» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
491 / 1139
»»

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



A si ti namerno izmisljujes stvari in si postavljas slamante moze samo zato, da bi se kregal z nekom al kaj? Jaz nicesar ne nakazujem. Takoj, ko bo mozno kupiti samovozec avto, ga bom kupil oziroma najel. Izpostavljam pa probleme, ki jih samovozeca vozila se dolgo casa ne bodo znala resiti in se bomo mogli spomniti nekega ukrepa kako nekatere stvari tem vozilom dopovedati in kako naj se vozila obnasajo v taksnem primeru. Policaja in delavca ob cesti ni se nihce razlozil niti priblizno in kako bi ju lahko avto uposteval. Se mi je ze zgodilo, da je bilo treba ob prenovi edine ceste zapeljati na vzporedni makedam in to mi je pokazal delavec ob cesti.

Nekaj povsem trivialnega, a danes kak 'autopilot' zazna odprt jasek od kanalizacije? Luknjo na cesti? Izrezan del asfalta? Veliko luzo na cesti?



Če si kdaj videl, kako snemajo posebne efekte v filmih ali kako z lutkami testirajo varnost vozil, potem si zagotovo opazil kakšne posebej izstopajoče značke. Nekaj takega so tudi beli rokavniki policaja, kateri usmerja promet ali pa zastavica delavca ob cesti. Luknje in luže pa z radarji in lidarji že danes ni problem zaznati. Avtomobil pa bi v primeru okvare namesto postavitve varnostnega trikotnika oddajal poseben signal katerega bodo s svojimi senzorji zaznala druga vozila...

PS Vidiš, ti pa le iščeš in iščeš in... kako ne bo možno. Če bi pol toliko napora vložil v to, kako bi bilo možno, bi samo vozeči avtomobili mogoče že vozili po naših cestah:)

Magic1 je izjavil:

Kakršnakoli komunikacija je seveda izvedljiva in zadostna na avtocestah. Drugje pa pač ni izvedljiva, ker imaš žnj različnih udeležencev. Lahko pa ščipiramo vsa živa bitja, da bo jasno za vsako živo stvar kje je vsak trenutek...

Imaš danes čipirane srne, lisice, krave, osle...Kdo misliš, da bo prej opazil ponoči oviro na cesti ali človek ali radar?

Eni se zares imajo za vsemogoče. Še sam Bog je šalabajzer za njih. Le od kod je potem toliko razbitin ter mrtvih in poškodovanih na cestah? Verjetno smo to krivi le mi, navadni smrtniki, kateri se zavedamo svojih omejitev in pomanjkljivosti?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

nevone ::

Ne, situacija, ko avto obstane na nepreglednem delu ceste ni prav nic hipoteticna. Taksne situacije se dogajajo dnevno.


Saj bomo med seboj komunicirali.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

fikus_ ::

Ha, ha, ha, . . . .

"Imaš danes čipirane srne, lisice,. . ."

Ali pa jaz živim v drugem svetu! :|

Komunikacija med vozili bi bila že sedaj koristna v mnogih primerih, ko en voznik spregleda drugega npr. v križišču, nepregledni ovinki, . . . Verjamem, da znanje je, cena tudi ne bi bila vrtoglava, samo spoznat in odločit se je potrebno, da je to prava rešitev za boljšo varnost.

nevone ::

samo spoznat in odločit se je potrebno, da je to prava rešitev za boljšo varnost.


Ne ne ... BigWhalea vprašaj, to ni rešljivo, še dolgo ne.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Gregor P ::

Elektrifikacija EV parkirišč se nadaljuje na polno ...

... tokrat z inovativnimi rešitvami v vaših garažnih hišah :D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Za začetek bo treba poskrbeti, da bo gps točen na nekaj deset centimetrov, ne na nekaj metrov.

nevone ::

Za začetek bo treba poskrbeti, da bo gps točen na nekaj deset centimetrov, ne na nekaj metrov.

Zato da ugotoviš ali je stoječ avto za ovinkom, ne rabiš gps na 10 centimetrov.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Okapi ::

Ja, potrebuješ, da veš, da stoji na cesti, ne parkiran poleg.

