primerjave delajo nekateri, le da bi lahko še naprej vztrajali v svojih blodnjah.


To kar si ti napisal bi naredil kvečjemu bedak tvojega kova. Vsi električni avtomobili pa so polnjeni iz omrežja. Torej razsvetli nas s svojo modrostjo in povej koliko izpustov CO2 je potrebno za proizvodnjo energije za električni avto.

V našem omrežju je električna energija iz: termo, jedrske, vodnih, plinskih, sončnih, vetrnih elektrarn, elektrarn... Od teh emitirajo CO2 le termo in plinske elektrarne, kar v običajnem dnevu predstavlja manj kot 1/3 vse energije v omrežju. Ko vklopim vtikač v vtičnico, katera se ne nahaja na sponkah generatorja termoelektrarne ne morem trditi, da je v njej le elektrika iz TE. Dlje kot sem od daljnovoda TE manjši delež te elektrike je v skupni porabi. Če imaš sam ali sosed na strehi sončno elektrarno, ali je v bližnjem potoku HE ali... potem boš takrat, ko ta proizvaja dobil energijo od nje in ne iz TE.
Torej delati izračune, kjer se predpostavi da se električni avto napaja iz TE in ima zato večji izpust CO2 kot bencinar je neumnost in služi le za potrjevanje zgrešenih lastnih blodenj.

In če greš na Mars, odkoder štrom verniki ste, je vpliv TEŠ6 praktično zanemarljiv....

telexdell ::

Invictus je izjavil:

telexdell je izjavil:


Če pa naprimer na avtomobilski alternator namestiš razsmernik iz 12/230V pol pa s tem polniš električni avtomobil, pol bodo ti imeli vsaj 2x večje izpuste CO2 kot motorji z notranjim izgorevanjem.

Sam v info...

Na avtomobilski alternator ne moreš priklopiti razsmernika...

Toliko o nivoju debate, ko folk ne pozna osnov elektrotehnike... >:D

A bejž no bejž. Zakaj ga ne bo mogel priključiti? A misliš, da zato, ker je trifazni generator? Če se delam neumnega kot ti in če bi tudi ti poznal osnove elektrotehnike, potem bi vedel, da ga lahko priključim. Kaj bo tam počel je pa drugo vprašanje.

Da ti bo zadovoljeno- odklopiš akumulator, odklopiš regulator polnjenja in odklopiš trifazni usmernik ter priključiš alternator direktno na električni avtomobil ali pač v vtikač z enosmerno napetostjo vključiš razsmernik...

Stari maček je izjavil:


In če greš na Mars, odkoder štrom verniki ste, je vpliv TEŠ6 praktično zanemarljiv....

Ne samo praktično ampak tudi dejansko. Ti lahko z gotovostjo zatrdim, da na Marsu ni nobenega TEŠ-a. >:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

telexdell je izjavil:


A bejž no bejž. Zakaj ga ne bo mogel priključiti? A misliš, da zato, ker je trifazni generator? Če se delam neumnega kot ti in če bi tudi ti poznal osnove elektrotehnike, potem bi vedel, da ga lahko priključim. Kaj bo tam počel je pa drugo vprašanje.

Ajde priklopiš ga lahko >:D.

Ampak kako razsmeriš izmenično napetost, mi pa res ni jasno :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

telexdell ::

Invictus je izjavil:

telexdell je izjavil:


A bejž no bejž. Zakaj ga ne bo mogel priključiti? A misliš, da zato, ker je trifazni generator? Če se delam neumnega kot ti in če bi tudi ti poznal osnove elektrotehnike, potem bi vedel, da ga lahko priključim. Kaj bo tam počel je pa drugo vprašanje.

Ajde priklopiš ga lahko >:D.

Ampak kako razsmeriš izmenično napetost, mi pa res ni jasno :)).

Če bi kopiral moj celoten odgovor namesto da izbiraš selektivno se ti na bi bilo potrebno delati neumnega.