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

PS Vidiš, ti pa le iščeš in iščeš in... kako ne bo možno.

nevone je izjavil:

Ne ne ... BigWhalea vprašaj, to ni rešljivo, še dolgo ne.



Ok, a res tako nerazumljivo pisem, da me nihce ne razume?

NIKOLI nisem rekel, da je katerakoli stvar neresljiva in nikjer ne iscem kako samovozeca vozila ne bodo mozna. Resno, a me lahko kd od vaju citira, ker zdej si direktno izmisljujeta stvari. Izpostavil sem stvari, ki so problematicne in bodo problematicne se nekaj casa.

Oddajniki v avtomobilih so sicer zanimiva zadeva ampak stvari so dalec od tega, da bi bile preproste za resevanje. Tudi posebne zastavice in rokavi policajev so v osnovi preprosta ideja ampak do konkretne resitve je se dalec. Pravzaprav je se do predloga resitve dalec, ne samo do resitve.

telexdell ::

Okapi je izjavil:

Za začetek bo treba poskrbeti, da bo gps točen na nekaj deset centimetrov, ne na nekaj metrov.

Torej geometri določajo meje parcel na nekaj metrov natančno? Pa, ko vklopim navigacijo na telefonu me tudi pokaže v Ljubljanici namesto ob hladnem pivu v lokalu na njenem nabrežju?

Verjetno imaš pameten telefon z GPS in si lahko naložiš Google maps. Se boš lahko sam prepričal kakšna je napaka pri izdelkih široke rabe. Profesionalna raba (vojska, geodeti...) pa se že danes pogovarjajo o centimetrih. Z novo generacijo satelitov in zemeljskih postaj (GSM antene) pa se bodo kmalu o milimetrih.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Ko človek bere tolo temo, komot razume zakaj avtonomno vozilo ne bo skonstruiral Centralni Komite SloTecha.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Za začetek bo treba poskrbeti, da bo gps točen na nekaj deset centimetrov, ne na nekaj metrov.


In avto, ki bo sposoben zaznati ali je crna stvar pred avtomobilom svez asfalt ali luknja v cesti in tudi kaksna je moznost aquaplaninga v desnem ovinku in ce je tista bela rec pred avtomobilom pvc vrecka ali pa kamen. Tega se noben avto ne zna in nikjer se nisem zasledil, da bi ze kdo kaj delal na tem.

Sicer pa GPS ne rabi bit tako natancen, je dovolj, da je natancen na kak meter, ostalo pa pokrijejo drugi senzorji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

telexdell ::

BigWhale je izjavil:


Oddajniki v avtomobilih so sicer zanimiva zadeva ampak stvari so dalec od tega, da bi bile preproste za resevanje. Tudi posebne zastavice in rokavi policajev so v osnovi preprosta ideja ampak do konkretne resitve je se dalec. Pravzaprav je se do predloga resitve dalec, ne samo do resitve.

Brata Wright sta naredila prvi polet človeške posadke v letalu 1908 leta. 50 let kasneje pa je bil v zraku prvi Boeing 707 kateri je prepeljal do 220 potnikov. Če je volja in dovolj sredstev človeški um stre še takšne na videz nerešljive probleme, da doseže želene cilje. Zagotovo pa vsaka večja sprememba zahteva tudi spremembe v družbi. Je spremene v transportu naredil izum kolesa, parne lokomotive, osebnega vozila, letala in rakete. Jih bo naredila tudi elektrifikacija prometa in samo vozeča vozila. Ker se bo to zagotovo zgodilo (mogoče ne že jutri, pojutrišnjem pa zagotovo) je produktivnejše razmišljati, kako probleme reševati in potem čutiti zadovoljstvo, da si tudi sam razmišljal nekako tako, kot je implementirano, kot pa razmišljati, zakaj nekaj ne bo šlo in se potem čuditi, kako na to nisi pomislil.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

telexdell je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Oddajniki v avtomobilih so sicer zanimiva zadeva ampak stvari so dalec od tega, da bi bile preproste za resevanje. Tudi posebne zastavice in rokavi policajev so v osnovi preprosta ideja ampak do konkretne resitve je se dalec. Pravzaprav je se do predloga resitve dalec, ne samo do resitve.

Brata Wright sta naredila prvi polet človeške posadke v letalu 1908 leta. 50 let kasneje pa je bil v zraku prvi Boeing 707 kateri je prepeljal do 220 potnikov.
Si dal moj priljubljen primer;) Ja, že 60 let po prvem letu smo imeli nadzvočno potniško letalo in jumbo jet. Krasno. Ampak ... potem se je pa praktično ustavilo. Nadzvočnega potniškega letala sploh nimamo več.

Zmogljivo pomoč vozniku smo, ali bomo, precej hitro dobili. Ampak zadnji korak, do samovozečega avta, bo večji in težji kot vse, kar smo v razvoju avtomobilov doslej naredili.

nevone ::

NIKOLI nisem rekel, da je katerakoli stvar neresljiva in nikjer ne iscem kako samovozeca vozila ne bodo mozna.


Kje pa sem zapisala, da si to rekel?

Ampak tudi rešitev ne daješ. Samo razlagaš, kje so problemi, kot da razvijalci ne vidijo teh problemov, ki jih navajaš in ki sploh niso veliki problemi.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

je produktivnejše razmišljati, kako probleme reševati in potem čutiti zadovoljstvo, da si tudi sam razmišljal nekako tako, kot je implementirano, kot pa razmišljati, zakaj nekaj ne bo šlo in se potem čuditi, kako na to nisi pomislil.


Saj ne razmisljas produktivno. Jaz ti predstavim problem, ki ga bo potrebno resiti, ti me pa napadas, da sem nasprotnik in pises romanticne sestavke o bratih Wright in nevem kaj se vse. :))

imagodei ::

telexdell je izjavil:

PS Vidiš, ti pa le iščeš in iščeš in... kako ne bo možno. Če bi pol toliko napora vložil v to, kako bi bilo možno, bi samo vozeči avtomobili mogoče že vozili po naših cestah:)

Si sicer napisal BigWhaleu, ampak verjetno leti tudi name (in na vse, ki kao "iščemo kako ne bo možno"). To je spet en slamnati mož. Nihče ne išče, "kako ne bo možno". S takimi poenostavitvami zgolj iščete izgovore, kako se prepirat na internetsih. V resnici gre za problem tega, da se vi kot otroci navdušujete nad nečim, kar ima pred sabo še mnogo tehnoloških (pa še kakšnih) ovir.

Samovozeča vozila so prihodnost. Tehnološke ovire inženirji rešujejo eno za drugo. Ampak ne zdaj prodajat samovozečih vozil kot da bodo leta 2025 vozili po cestah v nekih signifikantnih številkah in povsem prosto. Glavna razlika med "vami" in "nami" je v tem, da "mi" optimizma ne zamenjujemo z idealizmom. Pri tem vašem navdušenju gre za isto reč kot pri hladni fuziji, pa stalni bazi na Luni... Futuristi so obe reči napovedovali že pred desetletji, samo što nije, pa se izkaže, da so prepreke le malce prevelike, najsi bodo tehnološke, finančne ali pa politične.

Futuristi niso vizionarji...
- Hoc est qui sumus -

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

Za začetek bo treba poskrbeti, da bo gps točen na nekaj deset centimetrov, ne na nekaj metrov.


In avto, ki bo sposoben zaznati ali je crna stvar pred avtomobilom svez asfalt ali luknja v cesti in tudi kaksna je moznost aquaplaninga v desnem ovinku in ce je tista bela rec pred avtomobilom pvc vrecka ali pa kamen. Tega se noben avto ne zna in nikjer se nisem zasledil, da bi ze kdo kaj delal na tem.

3d senzor lahko nabavis na alibabi za $20...

BigWhale ::

nevone je izjavil:

NIKOLI nisem rekel, da je katerakoli stvar neresljiva in nikjer ne iscem kako samovozeca vozila ne bodo mozna.


Kje pa sem zapisala, da si to rekel?


Ammm. V prejsnjem postu sem te citiral. :))

nevone je izjavil:


Ampak tudi rešitev ne daješ. Samo razlagaš, kje so problemi, kot da razvijalci ne vidijo teh problemov, ki jih navajaš in ki sploh niso veliki problemi.