PS- drugače pa (če se seveda ne bi delal neumnega) bi vedel, da frekvenčni pretvorniki delajo ravno to. Izmenično napetost 50 Hz ti razsmerijo na izmenično napetost poljubne frekvence (za elektromotorje npr. med 0...120 Hz).
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

mertseger ::

telexdell je izjavil:


V našem omrežju je električna energija iz: termo, jedrske, vodnih, plinskih, sončnih, vetrnih elektrarn, elektrarn... Od teh emitirajo CO2 le termo in plinske elektrarne, kar v običajnem dnevu predstavlja manj kot 1/3 vse energije v omrežju. Ko vklopim vtikač v vtičnico, katera se ne nahaja na sponkah generatorja termoelektrarne ne morem trditi, da je v njej le elektrika iz TE. Dlje kot sem od daljnovoda TE manjši delež te elektrike je v skupni porabi. Če imaš sam ali sosed na strehi sončno elektrarno, ali je v bližnjem potoku HE ali... potem boš takrat, ko ta proizvaja dobil energijo od nje in ne iz TE.
Torej delati izračune, kjer se predpostavi da se električni avto napaja iz TE in ima zato večji izpust CO2 kot bencinar je neumnost in služi le za potrjevanje zgrešenih lastnih blodenj.


Trenutno gre iz TEŠ 550 MW po daljnovodih v RTP Beričevo, Hm le š čim neki se napaja električni avto soseda Francla v Podutiku. Verjetno iz HE Medvode....po tvoje.

telexdell ::

mertseger je izjavil:



Trenutno gre iz TEŠ 550 MW po daljnovodih v RTP Beričevo, Hm le š čim neki se napaja električni avto soseda Francla v Podutiku. Verjetno iz HE Medvode....po tvoje.

Če gre TEŠ po daljnovodu v Beričevo potem pa Janez v Bovcu (po tvoje) črpa le koln v svoj E-avto.

Takšna debata je neumna. Izmisli si kaj, o čemer bo debata smiselna.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::

https://live.finance.si/42703/BMW-lani-...

BMW PR:
Nemški proizvajalec avtomobilov BMW je lani zabeležil rekordnih 8,7 milijarde evrov čistega dobička, kar je 26 odstotkov več kot leto prej. Visoko rast gre pripisati predvsem močnemu povpraševanju po električnih vozilih in davčni reformi v ZDA.

Proizvajalec s sedežem v Münchnu je lani prodal 103.080 električnih vozil, kar predstavlja 65,6-odstotno rast glede na leto prej. BMW ob tem načrtuje, da bo na cestah do konca leta 2019 pol milijona njihovih električnih avtomobilov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

BMW med 'električna vozila' šteje tudi bol ali manj navadne hibride.
Za njih je tut i8 električno vozilo, pa ma manj električnega dosega kot fičo...
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

BMW med 'električna vozila' šteje tudi bol ali manj navadne hibride.

Ves normalni svet jih šteje.

Za njih je tut i8 električno vozilo, pa ma manj električnega dosega kot fičo...

Tesle pa so i8 brez motorja na notranje zgorevanje (in še brez marsičesa drugega, recimo armaturne plošče).

Tody ::

Svet ni normalen

Vazelin ::

Meni bi bil i3 s pomožnim motorjem idealen. Za po mestu in okolici bo na elektriko. Tudi daljša pot ga ne spravi v zadrego. Win win situacija. Ne vem kaj tako silite v izključno električna vozila, da se boste potem vozili kot po jajcih ali boste prišli do naslednjega priklopa.

Že vidim stanje poleti, ko bo imel nek uporabnik, imenujmo ga WarpedOne že 300 kilometrov s svojo teslo 3 za sabo in potem bo zabasal v en zastoj na primorki. Najprej izklop klime in vseh porabnikov, da bo pa ja še malo zdržalo. potem pa samo še zavoj na odstavni pas:)) Tip z i3 pa lagano mirno

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Nikec3 ::

Ne vem kaj tako silite v izključno električna vozila, da se boste potem vozili kot po jajcih ali boste prišli do naslednjega priklopa.