Dialog gre nekak tko:

"'jutr' bomo mel samovozece avte k bodo dnar sluzil dnar namest mene."
'Jutr najbrz se ne.'
"Ja pa bomo, ti nimas pojma."
'Ok, kako boste resil X problem?'
"Sam probleme isces in si hejter in zaviras napredek, brata Wright ..."
' .... emmm ok ...'

Problem razlikovanja med pvc vrecko in skalo na cesti pa ni povsem trivialen. Je pa nekaj kar bo samovozece vozilo moralo obvladati. In taksnih situacij, ko ljudje znamo takoj odreagirati (vcasih napacno, jasno) je se mali milijon. Sprogramirati vse ne bo slo. Narediti tako nevronsko mrezo, da se jih bo naucila pa tudi ni enostavno. Avto bo sicer opazil, da se je na cesto prikotalila zoga ampak ali bo znal predvidevati, da bo za zogo stekel otrok?

nevone ::

Sprogramirati vse ne bo slo.


Je to trditev, ali domneva?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Truga ::

Mislim da se kle vsi strinjamo da tehnologija ki jo za to rabimo danes obstaja in je na voljo relativno poceni, treba je samo se volja da se zadeva nardi, in nekdo ki bo zgradil software ki bo to laufal.

Zal pa se zaenkrat se s tem ukvarjajo sami pajaci tipa tesla/uber. Google je pokazal malo bol resen odnos, ampak tudi googlu niti priblizno ne zaupam da bo zgradil solution, ki bo tako robusten kot taka zadeva mora bit. Si ne morejo privoscit. To so zadeve ki se jih razvija na nivoju velikih drzav, ne privatnih podjetij ki hocejo ustvarjat profit.

nevone ::

Ammm. V prejsnjem postu sem te citiral. :))


Ali lahko še enkrat ta citat prilimaš?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Gregor P ::

telexdell je izjavil:

Okapi je izjavil:

Za začetek bo treba poskrbeti, da bo gps točen na nekaj deset centimetrov, ne na nekaj metrov.

Torej geometri določajo meje parcel na nekaj metrov natančno? Pa, ko vklopim navigacijo na telefonu me tudi pokaže v Ljubljanici namesto ob hladnem pivu v lokalu na njenem nabrežju?

Verjetno imaš pameten telefon z GPS in si lahko naložiš Google maps. Se boš lahko sam prepričal kakšna je napaka pri izdelkih široke rabe. Profesionalna raba (vojska, geodeti...) pa se že danes pogovarjajo o centimetrih. Z novo generacijo satelitov in zemeljskih postaj (GSM antene) pa se bodo kmalu o milimetrih.

... dejansko te "potrošniške" drage "profi" naprave danes na momente vmes zgrešijo tudi na stotine metrov, kaj šele če jih karkoli moti vmes. Vprašaj alpiniste8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

frudi ::

nevone je izjavil:

Sprogramirati vse ne bo slo.


Je to trditev, ali domneva?

o+ nevone

Trditev. Že zdaj se ne programira razpoznavanja in klasificiranja objektov, ampak se za to trenira nevronske mreže.

Lahko sicer rečemo, da morda bo pa kdo pogruntal kak povsem drugačen pristop, temelječ na programiranju, ki bo bistveno boljši za implementacijo AI od nevronskih mrež. Ampak potem smo povsem v področju futuristične špekulacije, skupaj s fuzijo, dysonovimi sferami in warp pogoni.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

telexdell ::

imagodei je izjavil:



Futuristi niso vizionarji...

Pesimisti pa še manj?

PS le zakaj ni več nadzvočnega potniškega letala? Je za to kriva tehnika ali kaj drugega (ekologija, varnost, ekonomika...)? Ko bodo avtomobili prišli do stanja samovozečih se bo verjetno zaustavil razvoj tudi pri njih. Pa kot sem zapisal v enem od postov- množice samo vozečih osebnih avtomobilov na cestah najverjetneje ne bo dočakal nihče od sodelujočih v tej debati.

Gregor P je izjavil:


... dejansko te "potrošniške" drage "profi" naprave danes na momente vmes zgrešijo tudi na stotine metrov, kaj šele če jih karkoli moti vmes. Vprašaj alpiniste8-)

Ti ni treba biti alpinist- pelji se z avtom čez prelaz Jezersko pa na Avstrijski strani vključi navigacijo. Zagotovo se najdejo mesta in načini rabe, ko je obstoječi GPS zelo nezanesljiv. To pa ne pomeni, da je tak v večini situacij. Še manj pa pomeni, da se ne da izboljšati.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

nevone ::

Trditev. Že zdaj se ne programira razpoznavanja in klasificiranja objektov, ampak se za to trenira nevronske mreže.


Nevronske mreže so sprogramirane.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

TESKAn ::

Nevronske mreže so sprogramirane.

Ja, delovanje je sprogramirano, algoritem, ki ga mreža izvaja, je pa naučen.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

frudi ::

nevone je izjavil:

Trditev. Že zdaj se ne programira razpoznavanja in klasificiranja objektov, ampak se za to trenira nevronske mreže.


Nevronske mreže so sprogramirane.

o+ nevone

Implementacije nevronskih mrež so sprogramirane, ja. Tega, kako se organizirajo, da izvajajo svojo nalogo, recimo razpoznavanje objektov v prometu, pa se ne programira.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

nevone ::

Tega, kako se organizirajo, da izvajajo svojo nalogo, recimo razpoznavanje objektov v prometu, pa se ne programira.


Ja, ampak to delajo na podlagi sprogramiranega. To da se sama uči je sprogramirano, ni se sama od sebe naredila in začela programirat ... no ja ena se je.

Če ji bomo pustili, da bo delala sama brez nadzora, se lahko nauči marsičesa, tudi česar kar nam ne bo všeč. Ampak to je že druga zgodba.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

frudi ::

Vse kar si napisala, v ničemer ne ovrže originalne BW-jeve trditve, da se vsega ne da sprogramirat. Kot je bilo razloženo, se algoritmov, ki jih izvajajo nevronske mreže, ne programira.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

BigWhale je izjavil:


Problem razlikovanja med pvc vrecko in skalo na cesti pa ni povsem trivialen.

Še človek včasih ne vidi prav. Ko si ravno omenil vrečko, en resničen primer - se vozimo po enem malo boljšem kolovozu ponoči in pred nami sredi ceste zajec, očitno povožen, ker je čisto pri miru. Trije v avtu smo ga videli, se ustavimo in ga grem poslikat. In šele ko sem bil zraven, sem videl, kaj je.;)

nevone ::

Vse kar si napisala, v ničemer ne ovrže originalne BW-jeve trditve,


I don't care. BigWhale je zelo širok v svojih izjavah in misli, da tako pokriva vse. Pa ne.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

BigWhale ::

nevone je izjavil:

Sprogramirati vse ne bo slo.

Je to trditev, ali domneva?


Strgan kontekst je hujsi, kot strgan kondom. Sicer je pa trditev. Teh situacij je prevec, da bi jih vnaprej sprogramirali in predvidili. Stvari se bo treba lotiti na drug nacin. Tudi igranja sahu se niso lotili tako, da bi vnaprej sprogramirali vse mozne situacije, ki se lahko zgodijo. Spet, nikjer ne trdim, da ni mozno najti resitev za probleme, vendar stvari niso povsem enostavne.

Imamo tehnologijo za to? Verjamem, da jo imamo, ceprav je v nekaterih primerih se nekoliko nerodna in predvsem draga, ampak je. Pomanjka pa nekega resnega dela in standardizacije na tem podrocju. Sicer se po WarpedOne drl, da je standardizacija poizkus pohabljanja konkurence, ki ima prednost ampak to je ze druga zgodba. Bi blo pa vseeno zanimivi videti, kako bi se avto pripeljal v drugo mesto in zletel s ceste, ker ne bi bil kompatibilen s cesto.