Rast BEV-jev je večja od rasti PHEV-ov. Ljudje ne marajo polnjenja na elektriko in še ustavljanja na tankštelah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hmm ::

mertseger je izjavil:

Pa njihov električni avto ima dejansko izpust 0g CO2/ km za razliko od našega. V Sloveniji so izpusti CO2 za proizvedeno kWh ca. 350g/kWh. Avtomobili porabijo ca.17 kWh/100 km (pustimo tiste podatke iz prospektov) kar znese 60g/km. Če bi polnil samo iz TEŠ-a pa 150g/km kar je pa že več kot imajo klasični dizli.

Vedno se najde nekdo, ki vztraja pri primerjavi izpustov co2 za proizvodnjo elektrike z izpusti ice avtomobilov. Izpusti co2 ev-jev so nič. Fosilna goriva pa padajo z neba? Ne da se mi iskati, ampak kolikor vem, je ocena nekje 1.5 kwh za rafiniranje 1 litra bencina. Torej po tvojih podatkih nekje 35 g co2/km, še preden ga zažgeš. Poleg rafiniranja je še vrtanje, ekstrakcija/črpanje, transport ... skratka, tako kot proizvodnja elektrike tudi proizvodnja fosilnih goriv terja svojo energijo in izpuste co2, pri tem da domnevam, da elektrika glede na vir lahko precej manj. V izpustih vozil pa ni primerjave.

J.McLane ::

Kolikor se spomnim, je učinkovitost pridelave bencina/dizla nekje 85%. Torej 1 liter bencina direktno izpusti 2,33 kg CO2, če pa upoštevaš vse skupaj pa 2,77 kg CO2 (toliko ocenjuje ADAC na Eco testu), dizel pa 2,64 vs. 3,15.

Ko sem ravno pri ADAC eco testu, tole se rezultati različnih pogonov (točke daje tako CO2 kot ostali škodljivi plini):
- Elektro avti dosegajo vse zvezdice s CO2 med 85-110 g
- PHEV Prius 100 g CO2, izredno nizke emisije škodljivih plinov
- Navadna Toyota Prius (brez priključka) 114 g CO2, izredno nizke emisije škodljivih plinov
- PHEV IONIQ 116 g CO2, veliko minus točk zaradi DI motorja in posledično škodljivih plinov
- HEV IONIQ 136 g CO2 isto DI motor in škodljivi plini
- 48V Diesel Mild hybrid Scenic 155 g CO2 in katastrofalne ocene škodljivih plinov
- Mercedes E 220 d 9G-TRONIC 159 g CO2 in dokaz da se lahko tudi dizelski motor da naredit dokaj čist
- Passat 2.0 TDI 164 g CO2, še vedno slabe ocene škodljivih plinov
- PHEV BMW 225xe 197 g CO2, v splošnem zelo potraten avto z umazanim DI motorjem

Zaključek: Klasični motorji so lahko dokaj čisti, če ga proizvajelec pač naredi takega, kompromisi verjetno so ali je to manjša zmogljivost in odzivnost ali pa višja cena. Krivec za to je lahk oedino regulacija, ker kdo bo pa podrobno testiral vse možne modele in nato še na tehničnih vse te avte skozi celo življensko dobo. EV se kaže kot Easy way out, bi se pa regulatorji morali domislit neke opcije ki bi izredno čiste klasične pogone tudi dovolila še v prihodnje v mestna središča, nekaj podobnega kot poznajo v Ameriki kot SULEV in AT-PZEV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hmm ::

Tole je mogoče že bilo prilepljeno tukaj: Electric vehicle life cycle analysis and raw material availability

Today an electric vehicle driving on Polish electricity – the most carbon intensive in the EU – still has a lower impact on the climate than a new diesel car. With the rapid decarbonisation of the EU electricity mix, on average electric vehicles will emit less than half the CO2 emissions of a diesel car by 2030 including the manufacturing emissions.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hmm ()
««
497 / 1166
»»