Kljub vsej tehnologiji pa danes nismo se niti priblizno tako dalec, da bi lahko imeli samovozec avto, ki bi samostojno deloval kjerkoli in kadarkoli v prometu skupaj z ostalimi navadnimi vozili. Se na relativno praznih avtocestah imajo ta vozila vcasih tezave.

nevone je izjavil:

Ammm. V prejsnjem postu sem te citiral. :))

Ali lahko še enkrat ta citat prilimaš?


Mal gor poskrolaj, bos nasla. :)

Okapi je izjavil:

Še človek včasih ne vidi prav. Ko si ravno omenil vrečko, en resničen primer - se vozimo po enem malo boljšem kolovozu ponoči in pred nami sredi ceste zajec, očitno povožen, ker je čisto pri miru. Trije v avtu smo ga videli, se ustavimo in ga grem poslikat. In šele ko sem bil zraven, sem videl, kaj je.


Mal za salo, lahk nardis 'search google for image' in vidis kaj bi Googlov avto mislil v tem primeru. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

nevone ::

Mal gor poskrolaj, bos nasla. :)


Saj sem, pa nisem našla istega kot ti. Ne vem, zakaj in čemu ti je težko prilimati še enkrat, da bo nedvomno o čem govoriva?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

TESKAn ::

Okapi je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Problem razlikovanja med pvc vrecko in skalo na cesti pa ni povsem trivialen.

Še človek včasih ne vidi prav. Ko si ravno omenil vrečko, en resničen primer - se vozimo po enem malo boljšem kolovozu ponoči in pred nami sredi ceste zajec, očitno povožen, ker je čisto pri miru. Trije v avtu smo ga videli, se ustavimo in ga grem poslikat. In šele ko sem bil zraven, sem videl, kaj je.;)


To bo super: link. Bo otrok imel malo psihadeličen rukzak in ga bo avto klasificiral kot toaster.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

imagodei ::

telexdell je izjavil:

imagodei je izjavil:



Futuristi niso vizionarji...

Pesimisti pa še manj?

Spet si našel nekaj, česar v tej temi ni, ampak je pa fajn za polemizirat. Jaz se ne vidim kot pesimista, prej sem realist.

Še enkrat: vem, da rabimo tudi futuriste in vizionarje, ki ženejo napredek. Potem ko so soočeni z realisti, ki jih vprašajo "kako boste pa rešili tole pa tole pa tole" se v modernih časih sicer pojavijo na Youtubu videi z vsebino "They said he will fail, but Elon proved them wrong" in objokanim Elonom, ampak hej, to so legit vprašanja. To, da vi predstavljate te zadeve kot metanje polen pod noge, pa nas obtožujete češ da če bi bili vsi taki nazadnjaki, bebci, nepodjetneži, slo-tech inteligenzza ipd, da napredka ne bi bilo, ne spremeni dejstva, da so vprašanja legit.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

imagodei ::

nevone je izjavil:

Mal gor poskrolaj, bos nasla. :)


Saj sem, pa nisem našla istega kot ti. Ne vem, zakaj in čemu ti je težko prilimati še enkrat, da bo nedvomno o čem govoriva?

o+ nevone

Tukajle: https://slo-tech.com/forum/t237521/p583...

Al si drugač mislila, kot si napisala?
- Hoc est qui sumus -

nevone ::

nevone: Ne ne ... BigWhalea vprašaj, to ni rešljivo, še dolgo ne.

Kako pa tole lahko razumeš, če ne vzameš iz konteksta, ki je tako ozek, da je že smešno, da vzameš izven konteksta, ko mi že ravno BigWhale očita jemanje iz konteksta.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

telexdell ::

imagodei je izjavil:

telexdell je izjavil:

imagodei je izjavil:



Futuristi niso vizionarji...

Pesimisti pa še manj?

Spet si našel nekaj, česar v tej temi ni, ampak je pa fajn za polemizirat. Jaz se ne vidim kot pesimista, prej sem realist.

Še enkrat: vem, da rabimo tudi futuriste in vizionarje, ki ženejo napredek. Potem ko so soočeni z realisti, ki jih vprašajo "kako boste pa rešili tole pa tole pa tole" se v modernih časih sicer pojavijo na Youtubu videi z vsebino "They said he will fail, but Elon proved them wrong" in objokanim Elonom, ampak hej, to so legit vprašanja. To, da vi predstavljate te zadeve kot metanje polen pod noge, pa nas obtožujete češ da če bi bili vsi taki nazadnjaki, bebci, nepodjetneži, slo-tech inteligenzza ipd, da napredka ne bi bilo, ne spremeni dejstva, da so vprašanja legit.


No ja- realist pač ne vidi pol praznega kozarca ampak vidi dva enaka dela. Namesto vprašanj, kako bo samovozeči avto postavljal varnostni trikotnik ali kako bo razlikoval med skalo in PVC vrečko ali... bi realist podal tako problem kot možne rešitve zanj= oba dela kozarca. Ni pa realist tisti, kateri postavi problem in poda rešitev- zaradi tega samo vozečih vozil še dolgo ne bo= vidi le pol prazen kozarec.:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

imagodei ::

telexdell je izjavil:

No ja- realist pač ne vidi pol praznega kozarca ampak vidi dva enaka dela. Namesto vprašanj, kako bo samovozeči avto postavljal varnostni trikotnik ali kako bo razlikoval med skalo in PVC vrečko ali... bi realist podal tako problem kot možne rešitve zanj= oba dela kozarca. Ni pa realist tisti, kateri postavi problem in poda rešitev- zaradi tega samo vozečih vozil še dolgo ne bo vidi le pol prazen kozarec.:D

Eh, ne...

Realist inženir, ki dela na projektu samovozečih vozil bi podal rešitev za problem. Realist laik pa pač izpostavlja vprašanja, brez škodljivih namenov, žal pa rešitev zanje ne more dat - ker je laik. Lahko sicer fantazira in daje bolj ali manj izvedljive predloge, ampak ker ni strokovnjak morda noče javno dajat predlogov, zaradi katerih bi se mu drugi posmehovali. Si pa tak realist vseeno želi, da bi (v tem primeru) samovozeči avti čim prej postali realnost. In bili dostopni navadni raji.
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

Ne. Vsak, ki ne navede vsaj dveh pametnih resitev (ki so peer reviewed in objavljene v vsaj treh znastvenih revijah) za nek problem, ki ga izpostavi je pesimist, metalec polen pod noge in nazadnjaska opica, ki se ni prilezla z dreves.

Okapi ::

Skratka, slo-tech inteligenzza:))

Okapi ::

Tesla S. Voznik je rekel, da je bil vklopljen avtopilot.

Gregor P ::

... a zdaj se bo pa že vsak izgovarjal na avtopilota >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

telexdell ::

imagodei je izjavil:


Eh, ne...

Realist inženir, ki dela na projektu samovozečih vozil bi podal rešitev za problem. Realist laik pa pač izpostavlja vprašanja, brez škodljivih namenov, žal pa rešitev zanje ne more dat - ker je laik. Lahko sicer fantazira in daje bolj ali manj izvedljive predloge, ampak ker ni strokovnjak morda noče javno dajat predlogov, zaradi katerih bi se mu drugi posmehovali. Si pa tak realist vseeno želi, da bi (v tem primeru) samovozeči avti čim prej postali realnost. In bili dostopni navadni raji.

Ne vidiš v tem nekaj čudnega? Pomisleke izpostavljaš brez problemov. Si potemtakem strokovnjak za pomisleke?:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

frudi ::

Okapi je izjavil:

Tesla S. Voznik je rekel, da je bil vklopljen avtopilot.

V tem primeru je menda Tesla vozil za nekim pickupom oziroma podobnim večjim vozilom, ki je zakrivalo pogled po cesti naprej. Tako ne voznik, ne avtopilot (ki je bil vklopljen), nista opazila, da se pred sprednjim vozilom na pasu nahaja ustavljeno gasilsko vozilo. Vsaj ne do trenutka, ko se je vozilo spredaj še pravočasno uspelo umakniti na sosednji pas. Voznik Tesle je menda sicer bil pozoren, ampak ni več imel časa odreagirati in preprečiti trčenja. Ko sem bral o tem, še ni bilo čisto jasno, ali je voznik uspel zavirati, ali se je sprožil AEB sistem v Tesli, ampak nekdo ali nekaj je verjetno moral stopiti po zavori, ker voznik je po lastnih besedah vozil 65 mph, pri taki hitrosti pa bi trčenje brez zaviranja moralo pustiti hujše posledice.

Skratka, če je zgodba o poteku dogodkov kredibilna (nisem bral nič novega o tem, odkar se je zgodilo par tednov nazaj, tako da so do sedaj možne še kakšne nove informacije, ki jih ne poznam), gre za enega tistih nesrečnih spletov okoliščin, kjer je težko s prstom pokazati na jasnega krivca. Lahko sicer krivimo avtopilota, ampak v resnici imajo prav isto šibko točko vsi aktualni TACC (traffic-aware cruise control) sistemi, ker kolikor vem se noben ni sposoben v takšni situaciji samodejno in varno umakniti na sosednji pas.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

imagodei ::

telexdell je izjavil:

imagodei je izjavil:


Eh, ne...

Realist inženir, ki dela na projektu samovozečih vozil bi podal rešitev za problem. Realist laik pa pač izpostavlja vprašanja, brez škodljivih namenov, žal pa rešitev zanje ne more dat - ker je laik. Lahko sicer fantazira in daje bolj ali manj izvedljive predloge, ampak ker ni strokovnjak morda noče javno dajat predlogov, zaradi katerih bi se mu drugi posmehovali. Si pa tak realist vseeno želi, da bi (v tem primeru) samovozeči avti čim prej postali realnost. In bili dostopni navadni raji.

Ne vidiš v tem nekaj čudnega? Pomisleke izpostavljaš brez problemov. Si potemtakem strokovnjak za pomisleke?:)

Vidiš, iz posta v post potrjuješ, da predvsem rad polemiziraš, pa čeprav brez vsebine. Ko BW navede problem razlikovanja med plastično vrečko in skalo, ali pa upoštevanje signalizacije policista/delavca na cesti, so to zelo konkretni problemi izzivi. Zelo legit vprašanja. Tvoj odgovor na vse je nekaj v stilu "Bomo že, sam ne bit črnogledi, aja pa leta 2025 bojo na cesti prva samovozeča vozila, leta 2030 pa sploh samo še taka!"
- Hoc est qui sumus -

fikus_ ::

Tako kot je napisal imagodei, čaka nas še veliko izzivov! Med drugim tudi funkcija samo vozečega avtomobila, da na vozišču pravočasno in zanesljivo prepozna oviro. Ali je to vrečka, zajec, policist z loparčkom, cestni delavec, . . . , nasproti vozeče vozilo in na to ustrezno reagirat!
Sem napisal izziv, da ne boste pisali, da vidim povsod samo probleme!

Na SLO-Tech sodeluje kar nekaj Trolov, katere bi lahko razvrstili v naslednje vrste:
1. Troli, ki provocirajo
2. Troli, ki filozofirajo
3. Troli, ki morajo imeti vedno prav
4. Troli, ki obračajo besede in preusmerjajo pozornost ter se tako izmikajo odgovorom
5. Troli z argumentom "zato ker sem jaz tako napisal", ali "dejstvo je"
6. Troli, . . .
Če se kateri trol ne najde v tem seznamu, naj ga dopolni!

Utk ::

Kako pa clovek loci skalo od vrecke? Ce plapola po zraku, verjetno ni skala, ce lezi na cesti je pa tudi za cloveka prekleto tezko. Ce ne bo kakih advanced senzorjev, ga bo pac previdno obvozil, pa naj bo karkoli. Zmeraj se lahko vprasas kaj bi clovek videl, naredil, in ce bi res bila katastrofa naredit najbolj ziher stvar.

nevone ::

Ne. Vsak, ki ne navede vsaj dveh pametnih resitev (ki so peer reviewed in objavljene v vsaj treh znastvenih revijah) za nek problem, ki ga izpostavi je pesimist, metalec polen pod noge in nazadnjaska opica, ki se ni prilezla z dreves.


Očitno tudi ti ne moreš brez teh oznak, da si jih zdaj privlekel na dan, ko ni nihče z njimi operiral, razen vas.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
««
491 / 1139
»»